Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef CeeZee het volgende:
Het is vooral raar dat je van elkaar 'alles' opeens niks meer bent..
En dat zal vast wel weer met iemand anders komen, maar dat geeft nu wel even een leeg gevoel..
Terwijl hij er juist blij mee lijkt dat ik niks meer ben.
Gedumpt worden valt me zwaarder dan ik 2 weken terug dacht.. Het ging steeds beter..
Maar na het verdriet de eerste dagen en de afleiding vlak daarna blijft er nu toch een grote leegte achter..
Met wat precies van goofy en neo ben je het eens?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo chewbalhaar, ik heb even teruggelezen, wat een verhaal zeg..Ben het in principe eens met wat goofy en neo zeggen.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om naast je neer te leggen.
Denk dat zo'n laatste ontmoeting zoals je hierboven zegt, wel goed is om het voor jezelf af te handelen waardoor je het daarna kunt afsluiten en loslaten. Naar mijn idee zou je dit het best zo snel mogelijk moeten doen, dus dit weekend, maar kan me ook voorstellen dat je het een beetje wilt "voorbereiden".
Ik zie er nog steeds niet zo'n probleem in dat ik een leuk fototje/tekstje hoop te zien op de Facebook van wat toen nog m'n vriendin was. Mocht ik zelf Facebook hebben dan had ik ook niet ingelogd, maar je kunt dus niet bekijken als je zelf geen account hebt. In principe ga je er na bijna anderhalf jaar toch wel van uit dat je geen gekke dingen voor elkaar te verborgen hou...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben het met goofy eens dat hij zegt dat ze je mee kunnen trekken in die neerwaartse negatieven spiraal. En dat het niet heel verstandig is geweest om op haar facebook in te loggen. Naar mijn idee doe je dat gewoon niet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je haar wilt helpen (misschien nu niet meer), maar je moet vooral aan jezelf denken.. En ik denk dat alleen een psych haar kan helpen..
Wat wil je met die foto's bereiken?
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nou, m'n ex-schoonmoeder bleek ondertussen op de hoogte van alle teringtyvuszooi die m'n ex heeft geflikt. Ze gaan maandag naar de psych, nu dat gister niet is doorgegaan. Zowel d'r ma als die "reserve-mams" zeggen dat ik inderdaad nog maar 1 keer langs moet komen binnenkort om die meid eens te zeggen waar het op staat en om ff alles 'af te handelen'. Ik zit nu alleen te twijfelen, of ik dit weekend ga of volgend weekend.
Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!
Je gedraagt je als een loser.
Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor figuur. Laat een ander in z'n waarde. Als hij de behoefte heeft om alles eens goed te bespreken met z'n ex, en zijn ex wilt dat ook, wie ben jij dan om te zeggen dat hij een leven moet gaan zoeken en dat hij een loser is?
Wat kom je hier eigenlijk doen?
Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is. Wat is jouw gevoel dan over je ex?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dit is toch het topic "kunst van het loslaten van je ex"?
Nou dan.
Je moeder, kankerkind.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Ga helemaal niet. Laat alles los. Denk aan andere dingen en: get a life!
Je gedraagt je als een loser.
Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wie ben jij dan om te vertellen dat hij een loser is.
Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".quote:Wat is jouw gevoel dan over je ex?
Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Toe maar. Geen opvoeding van sociaal gedrag mee gekregen? Of gedroeg jij je ook altijd zo bij je ex en probeer je nu op iedereen, inclusief je ex, in te praten dat het allemaal aan diegene zelf gelegen heeft?
Het heeft er wel wat van weg.
Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
UiteraardWant jou gedrag is zo sociaal
Tyft nu maar weer op, want aan reacties zoals de jouwes zit in dit topic niemand te wachten.
Hop, hop, hop, ga maar weer triangel spelen.
Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Als je blijft hannesen met exen, tot zelfs meegaan naar de psych, ben je in mijn ogen een loser die geen leven heeft.
Je mag proberen mij ervoor af te schieten...
[..]
Weg ermee. Exen zijn exen. "Ex" is de eerste helft van "exit".
Wat heeft het voor zin om je leven in te laten richten met gedachten/gevoelens over je ex? Je hebt toch wel wat beters te doen hoop ik?
De eerste week/maand is het pijnlijk, voelt als verlies. Maar je vastklampen aan iets wat verloren is trekt je sociale leven naar beneden. Gewoon uithuilen en verder gaan.
Zoals er meer zitten hier om anderen eens een peper in de kont te drukken om ze vooruit te helpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je wel een klein beetje gelijk in, maar als je er allemaal zo goed mee om kan gaan, wat heeft dit topic dan voor zin bij jou?
Ik ben hard en confronterend. Werkt veelal beter dan dat zeperige mee janken.quote:Daarbij, ik ben niet de meest subtiele prater hier, maar jij brengt dingen wel erg triest... kan ook anders.
Trek ik me weinig van aan. Sorry.quote:Dus ga anderen niet vertellen dat het losers zijn, als je vervolgens commentaar hebt op een backfire.
Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongoolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Oh, je wilt voorkomen ontmaskert te worden en zoekt enkel medelijden.
Dan blijf ik nog even
Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk het topic niet eens fatsoenlijk gelezen, mongool
Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.quote:En precies zoals neo eigenlijk aangeeft, zodra jij begint met 'losers' kun je het terug krijgen ook.
klapjosti.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Klopt. Jump erin op basis van je laatste post. En hoe je het ook probeert, als je met je ex mee gaat naar sessies van de psych, je met je ex moeder achter je ex rug bespreekt... ben je niet lekker bezig.
M.a.w. je kunt het gewoon niet loslaten en probeert er nog gewin uit te halen in de vorm van een trap na.
[..]
Nou. Kom dan eens met iets waar ik wel van onder de indruk ben.
Ik heb nog steeds een idee dat in jouw verhaal meer aan de hand is wat jij niet eerlijk verteld. Datgene wat ik net al een beetje door liet schemeren. Snap wel dat je dit ontkent, maar uit je posts is meer op te halen dan je verteld.
Nou dat denk ik niet, hahah xDquote:[b] Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Flixxy het volgende:[/[..]
b]
Pfft zo herkenbaar.. Je bent toch niet mn ex he? Haha...
Vertel jezelf dat dat heel normaal is. Is het namelijk ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, hahah xD
Uh, die plotselinge flashbacks zijn vervelend..
Ben je lekker je ding aan het doen en dan BAM
Opeens denk je aan dat dagje weg/die vakantie/dat programma wat jullie altijd keken/die plek waar jullie vaak kwamen/etc
Dat is de frustratie die spreekt. Kop op, je weet dat tijd alle wonden heelt.quote:En dan roep je dat je nooit meer iemand zo belangrijk laat zijn, terwijl je weet dat je het de volgende keer toch weer doet en dat je weer dingen deelt met iemand die later voor 1 van de 2 toch geen waarde meer hebben..
Je kunt het ook anders bekijken:quote:Ik wil niet meer gedumpt worden, het blijft kut, zelfs na 6 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |