quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CeeZee het volgende:
Jaa daar ben ik het wel mee eens, dat klopt vaak..
Hoewel ik vrouwen ken die veel erger zijn dan mannen
Ik heb persoonlijk gewoon liever seks met iemand van wie ik hou
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opzich zou ik best wel willen scharrelen, maar ik weet niet hoe dat uitpakt. Misschien ben ik te serieus voor gewoon scharrelen en ONS.
Ex heeft d'r hyves verwijderd, geen idee waarom. Ergens steekt het me wel moet ik zeggen want alle berichten die ze ooit naar mij heeft geschreven zijn daarmee ook verdwenen en dat vind ik jammer. Niet dat ik er vaak naar keek, maar soms kan het wel mooie herinneringen oproepen.
[..]
Eens
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, en dat gaf ik in het begin al aan.
Voor mij was het een beetje een soort van gevoel dat je toch nog gewild bent. Het is eigenlijk instant-gratification, maar het duurt maar even totdat je weer wakker wordt. Ach, en alcohol speelt dan ook wel een redelijk grote rol.
ONS zijn aardig betekenisloos, een beetje loos (geil) vermaak. Geef mij maar seks met iemand van wie je houdt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:57 schreef H6-4ever het volgende:
Ben ik het ook mee eens, ONS is maar zeer tijdelijk goed, voor je zelfvertrouwen...denk wel (te) vaak terug aan sex met mijn ex, mis dat ook best wel eingelijk......
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Anders ik wel... Met haar heb ik toch wel de beste ervaringen.
Shit, weer lapo: De kunst van het loslaten van je ex # 153
Ik geloof dat er mensen hier zijn die dat al maanden roepenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Male23 het volgende:
Begin langzaam spijt te krijgen dat ik weer met m'n ex ben gaan optrekken. Dus mensen is de mogelijkheid er, laat je vooral niet verleiden. De kans dat het nog goed komt is echt miniscuul.
Ja klopt inderdaad. Maar als zij degene is die heel graag wil dat het weer goed komt, heb je toch het gevoel dat je in een machtspositie zit. Zo van: ik kijk wel wat het wordt en doe jij je best maar voor mij. Zo werkt het helaas niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat er mensen hier zijn die dat al maanden roepen
Een dergelijke machtspositie is al een verkeerd uitgangspunt om iets/het nog een keer te proberen, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Male23 het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Maar als zij degene is die heel graag wil dat het weer goed komt, heb je toch het gevoel dat je in een machtspositie zit. Zo van: ik kijk wel wat het wordt en doe jij je best maar voor mij. Zo werkt het helaas niet.
Nadeel is dat er zoveel leuke dingen zijn die goed gaan, waar ik nog steeds naar uitkijk om het samen te doen, maar het zijn net 1 a 2 negatieve puntjes waar het op spaak loopt. Ondanks dat dit van haar kant waarschijnlijk helemaal geen opzet. Had graag gewild dat ze zou veranderen en dat we van daaruit langzaam weer wat op konden bouwen. Maar mensen moet je niet willen veranderen.
Ja dat is vervelend.. En herkenbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Male23 het volgende:
Machtspositie is misschien het verkeerde woord maar je hebt het gevoel dat zij jou geen pijn meer kan doen. Tijd geleden kon het me geen reet meer schelen wat ze deed en begin me nu weer druk te maken om haar terwijl ik dat juist niet wil. Vond de vrijheid van je niet druk maken om een relatie fijn, maar bepaalde dingen aan een relatie mis je wel weer. Het gevoel dat je als single in de stad loopt en je ziet allemaal stelletjes samen.
Ach, dat gevoel met stelletjes heb ik af en toe nog steeds wel, en het is vandaag 7 maanden geleden. Blijf je een beetje houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Male23 het volgende:
Machtspositie is misschien het verkeerde woord maar je hebt het gevoel dat zij jou geen pijn meer kan doen. Tijd geleden kon het me geen reet meer schelen wat ze deed en begin me nu weer druk te maken om haar terwijl ik dat juist niet wil. Vond de vrijheid van je niet druk maken om een relatie fijn, maar bepaalde dingen aan een relatie mis je wel weer. Het gevoel dat je als single in de stad loopt en je ziet allemaal stelletjes samen.
Dat is fijn! Ik kom m'n ex over 2,5 week sowieso tegen. Carnaval... Ze woont hier amper 3 km vandaan, en komt in mijn woonplaats carnaval vieren. Zie er ook ontzettend tegenop, want ik kom haar liever niet tegen. Heb geen zin in ongemakkelijke situaties. We hebben dan wel geen ruzie, toch is dat ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef CeeZee het volgende:
Blij dat mijn exen iets verder van me vandaan wonen.. Kans op tegen komen is redelijk klein
Precies. Ik las op haar facebook dat ze hyves had verwijderd omdat ze meer om de kwaliteit ipv kwantiteit van vrienden wilde gaan. Haar facebook vriendenlijst is ook behoorlijk gekrompen sinds eergisteren. Op hyves was ze sowieso bijna nooit meer en ze heeft Facebook altijd fijner gevonden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef CeeZee het volgende:
@ Neo
Mijn ex heeft zijn hyves ook verwijderd..
Daarmee is ook daadwerkelijk ALLES wat hij ooit gepost heeft weg en dat vind ik ook jammer.
Hoewel dit misschien beter is, aangezien ik dat beter niet terug kan zien
Hij heeft het verwijderd omdat ik de enige was die af en toe nog krabbelde (de rest ging al via facebook) en hij had hem alleen daarom nog xD Dus ik had wel verwacht dat dit zou gebeuren..
Maar vaak werkt het onbewust toch anders dan je denkt hoor... Teruglezen en nagenieten brengt toch vaak een nasleep met zich mee, ookal merk je dat niet direct...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Precies. Ik las op haar facebook dat ze hyves had verwijderd omdat ze meer om de kwaliteit ipv kwantiteit van vrienden wilde gaan. Haar facebook vriendenlijst is ook behoorlijk gekrompen sinds eergisteren. Op hyves was ze sowieso bijna nooit meer en ze heeft Facebook altijd fijner gevonden.
En inderdaad, net zoals jij zegt: ALLE berichten zijn dus echt permanent weg. Vind ik toch wel spijtig. Soms zijn zulke berichtjes teruglezen toch wel fijn om 'na te genieten' van de relatie.
En dan bedoel ik dat je de berichten dusdanig leest dat je er een glimlach van krijgt en dus niet verdrietig wordt.
Jij bent misschien een beetje extreem, maar het is goed dat je jezelf beschermt. Zeker na nare ervaringen in het verleden. Je moet natuurlijk wel leren van die gebeurtenissen. Het zou een beetje moeten gaan slijten. Doe leuke dingen met vrienden en laat goed tot je doordringen dat je het leven niet om liefde moet laten draaien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:29 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Maar vaak werkt het onbewust toch anders dan je denkt hoor... Teruglezen en nagenieten brengt toch vaak een nasleep met zich mee, ookal merk je dat niet direct...
Ik heb heel lang alles proberen vast te houden, en op een gegeven moment ergens begin oktober een aantal dingen verwijderd. Maar sms' jes, telefoonnummer, krabbels etc allemaal nog bewaard. Door enkele toevalligheden zijn ook de laatste sporen voor 99 % uitgewist, telefoon die kapot viel, waardoor ik dus haar nummer en smsjes kwijt was, mailbox die crashte, waardoor ik al haar oude mail kwijt raakte. Het begon aardig veel op faith te lijken op een gegeven moment, maar misschien heb ik teveel lost gekeken de laatste tijd![]()
Het enige, van alles wat ik in totaliteit nog heb, wat aan haar kan herrinneren, zijn wat krabbels op hyves, die ik nu ik erover nadenk ook al 4 maanden niet terug heb gezien...
Ga ik het nu wel doen? Nee! Op de een of andere manier kan ik dat nog steeds niet, ik kan er nog steeds niet tegen om dingen van haar tegen te komen op facebook, om haar berichtjes te zien sturen naar maten van haar nieuwe vriend etc etc.... Eroverheen ben ik dus nog niet, maar al maanden lang doe ik alles wat uberhaupt mogelijk is om te vergeten...
Denk dat alleen een nieuwe relatie de laatste pijn kan wegnemen, maar ik ben op dat gebied enorm veranderd...
Ik ben heel wantrouwend geworden naar meiden, ook naar meiden die interesse in me tonen en lief tegen me doen, ik vertel mezelf dan meteen dat zo' n zelfde meid me over een paar maanden misschien zo weer zal dumpen en nooit meer om zal kijken...
Voel me heel gauw gekwetst, en reageer met de grootst mogelijke voorzichtigheid en afstand op de initiatieven van meiden. Ze hoeft maar een keer niet of te laat terug te sturen, of imn mijn ogen maar net iets te kortaf te zijn en ik ben op mijn pik getrapt en ik laat niets meer van me horen... Totdat zij vervolgens weer het contact opneemt, dan reageer ik wel weer, maar ik verwacht teveel initiatief van hen, en geef zelf zo weinig mogelijk en toch wil ik het contact houden....
Zo ben ik geworden de laatste maanden...
dat probeer ik de laatste tijd ook. Ik ga voor het eerst sinds tijden weer weekenden achter elkaar uit, nooit gedaan toen ik nog een vriendin had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:58 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft toch ook niet gelijk weer een relatie aan te gaan? Je kunt toch ook eerst een beetje lol hebben alvorens je je weer in iets serieus stort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |