Ow gawd, daar begint het altijd meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
de onderbroekjes zijn weer aan?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef glasbak het volgende:
luc bedankt voor de koffie. het was beregezellig.
maandje of 9 ??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef Iuc het volgende:
Was gezellig. Glasbak is weer weg.
Bewijs volgt snel
Wanneer kom jij eens op bezoek?quote:
Heyquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een scheetige gordijntjes; zijn die uit een Scania ??
weten we eindelijk waarom hij zo graag mannen loktequote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
Iuc heeft altijd al succes gehad net de heren in dit topic
Yep.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
Iuc heeft altijd al succes gehad net de heren in dit topic
Die gordijnen zijn gewoon standaard DAF.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef densmee het volgende:
die gordijnen had ik er als eerste uitgeknipt, maar verder is het wel een leuke wagen
Niet bij de KFC geweest ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
dan zal ik ze daar aan het kanaal in eindhoven eens een keer bellen,quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Iuc het volgende:
[..]
Die gordijnen zijn gewoon standaard DAF.
Gewoon lichtdicht, zelfs overdag. Dus geen noodzaak om ze eruit te halen
Aan de binnenkant zijn ze zwart dus dan valt de lelijkheid ervan niet opquote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef densmee het volgende:
[..]
dan zal ik ze daar aan het kanaal in eindhoven eens een keer bellen,
of die user eens aanspreken die hier kwam vertellen dat hij ontwikkelaar bij daf was
Met pasen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens op bezoek?
Jij bent vast interessanter
Laat ik ook de gordijntjes dicht
Pas maar op, ze heeft scherpe tandjesquote:
Da's handig om te weten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas maar op, ze heeft scherpe tandjes
luc het ginnen bangquote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas maar op, ze heeft scherpe tandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |