quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://www.tilburgsevolkspartij.nl/
Leave Tilburg alone!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://www.tilburgsevolkspartij.nl/
Waar zat jij vandaag tussen 10:15 en 11:00?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een tvp truck op de foto, maar als ik die post krijg ik een note
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie boeit notes nouquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een tvp truck op de foto, maar als ik die post krijg ik een note
Mooi dingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:28 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik zet hem wel even snel op de foto tijdens het voorbij rijden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Waar zat jij vandaag tussen 10:15 en 11:00?150 meter achter die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waarom de Unimog die er naast staat er niet op?
Unimog? Ik heb geen unimog gezien beste man.. Of ik zag hem niet omdat ik te veel naar de 141 keekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
150 meter achter die fotoen waarom de Unimog die er naast staat er niet op?
De 141 was vanmiddag op rit, alleen de Unimog stond buiten (en voor de loods)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Unimog? Ik heb geen unimog gezien beste man.. Of ik zag hem niet omdat ik te veel naar de 141 keek
vanaf compaan kun je de niva zien staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef glasbak het volgende:
Oh, ik heb die foto even na elven gemaakt nadat ik bij compaan was wezen eten
Ik zal er in het vervolg op gaan lettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vanaf compaan kun je de niva zien staan
nope, geen twitter en facebook op t werk, alleen buzzybee, gmail en fokquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg op gaan letten![]()
Doe jij geen twitter lezen tijdens het werk eigenlijk?
Ah, that explains.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope, geen twitter en facebook op t werk, alleen buzzybee, gmail en foken dat ok nog eens alleen in mn pauzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |