abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:53:14 #51
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92353834
Zo gaan de topics in een sneltreinvaart erdoorheen en zo heb je opeens maar een paar posts per dag. Moet toch een goed teken zijn? :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:38:07 #52
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_92356050
Komt omdat het geen SC mag worden en Neo iedereen die veel post heeft uitgemaakt voor no-lifer ;(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:44:50 #53
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92356320
Ow, ik heb wat gemist geloof ik. Even teruglezen dan maar. :D
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:47:52 #54
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_92356442
Haha, zo hebben een aantal mensen het opgevat toch ook al bedoelde hij het niet zo, heb het snel doorgeklikt dus kan me vergissen, ik heb het een beetje overdreven in mijn samenvatting :P

Maar ja, geen nieuws is goed nieuws. Of iedereen ligt depressief op bed, zou het zelf bijna ook doen met dit weer :(

Dit is geen SC hoor.
[/quote]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:51:42 #55
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92356606
Ik heb zo te zien een hele discussie op de eerste pagina gemist. :{

Maar ja, zo vaak zit ik hier dan ook niet (meer), want andermans ellende lezen terwijl je jezelf prima voelt heeft ook geen basis, aangezien je dan ook weer automatisch terugdenkt aan die kuttijd waar je zelf doorheen bent gegaan.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:06:34 #56
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92357199
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Goofy: De goudprijs staat wel mooi hoog..... ;)
Ik heb nu al de jackpot, dus die goudprijs kan me gestolen worden. ;)
pi_92359142
Wat een zoetsappige vent ben je ook goofy haha.

Ik kom af en toe eens voorbij als ik me verveel. Heb ook geen idee wat er door wie gezegd is en het interesseert me eigenlijk ook niet.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 05:19:35 #58
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92360588
Een wijze raad voor het weekend:

pi_92361065
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Catkiller het volgende:
Haha, zo hebben een aantal mensen het opgevat toch ook al bedoelde hij het niet zo, heb het snel doorgeklikt dus kan me vergissen, ik heb het een beetje overdreven in mijn samenvatting :P

Maar ja, geen nieuws is goed nieuws. Of iedereen ligt depressief op bed, zou het zelf bijna ook doen met dit weer :(

Dit is geen SC hoor.
Nee; Neo heeft het blijkbaar weer aan met z'n ex - of een tussenvorm gezien het recent posten door Neo "dat ie iets soortgelijks heeft als undisputed die schreef over slapen met z'n ex" :+ - en nu is hij iedereen die nog wel treurt om z'n ex of wat dan ook een sukkel of sukkelientje en moet van hem ogenblikkelijk stoppen met denken aan z'n/haar ex, een leven krijgen en van dit draadje oprotten... ;) Heeft ie dat niet zo gezegd of bedoeld? Mmhh...dan is ie kampioen 'zich ongelukkig uitdrukken' :+

@Catkiller; ik lig niet depressief in m'n bed ;)
@Neo; waar ik persoonlijk moeite mee heb is dat je enkel de posts die in jouw voordeel spreken meegenomen hebt naar het nieuwe draadje. Dat lijkt slim maar is geschiedsvervalsing.
Daarnaast maken je persoonlijke omstandigheden je volstrekt ongeloofwaardig als jij mensen uit de pan wilt geven omdat ze nog met hun ex bezig zijn qua verwerking, terwijl je zelf een nieuw hoofdstuk - en bed? - met je ex induikelt. Dat je dan achteraf zegt dat je het allemaal niet zo lullig bedoeld geeft grote vraagtekens ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Wanderingwhy op 05-02-2011 07:58:54 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_92362146
Goedemorgen!

Was weer een heerlijk nachtje! Dromen dat je terug bent bij je ex is voor mij echt een nachtmerrie..

Word een dag vol koffie en red bull wil ik vanavond lekker op stap kunnen :p
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92363054
Of een dag vol slaap joycie ;)
pi_92363160
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:43 schreef Male23 het volgende:
Of een dag vol slaap joycie ;)
Ja maar ga zo lekker naar de kapper.. Dus dat zit er niet in, net wel nog even op de bank gezeten.

Komt denk ik wel goed vanavond :) Heb er heel veel zin in :) En daarna zal ik vast goed slapen :D
pi_92364652
Het blijft toch lastig, we spreken elkaar nog steeds meerder keren per week en uit alles blijkt dat ze me erg mist en nog steeds erg leuk vindt. Maarja die ouders he dat is iets wat ik niet kan veranderen en wat ik erg zuur vind. :{
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_92367183
Hier gisteren post gekregen de ex waar ik me zoon bij heb is weer lekker bezig en mag me melden voor een gedrags onderzoek joepie
en nog veel meer.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:16:01 #65
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_92371404
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Was weer een heerlijk nachtje! Dromen dat je terug bent bij je ex is voor mij echt een nachtmerrie..
Ik heb dat ook een keer gedroomd terwijl ik 99 van de 100 keer mijn dromen niet eens herinner, deze kon ik tot in detail terug halen :')

Mjah, soms komen je dromen ook uit :P
[/quote]
pi_92377008
Juni 2010 heb ik een einde gemaakt aan de relatie met mijn ex. Hij ging er echter meteen op los en ik werd diezelfde dag gebeld dat hij met een meisje bezig was. Hele domme actie van diegene die me belde. Ik reageerde rustig maar zodra ik ophing stortte ik letterlijk in.

De volgende 10 weken ben ik 12 kilo afgevallen en ben ik er toen ook nog even achter gekomen dat ik een aangeboren dysthyme stoornis heb. (depressie) Het gevoel van liefdesverdriet was ondragelijk, het voelde alsof ik dood ging vanbinnen, ik kon met niemand praten en al helemaal niet met mijn ouders want die vnden dat ik overdreef. Laat staan als ik er nu over begin!

Het doet echt vreselijk veel pijn. Maar toen was hij terug, maakte mijn hoofd weer helemaal gek, en meteen nadat ik weer met hem naar bed ben gegaan (stom, ik weet het) heeft hij me in de steek gelaten. Ik heb dit tot misschien wel 5 keer toe laten gebeuren. Inmiddels is het februari en ik heb hem totaal uitgeband en binnenkort ga ik op kamers. De grootste reden daarvoor is dat ik niet meer in dezelfde stad wil leven waar hij leeft en waar ik hem tegen kan komen, wetende dat hij al die tijd gelogen had, over alles.

Maar ik blijf aan hem denken en ik moet nog steeds om hem huilen. Ik droom zelfs nog over hem. En het liefst zou ik willen dat het goed was gekomen. Hij was mijn eerste liefde en we waren 2 jaar samen. Ik wil geen tranen verspillen aan zo'n klootzak.

De reden waarom ik dit veeeel te lange bericht typ is omdat ik wil weten hoe ik hier mee om zou kunnen gaan, want zeker met die kut-stoornis komt alles 3 keer zo hard aan. Ik heb echt alles al geprobeerd om verder te gaan met mijn leven.

En sorry voor mijn vreselijke spelling.
U jelly?
pi_92377058
ahhhhh nu is het wel erg stil maar een schopje omhoog zodat anderen die het even nodig hebben ook zien .

En heb Neo nu ook al niet meer gezien ????
pi_92377136
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef MrsTeese het volgende:
Juni 2010 heb ik een einde gemaakt aan de relatie met mijn ex. Hij ging er echter meteen op los en ik werd diezelfde dag gebeld dat hij met een meisje bezig was. Hele domme actie van diegene die me belde. Ik reageerde rustig maar zodra ik ophing stortte ik letterlijk in.

De volgende 10 weken ben ik 12 kilo afgevallen en ben ik er toen ook nog even achter gekomen dat ik een aangeboren dysthyme stoornis heb. (depressie) Het gevoel van liefdesverdriet was ondragelijk, het voelde alsof ik dood ging vanbinnen, ik kon met niemand praten en al helemaal niet met mijn ouders want die vnden dat ik overdreef. Laat staan als ik er nu over begin!

Het doet echt vreselijk veel pijn. Maar toen was hij terug, maakte mijn hoofd weer helemaal gek, en meteen nadat ik weer met hem naar bed ben gegaan (stom, ik weet het) heeft hij me in de steek gelaten. Ik heb dit tot misschien wel 5 keer toe laten gebeuren. Inmiddels is het februari en ik heb hem totaal uitgeband en binnenkort ga ik op kamers. De grootste reden daarvoor is dat ik niet meer in dezelfde stad wil leven waar hij leeft en waar ik hem tegen kan komen, wetende dat hij al die tijd gelogen had, over alles.

Maar ik blijf aan hem denken en ik moet nog steeds om hem huilen. Ik droom zelfs nog over hem. En het liefst zou ik willen dat het goed was gekomen. Hij was mijn eerste liefde en we waren 2 jaar samen. Ik wil geen tranen verspillen aan zo'n klootzak.

De reden waarom ik dit veeeel te lange bericht typ is omdat ik wil weten hoe ik hier mee om zou kunnen gaan, want zeker met die kut-stoornis komt alles 3 keer zo hard aan. Ik heb echt alles al geprobeerd om verder te gaan met mijn leven.

En sorry voor mijn vreselijke spelling.
Heb je hier begeleiding bij, want ik zou dan zeker bespreekbaar maken dat je daar moeite mee hebt en dus daaraan gaan werken.
pi_92378515
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heb je hier begeleiding bij, want ik zou dan zeker bespreekbaar maken dat je daar moeite mee hebt en dus daaraan gaan werken.
Ik ben al bij 2 verschillende psychriatische bedrijven (om het zo maar even te noemen) geweest en de eerste was niet handig vanwege mijn opleiding en de bij de tweede ging het al helemaal niet omdat die mensen niet luisterden en een baggeradvies gaven. Over twee weken heb ik een intake gesprek bij weer iets anders.
U jelly?
pi_92379175
@MrsTeese:
Wat een verschrikkelijke tijd moet jij gehad hebben! Als ik je verhaal goed interpreteer was dit vanaf juni 2010 al aan de gang maar ben je pas onlangs definitief met hem gebroken? Met tussen juni 2010 en 'onlangs' die circa 5x dat het dan weer even ok was tussen jullie en dan dat ie weer verdween?

Overigens is kilo's afvallen geen bijzonderheid. Op dit draadje zijn meerdere mensen die ook stevig afvielen na een breuk...

Je zegt dat je er met niemand over kunt praten. Heb je inmiddels wel mensen met wie je wel kunt praten of is het nog steeds niemand?
Naja, iig welkom op dit draadje, wel het meest voor de hand liggende draadje vol met mensen die min of meer hetzelfde mee hebben gemaakt als jij nu inzit.... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_92380199
Catkiller, het laatste wat ik wil is dat die droom uitkomt ;)
pi_92393955
Jeetje mensen wat is het rustig hier!

Vind ik een goed teken, hopelijk representatief voor hoe jullie je voelen!!...

Ben zelf vanavond voor het eerst sinds het uit is gegaan half juni een keer niet erop uit geweest op zaterdagavond... Ben ziek en dus lekker thuis gebleven. Dat beklemmende gevoel dat ik zelf thuis zit terwijl iedereen ( incl. mijn ex) waarschijnlijk uit aan het gaan zijn heb ik godzijdank niet meer, voel me nu gewoon echt ''los'' van haar, in de zin van dat ik mijn leven niet meer met het hare vergelijk... mag ook wel na bijna 8 maanden...

Toch denk ik soms nog steeds best veel aan haar. Denk dat dit pas over zal gaan als ik zelf weer in een nieuwe liefde werwikkeld raak. De enige liefde/relatie ervaring die ik in mijn leven heb, en uberhaupt het enige meisje waar ik ooit echt van heb gehouden, is mijn ex namelijk...

Nog even een update wat betreft die 2 meiden waar ik inmiddels al tijdenlang mee sms..
Meisje 1: Hier sms ik dus inmiddels al bijna anderhalve maand mee, maar het gaat eigenlijk niet veel verder dan keer op keer aan elkaar vragen wat de plannen voor de week/het weekend zijn :')
Ik MOET eigenlijk onderhand eens een move gaan maken, maar ik merk dat wanneer ik alleen al denk aan dat hele ''circus'' rondom een relatie, ik meteen denk hmm dat hoeft van mij allemaal niet zo nodig...
Anderzijds lijkt het me heerlijk om straks in de lente en zomer lekker samen eropuit te gaan met een leuke meid...

Meisje 2: Hier sms ik inmiddels al 4 maanden mee, elke spreekwoordelijke scheet die we laten wordt met elkaar gedeeld. Weten constant van elkaar wat we doen. Soms is er een dagje geen contact, maar 95% van de dagen wel, en dan ook echt veel. Ze is hier een keer langs gekomen en daar is het eigenlijk bij gebleven. Begint een beetje een gebed zonder end te worden :P
pi_92394972
@Wanderingwhy Ja het was/is geen pretje.
Nee, ik heb nog steeds niemand met wie ik erover kan praten. Ik praat er veel over maar het voelt nooit alsof het me oplucht maar alsof ik mezelf alleen maar meer in de put praat, ook snap ik mezelf soms niet, het is vreselijk moeilijk om het uit te leggen omdat ik het steeds weer anders verwoord. Ik heb een hele goede vriend, echt een lieve jongen maar die kan er niet tegen als ik emotioneel word, dan maakt hij grappen die dan net even verkeerd vallen.

Kilo's afvallen is niet echt een bijzonderheid daar heb je gelijk in maar voor mij is het heel wat aangezien ik net een vage jojo ben.

Als ik tegen iemand vertel dat het voelt alsof ik dood ben vanbinnen kijken ze me aan alsof ik gestoord ben, niet echt het support waar je dan op zit te wachten, daarom ben ik blij dat ik hierop terecht gekomen ben.
U jelly?
pi_92400591
Ik voel me echt kut, ik kan nieteens uitgaan zonder 1 minuut aan mijn ex te denken. Ik wordt gewoon mijzelf niet meer...ik ben vorig weekend met een ander meisje geweest maar het voelde als vreemd gaan.....het valt me zwaar, mijn (onze) toekomst is verkloot...ik zie geen toekomst zonder haar. Nog steeds niet na 2 maand na de break...ik denk constant; het komt goed ! Maar waarom kan ik haar niet loslaten? Ik weet het echt ff niet meer, al probeer ik zo hard als ik kan...
pi_92401153
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 04:30 schreef H6-4ever het volgende:
Ik voel me echt kut, ik kan nieteens uitgaan zonder 1 minuut aan mijn ex te denken. Ik wordt gewoon mijzelf niet meer...ik ben vorig weekend met een ander meisje geweest maar het voelde als vreemd gaan.....het valt me zwaar, mijn (onze) toekomst is verkloot...ik zie geen toekomst zonder haar. Nog steeds niet na 2 maand na de break...ik denk constant; het komt goed ! Maar waarom kan ik haar niet loslaten? Ik weet het echt ff niet meer, al probeer ik zo hard als ik kan...
Dat gevoel raak je 100 % zeker heus wel kwijt. Bij mij heeft dat alleen zo' mn 6 maanden geduurd, en zelfs nu het 8 maanden uit is heb ik soms nog wel ( 2/3 keer per maand) een klein dipje dat ik denk wat is het toch super raar hoe dit allemaal is gelopen. Beetje op datums/ momenten die ik me herrinner van vorig jaar rond deze tijd.. Het komt ook goed, en 2 maanden is nog niet eens zo lang hoor... :)

Ik merk trouwens aan mezelf wel dat ik wat betreft mijn gedachten over relaties wel wat ''beschadigd'' ben door de plotselinge 100 % ommekeer die mijn ex qua houding en gedrag heeft gemaakt vanuit het niets.. Misschien is dat ook wel de reden dat ik eigenlijk helemaal geen sterke drang voel om weer een nieuwe relatie te beginnen.
Je hebt het een (lange) tijd heel erg leuk samen, steekt er veel tijd en energie in, legt heel je persoonlijk leven bloot aan diegene.
Maar in de meeste gevallen gaat het vroeg of laat uit, en spreek je elkaar nooit meer en ben je nog minder dan kennissen voor elkaar. Ik vind dat nog altijd een van de moeilijkste dingen. Als ik nu terugdenk aan vorig jaar rond deze tijd vind ik het echt onvoorstelbaar dat zoiets uberhaupt kan...

Niet dat ik overigens nu de behoefte voel om mijn ex nog te spreken, totaal niet eigenlijk. Wel had ik liever dat ze in timboektoe oid ging wonen. Heb nog steeds het idee dat ze mij op elk mogelijke manier de ogen wil uitsteken.
Ben haar (gelukkig) nog niet tegengekomen met haar nieuwe vriend, maar ik zie die kop al voor me :r met haar ''kijk mij eens'' blik..

[ Bericht 4% gewijzigd door Bartinhoo op 06-02-2011 08:50:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')