abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92617046
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef CeeZee het volgende:
Het is vooral raar dat je van elkaar 'alles' opeens niks meer bent..

En dat zal vast wel weer met iemand anders komen, maar dat geeft nu wel even een leeg gevoel..
Terwijl hij er juist blij mee lijkt dat ik niks meer ben.

Gedumpt worden valt me zwaarder dan ik 2 weken terug dacht.. Het ging steeds beter..
Maar na het verdriet de eerste dagen en de afleiding vlak daarna blijft er nu toch een grote leegte achter.. :(
Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...

TVP want zie TT -O-
  vrijdag 11 februari 2011 @ 06:41:40 #152
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92623997
Nou, m'n ex-schoonmoeder bleek ondertussen op de hoogte van alle teringtyvuszooi die m'n ex heeft geflikt. Ze gaan maandag naar de psych, nu dat gister niet is doorgegaan. Zowel d'r ma als die "reserve-mams" zeggen dat ik inderdaad nog maar 1 keer langs moet komen binnenkort om die meid eens te zeggen waar het op staat en om ff alles 'af te handelen'. Ik zit nu alleen te twijfelen, of ik dit weekend ga of volgend weekend.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_92626744
Zo chewbalhaar, ik heb even teruggelezen, wat een verhaal zeg..Ben het in principe eens met wat goofy en neo zeggen.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om naast je neer te leggen.
Denk dat zo'n laatste ontmoeting zoals je hierboven zegt, wel goed is om het voor jezelf af te handelen waardoor je het daarna kunt afsluiten en loslaten. Naar mijn idee zou je dit het best zo snel mogelijk moeten doen, dus dit weekend, maar kan me ook voorstellen dat je het een beetje wilt "voorbereiden".
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:22:36 #154
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92627268
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo chewbalhaar, ik heb even teruggelezen, wat een verhaal zeg..Ben het in principe eens met wat goofy en neo zeggen.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om naast je neer te leggen.
Denk dat zo'n laatste ontmoeting zoals je hierboven zegt, wel goed is om het voor jezelf af te handelen waardoor je het daarna kunt afsluiten en loslaten. Naar mijn idee zou je dit het best zo snel mogelijk moeten doen, dus dit weekend, maar kan me ook voorstellen dat je het een beetje wilt "voorbereiden".
Met wat precies van goofy en neo ben je het eens?

Ik kan het nog maar slecht loslaten inderdaad, ze was m'n alles, ik gaf ze alles, en ik krijg een mes in m'n rug. 4x.

Ik heb vannacht aan een stuk door een brief geschreven van 3000+ woorden.
Hierin gewoon zo'n beetje heel ons verhaal, met er de fouten tussendoor geweven.

Sliep dan ook pas om half 7, terwijl ik half 9 op school had moeten zijn. Ben te laat toch nog even gegaan, zit nu te wachten tot dat college af is, want had nog een afspraak met een medestudent.

Nu wil ik nog een aantal specifieke situaties uitdenken/uitwerken, hoe ik me daar bij heb gevoeld etc. en een aantal bewerkte foto's die ik had afdrukken etc. Vanavond overleg ik nog met iemand, en waarschijnlijk ga ik dan inderdaad morgen.

Als ik volgende week ga voelt dat nogal als mosterd na de maaltijd.

Haar moeder is namenlijk al flink boos geworden op ze toen zij er achter kwam van de week, en ze gaat het maandag bij de psysch op tafel gooien. Als ze er dan alsnog niets mee doet en bewust de boot afhoudt, heeft m'n schoonma ook geen zin er steeds weer 50 euro per uur voor neer te leggen... Ik wil het dan eigenlijk voor die maandagtherapie doen, lijkt me toch beter dan er na.
pi_92627535
Ik ben het met goofy eens dat hij zegt dat ze je mee kunnen trekken in die neerwaartse negatieven spiraal. En dat het niet heel verstandig is geweest om op haar facebook in te loggen. Naar mijn idee doe je dat gewoon niet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen (misschien nu niet meer), maar je moet vooral aan jezelf denken.. En ik denk dat alleen een psych haar kan helpen..

Wat wil je met die foto's bereiken?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:56:24 #156
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92630519
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben het met goofy eens dat hij zegt dat ze je mee kunnen trekken in die neerwaartse negatieven spiraal. En dat het niet heel verstandig is geweest om op haar facebook in te loggen. Naar mijn idee doe je dat gewoon niet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen (misschien nu niet meer), maar je moet vooral aan jezelf denken.. En ik denk dat alleen een psych haar kan helpen..

Wat wil je met die foto's bereiken?
Ik zie er nog steeds niet zo'n probleem in dat ik een leuk fototje/tekstje hoop te zien op de Facebook van wat toen nog m'n vriendin was. Mocht ik zelf Facebook hebben dan had ik ook niet ingelogd, maar je kunt dus niet bekijken als je zelf geen account hebt. In principe ga je er na bijna anderhalf jaar toch wel van uit dat je geen gekke dingen voor elkaar te verborgen hou...

Enerzijds trekt ze me wel mee in een negatieve spiraal, anderzijds gaf ze me juist altijd positieve energie (tot de kerstvakantie dan). Ze koste me wel veel energie, maar dat was energie die ze me zelf ook bezorgde zeg maar.

Die foto's... gewoon hetzelfde als een gesprek of brief, een beetje emoties ventileren, confronteren en ze aan het denken zetten. Zijn gewoon simpele foto's van ons, maar dan met een tekstje er bij wat me aanspreekt, zoals een stukje songtekst.
pi_92632989
Crap, little fallback... Dacht haar te zien en alles kwam weer naar boven... Onbeantwoorde vragen etc...

* RudyCarell CTRL+ALT+DELETE zijn geheugen
pi_92639489
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 06:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nou, m'n ex-schoonmoeder bleek ondertussen op de hoogte van alle teringtyvuszooi die m'n ex heeft geflikt. Ze gaan maandag naar de psych, nu dat gister niet is doorgegaan. Zowel d'r ma als die "reserve-mams" zeggen dat ik inderdaad nog maar 1 keer langs moet komen binnenkort om die meid eens te zeggen waar het op staat en om ff alles 'af te handelen'. Ik zit nu alleen te twijfelen, of ik dit weekend ga of volgend weekend.
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!

Je gedraagt je als een loser.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_92639752
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?
Wat kom je hier eigenlijk doen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92639879
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?
Wat kom je hier eigenlijk doen?
Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?
Nou dan.
pi_92640144
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?
Nou dan.
Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is. Wat is jouw gevoel dan over je ex?
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:44:15 #162
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92640233
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Je moeder, kankerkind. :{w

Neo, thnx :)
pi_92640633
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is.
Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.
Je mag proberen mij ervoor af te schieten...

quote:
Wat is jouw gevoel dan over je ex?
Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".
Wat heeft het voor zin om je leven in te laten richten met gedachten/gevoelens over je ex? Je hebt toch wel wat beters te doen hoop ik?
De eerste week/maand is het pijnlijk, voelt als verlies. Maar je vastklampen aan iets wat verloren is trekt je sociale leven naar beneden. Gewoon uithuilen en verder gaan.
pi_92640740
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je moeder, kankerkind. :{w
Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?
Het heeft er wel wat van weg.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:56:11 #165
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92640833
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?
Het heeft er wel wat van weg.
Uiteraard ^O^ Want jou gedrag is zo sociaal ^O^

Tyft nu maar weer op, want aan reacties zoals de jouwes zit in dit topic niemand te wachten.
Hop, hop, hop, ga maar weer triangel spelen. :W
pi_92640962
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Uiteraard ^O^ Want jou gedrag is zo sociaal ^O^

Tyft nu maar weer op, want aan reacties zoals de jouwes zit in dit topic niemand te wachten.
Hop, hop, hop, ga maar weer triangel spelen. :W
Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.
Dan blijf ik nog even :)
pi_92641003
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.
Je mag proberen mij ervoor af te schieten...

[..]

Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".
Wat heeft het voor zin om je leven in te laten richten met gedachten/gevoelens over je ex? Je hebt toch wel wat beters te doen hoop ik?
De eerste week/maand is het pijnlijk, voelt als verlies. Maar je vastklampen aan iets wat verloren is trekt je sociale leven naar beneden. Gewoon uithuilen en verder gaan.
Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?
Daarbij, ik ben niet de meest subtiele prater hier, maar jij brengt dingen wel erg triest... kan ook anders. Dus ga anderen niet vertellen dat het losers zijn, als je vervolgens commentaar hebt op een backfire.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92641147
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?
Zoals er meer zitten hier om anderen eens een peper in de kont te drukken om ze vooruit te helpen.
Jammeraars die met hun kop in de put blijven hangen hebben niks aan andere users die ze naar de mond mee praat om sympathiek over te komen, waarbij ze jammeraars in die ellende blijven hangen.

quote:
Daarbij, ik ben niet de meest subtiele prater hier, maar jij brengt dingen wel erg triest... kan ook anders.
Ik ben hard en confronterend. Werkt veelal beter dan dat zeperige mee janken.

quote:
Dus ga anderen niet vertellen dat het losers zijn, als je vervolgens commentaar hebt op een backfire.
Trek ik me weinig van aan. Sorry.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:02:45 #169
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92641153
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.
Dan blijf ik nog even :)
Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongool :')
En precies zoals neo eigenlijk aangeeft, zodra jij begint met 'losers' kun je het terug krijgen ook.
pi_92641317
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongool :')
Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.

M.a.w. je kunt het gewoon niet loslaten en probeert er nog gewin uit te halen in de vorm van een trap na.

quote:
En precies zoals neo eigenlijk aangeeft, zodra jij begint met 'losers' kun je het terug krijgen ook.
Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.

Ik heb nog steeds een idee dat in jouw verhaal meer aan de hand is wat jij niet eerlijk verteld. Datgene wat ik net al een beetje door liet schemeren. Snap wel dat je dit ontkent, maar uit je posts is meer op te halen dan je verteld.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:09:58 #171
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92641455
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.

M.a.w. je kunt het gewoon niet loslaten en probeert er nog gewin uit te halen in de vorm van een trap na.

[..]

Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.

Ik heb nog steeds een idee dat in jouw verhaal meer aan de hand is wat jij niet eerlijk verteld. Datgene wat ik net al een beetje door liet schemeren. Snap wel dat je dit ontkent, maar uit je posts is meer op te halen dan je verteld.
klapjosti.
Als je een klein beetje fatsoenlijk had gelezen had je gezien dat ik niet mee ga naar een psych. Daarnaast is het nog niet eens 'officieel' m'n ex, maar ben ik afgelopen week achter diverse zaken gekomen waarom ik daar heen ga, om ze eens de waarheid te vertellen. In plaats van een trap na geven probeer ik ze juist ten koste van mezelf op de rails te krijgen.
Dat ik het met haar moeder ook bespreek, is omdat het door omstandigheden al veel langer niet zo goed gaat psychisch met haar.
De rest zou je uit eerdere posts kunnen halen in plaats van er zelf bij te verzinnen op basis van 1 post en je geweldige sociale vaardigheden en mensenkennis.

Kort samengevat, rot gewoon lekker uit dit topic en sterf. krijg een nare griep.

[ Bericht 12% gewijzigd door Chewbalhaar op 11-02-2011 16:15:19 ]
pi_92641541
U wilde iets zeggen?

*edit*

Ja dus.

Nou, je verbale kunsten bevestigen mijn gevoel. Succes verder.

[ Bericht 73% gewijzigd door Maatregel op 11-02-2011 16:16:52 ]
pi_92642372
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Flixxy het volgende:[/[..]
b]

Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...
Nou dat denk ik niet, hahah xD

Uh, die plotselinge flashbacks zijn vervelend..
Ben je lekker je ding aan het doen en dan BAM
Opeens denk je aan dat dagje weg/die vakantie/dat programma wat jullie altijd keken/die plek waar jullie vaak kwamen/etc

En dan bedenk je je dat hij daar waarschijnlijk nooit meer aan denkt.

En dan roep je dat je nooit meer iemand zo belangrijk laat zijn, terwijl je weet dat je het de volgende keer toch weer doet en dat je weer dingen deelt met iemand die later voor 1 van de 2 toch geen waarde meer hebben..

Ik wil niet meer gedumpt worden, het blijft kut, zelfs na 6 weken
pi_92642554
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Nou dat denk ik niet, hahah xD

Uh, die plotselinge flashbacks zijn vervelend..
Ben je lekker je ding aan het doen en dan BAM
Opeens denk je aan dat dagje weg/die vakantie/dat programma wat jullie altijd keken/die plek waar jullie vaak kwamen/etc
Vertel jezelf dat dat heel normaal is. Is het namelijk ook.
Dan ebt dat vanzelf weg.

quote:
En dan roep je dat je nooit meer iemand zo belangrijk laat zijn, terwijl je weet dat je het de volgende keer toch weer doet en dat je weer dingen deelt met iemand die later voor 1 van de 2 toch geen waarde meer hebben..
Dat is de frustratie die spreekt. Kop op, je weet dat tijd alle wonden heelt.

quote:
Ik wil niet meer gedumpt worden, het blijft kut, zelfs na 6 weken
Je kunt het ook anders bekijken:
Het blijft lang pijn doen omdat je oprecht gek was op diegene. Is wat voor te zeggen.
Feit is dat je dat kunt geven en dat je iemand zult vinden die het verdient.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:23:00 #175
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_92647765
Ik ben het wel met Maatregel eens met dat Chewbalhaar er wel een bijzonder sneu verhaal van heeft gemaakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')