abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92617046
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef CeeZee het volgende:
Het is vooral raar dat je van elkaar 'alles' opeens niks meer bent..

En dat zal vast wel weer met iemand anders komen, maar dat geeft nu wel even een leeg gevoel..
Terwijl hij er juist blij mee lijkt dat ik niks meer ben.

Gedumpt worden valt me zwaarder dan ik 2 weken terug dacht.. Het ging steeds beter..
Maar na het verdriet de eerste dagen en de afleiding vlak daarna blijft er nu toch een grote leegte achter.. :(
Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...

TVP want zie TT -O-
  vrijdag 11 februari 2011 @ 06:41:40 #152
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92623997
Nou, m'n ex-schoonmoeder bleek ondertussen op de hoogte van alle teringtyvuszooi die m'n ex heeft geflikt. Ze gaan maandag naar de psych, nu dat gister niet is doorgegaan. Zowel d'r ma als die "reserve-mams" zeggen dat ik inderdaad nog maar 1 keer langs moet komen binnenkort om die meid eens te zeggen waar het op staat en om ff alles 'af te handelen'. Ik zit nu alleen te twijfelen, of ik dit weekend ga of volgend weekend.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_92626744
Zo chewbalhaar, ik heb even teruggelezen, wat een verhaal zeg..Ben het in principe eens met wat goofy en neo zeggen.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om naast je neer te leggen.
Denk dat zo'n laatste ontmoeting zoals je hierboven zegt, wel goed is om het voor jezelf af te handelen waardoor je het daarna kunt afsluiten en loslaten. Naar mijn idee zou je dit het best zo snel mogelijk moeten doen, dus dit weekend, maar kan me ook voorstellen dat je het een beetje wilt "voorbereiden".
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:22:36 #154
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92627268
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo chewbalhaar, ik heb even teruggelezen, wat een verhaal zeg..Ben het in principe eens met wat goofy en neo zeggen.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om naast je neer te leggen.
Denk dat zo'n laatste ontmoeting zoals je hierboven zegt, wel goed is om het voor jezelf af te handelen waardoor je het daarna kunt afsluiten en loslaten. Naar mijn idee zou je dit het best zo snel mogelijk moeten doen, dus dit weekend, maar kan me ook voorstellen dat je het een beetje wilt "voorbereiden".
Met wat precies van goofy en neo ben je het eens?

Ik kan het nog maar slecht loslaten inderdaad, ze was m'n alles, ik gaf ze alles, en ik krijg een mes in m'n rug. 4x.

Ik heb vannacht aan een stuk door een brief geschreven van 3000+ woorden.
Hierin gewoon zo'n beetje heel ons verhaal, met er de fouten tussendoor geweven.

Sliep dan ook pas om half 7, terwijl ik half 9 op school had moeten zijn. Ben te laat toch nog even gegaan, zit nu te wachten tot dat college af is, want had nog een afspraak met een medestudent.

Nu wil ik nog een aantal specifieke situaties uitdenken/uitwerken, hoe ik me daar bij heb gevoeld etc. en een aantal bewerkte foto's die ik had afdrukken etc. Vanavond overleg ik nog met iemand, en waarschijnlijk ga ik dan inderdaad morgen.

Als ik volgende week ga voelt dat nogal als mosterd na de maaltijd.

Haar moeder is namenlijk al flink boos geworden op ze toen zij er achter kwam van de week, en ze gaat het maandag bij de psysch op tafel gooien. Als ze er dan alsnog niets mee doet en bewust de boot afhoudt, heeft m'n schoonma ook geen zin er steeds weer 50 euro per uur voor neer te leggen... Ik wil het dan eigenlijk voor die maandagtherapie doen, lijkt me toch beter dan er na.
pi_92627535
Ik ben het met goofy eens dat hij zegt dat ze je mee kunnen trekken in die neerwaartse negatieven spiraal. En dat het niet heel verstandig is geweest om op haar facebook in te loggen. Naar mijn idee doe je dat gewoon niet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen (misschien nu niet meer), maar je moet vooral aan jezelf denken.. En ik denk dat alleen een psych haar kan helpen..

Wat wil je met die foto's bereiken?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:56:24 #156
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92630519
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben het met goofy eens dat hij zegt dat ze je mee kunnen trekken in die neerwaartse negatieven spiraal. En dat het niet heel verstandig is geweest om op haar facebook in te loggen. Naar mijn idee doe je dat gewoon niet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen (misschien nu niet meer), maar je moet vooral aan jezelf denken.. En ik denk dat alleen een psych haar kan helpen..

Wat wil je met die foto's bereiken?
Ik zie er nog steeds niet zo'n probleem in dat ik een leuk fototje/tekstje hoop te zien op de Facebook van wat toen nog m'n vriendin was. Mocht ik zelf Facebook hebben dan had ik ook niet ingelogd, maar je kunt dus niet bekijken als je zelf geen account hebt. In principe ga je er na bijna anderhalf jaar toch wel van uit dat je geen gekke dingen voor elkaar te verborgen hou...

Enerzijds trekt ze me wel mee in een negatieve spiraal, anderzijds gaf ze me juist altijd positieve energie (tot de kerstvakantie dan). Ze koste me wel veel energie, maar dat was energie die ze me zelf ook bezorgde zeg maar.

Die foto's... gewoon hetzelfde als een gesprek of brief, een beetje emoties ventileren, confronteren en ze aan het denken zetten. Zijn gewoon simpele foto's van ons, maar dan met een tekstje er bij wat me aanspreekt, zoals een stukje songtekst.
pi_92632989
Crap, little fallback... Dacht haar te zien en alles kwam weer naar boven... Onbeantwoorde vragen etc...

* RudyCarell CTRL+ALT+DELETE zijn geheugen
pi_92639489
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 06:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nou, m'n ex-schoonmoeder bleek ondertussen op de hoogte van alle teringtyvuszooi die m'n ex heeft geflikt. Ze gaan maandag naar de psych, nu dat gister niet is doorgegaan. Zowel d'r ma als die "reserve-mams" zeggen dat ik inderdaad nog maar 1 keer langs moet komen binnenkort om die meid eens te zeggen waar het op staat en om ff alles 'af te handelen'. Ik zit nu alleen te twijfelen, of ik dit weekend ga of volgend weekend.
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!

Je gedraagt je als een loser.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_92639752
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?
Wat kom je hier eigenlijk doen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92639879
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?
Wat kom je hier eigenlijk doen?
Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?
Nou dan.
pi_92640144
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?
Nou dan.
Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is. Wat is jouw gevoel dan over je ex?
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:44:15 #162
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92640233
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Je moeder, kankerkind. :{w

Neo, thnx :)
pi_92640633
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is.
Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.
Je mag proberen mij ervoor af te schieten...

quote:
Wat is jouw gevoel dan over je ex?
Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".
Wat heeft het voor zin om je leven in te laten richten met gedachten/gevoelens over je ex? Je hebt toch wel wat beters te doen hoop ik?
De eerste week/maand is het pijnlijk, voelt als verlies. Maar je vastklampen aan iets wat verloren is trekt je sociale leven naar beneden. Gewoon uithuilen en verder gaan.
pi_92640740
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je moeder, kankerkind. :{w
Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?
Het heeft er wel wat van weg.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:56:11 #165
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92640833
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?
Het heeft er wel wat van weg.
Uiteraard ^O^ Want jou gedrag is zo sociaal ^O^

Tyft nu maar weer op, want aan reacties zoals de jouwes zit in dit topic niemand te wachten.
Hop, hop, hop, ga maar weer triangel spelen. :W
pi_92640962
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Uiteraard ^O^ Want jou gedrag is zo sociaal ^O^

Tyft nu maar weer op, want aan reacties zoals de jouwes zit in dit topic niemand te wachten.
Hop, hop, hop, ga maar weer triangel spelen. :W
Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.
Dan blijf ik nog even :)
pi_92641003
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.
Je mag proberen mij ervoor af te schieten...

[..]

Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".
Wat heeft het voor zin om je leven in te laten richten met gedachten/gevoelens over je ex? Je hebt toch wel wat beters te doen hoop ik?
De eerste week/maand is het pijnlijk, voelt als verlies. Maar je vastklampen aan iets wat verloren is trekt je sociale leven naar beneden. Gewoon uithuilen en verder gaan.
Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?
Daarbij, ik ben niet de meest subtiele prater hier, maar jij brengt dingen wel erg triest... kan ook anders. Dus ga anderen niet vertellen dat het losers zijn, als je vervolgens commentaar hebt op een backfire.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92641147
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?
Zoals er meer zitten hier om anderen eens een peper in de kont te drukken om ze vooruit te helpen.
Jammeraars die met hun kop in de put blijven hangen hebben niks aan andere users die ze naar de mond mee praat om sympathiek over te komen, waarbij ze jammeraars in die ellende blijven hangen.

quote:
Daarbij, ik ben niet de meest subtiele prater hier, maar jij brengt dingen wel erg triest... kan ook anders.
Ik ben hard en confronterend. Werkt veelal beter dan dat zeperige mee janken.

quote:
Dus ga anderen niet vertellen dat het losers zijn, als je vervolgens commentaar hebt op een backfire.
Trek ik me weinig van aan. Sorry.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:02:45 #169
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92641153
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.
Dan blijf ik nog even :)
Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongool :')
En precies zoals neo eigenlijk aangeeft, zodra jij begint met 'losers' kun je het terug krijgen ook.
pi_92641317
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongool :')
Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.

M.a.w. je kunt het gewoon niet loslaten en probeert er nog gewin uit te halen in de vorm van een trap na.

quote:
En precies zoals neo eigenlijk aangeeft, zodra jij begint met 'losers' kun je het terug krijgen ook.
Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.

Ik heb nog steeds een idee dat in jouw verhaal meer aan de hand is wat jij niet eerlijk verteld. Datgene wat ik net al een beetje door liet schemeren. Snap wel dat je dit ontkent, maar uit je posts is meer op te halen dan je verteld.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:09:58 #171
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92641455
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.

M.a.w. je kunt het gewoon niet loslaten en probeert er nog gewin uit te halen in de vorm van een trap na.

[..]

Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.

Ik heb nog steeds een idee dat in jouw verhaal meer aan de hand is wat jij niet eerlijk verteld. Datgene wat ik net al een beetje door liet schemeren. Snap wel dat je dit ontkent, maar uit je posts is meer op te halen dan je verteld.
klapjosti.
Als je een klein beetje fatsoenlijk had gelezen had je gezien dat ik niet mee ga naar een psych. Daarnaast is het nog niet eens 'officieel' m'n ex, maar ben ik afgelopen week achter diverse zaken gekomen waarom ik daar heen ga, om ze eens de waarheid te vertellen. In plaats van een trap na geven probeer ik ze juist ten koste van mezelf op de rails te krijgen.
Dat ik het met haar moeder ook bespreek, is omdat het door omstandigheden al veel langer niet zo goed gaat psychisch met haar.
De rest zou je uit eerdere posts kunnen halen in plaats van er zelf bij te verzinnen op basis van 1 post en je geweldige sociale vaardigheden en mensenkennis.

Kort samengevat, rot gewoon lekker uit dit topic en sterf. krijg een nare griep.

[ Bericht 12% gewijzigd door Chewbalhaar op 11-02-2011 16:15:19 ]
pi_92641541
U wilde iets zeggen?

*edit*

Ja dus.

Nou, je verbale kunsten bevestigen mijn gevoel. Succes verder.

[ Bericht 73% gewijzigd door Maatregel op 11-02-2011 16:16:52 ]
pi_92642372
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Flixxy het volgende:[/[..]
b]

Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...
Nou dat denk ik niet, hahah xD

Uh, die plotselinge flashbacks zijn vervelend..
Ben je lekker je ding aan het doen en dan BAM
Opeens denk je aan dat dagje weg/die vakantie/dat programma wat jullie altijd keken/die plek waar jullie vaak kwamen/etc

En dan bedenk je je dat hij daar waarschijnlijk nooit meer aan denkt.

En dan roep je dat je nooit meer iemand zo belangrijk laat zijn, terwijl je weet dat je het de volgende keer toch weer doet en dat je weer dingen deelt met iemand die later voor 1 van de 2 toch geen waarde meer hebben..

Ik wil niet meer gedumpt worden, het blijft kut, zelfs na 6 weken
pi_92642554
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Nou dat denk ik niet, hahah xD

Uh, die plotselinge flashbacks zijn vervelend..
Ben je lekker je ding aan het doen en dan BAM
Opeens denk je aan dat dagje weg/die vakantie/dat programma wat jullie altijd keken/die plek waar jullie vaak kwamen/etc
Vertel jezelf dat dat heel normaal is. Is het namelijk ook.
Dan ebt dat vanzelf weg.

quote:
En dan roep je dat je nooit meer iemand zo belangrijk laat zijn, terwijl je weet dat je het de volgende keer toch weer doet en dat je weer dingen deelt met iemand die later voor 1 van de 2 toch geen waarde meer hebben..
Dat is de frustratie die spreekt. Kop op, je weet dat tijd alle wonden heelt.

quote:
Ik wil niet meer gedumpt worden, het blijft kut, zelfs na 6 weken
Je kunt het ook anders bekijken:
Het blijft lang pijn doen omdat je oprecht gek was op diegene. Is wat voor te zeggen.
Feit is dat je dat kunt geven en dat je iemand zult vinden die het verdient.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:23:00 #175
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_92647765
Ik ben het wel met Maatregel eens met dat Chewbalhaar er wel een bijzonder sneu verhaal van heeft gemaakt...
pi_92651298
Ik kom ondertussen melden dat ik weer verliefd ben O+

27 maart 2010 maakte ik het uit met m'n ex, werd een knipperlicht relatie en op 9 september 2010 maakte ik het definitief uit en heb hem nooit meer gezien. Pff het laatste jaar was toch wel ronduit kut, zelfs bij een psycholoog geweest (en dat was een hele grote stap voor me). Ik raakte echt in een negatieve spiraal, opstaan met een kutgevoel en ermee naar bed gaan. Dus ik ben echt heel blij dat het sinds een paar maandjes weer prima gaat.

Ben zo blij dat ik nu een leuke jongen (nouja, jongen is het ook al niet meer :+ maar 'man' klinkt ook weer zo.. tja..) heb ontmoet die uiteindelijk gewoon veel beter bij me past.

Ohja en Bartinhoo, ik lees nog mee in dit topic enzo, en ik las dat je met meisjes sms't enzo maar dat je niet zo goed weet wat je ermee moet. Volgens mij vind je alleen de aandacht leuk en meer eigenlijk ook niet, anders zou je wel wat meer actie ondernemen.
pi_92653673
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vreemd dat je nu dit zegt.

Je hebt het afgelopen half jaar veelvuldig hier zitten verkondigen dat bijna al het initiatief van haar kant kwam tijdens de relatie en dat je er zelf een einde aan hebt gemaakt, waarna je toch spijt kreeg en zij je niet terug wilde.

Sorry Bart, maar je antwoord leest alsof je wrok koestert naar haar omdat zij voor iemand anders heeft gekozen in plaats van jou en dat je hoop op een nieuwe kans hiermee nu echt vervlogen is.
Dan heb je denk ik ergens iets verkeerd begrepen, want niet ik, maar mijn ex heeft het uitgemaakt..
En verder is het niet bedoeld als wrok, heb die karaktereigenschappen van haar al vaker beschreven en het is gewoon feitelijk haar persoonlijkheid..

En natuurlijk vind ik het nog steeds wel eens goed KUT allemaal... Ookal is het 100 % zeker beter dat we uit elkaar zijn, het is en blijft gewoon vreemd om te beseffen dat je denkt dat iemand heel veel om je geeft, dat iemand veel waarde aan je hecht, en dat diegene het vervolgens uitmaakt van de een op andere dag en daar schijnbaar nooit meer enkele moeite mee gehad heeft..
Denk dat dat nog wel een van de meest kutte situaties is, niet met ruzie uit elkaar gaan, niet goede vrienden blijven, maar juist dat je ex doet alsof je nooit wat met haar/ hem gehad hebt. En ja dat doet me nog steeds pijn... Al zit ik er lang niet meer zoveel mee als in het begin, maar nu valentijnsdag nadert is het besef dat ik zonder enig probleem aan de kant gezet ben wel weer wat groter....

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef melanie_x het volgende:

Ohja en Bartinhoo, ik lees nog mee in dit topic enzo, en ik las dat je met meisjes sms't enzo maar dat je niet zo goed weet wat je ermee moet. Volgens mij vind je alleen de aandacht leuk en meer eigenlijk ook niet, anders zou je wel wat meer actie ondernemen.
Voor een deel heb je wel gelijk hoor :)
Kijk het zijn alletwee echt knappe meiden, en ik vind het best leuk om wat vrouwelijke aandacht te krijgen. Misschien een relatie zit dat er diep ergens wel in bij een van beiden, maar dan moet ik gewoon even over de streep getrokken worden door hun initiatief denk ik...

Verder doe ik in mijn ogen niet echt iets fout. Ik vind ze wel degelijk interessant, ik vind ze knap, en ja, ik zal het eerlijk zeggen, die vrouwelijke aandacht is ook goed voor mn zelfvertrouwen.. Daarnaast heb ik niet het gevoel dat ik ze ''gebruik'' oid, ik zeg geen dingen tegen ze die ik niet meen, hou de afstand naar hun net zo groot als ik die ook echt wil hebben.... Dus eerlijk gezegd zie ik daarvan niet echt het probleem..

Overigens even reagerend op je eigen verhaal: Dat klinkt goed! het lijkt mij ook heerlijk om weer verliefd te worden op iemand ooit, volgens mij is dat echt iets dat je enorm snel alles met en omtrend je ex doet vergeten...
Mag ik vragen hoe ver het allemaal al gevorderd is? Aangezien je zegt dat je verliefd ben en hem ''ontmoet '' hebt ;) Is het nog daten of is het al iets van een relatie?
pi_92657261
Ben weer stom bezig geweest...
It's been a while :{ :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92661885
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben weer stom bezig geweest...
It's been a while :{ :r
Ow hoezo? Wat heb je gedaan?
pi_92662853
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ow hoezo? Wat heb je gedaan?
Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelen :( En nu kreeg ik te horen dat ze met valentijnsdag inderdaad iets met zn 2en gaan doen. Zij en haar andere ex, waar ze nu mee samenwoont (wegens omstandigheden)
Ze zei ook vaker dat ze van me hield en me toch wel heel speciaal vindt enzovoorts. Ik ben stom geweest door daar in te trappen en valse hoop te creëren.

Benefits is over dus... voelde toen ik het hoorde (telefoongesprek hadden we hierover, uurtje geleden) alsof ik opnieuw gedumpt werd. Had zelfs enkele tranen over m'n wang rollen.

Achja, jammer dan. Eigen schuld. Ik kan er niks tegen doen en ga me focussen op andere meisjes, waar ik, vóór de benefits met m'n ex, ook hard mee bezig was.

En voordat ik een shitload aan kritiek over me heen krijg: ik ben me bewust van mijn fout. Contact gaat naar een lager pitje als ze officieel weer wat met die jongen krijgt. Wil daar niet tegenaan gaan kijken.

Maar voor nu is het wel even een pijnlijke terugval ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92663282
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelen :( En nu kreeg ik te horen dat ze met valentijnsdag inderdaad iets met zn 2en gaan doen. Zij en haar andere ex, waar ze nu mee samenwoont (wegens omstandigheden)
Ze zei ook vaker dat ze van me hield en me toch wel heel speciaal vindt enzovoorts. Ik ben stom geweest door daar in te trappen en valse hoop te creëren.

Benefits is over dus... voelde toen ik het hoorde (telefoongesprek hadden we hierover, uurtje geleden) alsof ik opnieuw gedumpt werd. Had zelfs enkele tranen over m'n wang rollen.

Achja, jammer dan. Eigen schuld. Ik kan er niks tegen doen en ga me focussen op andere meisjes, waar ik, vóór de benefits met m'n ex, ook hard mee bezig was.

En voordat ik een shitload aan kritiek over me heen krijg: ik ben me bewust van mijn fout. Contact gaat naar een lager pitje als ze officieel weer wat met die jongen krijgt. Wil daar niet tegenaan gaan kijken.

Weet je het echt zeker dat je contact wilt houden met haar? Ik zou gewoon even lekker contactloos door het leven gaan en genieten van wat je wel hebt. Het is een beetje zelfkwelling om zo contact te blijven houden. Ik kan het weten hoor. Heb hetzelfde gehad.

En een :* voor je. Het komt wel goed schatje!
pi_92663725
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Weet je het echt zeker dat je contact wilt houden met haar? Ik zou gewoon even lekker contactloos door het leven gaan en genieten van wat je wel hebt. Het is een beetje zelfkwelling om zo contact te blijven houden. Ik kan het weten hoor. Heb hetzelfde gehad.

En een :* voor je. Het komt wel goed schatje!
Nouja, buiten het feit dat we een relatie hadden, was ze ook m;n beste maatje. Ik kan haar alles kwijt, zonder te aarzelen, zonder mezelf te hoeven schamen.
Het is makkelijker afstand te doen van een lover, dan van een beste vriend. Maar in mijn geval is die persoon beide :')
Ik heb nog een hele goede vriend bij wie ik vrijwel alles kwijt kan, maar dat is vrijwel alles.

Ik besef me heel goed dat dit zelfkwelling is, maar ik ben ervan overtuigd (terecht of onterecht) dat deze pijn me nog meer pijn bespaart.
Ik moet even opnieuw goed gaan nadenken over wat ik wil en op welke manier. Die gedachte is namelijk behoorlijk verwaterd de laatste weken.

Je hebt wel gelijk. Mijn verstand weet dat en wilt die weg ook op. Mijn gevoel is echter de tegenstribbelaar ;(

En valentijnsdag is een kutdag :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92664062
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nouja, buiten het feit dat we een relatie hadden, was ze ook m;n beste maatje. Ik kan haar alles kwijt, zonder te aarzelen, zonder mezelf te hoeven schamen.
Het is makkelijker afstand te doen van een lover, dan van een beste vriend. Maar in mijn geval is die persoon beide :')
Ik heb nog een hele goede vriend bij wie ik vrijwel alles kwijt kan, maar dat is vrijwel alles.

Ik besef me heel goed dat dit zelfkwelling is, maar ik ben ervan overtuigd (terecht of onterecht) dat deze pijn me nog meer pijn bespaart.
Ik moet even opnieuw goed gaan nadenken over wat ik wil en op welke manier. Die gedachte is namelijk behoorlijk verwaterd de laatste weken.

Je hebt wel gelijk. Mijn verstand weet dat en wilt die weg ook op. Mijn gevoel is echter de tegenstribbelaar ;(

En valentijnsdag is een kutdag :(
Mijn ex was ook mijn beste maatje. Maar toen ik vroeg wat ie nou wilde en hij zei alleen vrienden te willen blijven, was het voor mij toch echt over. Ik kwel mezelf er alleen maar mee als ik er mee was doorgegaan. Ik zou hem dan nog vaak zien, maar ik zou niet de dingen mogen doen die we altijd eerst wel deden.

Maar ga maar eerst goed nadenken wat je van je ex wilt en verwacht.
En valentijnsdag? Gewoon nog niet aan denken joh. Het weekend is pas net begonnen!

:*
pi_92664526
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Mijn ex was ook mijn beste maatje. Maar toen ik vroeg wat ie nou wilde en hij zei alleen vrienden te willen blijven, was het voor mij toch echt over. Ik kwel mezelf er alleen maar mee als ik er mee was doorgegaan. Ik zou hem dan nog vaak zien, maar ik zou niet de dingen mogen doen die we altijd eerst wel deden.

Maar ga maar eerst goed nadenken wat je van je ex wilt en verwacht.
En valentijnsdag? Gewoon nog niet aan denken joh. Het weekend is pas net begonnen!

Sterk punt waar ik nu ook tegenaan loop. Als ik haar zie zou ik gevoelsmatig nog steeds haar een omhelzing geven gevolgd door een kus... terwijl dat gewoon niet meer kan. Zeker als ze zometeen daadwerkelijk met die jongen iets begint.
Ik ga nu naar bed met de verwachting dat ik nog wel ff wakker lig met m'n huidige kopzorgen. Morgen zal het grotendeels wel weer weggeëbt zijn.
Enige nadeel is dat ik dit weekend niet veel gepland heb en dus veel zal denken aan haar en haar 'geweldige' weekend.

Maargoed, nu eerst mijn bed opzoeken. Eventjes goed brainstormen wat ik wil en van haar verwacht.
Dankjewel :)! je woorden hebben me wel grotendeels opgebeurd

Slaap lekker!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:48:03 #185
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_92666275
Well.. ik ben sinds 3 weken single, niet omdat we niet van elkaar hielden maar omdat ik zit met bepaalde psychische problemen waar ik gedurende 3 jaar relatie gewoonweg niet uit gekomen ben. We besloten dus dat het beter was niet samen te zijn en dat ik alleen aan mezelf moet werken (het is ook gewoon gebleken dat dat samen niet lukt).

Klote is het wel momenteel! Vooral omdat we in het verleden een keer heftig uit elkaar geweest zijn, en wonderbaarlijk genoeg weer bij elkaar gekomen zijn (geloof me dat was echt een wonder).

Op dit moment zit ik met de tweestrijd dat ik aan de ene kant waarde hecht aan haar woorden dat ze het gevoel heeft dat wat wij hadden niet overtroffen kan worden, ik heb dat gevoel ook (anders waren we ook niet meer bij elkaar gekomen na de vorige keer), en aan de andere kant weet dat ik op een gegeven moment lost moet gaan laten. Met het volle besef dat weinig mannen uberhaupt een meid zoals zij kunnen krijgen en dat ik verdomd geluk heb gehad van haar te mogen hebben genoten..

Daarbij heb ik onlangs op werk te horen gekregen dat ze me in elk geval tot ergens in april niet kunnen betalen (crisis!).

Met andere woorden, ik lucht hier even mijn hart :| * TrsK not happy!
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:16:03 #186
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92667032
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klote, maar misschien wel een eye-opener voor je om de volgende keer nog eens goed na te denken voor je roept dat sommige mensen wel erg lang bezig blijven met hun ex.

Mensen die moeite met het verwerken van een relatie hebben, kijken teveel in het verleden en gaan daarom totaal voorbij aan de mooie dingen die in het heden gebeuren. En dat terwijl er in het heden soms nog mooiere dingen gebeuren dan in het verleden.

Zorg ook dat je doelen voor jezelf stelt. Dingen waar je je op verheugt of naar uitkijkt. Als je zulk soort dingen heb, denk je ook minder aan het verleden, want hoe vaak je daar ook aan denkt, je kunt het er toch niet mee terug halen. Kijk in het heden en naar de toekomst.

Koester je verleden, maar blijf er niet in hangen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:18:56 #187
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92667078
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dan heb je denk ik ergens iets verkeerd begrepen, want niet ik, maar mijn ex heeft het uitgemaakt..
Oh sorry, het is ook alweer een tijdje geleden en er komen hier zoveel verhalen voorbij... Iets met bomen, een bos. ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef melanie_x het volgende:
Ik kom ondertussen melden dat ik weer verliefd ben O+

27 maart 2010 maakte ik het uit met m'n ex, werd een knipperlicht relatie en op 9 september 2010 maakte ik het definitief uit en heb hem nooit meer gezien. Pff het laatste jaar was toch wel ronduit kut, zelfs bij een psycholoog geweest (en dat was een hele grote stap voor me). Ik raakte echt in een negatieve spiraal, opstaan met een kutgevoel en ermee naar bed gaan. Dus ik ben echt heel blij dat het sinds een paar maandjes weer prima gaat.

Ben zo blij dat ik nu een leuke jongen (nouja, jongen is het ook al niet meer :+ maar 'man' klinkt ook weer zo.. tja..) heb ontmoet die uiteindelijk gewoon veel beter bij me past.

Gefeliciteerd. :)
pi_92676961
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef goofy_goober het volgende:
Is het een Fok!ker? :P
Nee, of hij moet op FOK zitten terwijl ik het niet weet.
pi_92688479
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:16 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Klote, maar misschien wel een eye-opener voor je om de volgende keer nog eens goed na te denken voor je roept dat sommige mensen wel erg lang bezig blijven met hun ex.

Mensen die moeite met het verwerken van een relatie hebben, kijken teveel in het verleden en gaan daarom totaal voorbij aan de mooie dingen die in het heden gebeuren. En dat terwijl er in het heden soms nog mooiere dingen gebeuren dan in het verleden.

Zorg ook dat je doelen voor jezelf stelt. Dingen waar je je op verheugt of naar uitkijkt. Als je zulk soort dingen heb, denk je ook minder aan het verleden, want hoe vaak je daar ook aan denkt, je kunt het er toch niet mee terug halen. Kijk in het heden en naar de toekomst.

Koester je verleden, maar blijf er niet in hangen.
Hoezo oppassen en nadenken met zulke uitspraken? Ik sta daar nog steeds achter. Ik ben zelf ook een moeilijke loslater en volg nu ook de dingen op die jij weer van mij quote.

Achja... life goes on.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 13 februari 2011 @ 00:35:26 #190
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92702368
Omdat je geen recht van spreken hebt als je er zelf ook niet achter staat. Vooral nu eens te meer blijkt dat je nog steeds om je ex heen loopt te draaien en totaal niks doet met de tips die mensen hier hebben gegeven (en weet je, de meeste tips zijn gebaseerd op ervaring, want niet iedereen hier is bezig met het verwerken van zijn eerste relatie) is het in my opinion onverstandig om dan tegen anderen te gaan roepen dat ze eens wat meer moeten ondernemen en die ex moeten vergeten. Dat is natuurlijk vrij ongeloofwaardig. Daarom is het nogal ironisch dat dat stukje tekst in mijn vorige antwoord juist van jou af komt. Je weet het wel, je doet er alleen niks mee. Dat je het nu wel opvolgt schiet natuurlijk niet op; het leed is allang geschied dus dat is makkelijk gezegd.

Daarbij heb ik het idee dat mensen zoals WanderingWhy en Mr. Myst niet zitten te wachten op dit soort flauwekul van je en daarom nu ook weg uit dit topic blijven. Juist omdat ze, zoals zelf aangegeven een paar pagina's terug, niet zitten te wachten op een knulletje die hun even komt vertellen wat ze moeten doen terwijl datzelfde knulletje al weet ik hoeveel keer met zijn kop tegen diezelfde muur is gelopen. That's how it is...

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 13-02-2011 00:47:15 ]
pi_92702930
Aan de andere kant als mensen uit het topic blijven is toch ook goed want dan ondernemen ze wat en zijn ze niet bezig met verwerken te analyseren.

En voor Neo is gewoon opnieuw beginnen en niet meer zo dom zijn om fb te zijn met een ex want ja sorry dat ik het zeg maar dat is gewoon dom.
pi_92703260
Sorry, maar ik vind de hele discussie omtrend Neo echt wat overtrokken...
Iedereen post hier in een ''goede'' bui wel eens dingen waar ze in een ''dip'' periode weer wat anders over denken, en daarnaast zijn er buiten Neo genoeg anderen die zich tot in het oneindige aan die spreekwoordelijke zelfde steen blijven stoten...

Ik heb het allemaal met een schuin oog gevolgd, misschien heb ik een en ander over het hoofd gelezen, maar ik ben nergens echt posts van Neo tegengekomen waarvan mijn haren recht overeind gingen staan oid. Moet eerlijk zeggen dat het ge - slowchat over koekjes met koffie in de ochtend van bepaalde users me meer stoort.. Daar is dit topic namelijk niet voor bedoeld..

Niet dat ik hiermee nu een nieuwe war wil ontketenen, maar dit topic is voor iedereen en wat ik de laatste tijd een beetje zie gebeuren is dat er een bepaald kliekje begint te vormen. Leuk en aardig allemaal, maar de reactie die dat tot dusverre oplevert komt dit topic duidelijk niet ten goede, gezien het aantal posts van de laatste week en vooral waarover!

Ik ben hier in het verleden ook wel eens hard aangepakt door mensen die posts typten naar mij alsof ze al jaaaren over hun ex heenzijn, om vervolgens een week later van diezelfde user een emotionele klaagzang te lezen waaruit blijkt dat het nog lang niet zo vererkt is als deze eerder deed voorkomen. Maar dat is allemaal deel van de ''achtbaan'', en vind het dan ook flauw om iemand vervolgens te gaan wijzen op posts die eerder geplaatst zijn....
pi_92703885
Om er op de late zaterdagavond nog maar even iets ontopic uit te gooien:

Ik merk dat er de afgelopen maanden een hele vreemde ontwikkeling in mijn brain heeft voorgedaan mbt. mijn ex.
Afgezien van het feit dat we totaal niet bij elkaar passen, en mijn ex objectief absoluut niet speciaal is ( ook in de zin van dat we nooit een heel diepgaande click hebben gehad door goede gesprekken oid) , merk ik toch dat ze met verloop van tijd op een soort troon is komen te staan in mijn hoofd...

Nog heel vaak denk ik bij bepaalde dingen die ik doe '' pff dit zou mijn ex eens moeten zien, wat zou mijn ex hiervan vinden etc etc'', het lijkt wel op een soort vreemde fascinatie voor dat mens....

Ik ben iemand die zich eigenlijk nooit echt door iemand laat raken. Het is niet zo dat ik schijt heb aan iedereen, maar voor niemand voel ik me te min, en niemand kan me echt kwetsen, al is het de mooiste en populairste meid die ik ken.
Maar mijn ex, god, ik moet er niet aan denken dat zij mij publiekelijk een loer zou draaien, of mij in het openbaar zou zien falen want allemachtig wat zou dat pijnlijk zijn. Als zij zou willen kan zij in een handomdraai mn hele hart vermorzelen...

Nou goed, als je dit zegt als het een paar weekjes uit is dan is dat nog voor te stellen, maar we gaan inmiddels richting de 9 maanden. Ik spreek of zie haar nooit meer, hebben niets met elkaar te maken, en vrijwel direct na het beeindigen van de relatie zijn we als vage kennissen met elkaar omgegaan. Maar ik hoef maar een oma, achter - achter neef, een verre vriend of kennis van haar te zien, en er schieten gelijk duizenden gedachten door mijn hoofd over hoe ik me het best kan gedragen, welke indruk ik achter wil laten. Dit allemaal nog afgezien van het feit dat, wanneer ik mijzelf in openbaar gebied begeef waar ik haar eventueel tegen zou kunnen komen, ik mezelf mentaal en fysiek altijd aan het voorbereiden ben voor mocht ik haar tegen komen...

Net zoals de situatie dat ik op elk mogelijke manier probeer te voorkomen dat ik haar tegenkom met haar nieuwe vriend. En wanneer andere mensen over hun beginnen te praten tegen mij breng ik het gesprek zo snel mogelijk op een nieuw onderwerp.
In het dagelijks leven ben ik amper bezig met het feit dat ze weer een relatie heeft, maar ben ik niet gewoon aan het ontkennen? Je hebt het pas verwerkt als het je niets meer doet als je die 2 samen tegenkomt, maar zo ver ben ik dus op de een of andere manier nog lang niet...
Hoe vaag is dat eigenlijk...
pi_92704141
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 01:15 schreef Bartinhoo het volgende:
Om er op de late zaterdagavond nog maar even iets ontopic uit te gooien:

Ik merk dat er de afgelopen maanden een hele vreemde ontwikkeling in mijn brain heeft voorgedaan mbt. mijn ex.
Afgezien van het feit dat we totaal niet bij elkaar passen, en mijn ex objectief absoluut niet speciaal is ( ook in de zin van dat we nooit een heel diepgaande click hebben gehad door goede gesprekken oid) , merk ik toch dat ze met verloop van tijd op een soort troon is komen te staan in mijn hoofd...

Nog heel vaak denk ik bij bepaalde dingen die ik doe '' pff dit zou mijn ex eens moeten zien, wat zou mijn ex hiervan vinden etc etc'', het lijkt wel op een soort vreemde fascinatie voor dat mens....

Ik ben iemand die zich eigenlijk nooit echt door iemand laat raken. Het is niet zo dat ik schijt heb aan iedereen, maar voor niemand voel ik me te min, en niemand kan me echt kwetsen, al is het de mooiste en populairste meid die ik ken.
Maar mijn ex, god, ik moet er niet aan denken dat zij mij publiekelijk een loer zou draaien, of mij in het openbaar zou zien falen want allemachtig wat zou dat pijnlijk zijn. Als zij zou willen kan zij in een handomdraai mn hele hart vermorzelen...

Nou goed, als je dit zegt als het een paar weekjes uit is dan is dat nog voor te stellen, maar we gaan inmiddels richting de 9 maanden. Ik spreek of zie haar nooit meer, hebben niets met elkaar te maken, en vrijwel direct na het beeindigen van de relatie zijn we als vage kennissen met elkaar omgegaan. Maar ik hoef maar een oma, achter - achter neef, een verre vriend of kennis van haar te zien, en er schieten gelijk duizenden gedachten door mijn hoofd over hoe ik me het best kan gedragen, welke indruk ik achter wil laten. Dit allemaal nog afgezien van het feit dat, wanneer ik mijzelf in openbaar gebied begeef waar ik haar eventueel tegen zou kunnen komen, ik mezelf mentaal en fysiek altijd aan het voorbereiden ben voor mocht ik haar tegen komen...

Hoe vaag is dat eigenlijk...
Zo raar is dat toch niet exen verdwijnen niet van de wereld nadat het uit is , schijnbaar is het bij jullie redelijk netjes zonder de hele drama gelopen en hoop je dat dat zo blijft.
En over exen nadenken als je ze een poos niet gezien hebt is normaal, denk nog wel eens aan ze terug en als ik ze terugzie zou ik gewoon netjes gedag zeggen en vragen hoe het is.
Dat kan gewoon omdat er tijd overheen is gegaan en je beiden verder bent gegaan.

Voor mij is het niet dat je geen vrienden mag zijn met je ex, want soms gebeurd wel maar dat hangt af van hoe je daarna gedraagt.

Misschien denk je er ook aan omdat je nu inziet hoeveel er veranderd is , want ja soms ga je verder en dan is even niet meer voor te stellen hoe het eerder was.
pi_92711090
hmm de dame die ik wel erg leuk vind is sinds kort weer vrijgezel :D
  zondag 13 februari 2011 @ 12:03:34 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92711154
Ah, veel nieuwe gezichten hier. Goed om te zien ^O^. Nou, niet dat natuurlijk, maar het is wel gezond als er een beetje verloop zit in dit topic ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92711223
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Ah, veel nieuwe gezichten hier. Goed om te zien ^O^. Nou, niet dat natuurlijk, maar het is wel gezond als er een beetje verloop zit in dit topic ;).
tuurlijk goed om te zien. Betekent dat er weer meer vrijgezellen zijn :D.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:08:15 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92711304
Mja, ik zou iedereen bij voorkeur de pijn van een gebroken hart besparen ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92711335
Soms moet je dit soort dingen meemaken om meer te genieten van de mooie dingen :)
pi_92711614
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Male23 het volgende:
Soms moet je dit soort dingen meemaken om meer te genieten van de mooie dingen :)
T irritante is dat t altijd langer duurt dan je denkt voordat het over is.
pi_92712014
Bah, het steekt me behoorlijk om te weten dat ze momenteel een goed weekend met hem heeft. Ze zouden vanalles gaan ondernemen en morgen ook (14 feb :r). Precies een jaar geleden zaten we samen in een gezellig huisje op Landal Greenparks :{ zal haar wsl zijn ontgaan dat dat dit weekend een jaar geleden is.

Vandaag en de komende 2 dagen vrij... iemand tips om m'n hoofd naar iets anders te kunnen zetten dan het leed dat valentijnsdag heet?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92712168
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bah, het steekt me behoorlijk om te weten dat ze momenteel een goed weekend met hem heeft. Ze zouden vanalles gaan ondernemen en morgen ook (14 feb :r). Precies een jaar geleden zaten we samen in een gezellig huisje op Landal Greenparks :{ zal haar wsl zijn ontgaan dat dat dit weekend een jaar geleden is.

Vandaag en de komende 2 dagen vrij... iemand tips om m'n hoofd naar iets anders te kunnen zetten dan het leed dat valentijnsdag heet?
Ophouden met denken dat valentijnsdag zo'n alleszeggende dag is..
pi_92712727
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Erger me aan het feit dat ik het niet kan vieren. Tis de dag van de liefde en blabla...
Ik had d'r uitgenodigd om naar mij toe te komen, maar ze ging iets met hem doen en ik moest 'rekening houden dat er misschien wat uit zou kunnen komen'.

De klap die bij jou heel snel bij jouw break-up kwam, komt nu langzaam maar zeker naar mij toe. En ook al is de breuk niet meer vers, een smack in the face blijft het toch.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 13 februari 2011 @ 12:51:51 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712870
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

T irritante is dat t altijd langer duurt dan je denkt voordat het over is.
Ja, het begint met *O* en de mogelijkheden zien, maar als de euforie weg is, besef je wat je kwijt bent en dan begint het pas...

"’t Was eerst een eindloos hunkren, een dwalen her en der,
Werd toen een daaglijksch derven, en toen ook dat niet meer."

Mooi, van JC Bloem O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92712944
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Erger me aan het feit dat ik het niet kan vieren. Tis de dag van de liefde en blabla...
Ik had d'r uitgenodigd om naar mij toe te komen, maar ze ging iets met hem doen en ik moest 'rekening houden dat er misschien wat uit zou kunnen komen'.

De klap die bij jou heel snel bij jouw break-up kwam, komt nu langzaam maar zeker naar mij toe. En ook al is de breuk niet meer vers, een smack in the face blijft het toch.
Valentijn is niet de dag van de liefde.. Is puur commercieel..

En hier had je eigenlijk al rekening mee moeten houden voor dat je FB werd, je wist dat er contact was tussen hun.

En ik denk niet dat dit te vergelijken is met mijn break up..
pi_92713290
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En hier had je eigenlijk al rekening mee moeten houden voor dat je FB werd, je wist dat er contact was tussen hun.

En ik denk niet dat dit te vergelijken is met mijn break up..
Ohjee, het commercieverhaaltje weer... Dat is wat je er zelf van maakt. Ik heb haar vorig jaar meegenomen naar dat park en we hebbend aar een hele fijne tijd gehad. Ik weet dan ook wat die dag voor mij en haar betekent :)

Dat weet ik wel, maar als alle tekenen erop wijzen dat ze me misschien terug zou willen dan ga je iets minder rationeel denken.

Een emotionele klap is en blijft een emotionele klap. Dat de situatie anders is wil niet zeggen dat er géén overeenkomsten zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92713540
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ohjee, het commercieverhaaltje weer... Dat is wat je er zelf van maakt. Ik heb haar vorig jaar meegenomen naar dat park en we hebbend aar een hele fijne tijd gehad. Ik weet dan ook wat die dag voor mij en haar betekent :)

Dat weet ik wel, maar als alle tekenen erop wijzen dat ze me misschien terug zou willen dan ga je iets minder rationeel denken.

Een emotionele klap is en blijft een emotionele klap. Dat de situatie anders is wil niet zeggen dat er géén overeenkomsten zijn.
Dan ligt het dus niet aan valentijnsdag maar door de gebeurtenis die er vorig jaar was rond deze tijd. En wat dat heeft betekent..

Er zullen vast overeenkomsten zijn, maar ook heel veel verschillen, daar vind ik niet dat je kunt vergelijken..
pi_92713989
Ik ben blij dat ik zowat alles op de rails heb
Behalve die soort van burnout die ik heb dat herinnerd me er vaak aan .
Merk wel dat ik me soms eenzaam voel ,maar voor ik een compleet nieuw gebit heb wil ik nog geen meid om me heen .
Zeg nooit nooit ,maar toch.
Ik ben blij dat anderen er nu ook achter komen hoe ze is dat doet mij ook goed
pi_92714241
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:59 schreef Bartinhoo het volgende:
Sorry, maar ik vind de hele discussie omtrend Neo echt wat overtrokken...
Iedereen post hier in een ''goede'' bui wel eens dingen waar ze in een ''dip'' periode weer wat anders over denken, en daarnaast zijn er buiten Neo genoeg anderen die zich tot in het oneindige aan die spreekwoordelijke zelfde steen blijven stoten...

Ik heb het allemaal met een schuin oog gevolgd, misschien heb ik een en ander over het hoofd gelezen, maar ik ben nergens echt posts van Neo tegengekomen waarvan mijn haren recht overeind gingen staan oid. Moet eerlijk zeggen dat het ge - slowchat over koekjes met koffie in de ochtend van bepaalde users me meer stoort.. Daar is dit topic namelijk niet voor bedoeld..

Niet dat ik hiermee nu een nieuwe war wil ontketenen, maar dit topic is voor iedereen en wat ik de laatste tijd een beetje zie gebeuren is dat er een bepaald kliekje begint te vormen. Leuk en aardig allemaal, maar de reactie die dat tot dusverre oplevert komt dit topic duidelijk niet ten goede, gezien het aantal posts van de laatste week en vooral waarover!

Ik ben hier in het verleden ook wel eens hard aangepakt door mensen die posts typten naar mij alsof ze al jaaaren over hun ex heenzijn, om vervolgens een week later van diezelfde user een emotionele klaagzang te lezen waaruit blijkt dat het nog lang niet zo vererkt is als deze eerder deed voorkomen. Maar dat is allemaal deel van de ''achtbaan'', en vind het dan ook flauw om iemand vervolgens te gaan wijzen op posts die eerder geplaatst zijn....
Ja maar jij bent nooit aangevallen door Neo, en bepaalde andere personen wel.. En de SC is al heel lang over..

Ik kan me heel goed voorstellen dat die mensen niet meer posten, en zich er geremd in voelen.. Vooral ook omdat ze het gevoel krijgen niet helemaal serieus genomen te worden. (in mijn ogen kan dat zo overkomen)

Zoals Goofy ook al heeft gepost vannacht.

Ik heb geen zin meer om hier over te posten in het topic, maar ik baal er wel heel erg van. En ook ik voel me niet zo vrij meer op hier te posten..

Goofy zei dit:

quote:
Omdat je geen recht van spreken hebt als je er zelf ook niet achter staat. Vooral nu eens te meer blijkt dat je nog steeds om je ex heen loopt te draaien en totaal niks doet met de tips die mensen hier hebben gegeven (en weet je, de meeste tips zijn gebaseerd op ervaring, want niet iedereen hier is bezig met het verwerken van zijn eerste relatie) is het in my opinion onverstandig om dan tegen anderen te gaan roepen dat ze eens wat meer moeten ondernemen en die ex moeten vergeten. Dat is natuurlijk vrij ongeloofwaardig. Daarom is het nogal ironisch dat dat stukje tekst in mijn vorige antwoord juist van jou af komt. Je weet het wel, je doet er alleen niks mee. Dat je het nu wel opvolgt schiet natuurlijk niet op; het leed is allang geschied dus dat is makkelijk gezegd.

Daarbij heb ik het idee dat mensen zoals WanderingWhy en Mr. Myst niet zitten te wachten op dit soort flauwekul van je en daarom nu ook weg uit dit topic blijven. Juist omdat ze, zoals zelf aangegeven een paar pagina's terug, niet zitten te wachten op een knulletje die hun even komt vertellen wat ze moeten doen terwijl datzelfde knulletje al weet ik hoeveel keer met zijn kop tegen diezelfde muur is gelopen. That's how it is...
pi_92714549
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, het begint met *O* en de mogelijkheden zien, maar als de euforie weg is, besef je wat je kwijt bent en dan begint het pas...

"’t Was eerst een eindloos hunkren, een dwalen her en der,
Werd toen een daaglijksch derven, en toen ook dat niet meer."

Mooi, van JC Bloem O+.
Inderdaad een mooie. :)
Zo werkt het inderdaad wel een beetje, eerst ben je helemaal blij, kun je je lekker uitleven, daarna komt pas de echte dip. En dat moet echt slijten. Ik heb eigenlijk pas sinds begin dit jaar er weer echt zin in. En dan nog heb ik wel eens momenten dat het lastig is.

Al kan ik gelukkig wel weer onbevangen zijn. Gisteren kwam ik een hele leuke dame tegen en besloot er werk van te maken. Helaas was het haar vriendje bij wie ik informeerde of ze nog single was. :')
Heb hem gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en daarna nog een leuke avond gehad.
pi_92714786
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

^) ? ;)
pi_92714965
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

[..]

^) ? ;)
Octa, waar was jij al die tijd! (Al kan ik dat ook over mezelf zeggen) :*

Hoe gaat het?
pi_92714997
fijn om te horen dat er meerdere weer op de markt zijn :Y :Y
Ik post hier gewoon nog even om even kijkje te nemen en eventueel tips te geven. Ben allang niet meer bezig met verwerken ex, gewoon juist om af en toe nog een kijkje te nemen , maar zo zijn er meerdere.

Ik zie het zo des te sneller je uit dit topic bent des te beter het met je gaat :Y
pi_92715060
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik post hier gewoon nog even om even kijkje te nemen en eventueel tips te geven. Ben allang niet meer bezig met verwerken ex, gewoon juist om af en toe nog een kijkje te nemen , maar zo zijn er meerdere.

Ik zie het zo des te sneller je uit dit topic bent des te beter het met je gaat :Y
I second that. :)
pi_92716489
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Octa, waar was jij al die tijd! (Al kan ik dat ook over mezelf zeggen) :*

Hoe gaat het?
Ben blijven meelezen, maar voelde noch de behoefte om me te mengen in de "Wat gaan we hier offtopic"-discussie (al had je gelijk in de publiek gesprek met de mod van dienst), noch in de "Neo komt eventjes iedereen in dit topic schofferen"-discussie. Al wil ik over dat laatste toch opmerken dat Neo -nu hij door z'n ex nogmaals met z'n neus op de feiten gedrukt wordt- beschaafd behandeld wordt. Pluim voor de users in deze thread.

Dus : waar was jij ? En hoe gaat het met jou ? Nog last van de opdringerige vrijwilliger of heeft hij de boodschap definitief begrepen ? ;)

Met mij gaat het eigenlijk redelijk goed. Niettegenstaande ik geen nieuwe liefde in het vizier heb, of geen behoefte voel om me in het uitgangsleven te storten, kom ik de dagen redelijk goed door.
Ben nog maar weining met ex bezig - de enige manier waarop ze nog in mijn gedachten passeert, is in algemene termen - maar dat blijft meestal bij een gedachtenflits, na een seconde of 2 is dat weg.

quote:

Aangezien ik (tot nu toe ?) enkel in dit topic heb gepost... :')
pi_92716588
quote:

Je hebt gelijk. Ik wil daarbij wel een nuance-verschil opmerken: Des te eerder je vrijwillig uit dit topic bent, des te beter het met je gaat.

Ik heb helemaal geen zin om de discussie weer op te gaan rakelen (dan gaan we ook wel weer heel erg offtopic, en dat zou bepaalde mensen alleen maar meer redenen geven om te klagen), maar door de manier waarop er hier door bepaalde mensen gepost wordt, heb ik geen behoefte meer om m'n verhaal te doen. Er wordt namelijk niet gelezen, daardoor wordt er commentaar gegeven dat kant noch wal raakt.

Wat dat betreft was ik ook wel blij om te lezen hoe goofy erover denkt. Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.

Begrijp me niet verkeerd: Het is goed om af en toe wakker geschud te worden, het hoeft echt niet alleen maar een 'aai over de bol' te zijn. Iedereen heeft een andere kijk op de zaak, en dat is de kracht van dit topic. Als je het dan niet met elkaar eens bent, is dat niet erg. Het kan nog voor inzichten zorgen. Maar energie steken in mensen die niet goed lezen, tot drie keer achtereen, is in mijn ogen nutteloos, en zonde van de moeite.
Hoe diegene zelf met zijn of haar situatie omgaat is tot daar aan toe. We hebben allemaal andere ervaringen, en handelen allemaal anders. Maar laat elkaar in je waarde, en zorg dat je van iemands situatie af weet, voor je gericht tips gaat geven.

Ik kan voor mezelf zeggen dat het echt niet beter is gegaan sinds ik hier niet meer post. Wat er allemaal is gebeurd, is nogal persoonlijk en ik weet niet of ik hier nog zo openhartig over mag zijn. Wie weet gebeurd dat nog wel. Het ging mij vooral even om het nuance-verschil over het wegblijven uit dit topic. :)

@Octa: Goed om weer wat van je te horen/zien! :) Ik was heel erg benieuwd hoe het met je ging. Fijn dat het qua verwerking eigenlijk best goed met je gaat! :)
pi_92716682
Ik haat facebook :{

Kom je op de startpagina staat er als status van hem om 5 uur vannacht:
Alles gedaan wat niet gepland was,, wat een feest!

Dat kan dus echt van alles betekenen, maar in ieder geval dat ie zeg lekker aan het vermaken is zonder mij.. En waarschijnlijk met een meisje aangezien het niet gepland was.
Ik moet ophouden met mezelf kwellen |:(
pi_92716869
blokkeren die hap dan.
  zondag 13 februari 2011 @ 14:38:48 #219
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92717000
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Laat die meid toch eens los. Hoe vaak is hier nu al niet geroepen dat vriendjes blijven na de breuk niet kan en niet werkt op zo'n korte termijn? En toch blijf je steeds al die fouten maken waar men je voor probeert te waarschuwen.

Wat is de werkelijke reden dat je haar hebt uitgenodigd?
pi_92717106
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:38 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Laat die meid toch eens los. Hoe vaak is hier nu al niet geroepen dat vriendjes blijven na de breuk niet kan en niet werkt op zo'n korte termijn? En toch blijf je steeds al die fouten maken waar men je voor probeert te waarschuwen.

Wat is de werkelijke reden dat je haar hebt uitgenodigd?
Ik kreeg het gevoel dat er wederzijdse gevoelens waren... Dat was trouwens ook zo (heeft ze verteld). Maar blijkbaar heeft die andere ex ook weer alles uit de kast gehaald om haar voor d'r te winnen en daar lijkt ze nu voor te vallen.

Weetje wat het is, mijn verstand zegt ook dat ik grote afstand moet nemen. Maar mijn gevoel zegt dan dat ik in een eenzaam vacuum kom (logisch natuurlijk) en mezelf eenzaam ga voelen, omdat ik zo gehecht ben aan haar rol in m'n leven.
Dat is natuurlijk een bekend gevoel, maar moeilijk voor mij om te doorbreken.
Verstand zegt a, gevoel doet b
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92717147
@Mr.Myst en oa Octo en JOycie88,
Leuk jullie weer even te zien! (naja, lezen dan ;)) Mr.Myst; opnieuw veel sterkte, heb je leren kennen als een eerlijk een respectvol poster hier en dat maakt het jammer c.q. een gemis dat je hier niet vaker je omstandigheden deelt en anderen verder helpt. (jaja, de anderen ook :+ )

@Goofy:
Nog dank voor je woorden maar ik kan me prima verdedigen hoor. Voor mij geldt simpel dat je altijd moet inzien dat je keuzes hebt :)

@Neo:
Sterkte in je nieuwe/herhaalde situatie. Ik hoop dat deze situatie je het inzicht geeft wat jou verder kan helpen.

Uiteraard blijf ik ook af en toe meelezen maar voor mij zijn er thans even 'andere bezigheden' die mij veel rust en vreugde geven. Mocht er meer over te vertellen zijn dan vertel ik er dan wel meer over.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_92717209
Ik ga hem van de week ook weer zien

Hij wil gewoon een keertje gezellig bijkletsen en ik heb er verder ook geen hoop bij.
We missen alleen allebei het 'maatjes gevoel' dat we samen hadden (oke, ik mis nog wel wat meer dan dat, maar als ik iets van onze vriendschap kan behouden zou dat al fijn zijn).
En als het stom/vervelend/moeilijk/kut word dan weet ik genoeg en dan hoeft het niet nog een keer van mij..

Daarom is het ook een beetje raar als ik hem op facebook blokkeer, dat staat zo van ik hoef geen contact meer met je maar kom maar wel gezellig langs.. :P

En ik ben niet van mening dat je altijd vrienden kan blijven, maar ik ga er ook niet van uit dat het automatisch niet kan. Het zal niet zo zijn als eerst, maar ik zie in mijn omgeving dat mensen gewoon normaal met elkaar om gaan en gewoon vrienden blijven.
Maar dat ligt natuurlijk aan de situatie (hoe het was toen je iets had/waarom het uitging/hoe het uitging/etc.)
pi_92717783
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst en oa Octo en JOycie88,
Leuk jullie weer even te zien! (naja, lezen dan ;)) Mr.Myst; opnieuw veel sterkte, heb je leren kennen als een eerlijk een respectvol poster hier en dat maakt het jammer c.q. een gemis dat je hier niet vaker je omstandigheden deelt en anderen verder helpt. (jaja, de anderen ook :+ )

@Goofy:
Nog dank voor je woorden maar ik kan me prima verdedigen hoor. Voor mij geldt simpel dat je altijd moet inzien dat je keuzes hebt :)

@Neo:
Sterkte in je nieuwe/herhaalde situatie. Ik hoop dat deze situatie je het inzicht geeft wat jou verder kan helpen.

Uiteraard blijf ik ook af en toe meelezen maar voor mij zijn er thans even 'andere bezigheden' die mij veel rust en vreugde geven. Mocht er meer over te vertellen zijn dan vertel ik er dan wel meer over.
Ik vind het fijn om te lezen dat er bij jou positieve ontwikkelingen (in de zin van 'andere bezigheden') zijn waardoor je je goed voelt. Ik hoop dat dat gevoel zich kan blijven ontwikkelen.

Dit topic was voor mij een uitlaatklep, een manier om m'n gedachten van me af te schrijven. Mijn kijk op deze relatie, en daardoor ook mijn kijk op het leven. Het is dan fijn om feedback te krijgen van mensen die met je meeleven, maar wel op 'gepaste afstand' staan. Ik deel mijn gevoelens bijvoorbeeld ook thuis, maar iemand met wat meer afstand kan daar toch nuchterder naar kijken.

Hoewel mijn gevoelens op dit moment veroorzaakt zijn door de breuk met mijn ex, weet ik niet of dit nog helemaal 'topic-gerelateerd' is. Dat gaat dan weer voor een discussie zorgen waar ik eigenlijk niet zo'n trek in heb. Daarbij heb ik alles altijd open in dit topic gezet, en tot op zekere hoogte zou ik dat ook best weer kunnen doen. Er zit alleen een rem op, op dit moment. Vooral door hetgeen wat er de laatste anderhalve week allemaal is gebeurd, en dat is voornamelijk op persoonlijk vlak. Op 'ex-gebied' is er ook het een en ander voorgevallen, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben, en ik weet ook niet wat ik daar mee aan moet.

@CeeZee: Dat maatjes-gevoel is vervelend he. Dat mis ik ook ontzettend, zelfs na bijna 3 maanden. Ik heb destijds bewust (in overleg met m'n ex) ervoor gekozen om haar van alles te verwijderen. Geen Hyves meer, geen msn. Ik weet dat ze inmiddels ook FB heeft, maar ook daar zijn we geen 'vrienden', dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.

Zoals gezegd is er de afgelopen tijd wel het een en ander voorgevallen op 'ex-gebied', maar mijn gevoel daarbij is heel erg dubbel. Ik weet niet wat ik ermee wil. Ik wil vooral niet meer teleurgesteld worden.
  zondag 13 februari 2011 @ 15:03:04 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92717928
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Inderdaad een mooie. :)
Zo werkt het inderdaad wel een beetje, eerst ben je helemaal blij, kun je je lekker uitleven, daarna komt pas de echte dip. En dat moet echt slijten. Ik heb eigenlijk pas sinds begin dit jaar er weer echt zin in. En dan nog heb ik wel eens momenten dat het lastig is.

Al kan ik gelukkig wel weer onbevangen zijn. Gisteren kwam ik een hele leuke dame tegen en besloot er werk van te maken. Helaas was het haar vriendje bij wie ik informeerde of ze nog single was. :')
Heb hem gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en daarna nog een leuke avond gehad.
Ben jij nou een man of een vrouw? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 15:04:42 #225
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92717998
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben jij nou een man of een vrouw? :P.
Mevrouw voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')