Dan heb je denk ik ergens iets verkeerd begrepen, want niet ik, maar mijn ex heeft het uitgemaakt..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat je nu dit zegt.
Je hebt het afgelopen half jaar veelvuldig hier zitten verkondigen dat bijna al het initiatief van haar kant kwam tijdens de relatie en dat je er zelf een einde aan hebt gemaakt, waarna je toch spijt kreeg en zij je niet terug wilde.
Sorry Bart, maar je antwoord leest alsof je wrok koestert naar haar omdat zij voor iemand anders heeft gekozen in plaats van jou en dat je hoop op een nieuwe kans hiermee nu echt vervlogen is.
Voor een deel heb je wel gelijk hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef melanie_x het volgende:
Ohja en Bartinhoo, ik lees nog mee in dit topic enzo, en ik las dat je met meisjes sms't enzo maar dat je niet zo goed weet wat je ermee moet. Volgens mij vind je alleen de aandacht leuk en meer eigenlijk ook niet, anders zou je wel wat meer actie ondernemen.
Ow hoezo? Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben weer stom bezig geweest...
It's been a while![]()
Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ow hoezo? Wat heb je gedaan?
Weet je het echt zeker dat je contact wilt houden met haar? Ik zou gewoon even lekker contactloos door het leven gaan en genieten van wat je wel hebt. Het is een beetje zelfkwelling om zo contact te blijven houden. Ik kan het weten hoor. Heb hetzelfde gehad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelenEn nu kreeg ik te horen dat ze met valentijnsdag inderdaad iets met zn 2en gaan doen. Zij en haar andere ex, waar ze nu mee samenwoont (wegens omstandigheden)
Ze zei ook vaker dat ze van me hield en me toch wel heel speciaal vindt enzovoorts. Ik ben stom geweest door daar in te trappen en valse hoop te creëren.
Benefits is over dus... voelde toen ik het hoorde (telefoongesprek hadden we hierover, uurtje geleden) alsof ik opnieuw gedumpt werd. Had zelfs enkele tranen over m'n wang rollen.
Achja, jammer dan. Eigen schuld. Ik kan er niks tegen doen en ga me focussen op andere meisjes, waar ik, vóór de benefits met m'n ex, ook hard mee bezig was.
En voordat ik een shitload aan kritiek over me heen krijg: ik ben me bewust van mijn fout. Contact gaat naar een lager pitje als ze officieel weer wat met die jongen krijgt. Wil daar niet tegenaan gaan kijken.
Maar voor nu is het wel even een pijnlijke terugval
Nouja, buiten het feit dat we een relatie hadden, was ze ook m;n beste maatje. Ik kan haar alles kwijt, zonder te aarzelen, zonder mezelf te hoeven schamen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:42 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Weet je het echt zeker dat je contact wilt houden met haar? Ik zou gewoon even lekker contactloos door het leven gaan en genieten van wat je wel hebt. Het is een beetje zelfkwelling om zo contact te blijven houden. Ik kan het weten hoor. Heb hetzelfde gehad.
En eenvoor je. Het komt wel goed schatje!
Mijn ex was ook mijn beste maatje. Maar toen ik vroeg wat ie nou wilde en hij zei alleen vrienden te willen blijven, was het voor mij toch echt over. Ik kwel mezelf er alleen maar mee als ik er mee was doorgegaan. Ik zou hem dan nog vaak zien, maar ik zou niet de dingen mogen doen die we altijd eerst wel deden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, buiten het feit dat we een relatie hadden, was ze ook m;n beste maatje. Ik kan haar alles kwijt, zonder te aarzelen, zonder mezelf te hoeven schamen.
Het is makkelijker afstand te doen van een lover, dan van een beste vriend. Maar in mijn geval is die persoon beide
Ik heb nog een hele goede vriend bij wie ik vrijwel alles kwijt kan, maar dat is vrijwel alles.
Ik besef me heel goed dat dit zelfkwelling is, maar ik ben ervan overtuigd (terecht of onterecht) dat deze pijn me nog meer pijn bespaart.
Ik moet even opnieuw goed gaan nadenken over wat ik wil en op welke manier. Die gedachte is namelijk behoorlijk verwaterd de laatste weken.
Je hebt wel gelijk. Mijn verstand weet dat en wilt die weg ook op. Mijn gevoel is echter de tegenstribbelaar
En valentijnsdag is een kutdag
Sterk punt waar ik nu ook tegenaan loop. Als ik haar zie zou ik gevoelsmatig nog steeds haar een omhelzing geven gevolgd door een kus... terwijl dat gewoon niet meer kan. Zeker als ze zometeen daadwerkelijk met die jongen iets begint.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Mijn ex was ook mijn beste maatje. Maar toen ik vroeg wat ie nou wilde en hij zei alleen vrienden te willen blijven, was het voor mij toch echt over. Ik kwel mezelf er alleen maar mee als ik er mee was doorgegaan. Ik zou hem dan nog vaak zien, maar ik zou niet de dingen mogen doen die we altijd eerst wel deden.
Maar ga maar eerst goed nadenken wat je van je ex wilt en verwacht.
En valentijnsdag? Gewoon nog niet aan denken joh. Het weekend is pas net begonnen!
Klote, maar misschien wel een eye-opener voor je om de volgende keer nog eens goed na te denken voor je roept dat sommige mensen wel erg lang bezig blijven met hun ex.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het ging allemaal van het leien dakje en ik betrapte me erop dat ik langzaam toch weer wat voor dr ben gaan voelenEn nu kreeg ik te horen dat ze met valentijnsdag inderdaad iets met zn 2en gaan doen. Zij en haar andere ex, waar ze nu mee samenwoont (wegens omstandigheden)
Ze zei ook vaker dat ze van me hield en me toch wel heel speciaal vindt enzovoorts. Ik ben stom geweest door daar in te trappen en valse hoop te creëren.
Benefits is over dus... voelde toen ik het hoorde (telefoongesprek hadden we hierover, uurtje geleden) alsof ik opnieuw gedumpt werd. Had zelfs enkele tranen over m'n wang rollen.
Achja, jammer dan. Eigen schuld. Ik kan er niks tegen doen en ga me focussen op andere meisjes, waar ik, vóór de benefits met m'n ex, ook hard mee bezig was.
En voordat ik een shitload aan kritiek over me heen krijg: ik ben me bewust van mijn fout. Contact gaat naar een lager pitje als ze officieel weer wat met die jongen krijgt. Wil daar niet tegenaan gaan kijken.
Maar voor nu is het wel even een pijnlijke terugval
Oh sorry, het is ook alweer een tijdje geleden en er komen hier zoveel verhalen voorbij... Iets met bomen, een bos.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik ergens iets verkeerd begrepen, want niet ik, maar mijn ex heeft het uitgemaakt..
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef melanie_x het volgende:
Ik kom ondertussen melden dat ik weer verliefd ben![]()
27 maart 2010 maakte ik het uit met m'n ex, werd een knipperlicht relatie en op 9 september 2010 maakte ik het definitief uit en heb hem nooit meer gezien. Pff het laatste jaar was toch wel ronduit kut, zelfs bij een psycholoog geweest (en dat was een hele grote stap voor me). Ik raakte echt in een negatieve spiraal, opstaan met een kutgevoel en ermee naar bed gaan. Dus ik ben echt heel blij dat het sinds een paar maandjes weer prima gaat.
Ben zo blij dat ik nu een leuke jongen (nouja, jongen is het ook al niet meermaar 'man' klinkt ook weer zo.. tja..) heb ontmoet die uiteindelijk gewoon veel beter bij me past.
Ohja en Bartinhoo, ik lees nog mee in dit topic enzo, en ik las dat je met meisjes sms't enzo maar dat je niet zo goed weet wat je ermee moet. Volgens mij vind je alleen de aandacht leuk en meer eigenlijk ook niet, anders zou je wel wat meer actie ondernemen.
Hoezo oppassen en nadenken met zulke uitspraken? Ik sta daar nog steeds achter. Ik ben zelf ook een moeilijke loslater en volg nu ook de dingen op die jij weer van mij quote.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:16 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Klote, maar misschien wel een eye-opener voor je om de volgende keer nog eens goed na te denken voor je roept dat sommige mensen wel erg lang bezig blijven met hun ex.
Mensen die moeite met het verwerken van een relatie hebben, kijken teveel in het verleden en gaan daarom totaal voorbij aan de mooie dingen die in het heden gebeuren. En dat terwijl er in het heden soms nog mooiere dingen gebeuren dan in het verleden.
Zorg ook dat je doelen voor jezelf stelt. Dingen waar je je op verheugt of naar uitkijkt. Als je zulk soort dingen heb, denk je ook minder aan het verleden, want hoe vaak je daar ook aan denkt, je kunt het er toch niet mee terug halen. Kijk in het heden en naar de toekomst.
Koester je verleden, maar blijf er niet in hangen.
Zo raar is dat toch niet exen verdwijnen niet van de wereld nadat het uit is , schijnbaar is het bij jullie redelijk netjes zonder de hele drama gelopen en hoop je dat dat zo blijft.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:15 schreef Bartinhoo het volgende:
Om er op de late zaterdagavond nog maar even iets ontopic uit te gooien:
Ik merk dat er de afgelopen maanden een hele vreemde ontwikkeling in mijn brain heeft voorgedaan mbt. mijn ex.
Afgezien van het feit dat we totaal niet bij elkaar passen, en mijn ex objectief absoluut niet speciaal is ( ook in de zin van dat we nooit een heel diepgaande click hebben gehad door goede gesprekken oid) , merk ik toch dat ze met verloop van tijd op een soort troon is komen te staan in mijn hoofd...
Nog heel vaak denk ik bij bepaalde dingen die ik doe '' pff dit zou mijn ex eens moeten zien, wat zou mijn ex hiervan vinden etc etc'', het lijkt wel op een soort vreemde fascinatie voor dat mens....
Ik ben iemand die zich eigenlijk nooit echt door iemand laat raken. Het is niet zo dat ik schijt heb aan iedereen, maar voor niemand voel ik me te min, en niemand kan me echt kwetsen, al is het de mooiste en populairste meid die ik ken.
Maar mijn ex, god, ik moet er niet aan denken dat zij mij publiekelijk een loer zou draaien, of mij in het openbaar zou zien falen want allemachtig wat zou dat pijnlijk zijn. Als zij zou willen kan zij in een handomdraai mn hele hart vermorzelen...
Nou goed, als je dit zegt als het een paar weekjes uit is dan is dat nog voor te stellen, maar we gaan inmiddels richting de 9 maanden. Ik spreek of zie haar nooit meer, hebben niets met elkaar te maken, en vrijwel direct na het beeindigen van de relatie zijn we als vage kennissen met elkaar omgegaan. Maar ik hoef maar een oma, achter - achter neef, een verre vriend of kennis van haar te zien, en er schieten gelijk duizenden gedachten door mijn hoofd over hoe ik me het best kan gedragen, welke indruk ik achter wil laten. Dit allemaal nog afgezien van het feit dat, wanneer ik mijzelf in openbaar gebied begeef waar ik haar eventueel tegen zou kunnen komen, ik mezelf mentaal en fysiek altijd aan het voorbereiden ben voor mocht ik haar tegen komen...
Hoe vaag is dat eigenlijk...
tuurlijk goed om te zien. Betekent dat er weer meer vrijgezellen zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Ah, veel nieuwe gezichten hier. Goed om te zien. Nou, niet dat natuurlijk, maar het is wel gezond als er een beetje verloop zit in dit topic
.
T irritante is dat t altijd langer duurt dan je denkt voordat het over is.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Male23 het volgende:
Soms moet je dit soort dingen meemaken om meer te genieten van de mooie dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |