abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92538168
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef H6-4ever het volgende:
Denk dat je gelijk hebt, maar het is ook zoals barthinoo al eens aangaf, van een hechte relatie naar nog minder als vage kennis band...dat is ook wat ik raar vindt, heb haar er wel een keer op aangesproken en haar reactie was, ja mischien doe ik wel zo bot omdat ik je geen valse hoop wil geven...toch steekt het mij ergens dat ze zo nuchter eronder is...ben mischien wel jaloers dat zij zo snel verder gaat zonder mij, ik kan dat blijkbaar niet zo snel...en roept wel vragen op over haar gevoelens die ze voor mij had! Maar je hebt gelijk een gesprek daarover zal weinig duidelijk geven en alleen maar ingewikkelder kunnen maken, dat van die mail is een goed idee! Maar wanneer is het moment om haar te sturen, want zit ook nog met het probleem dat ik bij haar langs moet spullen halen, en zsm eingelijk....
Stuur iemand anders om die spullen op te halen als het even kan, en ga niet te lang piekeren over wat haar gevoelens voor jou waren/zijn. Ze is je echt niet zomaar vergeten, maar jij hebt haar op een voetstuk geplaatst omdat het onbereikbaar is. Je kent het gezegde toch wel dat een kat geinteresseerd is in een bolletje touw als ie het niet kan krijgen, en als je het aan hem geeft stopt ie na een minuut met spelen? Dit werkt net zo, je DENKT dat het beste wat er in je leven kan gebeuren haar terugkrijgen is, maar als je haar zou hebben zou het binnen no-time waarschijnlijk weer uit zijn, hoe overtuigd je daar nu ook van bent.

Ze is je niet vergeten, maar ze heeft "het speciale gevoel" gewoon niet meer voor je. Daarom lijkt ze afstandelijk, omdat je te beschikbaar bent en het daarom niet leuk meer is. Misschien is de eerste stap, en de meest belangrijke, om jezelf te overtuigen dat het niet meer goed gaat komen, dat het een leuke tijd was voor jullie beiden, maar dat je verder moet. Blijkbaar werkte de relatie op dat moment niet, misschien over 2-3 jaar wel, maar nu in ieder geval niet. Je hoeft geen actie te ondernemen, er valt niks te 'redden' of iemand te 'overtuigen', het is uit gegaan omdat jullie op dat moment deden zoals je dacht dat het goed was. Denk nu niet dat als je het anders had gedaan het wel goed was gegaan, want dan had je jezelf alleen maar aan moeten passen, en dat klopt in een relatie niet. Dan zijn er schijnbaar andere vrouwen/mannen die beter geschikt zijn voor je, maar daar moet je je voor open stellen.

Tenminste, dat is mijn visie ;)
pi_92538706
quote:
Denk dat je gelijk hebt, maar het is ook zoals barthinoo al eens aangaf, van een hechte relatie naar nog minder als vage kennis band...dat is ook wat ik raar vindt, heb haar er wel een keer op aangesproken en haar reactie was, ja mischien doe ik wel zo bot omdat ik je geen valse hoop wil geven...toch steekt het mij ergens dat ze zo nuchter eronder is...ben mischien wel jaloers dat zij zo snel verder gaat zonder mij, ik kan dat blijkbaar niet zo snel...en roept wel vragen op over haar gevoelens die ze voor mij had! Maar je hebt gelijk een gesprek daarover zal weinig duidelijk geven en alleen maar ingewikkelder kunnen maken, dat van die mail is een goed idee! Maar wanneer is het moment om haar te sturen, want zit ook nog met het probleem dat ik bij haar langs moet spullen halen, en zsm eingelijk....
Ik had net als jou en anderen precies dezelfde gedachten. Het ging toch goed etc, en zo snel dat ik de sleutel mocht teruggeven etc. Maar neem van mij aan voor haar is het ook niet makkelijk.... Maar dingen in een brief ofzo schrijven heeft geen nut i.m.o. Ze HOEFT je helemaal niets te vertellen, jullie zijn niets meer van elkaar. Je kan de waarheid dus ook niet meer te weten komen. Gewoon doen of je haar niet meer kent.

Ik weet het klinkt zo makkelijk dat dacht ik ook, maar het helpt echt.
pi_92541424
@ tentonele
Bedankt voor je reactie maar mischien begrijp je mij verkeerd, ik ben de fase van hoop en wanhoop al voorbij wil haar helmaal niet terug meer, dat zie ik nu wel in eindelijk!
@ rudy
Idd ik blijf mischien zoeken naar de waarheid, omdat ik er van wil leren..maar ik heb alles al 100x geanalyseerd wil mischien haar bevestiging over bepaalde zaken. Moet gaan accepteren dat ik die nooit zal krijgen van haar...

Ben inmiddels aan een nieuwe fase toe, en dat is aan mijzelf denken/werken. Als ik dan toch nog info krijg over haar leven nu, baal ik ervan dat ik zo keihard moet knokken en zij geen enkele moeite blijkt te hebben, en daardoor twijfel ik aan haar gevoelens voor mij tijdens onze relatie...en ook iets van jaloezie denk ik, maar moet nu echt eens wat aan die gevraagde/ongevraagde info stroom gaan doen!!!
pi_92561772
Het is vooral raar dat je van elkaar 'alles' opeens niks meer bent..

En dat zal vast wel weer met iemand anders komen, maar dat geeft nu wel even een leeg gevoel..
Terwijl hij er juist blij mee lijkt dat ik niks meer ben.

Gedumpt worden valt me zwaarder dan ik 2 weken terug dacht.. Het ging steeds beter..
Maar na het verdriet de eerste dagen en de afleiding vlak daarna blijft er nu toch een grote leegte achter.. :(
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:25:29 #130
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92564911
De eerste week is het voor veel mensen altijd makkelijk. Je verdringt het gevoel, je kan weer doen waar JIJ zin in hebt, je hoeft geen rekening meer te houden met elkaar... Als jij de hele dag in je nest wil liggen en films kijken of gamen dan kan dat, zonder dat je vriendin gaat mekkeren. Maar na die week komt het besef dat het definitief over is en wat daarvan de consequenties zijn...
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:12:57 #131
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92568512
Hierbij dan ook mijn verhaal, beetje lang, maar moet het toch even kwijt.

Ik heb van jongs af aan al de nodige problemen. Ik was als kind bijvoorbeeld nogal verlegen, ben vaak buitengesloten/gepest en mede daardoor leg ik bijvoorbeeld erg moeilijk sociale contacten. Hoewel ik best een aardige kerel ben heb ik daardoor dan ook altijd vrij weinig vrienden, en al helemaal niet snel een vriendin. Gecombineerd met andere zaken, zoals een instabiele thuissituatie, slaapproblemen en mijn teveel nadenken etc. zit ik al vrij snel in de put etc.

Daar leek verandering in te komen toen ik anderhalf jaar geleden eens alleen met mn autotje op vakantie ben gegaan in zeeland/belgie. Hoewel ik me af en toe wel heb geamuseerd was het ook erg eenzaam, want gehoopte nieuwe contacten kwamen maar niet. Vlak voor het einde kwam ik echter een meisje tegen. Dezelfde avond nog gezoend enzo, niet echt iets voor mij, maar beviel super zeg maar ;-)

Helaas bleek het meisje in kwestie 200km van me vandaan te wonen, maar ik vond ze toch wel erg leuk, en zij mij nog meer, want ze zat echt met tranen in dr ogen toen ze al snel weer weg moest.

Afijn, toch maar eens gaan kijken daar, en al snel wilden we er toch voor proberen te gaan.
Al na een paar maanden hebben we helaas een auto-ongelukje gehad, waarna zij compleet in psychologische shock raakte, terwijl het niet eens zo erg was. Na het ongeluk via ziekenhuis gewoon naar huis, geen probleem, tot ze niet meer wakker werd. Kort samengevat, huisarts geweest, ze in de auto getild etc, is ze 30 uur knock-out geweest, zelfs zo erg dat dr hartslag niet reageerde op pijnprikkels, wat zelfs bij comapatiėnten zo is. Daarna nog een weekje op psychiatrie gelegen etc.

Toen was eigenlijk al wel duidelijk dat er iets speelde, ze zat met meer dingen, grootouders met kanker, ruzies op school etc. Daardoor nogal depressies enzo.

Een paar maanden later is haar vader s nachts op werk dodelijk verongelukt (die eerst nogal tegen onze relatie was, maar die ik met mn gedrag rond dat ongeluk allang had overtuigd als de ideale schoonzoon).

Alsof dat nog niet genoeg was: in de maanden die volgden zijn haar opa overleden aan kanker, haar overgrootmoeder aan ouderdom, een oudoom aan een hartaanval en een bekende/vriendin aan nierfalen.

Hierdoor kwam ze natuurlijk steeds meer in de shit enzo, maar tijdens alles heb ik ze geprobeerd te steunen, gewoon door er voor ze te zijn, door leuke dingen voor ze te regelen, ze letterlijk het ziekenhuis in te dragen, extra vrij te regelen, afleiding te verzorgen, ze geestelijk en fysiek te ondersteunen toen ze haar pappa moest begraven, lieve kadootjes, je kunt het zo gek niet verzinnen. Toch reageerde ze in periodes vaak gek, merkte je dat er een afstand was zowel fysiek als mentaal etc.

Nou leek dat niet gek, door alles wat er om haar heen gebeurde en bijvolgende depressies. Ook was ze heel duidelijk dat ze zo veel van me hield etc, en hoe gek het ook klinkt we hadden echt wel een fijne tijd samen. Qua persoonlijkheid buiten dr depressies, dr gedachtewereld/levensopvattingen etc. paste ze perfect bij me! Alle energie die ik in ze stopte had ik er ruim voor over, want ik dacht echt dat ik met ze oud kon worden, dat we elkaar konden helpen onze persoonlijke demonen te overwinnen, gewoon echt gelukkig konden worden, omdat we elkaar goed aanvulden, plezier hadden, elkaar energie gaven etc.

Omdat we bepaalde dingen echter maar niet uitgepraat kregen (want dan keerde ze in zichzelf, omdat ze alle problemen gewoon niet meer aankon) heb ik ze de kerstvakantie als deadline moeten stellen. Aan het einde hebben we het wel geprobeerd, maar keerde ze zo erg in zichzelf dat ze een dag eerder naar huis is gegaan, de studie stil heeft gelegd en wekelijks een uur naar een psych gaat. Ze zag ook dat het niet meer werkte, en wilde het dus uitmaken, maar ik heb ze overtuigd eerst rust te nemen en met de psych te praten voor ze overhaastte beslissingen zou nemen.

Sinds die tijd heb ik dus niets meer van ze gehoord, maar wordt ik op de hoogte gehouden door dr moeder, broer en een goede vriendin van de familie. Dit valt me ongelooflijk zwaar, en omdat ik ze erg miste en iets positiefs wilde zien, heb ik een dag of 5 geleden eens ingelogd op haar facebook, want ik wist haar wachtwoord toevallig en zelf heb ik geen facebook dus dan kan je er niet op. Ik hoopte gewoon een paar leuke fotos van ons, een lief tekstje van mij oid tegen te komen, verder niets. In plaats daarvan ben ik er achter gekomen dat ze me dus over van alles voorgelogen en bedrogen heeft, dat ze meerdere relaties er bij heeft geprobeerd te houden, etc.

Sindsdien ben ik ziek zwak en misselijk, eet, drink en slaap ik amper, kortom, ben ik helemaal de weg kwijt. Ik gaf zo ongelooflijk veel om ze, ze was by far mooiste wat ik had, en nu zie ik alleen nog maar problemen die ik nooit meer opgelost zie worden, zowel tussen ons, als bij mij intern

alsof dat nog niet leuk genoeg is hoor ik ineens ook niets meer van haar moeder (die ik meerdere keren per week sprak) en broer (die tot vorige week dagelijks op msn/skype was), terwijl er wel zaken zijn waarover ze me op de hoogte zou houden (nu weer een oom met waarschijnlijk terminale een botkankerdiagnose, vorderingen bij de psych, plannen voor de komende tijd etc). Die vriendin van de familie spreek ik ook al een tijdje minder, maar dat is logischer omdat die ook een gezin met 7 kids te verzorgen heeft. Ik snap alleen niet waarom ze mij ineens zo buitensluiten ;(
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:57:35 #132
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92571614
En waar heeft ze dan precies nog meer over gelogen, behalve die relaties?

Ik vind het overigens not done om in te loggen op haar facebook omdat je 'goh, toevallig' haar password weet en dan met zo'n zwak excuus te komen. Daarmee heb je ook je eigen glazen ingegooid. Waarom deed je dat?

Maar goed, wees blij dat ze je buitensluiten. Je moet je juist distantieren van zulke mensen. Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
pi_92571880
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef goofy_goober het volgende:

Ik vind het overigens not done om in te loggen op haar facebook omdat je 'goh, toevallig' haar password weet en dan met zo'n zwak excuus te komen. Daarmee heb je ook je eigen glazen ingegooid. Waarom deed je dat?

Maar goed, wees blij dat ze je buitensluiten. Je moet je juist distantieren van zulke mensen. Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
Klopt, inloggen op iemands PERSOONLIJKE website vind ik erg ver gaan.
In een relatie kan dat wel (vind ik), omdat je niets voor de ander hoeft te verbergen (nogmaals, mijn mening). Maar zodra het uit is, zijn beide zelfstandig en vind ik niet dat je nog in de ander's persoonlijke spullen mag kijken.

Ik had de drang ook wel. Wou weten wat mijn plek was en welke plek andere mensen kregen. Ik weet ook vrijwel zeker dat ik dat te wetenw as gekomen als ik had ingelogd op haar facebook of mail, maar ik heb het nooit gedaan. En achteraf ben ik daar ook blij om.
Mijzelf kennende had me dat nu nog pijn gedaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:04:03 #134
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92572010
quote:

Ik weet dat het niet slim was op d'r facebook te kijken, maar het was absoluut niet mijn bedoeling dit te zien. Ik trok het gewoon ff niet meer, weken niets meer van ze te horen... we hadden ook afgesproken dat we het later nog zouden gaan proberen als ze weer op haar pootjes stond, dus echt uit was het niet. Ik wilde gewoon iets positiefs van ze zien.

ze heeft gelogen over allerlei activiteiten, waaronder contact met die vreemdgangerfiguren

Overigens, ik had de situatie uitgelegd aan die vriendin van de familie van de week. Net smst ze me toevallig, dat haar moeder dingen heeft uitgevonden en heel boos is, maar weet niet wat... :{
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:10:26 #135
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92572365
Zou het me ook maar niet afvragen en die meid en familie in hun eigen sop laten gaarkoken. Ik herhaal het nog maar eens:

quote:
Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:13:04 #136
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92572503
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef goofy_goober het volgende:
Zou het me ook maar niet afvragen en die meid en familie in hun eigen sop laten gaarkoken. Ik herhaal het nog maar eens:

[..]

Klopt, heb je opzich gelijk in, maar:
a) ik kan ze gewoon nog niet loslaten. ze was alles waar ik om gaf
b) ik MOET er voor zorgen dat dit boven de tafel komt en ze het met de psych bespreekt, want ze vergooit haar eigen leven, maar ook van iedereen om haar heen. Daarna is het wmb wel over...
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:17:06 #137
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92572721
Waarom MOET jij dat doen? Ben jij haar verzorgende? Want ik las geloof ik dat ze even niks met je te maken wilde hebben... Waarom wil jij per se die reddende engel zijn?

Of heb je zoiets van: 'Dit is altijd nog beter dan alleen zijn.'?
pi_92572829
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom MOET jij dat doen? Ben jij haar verzorgende?
Nouja, een relatie die na anderhalf jaar wordt beėindigd is niet niks. In zijn geval kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er als verzorgende wilt zijn, omdat hij nog steeds van haar houdt en altijd voor haar heeft gezorgd.

Of zit ik er nu naast, Chewbalhaar?
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:21:26 #139
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92572928
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom MOET jij dat doen? Ben jij haar psychiater?
Nee, maar ik ga het dan ook niet oplossen. Ik zorg alleen dat het boven water komt, omdat ze anders haar hele leven blijft verneuken, tot ze over 20 jaar als crackhoer achter het station staat, terwijl haar 3 kinderen bij haar ex wonen ofzo. Daarnaast maakt ze er iedereen om zich heen kapot mee, ook mensen om wie ik geef. Dat kan ik gewoon niet laten gebeuren... ;(
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:21:55 #140
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92572949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nouja, een relatie die na anderhalf jaar wordt beėindigd is niet niks. In zijn geval kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er als verzorgende wilt zijn, omdat hij nog steeds van haar houdt en altijd voor haar heeft gezorgd.

Of zit ik er nu naast, Chewbalhaar?
Nee klopt... ;( :'(
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:23:26 #141
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92573025
Ja, maar dat is geen goeie basis voor een relatie als jij altijd maar de verzorgende bent en haar steeds uit haar depressies moet zien te halen. Ze klinkt me nogal labiel in de oren.

Face it: hier word je niet gelukkiger van. En iemand die niet eens contact met jou zoekt omdat haar moeder rare dingen zou hebben vernomen is het ook niet eens waard.

Ik gok dat Chewbalhaar een type is die mensen graag verzorgd. Wellicht omdat je zelf niet popi bent bij de dames en deze meid in het begin interesse had in jou. Dat je je daarom nu er in vastbijt dat het nog goed kan komen tussen jullie, terwijl het, let's face it, alleen maar erger wordt. Maar als ik eerlijk mag zijn denk ik dat je een goeie spons was voor haar. Zo'n spons die beprijpend was en al haar problemen aanhoorde en niet wegrende, zoals ieder ander zou doen. Heel nobel natuurlijk, maar of het verstandig was is een tweede...

[ Bericht 4% gewijzigd door goofy_goober op 09-02-2011 23:40:27 ]
pi_92573031
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Nee klopt... ;( :'(
Sterkte in ieder geval... meer kan ik er helaas niet op zeggen.

edit: verder verschuil ik me wel een beetje achter goofy's mening.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:26:57 #143
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92573168
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:23 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, maar dat is geen goeie basis voor een relatie als jij altijd maar de verzorgende bent en haar steeds uit haar depressies moet zien te halen. Ze klinkt me nogal labiel in de oren.

Face it: hier word je niet gelukkiger van. En iemand die niet eens contact met jou zoekt omdat haar moeder rare dingen zou hebben vernomen is het ook niet eens waard.
1e deel klopt, ik geloof ook niet meer in een relatie, wil ze alleen nog een beetje bij de afgrond wegduwen.

2e; zij zoekt geen contact meer omdat ze compleet apatisch depressief is dichtgeklapt. Haar moeder onderhield dat contact maar is nu eea tegen gekomen, waarschijnlijk dat vreemdgaan, en weet even niet wat te doen. ik hoor net van die vriendin dat ik het morgen, nadat ze samen met haar ma naar de psych is geweest, ga horen...
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:28:19 #144
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92573225
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sterkte in ieder geval...
thnx ;(
pi_92580832
quote:
Ik begrijp je gevoel ook heel goed hoor, maar ik probeer me altijd te bedenken dat er toch een reden moet zijn dat iemand zo snel afstand wil nemen?
Veel relaties om mij heen zijn ook uit gegaan, maar die stelletjes blijven altijd minimaal nog een paar maanden om elkaar heen draaien. Dan hoor je weer dat ze toch sex hebben gehad, ze elkaar in de gaten houden, contact hebben, toch weer net even die ene avond samen afgesproken hebben.
En bij ons was het klaar, over en daarna he-le maal nix meer. Ik vraag me dan ook wel eens af : stelde het nu echt wel zoveel voor.
De conclusie is hard, maar achteraf wel waar, en waarschijnlijk stelde het allemaal ook heel weinig voor.
Mijn ex is iemand van mijn eigen leeftijd, maar qua karakter en gedrag is het echt nog een meisje van 15. Altijd opzoek naar een vriendje, heeft ze een vriendje dan is deze de lieeeefste van de heeeeeele wereld, maar is het uit even goede vrienden en gaat ze opzoek naar de volgende.
Dit geeft ook wel aan waarom ze na 1 keer een filmpje kijken al vroeg of ik een relatie met haar wou. Voor haar was het simpelweg nog kalverliefde, haar 8e al, net zoals haar huidige nieuwe relatie weer is. Voor mij was het mijn eerste serieuze relatie, en ik hechtte er uiteinderlijk veel meer waarde aan dan zij deed... So be it..

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik had net als jou en anderen precies dezelfde gedachten. Het ging toch goed etc, en zo snel dat ik de sleutel mocht teruggeven etc. Maar neem van mij aan voor haar is het ook niet makkelijk.... Maar dingen in een brief ofzo schrijven heeft geen nut i.m.o. Ze HOEFT je helemaal niets te vertellen, jullie zijn niets meer van elkaar. Je kan de waarheid dus ook niet meer te weten komen. Gewoon doen of je haar niet meer kent.

Ik weet het klinkt zo makkelijk dat dacht ik ook, maar het helpt echt.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. NAtuurlijk is het zo dat je elkaar niet in de eeuwigheid dingen verschuldigd bent, maar kom op, je hebt (meestal) een serieuze relatie gehad, gevoelens van jezelf blootgegeven en bij de ander gevoelens uitgelokt, je bent op zijn minst verschuldigd om een en andere uit te leggen / te verifieren. Vooral als je zelf de relatie uitmaakt, en de ander nog met vragen zit...
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:25:04 #146
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92598399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Mijn ex is iemand van mijn eigen leeftijd, maar qua karakter en gedrag is het echt nog een meisje van 15. Altijd opzoek naar een vriendje, heeft ze een vriendje dan is deze de lieeeefste van de heeeeeele wereld, maar is het uit even goede vrienden en gaat ze opzoek naar de volgende.
Dit geeft ook wel aan waarom ze na 1 keer een filmpje kijken al vroeg of ik een relatie met haar wou. Voor haar was het simpelweg nog kalverliefde, haar 8e al, net zoals haar huidige nieuwe relatie weer is. Voor mij was het mijn eerste serieuze relatie, en ik hechtte er uiteinderlijk veel meer waarde aan dan zij deed... So be it..
Ik vind het nogal vreemd dat je nu dit zegt.

Je hebt het afgelopen half jaar veelvuldig hier zitten verkondigen dat bijna al het initiatief van haar kant kwam tijdens de relatie en dat je er zelf een einde aan hebt gemaakt, waarna je toch spijt kreeg en zij je niet terug wilde.

Sorry Bart, maar je antwoord leest alsof je wrok koestert naar haar omdat zij voor iemand anders heeft gekozen in plaats van jou en dat je hoop op een nieuwe kans hiermee nu echt vervlogen is.
pi_92605784
@ Bart & Goofy, leuk hier te lezen hoe het met jullie gaat.

Destijds was ik zo blij dat mijn ex en ik het allemaal zo volwassen oppakten en zo goed vrienden wilden blijven. Dat viel helaas behoorlijk tegen. Achteraf moet ik zeggen dat dat vrienden blijven geen goed idee is geweest.

Ik heb naar mijn idee erg mijn best gedaan om open en eerlijk met hem om te blijven gaan maar andersom is dat nogal tegengevallen. Voordeel is wel dat juist doordat hij zich zo enorm liet kennen ik er nu definitief een punt achter gezet heb.

En eerlijk is eerlijk, ik heb/had af en toe nog wel eens moeite met dat het uit is, meestal als ik ongesteld moet worden en me dik, lelijk en eenzaam voel. Maar ik kan ook melden dat ik inmiddels weer iemand heb leren kennen waarvan ik denk dat het wel eens wat zou kunnen worden. :) Het is gek dat die dingen naast elkaar bestaan maar t kan blijkbaar.
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:09:03 #148
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92612572
Is het een Fok!ker? :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:41:06 #149
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92614878
pfff... ga stuk hier. ben al 24 uur super zenuwachtig om van d'r moeder weer eea te vernemen wat mis zit waar ze achter was gekomen, maar nu spreekt ze me aan op msn, en ontwijkt wat ze weet, want de afspraak met de psych is niet doorgegaan...
pi_92614974
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef goofy_goober het volgende:
Is het een Fok!ker? :P
:') ik moest lachen
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')