quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://www.tilburgsevolkspartij.nl/
Leave Tilburg alone!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://www.tilburgsevolkspartij.nl/
Waar zat jij vandaag tussen 10:15 en 11:00?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een tvp truck op de foto, maar als ik die post krijg ik een note
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie boeit notes nouquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een tvp truck op de foto, maar als ik die post krijg ik een note
Mooi dingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:28 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik zet hem wel even snel op de foto tijdens het voorbij rijden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Waar zat jij vandaag tussen 10:15 en 11:00?150 meter achter die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waarom de Unimog die er naast staat er niet op?
Unimog? Ik heb geen unimog gezien beste man.. Of ik zag hem niet omdat ik te veel naar de 141 keekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
150 meter achter die fotoen waarom de Unimog die er naast staat er niet op?
De 141 was vanmiddag op rit, alleen de Unimog stond buiten (en voor de loods)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Unimog? Ik heb geen unimog gezien beste man.. Of ik zag hem niet omdat ik te veel naar de 141 keek
vanaf compaan kun je de niva zien staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef glasbak het volgende:
Oh, ik heb die foto even na elven gemaakt nadat ik bij compaan was wezen eten
Ik zal er in het vervolg op gaan lettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vanaf compaan kun je de niva zien staan
nope, geen twitter en facebook op t werk, alleen buzzybee, gmail en fokquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg op gaan letten![]()
Doe jij geen twitter lezen tijdens het werk eigenlijk?
Ah, that explains.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope, geen twitter en facebook op t werk, alleen buzzybee, gmail en foken dat ok nog eens alleen in mn pauzes.
inderdaad op de originele stond hij helemaal niet op de stoepbandquote:
King of the road.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Van de week met een Scania 340 op pad geweest, en trekken dat t ding doet met gewoon 25t lading
quote:HAULAGE magnate Edward Stobart has died at the age of 56.
Mr Stobart, who built up the well-known lorry empire and ran it for more than 30 years, suffered what were described as "heart problems" yesterday and died this morning in hospital in Coventry, West Mids.
He took the Eddie Stobart business started by his dad Eddie and built it into the best known haulage company in the country.
Mr Stobart sold the firm to his brother William and business partner Andrew Tinkler in 2004.
A statement on the Eddie Stobart company website today read: "It is with great sadness and regret that Stobart Group shares the news that Edward Stobart, 56, son of Eddie Stobart, passed away at 8.10am this morning at University Hospital Coventry, after heart problems yesterday.
"Although not involved with today's Stobart Group business, Edward was managing director of Eddie Stobart Ltd for over 30 years - a business started by his father Eddie.
"Edward built Eddie Stobart Ltd into the iconic brand and business we know today before selling the company to brother William and business partner Andrew Tinkler in 2004.
"William Stobart continues the family involvement in his role as chief operating officer of Stobart Group today.
"Our thoughts are with Edward's wife Mandy, his children and family at this difficult time."
Godver, da's geen best bericht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef blup het volgende:
nou mannen, het waren 3 fantastische jaren, ik ben 100% afgekeurd voor vrachtwagen chauffeur..
Eergisteren ziekte van Bechterew geconstateerd.
Het ga jullie goed, keep the fire in the pipe!!
ik was uitzendkracht, en ik was sinds 24 december ziek gemeld, de pijn zelf speelt al 3 jaar, met vallen en opstaan doorheen gewerkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Godver, da's geen best bericht.![]()
Sterkte kerel!
Heb je een contract voor onbepaalde tijd of heb je een jaarcontract wat gewoon niet verlengd gaat worden?
WW dus, kut.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef blup het volgende:
I
ik was uitzendkracht, en ik was sinds 24 december ziek gemeld, de pijn zelf speelt al 3 jaar, met vallen en opstaan doorheen gewerkt.
aardig span ik mis alleen de side fendersquote:Op zondag 3 april 2011 16:38 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
Toch staat m dat goed zo'n van Eck luchtvrachttrailer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |