??? Laat maar Neo. Ik heb geen behoefte in een voor mij niet bestaande ruzie oid betrokken te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Komop zeg, ik zei 1x dat ik soortgelijke ervaringen heb. Probeer je me nou een schuldgevoel aan te praten zodat ik m'n hele leven hier bloot ga leggen. Jij vertelt hier toch ook niet alles
Dat is inderdaad vaak een teken dat je de goede kant opgaat en aan nieuwe fase begint. Dat is ook leuk te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
Fase 5! Nieuw kapsel, ik ben er weer helemaal klaar voor!
Nee hoor. Dat was juist een hele goede vraag. Ik heb er zelf ook weleens rond zitten neuzen, en het is inderdaad erg interessant. Het is wel fijn om mee te lezen, maar ik kan er op dit moment nog niet zoveel mee, mede door dat 'volle hoofdje' inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef H6-4ever het volgende:
Volgens mij begon de hele discusie door mijn vraag; iemand ervaringen met 'het kracht van nu topic' ?... Lijkt mij heel interessant voor veel mensen hier!...maar ben ook wel beetje bang dat deze materie te diep is voor ons al volle hoofdje.....iemand ervaringen. Tips?
Voor mij is dat nog steeds zo klaar als een klontje. Optie nummer één.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
als je erover nadenkt, wat heb je dan liever? je ex terug of over je ex heen zijn?
ik denk dat ik liever over mijn ex heen ben maar het gaat helemaal de andere kant op...
Dat is nu het punt bij mij, de battle tussen mijn verstand en gevoel...het wisselt per dag, per moment, soms per minuut! Verstand zegt, beter zo....Gevoel zegt, doe er alles aan om haar terug te krijgen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
als je erover nadenkt, wat heb je dan liever? je ex terug of over je ex heen zijn?
ik denk dat ik liever over mijn ex heen ben maar het gaat helemaal de andere kant op...
Tja, als jij al niet kan kiezen, hoe kunnen wij je dan verder helpen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef FlameScorpion het volgende:
Heey ben ik weer,
Nja nu een paar weekjes een beetje aankloten samen, wil ze dus echt weten of ik nog verder wil ofniet. Alleen, kan ik echt echt echt echt niet kiezen. Aan de ene kant wil ik dolgraag d'r wel terug en gewoon gezellig, maar aan de andere kant weet ik dat ze niet de ware voor me is, alleen hou ik nog wel zielsveel van d'r.
Ik weet het niet meer.
Dus eigenlijk lieg je jezelf en haar voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
Uhu. Maar toch wel waarheid in dit geval. Bovendien schreeuw ik niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Male23 het volgende:
[..]
hoe harder je dat schreeuwt hoe minder geloofwaardig het overkomt.
@Goofy: De goudprijs staat wel mooi hoog.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Uhu. Maar toch wel waarheid in dit geval. Bovendien schreeuw ik niet.
@undisputed:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:
mijn ex word nu al helemaal gek als ik mijn telefoon niet opneem. ik denk dat haar jaloerse gedrag ons gaat opbreken mochten we weer bij elkaar komen.
naar mijn mening hoort een relatie leuk te zijn maar ik zie de laatste tijd alleen maar dingen waardoor het niet zou gaan werken.
Ik was ook extreem jaloers in het einde van de relatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:
mijn ex word nu al helemaal gek als ik mijn telefoon niet opneem. ik denk dat haar jaloerse gedrag ons gaat opbreken mochten we weer bij elkaar komen.
naar mijn mening hoort een relatie leuk te zijn maar ik zie de laatste tijd alleen maar dingen waardoor het niet zou gaan werken.
Je zegt het zelf ookal, het is niet uit de lucht komen vallen...weet niet hoe de situatie bij jou geweest is maar....leer daar van!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was ook extreem jaloers in het einde van de relatie.
Daar heb ik sinds de break-up ook heel veel over nagedacht... het is moeilijk om daar van af te komen.
Die jaloezie en wantrouwen komen niet uit de lucht vallen, maar het is een feit dat na die ene keer dat het fout ging, zij nooit meer mn vertrouwen beschaamd heeft.
Vraag me af of dit in andere relaties ook problemen gaat geven. Moet het koste wat kost zien te onderdrukken of gewoon afleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |