abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 17:24:48 #276
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_92776263
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Het is ook niet zozeer dat ik me ervoor schaam. Mijn omgeving weet ervan af, daar ben ik best wel open in. Ik besef me ook dat ik er zelf niet uit ga komen, als ik zo door blijf gaan. Wat dat betreft zie ik het wel rationeel in, maar de spreekwoordelijke 'knop' omzetten, dat kan ik niet. Ik WIL de situatie wel accepteren, maar het lukt me niet. Dat frustreert me ook behoorlijk.
Des te meer omdat de breuk voor mij uit het niets kwam vallen, en ik vooral ook niet mag denken dat het aan mij ligt. Dat heb ik inmiddels wel geaccepteerd, maar het blijft onbegrijpelijk dat deze relatie geen stand heeft kunnen houden. Dat is overigens niet alleen mijn subjectieve mening, maar ook de mening van mensen in mijn omgeving, die het 'van een afstand' kunnen bekijken.

Ik probeer afleiding te zoeken, maar dit is lastig. Het is namelijk zo dat ik een paar vrienden heb, maar die wonen op grote afstand, en hebben weinig tijd om af te spreken. De 'vrienden' die ik had, waren vooral vrienden van mijn ex. Dat contact verwatert, want ik zag ze eigenlijk alleen als we samen wat leuks gingen doen.
Wat dat betreft is het dus lastig, ik moet mijn sociale leven weer opnieuw op zien te bouwen. Het is absoluut niet zo dat ik niet sociaal ingesteld ben (ik heb ook een sociale opleiding gevolgd, helaas niet af kunnen maken), maar op het moment is het even wat lastiger. Sporten zit er niet in, op m'n werk zitten nauwelijks mensen van mijn leeftijd.
Ik hoop over een tijdje weer te kunnen gaan studeren, dat zou de kans op een beter sociaal leven wat groter maken. En natuurlijk elke kans aangrijpen om iets leuks te gaan doen. Dat doe ik dan ook, hoewel ik niet kan zeggen dat ik er echt van geniet, al probeer ik dat wel uit te stralen. Dat is ook een stukje gewenning, want 'genieten' deed ik als ik iets leuk deed met mijn ex. Nu moet ik uit gaan zonder mijn ex, met mensen waarmee ik niet echt een klik heb, en dan is het toch wat lastiger om een leuke avond te hebben, al doe je nog zo ontzettend je best. :)

Het heeft echt zijn tijd nodig bij mij. Er zijn veel mensen bij wie dat voor onbegrip zorgt. 'Geen hand vol, maar een land vol'. Dat is allemaal leuk en aardig, maar eerst moet dat gevoel voor mijn ex wegebben. Dat is nog veel te sterk op dit moment. Ik zie het allemaal best rationeel in, volgens mij (en dat werd ook nog eens bevestigd door een hulpverlener). Het is puur het gevoel wat mij parten speelt.
Dat 'verwijt' is mij ook al wel vaker gemaakt (overigens niet door mijn ex): Ik zou té gevoelig zijn, te lief. Mijn ex was dat echter ook (al twijfel ik daar nu wel aan), dat was op zich wel een goede match.

Misschien wel iets wat tekenend voor mijn situatie/mijn gevoel is, mijn vader kwam vorige week met de volgende uitspraak: 'Het eindigen van een relatie is niet het einde van de wereld. Voor jou is het op dit moment echter wel het einde van de wereld. Je had het ultieme geluk gevonden, en dat ben je nu verloren.'
dat was bij mij ook het grootste probleem, het begrijpen..ik heb me erbij neergelegd dat ik op sommige dingen nooit antwoord zal krijgen. Het maakte me kapot, het waarom..
Genieten van dingen heb ik eigenlijk pas sinds een paar weken weer terug. Ik heb veel afleiding gezocht, op stap gegaan, gelachen etc maar van binnen voelde ik me nog net zo ellendig. Toch heeft het me geholpen. Mijn zelfvertrouwen groeide weer en ik zat iig niet thuis te janken. Dat deed ik wel 's nachts als ik thuis kwam :') Soms ook in de kroeg, dat was helemaal erg, maar gelukkig had ik veel lieve mensen om me heen.
Ik snap dan ook dat je in een vervelende situatie zit..
En opmerkingen als geen hand vol maar een land vol schiet je niks mee op, je ziet die anderen toch niet staan..
Wel fijn dat je met je pa erover kan praten..
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_92776841
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

dat was bij mij ook het grootste probleem, het begrijpen..ik heb me erbij neergelegd dat ik op sommige dingen nooit antwoord zal krijgen. Het maakte me kapot, het waarom..
Genieten van dingen heb ik eigenlijk pas sinds een paar weken weer terug. Ik heb veel afleiding gezocht, op stap gegaan, gelachen etc maar van binnen voelde ik me nog net zo ellendig. Toch heeft het me geholpen. Mijn zelfvertrouwen groeide weer en ik zat iig niet thuis te janken. Dat deed ik wel 's nachts als ik thuis kwam :') Soms ook in de kroeg, dat was helemaal erg, maar gelukkig had ik veel lieve mensen om me heen.
Ik snap dan ook dat je in een vervelende situatie zit..
En opmerkingen als geen hand vol maar een land vol schiet je niks mee op, je ziet die anderen toch niet staan..
Wel fijn dat je met je pa erover kan praten..
Inderdaad, ik besef me wel dat ik geen antwoord zal krijgen op mijn vragen. Misschien ook omdat die er simpelweg niet zijn. Er zijn echter dingen waar ik mijn vraagtekens bij zet, qua gedrag/houding en de totale omslag bij mijn ex. Het zijn dingen die ik moet accepteren, maar die ongewild toch nog steeds verwondering en onbegrip oproepen. Ik krijg dat ook maar niet uit mijn gedachten, en dat put me uit. Ik slaap al maanden nauwelijks, en dat is ook iets waar ik nu met een psych gericht aan wil gaan werken. Het accepteren/loslaten, slapen, en mijn zelfvertrouwen weer terug zien te krijgen.

Het is inderdaad fijn dat ik erover kan praten thuis, het is alleen jammer dat het me niet oplucht. Mijn ouders luisteren vooral, proberen tips te geven, proberen me wakker te schudden, maar ze staan in principe ook machteloos. Ik moet het immers zelf doen. Natuurlijk luister ik naar ieders adviezen, en ik probeer er ook echt iets mee te doen. Het is dus echt niet zo dat mensen 'tegen een muur staan te lullen', dat ik doof ben voor advies. Het is alleen lastig om er echt iets mee te doen.

Ik ben blij dat jij wel weer kan genieten van leuke dingen! Ik denk dat dat heel belangrijk is, ook in verband met het terugkrijgen van je eigenwaarde/zelfvertrouwen.
Ik ben toevallig zaterdagnacht even weggeweest. Hoewel het eigenlijk niet gezellig was (de 'klik' waarover ik sprak), heb ik er toch het beste van proberen te maken. Ik heb wel geprobeerd het gezellig te maken, lekker gek te doen, en proberen te genieten. Helaas is dat niet goed gelukt. En dan voelt het bij het thuiskomen inderdaad ongelofelijk kut.
Ik weet ook dat ik dit gewoon moet blijven doen, zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken, ook al geeft het nog geen voldoening. Ik kan ook thuis zielig in een hoekje gaan zitten huilen, maar daar schiet je ook niks mee op.
Het is alleen wel zo dat het op dit moment dus even moeilijk is om afleiding te vinden, maar wanneer die kans zich voordoet, grijp ik hem met beide handen aan.

Ik kan me voorstellen dat, wanneer je (te?) veel alcohol op hebt, en je ronduit klote voelt, je emoties er in de kroeg uit kunnen komen. Dat is natuurlijk absoluut niet iets wat je wil, maar als je lieve vrienden om je heen hebt, maakt dat niet uit, en hoef je je daar absoluut niet voor te schamen! :) En juist op zulke momenten leer je je vrienden kennen, en dat moet ook een ontzettend fijn gevoel zijn!
  maandag 14 februari 2011 @ 18:22:36 #278
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92779108
On the positive side: op een gegeven moment interesseren die vragen die je nog hebt je ook niks meer. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 14 februari 2011 @ 18:53:29 #279
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_92780559
ik haat dit soort dagen.

schrale troost om te weten dat dr nieuwe vlam z'n sexleven uit alleen maar teleurstellingen bestaat :')

ach ja, eigen schuld domme lul, je had een mooi nieuw liefje kunnen hebben, als je je niet laat leiden door angst. kluns.

zo, das er ook weer uit.

:{
pi_92789274
En dan op onverwachte manier toch allerlei foto's zien van haar en dr toekomstige vriend... damn dat was ff slikken :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92790264
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef ex het volgende:
Hoi! Wat is Valentijnsdag toch een stomme commerciële dag niet. Moest gelijk aan jullie denken.

Hier alles prima, druk bezig met een nieuwe relatie :).
Priceless met die nick.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:45:02 #282
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92792251
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan op onverwachte manier toch allerlei foto's zien van haar en dr toekomstige vriend... damn dat was ff slikken :{
Wat is het nou? Wordt die ex van dr nou haar nieuwe lover of is dit weer zo'n verwrongen toekomstbeeld wat zich in je gedachten afspeelt? Ene moment vergaat de wereld, dan is er weer niks aan het handje, en nu is het toch serieuzer dan gedacht? Verwarrend hoor.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92792665
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wat is het nou? Wordt die ex van dr nou haar nieuwe lover of is dit weer zo'n verwrongen toekomstbeeld wat zich in je gedachten afspeelt? Ene moment vergaat de wereld, dan is er weer niks aan het handje, en nu is het toch serieuzer dan gedacht? Verwarrend hoor.
Wat :') dat ze waarschijnlijk met die andere jongen er vandoor gaat is mij altijd bekend geweest. Alleen ik dacht dat ze een compleet zeer uitgebreide geplande dag samen hadden... dat bleek mee te vallen, maar ik kwam ongewenst foto's van hun 2 tegen van dit weekend en dat deed dan wel weer even pijn.
De situatie an sich verandert niet, het is alleen wat binnenin me afspeelt wat voor moodswings zorgt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92797345
Begin te merken dat ik geen idee heb wat ze uitspookt, mij goed begint te doen...trots op mijzelf O-) al meer als 2 weken niet op haar hyves gekeken...zal ook goed voor jou zijn neo...alleen zeg je wel onverwachts gezien, ja das kloten zorgen dat dat niet meer gebeurd dan!
pi_92797460
edit
pi_92797927
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef H6-4ever het volgende:
Begin te merken dat ik geen idee heb wat ze uitspookt, mij goed begint te doen...trots op mijzelf O-) al meer als 2 weken niet op haar hyves gekeken...zal ook goed voor jou zijn neo...alleen zeg je wel onverwachts gezien, ja das kloten zorgen dat dat niet meer gebeurd dan!
Het was niet eens via haar facebook. en ik heb geen zin om 10 mensen uit m'n facebook te gooien omdat ik dan geen foto's meer zie.
Moet het maar gewoon accepteren dat ik niets meer ben en daar moet ik mee leren leven, hoe hard dat soms ook is :)

Maar H6, ben het wel met je eens hoor, tis niet goed om steeds facebook en hyves-pagina's te checken. Daar ben ik ook vanaf gestapt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92800745
Heerlijk anti valentijn gevierd dit jaar met mijn vrienden, net als 2 jaar terug :D
Niks romantisch en heel veel eten!
Is veel leuker dan vorig jaar valentijn vieren..

Dat was gewoon samen in bed liggen, lief zijn en carnavallen.. Net zoals de dag erna
Ik heb hem ook niet gemist vandaag, nouja, niet erger dan op andere dagen.
Heb me vandaag prima vermaakt zonder hem, en daar word ik ook steeds beter in :P

Ik besef me ook dat ik niet alleen hem mis, maar gewoon iemand met wie ik alles kan delen.
Maar dat komt wel weer en tot die tijd red ik me wel!

(dit roep ik nu omdat ik weer een goede dag heb dus als ik hier weer een keer op terug kom en mezelf tegenspreek dan weten jullie dat ik een slechte dag heb, zoals eergister..)

[ Bericht 1% gewijzigd door CeeZee op 15-02-2011 00:05:54 ]
pi_92806580
Hay jongens!

Ik wilde toch even melden dat ik me supergoed voel de laatste tijd, eigenlijk geen last meer van dipjes. En heb het idee dat dat nu ook gewoon over is. Op het moment kan ik ook heel nuchter nadenken en dat scheelt enorm!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92812088
Ik was vergeten dat het gister valentijnsdag was :')

Gister gewoon een nutteloze actiefilm gekeken met een vriend en zo schandalig veel gegeten dat ik nu nog vol zit :+

O, en haar weer verwijderen van m'n facebook heeft me echt 10x goed gedaan. Geen onverwachte berichtjes, zij kan mij niet meer aanspreken en ik kijk niet ff stiekem of ze ook op de chat zit. Ideaal.

Ik zie dat van 2 weken terug maar gewoon als een door alcohol/wiet ingegeven dipje dat niet meer zal voorkomen.
pi_92818395
Zo, v-day is voorbij. Nu kan ik weer rustig verder.

Wie van jullie is trouwens bezig met scharrelen? Helpt het bij jullie om daarmee over je ex te komen of heeft het andere redenen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92818636
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, v-day is voorbij. Nu kan ik weer rustig verder.

Wie van jullie is trouwens bezig met scharrelen? Helpt het bij jullie om daarmee over je ex te komen of heeft het andere redenen?
Define scharrelen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:27:52 #292
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_92818669
Ik ben wel bezig met scharrelen ja (niet dat het lukt :( )
Maar de enige reden dat ik dat doe, is omdat ik mn ex jaloers wil maken (Niet dat dat zal lukken want zij had na een week al een ander en ik heb nog helemaal niks, maarja :) )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_92818870
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:27 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Define scharrelen.
Nou, one night stands en gewoon seks hebben met iemand zonder echt een gevoel daarbij te hebben van liefde.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92819003
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nou, one night stands en gewoon seks hebben met iemand zonder echt een gevoel daarbij te hebben van liefde.
Ja, eigenlijk te veel. De eerste 3 maanden nadat het uit was geloof ik wel 4 of 5 ONS, en nog meer nutteloos gezoen. De volgende 3 maanden daarna 2 of 3 ONS geloof ik, en wederom meer nutteloos gezoen.

Het is een fase, en geen idee of ik daar al helemaal klaar mee ben. Ik vind 't niet bijzonder, maar het is een soort van opvulling voor jezelf denk ik. Je voelt je weer even gewild.

Ik kan niet echt zeggen dat ik het nou zo fantastisch vond ofzo. Seks met 1 persoon waar je echt om geeft is echt veel beter. En nee, ik ben er niet 'trots' op ofzo, ik ben gewoon aardig open in dat soort dingen.
pi_92822853
Ik scharrel niet.

Op zich zou ik het niet erg vinden om nu met een leuke jongen te zoenen, denk dat ik dan wel makkelijker over mijn ex heen kom, maar meer dan dat echt niet. Ik heb nu ook helemaal geen behoefte aan seks (wat ik in de relatie zelf wel veel had) dus ik zie voor mij op dit moment geen reden om one night stands te hebben (ik zou er op zich wel open voor staan, maar heb het nu niet nodig).
Voor mij liggen seks en liefde denk ik nog wat dicht bij elkaar :P

Als ik weer verliefd ben komt die behoefte vanzelf weer terug denk ik ;)
pi_92823254
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef CeeZee het volgende:
Ik scharrel niet.

Op zich zou ik het niet erg vinden om nu met een leuke jongen te zoenen, denk dat ik dan wel makkelijker over mijn ex heen kom, maar meer dan dat echt niet. Ik heb nu ook helemaal geen behoefte aan seks (wat ik in de relatie zelf wel veel had) dus ik zie voor mij op dit moment geen reden om one night stands te hebben (ik zou er op zich wel open voor staan, maar heb het nu niet nodig).
Voor mij liggen seks en liefde denk ik nog wat dicht bij elkaar :P

Als ik weer verliefd ben komt die behoefte vanzelf weer terug denk ik ;)
Ongetwijfeld, maar ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat vrouwen de scheiding tussen seks en liefde moeilijker kunnen maken.

Misschien best hard, maar ik voelde niets voor de vrouwen met wie ik seks had. Maargoed, veel verwachtingen van een ONS mogen ze m.i. niet hebben...
pi_92824756
Jaa daar ben ik het wel mee eens, dat klopt vaak..
Hoewel ik vrouwen ken die veel erger zijn dan mannen :P

Ik heb persoonlijk gewoon liever seks met iemand van wie ik hou :Y
pi_92824794
Opzich zou ik best wel willen scharrelen, maar ik weet niet hoe dat uitpakt. Misschien ben ik te serieus voor gewoon scharrelen en ONS.

Ex heeft d'r hyves verwijderd, geen idee waarom. Ergens steekt het me wel moet ik zeggen want alle berichten die ze ooit naar mij heeft geschreven zijn daarmee ook verdwenen en dat vind ik jammer. Niet dat ik er vaak naar keek, maar soms kan het wel mooie herinneringen oproepen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CeeZee het volgende:

Eens
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92825038
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CeeZee het volgende:

Daar heb je helemaal gelijk in, en dat gaf ik in het begin al aan.

Voor mij was het een beetje een soort van gevoel dat je toch nog gewild bent. Het is eigenlijk instant-gratification, maar het duurt maar even totdat je weer wakker wordt. Ach, en alcohol speelt dan ook wel een redelijk grote rol.

ONS zijn aardig betekenisloos, een beetje loos (geil) vermaak. Geef mij maar seks met iemand van wie je houdt
pi_92828004
Ben ik het ook mee eens, ONS is maar zeer tijdelijk goed, voor je zelfvertrouwen...denk wel (te) vaak terug aan sex met mijn ex, mis dat ook best wel eingelijk :{ ......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')