Moah, misschien komt mijn verhaal een beetje verkeerd over, maar inmiddels 8 maanden verder kan ik zonder te liegen of dubbele gedachten oprecht zeggen dat ik blij ben dat ze uit mijn leven is, en ik hou haar ook liever uit mijn leven...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Misschien omdat je ex wel verder is gegaan met haar leven en beseft heeft dat jij daar geen deel meer van uitmaakt en dat vriendjes blijven (nu) niet gaat werken met jou? En maar goed ook, want zoveel je er nog over mijmert hier ben je er duidelijk nog niet klaar voor. En tja, geef me eens een goeie reden waarom jij vriendjes wil blijven, want ik blijf het gevoel hebben dat de enige reden dat je dat wilt een soort van schuldgevoel naar haar toe is en dat klinkt nou niet echt als een goeie basis voor een vriendschapsrelatie. Wordt tijd dat je daar eens vanaf stapt. What's done is done. Je weet wat jij fout hebt gedaan, gebruik dat gegeven dan bij je volgende relatie.
Het wordt alleen een schijtdag als jij er een schijtdag van maakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ben bang dat de ex van mijn ex een poging gaat doen op valentijnsdag
Sowieso zal dit een schijtdag worden... alles staat in het teken van liefde (commercie boehoe ja ik weet het) en wij zitten hier een beetje single en depri te zijn
Bah, dat zijn wel de minder fijne situaties van het gedumpt en single zijn.
Ben ik het deels met je eens ja, maar het is moeilijk om er omheen te komen. En het roept toch wel herinneringen op. Ookal doe je nog zo je best om je groot te houden, het speelt toch wel in je hoofd.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het wordt alleen een schijtdag als jij er een schijtdag van maakt.
Dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ben bang dat de ex van mijn ex een poging gaat doen op valentijnsdag
Nou, net als biijna iedereen hier, vind ik het ook kut om te weten dat ze dan met iemand anders de dingen deelt die ik met d'r deelde..quote:
Klopt, kerst vond ik veel moeilijker, ook zijn verjaardag komt eraan. Dat vind ik rotter als valentijn.. Ben nu lekker op mijn werk hartjes aan het maken om vanmiddag met de kinderen na te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:08 schreef LostInSpace het volgende:
Ik vond valentijnsdag altijd wel grappig.. maar uiteindelijk is het een dag als elk ander.
Met kerst vind ik het veel moeilijker als je alleen zit. Is ondanks alles al een tijd niet meer gebeurd, maar toch. Het blijft dramatisch om in je eentje naar zo'n AH kerstboompje te turen terwijl iedereen bij familie en partner zit.
Je hebt gelijk, waarschijnlijk is de behoefte er over 3 weken ook nog wel, of juist weer niet. Ik zal het afwachten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Bartinhoo het volgende:
Je spreekt jezelf in de laatste alinea wel een beetje tegen, omdat je zegt dat jullie er misschien over 3 weken beiden geen behoefte meer aan hebben, maar er toch spijt van gaat krijgen. Geen behoefte en spijt gaan imo. niet samen...
Hier heb je zeker een goed punt. Goed dat je het zegt. Ik ben ook hartstikke blij dat het mee lijkt te vallen, en wil het daarom, zoals je terecht zegt, niet op gaan zoeken. Ik ga d'r niet contacterenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Bartinhoo het volgende:
Verder hoe ik het lees ben je al heel snel verder gegaan met leven, al denk je er ( die 1.5 uur) nog wel over na. Als ik jou was zou ik blij zijn dat het bij jou zo goed gaat, en de problemen dus niet gaan opzoeken. Heb er zelf 7 maanden over gedaan om te kunnen denken als jij al doet na 1.5 week, en kan je inderdaad vertellen dat afspreken niet gaat helpen om je (nog ) beter te gaan voelen...
Zo te lezen is de reden waarom het uit is duidelijk, en wil je haar ook niet terug, ik zou het de komende weken daarom maar even rustig houden wat betreft afspreken, als jullie een relatie van 3 jaar hebben gehad dan zijn jullie over 3 weken echt niet uit elkanders hoofd verdwenen en afspreken kan later altijd nog als dan de behoefte nog bestaat. Dan zijn ook de emoties wat verder bezonken, en ga je geen dingen zeggen waar je later spijt van krijgt ( heb ik zelf wel gedaan helaas)...
Het mooie is dat nagenoeg iedereen in dit topic PRECIES hetzelfde denkt zoals jij nu. (inclusief ik). We denken allemaal dat het zo ontzettend speciaal was met die ene, en dat het bij de volgende niet meer voor gaat komen. Bedenk je dan twee dingen, ten eerste: we hebben schijnbaar allemaal minstens 1 keer dit maatje gevonden, waarschijnlijk per toeval. Als er echt maar 1 zo iemand in nederland, of zelfs maar op deze aarde loopt, hoe groot is dan de kans dat wij hem/haar allemaal tegen het lijf zijn gelopen en een relatie zijn begonnen? Bijna 0.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef CeeZee het volgende:
Ja dat heb ik ook, hij was niet alleen mijn vriend, maar ook echt mijn maatje waar ik 2 jaar alles meedeelde..
Hoewel mijn vrienden en famlie ook geweldig zijn, was hij toch wel degene die me ECHT begreep en die ik alles kon vertellen.. En ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik weer zo iemand tegen kom..
Ik hoor en weet natuurlijk wel dat dit op een dag vanzelf weer komt, alleen daar heb ik nu niks aan.. Maar wel fijn dat er hier mensen zijn die dat begrijpen!
Hmm, verklaar u nader (als je wilt).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef undissputed het volgende:
ik kap ermee met aanklooien met mijn ex.
Het voelt zo ontzettend kut als ik met haar ben en het voelt ook klote als ik zonder haar ben. We zijn gewoon niet bedoeld voor elkaar.
Dit, en het feit dat je ook naar elkaar toe groeit in een relatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef tentonele het volgende:
Het mooie is dat nagenoeg iedereen in dit topic PRECIES hetzelfde denkt zoals jij nu. (inclusief ik). We denken allemaal dat het zo ontzettend speciaal was met die ene, en dat het bij de volgende niet meer voor gaat komen. Bedenk je dan twee dingen, ten eerste: we hebben schijnbaar allemaal minstens 1 keer dit maatje gevonden, waarschijnlijk per toeval. Als er echt maar 1 zo iemand in nederland, of zelfs maar op deze aarde loopt, hoe groot is dan de kans dat wij hem/haar allemaal tegen het lijf zijn gelopen en een relatie zijn begonnen? Bijna 0.
Conclusie, er zijn een hele hoop 'perfecte' partners op deze wereld, waarbij je er af en toe eentje tegen het lijf zult lopen. Dat merk je niet meteen, maar dat deed je vast ook niet bij je ex. Dit groeit en ontwikkeld, misschien zelfs nog beter dan wat je nu te verwerken hebt.
Niet doen! Dan glij je alleen maar terug. Zelfs als het al waar zou zijn dat ze meteen over je heen is (en dat betwijfel ik, want dan had ze wel contact opgenomen, niks van je laten horen is moeilijker) doe je jezelf er geen enkel plezier mee om zo'n pijnlijk gesprek te hebben. Dan zak je gewoon weer een paar weken terug in het proces.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef H6-4ever het volgende:
Krijg toch de behoefte om eens contact op te nemen met mijn ex...maar aan de andere kant zal ze toch niet zeggen wat ik wil horen, ze is nu eenmaal compleet over mij heen, eingelijk vanaf dag 1 al en dat zit mij nog steeds wat dwars, ik heb krijg gewoon het gevoel dat ik haar wat heb aangedaan...vindt ik onterecht want we hebben het wel heel mooi gehad samen, wil die herinneringen koesteren en verder gaan met mijn leven, en niet het gevoel hebben dat het zonde van onze tijd is geweest..maar goed, dan leg ik mijn gevoel weer in haar handen en dat gaat ook niet goed komen vrees ik....hmm dipje denk ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |