Dacht dat ik de enige was met dit soort ontwikkelingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex heeft vannacht bij me geslapen... We zien wel hoe dit zich ontwikkeld.
Lieve schat, ik kan me het helemaal voorstellen hoor, daar wordt je ook doodmoe van. Ik herken het helemaal, ik droom de laatste dagen ook alleen maar over mijn ex. Geeft een enorm kutgevoel als je wakker wordt. En helemaal als je slecht slaapt, jeetje wat een humeur had ik vanmorgen weer. Ik heb het gevoel dat ik de griep krijg, heb het erg koud, branderige ogen, hoofdpijn. Maar ik denk eerder dat dat het slaapgebrek is...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Vannacht weer gedroomd.. Ik word er langzamerhand gek van.. Ik wil dat het me met rust laat!
Kan behalve de grote lijnen in mijn droom alleen nog maar het gevoel herinneren dat ik had.. En heb net zo zitten janken.
Wil het gewoon niet meer, ik wil er klaar mee zijn!
Dat is hét punt waar sommigen hier moeite mee hebben. Ikzelf betrap me daar ook vaak op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef H6-4ever het volgende:
Ja ik zoek nog steeds een beetje herkenning in dit topic, mijn gevoelens door mijn situatie nu, zijn allemaal nieuw voor mij (eerste liefde/break up)..als ik dan even in een dip zit doet het mij enigzins goed om te lezen dat ik volstrekt normaal ben omdat heel veel reacties hier, zeer herkenbaar zijn voor mijn situatie/gedachten gang....
Heb net zitten te lezen in: kracht van het nu topic.....lijkt mij ook interessant voor ons! Iemand van hier daar al wat wijzer van geworden?of is het nu niet verstandig, om daar nu te diep op in te gaan?
Ik onderneem genoeg met vriendinnen, ik ga op stap.. En blijf er zeker niet in hangen, heb hier ook een tijd gepost toen ik me gewoon goed voelde.. En nu heb ik een terugval ja. Maar dit komt niet door dit topic.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, niet lullig bedoeld, maar is in dit topic hangen wel echt goed?
Tuurlijk, in het begin wil je alles van je afschrijven. Maar je kunt niet steun blijven zoeken op een forum. Op een gegeven moment moet je alleen door. Hier denk je alleen maar aan je ex en door andermans verhalen ga je zelf ook herinneringen oproepen.
Ik denk dat het bijvoorbeeld voor Mr.Myst en J0ycie88 (jullie wilden toch namen?) beter is als jullie gewoon minder hier zijn en een stuk meer gaan ondernemen met bijvoorbeeld vrienden. Jullie zijn dagelijks in dit topic te vinden en daar is niets mis mee. Maar door dit topic blijf je wel in je 'ex'-fase hangen. Spreek eens in het weekend een dag af met vrienden en kom eens een dag volledig niet op de computer. Ik heb voor mezelf gemerkt dat ik dan veel sneller aan andere dingen ga denken dan aan mijn ex.
Nou wil dat niet zeggen dat dat automatisch ook voor jullie geldt, but if you never try you never know.
Ik bedoel dit puur opbouwend naar jullie toe, niet lullig
Lief van je hoor, maar ik vind het knap dat iemand die hier al zo lang rond hangt het lef heeft om een ander 'vriendelijk de deur te wijzen'. Dan denk ik: Kijk eens naar jezelf. Je zegt dat het zo goed met je gaat, dat je hier niet meer gaat posten, en wie zien we keer op keer weer posten? Juist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, niet lullig bedoeld, maar is in dit topic hangen wel echt goed?
Tuurlijk, in het begin wil je alles van je afschrijven. Maar je kunt niet steun blijven zoeken op een forum. Op een gegeven moment moet je alleen door. Hier denk je alleen maar aan je ex en door andermans verhalen ga je zelf ook herinneringen oproepen.
Ik denk dat het bijvoorbeeld voor Mr.Myst en J0ycie88 (jullie wilden toch namen?) beter is als jullie gewoon minder hier zijn en een stuk meer gaan ondernemen met bijvoorbeeld vrienden. Jullie zijn dagelijks in dit topic te vinden en daar is niets mis mee. Maar door dit topic blijf je wel in je 'ex'-fase hangen. Spreek eens in het weekend een dag af met vrienden en kom eens een dag volledig niet op de computer. Ik heb voor mezelf gemerkt dat ik dan veel sneller aan andere dingen ga denken dan aan mijn ex.
Nou wil dat niet zeggen dat dat automatisch ook voor jullie geldt, but if you never try you never know.
Ik bedoel dit puur opbouwend naar jullie toe, niet lullig
Wat ik nu dus voor probleem heb is dat ik niet weet hoe ik van mijn schuld gevoel af kan komen en wat ik kan doen om het te verwerken.quote:Leven, de signalen die hatice mij geeft duiden erop dat ze al het contact met Nederland verbroken heeft. Waarom zal ik niet weten maar ze zal hier vast zelf achter staan dus aan haar keuzes twijfel ik niet.
De gevolgen die die keuzes voor mij hebben zijn dat ik nu weer een onzekere toekomst heb. Natuurlijk geniet ik van de kleine dingetjes zijn bij vrienden zijn. Enige wat ik heb is dat ik de gedachte van Hatice heb verstopt in mijn hoofd en mij zelf verbied eraan te denken. Af en toe gaat dit niet goed en barst ik in huilen uit maar probeer ik het zo snel mogelijk te verstoppen. Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan of hoe ik dit moet verwerken. In feite klop ik bij jou aan omdat ik mijn vrienden er niet mee durf te confronteren en als ik dit wel doe krijg ik meestal het antwoord: Hatice heeft het ook moeilijk.
Het feit is namelijk hoe ontzettend veel ik van haar hield en de toekomst die het mij gaf ik toch eens onder ogen moet komen dat dit niet meer zo zal zijn en dat ik effectief weer een nieuwe toekomst moet zoeken.
Enige probleem is dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen. Ik zou gewoon een antwoord van iemand willen omdat ik mij schuldig voel tegen over haar. Ik kan wel leuk verder gaan maar wat nou als ze dan over anderhalf jaar voor mijn deur staat? Er is altijd hoop en omdat die kleine kans er is durf ik geen nieuwe dingen te doen. Het is ook meer dat die problemen in mijn hoofd zitten dan ook werkelijk bestaan. Ik heb een duwtje in de goede richting nodig want ik weet niet welke kant ik op moet.
Vertel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was met dit soort ontwikkelingenSucces
Hier nog één haha.quote:
Ik kan je alleen maar adviseren het tijd te geven. De komende tijd alles wat jullie samen bezitten op een fatsoenlijke manier te splitsen en voor de kleine op een juiste manier met elkaar om te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef eenzameman het volgende:
Wil ook even de sores van me afschrijven. Heb net relatie van dikke 10 jaar achter de rug (vandaag is het echt gedaan) en ik voel me zwaar klote. We hebben samen een kind van 1,5, een huis en een auto.
Dat de relatie kapot zou gaan zat eraan te komen. Ze heeft me nu voor de 2x bedrogen (1x vergeven aangezien ikzelf ook veel, andere, problemen heb veroorzaakt) maar ik kan het toch niet meer opbrengen.
Ik heb nu het gevoel dat ik in een enorme leegte beland. En ik zit met ontzettend veel onzekerheden. Wat gaat er gebeuren met ons kind en huis? Wat te doen nu?
Ik zie het even niet meer zitten
En hier sluit ik me bij aan, ik had het niet zo goed kunnen verwoorden als Mr. Myst!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar ik vind het knap dat iemand die hier al zo lang rond hangt het lef heeft om een ander 'vriendelijk de deur te wijzen'. Dan denk ik: Kijk eens naar jezelf. Je zegt dat het zo goed met je gaat, dat je hier niet meer gaat posten, en wie zien we keer op keer weer posten? Juist.![]()
Blijkbaar lees je ook niet geweldig, anders had je geweten waarom ik hier post. Waarom ik bijvoorbeeld afgelopen weekend ook postte. Hoe mijn sociale leven op dit moment in elkaar zit. Wat ik doe om hier weer uit te komen. Eigenlijk is het belachelijk dat ik daarover nu verantwoording af moet leggen, want eerlijk is eerlijk: Kijk ook eens naar jezelf.
Je hebt het erover dat dit topic 'geen verblijfplaats' moet worden. Als er iemand hier al lang verblijft, ben jij het. Realiteitszin is hier op zijn plaats.
Oh, ik bedoel dit ook constructief en absoluut niet lullig hoor. Maar dit soort 'goedbedoelde' post halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Evenals het 'aandacht trekken' m.b.t. het wel/niet komen op de meet.
Maar nogmaals, dat is mijn constructieve mening. Ik bedoel het absoluut niet lullig, ik hoop niet dat je je er rot door gaat voelen.
En nu denk ik dat ik je nu genoeg aandacht heb gegeven de komende tijd.
Om weer even ontopic te gaan, want anders hebben bepaalde mensen straks weer een reden om te klagen, dat komt het topic natuurlijk niet ten goede: Ik heb een rotdag. Het slapen gaat kut, en dat eist zijn tol. Daardoor word ik prikkelbaar, maar lang niet zo erg dat ik alles niet meer realistisch voor me zie.
Ondanks dat ik tegen de carnaval op zie is het fijn dat ik vanmiddag een pak heb gekocht, de paar vrienden die ik heb, slepen mij er met carnaval wel doorheen. Tot die tijd moet ik proberen aan mezelf te werken.
Kijk dat gaat de goede kant op. Je begint de voordelen te zien van wat er nu komen gaat. Je kunt weer lekker carnaval vieren, je haar kort knippen en met je vriendinnen op stap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo, eindelijk een nachtje goed geslapen!
Straks lekker werken, en eerst nog voor een carnavalspak kijken..
Zat me gisteravond ook te bedenken wat ik allemaal voor mijn ex heb gelaten.. Zou geen carnaval vieren voor hem vorig jaar.. Liet mijn haar nooit kort knippen omdat hij dat niets vond. Mijn vriendinnen heb ik veel minder gezien omdat ik me altijd aan hem aanpaste..
En heb ook nog eens een redelijk goed gesprek gehad met mijn moeder.. Dat lucht ook wel op moet ik zeggen.
Het kind is het belangrijkste denk ik. Spullen zoals het huis moet je meestal verkopen en daarna in een flatje gaan zitten. Geen idee of je getrouwd bent? (denk aan alimentatie)quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef eenzameman het volgende:
Wil ook even de sores van me afschrijven. Heb net relatie van dikke 10 jaar achter de rug (vandaag is het echt gedaan) en ik voel me zwaar klote. We hebben samen een kind van 1,5, een huis en een auto.
Dat de relatie kapot zou gaan zat eraan te komen. Ze heeft me nu voor de 2x bedrogen (1x vergeven aangezien ikzelf ook veel, andere, problemen heb veroorzaakt) maar ik kan het toch niet meer opbrengen.
Ik heb nu het gevoel dat ik in een enorme leegte beland. En ik zit met ontzettend veel onzekerheden. Wat gaat er gebeuren met ons kind en huis? Wat te doen nu?
Je moet er niet van uitgaan dat iemand's aanwezigheid op een forum zijn of haar hele leven weerspiegeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat is hét punt waar sommigen hier moeite mee hebben. Ikzelf betrap me daar ook vaak op.
Mensen die moeite met het verwerken van een relatie hebben, kijken teveel in het verleden en gaan daarom totaal voorbij aan de mooie dingen die in het heden gebeuren. En dat terwijl er in het heden soms nog mooiere dingen gebeuren dan in het verleden.
Klopt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je moet er niet van uitgaan dat iemand's aanwezigheid op een forum zijn of haar hele leven weerspiegelt
Het is meer een soort modern dagboek volgens mij en dat werd in het verleden altijd als therapeutisch gezien.
Eigenlijk geef je aan dat je er zelf teveel in hangt. Of in ieder geval dat gevoel hebt.
Denk dat op dit moment de grootste zorg het kind is, dat hij niet te veel van eventueel geruzie mee krijgt. En jullie een goede omgangsregeling kunnen bedenken..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef eenzameman het volgende:
...voel jij je weer 'het haantje' genoeg om nu anderen te gaan verwijten wat zij niet doen maar jij blindelings wel doet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex heeft vannacht bij me geslapen... We zien wel hoe dit zich ontwikkeld
]
Je leest niet goed volgens mij. Mijn intentie was om mensen te helpen. Als ik vervolgens zo benaderd word, dan wil ik daar best uitleg over geven. Die uitleg vind je daar terug.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Je zit met je uitlatingen - en zonder enige zelfrefectie- weer een hoop mensen tegen het zere been te stoten.
Blijkbaar weer stoer en macho? Waar blijft je antwoord Neo? De kunst van het loslaten van je ex en blijkbaar gezien je post:
[..]
...voel jij je weer 'het haantje' genoeg om nu anderen te gaan verwijten wat zij niet doen maar jij blindelings wel doet?
Helder gezegd: Je komt met een berg aan verwijten aan anderen na het schrijven van zo'n post. Leg dat maar eens uit zonder draaikont te zijn!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex heeft vannacht bij me geslapen... We zien wel hoe dit zich ontwikkeld]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |