quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:30 schreef Tara_88 het volgende:
Helloooooo, hoe is het hier.. Nog steeds 151 haha.
Wat Neo's post betreft, hij brengt bepaalde dingen vaak onhandig en icm. verkeerde woordkeuzes, maar zijn punt dat dit topic voor sommige een laatste -vaak onnodige- binding is met een ex begrijp ik wel. Ik denk alleen dat dit voor iedereen anders is. Ik geloof best zoals Neo zegt dat er hier posters zijn die door deze topic misschien te lang met hun ex blijven zitten. Voor anderen kan dit topic juist heel goed werken, even die 5-10 min per dag wegschrijven, kruisje klikken en dan je ex wegzetten. Wij kunnen alleen niet van elkaar inschatten hoe iemand buiten dit topic om in het leven staat! Wellicht zijn er hier die hun gevoelens niet bij vrienden kwijt kunnen en daarom dit topic nodig hebben. Neo's tip is gewoon iets wat iemand alleen voor zichzelf kan beslissen.
Wat betreft die emotionele achtbanen wat ik hier vaak lees. Ik zou gaan kijken naar iets waar je jezelf in kwijt kan. De een kan dat door te gaan zwemmen, sporten, door de regen te rennen of keihard te gillen. Voor mij is het kickbox wat ik al ruim 12 jaar doe en wat mij echt helpt als ik even helemaal gefrustreerd ben. Keiharde heavymetal muziek en gaan, voor mij brengt dat een onwijze kalmte achteraf. Bij de een helpt het om ff een rondje te gaan fietsen o.i.d, voor de dames hier om ff helemaal te gaan tutten ofzo. Ik heb gemerkt dat het juist niets doen tijdens zulke emotionele rollercoasters het alleen maar heftiger maakt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:58 schreef JiggyJ het volgende:
Neo heeft met zijn post wel degelijk een punt vind ik
Het is alleen makkelijker gezegd dan gedaan, en dat beseft Neo zelf denk ik heel goed...
Ik vind/vond het zelf ook lekker om mijn verhaal over mijn ex kwijt te kunnen, zowel op (diverse) fora, bij vrienden, familie en soms zelfs tegen mezelf![]()
Dat die behoefte er bij de een meer, en langer is dan bij de ander is volledig normaal, en daar mag niemand een oordeel over vellen vind ik..
Wel is het zo, en daar haak ik in op de mening van Neo, dat je moet oppassen dat je niet onbewust ( of misschien toch bewust?) in die ''sleur'' ( jullie noemen het hier achtbaan) blijft hangen..
Merkte namelijk aan mezelf op een gegeven moment wel eens, dat mijn ex dus wel van MIJ af wou, maar ik wou nog niet van HAAR af. Bleef willens en wetens met haar bezig, door te posten, erover te praten etc omdat ik haar nog niet helemaal uit mijn leven wou hebben. Ik bleef hangen in het verleden, door er maar mee bezig te blijven. Niet zozeer omdat ik zoveel vragen en onbegrip had, maar gewoon omdat ik nog met haar bezig WOU zijn
Want dat is en blijft het gevolg van posten daarover op een forum als dit, je ex blijft door het zoveel over hem/haar te hebben op een bepaalde manier toch ''dicht bij je'', al is zijn in realtiteit al lang uit je leven weg... En dat is wat veel mensen diep van binnen toch willen denk ik...
Dankje JiggyJquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heldin
Misschien heb ik soms de verkeerde woordkeuze ja, maar zolang iemand inziet (in dit geval Tara) wat ik bedoel is het dus toch geen chinees wat ik praat.
[..]
Wat is je probleem? Omdat ik friends with benefits ben met mijn ex, heb ik geen recht van spreken meer?
Komop zeg, zelfs voordat ik dat deed was ik geen emotioneel wrak meer. Ik heb gewoon bepaalde dingen voor mezelf duidelijk gemaakt en dat heeft mij geholpen met verwerken.
Ik verwijt niemand iets, ik wil slechts helpen. Ik schuil me nergens achter.
Dit dus.. vaak die laatste draadjes die men niet door wil knippen.quote:Merkte namelijk aan mezelf op een gegeven moment wel eens, dat mijn ex dus wel van MIJ af wou, maar ik wou nog niet van HAAR af. Bleef willens en wetens met haar bezig, door te posten, erover te praten etc omdat ik haar nog niet helemaal uit mijn leven wou hebben. Ik bleef hangen in het verleden, door er maar mee bezig te blijven. Niet zozeer omdat ik zoveel vragen en onbegrip had, maar gewoon omdat ik nog met haar bezig WOU zijn
Lees de posts van de "anciens" in dit topic eens... ik lees nog maar weinig dat mensen ontleden wat hun ex doet/zou doen/bedoelt/zou bedoelen/zou bedoeld kunnen hebben... wat ik wel lees, is dat ze zichzelf ontleden. Wat daar mis mee is... daar ben ik nog niet achter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
Heb een poosje terug gezegd niet meer te reageren, maar toch even mee gekeken en eerlijk gezegd vind ik wel dat Neo-Mullen een punt heeft.
Ik denk dat je beter je ex kunt loslaten als je niet steeds alles aan het ontleden bent.
Er is mij ooit gezegd soms maak je drukker om iets waar je niet druk om moet maken en de ander is het allang vergeten ik denk dat dat soms hier het geval is.
Jullie zijn zo druk met alles ontleden dat de andere kant waarschijnlijk allang aan het doorgaan is en verdergaat en niet eens meer zo veel bij je stilstaat.
Ik weet ook niet of het dan loslaten van je ex is , maar meer de moeite van iets afsluiten wat er niet is.
Ik moet wel zeggen dat er ook wel een beetje gelijk is van anderen om te zeggen van he Neo, zelf zit je hier al lang en je blijft er zelf ook lang mee zitten en hebt haar ook nog lang niet losgelaten, vind het eerlijk gezegd een beetje dom van je om friendship met benefits te beginnen met haar want ik kan nu al op een briefje zeggen dat jij meer verwacht van haar en dat als het niet loopt zo als jij wilt er waarschijnlijk weer kapot van bent.
Ja maar je weet denk ik zelf ook wel, dat dit nu eenmaal voor veel mensen niet de manier is hoe dit werkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
Heb een poosje terug gezegd niet meer te reageren, maar toch even mee gekeken en eerlijk gezegd vind ik wel dat Neo-Mullen een punt heeft.
Ik denk dat je beter je ex kunt loslaten als je niet steeds alles aan het ontleden bent.
Er is mij ooit gezegd soms maak je drukker om iets waar je niet druk om moet maken en de ander is het allang vergeten ik denk dat dat soms hier het geval is.
Jullie zijn zo druk met alles ontleden dat de andere kant waarschijnlijk allang aan het doorgaan is en verdergaat en niet eens meer zo veel bij je stilstaat.
Ik weet ook niet of het dan loslaten van je ex is , maar meer de moeite van iets afsluiten wat er niet is.
Ik moet wel zeggen dat er ook wel een beetje gelijk is van anderen om te zeggen van he Neo, zelf zit je hier al lang en je blijft er zelf ook lang mee zitten en hebt haar ook nog lang niet losgelaten, vind het eerlijk gezegd een beetje dom van je om friendship met benefits te beginnen met haar want ik kan nu al op een briefje zeggen dat jij meer verwacht van haar en dat als het niet loopt zo als jij wilt er waarschijnlijk weer kapot van bent.
Het is dan al niet eens meer een kwestie van draadjes, want die zijn er simpelweg vaak niet meer. Soms begint het zelfs een beetje te lijken op een ''verbeeld leven'' oid...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Dit dus.. vaak die laatste draadjes die men niet door wil knippen.
Daar is op zich niets mis mee maar op een gegeven moment moet zelfs dat een beetje ophouden en overgaan op doen. Als ik voor mezelf spreek, weet ik dat er voor mezelf veel beter aan doe om niet alles te ontleden en op actie over te gaan. Voor mij merk ik meer dat ik juist beter alles kon verwerken , door er niet steeds mee bezig te zijn dingen te doen, en weer nieuwe mensen ontmoeten en juist het oude als een afgesloten boek te zien en juist verder te gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef Octagon het volgende:
[..]
Lees de posts van de "anciens" in dit topic eens... ik lees nog maar weinig dat mensen ontleden wat hun ex doet, wat ik wel lees, is dat ze zichzelf ontleden. Wat daar mis mee is... daar ben ik nog niet achter.
ps. het gaat hier niet over gelijk of ongelijk, net zoals het in een relatiebreuk niet gaat over gelijk of ongelijk...
Allereerst: Waarom zet je jezelf in het spreekwoordelijk 'verdomhoekje'? Ik zie hier nergens een post waarin staat dat jij geen adviezen mag geven? Dat heb ik nergens gezegd. Je geeft een (onterechte) implicatie dat Joyce en ik geen leven hebben doordat we in dit topic posten. Ook blijkt uit je post dat je je mening over mij klaar hebt, terwijl het duidelijk is dat je lang niet al mijn posts hebt gelezen, want dan had je deze opmerking niet gemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet te geloven wat ik hier lees... Ik krijg heel sterk het vermoeden dat er meer speelt dan alleen de berichten die hier geplaatst worden. Maargoed, ik zal ff neerzetten wat er nu door mij heengaat en een antwoord op Mr.Myst en Joyce.
Allereerst: waarom heeft iedereen hier het recht om adviezen te geven, behalve ik?
Ik ben nu in een stadium beland waarin ik kan zeggen: ik voel me niet meer rot om mijn ex. Ik droom niet meer pijnlijk en heb ook geen traan meer om haar gelaten. Ik durf zelfs te zeggen dat ik voor 90% over haar heen ben.
De reden waarom ik hier nog post is omdat een bepaalde manier van verwerken mij daar overheen heeft geholpen. Omdat ik niet de allergrootste egoïst ben, wil ik dit met jullie delen. Proberen om jullie er ook doorheen te trekken, zoals enkele maanden geleden er ook mensen waren die hier alleen nog maar een 'adviserende functie' hadden en mij er doorheen probeerden te trekken.
Nogmaals, dat is jouw manier van opvatten. Je plaatst jezelf weer in het verdomhokje. 'Nagespuugd worden' (? Ik heb je nergens uitgescholden/neergehaald o.i.d.), je begrijpt blijkbaar niet dat je post op een hele andere manier geïnterpreteerd wordt dan hoe je het misschien wél bedoelde? Ik heb eerder het idee dat je je ergert aan mijn posts. Zoals LostInSpace inderdaad aangeeft, het is een soort dagboek, maar wel eentje waarbij je feedback krijgt van anderen. Dat heeft mij inzichten gegeven die ik anders niet gehad zou hebben. Ik durf daaraan nog wel een andere consequentie te verbinden, maar als ik die hier zou noemen zou je mij waarschijnlijk een aandachtstrekker vinden. Dat is je goed recht, en om eerlijk te zijn lig ik daar niet wakker van.quote:Vervolgens wordt hier niet alleen de helpende hand weggeslagen maar ook nog eens nagespuugd en haal ik bij mensen 'het bloed onder de nagels vandaan'.
Waarom? Omdat ik mensen probeer te helpen?
Ik zeg niet dat mijn tips de sleutel zijn tot het verwerken, maar sommigen LIJKEN te blijven hangen in een fase door zo ongeveer de hele dag door in dit topic te hangen. Daarom zeg ik: probeer eens wat anders, en vervolgens haal ik mijn adviezen erbij.
Iedereen kan nu, net als Joyce gister op MSN deed, gaan krijsen dat niet iedereen hetzelfde is en iedereen een andere manier van verwerken heeft. Dat klopt, maar voor sommigen lijkt de huidige manier dus niet zo goed te werken en die zouden het eens kunnen proberen. Het MOET verder niet hoor.
Daarbij, als echt iedereen anders was en adviezen nutteloos zouden zijn, dan zouden psychologen geen recht van bestaan hebben
Nogmaals, dat is jouw manier van opvatten. Je plaatst jezelf weer in het verdomhokje.quote:Maargoed, als mensen mij hier standaard met de nek aankijken omdat deze tekst onder deze nickname verschijnt dan is het wel erg met sommigen gesteld. Ik heb nooit iets kwaads in de zin gehad, ik heb alleen puur geprobeerd om een helpende hand toe te reiken.
Mijn excuses daarvoorZal het niet meer doen.
Ja nou met name de eenzijdigheid van deze discussie bedoelde ik.. Er staan posts die zijn mening versterken maar de post die dat niet doen zet hij er niet in. Daar verwees ik even naar het vorige topic..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik sluit daarbij aan, het is goed dat dit topic er is maar let ook op het gevaar er niet in te blijven hangen, misschien is dat ook een beetje wat er bedoeld werd ???
En over eenzijdigheid, ik heb neo zelf ook aangesproken op zijn ding in mijn stukje, dus ik kan me inderdaad ook wel verontwaardigdheid van jullie voorstellen omdat hij zelf ook om heel eerlijk te zijn ook totaal niet los is van zijn ex en ook vaak post.
Precies hetgeen ik bedoel te zeggen met zelfreflectie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja nou met name de eenzijdigheid van deze discussie bedoelde ik.. Er staan posts die zijn mening versterken maar de post die dat niet doen zet hij er niet in. Daar verwees ik even naar het vorige topic..
Naar mijn idee ben je inderdaad niet los van je ex.. En een friends with benefits met iemand die tegen je heeft gelogen in een relatie lijkt me al helemaal niet verstandig. Maar goed dat is mijn mening.
Zelfkennis = het begin van alle wijsheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar is op zich niets mis mee maar op een gegeven moment moet zelfs dat een beetje ophouden en overgaan op doen. Als ik voor mezelf spreek, weet ik dat er voor mezelf veel beter aan doe om niet alles te ontleden en op actie over te gaan. Voor mij merk ik meer dat ik juist beter alles kon verwerken , door er niet steeds mee bezig te zijn dingen te doen, en weer nieuwe mensen ontmoeten en juist het oude als een afgesloten boek te zien en juist verder te gaan.
Ik zeg niet dat iedereen zo is maar voor mij heeft dat meer geholpen. Maar voor mij is het ook vaak meer een kwestie van uit is uit en verdergaan, het verleden kan je niet veranderen de toekomst wel.
Voila - da's wat de meesten hier zeggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef Tara_88 het volgende:
Ik denk dat iedereen alleen voor zichzelf kan inschatten of dit topic hem/haar verder helpt of juist tegenhoudt om eroverheen te komen. Voor de een zou het beter zijn om hier minder/niet te reageren terwijl voor een ander dit topic heerlijk is om even alle gevoelens neer te pennen.
Dat is natuurlijk ook zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef Tara_88 het volgende:
Ik denk dat iedereen alleen voor zichzelf kan inschatten of dit topic hem/haar verder helpt of juist tegenhoudt om eroverheen te komen. Voor de een zou het beter zijn om hier minder/niet te reageren terwijl voor een ander dit topic heerlijk is om even alle gevoelens neer te pennen.
@Neo: Ik ga niet speculeren maar krijg stellig de indruk dat je voor de zoveelste keer de vraag van mij en Male23 omtrent de jouw 'gelijke omstandigheden' vergeleken met undisputed, wiens ex de nacht bij hem doorbracht..(zie het vorige draadje)...aan het negeren bent?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even voor de goede orde: ik zal nooit zeggen dat iemand uit dit topic moet weggaan.
Ik geef enkel adviezen die MIJ geholpen hebben. Het is aan jullie om die adviezen te gebruiken of niet. Maar dat mij vervolgens allerlei dingen worden kwalijk genomen en dat er dingen gezegd worden als 'je probeert me hier vriendelijk de deur te wijzen' is in mijn ogen niet terecht.
Ik heb ook NOOIT beweerd dat mensen die hier blijven posten geen leven hebben. Iedereen mag van mij hier posten wat hij of zij wilt. Enige wat ik adviseerde: ga eens lekker wat dagen iets anders doen. Dat is niet omdat ik iemand liever zie gaan dan komen, maar om gewoon eens lekker ertussenuit te zijn zodat je niet aan je ex hoeft te denken.
Mr.Myst, je hebt PM
Ow, is dat zo belangrijk dan?Ik heb geen zin om alle sappige details hier aan andermans neus te hangen. Of pleur jij je gehele priveleven hier ook op een forum?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo: Ik ga niet speculeren maar krijg stellig de indruk dat je voor de zoveelste keer de vraag van mij en Male23 omtrent de jouw 'gelijke omstandigheden' vergeleken met undisputed, wiens ex de nacht bij hem doorbracht..(zie het vorige draadje)...aan het negeren bent?
Pfff...Neo; wat is dit nu weer van een antwoord?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ow, is dat zo belangrijk dan?Ik heb geen zin om alle sappige details hier aan andermans neus te hangen. Of pleur jij je gehele priveleven hier ook op een forum?
Komop zeg, ik zei 1x dat ik soortgelijke ervaringen heb. Probeer je me nou een schuldgevoel aan te praten zodat ik m'n hele leven hier bloot ga leggen. Jij vertelt hier toch ook niet allesquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Pfff...Neo; wat is dit nu weer van een antwoord?
Eerst klaag je dat je geen reacties krijgt en dat iedereen op je nek zit (toch?)
Dan tracht ik me daar verre van te houden en ga ik eerder al inhoudelijk op je post in die over jezelf ging en dan geef je dit antwoord? Wat heb ik gemist?
??? Laat maar Neo. Ik heb geen behoefte in een voor mij niet bestaande ruzie oid betrokken te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Komop zeg, ik zei 1x dat ik soortgelijke ervaringen heb. Probeer je me nou een schuldgevoel aan te praten zodat ik m'n hele leven hier bloot ga leggen. Jij vertelt hier toch ook niet alles
Dat is inderdaad vaak een teken dat je de goede kant opgaat en aan nieuwe fase begint. Dat is ook leuk te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
Fase 5! Nieuw kapsel, ik ben er weer helemaal klaar voor!
Nee hoor. Dat was juist een hele goede vraag. Ik heb er zelf ook weleens rond zitten neuzen, en het is inderdaad erg interessant. Het is wel fijn om mee te lezen, maar ik kan er op dit moment nog niet zoveel mee, mede door dat 'volle hoofdje' inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef H6-4ever het volgende:
Volgens mij begon de hele discusie door mijn vraag; iemand ervaringen met 'het kracht van nu topic' ?... Lijkt mij heel interessant voor veel mensen hier!...maar ben ook wel beetje bang dat deze materie te diep is voor ons al volle hoofdje.....iemand ervaringen. Tips?
Voor mij is dat nog steeds zo klaar als een klontje. Optie nummer één.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
als je erover nadenkt, wat heb je dan liever? je ex terug of over je ex heen zijn?
ik denk dat ik liever over mijn ex heen ben maar het gaat helemaal de andere kant op...
Dat is nu het punt bij mij, de battle tussen mijn verstand en gevoel...het wisselt per dag, per moment, soms per minuut! Verstand zegt, beter zo....Gevoel zegt, doe er alles aan om haar terug te krijgen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
als je erover nadenkt, wat heb je dan liever? je ex terug of over je ex heen zijn?
ik denk dat ik liever over mijn ex heen ben maar het gaat helemaal de andere kant op...
Tja, als jij al niet kan kiezen, hoe kunnen wij je dan verder helpen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef FlameScorpion het volgende:
Heey ben ik weer,
Nja nu een paar weekjes een beetje aankloten samen, wil ze dus echt weten of ik nog verder wil ofniet. Alleen, kan ik echt echt echt echt niet kiezen. Aan de ene kant wil ik dolgraag d'r wel terug en gewoon gezellig, maar aan de andere kant weet ik dat ze niet de ware voor me is, alleen hou ik nog wel zielsveel van d'r.
Ik weet het niet meer.
Dus eigenlijk lieg je jezelf en haar voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
Uhu. Maar toch wel waarheid in dit geval. Bovendien schreeuw ik niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Male23 het volgende:
[..]
hoe harder je dat schreeuwt hoe minder geloofwaardig het overkomt.
@Goofy: De goudprijs staat wel mooi hoog.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Uhu. Maar toch wel waarheid in dit geval. Bovendien schreeuw ik niet.
@undisputed:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:
mijn ex word nu al helemaal gek als ik mijn telefoon niet opneem. ik denk dat haar jaloerse gedrag ons gaat opbreken mochten we weer bij elkaar komen.
naar mijn mening hoort een relatie leuk te zijn maar ik zie de laatste tijd alleen maar dingen waardoor het niet zou gaan werken.
Ik was ook extreem jaloers in het einde van de relatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:
mijn ex word nu al helemaal gek als ik mijn telefoon niet opneem. ik denk dat haar jaloerse gedrag ons gaat opbreken mochten we weer bij elkaar komen.
naar mijn mening hoort een relatie leuk te zijn maar ik zie de laatste tijd alleen maar dingen waardoor het niet zou gaan werken.
Je zegt het zelf ookal, het is niet uit de lucht komen vallen...weet niet hoe de situatie bij jou geweest is maar....leer daar van!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was ook extreem jaloers in het einde van de relatie.
Daar heb ik sinds de break-up ook heel veel over nagedacht... het is moeilijk om daar van af te komen.
Die jaloezie en wantrouwen komen niet uit de lucht vallen, maar het is een feit dat na die ene keer dat het fout ging, zij nooit meer mn vertrouwen beschaamd heeft.
Vraag me af of dit in andere relaties ook problemen gaat geven. Moet het koste wat kost zien te onderdrukken of gewoon afleren.
Ik heb nu al de jackpot, dus die goudprijs kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Goofy: De goudprijs staat wel mooi hoog.....
Nee; Neo heeft het blijkbaar weer aan met z'n ex - of een tussenvorm gezien het recent posten door Neo "dat ie iets soortgelijks heeft als undisputed die schreef over slapen met z'n ex"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Catkiller het volgende:
Haha, zo hebben een aantal mensen het opgevat toch ook al bedoelde hij het niet zo, heb het snel doorgeklikt dus kan me vergissen, ik heb het een beetje overdreven in mijn samenvatting
Maar ja, geen nieuws is goed nieuws. Of iedereen ligt depressief op bed, zou het zelf bijna ook doen met dit weer
Dit is geen SC hoor.
Ja maar ga zo lekker naar de kapper.. Dus dat zit er niet in, net wel nog even op de bank gezeten.quote:
Ik heb dat ook een keer gedroomd terwijl ik 99 van de 100 keer mijn dromen niet eens herinner, deze kon ik tot in detail terug halenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Was weer een heerlijk nachtje! Dromen dat je terug bent bij je ex is voor mij echt een nachtmerrie..
Heb je hier begeleiding bij, want ik zou dan zeker bespreekbaar maken dat je daar moeite mee hebt en dus daaraan gaan werken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef MrsTeese het volgende:
Juni 2010 heb ik een einde gemaakt aan de relatie met mijn ex. Hij ging er echter meteen op los en ik werd diezelfde dag gebeld dat hij met een meisje bezig was. Hele domme actie van diegene die me belde. Ik reageerde rustig maar zodra ik ophing stortte ik letterlijk in.
De volgende 10 weken ben ik 12 kilo afgevallen en ben ik er toen ook nog even achter gekomen dat ik een aangeboren dysthyme stoornis heb. (depressie) Het gevoel van liefdesverdriet was ondragelijk, het voelde alsof ik dood ging vanbinnen, ik kon met niemand praten en al helemaal niet met mijn ouders want die vnden dat ik overdreef. Laat staan als ik er nu over begin!
Het doet echt vreselijk veel pijn. Maar toen was hij terug, maakte mijn hoofd weer helemaal gek, en meteen nadat ik weer met hem naar bed ben gegaan (stom, ik weet het) heeft hij me in de steek gelaten. Ik heb dit tot misschien wel 5 keer toe laten gebeuren. Inmiddels is het februari en ik heb hem totaal uitgeband en binnenkort ga ik op kamers. De grootste reden daarvoor is dat ik niet meer in dezelfde stad wil leven waar hij leeft en waar ik hem tegen kan komen, wetende dat hij al die tijd gelogen had, over alles.
Maar ik blijf aan hem denken en ik moet nog steeds om hem huilen. Ik droom zelfs nog over hem. En het liefst zou ik willen dat het goed was gekomen. Hij was mijn eerste liefde en we waren 2 jaar samen. Ik wil geen tranen verspillen aan zo'n klootzak.
De reden waarom ik dit veeeel te lange bericht typ is omdat ik wil weten hoe ik hier mee om zou kunnen gaan, want zeker met die kut-stoornis komt alles 3 keer zo hard aan. Ik heb echt alles al geprobeerd om verder te gaan met mijn leven.
En sorry voor mijn vreselijke spelling.
Ik ben al bij 2 verschillende psychriatische bedrijven (om het zo maar even te noemen) geweest en de eerste was niet handig vanwege mijn opleiding en de bij de tweede ging het al helemaal niet omdat die mensen niet luisterden en een baggeradvies gaven. Over twee weken heb ik een intake gesprek bij weer iets anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heb je hier begeleiding bij, want ik zou dan zeker bespreekbaar maken dat je daar moeite mee hebt en dus daaraan gaan werken.
Dat gevoel raak je 100 % zeker heus wel kwijt. Bij mij heeft dat alleen zo' mn 6 maanden geduurd, en zelfs nu het 8 maanden uit is heb ik soms nog wel ( 2/3 keer per maand) een klein dipje dat ik denk wat is het toch super raar hoe dit allemaal is gelopen. Beetje op datums/ momenten die ik me herrinner van vorig jaar rond deze tijd.. Het komt ook goed, en 2 maanden is nog niet eens zo lang hoor...quote:Op zondag 6 februari 2011 04:30 schreef H6-4ever het volgende:
Ik voel me echt kut, ik kan nieteens uitgaan zonder 1 minuut aan mijn ex te denken. Ik wordt gewoon mijzelf niet meer...ik ben vorig weekend met een ander meisje geweest maar het voelde als vreemd gaan.....het valt me zwaar, mijn (onze) toekomst is verkloot...ik zie geen toekomst zonder haar. Nog steeds niet na 2 maand na de break...ik denk constant; het komt goed ! Maar waarom kan ik haar niet loslaten? Ik weet het echt ff niet meer, al probeer ik zo hard als ik kan...
Hier ben ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhh nu is het wel erg stil maar een schopje omhoog zodat anderen die het even nodig hebben ook zien .
En heb Neo nu ook al niet meer gezien ????
Dat is ook niet echt gezond, om je al zo aanhankelijk op te stellen wanneer er nog geen sprake is van een (potentiele) relatie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Meisje 2: Hier sms ik inmiddels al 4 maanden mee, elke spreekwoordelijke scheet die we laten wordt met elkaar gedeeld. Weten constant van elkaar wat we doen. Soms is er een dagje geen contact, maar 95% van de dagen wel, en dan ook echt veel. Ze is hier een keer langs gekomen en daar is het eigenlijk bij gebleven. Begint een beetje een gebed zonder end te worden
@Neo: Het valt me op dat je een sfeer om je heen creeert alsof jij slachtoffer van iets zou zijn? Speculaties houd ik niet van. Groepsvorming? Een bepaald typisch select groepje? Dan zie je meer dan ik. Zelf ben ik de afgelopen week nogal weinig op dit draadje geweest zie jequote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier ben ik
Gisteren naar de open dag van de Haagse Hogeschool geweest, dus vandaar dat ik niet hier was. Na afloop nog gechillt in Den Haag
OT: ben blij dat sommige mensen wél inzien wat ik bedoel. Jammer dat het één bepaald typisch select groepje is dat radicaal tegen mijn woorden in gaat en mijn woorden + situatie zo verdraaien zodat het lijkt alsof ik het kwaad zelve ben
Ik heb tot 10 keer toe verteld dat iedereen zo veel mag posten als ie wilt, maar dat ik de INDRUK krijg dat sommigen blijven hangen in een fase en daar liet ik mijn theorie even op los. Maar inderdaad: als je ook maar een greintje goed contact met je ex hebt, ben je niet meer serieus te nemen
Is het jaloezie Wandering? Jij mailt toch ook met die ex van je. Of althans, dat VERMOED jeMoet ik jou dan ook maar niet meer serieus nemen? Voor iemand van jouw leeftijd gedraag je je wel heel erg kinderachtig
Ik voel me totaal geen slachtoffer hoor. Wat ik wel weet is dat mensen die me hier niet zo kennen wel heel goed aanvoelen wat ik bedoel en dat mensen die me wel een beetje kennen me totaal niet serieus nemen omdat ik goed contact met m'n ex hebquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo: Het valt me op dat je een sfeer om je heen creeert alsof jij slachtoffer van iets zou zijn? Speculaties houd ik niet van. Groepsvorming? Een bepaald typisch select groepje? Dan zie je meer dan ik. Zelf ben ik de afgelopen week nogal weinig op dit draadje geweest zie je
Je beschuldiging aan mijn adres laat ik voor wat het is. Zonder onderbouwing is het snot van een fietser in de harde wind. Uit een donker gat en doelloos qua richting
Als concreet antwoord op je vraag: Nee, ik ben totaal niet jaloers op jou.
Ik begin even met jouw woorden: ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen woorden maar niet voor jouw interpretatie. Het is me duidelijk geworden dat jij een aantal dingen heel anders opvat dan ik ze zeg. Dat zal ik je toelichten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo:
Ik heb je duidelijk aangegeven niet in een ruzie betrokken te willen worden waar ik geen weet van heb. Als je dat niet kunt respecteren is dat jouw keuze.
Daarnaast: Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf en daar mag je me op aanspreken. Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe jij woorden interpreteert. Spreek me daar niet op aan ok?
Wat jij moet gaan leren is een ander en zijn/haar gevoelens gaan respecteren. Ik neem je kwalijk dat je mijn breuk gaat misbruiken (jaloers Wandering? dat zijn jouw woorden) om een situatie die jij met je ex hebt te willen uitventen. Ik neem je dat kwalijk omdat er geen ruimte is voor een andere interpretatie Neo.
Dat ik jou aanspreek op je ex is omdat je insinueert dat er veel meer aan de hand is dan een normale omgang met je ex. Dat heb je zelf geplaatst op dit draadje dus mag ik gevoegelijk aannemen dat je dit ook wilt delen met anderen.
Waar ik je vervolgens wel op aanspreek in dat je letterlijk twee posts later anderen aanspreekt op dat ze te lang op dit draadje blijven hangen en afstand moeten nemen van hun ex.
Dat geeft een verschrikkelijke contradictie met je eigen omstandigheden Neo..... Daar interpreteer ik niets mee, maar maak ik jou verantwoordelijk voor je eigen woorden. No offence ok?
(ik heb geen enkele reden jaloers te zijn, meer daarover later)
Waarom blowde je dan als je normaal niet blowt?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Maharbal het volgende:
Bijna 7 maanden geleden en onder normale omstandigheden ben ik er eigenlijk wel vanaf. Denk er niet zo heel erg veel meer aan en ben er ook niet heel erg veel meer mee bezig.
Gisteren op een verjaardagsfeestje van een wederzijdse vriend kwam zij ook langs. Ik had zo verschrikkelijk tegen-randje-vergiftiging-aan veel gedronken en ook nog eens geblowed (ik blow niet..), dat m'n emoties echt x100 gingen. Ik stortte helemaal in, in de badkamer opgesloten en op de grond gelegen, naar buiten gegaan waarna m'n beste vriendin maar achter me aanrende omdat die 't aan voelde komen. Uiteindelijk ben ik maar weggegaan (eerder weggebracht, was niet verantwoord) om thuis te gaan slapen. Gelukkig merkte overigens niemand het, behalve de 2 personen die met mij gingen praten.
Mijn god wat was dat ellendig. Ik had/heb nog steeds het idee dat ik er toch aardig klaar mee ben, maar kennelijk zit er diep van binnen nog iets dat omhoog komt als ik lazarus ben en haar zie. Als ik haar namelijk niet zie heb ik nergens last van.
Mijn oplossing: toch maar onzin als facebook weer verwijderen (ze had me weer toegevoegd). Het is nu wel best zo, ik begin serieus door mezelf geirriteerd te raken. Gelukkig zie ik haar bijna nooit, want ze woont en studeert in een heel andere stad. Ze was alleen toevallig ook op dit feestje, nja soit.
Nu ga ik haar een mail sturen dat ik weiger om vrienden met haar te blijven, of althans contact te houden (zij heeft het idee / de illusie dat wij nog vrienden kunnen blijven). Ik ga dat niet eens proberen, gezien gisteravond is het duidelijk dat dat niet voor mij is weggelegd met haar.
Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm is het voor veel mensen hier herkenbaar als je terugdenkt aan 'een jaar geleden deden we <vul hier je situatie in>' enz...
Ik heb dat wel heel sterk. Data zijn voor mij op de een of andere manier heel belangrijk. Ik kan je bijna vertellen op welke dag ik wat met haar deed.
We woonden weliswaar ver uit elkaar, dus de keren dat je elkaar zag, waren ook gelijk speciale momenten. Dat vind ik tevens wel het mooie aan afstandrelaties... je leeft en geniet veel meer van het moment.
Nee ik vind het ook vreemd. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meestal de afwachtende houding aanneem. Ik vind het best wel leuk, daar niet van want het is echt een knappe meid. Ken haar van vakantie afgelopen augustus en daar aten we elke avond samen en hadden we echt gespreksstof van de eerste tot laatste minuut, er was meteen spanning...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt gezond, om je al zo aanhankelijk op te stellen wanneer er nog geen sprake is van een (potentiele) relatie.
Dit bedoel ik inderdaad. Ik had vorig jaar precies hetzelfde. Had precies een jaar geleden een weekendje Landal Greenparks geboekt voor ons tweeën. Daar viel dus ook Valentijnsdag in en dat weekend was door allerlei omstandigheden wel een van de mooiste hoogtepunten die we in onze relatie hadden.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...
Maar vorig jaar waren we dit weekend een weekendje samen weg. Weet het nog als de dag van gisteren ( en het is ook nog maar een jaar geleden ). Het had enorm gesneeuwd en het was superromantisch. En natuurlijk het valentijnsweekend de week daarop...
Had echt nooit verwacht dat er zoveel in een jaar kon veranderen. Dat ik haar nu echt nooit meer spreek ( slechts incidenteel als we elkaar tegenkomen), dat zij het uitgemaakt heeft, en al helemaal dat ze nu haar valentijnsweekend met een ander gaat vieren. Dat doet me niet eens zozeer pijn, maar het idee blijft heel onwerkelijk...
Blijf me toch nog steeds afvragen WAAROM ze die afstand zo groot wou maken. Denk echt dat er weinig stelletjes zijn die op zo'n ''goede'' manier uit elkaar zijn gegaan als wij met een omhelzing en een knuffel en een traan, en toen was het ook echt voor altijd klaar, terwijl we 3 km van elkaar afwonen... Maargoed het heeft ook allemaal geen zin meer om erover na te denken...
Misschien omdat je ex wel verder is gegaan met haar leven en beseft heeft dat jij daar geen deel meer van uitmaakt en dat vriendjes blijven (nu) niet gaat werken met jou? En maar goed ook, want zoveel je er nog over mijmert hier ben je er duidelijk nog niet klaar voor. En tja, geef me eens een goeie reden waarom jij vriendjes wil blijven, want ik blijf het gevoel hebben dat de enige reden dat je dat wilt een soort van schuldgevoel naar haar toe is en dat klinkt nou niet echt als een goeie basis voor een vriendschapsrelatie. Wordt tijd dat je daar eens vanaf stapt. What's done is done. Je weet wat jij fout hebt gedaan, gebruik dat gegeven dan bij je volgende relatie.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...
Maar vorig jaar waren we dit weekend een weekendje samen weg. Weet het nog als de dag van gisteren ( en het is ook nog maar een jaar geleden ). Het had enorm gesneeuwd en het was superromantisch. En natuurlijk het valentijnsweekend de week daarop...
Had echt nooit verwacht dat er zoveel in een jaar kon veranderen. Dat ik haar nu echt nooit meer spreek ( slechts incidenteel als we elkaar tegenkomen), dat zij het uitgemaakt heeft, en al helemaal dat ze nu haar valentijnsweekend met een ander gaat vieren. Dat doet me niet eens zozeer pijn, maar het idee blijft heel onwerkelijk...
Blijf me toch nog steeds afvragen WAAROM ze die afstand zo groot wou maken. Denk echt dat er weinig stelletjes zijn die op zo'n ''goede'' manier uit elkaar zijn gegaan als wij met een omhelzing en een knuffel en een traan, en toen was het ook echt voor altijd klaar, terwijl we 3 km van elkaar afwonen... Maargoed het heeft ook allemaal geen zin meer om erover na te denken...
Ik heb al eerder alle contact verbroken en het ging me prima af. Zij stuurde me af en toe smsjes waar ik gewoon normaal op reageerde. Ze voegde me op het laatst weer toe op fb en begon het contact iets te intensiveren en het blijkt maar weer dat ik daar geen behoefte toe heb, dus weer alle contact nu definitief verbroken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Mishu het volgende:
@Maharbal: Stiekem hoop je misschien nog dat ze spijt krijgt als jij de banden verbreekt. Pas daar wel mee op want straks voel je je weer teleurgesteld misschien.
Moah, misschien komt mijn verhaal een beetje verkeerd over, maar inmiddels 8 maanden verder kan ik zonder te liegen of dubbele gedachten oprecht zeggen dat ik blij ben dat ze uit mijn leven is, en ik hou haar ook liever uit mijn leven...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Misschien omdat je ex wel verder is gegaan met haar leven en beseft heeft dat jij daar geen deel meer van uitmaakt en dat vriendjes blijven (nu) niet gaat werken met jou? En maar goed ook, want zoveel je er nog over mijmert hier ben je er duidelijk nog niet klaar voor. En tja, geef me eens een goeie reden waarom jij vriendjes wil blijven, want ik blijf het gevoel hebben dat de enige reden dat je dat wilt een soort van schuldgevoel naar haar toe is en dat klinkt nou niet echt als een goeie basis voor een vriendschapsrelatie. Wordt tijd dat je daar eens vanaf stapt. What's done is done. Je weet wat jij fout hebt gedaan, gebruik dat gegeven dan bij je volgende relatie.
Het wordt alleen een schijtdag als jij er een schijtdag van maakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ben bang dat de ex van mijn ex een poging gaat doen op valentijnsdag
Sowieso zal dit een schijtdag worden... alles staat in het teken van liefde (commercie boehoe ja ik weet het) en wij zitten hier een beetje single en depri te zijn
Bah, dat zijn wel de minder fijne situaties van het gedumpt en single zijn.
Ben ik het deels met je eens ja, maar het is moeilijk om er omheen te komen. En het roept toch wel herinneringen op. Ookal doe je nog zo je best om je groot te houden, het speelt toch wel in je hoofd.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het wordt alleen een schijtdag als jij er een schijtdag van maakt.
Dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ben bang dat de ex van mijn ex een poging gaat doen op valentijnsdag
Nou, net als biijna iedereen hier, vind ik het ook kut om te weten dat ze dan met iemand anders de dingen deelt die ik met d'r deelde..quote:
Klopt, kerst vond ik veel moeilijker, ook zijn verjaardag komt eraan. Dat vind ik rotter als valentijn.. Ben nu lekker op mijn werk hartjes aan het maken om vanmiddag met de kinderen na te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:08 schreef LostInSpace het volgende:
Ik vond valentijnsdag altijd wel grappig.. maar uiteindelijk is het een dag als elk ander.
Met kerst vind ik het veel moeilijker als je alleen zit. Is ondanks alles al een tijd niet meer gebeurd, maar toch. Het blijft dramatisch om in je eentje naar zo'n AH kerstboompje te turen terwijl iedereen bij familie en partner zit.
Je hebt gelijk, waarschijnlijk is de behoefte er over 3 weken ook nog wel, of juist weer niet. Ik zal het afwachten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Bartinhoo het volgende:
Je spreekt jezelf in de laatste alinea wel een beetje tegen, omdat je zegt dat jullie er misschien over 3 weken beiden geen behoefte meer aan hebben, maar er toch spijt van gaat krijgen. Geen behoefte en spijt gaan imo. niet samen...
Hier heb je zeker een goed punt. Goed dat je het zegt. Ik ben ook hartstikke blij dat het mee lijkt te vallen, en wil het daarom, zoals je terecht zegt, niet op gaan zoeken. Ik ga d'r niet contacterenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Bartinhoo het volgende:
Verder hoe ik het lees ben je al heel snel verder gegaan met leven, al denk je er ( die 1.5 uur) nog wel over na. Als ik jou was zou ik blij zijn dat het bij jou zo goed gaat, en de problemen dus niet gaan opzoeken. Heb er zelf 7 maanden over gedaan om te kunnen denken als jij al doet na 1.5 week, en kan je inderdaad vertellen dat afspreken niet gaat helpen om je (nog ) beter te gaan voelen...
Zo te lezen is de reden waarom het uit is duidelijk, en wil je haar ook niet terug, ik zou het de komende weken daarom maar even rustig houden wat betreft afspreken, als jullie een relatie van 3 jaar hebben gehad dan zijn jullie over 3 weken echt niet uit elkanders hoofd verdwenen en afspreken kan later altijd nog als dan de behoefte nog bestaat. Dan zijn ook de emoties wat verder bezonken, en ga je geen dingen zeggen waar je later spijt van krijgt ( heb ik zelf wel gedaan helaas)...
Het mooie is dat nagenoeg iedereen in dit topic PRECIES hetzelfde denkt zoals jij nu. (inclusief ik). We denken allemaal dat het zo ontzettend speciaal was met die ene, en dat het bij de volgende niet meer voor gaat komen. Bedenk je dan twee dingen, ten eerste: we hebben schijnbaar allemaal minstens 1 keer dit maatje gevonden, waarschijnlijk per toeval. Als er echt maar 1 zo iemand in nederland, of zelfs maar op deze aarde loopt, hoe groot is dan de kans dat wij hem/haar allemaal tegen het lijf zijn gelopen en een relatie zijn begonnen? Bijna 0.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef CeeZee het volgende:
Ja dat heb ik ook, hij was niet alleen mijn vriend, maar ook echt mijn maatje waar ik 2 jaar alles meedeelde..
Hoewel mijn vrienden en famlie ook geweldig zijn, was hij toch wel degene die me ECHT begreep en die ik alles kon vertellen.. En ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik weer zo iemand tegen kom..
Ik hoor en weet natuurlijk wel dat dit op een dag vanzelf weer komt, alleen daar heb ik nu niks aan.. Maar wel fijn dat er hier mensen zijn die dat begrijpen!
Hmm, verklaar u nader (als je wilt).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef undissputed het volgende:
ik kap ermee met aanklooien met mijn ex.
Het voelt zo ontzettend kut als ik met haar ben en het voelt ook klote als ik zonder haar ben. We zijn gewoon niet bedoeld voor elkaar.
Dit, en het feit dat je ook naar elkaar toe groeit in een relatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef tentonele het volgende:
Het mooie is dat nagenoeg iedereen in dit topic PRECIES hetzelfde denkt zoals jij nu. (inclusief ik). We denken allemaal dat het zo ontzettend speciaal was met die ene, en dat het bij de volgende niet meer voor gaat komen. Bedenk je dan twee dingen, ten eerste: we hebben schijnbaar allemaal minstens 1 keer dit maatje gevonden, waarschijnlijk per toeval. Als er echt maar 1 zo iemand in nederland, of zelfs maar op deze aarde loopt, hoe groot is dan de kans dat wij hem/haar allemaal tegen het lijf zijn gelopen en een relatie zijn begonnen? Bijna 0.
Conclusie, er zijn een hele hoop 'perfecte' partners op deze wereld, waarbij je er af en toe eentje tegen het lijf zult lopen. Dat merk je niet meteen, maar dat deed je vast ook niet bij je ex. Dit groeit en ontwikkeld, misschien zelfs nog beter dan wat je nu te verwerken hebt.
Niet doen! Dan glij je alleen maar terug. Zelfs als het al waar zou zijn dat ze meteen over je heen is (en dat betwijfel ik, want dan had ze wel contact opgenomen, niks van je laten horen is moeilijker) doe je jezelf er geen enkel plezier mee om zo'n pijnlijk gesprek te hebben. Dan zak je gewoon weer een paar weken terug in het proces.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef H6-4ever het volgende:
Krijg toch de behoefte om eens contact op te nemen met mijn ex...maar aan de andere kant zal ze toch niet zeggen wat ik wil horen, ze is nu eenmaal compleet over mij heen, eingelijk vanaf dag 1 al en dat zit mij nog steeds wat dwars, ik heb krijg gewoon het gevoel dat ik haar wat heb aangedaan...vindt ik onterecht want we hebben het wel heel mooi gehad samen, wil die herinneringen koesteren en verder gaan met mijn leven, en niet het gevoel hebben dat het zonde van onze tijd is geweest..maar goed, dan leg ik mijn gevoel weer in haar handen en dat gaat ook niet goed komen vrees ik....hmm dipje denk ik
quote:
Stuur iemand anders om die spullen op te halen als het even kan, en ga niet te lang piekeren over wat haar gevoelens voor jou waren/zijn. Ze is je echt niet zomaar vergeten, maar jij hebt haar op een voetstuk geplaatst omdat het onbereikbaar is. Je kent het gezegde toch wel dat een kat geinteresseerd is in een bolletje touw als ie het niet kan krijgen, en als je het aan hem geeft stopt ie na een minuut met spelen? Dit werkt net zo, je DENKT dat het beste wat er in je leven kan gebeuren haar terugkrijgen is, maar als je haar zou hebben zou het binnen no-time waarschijnlijk weer uit zijn, hoe overtuigd je daar nu ook van bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef H6-4ever het volgende:
Denk dat je gelijk hebt, maar het is ook zoals barthinoo al eens aangaf, van een hechte relatie naar nog minder als vage kennis band...dat is ook wat ik raar vindt, heb haar er wel een keer op aangesproken en haar reactie was, ja mischien doe ik wel zo bot omdat ik je geen valse hoop wil geven...toch steekt het mij ergens dat ze zo nuchter eronder is...ben mischien wel jaloers dat zij zo snel verder gaat zonder mij, ik kan dat blijkbaar niet zo snel...en roept wel vragen op over haar gevoelens die ze voor mij had! Maar je hebt gelijk een gesprek daarover zal weinig duidelijk geven en alleen maar ingewikkelder kunnen maken, dat van die mail is een goed idee! Maar wanneer is het moment om haar te sturen, want zit ook nog met het probleem dat ik bij haar langs moet spullen halen, en zsm eingelijk....
Ik had net als jou en anderen precies dezelfde gedachten. Het ging toch goed etc, en zo snel dat ik de sleutel mocht teruggeven etc. Maar neem van mij aan voor haar is het ook niet makkelijk.... Maar dingen in een brief ofzo schrijven heeft geen nut i.m.o. Ze HOEFT je helemaal niets te vertellen, jullie zijn niets meer van elkaar. Je kan de waarheid dus ook niet meer te weten komen. Gewoon doen of je haar niet meer kent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef H6-4ever het volgende:
Denk dat je gelijk hebt, maar het is ook zoals barthinoo al eens aangaf, van een hechte relatie naar nog minder als vage kennis band...dat is ook wat ik raar vindt, heb haar er wel een keer op aangesproken en haar reactie was, ja mischien doe ik wel zo bot omdat ik je geen valse hoop wil geven...toch steekt het mij ergens dat ze zo nuchter eronder is...ben mischien wel jaloers dat zij zo snel verder gaat zonder mij, ik kan dat blijkbaar niet zo snel...en roept wel vragen op over haar gevoelens die ze voor mij had! Maar je hebt gelijk een gesprek daarover zal weinig duidelijk geven en alleen maar ingewikkelder kunnen maken, dat van die mail is een goed idee! Maar wanneer is het moment om haar te sturen, want zit ook nog met het probleem dat ik bij haar langs moet spullen halen, en zsm eingelijk....
Klopt, inloggen op iemands PERSOONLIJKE website vind ik erg ver gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef goofy_goober het volgende:
En waar heeft ze dan precies nog meer over gelogen, behalve die relaties?
Ik vind het overigens not done om in te loggen op haar facebook omdat je 'goh, toevallig' haar password weet en dan met zo'n zwak excuus te komen. Daarmee heb je ook je eigen glazen ingegooid. Waarom deed je dat?
Maar goed, wees blij dat ze je buitensluiten. Je moet je juist distantieren van zulke mensen. Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
Ik weet dat het niet slim was op d'r facebook te kijken, maar het was absoluut niet mijn bedoeling dit te zien. Ik trok het gewoon ff niet meer, weken niets meer van ze te horen... we hadden ook afgesproken dat we het later nog zouden gaan proberen als ze weer op haar pootjes stond, dus echt uit was het niet. Ik wilde gewoon iets positiefs van ze zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef goofy_goober het volgende:
En waar heeft ze dan precies nog meer over gelogen, behalve die relaties?
Ik vind het overigens not done om in te loggen op haar facebook omdat je 'goh, toevallig' haar password weet en dan met zo'n zwak excuus te komen. Daarmee heb je ook je eigen glazen ingegooid. Waarom deed je dat?
Maar goed, wees blij dat ze je buitensluiten. Je moet je juist distantieren van zulke mensen. Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef goofy_goober het volgende:
Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
Klopt, heb je opzich gelijk in, maar:quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef goofy_goober het volgende:
Zou het me ook maar niet afvragen en die meid en familie in hun eigen sop laten gaarkoken. Ik herhaal het nog maar eens:
[..]
Nouja, een relatie die na anderhalf jaar wordt beëindigd is niet niks. In zijn geval kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er als verzorgende wilt zijn, omdat hij nog steeds van haar houdt en altijd voor haar heeft gezorgd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom MOET jij dat doen? Ben jij haar verzorgende?
Nee, maar ik ga het dan ook niet oplossen. Ik zorg alleen dat het boven water komt, omdat ze anders haar hele leven blijft verneuken, tot ze over 20 jaar als crackhoer achter het station staat, terwijl haar 3 kinderen bij haar ex wonen ofzo. Daarnaast maakt ze er iedereen om zich heen kapot mee, ook mensen om wie ik geef. Dat kan ik gewoon niet laten gebeuren...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom MOET jij dat doen? Ben jij haar psychiater?
Nee klopt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, een relatie die na anderhalf jaar wordt beëindigd is niet niks. In zijn geval kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er als verzorgende wilt zijn, omdat hij nog steeds van haar houdt en altijd voor haar heeft gezorgd.
Of zit ik er nu naast, Chewbalhaar?
Sterkte in ieder geval... meer kan ik er helaas niet op zeggen.quote:
1e deel klopt, ik geloof ook niet meer in een relatie, wil ze alleen nog een beetje bij de afgrond wegduwen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:23 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, maar dat is geen goeie basis voor een relatie als jij altijd maar de verzorgende bent en haar steeds uit haar depressies moet zien te halen. Ze klinkt me nogal labiel in de oren.
Face it: hier word je niet gelukkiger van. En iemand die niet eens contact met jou zoekt omdat haar moeder rare dingen zou hebben vernomen is het ook niet eens waard.
Ik begrijp je gevoel ook heel goed hoor, maar ik probeer me altijd te bedenken dat er toch een reden moet zijn dat iemand zo snel afstand wil nemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef H6-4ever het volgende:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. NAtuurlijk is het zo dat je elkaar niet in de eeuwigheid dingen verschuldigd bent, maar kom op, je hebt (meestal) een serieuze relatie gehad, gevoelens van jezelf blootgegeven en bij de ander gevoelens uitgelokt, je bent op zijn minst verschuldigd om een en andere uit te leggen / te verifieren. Vooral als je zelf de relatie uitmaakt, en de ander nog met vragen zit...quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik had net als jou en anderen precies dezelfde gedachten. Het ging toch goed etc, en zo snel dat ik de sleutel mocht teruggeven etc. Maar neem van mij aan voor haar is het ook niet makkelijk.... Maar dingen in een brief ofzo schrijven heeft geen nut i.m.o. Ze HOEFT je helemaal niets te vertellen, jullie zijn niets meer van elkaar. Je kan de waarheid dus ook niet meer te weten komen. Gewoon doen of je haar niet meer kent.
Ik weet het klinkt zo makkelijk dat dacht ik ook, maar het helpt echt.
Ik vind het nogal vreemd dat je nu dit zegt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Mijn ex is iemand van mijn eigen leeftijd, maar qua karakter en gedrag is het echt nog een meisje van 15. Altijd opzoek naar een vriendje, heeft ze een vriendje dan is deze de lieeeefste van de heeeeeele wereld, maar is het uit even goede vrienden en gaat ze opzoek naar de volgende.
Dit geeft ook wel aan waarom ze na 1 keer een filmpje kijken al vroeg of ik een relatie met haar wou. Voor haar was het simpelweg nog kalverliefde, haar 8e al, net zoals haar huidige nieuwe relatie weer is. Voor mij was het mijn eerste serieuze relatie, en ik hechtte er uiteinderlijk veel meer waarde aan dan zij deed... So be it..
Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef CeeZee het volgende:
Het is vooral raar dat je van elkaar 'alles' opeens niks meer bent..
En dat zal vast wel weer met iemand anders komen, maar dat geeft nu wel even een leeg gevoel..
Terwijl hij er juist blij mee lijkt dat ik niks meer ben.
Gedumpt worden valt me zwaarder dan ik 2 weken terug dacht.. Het ging steeds beter..
Maar na het verdriet de eerste dagen en de afleiding vlak daarna blijft er nu toch een grote leegte achter..
Met wat precies van goofy en neo ben je het eens?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo chewbalhaar, ik heb even teruggelezen, wat een verhaal zeg..Ben het in principe eens met wat goofy en neo zeggen.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om naast je neer te leggen.
Denk dat zo'n laatste ontmoeting zoals je hierboven zegt, wel goed is om het voor jezelf af te handelen waardoor je het daarna kunt afsluiten en loslaten. Naar mijn idee zou je dit het best zo snel mogelijk moeten doen, dus dit weekend, maar kan me ook voorstellen dat je het een beetje wilt "voorbereiden".
Ik zie er nog steeds niet zo'n probleem in dat ik een leuk fototje/tekstje hoop te zien op de Facebook van wat toen nog m'n vriendin was. Mocht ik zelf Facebook hebben dan had ik ook niet ingelogd, maar je kunt dus niet bekijken als je zelf geen account hebt. In principe ga je er na bijna anderhalf jaar toch wel van uit dat je geen gekke dingen voor elkaar te verborgen hou...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben het met goofy eens dat hij zegt dat ze je mee kunnen trekken in die neerwaartse negatieven spiraal. En dat het niet heel verstandig is geweest om op haar facebook in te loggen. Naar mijn idee doe je dat gewoon niet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen (misschien nu niet meer), maar je moet vooral aan jezelf denken.. En ik denk dat alleen een psych haar kan helpen..
Wat wil je met die foto's bereiken?
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nou, m'n ex-schoonmoeder bleek ondertussen op de hoogte van alle teringtyvuszooi die m'n ex heeft geflikt. Ze gaan maandag naar de psych, nu dat gister niet is doorgegaan. Zowel d'r ma als die "reserve-mams" zeggen dat ik inderdaad nog maar 1 keer langs moet komen binnenkort om die meid eens te zeggen waar het op staat en om ff alles 'af te handelen'. Ik zit nu alleen te twijfelen, of ik dit weekend ga of volgend weekend.
Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!
Je gedraagt je als een loser.
Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?
Wat kom je hier eigenlijk doen?
Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is. Wat is jouw gevoel dan over je ex?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?
Nou dan.
Je moeder, kankerkind.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!
Je gedraagt je als een loser.
Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is.
Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".quote:Wat is jouw gevoel dan over je ex?
Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?
Het heeft er wel wat van weg.
Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
UiteraardWant jou gedrag is zo sociaal
Tyft nu maar weer op, want aan reacties zoals de jouwes zit in dit topic niemand te wachten.
Hop, hop, hop, ga maar weer triangel spelen.
Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.
Je mag proberen mij ervoor af te schieten...
[..]
Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".
Wat heeft het voor zin om je leven in te laten richten met gedachten/gevoelens over je ex? Je hebt toch wel wat beters te doen hoop ik?
De eerste week/maand is het pijnlijk, voelt als verlies. Maar je vastklampen aan iets wat verloren is trekt je sociale leven naar beneden. Gewoon uithuilen en verder gaan.
Zoals er meer zitten hier om anderen eens een peper in de kont te drukken om ze vooruit te helpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?
Ik ben hard en confronterend. Werkt veelal beter dan dat zeperige mee janken.quote:Daarbij, ik ben niet de meest subtiele prater hier, maar jij brengt dingen wel erg triest... kan ook anders.
Trek ik me weinig van aan. Sorry.quote:Dus ga anderen niet vertellen dat het losers zijn, als je vervolgens commentaar hebt op een backfire.
Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongoolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.
Dan blijf ik nog even
Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongool
Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.quote:En precies zoals neo eigenlijk aangeeft, zodra jij begint met 'losers' kun je het terug krijgen ook.
klapjosti.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.
M.a.w. je kunt het gewoon niet loslaten en probeert er nog gewin uit te halen in de vorm van een trap na.
[..]
Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.
Ik heb nog steeds een idee dat in jouw verhaal meer aan de hand is wat jij niet eerlijk verteld. Datgene wat ik net al een beetje door liet schemeren. Snap wel dat je dit ontkent, maar uit je posts is meer op te halen dan je verteld.
Nou dat denk ik niet, hahah xDquote:[b] Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Flixxy het volgende:[/[..]
b]
Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...
Vertel jezelf dat dat heel normaal is. Is het namelijk ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, hahah xD
Uh, die plotselinge flashbacks zijn vervelend..
Ben je lekker je ding aan het doen en dan BAM
Opeens denk je aan dat dagje weg/die vakantie/dat programma wat jullie altijd keken/die plek waar jullie vaak kwamen/etc
Dat is de frustratie die spreekt. Kop op, je weet dat tijd alle wonden heelt.quote:En dan roep je dat je nooit meer iemand zo belangrijk laat zijn, terwijl je weet dat je het de volgende keer toch weer doet en dat je weer dingen deelt met iemand die later voor 1 van de 2 toch geen waarde meer hebben..
Je kunt het ook anders bekijken:quote:Ik wil niet meer gedumpt worden, het blijft kut, zelfs na 6 weken
Dan heb je denk ik ergens iets verkeerd begrepen, want niet ik, maar mijn ex heeft het uitgemaakt..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat je nu dit zegt.
Je hebt het afgelopen half jaar veelvuldig hier zitten verkondigen dat bijna al het initiatief van haar kant kwam tijdens de relatie en dat je er zelf een einde aan hebt gemaakt, waarna je toch spijt kreeg en zij je niet terug wilde.
Sorry Bart, maar je antwoord leest alsof je wrok koestert naar haar omdat zij voor iemand anders heeft gekozen in plaats van jou en dat je hoop op een nieuwe kans hiermee nu echt vervlogen is.
Voor een deel heb je wel gelijk hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef melanie_x het volgende:
Ohja en Bartinhoo, ik lees nog mee in dit topic enzo, en ik las dat je met meisjes sms't enzo maar dat je niet zo goed weet wat je ermee moet. Volgens mij vind je alleen de aandacht leuk en meer eigenlijk ook niet, anders zou je wel wat meer actie ondernemen.
Ow hoezo? Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben weer stom bezig geweest...
It's been a while![]()
Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ow hoezo? Wat heb je gedaan?
Weet je het echt zeker dat je contact wilt houden met haar? Ik zou gewoon even lekker contactloos door het leven gaan en genieten van wat je wel hebt. Het is een beetje zelfkwelling om zo contact te blijven houden. Ik kan het weten hoor. Heb hetzelfde gehad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelenEn nu kreeg ik te horen dat ze met valentijnsdag inderdaad iets met zn 2en gaan doen. Zij en haar andere ex, waar ze nu mee samenwoont (wegens omstandigheden)
Ze zei ook vaker dat ze van me hield en me toch wel heel speciaal vindt enzovoorts. Ik ben stom geweest door daar in te trappen en valse hoop te creëren.
Benefits is over dus... voelde toen ik het hoorde (telefoongesprek hadden we hierover, uurtje geleden) alsof ik opnieuw gedumpt werd. Had zelfs enkele tranen over m'n wang rollen.
Achja, jammer dan. Eigen schuld. Ik kan er niks tegen doen en ga me focussen op andere meisjes, waar ik, vóór de benefits met m'n ex, ook hard mee bezig was.
En voordat ik een shitload aan kritiek over me heen krijg: ik ben me bewust van mijn fout. Contact gaat naar een lager pitje als ze officieel weer wat met die jongen krijgt. Wil daar niet tegenaan gaan kijken.
Maar voor nu is het wel even een pijnlijke terugval
Nouja, buiten het feit dat we een relatie hadden, was ze ook m;n beste maatje. Ik kan haar alles kwijt, zonder te aarzelen, zonder mezelf te hoeven schamen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker dat je contact wilt houden met haar? Ik zou gewoon even lekker contactloos door het leven gaan en genieten van wat je wel hebt. Het is een beetje zelfkwelling om zo contact te blijven houden. Ik kan het weten hoor. Heb hetzelfde gehad.
En eenvoor je. Het komt wel goed schatje!
Mijn ex was ook mijn beste maatje. Maar toen ik vroeg wat ie nou wilde en hij zei alleen vrienden te willen blijven, was het voor mij toch echt over. Ik kwel mezelf er alleen maar mee als ik er mee was doorgegaan. Ik zou hem dan nog vaak zien, maar ik zou niet de dingen mogen doen die we altijd eerst wel deden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, buiten het feit dat we een relatie hadden, was ze ook m;n beste maatje. Ik kan haar alles kwijt, zonder te aarzelen, zonder mezelf te hoeven schamen.
Het is makkelijker afstand te doen van een lover, dan van een beste vriend. Maar in mijn geval is die persoon beide
Ik heb nog een hele goede vriend bij wie ik vrijwel alles kwijt kan, maar dat is vrijwel alles.
Ik besef me heel goed dat dit zelfkwelling is, maar ik ben ervan overtuigd (terecht of onterecht) dat deze pijn me nog meer pijn bespaart.
Ik moet even opnieuw goed gaan nadenken over wat ik wil en op welke manier. Die gedachte is namelijk behoorlijk verwaterd de laatste weken.
Je hebt wel gelijk. Mijn verstand weet dat en wilt die weg ook op. Mijn gevoel is echter de tegenstribbelaar
En valentijnsdag is een kutdag
Sterk punt waar ik nu ook tegenaan loop. Als ik haar zie zou ik gevoelsmatig nog steeds haar een omhelzing geven gevolgd door een kus... terwijl dat gewoon niet meer kan. Zeker als ze zometeen daadwerkelijk met die jongen iets begint.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Mijn ex was ook mijn beste maatje. Maar toen ik vroeg wat ie nou wilde en hij zei alleen vrienden te willen blijven, was het voor mij toch echt over. Ik kwel mezelf er alleen maar mee als ik er mee was doorgegaan. Ik zou hem dan nog vaak zien, maar ik zou niet de dingen mogen doen die we altijd eerst wel deden.
Maar ga maar eerst goed nadenken wat je van je ex wilt en verwacht.
En valentijnsdag? Gewoon nog niet aan denken joh. Het weekend is pas net begonnen!
Klote, maar misschien wel een eye-opener voor je om de volgende keer nog eens goed na te denken voor je roept dat sommige mensen wel erg lang bezig blijven met hun ex.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelenEn nu kreeg ik te horen dat ze met valentijnsdag inderdaad iets met zn 2en gaan doen. Zij en haar andere ex, waar ze nu mee samenwoont (wegens omstandigheden)
Ze zei ook vaker dat ze van me hield en me toch wel heel speciaal vindt enzovoorts. Ik ben stom geweest door daar in te trappen en valse hoop te creëren.
Benefits is over dus... voelde toen ik het hoorde (telefoongesprek hadden we hierover, uurtje geleden) alsof ik opnieuw gedumpt werd. Had zelfs enkele tranen over m'n wang rollen.
Achja, jammer dan. Eigen schuld. Ik kan er niks tegen doen en ga me focussen op andere meisjes, waar ik, vóór de benefits met m'n ex, ook hard mee bezig was.
En voordat ik een shitload aan kritiek over me heen krijg: ik ben me bewust van mijn fout. Contact gaat naar een lager pitje als ze officieel weer wat met die jongen krijgt. Wil daar niet tegenaan gaan kijken.
Maar voor nu is het wel even een pijnlijke terugval
Oh sorry, het is ook alweer een tijdje geleden en er komen hier zoveel verhalen voorbij... Iets met bomen, een bos.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik ergens iets verkeerd begrepen, want niet ik, maar mijn ex heeft het uitgemaakt..
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef melanie_x het volgende:
Ik kom ondertussen melden dat ik weer verliefd ben![]()
27 maart 2010 maakte ik het uit met m'n ex, werd een knipperlicht relatie en op 9 september 2010 maakte ik het definitief uit en heb hem nooit meer gezien. Pff het laatste jaar was toch wel ronduit kut, zelfs bij een psycholoog geweest (en dat was een hele grote stap voor me). Ik raakte echt in een negatieve spiraal, opstaan met een kutgevoel en ermee naar bed gaan. Dus ik ben echt heel blij dat het sinds een paar maandjes weer prima gaat.
Ben zo blij dat ik nu een leuke jongen (nouja, jongen is het ook al niet meermaar 'man' klinkt ook weer zo.. tja..) heb ontmoet die uiteindelijk gewoon veel beter bij me past.
Ohja en Bartinhoo, ik lees nog mee in dit topic enzo, en ik las dat je met meisjes sms't enzo maar dat je niet zo goed weet wat je ermee moet. Volgens mij vind je alleen de aandacht leuk en meer eigenlijk ook niet, anders zou je wel wat meer actie ondernemen.
Hoezo oppassen en nadenken met zulke uitspraken? Ik sta daar nog steeds achter. Ik ben zelf ook een moeilijke loslater en volg nu ook de dingen op die jij weer van mij quote.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:16 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Klote, maar misschien wel een eye-opener voor je om de volgende keer nog eens goed na te denken voor je roept dat sommige mensen wel erg lang bezig blijven met hun ex.
Mensen die moeite met het verwerken van een relatie hebben, kijken teveel in het verleden en gaan daarom totaal voorbij aan de mooie dingen die in het heden gebeuren. En dat terwijl er in het heden soms nog mooiere dingen gebeuren dan in het verleden.
Zorg ook dat je doelen voor jezelf stelt. Dingen waar je je op verheugt of naar uitkijkt. Als je zulk soort dingen heb, denk je ook minder aan het verleden, want hoe vaak je daar ook aan denkt, je kunt het er toch niet mee terug halen. Kijk in het heden en naar de toekomst.
Koester je verleden, maar blijf er niet in hangen.
Zo raar is dat toch niet exen verdwijnen niet van de wereld nadat het uit is , schijnbaar is het bij jullie redelijk netjes zonder de hele drama gelopen en hoop je dat dat zo blijft.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:15 schreef Bartinhoo het volgende:
Om er op de late zaterdagavond nog maar even iets ontopic uit te gooien:
Ik merk dat er de afgelopen maanden een hele vreemde ontwikkeling in mijn brain heeft voorgedaan mbt. mijn ex.
Afgezien van het feit dat we totaal niet bij elkaar passen, en mijn ex objectief absoluut niet speciaal is ( ook in de zin van dat we nooit een heel diepgaande click hebben gehad door goede gesprekken oid) , merk ik toch dat ze met verloop van tijd op een soort troon is komen te staan in mijn hoofd...
Nog heel vaak denk ik bij bepaalde dingen die ik doe '' pff dit zou mijn ex eens moeten zien, wat zou mijn ex hiervan vinden etc etc'', het lijkt wel op een soort vreemde fascinatie voor dat mens....
Ik ben iemand die zich eigenlijk nooit echt door iemand laat raken. Het is niet zo dat ik schijt heb aan iedereen, maar voor niemand voel ik me te min, en niemand kan me echt kwetsen, al is het de mooiste en populairste meid die ik ken.
Maar mijn ex, god, ik moet er niet aan denken dat zij mij publiekelijk een loer zou draaien, of mij in het openbaar zou zien falen want allemachtig wat zou dat pijnlijk zijn. Als zij zou willen kan zij in een handomdraai mn hele hart vermorzelen...
Nou goed, als je dit zegt als het een paar weekjes uit is dan is dat nog voor te stellen, maar we gaan inmiddels richting de 9 maanden. Ik spreek of zie haar nooit meer, hebben niets met elkaar te maken, en vrijwel direct na het beeindigen van de relatie zijn we als vage kennissen met elkaar omgegaan. Maar ik hoef maar een oma, achter - achter neef, een verre vriend of kennis van haar te zien, en er schieten gelijk duizenden gedachten door mijn hoofd over hoe ik me het best kan gedragen, welke indruk ik achter wil laten. Dit allemaal nog afgezien van het feit dat, wanneer ik mijzelf in openbaar gebied begeef waar ik haar eventueel tegen zou kunnen komen, ik mezelf mentaal en fysiek altijd aan het voorbereiden ben voor mocht ik haar tegen komen...
Hoe vaag is dat eigenlijk...
tuurlijk goed om te zien. Betekent dat er weer meer vrijgezellen zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Ah, veel nieuwe gezichten hier. Goed om te zien. Nou, niet dat natuurlijk, maar het is wel gezond als er een beetje verloop zit in dit topic
.
T irritante is dat t altijd langer duurt dan je denkt voordat het over is.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Male23 het volgende:
Soms moet je dit soort dingen meemaken om meer te genieten van de mooie dingen
Ophouden met denken dat valentijnsdag zo'n alleszeggende dag is..quote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bah, het steekt me behoorlijk om te weten dat ze momenteel een goed weekend met hem heeft. Ze zouden vanalles gaan ondernemen en morgen ook (14 feb). Precies een jaar geleden zaten we samen in een gezellig huisje op Landal Greenparks
zal haar wsl zijn ontgaan dat dat dit weekend een jaar geleden is.
Vandaag en de komende 2 dagen vrij... iemand tips om m'n hoofd naar iets anders te kunnen zetten dan het leed dat valentijnsdag heet?
Erger me aan het feit dat ik het niet kan vieren. Tis de dag van de liefde en blabla...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ophouden met denken dat valentijnsdag zo'n alleszeggende dag is..
Ja, het begint metquote:Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
T irritante is dat t altijd langer duurt dan je denkt voordat het over is.
Valentijn is niet de dag van de liefde.. Is puur commercieel..quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Erger me aan het feit dat ik het niet kan vieren. Tis de dag van de liefde en blabla...
Ik had d'r uitgenodigd om naar mij toe te komen, maar ze ging iets met hem doen en ik moest 'rekening houden dat er misschien wat uit zou kunnen komen'.
De klap die bij jou heel snel bij jouw break-up kwam, komt nu langzaam maar zeker naar mij toe. En ook al is de breuk niet meer vers, een smack in the face blijft het toch.
Ohjee, het commercieverhaaltje weer... Dat is wat je er zelf van maakt. Ik heb haar vorig jaar meegenomen naar dat park en we hebbend aar een hele fijne tijd gehad. Ik weet dan ook wat die dag voor mij en haar betekentquote:Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Valentijn is niet de dag van de liefde.. Is puur commercieel..
En hier had je eigenlijk al rekening mee moeten houden voor dat je FB werd, je wist dat er contact was tussen hun.
En ik denk niet dat dit te vergelijken is met mijn break up..
Dan ligt het dus niet aan valentijnsdag maar door de gebeurtenis die er vorig jaar was rond deze tijd. En wat dat heeft betekent..quote:Op zondag 13 februari 2011 13:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ohjee, het commercieverhaaltje weer... Dat is wat je er zelf van maakt. Ik heb haar vorig jaar meegenomen naar dat park en we hebbend aar een hele fijne tijd gehad. Ik weet dan ook wat die dag voor mij en haar betekent
Dat weet ik wel, maar als alle tekenen erop wijzen dat ze me misschien terug zou willen dan ga je iets minder rationeel denken.
Een emotionele klap is en blijft een emotionele klap. Dat de situatie anders is wil niet zeggen dat er géén overeenkomsten zijn.
Ja maar jij bent nooit aangevallen door Neo, en bepaalde andere personen wel.. En de SC is al heel lang over..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:59 schreef Bartinhoo het volgende:
Sorry, maar ik vind de hele discussie omtrend Neo echt wat overtrokken...
Iedereen post hier in een ''goede'' bui wel eens dingen waar ze in een ''dip'' periode weer wat anders over denken, en daarnaast zijn er buiten Neo genoeg anderen die zich tot in het oneindige aan die spreekwoordelijke zelfde steen blijven stoten...
Ik heb het allemaal met een schuin oog gevolgd, misschien heb ik een en ander over het hoofd gelezen, maar ik ben nergens echt posts van Neo tegengekomen waarvan mijn haren recht overeind gingen staan oid. Moet eerlijk zeggen dat het ge - slowchat over koekjes met koffie in de ochtend van bepaalde users me meer stoort.. Daar is dit topic namelijk niet voor bedoeld..
Niet dat ik hiermee nu een nieuwe war wil ontketenen, maar dit topic is voor iedereen en wat ik de laatste tijd een beetje zie gebeuren is dat er een bepaald kliekje begint te vormen. Leuk en aardig allemaal, maar de reactie die dat tot dusverre oplevert komt dit topic duidelijk niet ten goede, gezien het aantal posts van de laatste week en vooral waarover!
Ik ben hier in het verleden ook wel eens hard aangepakt door mensen die posts typten naar mij alsof ze al jaaaren over hun ex heenzijn, om vervolgens een week later van diezelfde user een emotionele klaagzang te lezen waaruit blijkt dat het nog lang niet zo vererkt is als deze eerder deed voorkomen. Maar dat is allemaal deel van de ''achtbaan'', en vind het dan ook flauw om iemand vervolgens te gaan wijzen op posts die eerder geplaatst zijn....
quote:Omdat je geen recht van spreken hebt als je er zelf ook niet achter staat. Vooral nu eens te meer blijkt dat je nog steeds om je ex heen loopt te draaien en totaal niks doet met de tips die mensen hier hebben gegeven (en weet je, de meeste tips zijn gebaseerd op ervaring, want niet iedereen hier is bezig met het verwerken van zijn eerste relatie) is het in my opinion onverstandig om dan tegen anderen te gaan roepen dat ze eens wat meer moeten ondernemen en die ex moeten vergeten. Dat is natuurlijk vrij ongeloofwaardig. Daarom is het nogal ironisch dat dat stukje tekst in mijn vorige antwoord juist van jou af komt. Je weet het wel, je doet er alleen niks mee. Dat je het nu wel opvolgt schiet natuurlijk niet op; het leed is allang geschied dus dat is makkelijk gezegd.
Daarbij heb ik het idee dat mensen zoals WanderingWhy en Mr. Myst niet zitten te wachten op dit soort flauwekul van je en daarom nu ook weg uit dit topic blijven. Juist omdat ze, zoals zelf aangegeven een paar pagina's terug, niet zitten te wachten op een knulletje die hun even komt vertellen wat ze moeten doen terwijl datzelfde knulletje al weet ik hoeveel keer met zijn kop tegen diezelfde muur is gelopen. That's how it is...
Inderdaad een mooie.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het begint meten de mogelijkheden zien, maar als de euforie weg is, besef je wat je kwijt bent en dan begint het pas...
"’t Was eerst een eindloos hunkren, een dwalen her en der,
Werd toen een daaglijksch derven, en toen ook dat niet meer."
Mooi, van JC Bloem.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ophouden met denken dat valentijnsdag zo'n alleszeggende dag is..
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Valentijn is niet de dag van de liefde.. Is puur commercieel..
Octa, waar was jij al die tijd! (Al kan ik dat ook over mezelf zeggen)quote:
I second that.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
fijn om te horen dat er meerdere weer op de markt zijn![]()
![]()
Ik post hier gewoon nog even om even kijkje te nemen en eventueel tips te geven. Ben allang niet meer bezig met verwerken ex, gewoon juist om af en toe nog een kijkje te nemen , maar zo zijn er meerdere.
Ik zie het zo des te sneller je uit dit topic bent des te beter het met je gaat
Ben blijven meelezen, maar voelde noch de behoefte om me te mengen in de "Wat gaan we hier offtopic"-discussie (al had je gelijk in de publiek gesprek met de mod van dienst), noch in de "Neo komt eventjes iedereen in dit topic schofferen"-discussie. Al wil ik over dat laatste toch opmerken dat Neo -nu hij door z'n ex nogmaals met z'n neus op de feiten gedrukt wordt- beschaafd behandeld wordt. Pluim voor de users in deze thread.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Octa, waar was jij al die tijd! (Al kan ik dat ook over mezelf zeggen)![]()
Hoe gaat het?
Aangezien ik (tot nu toe ?) enkel in dit topic heb gepost...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Ik post hier gewoon nog even om even kijkje te nemen en eventueel tips te geven. Ben allang niet meer bezig met verwerken ex, gewoon juist om af en toe nog een kijkje te nemen , maar zo zijn er meerdere.
Je hebt gelijk. Ik wil daarbij wel een nuance-verschil opmerken: Des te eerder je vrijwillig uit dit topic bent, des te beter het met je gaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Laat die meid toch eens los. Hoe vaak is hier nu al niet geroepen dat vriendjes blijven na de breuk niet kan en niet werkt op zo'n korte termijn? En toch blijf je steeds al die fouten maken waar men je voor probeert te waarschuwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Erger me aan het feit dat ik het niet kan vieren. Tis de dag van de liefde en blabla...
Ik had d'r uitgenodigd om naar mij toe te komen, maar ze ging iets met hem doen en ik moest 'rekening houden dat er misschien wat uit zou kunnen komen'.
Ik kreeg het gevoel dat er wederzijdse gevoelens waren... Dat was trouwens ook zo (heeft ze verteld). Maar blijkbaar heeft die andere ex ook weer alles uit de kast gehaald om haar voor d'r te winnen en daar lijkt ze nu voor te vallen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Laat die meid toch eens los. Hoe vaak is hier nu al niet geroepen dat vriendjes blijven na de breuk niet kan en niet werkt op zo'n korte termijn? En toch blijf je steeds al die fouten maken waar men je voor probeert te waarschuwen.
Wat is de werkelijke reden dat je haar hebt uitgenodigd?
Ik vind het fijn om te lezen dat er bij jou positieve ontwikkelingen (in de zin van 'andere bezigheden') zijn waardoor je je goed voelt. Ik hoop dat dat gevoel zich kan blijven ontwikkelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst en oa Octo en JOycie88,
Leuk jullie weer even te zien! (naja, lezen dan) Mr.Myst; opnieuw veel sterkte, heb je leren kennen als een eerlijk een respectvol poster hier en dat maakt het jammer c.q. een gemis dat je hier niet vaker je omstandigheden deelt en anderen verder helpt. (jaja, de anderen ook
)
@Goofy:
Nog dank voor je woorden maar ik kan me prima verdedigen hoor. Voor mij geldt simpel dat je altijd moet inzien dat je keuzes hebt
@Neo:
Sterkte in je nieuwe/herhaalde situatie. Ik hoop dat deze situatie je het inzicht geeft wat jou verder kan helpen.
Uiteraard blijf ik ook af en toe meelezen maar voor mij zijn er thans even 'andere bezigheden' die mij veel rust en vreugde geven. Mocht er meer over te vertellen zijn dan vertel ik er dan wel meer over.
Ben jij nou een man of een vrouw?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Inderdaad een mooie.![]()
Zo werkt het inderdaad wel een beetje, eerst ben je helemaal blij, kun je je lekker uitleven, daarna komt pas de echte dip. En dat moet echt slijten. Ik heb eigenlijk pas sinds begin dit jaar er weer echt zin in. En dan nog heb ik wel eens momenten dat het lastig is.
Al kan ik gelukkig wel weer onbevangen zijn. Gisteren kwam ik een hele leuke dame tegen en besloot er werk van te maken. Helaas was het haar vriendje bij wie ik informeerde of ze nog single was.![]()
Heb hem gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en daarna nog een leuke avond gehad.
Mevrouw voor jou.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij nou een man of een vrouw?.
Jaa ik denk dat dat maatjes gevoel pas echt weg is als je een nieuw maatje hebt..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:59 schreef Mr.Myst het volgende:
@CeeZee: Dat maatjes-gevoel is vervelend he. Dat mis ik ook ontzettend, zelfs na bijna 3 maanden. Ik heb destijds bewust (in overleg met m'n ex) ervoor gekozen om haar van alles te verwijderen. Geen Hyves meer, geen msn. Ik weet dat ze inmiddels ook FB heeft, maar ook daar zijn we geen 'vrienden', dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.
Zoals gezegd is er de afgelopen tijd wel het een en ander voorgevallen op 'ex-gebied', maar mijn gevoel daarbij is heel erg dubbel. Ik weet niet wat ik ermee wil. Ik wil vooral niet meer teleurgesteld worden.
.. Alsof ze no op de basisschool zit en elke keer gaat voor de jongen met de meeste snoepjes ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat er wederzijdse gevoelens waren... Dat was trouwens ook zo (heeft ze verteld). Maar blijkbaar heeft die andere ex ook weer alles uit de kast gehaald om haar voor d'r te winnen en daar lijkt ze nu voor te vallen.
Zo lijkt het inderdaad wel ja... of het ook zo is, weet alleen zij. Maar ik weet ook niet 100% wat er in haar hoofd omgaat, dus misschien heeft het ook niets te maken met mijn 'theorie'quote:Op zondag 13 februari 2011 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
.. Alsof ze no op de basisschool zit en elke keer gaat voor de jongen met de meeste snoepjes ofzo
Wil je dan wel dat het gevoel voor haar terug komt?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef Male23 het volgende:
Oeh al die mensen die hun ex weer zien, spannend spannend. Zie haar ongeveer 2x in de week nu. Gaat opzich best goed. We vermaken ons prima maar het gevoel is aan mijn kant (nog) niet echt terug.
Plus zoals ik vermeld had vanmorgen is de dame die ik zie zitten sinds kort weer vrijgezel. Er is het laatste halfjaar over en weer al het nodige geflirt. Eens kijken hoe dat zich de komende tijd ontwikkelt. Volgens mij zit ik mezelf weer in de problemen te werken haha.
Oh oke.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef Male23 het volgende:
Ik sta er wel voor open ja. Dat heb ik haar ook gezegd.
Mocht er tussentijds is met iemand anders gebeuren van mijn kant dan is het gewoon exit. Voor mij is dat een teken dat ik haar niet meer zie zitten. Voor haar eigenlijk ook.
Zij is erachter gekomen dat ze heel graag met mij verder wil en wil in feite 'op mij wachten' of hoe je het ook wilt noemen.
Nee morgen is het 14 februariquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef H6-4ever het volgende:
Gister op stap geweest en gezoend met een leuke meid, ze ziet mij ook wel zitten...alleen is ze niet zo leuk (en vertrouwd mischien wel) als mijn ex.. en als ik er over nadenk, niemand eingelijk op dit moment!
Ik ben er nog niet klaar voor denk ik, maar aan de andere kant ze is wel leuk! zou het ook kut vinden als ze bijv. met een ander ging nu, dus heb ik toch wel ergens een gevoel bij haar..zou mischien spijt krijgen als ik haar laat lopen, als ik haar over een paar weken/maanden zou tegen komen, zou ik er waarschijnlijk wel vol voor gaan...
hmzz morgen is wel valentijnsdag hè..........?
Is maar net wat je erzelf van vindt/maakt...heb ook niet zoveel met valentijsdag, maar is nu wel een goede reden om ff wat van me te laten horen...quote:
En dat vind ik dus onzin.. Kon net zo gisteren.. Maar kan ook net zo goed over een maand..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Is maar net wat je erzelf van vindt/maakt...heb ook niet zoveel met valentijsdag, maar is nu wel een goede reden om ff wat van me te laten horen...
Je denkt heel helder he Joycequote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onzin.. Kon net zo gisteren.. Maar kan ook net zo goed over een maand..
het is niet zijn ex een nieuw meisje.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je denkt heel helder he Joyce
Het is natuurlijk wel klef om je ex net op 14 februari te gaan contracteren... my 2 cents.
Ik denk heel helder.. ik heb gewoon echt niets met valentijnsdag..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je denkt heel helder he Joyce
Het is natuurlijk wel klef om je ex net op 14 februari te gaan contracteren... my 2 cents.
Hebben met name sex. Ze weet dat er een kans is dat het niet wat wordt. Ze heeft mij sinds het uit is wat dingen geflikt waardoor ik het voor mezelf kan goed praten dat ik haar misschien wel een beetje gebruik.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Oh oke.
En blijft het dan bij oppervlakkig met elkaar omgaan, of hebben jullie ook weer seks enzo?
Want het is dan idd wel belangrijk dat zij weet dat er een kans bestaat dat het toch niks word..
(wie had het uitgemaakt?)
Hmm herken het wel, een beetje het gevoel de grote ''verliezer'' te zijn in het verhaal. Heb het zelf ook nog wel eens hoor. Ex die alweer lang en breed een paar weken in een nieuwe relatie zit, en dan ik, die nog steeds in het loslaten van je ex topic loop te posten over haar, terwijl ik waarschijnlijk al weken niet in haar gedachten ben voorgekomen...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bah, het steekt me behoorlijk om te weten dat ze momenteel een goed weekend met hem heeft. Ze zouden vanalles gaan ondernemen en morgen ook (14 feb). Precies een jaar geleden zaten we samen in een gezellig huisje op Landal Greenparks
zal haar wsl zijn ontgaan dat dat dit weekend een jaar geleden is.
Vandaag en de komende 2 dagen vrij... iemand tips om m'n hoofd naar iets anders te kunnen zetten dan het leed dat valentijnsdag heet?
I know...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom jij niet? Heel makkelijk: omdat je nog steeds met haar bezig bent.
Waarom moet jij elke keer blijven benadrukken dat ze van het ene vriendje naar de andere hopt? Je gaat er nu al vanuit dat ze volgend jaar alweer een andere vriend heeft? Zij is met haar leven doorgegaan, vind dat het ook best nog wel even heeft geduurd voordat ze een nieuwe vriend kreeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hmm herken het wel, een beetje het gevoel de grote ''verliezer'' te zijn in het verhaal. Heb het zelf ook nog wel eens hoor. Ex die alweer lang en breed een paar weken in een nieuwe relatie zit, en dan ik, die nog steeds in het loslaten van je ex topic loop te posten over haar, terwijl ik waarschijnlijk al weken niet in haar gedachten ben voorgekomen...
Tja, ook mijn ex gaat morgen een valentijnsdag met haar nieuwe vriend beleven. Net zoals ze dat vorig jaar met mij deed, het jaar daarvoor met een andere vriend, en daarvoor met een andere vriend, en volgend jaar weer met een andere vriend...
Ik ben zelf blij dat ik niet hoef mee te doen aan dat hele valentijnsgedoe, en ook dat ik momenteel niet in een relatie zit vind ik best lekker, al mis ik sommige dingen wel. Wat me echter wel in de weg zit, is dat sommige mensen zoals mijn ex zo makkelijk steeds weer iets anders kunnen vinden, dat ik ga denken waarom ik niet? Terwijl ik haar persoonlijk niet echt mis...
Miss herken je dat...
Nou dat is heel simpel, omdat met het uitgaan van de relatie iets is bevestigd wat ik tijdens de relatie al heel vaak vermoedde, maar toen altijd wegstopte in mijn gedachten onder het mum van ''ach, dat valt kennelijk nog best wel mee, want de dingen die ze zegt zijn best heftig over gevoelens voor mij''...quote:Op maandag 14 februari 2011 06:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waarom moet jij elke keer blijven benadrukken dat ze van het ene vriendje naar de andere hopt? Je gaat er nu al vanuit dat ze volgend jaar alweer een andere vriend heeft? Zij is met haar leven doorgegaan, vind dat het ook best nog wel even heeft geduurd voordat ze een nieuwe vriend kreeg.
Misschien vat ik het verkeerd op.. Maar zo niet, dan vind ik dat erg onrespectvol naar je ex toe.. Wat heeft ze je in vredesnaam aangedaan behalve liefdesverdriet bezorgd?
Weet je.. Life goes on..
Maar je hebt geen idee hoe haar relatie nu is, en misschien is ze bij deze jongen wel helemaal niet oppervlakkig.. Jij kan hier niet over oordelen. Je bent al zoveel maanden verder.. (als zij een relatie wilt op een relatie te hebben had ze een week na jou al een nieuwe vriend) En zij is ook zoveel maanden verder (en zoveel maanden gegroeid)quote:Op maandag 14 februari 2011 10:27 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel, omdat met het uitgaan van de relatie iets is bevestigd wat ik tijdens de relatie al heel vaak vermoedde, maar toen altijd wegstopte in mijn gedachten onder het mum van ''ach, dat valt kennelijk nog best wel mee, want de dingen die ze zegt zijn best heftig over gevoelens voor mij''...
Want precies wat ik hier nu zeg, dacht ik voordat ik een relatie met haar kreeg ook al over haar.
Ik ken haar al mijn hele leven, en voor de relatie hebben we al 4 jaar samengewerkt als collega' s. En als ik haar over jongens hoorde praten vond ik het altijd net een meisje van 13 lijken....
Ze had namelijk voor mij een relatie met een bevriende redelijk serieuze en verstandige collega van mij, anderhalf jaar lang, en ik heb altijd gedacht ''wat ziet hij eigenlijk in haar''...
Laat staan dat ik ooit verwachtte zelf met haar in een relatie te belanden... Maar door haar directheid naar mij toe, zonder gene en vanuit het niets interesse in mij tonen en dan niet voorzichtig maar de volle mep. En juist het feit dat het tijdens de relatie ook zo oppervlakkig bleef, nooit echt eens persoonlijke vragen, persoonlijk geinteresseerd geweest naar mij. Ik wel naar haar, maar kreeg dan nooit echt antwoord.
Nu lijkt het inderdaad alsof ik als mosterd na de maaltijd haar allerlei verwijten loop te maken, maar het is wel de kern van waarom ik er nog steeds wel mee zit. Gewoon de oppervlakkigheid van haar gedrag, ze lijkt in mijn ogen een relatie te hebben om een relatie te hebben, zonder daarbij echt een binding nodig te hebben met de persoon waarmee ze die relatie aangaat...
Ach, het helpt dat we nog op goede voet staan en dat we heel bewust hebben besloten elk onze eigen weg te gaan. Ik neem niemand iets kwalijk, ook mezelf niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:11 schreef goofy_goober het volgende:
Altijd mooi om te lezen dat sommige mensen positief in het leven blijven staan na een breuk.
Ik denk het wel, het is namelijk just the way she is... Om dat nu allemaal uit te gaan leggen wordt een te lang verhaal dat ook nog eens te negatief over gaat komen dus daar ga ik niet aan beginnen...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar je hebt geen idee hoe haar relatie nu is, en misschien is ze bij deze jongen wel helemaal niet oppervlakkig.. Jij kan hier niet over oordelen. Je bent al zoveel maanden verder.. (als zij een relatie wilt op een relatie te hebben had ze een week na jou al een nieuwe vriend) En zij is ook zoveel maanden verder (en zoveel maanden gegroeid)
En als dit is waar je zo vreselijk mee zit en niet achter je kan laten, waarom spreek je het dan niet uit naar haar..?
Ik vind dat je echt een goede instelling hebt!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, het helpt dat we nog op goede voet staan en dat we heel bewust hebben besloten elk onze eigen weg te gaan. Ik neem niemand iets kwalijk, ook mezelf niet.
Het ligt natuurlijk aan de manier waarop je uit elkaar gaat, maar ik houd me vast aan dat zij mij nog steeds een leuk persoon vindt en me 10 jaar lang waanzinnig aantrekkelijk heeft gevonden. Dat straal ik nu ook uit, als zij het vond dan zijn er vast veel meer en die kunnen niet ver weg zijn.
Ik hoop dat andere mensen hier misschien iets uit oppikken en er stil bij staan dat elke relatie ook lang goed is geweest. Dat heb je aan jezelf te danken en dat mag je best uitstralen. Je bent immers succesvol geweest in de liefde en hebt geen enkele reden om aan te nemen dat het je niet weer gaat lukken.
Ik ben ook niet immuun voor mindere momenten. Wat ik dan doe is toch met vrienden afspreken ook al heb ik dan niet zoveel zin. Het is achteraf toch altijd leuk en dan is het fijn om zelfvertrouwen getankt te hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Ik vind dat je echt een goede instelling hebt!
Zo probeer ik ook te denken, alleen heb ik af en toe een wat minder momentje
Mijn vriend en ik zijn ook op een goede manier uit elkaar gegaan, geen ruzies (ook niet in de relatie) en ik kan het hem niet kwalijk nemen dat het gevoel weg is. Daarom hebben wij ook nog contact op een normale, vriendschappelijke manier.En dat vind ik wel fijn, dat hij me nog wel als een vriend ziet.
Het enige verschil is dat ik het wel vervelend zou vinden als hij een andere vriendin krijgt. Wij hadden dan ook geen open relatie en ikkan best jaloers zijn.. Alleen dat is onvermijdelijk dus ook daar ga ik wel weer over heen komen als het zover is
Zou zomaar kunnen, maar ik ken haar goed genoeg om haar woorden een beetje te kunnen inschatten.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:06 schreef goofy_goober het volgende:
Of dat zegt ze om jou te ontzien, omdat ze weet dat je tript van de gedachte van haar en d'r ex, een romantische film, een knusse tweezitter en een fles wijn...
De dag is net zo kut als alle andere.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:41 schreef goofy_goober het volgende:
En valt het tot dusver mee of tegen: valentijnsdag? Voor mij is deze dag als ieder ander. Zit toch tot half 6 op het werk en daarna koken, eten, effe halfuurtje hardlopen en wellicht daarna nog een filmpje of achter de pc zitten en dat was dan alweer de maandag...
neuh, valentijn is maar bull shit...kzag n foto van hem met zn nichtje..quote:
ja ach, ik zal altijd ergens van hem blijven houden, daar moet ik mee leren leven. Gelukkig besef ik wel nu dat ik veel beter verdien.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef Mr.Myst het volgende:
Als het maar oplucht... Niks om je boos over te maken, hoewel ik me er iets bij voor kan stellen.
Foto's kunnen soms heel lastig zijn, in mijn ervaring tenminste. It brings back the memories...
Wel goed dat je je beseft dat je beter verdient, het was achteraf toch niet 'de ware', of een perfecte relatie?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja ach, ik zal altijd ergens van hem blijven houden, daar moet ik mee leren leven. Gelukkig besef ik wel nu dat ik veel beter verdien.
hij had teveel problemen (waar hij niet aan werkte) om een relatie in stand te houden. Verder zag ik hem wel als de ware. Maar ik kon niet alles in mijn eentje oplossen. Heb me heel lang afgevraagd wat ik anders had moeten doen. Maar daar ben ik klaar mee. Het lag niet aan mij. Het lag aan hem. Na mij had hij ook een relatie, die is inmiddels ook al 4x aan en uit geweest. Zegt ook wel wat. Slijten zal het zeker wel. Maar denk dat ik pas echt hem vergeet als ik weer iemand anders tegenkom.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Wel goed dat je je beseft dat je beter verdient, het was achteraf toch niet 'de ware', of een perfecte relatie?
Ik denk dat je voor je ex altijd wel een bepaald gevoel blijft houden, genegenheid, of houden van. Of dat ooit slijt weet ik niet, ik hoop het wel.
Problemen zijn er om op te lossen, dat moet hij echter wel zelf doen. Ik kan me dan ook voorstellen dat het voor jou op een gegeven moment genoeg was. Natuurlijk blijf je je eerst dan afvragen of je de juiste keuze hebt gemaakt, vooral omdat je nog van degene houdt. Maar een relatie moet van twee kanten komen, en het mag niet zo zijn dat jij degene bent die er alle energie in moet steken. Daar ga je zelf aan onderdoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij had teveel problemen (waar hij niet aan werkte) om een relatie in stand te houden. Verder zag ik hem wel als de ware. Maar ik kon niet alles in mijn eentje oplossen. Heb me heel lang afgevraagd wat ik anders had moeten doen. Maar daar ben ik klaar mee. Het lag niet aan mij. Het lag aan hem. Na mij had hij ook een relatie, die is inmiddels ook al 4x aan en uit geweest. Zegt ook wel wat. Slijten zal het zeker wel. Maar denk dat ik pas echt hem vergeet als ik weer iemand anders tegenkom.
ik ben er dan ook aan onderdoor gegaan, letterlijk en figuurlijk. Had nooit gedacht dat iemand me zo kon breken dat ik niet meer wilde leven. Maar ik ben opgekrabbeld en heb hulp gezocht en dag bij dag ging het iets beter. Daarom was ik ook boos op mezelf dat ik vandaag moest huilen. Maar ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Problemen zijn er om op te lossen, dat moet hij echter wel zelf doen. Ik kan me dan ook voorstellen dat het voor jou op een gegeven moment genoeg was. Natuurlijk blijf je je eerst dan afvragen of je de juiste keuze hebt gemaakt, vooral omdat je nog van degene houdt. Maar een relatie moet van twee kanten komen, en het mag niet zo zijn dat jij degene bent die er alle energie in moet steken. Daar ga je zelf aan onderdoor.
Zo'n knipperlichtrelatie zegt inderdaad (vaak) ook iets over de persoon in kwestie.
Ik denk ook wel dat het op den duur zal slijten, ik zit zelf nog midden in het verwerken van de breuk, en heb nog niet het gevoel dat het ooit zal slijten.
Ik begin me echter wel af en toe af te vragen of het beter zal worden als ik iemand anders zou ontmoeten. Ik kan daar nog geen volmondig 'ja' op zeggen, maar het zou niet meer dan logisch zijn dat, wanneer je iemand anders ontmoet waar je gevoelens voor krijgt, je gevoel voor je ex verdwijnt.
Ik hoop het in ieder geval van harte...
Deze week is het drie maanden uit... Geloof me als ik zeg dat ik precies weet hoe je je voelt. Door die periode ga ik nu ook heen. Knap dat je dat zo neer durft te zetten (dat geeft mij de moed om dat ook te doen). Ik ben ook bezig met hulp, want alleen ga ik hier niet uitkomen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ben er dan ook aan onderdoor gegaan, letterlijk en figuurlijk. Had nooit gedacht dat iemand me zo kon breken dat ik niet meer wilde leven. Maar ik ben opgekrabbeld en heb hulp gezocht en dag bij dag ging het iets beter. Daarom was ik ook boos op mezelf dat ik vandaag moest huilen. Maar ja.
Hoe lang is het voor jou geleden?
3 maanden is idd nog behoorlijk vers...heb me ook beseft dat ik me niet hoef te schamen dat ik hulp heb gezocht. Het is eerder iets waar je trots op moet zijn, hij nam de hulp niet aan die hij kreeg en zolang hij dat niet doet zal het ook niet beter met hem gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:41 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Deze week is het drie maanden uit... Geloof me als ik zeg dat ik precies weet hoe je je voelt. Door die periode ga ik nu ook heen. Knap dat je dat zo neer durft te zetten (dat geeft mij de moed om dat ook te doen). Ik ben ook bezig met hulp, want alleen ga ik hier niet uitkomen.
Toch zal het uiteindelijk wel gaan lukken, met wat hulp van de juiste personen.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je boos bent geworden omdat je moest huilen. Ik hoop dat het je enigszins heeft opgelucht, en dat je die boosheid nu een beetje kwijt bent. Zie het als een bevestiging van het feit dat we allemaal onze gevoelens hebben, en soms kan een (onverwachte) 'trigger' die emoties weer tevoorschijn halen. Dus die boosheid is logisch, maar eigenlijk onterecht! Als je je er maar niet teveel in mee laat slepen, maar zo te lezen gaat dat niet gebeuren.
Het is ook niet zozeer dat ik me ervoor schaam. Mijn omgeving weet ervan af, daar ben ik best wel open in. Ik besef me ook dat ik er zelf niet uit ga komen, als ik zo door blijf gaan. Wat dat betreft zie ik het wel rationeel in, maar de spreekwoordelijke 'knop' omzetten, dat kan ik niet. Ik WIL de situatie wel accepteren, maar het lukt me niet. Dat frustreert me ook behoorlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
3 maanden is idd nog behoorlijk vers...heb me ook beseft dat ik me niet hoef te schamen dat ik hulp heb gezocht. Het is eerder iets waar je trots op moet zijn, hij nam de hulp niet aan die hij kreeg en zolang hij dat niet doet zal het ook niet beter met hem gaan.
De enige tip die ik je kan geven is zoek veel afleiding met vrienden e.d. En iets wat mijn psych zei: Het is niet erg om nog van hem te houden, dat mag best...je moet alleen accepteren dat het niet werkt...
dat was bij mij ook het grootste probleem, het begrijpen..ik heb me erbij neergelegd dat ik op sommige dingen nooit antwoord zal krijgen. Het maakte me kapot, het waarom..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer dat ik me ervoor schaam. Mijn omgeving weet ervan af, daar ben ik best wel open in. Ik besef me ook dat ik er zelf niet uit ga komen, als ik zo door blijf gaan. Wat dat betreft zie ik het wel rationeel in, maar de spreekwoordelijke 'knop' omzetten, dat kan ik niet. Ik WIL de situatie wel accepteren, maar het lukt me niet. Dat frustreert me ook behoorlijk.
Des te meer omdat de breuk voor mij uit het niets kwam vallen, en ik vooral ook niet mag denken dat het aan mij ligt. Dat heb ik inmiddels wel geaccepteerd, maar het blijft onbegrijpelijk dat deze relatie geen stand heeft kunnen houden. Dat is overigens niet alleen mijn subjectieve mening, maar ook de mening van mensen in mijn omgeving, die het 'van een afstand' kunnen bekijken.
Ik probeer afleiding te zoeken, maar dit is lastig. Het is namelijk zo dat ik een paar vrienden heb, maar die wonen op grote afstand, en hebben weinig tijd om af te spreken. De 'vrienden' die ik had, waren vooral vrienden van mijn ex. Dat contact verwatert, want ik zag ze eigenlijk alleen als we samen wat leuks gingen doen.
Wat dat betreft is het dus lastig, ik moet mijn sociale leven weer opnieuw op zien te bouwen. Het is absoluut niet zo dat ik niet sociaal ingesteld ben (ik heb ook een sociale opleiding gevolgd, helaas niet af kunnen maken), maar op het moment is het even wat lastiger. Sporten zit er niet in, op m'n werk zitten nauwelijks mensen van mijn leeftijd.
Ik hoop over een tijdje weer te kunnen gaan studeren, dat zou de kans op een beter sociaal leven wat groter maken. En natuurlijk elke kans aangrijpen om iets leuks te gaan doen. Dat doe ik dan ook, hoewel ik niet kan zeggen dat ik er echt van geniet, al probeer ik dat wel uit te stralen. Dat is ook een stukje gewenning, want 'genieten' deed ik als ik iets leuk deed met mijn ex. Nu moet ik uit gaan zonder mijn ex, met mensen waarmee ik niet echt een klik heb, en dan is het toch wat lastiger om een leuke avond te hebben, al doe je nog zo ontzettend je best.
Het heeft echt zijn tijd nodig bij mij. Er zijn veel mensen bij wie dat voor onbegrip zorgt. 'Geen hand vol, maar een land vol'. Dat is allemaal leuk en aardig, maar eerst moet dat gevoel voor mijn ex wegebben. Dat is nog veel te sterk op dit moment. Ik zie het allemaal best rationeel in, volgens mij (en dat werd ook nog eens bevestigd door een hulpverlener). Het is puur het gevoel wat mij parten speelt.
Dat 'verwijt' is mij ook al wel vaker gemaakt (overigens niet door mijn ex): Ik zou té gevoelig zijn, te lief. Mijn ex was dat echter ook (al twijfel ik daar nu wel aan), dat was op zich wel een goede match.
Misschien wel iets wat tekenend voor mijn situatie/mijn gevoel is, mijn vader kwam vorige week met de volgende uitspraak: 'Het eindigen van een relatie is niet het einde van de wereld. Voor jou is het op dit moment echter wel het einde van de wereld. Je had het ultieme geluk gevonden, en dat ben je nu verloren.'
Inderdaad, ik besef me wel dat ik geen antwoord zal krijgen op mijn vragen. Misschien ook omdat die er simpelweg niet zijn. Er zijn echter dingen waar ik mijn vraagtekens bij zet, qua gedrag/houding en de totale omslag bij mijn ex. Het zijn dingen die ik moet accepteren, maar die ongewild toch nog steeds verwondering en onbegrip oproepen. Ik krijg dat ook maar niet uit mijn gedachten, en dat put me uit. Ik slaap al maanden nauwelijks, en dat is ook iets waar ik nu met een psych gericht aan wil gaan werken. Het accepteren/loslaten, slapen, en mijn zelfvertrouwen weer terug zien te krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat was bij mij ook het grootste probleem, het begrijpen..ik heb me erbij neergelegd dat ik op sommige dingen nooit antwoord zal krijgen. Het maakte me kapot, het waarom..
Genieten van dingen heb ik eigenlijk pas sinds een paar weken weer terug. Ik heb veel afleiding gezocht, op stap gegaan, gelachen etc maar van binnen voelde ik me nog net zo ellendig. Toch heeft het me geholpen. Mijn zelfvertrouwen groeide weer en ik zat iig niet thuis te janken. Dat deed ik wel 's nachts als ik thuis kwamSoms ook in de kroeg, dat was helemaal erg, maar gelukkig had ik veel lieve mensen om me heen.
Ik snap dan ook dat je in een vervelende situatie zit..
En opmerkingen als geen hand vol maar een land vol schiet je niks mee op, je ziet die anderen toch niet staan..
Wel fijn dat je met je pa erover kan praten..
Priceless met die nick.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef ex het volgende:
Hoi! Wat is Valentijnsdag toch een stomme commerciële dag niet. Moest gelijk aan jullie denken.
Hier alles prima, druk bezig met een nieuwe relatie.
Wat is het nou? Wordt die ex van dr nou haar nieuwe lover of is dit weer zo'n verwrongen toekomstbeeld wat zich in je gedachten afspeelt? Ene moment vergaat de wereld, dan is er weer niks aan het handje, en nu is het toch serieuzer dan gedacht? Verwarrend hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan op onverwachte manier toch allerlei foto's zien van haar en dr toekomstige vriend... damn dat was ff slikken
Watquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat is het nou? Wordt die ex van dr nou haar nieuwe lover of is dit weer zo'n verwrongen toekomstbeeld wat zich in je gedachten afspeelt? Ene moment vergaat de wereld, dan is er weer niks aan het handje, en nu is het toch serieuzer dan gedacht? Verwarrend hoor.
Het was niet eens via haar facebook. en ik heb geen zin om 10 mensen uit m'n facebook te gooien omdat ik dan geen foto's meer zie.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef H6-4ever het volgende:
Begin te merken dat ik geen idee heb wat ze uitspookt, mij goed begint te doen...trots op mijzelfal meer als 2 weken niet op haar hyves gekeken...zal ook goed voor jou zijn neo...alleen zeg je wel onverwachts gezien, ja das kloten zorgen dat dat niet meer gebeurd dan!
Define scharrelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, v-day is voorbij. Nu kan ik weer rustig verder.
Wie van jullie is trouwens bezig met scharrelen? Helpt het bij jullie om daarmee over je ex te komen of heeft het andere redenen?
Nou, one night stands en gewoon seks hebben met iemand zonder echt een gevoel daarbij te hebben van liefde.quote:
Ja, eigenlijk te veel. De eerste 3 maanden nadat het uit was geloof ik wel 4 of 5 ONS, en nog meer nutteloos gezoen. De volgende 3 maanden daarna 2 of 3 ONS geloof ik, en wederom meer nutteloos gezoen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nou, one night stands en gewoon seks hebben met iemand zonder echt een gevoel daarbij te hebben van liefde.
Ongetwijfeld, maar ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat vrouwen de scheiding tussen seks en liefde moeilijker kunnen maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef CeeZee het volgende:
Ik scharrel niet.
Op zich zou ik het niet erg vinden om nu met een leuke jongen te zoenen, denk dat ik dan wel makkelijker over mijn ex heen kom, maar meer dan dat echt niet. Ik heb nu ook helemaal geen behoefte aan seks (wat ik in de relatie zelf wel veel had) dus ik zie voor mij op dit moment geen reden om one night stands te hebben (ik zou er op zich wel open voor staan, maar heb het nu niet nodig).
Voor mij liggen seks en liefde denk ik nog wat dicht bij elkaar
Als ik weer verliefd ben komt die behoefte vanzelf weer terug denk ik
Eensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CeeZee het volgende:
Jaa daar ben ik het wel mee eens, dat klopt vaak..
Hoewel ik vrouwen ken die veel erger zijn dan mannen
Ik heb persoonlijk gewoon liever seks met iemand van wie ik hou
Daar heb je helemaal gelijk in, en dat gaf ik in het begin al aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CeeZee het volgende:
Jaa daar ben ik het wel mee eens, dat klopt vaak..
Hoewel ik vrouwen ken die veel erger zijn dan mannen
Ik heb persoonlijk gewoon liever seks met iemand van wie ik hou
Anders ik wel... Met haar heb ik toch wel de beste ervaringen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:57 schreef H6-4ever het volgende:
Ben ik het ook mee eens, ONS is maar zeer tijdelijk goed, voor je zelfvertrouwen...denk wel (te) vaak terug aan sex met mijn ex, mis dat ook best wel eingelijk......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |