Hier ben ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhh nu is het wel erg stil maar een schopje omhoog zodat anderen die het even nodig hebben ook zien .
En heb Neo nu ook al niet meer gezien ????
Dat is ook niet echt gezond, om je al zo aanhankelijk op te stellen wanneer er nog geen sprake is van een (potentiele) relatie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Meisje 2: Hier sms ik inmiddels al 4 maanden mee, elke spreekwoordelijke scheet die we laten wordt met elkaar gedeeld. Weten constant van elkaar wat we doen. Soms is er een dagje geen contact, maar 95% van de dagen wel, en dan ook echt veel. Ze is hier een keer langs gekomen en daar is het eigenlijk bij gebleven. Begint een beetje een gebed zonder end te worden
@Neo: Het valt me op dat je een sfeer om je heen creeert alsof jij slachtoffer van iets zou zijn? Speculaties houd ik niet van. Groepsvorming? Een bepaald typisch select groepje? Dan zie je meer dan ik. Zelf ben ik de afgelopen week nogal weinig op dit draadje geweest zie jequote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier ben ik
Gisteren naar de open dag van de Haagse Hogeschool geweest, dus vandaar dat ik niet hier was. Na afloop nog gechillt in Den Haag
OT: ben blij dat sommige mensen wél inzien wat ik bedoel. Jammer dat het één bepaald typisch select groepje is dat radicaal tegen mijn woorden in gaat en mijn woorden + situatie zo verdraaien zodat het lijkt alsof ik het kwaad zelve ben
Ik heb tot 10 keer toe verteld dat iedereen zo veel mag posten als ie wilt, maar dat ik de INDRUK krijg dat sommigen blijven hangen in een fase en daar liet ik mijn theorie even op los. Maar inderdaad: als je ook maar een greintje goed contact met je ex hebt, ben je niet meer serieus te nemen
Is het jaloezie Wandering? Jij mailt toch ook met die ex van je. Of althans, dat VERMOED jeMoet ik jou dan ook maar niet meer serieus nemen? Voor iemand van jouw leeftijd gedraag je je wel heel erg kinderachtig
Ik voel me totaal geen slachtoffer hoor. Wat ik wel weet is dat mensen die me hier niet zo kennen wel heel goed aanvoelen wat ik bedoel en dat mensen die me wel een beetje kennen me totaal niet serieus nemen omdat ik goed contact met m'n ex hebquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo: Het valt me op dat je een sfeer om je heen creeert alsof jij slachtoffer van iets zou zijn? Speculaties houd ik niet van. Groepsvorming? Een bepaald typisch select groepje? Dan zie je meer dan ik. Zelf ben ik de afgelopen week nogal weinig op dit draadje geweest zie je
Je beschuldiging aan mijn adres laat ik voor wat het is. Zonder onderbouwing is het snot van een fietser in de harde wind. Uit een donker gat en doelloos qua richting
Als concreet antwoord op je vraag: Nee, ik ben totaal niet jaloers op jou.
Ik begin even met jouw woorden: ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen woorden maar niet voor jouw interpretatie. Het is me duidelijk geworden dat jij een aantal dingen heel anders opvat dan ik ze zeg. Dat zal ik je toelichten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo:
Ik heb je duidelijk aangegeven niet in een ruzie betrokken te willen worden waar ik geen weet van heb. Als je dat niet kunt respecteren is dat jouw keuze.
Daarnaast: Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf en daar mag je me op aanspreken. Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe jij woorden interpreteert. Spreek me daar niet op aan ok?
Wat jij moet gaan leren is een ander en zijn/haar gevoelens gaan respecteren. Ik neem je kwalijk dat je mijn breuk gaat misbruiken (jaloers Wandering? dat zijn jouw woorden) om een situatie die jij met je ex hebt te willen uitventen. Ik neem je dat kwalijk omdat er geen ruimte is voor een andere interpretatie Neo.
Dat ik jou aanspreek op je ex is omdat je insinueert dat er veel meer aan de hand is dan een normale omgang met je ex. Dat heb je zelf geplaatst op dit draadje dus mag ik gevoegelijk aannemen dat je dit ook wilt delen met anderen.
Waar ik je vervolgens wel op aanspreek in dat je letterlijk twee posts later anderen aanspreekt op dat ze te lang op dit draadje blijven hangen en afstand moeten nemen van hun ex.
Dat geeft een verschrikkelijke contradictie met je eigen omstandigheden Neo..... Daar interpreteer ik niets mee, maar maak ik jou verantwoordelijk voor je eigen woorden. No offence ok?
(ik heb geen enkele reden jaloers te zijn, meer daarover later)
Waarom blowde je dan als je normaal niet blowt?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Maharbal het volgende:
Bijna 7 maanden geleden en onder normale omstandigheden ben ik er eigenlijk wel vanaf. Denk er niet zo heel erg veel meer aan en ben er ook niet heel erg veel meer mee bezig.
Gisteren op een verjaardagsfeestje van een wederzijdse vriend kwam zij ook langs. Ik had zo verschrikkelijk tegen-randje-vergiftiging-aan veel gedronken en ook nog eens geblowed (ik blow niet..), dat m'n emoties echt x100 gingen. Ik stortte helemaal in, in de badkamer opgesloten en op de grond gelegen, naar buiten gegaan waarna m'n beste vriendin maar achter me aanrende omdat die 't aan voelde komen. Uiteindelijk ben ik maar weggegaan (eerder weggebracht, was niet verantwoord) om thuis te gaan slapen. Gelukkig merkte overigens niemand het, behalve de 2 personen die met mij gingen praten.
Mijn god wat was dat ellendig. Ik had/heb nog steeds het idee dat ik er toch aardig klaar mee ben, maar kennelijk zit er diep van binnen nog iets dat omhoog komt als ik lazarus ben en haar zie. Als ik haar namelijk niet zie heb ik nergens last van.
Mijn oplossing: toch maar onzin als facebook weer verwijderen (ze had me weer toegevoegd). Het is nu wel best zo, ik begin serieus door mezelf geirriteerd te raken. Gelukkig zie ik haar bijna nooit, want ze woont en studeert in een heel andere stad. Ze was alleen toevallig ook op dit feestje, nja soit.
Nu ga ik haar een mail sturen dat ik weiger om vrienden met haar te blijven, of althans contact te houden (zij heeft het idee / de illusie dat wij nog vrienden kunnen blijven). Ik ga dat niet eens proberen, gezien gisteravond is het duidelijk dat dat niet voor mij is weggelegd met haar.
Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm is het voor veel mensen hier herkenbaar als je terugdenkt aan 'een jaar geleden deden we <vul hier je situatie in>' enz...
Ik heb dat wel heel sterk. Data zijn voor mij op de een of andere manier heel belangrijk. Ik kan je bijna vertellen op welke dag ik wat met haar deed.
We woonden weliswaar ver uit elkaar, dus de keren dat je elkaar zag, waren ook gelijk speciale momenten. Dat vind ik tevens wel het mooie aan afstandrelaties... je leeft en geniet veel meer van het moment.
Nee ik vind het ook vreemd. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meestal de afwachtende houding aanneem. Ik vind het best wel leuk, daar niet van want het is echt een knappe meid. Ken haar van vakantie afgelopen augustus en daar aten we elke avond samen en hadden we echt gespreksstof van de eerste tot laatste minuut, er was meteen spanning...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt gezond, om je al zo aanhankelijk op te stellen wanneer er nog geen sprake is van een (potentiele) relatie.
Dit bedoel ik inderdaad. Ik had vorig jaar precies hetzelfde. Had precies een jaar geleden een weekendje Landal Greenparks geboekt voor ons tweeën. Daar viel dus ook Valentijnsdag in en dat weekend was door allerlei omstandigheden wel een van de mooiste hoogtepunten die we in onze relatie hadden.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...
Maar vorig jaar waren we dit weekend een weekendje samen weg. Weet het nog als de dag van gisteren ( en het is ook nog maar een jaar geleden ). Het had enorm gesneeuwd en het was superromantisch. En natuurlijk het valentijnsweekend de week daarop...
Had echt nooit verwacht dat er zoveel in een jaar kon veranderen. Dat ik haar nu echt nooit meer spreek ( slechts incidenteel als we elkaar tegenkomen), dat zij het uitgemaakt heeft, en al helemaal dat ze nu haar valentijnsweekend met een ander gaat vieren. Dat doet me niet eens zozeer pijn, maar het idee blijft heel onwerkelijk...
Blijf me toch nog steeds afvragen WAAROM ze die afstand zo groot wou maken. Denk echt dat er weinig stelletjes zijn die op zo'n ''goede'' manier uit elkaar zijn gegaan als wij met een omhelzing en een knuffel en een traan, en toen was het ook echt voor altijd klaar, terwijl we 3 km van elkaar afwonen... Maargoed het heeft ook allemaal geen zin meer om erover na te denken...
Misschien omdat je ex wel verder is gegaan met haar leven en beseft heeft dat jij daar geen deel meer van uitmaakt en dat vriendjes blijven (nu) niet gaat werken met jou? En maar goed ook, want zoveel je er nog over mijmert hier ben je er duidelijk nog niet klaar voor. En tja, geef me eens een goeie reden waarom jij vriendjes wil blijven, want ik blijf het gevoel hebben dat de enige reden dat je dat wilt een soort van schuldgevoel naar haar toe is en dat klinkt nou niet echt als een goeie basis voor een vriendschapsrelatie. Wordt tijd dat je daar eens vanaf stapt. What's done is done. Je weet wat jij fout hebt gedaan, gebruik dat gegeven dan bij je volgende relatie.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:48 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mja dat heb ik dus ook nog wel. Moet echt zeggen dat, sinds mijn ex 3 weken geleden een ander kreeg, ik echt dubbel zo veel afstand heb kunnen nemen als in die 7 maanden van ''verwerken'' daarvoor...
Maar vorig jaar waren we dit weekend een weekendje samen weg. Weet het nog als de dag van gisteren ( en het is ook nog maar een jaar geleden ). Het had enorm gesneeuwd en het was superromantisch. En natuurlijk het valentijnsweekend de week daarop...
Had echt nooit verwacht dat er zoveel in een jaar kon veranderen. Dat ik haar nu echt nooit meer spreek ( slechts incidenteel als we elkaar tegenkomen), dat zij het uitgemaakt heeft, en al helemaal dat ze nu haar valentijnsweekend met een ander gaat vieren. Dat doet me niet eens zozeer pijn, maar het idee blijft heel onwerkelijk...
Blijf me toch nog steeds afvragen WAAROM ze die afstand zo groot wou maken. Denk echt dat er weinig stelletjes zijn die op zo'n ''goede'' manier uit elkaar zijn gegaan als wij met een omhelzing en een knuffel en een traan, en toen was het ook echt voor altijd klaar, terwijl we 3 km van elkaar afwonen... Maargoed het heeft ook allemaal geen zin meer om erover na te denken...
Ik heb al eerder alle contact verbroken en het ging me prima af. Zij stuurde me af en toe smsjes waar ik gewoon normaal op reageerde. Ze voegde me op het laatst weer toe op fb en begon het contact iets te intensiveren en het blijkt maar weer dat ik daar geen behoefte toe heb, dus weer alle contact nu definitief verbroken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Mishu het volgende:
@Maharbal: Stiekem hoop je misschien nog dat ze spijt krijgt als jij de banden verbreekt. Pas daar wel mee op want straks voel je je weer teleurgesteld misschien.
Moah, misschien komt mijn verhaal een beetje verkeerd over, maar inmiddels 8 maanden verder kan ik zonder te liegen of dubbele gedachten oprecht zeggen dat ik blij ben dat ze uit mijn leven is, en ik hou haar ook liever uit mijn leven...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:44 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Misschien omdat je ex wel verder is gegaan met haar leven en beseft heeft dat jij daar geen deel meer van uitmaakt en dat vriendjes blijven (nu) niet gaat werken met jou? En maar goed ook, want zoveel je er nog over mijmert hier ben je er duidelijk nog niet klaar voor. En tja, geef me eens een goeie reden waarom jij vriendjes wil blijven, want ik blijf het gevoel hebben dat de enige reden dat je dat wilt een soort van schuldgevoel naar haar toe is en dat klinkt nou niet echt als een goeie basis voor een vriendschapsrelatie. Wordt tijd dat je daar eens vanaf stapt. What's done is done. Je weet wat jij fout hebt gedaan, gebruik dat gegeven dan bij je volgende relatie.
Het wordt alleen een schijtdag als jij er een schijtdag van maakt.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ben bang dat de ex van mijn ex een poging gaat doen op valentijnsdag
Sowieso zal dit een schijtdag worden... alles staat in het teken van liefde (commercie boehoe ja ik weet het) en wij zitten hier een beetje single en depri te zijn
Bah, dat zijn wel de minder fijne situaties van het gedumpt en single zijn.
Ben ik het deels met je eens ja, maar het is moeilijk om er omheen te komen. En het roept toch wel herinneringen op. Ookal doe je nog zo je best om je groot te houden, het speelt toch wel in je hoofd.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het wordt alleen een schijtdag als jij er een schijtdag van maakt.
Dus?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ben bang dat de ex van mijn ex een poging gaat doen op valentijnsdag
Nou, net als biijna iedereen hier, vind ik het ook kut om te weten dat ze dan met iemand anders de dingen deelt die ik met d'r deelde..quote:
Klopt, kerst vond ik veel moeilijker, ook zijn verjaardag komt eraan. Dat vind ik rotter als valentijn.. Ben nu lekker op mijn werk hartjes aan het maken om vanmiddag met de kinderen na te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:08 schreef LostInSpace het volgende:
Ik vond valentijnsdag altijd wel grappig.. maar uiteindelijk is het een dag als elk ander.
Met kerst vind ik het veel moeilijker als je alleen zit. Is ondanks alles al een tijd niet meer gebeurd, maar toch. Het blijft dramatisch om in je eentje naar zo'n AH kerstboompje te turen terwijl iedereen bij familie en partner zit.
Je hebt gelijk, waarschijnlijk is de behoefte er over 3 weken ook nog wel, of juist weer niet. Ik zal het afwachten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Bartinhoo het volgende:
Je spreekt jezelf in de laatste alinea wel een beetje tegen, omdat je zegt dat jullie er misschien over 3 weken beiden geen behoefte meer aan hebben, maar er toch spijt van gaat krijgen. Geen behoefte en spijt gaan imo. niet samen...
Hier heb je zeker een goed punt. Goed dat je het zegt. Ik ben ook hartstikke blij dat het mee lijkt te vallen, en wil het daarom, zoals je terecht zegt, niet op gaan zoeken. Ik ga d'r niet contacterenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Bartinhoo het volgende:
Verder hoe ik het lees ben je al heel snel verder gegaan met leven, al denk je er ( die 1.5 uur) nog wel over na. Als ik jou was zou ik blij zijn dat het bij jou zo goed gaat, en de problemen dus niet gaan opzoeken. Heb er zelf 7 maanden over gedaan om te kunnen denken als jij al doet na 1.5 week, en kan je inderdaad vertellen dat afspreken niet gaat helpen om je (nog ) beter te gaan voelen...
Zo te lezen is de reden waarom het uit is duidelijk, en wil je haar ook niet terug, ik zou het de komende weken daarom maar even rustig houden wat betreft afspreken, als jullie een relatie van 3 jaar hebben gehad dan zijn jullie over 3 weken echt niet uit elkanders hoofd verdwenen en afspreken kan later altijd nog als dan de behoefte nog bestaat. Dan zijn ook de emoties wat verder bezonken, en ga je geen dingen zeggen waar je later spijt van krijgt ( heb ik zelf wel gedaan helaas)...
Het mooie is dat nagenoeg iedereen in dit topic PRECIES hetzelfde denkt zoals jij nu. (inclusief ik). We denken allemaal dat het zo ontzettend speciaal was met die ene, en dat het bij de volgende niet meer voor gaat komen. Bedenk je dan twee dingen, ten eerste: we hebben schijnbaar allemaal minstens 1 keer dit maatje gevonden, waarschijnlijk per toeval. Als er echt maar 1 zo iemand in nederland, of zelfs maar op deze aarde loopt, hoe groot is dan de kans dat wij hem/haar allemaal tegen het lijf zijn gelopen en een relatie zijn begonnen? Bijna 0.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef CeeZee het volgende:
Ja dat heb ik ook, hij was niet alleen mijn vriend, maar ook echt mijn maatje waar ik 2 jaar alles meedeelde..
Hoewel mijn vrienden en famlie ook geweldig zijn, was hij toch wel degene die me ECHT begreep en die ik alles kon vertellen.. En ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik weer zo iemand tegen kom..
Ik hoor en weet natuurlijk wel dat dit op een dag vanzelf weer komt, alleen daar heb ik nu niks aan.. Maar wel fijn dat er hier mensen zijn die dat begrijpen!
Hmm, verklaar u nader (als je wilt).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef undissputed het volgende:
ik kap ermee met aanklooien met mijn ex.
Het voelt zo ontzettend kut als ik met haar ben en het voelt ook klote als ik zonder haar ben. We zijn gewoon niet bedoeld voor elkaar.
Dit, en het feit dat je ook naar elkaar toe groeit in een relatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:17 schreef tentonele het volgende:
Het mooie is dat nagenoeg iedereen in dit topic PRECIES hetzelfde denkt zoals jij nu. (inclusief ik). We denken allemaal dat het zo ontzettend speciaal was met die ene, en dat het bij de volgende niet meer voor gaat komen. Bedenk je dan twee dingen, ten eerste: we hebben schijnbaar allemaal minstens 1 keer dit maatje gevonden, waarschijnlijk per toeval. Als er echt maar 1 zo iemand in nederland, of zelfs maar op deze aarde loopt, hoe groot is dan de kans dat wij hem/haar allemaal tegen het lijf zijn gelopen en een relatie zijn begonnen? Bijna 0.
Conclusie, er zijn een hele hoop 'perfecte' partners op deze wereld, waarbij je er af en toe eentje tegen het lijf zult lopen. Dat merk je niet meteen, maar dat deed je vast ook niet bij je ex. Dit groeit en ontwikkeld, misschien zelfs nog beter dan wat je nu te verwerken hebt.
Niet doen! Dan glij je alleen maar terug. Zelfs als het al waar zou zijn dat ze meteen over je heen is (en dat betwijfel ik, want dan had ze wel contact opgenomen, niks van je laten horen is moeilijker) doe je jezelf er geen enkel plezier mee om zo'n pijnlijk gesprek te hebben. Dan zak je gewoon weer een paar weken terug in het proces.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef H6-4ever het volgende:
Krijg toch de behoefte om eens contact op te nemen met mijn ex...maar aan de andere kant zal ze toch niet zeggen wat ik wil horen, ze is nu eenmaal compleet over mij heen, eingelijk vanaf dag 1 al en dat zit mij nog steeds wat dwars, ik heb krijg gewoon het gevoel dat ik haar wat heb aangedaan...vindt ik onterecht want we hebben het wel heel mooi gehad samen, wil die herinneringen koesteren en verder gaan met mijn leven, en niet het gevoel hebben dat het zonde van onze tijd is geweest..maar goed, dan leg ik mijn gevoel weer in haar handen en dat gaat ook niet goed komen vrees ik....hmm dipje denk ik
quote:
Stuur iemand anders om die spullen op te halen als het even kan, en ga niet te lang piekeren over wat haar gevoelens voor jou waren/zijn. Ze is je echt niet zomaar vergeten, maar jij hebt haar op een voetstuk geplaatst omdat het onbereikbaar is. Je kent het gezegde toch wel dat een kat geinteresseerd is in een bolletje touw als ie het niet kan krijgen, en als je het aan hem geeft stopt ie na een minuut met spelen? Dit werkt net zo, je DENKT dat het beste wat er in je leven kan gebeuren haar terugkrijgen is, maar als je haar zou hebben zou het binnen no-time waarschijnlijk weer uit zijn, hoe overtuigd je daar nu ook van bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef H6-4ever het volgende:
Denk dat je gelijk hebt, maar het is ook zoals barthinoo al eens aangaf, van een hechte relatie naar nog minder als vage kennis band...dat is ook wat ik raar vindt, heb haar er wel een keer op aangesproken en haar reactie was, ja mischien doe ik wel zo bot omdat ik je geen valse hoop wil geven...toch steekt het mij ergens dat ze zo nuchter eronder is...ben mischien wel jaloers dat zij zo snel verder gaat zonder mij, ik kan dat blijkbaar niet zo snel...en roept wel vragen op over haar gevoelens die ze voor mij had! Maar je hebt gelijk een gesprek daarover zal weinig duidelijk geven en alleen maar ingewikkelder kunnen maken, dat van die mail is een goed idee! Maar wanneer is het moment om haar te sturen, want zit ook nog met het probleem dat ik bij haar langs moet spullen halen, en zsm eingelijk....
Ik had net als jou en anderen precies dezelfde gedachten. Het ging toch goed etc, en zo snel dat ik de sleutel mocht teruggeven etc. Maar neem van mij aan voor haar is het ook niet makkelijk.... Maar dingen in een brief ofzo schrijven heeft geen nut i.m.o. Ze HOEFT je helemaal niets te vertellen, jullie zijn niets meer van elkaar. Je kan de waarheid dus ook niet meer te weten komen. Gewoon doen of je haar niet meer kent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef H6-4ever het volgende:
Denk dat je gelijk hebt, maar het is ook zoals barthinoo al eens aangaf, van een hechte relatie naar nog minder als vage kennis band...dat is ook wat ik raar vindt, heb haar er wel een keer op aangesproken en haar reactie was, ja mischien doe ik wel zo bot omdat ik je geen valse hoop wil geven...toch steekt het mij ergens dat ze zo nuchter eronder is...ben mischien wel jaloers dat zij zo snel verder gaat zonder mij, ik kan dat blijkbaar niet zo snel...en roept wel vragen op over haar gevoelens die ze voor mij had! Maar je hebt gelijk een gesprek daarover zal weinig duidelijk geven en alleen maar ingewikkelder kunnen maken, dat van die mail is een goed idee! Maar wanneer is het moment om haar te sturen, want zit ook nog met het probleem dat ik bij haar langs moet spullen halen, en zsm eingelijk....
Klopt, inloggen op iemands PERSOONLIJKE website vind ik erg ver gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef goofy_goober het volgende:
En waar heeft ze dan precies nog meer over gelogen, behalve die relaties?
Ik vind het overigens not done om in te loggen op haar facebook omdat je 'goh, toevallig' haar password weet en dan met zo'n zwak excuus te komen. Daarmee heb je ook je eigen glazen ingegooid. Waarom deed je dat?
Maar goed, wees blij dat ze je buitensluiten. Je moet je juist distantieren van zulke mensen. Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
Ik weet dat het niet slim was op d'r facebook te kijken, maar het was absoluut niet mijn bedoeling dit te zien. Ik trok het gewoon ff niet meer, weken niets meer van ze te horen... we hadden ook afgesproken dat we het later nog zouden gaan proberen als ze weer op haar pootjes stond, dus echt uit was het niet. Ik wilde gewoon iets positiefs van ze zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef goofy_goober het volgende:
En waar heeft ze dan precies nog meer over gelogen, behalve die relaties?
Ik vind het overigens not done om in te loggen op haar facebook omdat je 'goh, toevallig' haar password weet en dan met zo'n zwak excuus te komen. Daarmee heb je ook je eigen glazen ingegooid. Waarom deed je dat?
Maar goed, wees blij dat ze je buitensluiten. Je moet je juist distantieren van zulke mensen. Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef goofy_goober het volgende:
Die trekken je alleen maar mee in hun neerwaartse spiraal van ellende en zo te horen ben jij ook wel toe aan een babbeltje met een psych.
Klopt, heb je opzich gelijk in, maar:quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef goofy_goober het volgende:
Zou het me ook maar niet afvragen en die meid en familie in hun eigen sop laten gaarkoken. Ik herhaal het nog maar eens:
[..]
Nouja, een relatie die na anderhalf jaar wordt beëindigd is niet niks. In zijn geval kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er als verzorgende wilt zijn, omdat hij nog steeds van haar houdt en altijd voor haar heeft gezorgd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom MOET jij dat doen? Ben jij haar verzorgende?
Nee, maar ik ga het dan ook niet oplossen. Ik zorg alleen dat het boven water komt, omdat ze anders haar hele leven blijft verneuken, tot ze over 20 jaar als crackhoer achter het station staat, terwijl haar 3 kinderen bij haar ex wonen ofzo. Daarnaast maakt ze er iedereen om zich heen kapot mee, ook mensen om wie ik geef. Dat kan ik gewoon niet laten gebeuren...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom MOET jij dat doen? Ben jij haar psychiater?
Nee klopt...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, een relatie die na anderhalf jaar wordt beëindigd is niet niks. In zijn geval kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er als verzorgende wilt zijn, omdat hij nog steeds van haar houdt en altijd voor haar heeft gezorgd.
Of zit ik er nu naast, Chewbalhaar?
Sterkte in ieder geval... meer kan ik er helaas niet op zeggen.quote:
1e deel klopt, ik geloof ook niet meer in een relatie, wil ze alleen nog een beetje bij de afgrond wegduwen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:23 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, maar dat is geen goeie basis voor een relatie als jij altijd maar de verzorgende bent en haar steeds uit haar depressies moet zien te halen. Ze klinkt me nogal labiel in de oren.
Face it: hier word je niet gelukkiger van. En iemand die niet eens contact met jou zoekt omdat haar moeder rare dingen zou hebben vernomen is het ook niet eens waard.
Ik begrijp je gevoel ook heel goed hoor, maar ik probeer me altijd te bedenken dat er toch een reden moet zijn dat iemand zo snel afstand wil nemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef H6-4ever het volgende:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. NAtuurlijk is het zo dat je elkaar niet in de eeuwigheid dingen verschuldigd bent, maar kom op, je hebt (meestal) een serieuze relatie gehad, gevoelens van jezelf blootgegeven en bij de ander gevoelens uitgelokt, je bent op zijn minst verschuldigd om een en andere uit te leggen / te verifieren. Vooral als je zelf de relatie uitmaakt, en de ander nog met vragen zit...quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik had net als jou en anderen precies dezelfde gedachten. Het ging toch goed etc, en zo snel dat ik de sleutel mocht teruggeven etc. Maar neem van mij aan voor haar is het ook niet makkelijk.... Maar dingen in een brief ofzo schrijven heeft geen nut i.m.o. Ze HOEFT je helemaal niets te vertellen, jullie zijn niets meer van elkaar. Je kan de waarheid dus ook niet meer te weten komen. Gewoon doen of je haar niet meer kent.
Ik weet het klinkt zo makkelijk dat dacht ik ook, maar het helpt echt.
Ik vind het nogal vreemd dat je nu dit zegt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Mijn ex is iemand van mijn eigen leeftijd, maar qua karakter en gedrag is het echt nog een meisje van 15. Altijd opzoek naar een vriendje, heeft ze een vriendje dan is deze de lieeeefste van de heeeeeele wereld, maar is het uit even goede vrienden en gaat ze opzoek naar de volgende.
Dit geeft ook wel aan waarom ze na 1 keer een filmpje kijken al vroeg of ik een relatie met haar wou. Voor haar was het simpelweg nog kalverliefde, haar 8e al, net zoals haar huidige nieuwe relatie weer is. Voor mij was het mijn eerste serieuze relatie, en ik hechtte er uiteinderlijk veel meer waarde aan dan zij deed... So be it..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |