abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92406096
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhh nu is het wel erg stil maar een schopje omhoog zodat anderen die het even nodig hebben ook zien .

En heb Neo nu ook al niet meer gezien ????
Hier ben ik :P
Gisteren naar de open dag van de Haagse Hogeschool geweest, dus vandaar dat ik niet hier was. Na afloop nog gechillt in Den Haag :Y

OT: ben blij dat sommige mensen wél inzien wat ik bedoel. Jammer dat het één bepaald typisch select groepje is dat radicaal tegen mijn woorden in gaat en mijn woorden + situatie zo verdraaien zodat het lijkt alsof ik het kwaad zelve ben :')

Ik heb tot 10 keer toe verteld dat iedereen zo veel mag posten als ie wilt, maar dat ik de INDRUK krijg dat sommigen blijven hangen in een fase en daar liet ik mijn theorie even op los. Maar inderdaad: als je ook maar een greintje goed contact met je ex hebt, ben je niet meer serieus te nemen :)
Is het jaloezie Wandering? Jij mailt toch ook met die ex van je. Of althans, dat VERMOED je :') Moet ik jou dan ook maar niet meer serieus nemen? Voor iemand van jouw leeftijd gedraag je je wel heel erg kinderachtig :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92409112
Dromen over je ex is echt verschrikkelijk..

Ik heb de laatste tijd steeds het gevoel dat het wat beter gaat met me, na 5 weken, maar als je dan wakker word na een droom waarin je samen gelukkig was enzo dan komt dat toch wel even hard aan ;(
Mijn onderbewustzijn is blijkbaar nog erg met hem bezig..

Ik las hier dat iemand dacht dat hij pas echt klaar met zijn ex zou zijn als ie een nieuw iemand heeft.. En daar kan ik me eigenlijk wel in vinden.
Niet dat ik nu een nieuwe vriend wil, want dat zou nog veel te snel zijn, maar ik zou best willlen dat ik iemand nieuws had om me op te richten, want nu bevatten alle leuke herinneringen van de afgelopen 2 jaar sporen van hem..
En zal hij waarschijnlijk ook de enige jongen zijn van wie ik de komende tijd droom.. :{
  zondag 6 februari 2011 @ 16:13:03 #78
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92414647
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Meisje 2: Hier sms ik inmiddels al 4 maanden mee, elke spreekwoordelijke scheet die we laten wordt met elkaar gedeeld. Weten constant van elkaar wat we doen. Soms is er een dagje geen contact, maar 95% van de dagen wel, en dan ook echt veel. Ze is hier een keer langs gekomen en daar is het eigenlijk bij gebleven. Begint een beetje een gebed zonder end te worden :P
Dat is ook niet echt gezond, om je al zo aanhankelijk op te stellen wanneer er nog geen sprake is van een (potentiele) relatie.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92421846
Bijna 7 maanden geleden en onder normale omstandigheden ben ik er eigenlijk wel vanaf. Denk er niet zo heel erg veel meer aan en ben er ook niet heel erg veel meer mee bezig.

Gisteren op een verjaardagsfeestje van een wederzijdse vriend kwam zij ook langs. Ik had zo verschrikkelijk tegen-randje-vergiftiging-aan veel gedronken en ook nog eens geblowed (ik blow niet..), dat m'n emoties echt x100 gingen. Ik stortte helemaal in, in de badkamer opgesloten en op de grond gelegen, naar buiten gegaan waarna m'n beste vriendin maar achter me aanrende omdat die 't aan voelde komen. Uiteindelijk ben ik maar weggegaan (eerder weggebracht, was niet verantwoord) om thuis te gaan slapen. Gelukkig merkte overigens niemand het, behalve de 2 personen die met mij gingen praten.

Mijn god wat was dat ellendig. Ik had/heb nog steeds het idee dat ik er toch aardig klaar mee ben, maar kennelijk zit er diep van binnen nog iets dat omhoog komt als ik lazarus ben en haar zie. Als ik haar namelijk niet zie heb ik nergens last van.

Mijn oplossing: toch maar onzin als facebook weer verwijderen (ze had me weer toegevoegd). Het is nu wel best zo, ik begin serieus door mezelf geirriteerd te raken. Gelukkig zie ik haar bijna nooit, want ze woont en studeert in een heel andere stad. Ze was alleen toevallig ook op dit feestje, nja soit.

Nu ga ik haar een mail sturen dat ik weiger om vrienden met haar te blijven, of althans contact te houden (zij heeft het idee / de illusie dat wij nog vrienden kunnen blijven). Ik ga dat niet eens proberen, gezien gisteravond is het duidelijk dat dat niet voor mij is weggelegd met haar.
pi_92422147
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hier ben ik :P
Gisteren naar de open dag van de Haagse Hogeschool geweest, dus vandaar dat ik niet hier was. Na afloop nog gechillt in Den Haag :Y

OT: ben blij dat sommige mensen wél inzien wat ik bedoel. Jammer dat het één bepaald typisch select groepje is dat radicaal tegen mijn woorden in gaat en mijn woorden + situatie zo verdraaien zodat het lijkt alsof ik het kwaad zelve ben :')

Ik heb tot 10 keer toe verteld dat iedereen zo veel mag posten als ie wilt, maar dat ik de INDRUK krijg dat sommigen blijven hangen in een fase en daar liet ik mijn theorie even op los. Maar inderdaad: als je ook maar een greintje goed contact met je ex hebt, ben je niet meer serieus te nemen :)
Is het jaloezie Wandering? Jij mailt toch ook met die ex van je. Of althans, dat VERMOED je :') Moet ik jou dan ook maar niet meer serieus nemen? Voor iemand van jouw leeftijd gedraag je je wel heel erg kinderachtig :')
@Neo: Het valt me op dat je een sfeer om je heen creeert alsof jij slachtoffer van iets zou zijn? Speculaties houd ik niet van. Groepsvorming? Een bepaald typisch select groepje? Dan zie je meer dan ik. Zelf ben ik de afgelopen week nogal weinig op dit draadje geweest zie je ;)

Je beschuldiging aan mijn adres laat ik voor wat het is. Zonder onderbouwing is het snot van een fietser in de harde wind. Uit een donker gat en doelloos qua richting :+

Als concreet antwoord op je vraag: Nee, ik ben totaal niet jaloers op jou.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_92422233
Hmm is het voor veel mensen hier herkenbaar als je terugdenkt aan 'een jaar geleden deden we <vul hier je situatie in>' enz...
Ik heb dat wel heel sterk. Data zijn voor mij op de een of andere manier heel belangrijk. Ik kan je bijna vertellen op welke dag ik wat met haar deed.
We woonden weliswaar ver uit elkaar, dus de keren dat je elkaar zag, waren ook gelijk speciale momenten. Dat vind ik tevens wel het mooie aan afstandrelaties... je leeft en geniet veel meer van het moment.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92422428
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Neo: Het valt me op dat je een sfeer om je heen creeert alsof jij slachtoffer van iets zou zijn? Speculaties houd ik niet van. Groepsvorming? Een bepaald typisch select groepje? Dan zie je meer dan ik. Zelf ben ik de afgelopen week nogal weinig op dit draadje geweest zie je ;)

Je beschuldiging aan mijn adres laat ik voor wat het is. Zonder onderbouwing is het snot van een fietser in de harde wind. Uit een donker gat en doelloos qua richting :+

Als concreet antwoord op je vraag: Nee, ik ben totaal niet jaloers op jou.
Ik voel me totaal geen slachtoffer hoor. Wat ik wel weet is dat mensen die me hier niet zo kennen wel heel goed aanvoelen wat ik bedoel en dat mensen die me wel een beetje kennen me totaal niet serieus nemen omdat ik goed contact met m'n ex heb :') Ik zie de link niet hoor..
Zolang er meerdere mensen zijn die mijn boodschap wel duidelijk zien en (grotendeels) begrijpen, weet ik dat ik geen onzin praat. En nogmaals: wat het contact met mijn ex daarmee te maken heeft, is mij compleet onduidelijk.

Wat dat groepsvorming betreft... ik weet net zo goed als jij dat je bijvoorbeeld contact hebt met Joyce en dat Joyce en ik momenteel niet goed met elkaar kunnen opschieten. IK ZEG NIET DAT HET ZO IS, MAAR het zou kunnen zijn dat je eventueel partij trekt :)

Trouwens, nu doe je er steeds zo lullig over (dat ik het een en ander met mijn ex onderneem), maar van de week was je behoorlijk nieuwsgierig en wilde je alle details hebben. Vind ik niet echt gezond eigenlijk. Mag ik vragen waarom je dat allemaal wilde weten?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92423701
@Neo:
Ik heb je duidelijk aangegeven niet in een ruzie betrokken te willen worden waar ik geen weet van heb. Als je dat niet kunt respecteren is dat jouw keuze.

Daarnaast: Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf en daar mag je me op aanspreken. Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe jij woorden interpreteert. Spreek me daar niet op aan ok?

Wat jij moet gaan leren is een ander en zijn/haar gevoelens gaan respecteren. Ik neem je kwalijk dat je mijn breuk gaat misbruiken (jaloers Wandering? dat zijn jouw woorden) om een situatie die jij met je ex hebt te willen uitventen. Ik neem je dat kwalijk omdat er geen ruimte is voor een andere interpretatie Neo.

Dat ik jou aanspreek op je ex is omdat je insinueert dat er veel meer aan de hand is dan een normale omgang met je ex. Dat heb je zelf geplaatst op dit draadje dus mag ik gevoegelijk aannemen dat je dit ook wilt delen met anderen.
Waar ik je vervolgens wel op aanspreek in dat je letterlijk twee posts later anderen aanspreekt op dat ze te lang op dit draadje blijven hangen en afstand moeten nemen van hun ex.
Dat geeft een verschrikkelijke contradictie met je eigen omstandigheden Neo..... Daar interpreteer ik niets mee, maar maak ik jou verantwoordelijk voor je eigen woorden. No offence ok? ;)

(ik heb geen enkele reden jaloers te zijn, meer daarover later :+)
Strek je eens uit !
pi_92424887
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo:
Ik heb je duidelijk aangegeven niet in een ruzie betrokken te willen worden waar ik geen weet van heb. Als je dat niet kunt respecteren is dat jouw keuze.

Daarnaast: Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf en daar mag je me op aanspreken. Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe jij woorden interpreteert. Spreek me daar niet op aan ok?

Wat jij moet gaan leren is een ander en zijn/haar gevoelens gaan respecteren. Ik neem je kwalijk dat je mijn breuk gaat misbruiken (jaloers Wandering? dat zijn jouw woorden) om een situatie die jij met je ex hebt te willen uitventen. Ik neem je dat kwalijk omdat er geen ruimte is voor een andere interpretatie Neo.

Dat ik jou aanspreek op je ex is omdat je insinueert dat er veel meer aan de hand is dan een normale omgang met je ex. Dat heb je zelf geplaatst op dit draadje dus mag ik gevoegelijk aannemen dat je dit ook wilt delen met anderen.
Waar ik je vervolgens wel op aanspreek in dat je letterlijk twee posts later anderen aanspreekt op dat ze te lang op dit draadje blijven hangen en afstand moeten nemen van hun ex.
Dat geeft een verschrikkelijke contradictie met je eigen omstandigheden Neo..... Daar interpreteer ik niets mee, maar maak ik jou verantwoordelijk voor je eigen woorden. No offence ok? ;)

(ik heb geen enkele reden jaloers te zijn, meer daarover later :+)
Ik begin even met jouw woorden: ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen woorden maar niet voor jouw interpretatie. Het is me duidelijk geworden dat jij een aantal dingen heel anders opvat dan ik ze zeg. Dat zal ik je toelichten.

Iedereen heeft vanaf het begin af aan tegen mij geroepen dat ik mijn ex met elke mogelijkheid uit mijn leven moet zien te krijgen. Ik heb besloten dat niet te doen en haar te beschouwen als een vriendin, met alle moeilijkheden die dat in het begin teweeg hebben gebracht.
Omdat de anderen hier (naja, bijna allemaal dan) niet hebben besloten om contact met hun ex te houden, raad ik in HUN geval aan om meer actieve dingen te gaan ondernemen. Ik heb ook een tijd gehad waarop ik nauwelijks contact met mijn ex had, en als ik dan heel actief ging doen irl, dacht ik veel minder aan haar. Het hielp me dus en dat is wat ik met jullie wou delen.
Ik heb NOOIT gezegd dat iemand een no-lifer is omdat diegene hier veel post. Ik heb alleen gezegd dat mensen die hier veel posten, dus ook in gedachte veel aandacht besteden aan hun ex. Dat mag en kan altijd, maar of dat nou zo goed is?

Inderdaad, ik heb een close band met mijn ex, maar het gaat goed so far. Misschien dat het op langere termijn misschien misgaat, maar misschien ook niet. Risico's zijn er om te nemen.
Ik heb gekozen om dicht bij m'n ex te blijven, maar dat wil niet zeggen dat ik anderen niet kan adviseren in bepaalde situaties.

Dat van 'jaloers Wandering' heb ik nooit echt bedoeld als steek in de zij, maar eerder als een trap terug omdat jij het nodig vond om mijn woorden teniet te doen door te zeggen dat ik een bepaalde relatie heb met m'n ex.
Ik voelde me daardoor aangevallen en maakte daar inderdaad een vieze opmerking op terug. Misschien niet erg volwassen van me, maar ik ben ook maar een mens.
Ik wil de opmerking ook best terugnemen, als jij stopt met het veroordelen en beoordelen van mijn relatie met mijn ex.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92430117
Misschien in pm doen? Wil geen tijd verspillen aan het lezen van kansloze reacties op elkaar die mij voor geen meter boeien en ik denk de rest hier ook niet.
pi_92430489
edit: laat ook maar

[ Bericht 95% gewijzigd door Neo-Mullen op 06-02-2011 22:49:06 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 6 februari 2011 @ 23:15:55 #87
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92438506
Inderdaad, doe dit geëmmer op elkaar eens lekker privé ofzo.

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Maharbal het volgende:
Bijna 7 maanden geleden en onder normale omstandigheden ben ik er eigenlijk wel vanaf. Denk er niet zo heel erg veel meer aan en ben er ook niet heel erg veel meer mee bezig.

Gisteren op een verjaardagsfeestje van een wederzijdse vriend kwam zij ook langs. Ik had zo verschrikkelijk tegen-randje-vergiftiging-aan veel gedronken en ook nog eens geblowed (ik blow niet..), dat m'n emoties echt x100 gingen. Ik stortte helemaal in, in de badkamer opgesloten en op de grond gelegen, naar buiten gegaan waarna m'n beste vriendin maar achter me aanrende omdat die 't aan voelde komen. Uiteindelijk ben ik maar weggegaan (eerder weggebracht, was niet verantwoord) om thuis te gaan slapen. Gelukkig merkte overigens niemand het, behalve de 2 personen die met mij gingen praten.

Mijn god wat was dat ellendig. Ik had/heb nog steeds het idee dat ik er toch aardig klaar mee ben, maar kennelijk zit er diep van binnen nog iets dat omhoog komt als ik lazarus ben en haar zie. Als ik haar namelijk niet zie heb ik nergens last van.

Mijn oplossing: toch maar onzin als facebook weer verwijderen (ze had me weer toegevoegd). Het is nu wel best zo, ik begin serieus door mezelf geirriteerd te raken. Gelukkig zie ik haar bijna nooit, want ze woont en studeert in een heel andere stad. Ze was alleen toevallig ook op dit feestje, nja soit.

Nu ga ik haar een mail sturen dat ik weiger om vrienden met haar te blijven, of althans contact te houden (zij heeft het idee / de illusie dat wij nog vrienden kunnen blijven). Ik ga dat niet eens proberen, gezien gisteravond is het duidelijk dat dat niet voor mij is weggelegd met haar.
Waarom blowde je dan als je normaal niet blowt?

Kennelijk heb je je gevoelens gewoon ergens weggestopt ipv geprobeerd het te accepteren.
pi_92440064
@Male23 en @Goofy:
Ik begrijp jullie reacties maar al te goed. ;)

@Maharbal:
Net zoals Goofy begrijp ik niet waarom je EN zoveel zoop EN dan ook nog eens zat te blowen. Als je enigszins 'op de hoogte' bent weet je dat je met een heel hefige combinatie bezig geweest bent (enfin....nu zeker!).

Logisch dat je gevoelens explodeerden, maar laat het eerst eens tot rust komen voor een paar daagjes en ga dan eens rustig overdenken wat je nu eigenlijk wel en niet zou willen doen. je kunt haar over een paar dagen alsnog overal verwijderen waar je haar maar wilt verwijderen, maar om dat nu te doen en dan over een paar dagen mogelijk spijt te krijgen?

Succes!

(uhm...moet ik je nog iets uitleggen over tegen toxic-zuipen en hoe gezond dat is voor je hersens?)
Strek je eens uit !
pi_92446853
Goedemorgen allemaal!

Maharbal, als ik jou was zou ik er inderdaad nog even een nachtje over slapen. Misschien denk je er dan toch anders over. Door de combi blowen-drinken, daar raak je gewoon over emotioneel van. Laat dat gevoel eerst zakken en maak dan je besluit.

Verder voel ik me eigenlijk prima! (Behalve de nadorst die ik nu pas heb na de wilde nacht van zaterdag).
Der zijn ook wel wat dingen gebeurt waardoor ik me in eerste instantie rot ging voelen, maar nu kan ik eigenlijk best zeggen dat dit er voor heeft gezorgd dat ik me nu goed voel.
Maar voel niet de behoeft om dat hier op het topic te gooien, omdat ik geen zin in kritiek heb, die ik gegarandeerd wel krijg. (Toch jammer, dat die sfeer goed verziekt is!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 7 februari 2011 @ 07:45:36 #90
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_92447345
Ja! Ik ben eindelijk in staat geweest om de jongen die mij niet leuk vond los te laten en zijn profiel van Facebook te verwijderen. Eindelijk bevrijd van emo buien waarbij je jezelf elke keer weer teleursteld. Zonder hem heb ik dat ook niet meer. Sowieso, ik kan heus wel zonder hem en er zit geen toekomst in dus dan hoef ik hem ook niet meer te hebben op Facebook. Toch?

Geen stomme berichtjes meer en me daarna schamen en me een stalker voelen. Geen verontschuldigingen meer van mij voor klootzakkerig en oninvoelend gedrag van hem. *O*
pi_92449346
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm is het voor veel mensen hier herkenbaar als je terugdenkt aan 'een jaar geleden deden we <vul hier je situatie in>' enz...
Ik heb dat wel heel sterk. Data zijn voor mij op de een of andere manier heel belangrijk. Ik kan je bijna vertellen op welke dag ik wat met haar deed.
We woonden weliswaar ver uit elkaar, dus de keren dat je elkaar zag, waren ook gelijk speciale momenten. Dat vind ik tevens wel het mooie aan afstandrelaties... je leeft en geniet veel meer van het moment.
Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...
Maar vorig jaar waren we dit weekend een weekendje samen weg. Weet het nog als de dag van gisteren ( en het is ook nog maar een jaar geleden ). Het had enorm gesneeuwd en het was superromantisch. En natuurlijk het valentijnsweekend de week daarop...

Had echt nooit verwacht dat er zoveel in een jaar kon veranderen. Dat ik haar nu echt nooit meer spreek ( slechts incidenteel als we elkaar tegenkomen), dat zij het uitgemaakt heeft, en al helemaal dat ze nu haar valentijnsweekend met een ander gaat vieren. Dat doet me niet eens zozeer pijn, maar het idee blijft heel onwerkelijk...
Blijf me toch nog steeds afvragen WAAROM ze die afstand zo groot wou maken. Denk echt dat er weinig stelletjes zijn die op zo'n ''goede'' manier uit elkaar zijn gegaan als wij met een omhelzing en een knuffel en een traan, en toen was het ook echt voor altijd klaar, terwijl we 3 km van elkaar afwonen... Maargoed het heeft ook allemaal geen zin meer om erover na te denken...

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat is ook niet echt gezond, om je al zo aanhankelijk op te stellen wanneer er nog geen sprake is van een (potentiele) relatie.
Nee ik vind het ook vreemd. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meestal de afwachtende houding aanneem. Ik vind het best wel leuk, daar niet van want het is echt een knappe meid. Ken haar van vakantie afgelopen augustus en daar aten we elke avond samen en hadden we echt gespreksstof van de eerste tot laatste minuut, er was meteen spanning...
Toen begon het op facebook/hyves en begin november is ze een keer langsgeweest en sindsdien sms'en we dus.
Echter is er nooit meer iets concreets gebeurd, weet heus wel dat het aan mij is om een ''move'' te maken, nummer vragen, afspreken en het sms'en was allemaal al haar initiatief. Maar ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin in meer :P

Maar nu ik er zo over nadenk lijkt het eigenlijk wel op een sms- relatie inderdaad. Heb met haar in de afgelopen maand ook al meer berichten uitgewisseld dan met mn ex in de hele relatie...
Begin wel steeds minder het nut ervan in te zien echter, het is wel gezellig maar het duurt al 4 maanden inmiddels en niemand maakt een move.....
En eerlijk gezegd ben ik ook niet van plan een move te maken....
pi_92450710
Ik blow normaal niet, maar ik was nu al dusdanig ver heen dat ik niet eens door had dat dat ding een joint was (en nee, ik rook ook niet). Ik weet dat ik te veel heb gezopen, was wat over enthousiast.

Kennelijk zat er gewoon nog ergens iets kleins dat door deze combinatie inderdaad werd opgeblazen. Dat zal vanzelf wel wegebben, want nogmaals: onder normale omstandigheden heb ik er niet zoveel last van.

Ik heb haar overigens al gemeld dat ik er weinig voor voel om vrienden te blijven. Het grappige is dat ze ook nog kwaad op mij werd omdat ik vond dat er te weinig basis was voor een vriendschap en dat ik mezelf er alleen maar mee heb door het toch te blijven proberen.

Ik doe 't zelden, maar ik heb deze keer gewoon voor mezelf gekozen. Als het goed met mij gaat als ik geen contact met haar heb, waarom zou ik dan expres contact gaan zoeken? Nee, spijt ga ik niet krijgen van deze beslissing omdat dat het beste voor me is. Misschien dat ik er ooit anders over denk, maar dan kan altijd nog toenadering gezocht worden. Deze besliggins is niet zozeer ingegeven door 'liefdesverdriet' of wat dan ook, deze beslissing is gewoon aardig rationeel genomen als je 't mij vraagt. Ik begin serieus kwaad te worden op het feit dat 't op dit soort momenten omhoog komt ebben, ik heb er dus genoeg van. Dit is de oplossing.

Kvond het wel grappig dat zij haar laatste smsje afsloot met "ik spreek je over een jaar nog wel 's". Alsof zij maar niet wil accepteren dat ik geen deel meer uitmaak van haar leven
pi_92453984
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...
Maar vorig jaar waren we dit weekend een weekendje samen weg. Weet het nog als de dag van gisteren ( en het is ook nog maar een jaar geleden ). Het had enorm gesneeuwd en het was superromantisch. En natuurlijk het valentijnsweekend de week daarop...

Had echt nooit verwacht dat er zoveel in een jaar kon veranderen. Dat ik haar nu echt nooit meer spreek ( slechts incidenteel als we elkaar tegenkomen), dat zij het uitgemaakt heeft, en al helemaal dat ze nu haar valentijnsweekend met een ander gaat vieren. Dat doet me niet eens zozeer pijn, maar het idee blijft heel onwerkelijk...
Blijf me toch nog steeds afvragen WAAROM ze die afstand zo groot wou maken. Denk echt dat er weinig stelletjes zijn die op zo'n ''goede'' manier uit elkaar zijn gegaan als wij met een omhelzing en een knuffel en een traan, en toen was het ook echt voor altijd klaar, terwijl we 3 km van elkaar afwonen... Maargoed het heeft ook allemaal geen zin meer om erover na te denken...
Dit bedoel ik inderdaad. Ik had vorig jaar precies hetzelfde. Had precies een jaar geleden een weekendje Landal Greenparks geboekt voor ons tweeën. Daar viel dus ook Valentijnsdag in en dat weekend was door allerlei omstandigheden wel een van de mooiste hoogtepunten die we in onze relatie hadden.
Maar inderdaad, daar moet je niet telang over nadenken want dan ga je je rot voelen. Iets wat ik trouwens al een tijdje niet meer heb gedaan, dat rot voelen dus.

Het is trouwens mooi weer vandaag O+ Straks maar eens een rondje gaan joggen avec la chien en vanavond weer een goeie pot judo :)
Life's good!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92455034
Ik kom straks als nieuw terug
Krijg straks een compleet nieuw gebit me kiezen zijn allemaal slecht
Het lijkt nog netjes ,maar het is niet zo.
Bedooeling is alles operatief te laten doen.
Straks ben ik dan degene die het hardste lacht
  maandag 7 februari 2011 @ 14:25:24 #95
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_92458761
@Maharbal: Stiekem hoop je misschien nog dat ze spijt krijgt als jij de banden verbreekt. Pas daar wel mee op want straks voel je je weer teleurgesteld misschien.
  maandag 7 februari 2011 @ 14:44:05 #96
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92459543
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Misschien omdat je ex wel verder is gegaan met haar leven en beseft heeft dat jij daar geen deel meer van uitmaakt en dat vriendjes blijven (nu) niet gaat werken met jou? En maar goed ook, want zoveel je er nog over mijmert hier ben je er duidelijk nog niet klaar voor. En tja, geef me eens een goeie reden waarom jij vriendjes wil blijven, want ik blijf het gevoel hebben dat de enige reden dat je dat wilt een soort van schuldgevoel naar haar toe is en dat klinkt nou niet echt als een goeie basis voor een vriendschapsrelatie. Wordt tijd dat je daar eens vanaf stapt. What's done is done. Je weet wat jij fout hebt gedaan, gebruik dat gegeven dan bij je volgende relatie. :)
pi_92461661
Mijn ex wil na 5 weken weer een keer gezellig bijkletsen..
En op zich sta ik er wel voor open, omdat ik wel nog gewoon met hem kan lachen enzo.
Hij woont best ver weg (uurtje met OV) dus de kans dat we elkaar toevallig tegenkomen is erg klein.. Dus als ik hem nog een keer wil zien moet het wel op deze manier.

Alleen aan de andere kant zit ik nog wel met wat gevoelens voor hem, die hij niet meer voor mij heeft..
Het is al een stuk minder geworden in de afgelopen maand, maar het is nog niet allemaal weg (dat kan natuurlijk ook niet zo snel).

Ik weet niet of ik het aan kan om opeens als vrienden tegenover elkaar te zitten enzo, maar als ik het niet probeer weet ik het nooit..
En als het dan idd toch fout gaat dan weet ik dat voor de volgende keer ;)
Wat zouden jullie doen? Want ik twijfel heel erg,.

Ik weet trouwens wel dat het voor hem alleen op de gezelligheid gaat, dus ik ga niet afspreken in de hoop dat het weer goedkomt.. En daar heb ik me ook zo goed mogelijk bij neergelegd..
pi_92463005
Ik had toen het net een week uit was een stuk spacecake gehad. Dat was de ergste nacht van mijn leven.
pi_92463292
Oh bah dat heb ik donderdag nog op, 2 stukken en we voelden er weinig van dus maar gaan slapen. Pfff die dag erna, zó brak :P Ik vind er niks aan.

CeeZee,

Het lijkt me beter om niet af te spreken.. duurt het alleen maar langer voordat je over de breuk heen bent. Maar ik kan me voorstellen dat je toch wilt gaan.
pi_92464007
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Mishu het volgende:
@Maharbal: Stiekem hoop je misschien nog dat ze spijt krijgt als jij de banden verbreekt. Pas daar wel mee op want straks voel je je weer teleurgesteld misschien.
Ik heb al eerder alle contact verbroken en het ging me prima af. Zij stuurde me af en toe smsjes waar ik gewoon normaal op reageerde. Ze voegde me op het laatst weer toe op fb en begon het contact iets te intensiveren en het blijkt maar weer dat ik daar geen behoefte toe heb, dus weer alle contact nu definitief verbroken.

Ik hoop niet dat zij spijt gaat krijgen, ik heb ook helemaal geen verwachtingen. Ik doe dit nu weer omdat ik er juist schoon genoeg van heb. Ik hoef geen vrienden met haar te zijn (op dit moment sowieso niet) en heb haar dan ook verteld dat ik geen basis voor een vriendschap zag. Ze was daar zowaar erg over beledigd en snapte niet hoe ik zoiets kon zeggen na een lange relatie. Whatever, ik ben klaar met dat ge-eikel.

Dit is gewoon zelf-bescherming. Als ik zie dat ik verward raak door contact met haar / haar te zien, dan lijkt mij dat een goede indicator van het feit dat ik het niet moet doen. Ik heb er eerlijk gezegd ook helemaal geen aandrang/behoefte toe ofzo. Zij zocht meestal het initiatief tot contact, en ik ging uit vriendelijkheid daarin mee.

Er zit gewoon nog iets in me dat haar mis, dan wel onbewust. Ik kan met eerlijkheid zeggen dat ik er bewust aardig klaar mee ben, maar er sluipt nog iets. So be it, kennelijk ben ik er niet 100% overheen in 7 maanden, maar die illusie heb ik ook niet dat dat zo 'snel' gaat. Ik heb ook wel deels een verklaring voor mijn instoten van zaterdag (afgezien van the obvious genuttigde middelen): ik mis het hebben van een relatie, zij was er, ouwe herinneringen kwamen omhoog en een relatie identificeer ik nog deels met haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')