abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92278428
Fase 5! Nieuw kapsel, ik ben er weer helemaal klaar voor! :P
pi_92278508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Komop zeg, ik zei 1x dat ik soortgelijke ervaringen heb. Probeer je me nou een schuldgevoel aan te praten zodat ik m'n hele leven hier bloot ga leggen. Jij vertelt hier toch ook niet alles :{
??? Laat maar Neo. Ik heb geen behoefte in een voor mij niet bestaande ruzie oid betrokken te worden.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:42:56 #28
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92279947
ik ga geen ander kapsel nemen iig
J. <3
pi_92279997
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
Fase 5! Nieuw kapsel, ik ben er weer helemaal klaar voor! :P
Dat is inderdaad vaak een teken dat je de goede kant opgaat en aan nieuwe fase begint. Dat is ook leuk te lezen.
pi_92283656
Volgens mij begon de hele discusie door mijn vraag; iemand ervaringen met 'het kracht van nu topic' ?... Lijkt mij heel interessant voor veel mensen hier!...maar ben ook wel beetje bang dat deze materie te diep is voor ons al volle hoofdje ;).....iemand ervaringen. Tips?
pi_92284000
als je erover nadenkt, wat heb je dan liever? je ex terug of over je ex heen zijn?
ik denk dat ik liever over mijn ex heen ben maar het gaat helemaal de andere kant op...
pi_92284277
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:55 schreef H6-4ever het volgende:
Volgens mij begon de hele discusie door mijn vraag; iemand ervaringen met 'het kracht van nu topic' ?... Lijkt mij heel interessant voor veel mensen hier!...maar ben ook wel beetje bang dat deze materie te diep is voor ons al volle hoofdje ;).....iemand ervaringen. Tips?
Nee hoor. Dat was juist een hele goede vraag. Ik heb er zelf ook weleens rond zitten neuzen, en het is inderdaad erg interessant. Het is wel fijn om mee te lezen, maar ik kan er op dit moment nog niet zoveel mee, mede door dat 'volle hoofdje' inderdaad. :)
Het (instap-)niveau ligt (onbedoeld?) hoog, en daar is niks mis mee, maar dat is wel een reden waarom ik het voorlopig bij af en toe meelezen houd. Ik heb wel bewondering en respect voor de mensen die ermee bezig zijn. Op het moment dat er in mijn hoofd iets meer ruimte komt ( :P ), ga ik er misschien wel iets mee doen. Kijken of de al verworven inzichten ook iets voor mij zouden kunnen betekenen.
Wat dat betreft heb ik geen tips voor je. Jij hebt ook het idee dat je hoofd (te) vol zit om hier nu mee te beginnen? Als je er wel een goed gevoel bij hebt, zou ik het gewoon proberen! :)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
als je erover nadenkt, wat heb je dan liever? je ex terug of over je ex heen zijn?
ik denk dat ik liever over mijn ex heen ben maar het gaat helemaal de andere kant op...
Voor mij is dat nog steeds zo klaar als een klontje. Optie nummer één.
Maar ik weet van mezelf dat ik nog niet over haar heen ben.

Hoe gaat het nu tussen jullie dan? Je wil nu liever denken dat je over haar heen bent, maar ondertussen spreken jullie wel weer meer af toch? (Afgezien van het feit dat jullie weer bij elkaar hebben geslapen, toch?) Als ik het me goed herinner, wilde je zien hoe het ging lopen tussen jullie. Het ziet er nu dus naar uit dat jullie weer naar elkaar toe groeien... Beangstigd je dat, of heb je er eigenlijk een goed gevoel bij?
Dat zijn allemaal dingen om bij stil te staan. De tip die ik je kan geven is het rustig aan te doen, en al je gedachten en gevoelens op een rijtje te zetten. :)
pi_92285216
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
Dat is nu het punt bij mij, de battle tussen mijn verstand en gevoel...het wisselt per dag, per moment, soms per minuut! Verstand zegt, beter zo....Gevoel zegt, doe er alles aan om haar terug te krijgen...
Maar gevoel en verstand zitten in 1 persoon, en daar moet ik een balans? In zien te vinden....:s
maar voorlopig hou ik het op slijten van gevoel en proberen mijn (vrijgezelle) leven te accepteren en bijv. nieuwe dingen te plannen/ondernemen....en dan zie ik wel weer, heeft gewoon tijd nodig denk ik!

@ mrmyst
Ja ga me er eerst rustig verder in verdiepen, ga me er dus niet gelijk vol op in storten...maar ben er wel nieuwschierig naar!
pi_92289172
We spreken inderdaad vaker met elkaar af... Ik weet alleen niet echt wat ik ervan moet vinden, ik voel me er wel goed bij als we bij elkaar zijn maar als we niet bij elkaar zijn dan voel ik me er soms niet goed bij hoe het nu gaat.

We doen het idd rustig aan...
We zullen vooralsnog zien hoe dit gaat, het kan nog alle kanten op gaan.
pi_92291892
Heey ben ik weer,

Nja nu een paar weekjes een beetje aankloten samen, wil ze dus echt weten of ik nog verder wil ofniet. Alleen, kan ik echt echt echt echt niet kiezen. Aan de ene kant wil ik dolgraag d'r wel terug en gewoon gezellig, maar aan de andere kant weet ik dat ze niet de ware voor me is, alleen hou ik nog wel zielsveel van d'r.

Ik weet het niet meer.
pi_92298250
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef FlameScorpion het volgende:
Heey ben ik weer,

Nja nu een paar weekjes een beetje aankloten samen, wil ze dus echt weten of ik nog verder wil ofniet. Alleen, kan ik echt echt echt echt niet kiezen. Aan de ene kant wil ik dolgraag d'r wel terug en gewoon gezellig, maar aan de andere kant weet ik dat ze niet de ware voor me is, alleen hou ik nog wel zielsveel van d'r.

Ik weet het niet meer.
Tja, als jij al niet kan kiezen, hoe kunnen wij je dan verder helpen?

Er lijkt wel een tegenstrijdigheid in je woorden te zitten: Je zegt dat je weet (?) dat ze de ware niet is, maar aan de andere kant hou je zielsveel van haar.

Hou je dan zielsveel van haar als een broer of zo? Of toch als de vrouw waarmee je verder zou willen?

Wat maakt dan dat je zo zeker lijkt te weten dat ze niet de ware voor je is?
Strek je eens uit !
pi_92300753
hey er was een bitch fight hier :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:06:53 #38
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92301255
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef undissputed het volgende:
Dus eigenlijk lieg je jezelf en haar voor.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92301338
Als mijn ex zou zeggen dat ze me terug zou willen, en ik heb echt de indruk dat ze dit meent, dan zou ik het doen.
Maar als ze me niet terug zou willen kan ik daar ook mee leven.

Zolang ik maar geen extreme ruzie met d'r krijg. Maar gezien de afgelopen maand zal dat voorlopig wel ff goedzitten.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:11:08 #40
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92301490
Voor geen goud.
pi_92301759
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef goofy_goober het volgende:
Voor geen goud.
Terug naar je ex gaan of wat bedoel je?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92301853
straks carnaval dus voor de tijd sowieso niet :D
pi_92301881
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef goofy_goober het volgende:
Voor geen goud.
hoe harder je dat schreeuwt hoe minder geloofwaardig het overkomt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:20:00 #44
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92302036
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Male23 het volgende:

[..]

hoe harder je dat schreeuwt hoe minder geloofwaardig het overkomt.
Uhu. Maar toch wel waarheid in dit geval. Bovendien schreeuw ik niet. :Y
pi_92315507
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Uhu. Maar toch wel waarheid in dit geval. Bovendien schreeuw ik niet. :Y
@Goofy: De goudprijs staat wel mooi hoog..... ;)
Strek je eens uit !
pi_92318244
mijn ex word nu al helemaal gek als ik mijn telefoon niet opneem. ik denk dat haar jaloerse gedrag ons gaat opbreken mochten we weer bij elkaar komen.

naar mijn mening hoort een relatie leuk te zijn maar ik zie de laatste tijd alleen maar dingen waardoor het niet zou gaan werken.
pi_92318774
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:
mijn ex word nu al helemaal gek als ik mijn telefoon niet opneem. ik denk dat haar jaloerse gedrag ons gaat opbreken mochten we weer bij elkaar komen.

naar mijn mening hoort een relatie leuk te zijn maar ik zie de laatste tijd alleen maar dingen waardoor het niet zou gaan werken.
@undisputed:
Kan het zo zijn dat je ex gek wordt van die 'tussenfase' waar jullie in geraakt lijken te zijn?

Wat ik uit je eerdere posts opmaak is dat je zelf ook nog niet duidelijk weet wat je er nu precies mee wilt, waardoor er qua duidelijkheid van jouw kant ook niet veel geboden kan worden. Misschien toch zinvol om haar eens uit te leggen dat het gedrag (= claimen) wat ze nu vertoont een averechtse uitwerking heeft op jou.

Sterkte! :)
Strek je eens uit !
pi_92320920
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef undissputed het volgende:

Ik was ook extreem jaloers in het einde van de relatie.
Daar heb ik sinds de break-up ook heel veel over nagedacht... het is moeilijk om daar van af te komen.
Die jaloezie en wantrouwen komen niet uit de lucht vallen, maar het is een feit dat na die ene keer dat het fout ging, zij nooit meer mn vertrouwen beschaamd heeft.
Vraag me af of dit in andere relaties ook problemen gaat geven. Moet het koste wat kost zien te onderdrukken of gewoon afleren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92322420
Edit

[ Bericht 99% gewijzigd door H6-4ever op 04-02-2011 14:26:59 ]
pi_92322670
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik was ook extreem jaloers in het einde van de relatie.
Daar heb ik sinds de break-up ook heel veel over nagedacht... het is moeilijk om daar van af te komen.
Die jaloezie en wantrouwen komen niet uit de lucht vallen,
maar het is een feit dat na die ene keer dat het fout ging, zij nooit meer mn vertrouwen beschaamd heeft.
Vraag me af of dit in andere relaties ook problemen gaat geven. Moet het koste wat kost zien te onderdrukken of gewoon afleren.
Je zegt het zelf ookal, het is niet uit de lucht komen vallen...weet niet hoe de situatie bij jou geweest is maar....leer daar van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')