Een echte chauffeur slaapt in z'n cabinequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand btw suggesties waar te overnachten in Padborg?
ja lekker net als die polen gewoon op de vluchtstrook en gordijntje dicht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:51 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Een echte chauffeur slaapt in z'n cabine
Dat snap ik ook welquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ja lekker net als die polen gewoon op de vluchtstrook en gordijntje dicht.![]()
Wat denk je dat hij bedoelt misschien wel een parkeerplaats
Genoeg tips gehad op chauffeursforum?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand btw suggesties waar te overnachten in Padborg?
Of sta jij liever op een volstrekt verlaten industrie terreintje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ja lekker net als die polen gewoon op de vluchtstrook en gordijntje dicht.![]()
Wat denk je dat hij bedoelt misschien wel een parkeerplaats
nee maar ik ben dan ook geen chauffeur,quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef blup het volgende:
[..]
Of sta jij liever op een volstrekt verlaten industrie terreintje?
Dat is dus ongeveer elke land, behalve nederlandquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
het zijn overigens altijd auto's met wit zwarte platen.
Verdomde Japanners altijd langs de A67quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer elke land, behalve nederland
inderdaad de belgen heb ik ook nog niet kunnen betrappen op levensmoeheidquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer elke land, behalve nederland
en maar foto's maken vanaf de vluchtstrookquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verdomde Japanners altijd langs de A67
Dat is me anders een kamikazevolk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad de belgen heb ik ook nog niet kunnen betrappen op levensmoeheid
op de weg misschien wel maar hier stoppen ze voor de grens niet meer maar tuffen ze direct door naar hometownquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is me anders een kamikazevolk.
quote:
daar woon ik niet tussen maar daar woon ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
dan woon je ergens tussen venlo en eersel, best dichtbij van hieruit.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef motaro het volgende:
[..]
Genoeg tips gehad op chauffeursforum?
En daar stond ik dus toevallig, een verlaten industrie terreintje in Kiel omdat ik weer eens over mn tijd was gegaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef blup het volgende:
[..]
Of sta jij liever op een volstrekt verlaten industrie terreintje?
We miste je alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef Redbaron het volgende:
nog niet eens gepost hier, en topic al 4 pagina's oud![]()
Stond gister nog in Ugine, vlakbij grens F/I/CH
Ik zeg, goed bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Iuc het volgende:
Of ik ff een luchtvrachtje Zürich Brussel wilde doen.
Sta ik hier al sinds gisteravond aan het dok en nog niet leeg
Kutbelgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |