Hierbij dan ook mijn verhaal, beetje lang, maar moet het toch even kwijt.
Ik heb van jongs af aan al de nodige problemen. Ik was als kind bijvoorbeeld nogal verlegen, ben vaak buitengesloten/gepest en mede daardoor leg ik bijvoorbeeld erg moeilijk sociale contacten. Hoewel ik best een aardige kerel ben heb ik daardoor dan ook altijd vrij weinig vrienden, en al helemaal niet snel een vriendin. Gecombineerd met andere zaken, zoals een instabiele thuissituatie, slaapproblemen en mijn teveel nadenken etc. zit ik al vrij snel in de put etc.
Daar leek verandering in te komen toen ik anderhalf jaar geleden eens alleen met mn autotje op vakantie ben gegaan in zeeland/belgie. Hoewel ik me af en toe wel heb geamuseerd was het ook erg eenzaam, want gehoopte nieuwe contacten kwamen maar niet. Vlak voor het einde kwam ik echter een meisje tegen. Dezelfde avond nog gezoend enzo, niet echt iets voor mij, maar beviel super zeg maar ;-)
Helaas bleek het meisje in kwestie 200km van me vandaan te wonen, maar ik vond ze toch wel erg leuk, en zij mij nog meer, want ze zat echt met tranen in dr ogen toen ze al snel weer weg moest.
Afijn, toch maar eens gaan kijken daar, en al snel wilden we er toch voor proberen te gaan.
Al na een paar maanden hebben we helaas een auto-ongelukje gehad, waarna zij compleet in psychologische shock raakte, terwijl het niet eens zo erg was. Na het ongeluk via ziekenhuis gewoon naar huis, geen probleem, tot ze niet meer wakker werd. Kort samengevat, huisarts geweest, ze in de auto getild etc, is ze 30 uur knock-out geweest, zelfs zo erg dat dr hartslag niet reageerde op pijnprikkels, wat zelfs bij comapatiėnten zo is. Daarna nog een weekje op psychiatrie gelegen etc.
Toen was eigenlijk al wel duidelijk dat er iets speelde, ze zat met meer dingen, grootouders met kanker, ruzies op school etc. Daardoor nogal depressies enzo.
Een paar maanden later is haar vader s nachts op werk dodelijk verongelukt (die eerst nogal tegen onze relatie was, maar die ik met mn gedrag rond dat ongeluk allang had overtuigd als de ideale schoonzoon).
Alsof dat nog niet genoeg was: in de maanden die volgden zijn haar opa overleden aan kanker, haar overgrootmoeder aan ouderdom, een oudoom aan een hartaanval en een bekende/vriendin aan nierfalen.
Hierdoor kwam ze natuurlijk steeds meer in de shit enzo, maar tijdens alles heb ik ze geprobeerd te steunen, gewoon door er voor ze te zijn, door leuke dingen voor ze te regelen, ze letterlijk het ziekenhuis in te dragen, extra vrij te regelen, afleiding te verzorgen, ze geestelijk en fysiek te ondersteunen toen ze haar pappa moest begraven, lieve kadootjes, je kunt het zo gek niet verzinnen. Toch reageerde ze in periodes vaak gek, merkte je dat er een afstand was zowel fysiek als mentaal etc.
Nou leek dat niet gek, door alles wat er om haar heen gebeurde en bijvolgende depressies. Ook was ze heel duidelijk dat ze zo veel van me hield etc, en hoe gek het ook klinkt we hadden echt wel een fijne tijd samen. Qua persoonlijkheid buiten dr depressies, dr gedachtewereld/levensopvattingen etc. paste ze perfect bij me! Alle energie die ik in ze stopte had ik er ruim voor over, want ik dacht echt dat ik met ze oud kon worden, dat we elkaar konden helpen onze persoonlijke demonen te overwinnen, gewoon echt gelukkig konden worden, omdat we elkaar goed aanvulden, plezier hadden, elkaar energie gaven etc.
Omdat we bepaalde dingen echter maar niet uitgepraat kregen (want dan keerde ze in zichzelf, omdat ze alle problemen gewoon niet meer aankon) heb ik ze de kerstvakantie als deadline moeten stellen. Aan het einde hebben we het wel geprobeerd, maar keerde ze zo erg in zichzelf dat ze een dag eerder naar huis is gegaan, de studie stil heeft gelegd en wekelijks een uur naar een psych gaat. Ze zag ook dat het niet meer werkte, en wilde het dus uitmaken, maar ik heb ze overtuigd eerst rust te nemen en met de psych te praten voor ze overhaastte beslissingen zou nemen.
Sinds die tijd heb ik dus niets meer van ze gehoord, maar wordt ik op de hoogte gehouden door dr moeder, broer en een goede vriendin van de familie. Dit valt me ongelooflijk zwaar, en omdat ik ze erg miste en iets positiefs wilde zien, heb ik een dag of 5 geleden eens ingelogd op haar facebook, want ik wist haar wachtwoord toevallig en zelf heb ik geen facebook dus dan kan je er niet op. Ik hoopte gewoon een paar leuke fotos van ons, een lief tekstje van mij oid tegen te komen, verder niets. In plaats daarvan ben ik er achter gekomen dat ze me dus over van alles voorgelogen en bedrogen heeft, dat ze meerdere relaties er bij heeft geprobeerd te houden, etc.
Sindsdien ben ik ziek zwak en misselijk, eet, drink en slaap ik amper, kortom, ben ik helemaal de weg kwijt. Ik gaf zo ongelooflijk veel om ze, ze was by far mooiste wat ik had, en nu zie ik alleen nog maar problemen die ik nooit meer opgelost zie worden, zowel tussen ons, als bij mij intern
alsof dat nog niet leuk genoeg is hoor ik ineens ook niets meer van haar moeder (die ik meerdere keren per week sprak) en broer (die tot vorige week dagelijks op msn/skype was), terwijl er wel zaken zijn waarover ze me op de hoogte zou houden (nu weer een oom met waarschijnlijk terminale een botkankerdiagnose, vorderingen bij de psych, plannen voor de komende tijd etc). Die vriendin van de familie spreek ik ook al een tijdje minder, maar dat is logischer omdat die ook een gezin met 7 kids te verzorgen heeft. Ik snap alleen niet waarom ze mij ineens zo buitensluiten