Jaa ik denk dat dat maatjes gevoel pas echt weg is als je een nieuw maatje hebt..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:59 schreef Mr.Myst het volgende:
@CeeZee: Dat maatjes-gevoel is vervelend he. Dat mis ik ook ontzettend, zelfs na bijna 3 maanden. Ik heb destijds bewust (in overleg met m'n ex) ervoor gekozen om haar van alles te verwijderen. Geen Hyves meer, geen msn. Ik weet dat ze inmiddels ook FB heeft, maar ook daar zijn we geen 'vrienden', dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.
Zoals gezegd is er de afgelopen tijd wel het een en ander voorgevallen op 'ex-gebied', maar mijn gevoel daarbij is heel erg dubbel. Ik weet niet wat ik ermee wil. Ik wil vooral niet meer teleurgesteld worden.
.. Alsof ze no op de basisschool zit en elke keer gaat voor de jongen met de meeste snoepjes ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat er wederzijdse gevoelens waren... Dat was trouwens ook zo (heeft ze verteld). Maar blijkbaar heeft die andere ex ook weer alles uit de kast gehaald om haar voor d'r te winnen en daar lijkt ze nu voor te vallen.
Zo lijkt het inderdaad wel ja... of het ook zo is, weet alleen zij. Maar ik weet ook niet 100% wat er in haar hoofd omgaat, dus misschien heeft het ook niets te maken met mijn 'theorie'quote:Op zondag 13 februari 2011 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
.. Alsof ze no op de basisschool zit en elke keer gaat voor de jongen met de meeste snoepjes ofzo
Wil je dan wel dat het gevoel voor haar terug komt?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef Male23 het volgende:
Oeh al die mensen die hun ex weer zien, spannend spannend. Zie haar ongeveer 2x in de week nu. Gaat opzich best goed. We vermaken ons prima maar het gevoel is aan mijn kant (nog) niet echt terug.
Plus zoals ik vermeld had vanmorgen is de dame die ik zie zitten sinds kort weer vrijgezel. Er is het laatste halfjaar over en weer al het nodige geflirt. Eens kijken hoe dat zich de komende tijd ontwikkelt. Volgens mij zit ik mezelf weer in de problemen te werken haha.
Oh oke.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef Male23 het volgende:
Ik sta er wel voor open ja. Dat heb ik haar ook gezegd.
Mocht er tussentijds is met iemand anders gebeuren van mijn kant dan is het gewoon exit. Voor mij is dat een teken dat ik haar niet meer zie zitten. Voor haar eigenlijk ook.
Zij is erachter gekomen dat ze heel graag met mij verder wil en wil in feite 'op mij wachten' of hoe je het ook wilt noemen.
Nee morgen is het 14 februariquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef H6-4ever het volgende:
Gister op stap geweest en gezoend met een leuke meid, ze ziet mij ook wel zitten...alleen is ze niet zo leuk (en vertrouwd mischien wel) als mijn ex.. en als ik er over nadenk, niemand eingelijk op dit moment!
Ik ben er nog niet klaar voor denk ik, maar aan de andere kant ze is wel leuk! zou het ook kut vinden als ze bijv. met een ander ging nu, dus heb ik toch wel ergens een gevoel bij haar..zou mischien spijt krijgen als ik haar laat lopen, als ik haar over een paar weken/maanden zou tegen komen, zou ik er waarschijnlijk wel vol voor gaan...
hmzz morgen is wel valentijnsdag hè..........?
Is maar net wat je erzelf van vindt/maakt...heb ook niet zoveel met valentijsdag, maar is nu wel een goede reden om ff wat van me te laten horen...quote:
En dat vind ik dus onzin.. Kon net zo gisteren.. Maar kan ook net zo goed over een maand..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Is maar net wat je erzelf van vindt/maakt...heb ook niet zoveel met valentijsdag, maar is nu wel een goede reden om ff wat van me te laten horen...
Je denkt heel helder he Joycequote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onzin.. Kon net zo gisteren.. Maar kan ook net zo goed over een maand..
het is niet zijn ex een nieuw meisje.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je denkt heel helder he Joyce
Het is natuurlijk wel klef om je ex net op 14 februari te gaan contracteren... my 2 cents.
Ik denk heel helder.. ik heb gewoon echt niets met valentijnsdag..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je denkt heel helder he Joyce
Het is natuurlijk wel klef om je ex net op 14 februari te gaan contracteren... my 2 cents.
Hebben met name sex. Ze weet dat er een kans is dat het niet wat wordt. Ze heeft mij sinds het uit is wat dingen geflikt waardoor ik het voor mezelf kan goed praten dat ik haar misschien wel een beetje gebruik.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Oh oke.
En blijft het dan bij oppervlakkig met elkaar omgaan, of hebben jullie ook weer seks enzo?
Want het is dan idd wel belangrijk dat zij weet dat er een kans bestaat dat het toch niks word..
(wie had het uitgemaakt?)
Hmm herken het wel, een beetje het gevoel de grote ''verliezer'' te zijn in het verhaal. Heb het zelf ook nog wel eens hoor. Ex die alweer lang en breed een paar weken in een nieuwe relatie zit, en dan ik, die nog steeds in het loslaten van je ex topic loop te posten over haar, terwijl ik waarschijnlijk al weken niet in haar gedachten ben voorgekomen...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bah, het steekt me behoorlijk om te weten dat ze momenteel een goed weekend met hem heeft. Ze zouden vanalles gaan ondernemen en morgen ook (14 feb). Precies een jaar geleden zaten we samen in een gezellig huisje op Landal Greenparks
zal haar wsl zijn ontgaan dat dat dit weekend een jaar geleden is.
Vandaag en de komende 2 dagen vrij... iemand tips om m'n hoofd naar iets anders te kunnen zetten dan het leed dat valentijnsdag heet?
I know...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom jij niet? Heel makkelijk: omdat je nog steeds met haar bezig bent.
Waarom moet jij elke keer blijven benadrukken dat ze van het ene vriendje naar de andere hopt? Je gaat er nu al vanuit dat ze volgend jaar alweer een andere vriend heeft? Zij is met haar leven doorgegaan, vind dat het ook best nog wel even heeft geduurd voordat ze een nieuwe vriend kreeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hmm herken het wel, een beetje het gevoel de grote ''verliezer'' te zijn in het verhaal. Heb het zelf ook nog wel eens hoor. Ex die alweer lang en breed een paar weken in een nieuwe relatie zit, en dan ik, die nog steeds in het loslaten van je ex topic loop te posten over haar, terwijl ik waarschijnlijk al weken niet in haar gedachten ben voorgekomen...
Tja, ook mijn ex gaat morgen een valentijnsdag met haar nieuwe vriend beleven. Net zoals ze dat vorig jaar met mij deed, het jaar daarvoor met een andere vriend, en daarvoor met een andere vriend, en volgend jaar weer met een andere vriend...
Ik ben zelf blij dat ik niet hoef mee te doen aan dat hele valentijnsgedoe, en ook dat ik momenteel niet in een relatie zit vind ik best lekker, al mis ik sommige dingen wel. Wat me echter wel in de weg zit, is dat sommige mensen zoals mijn ex zo makkelijk steeds weer iets anders kunnen vinden, dat ik ga denken waarom ik niet? Terwijl ik haar persoonlijk niet echt mis...
Miss herken je dat...
Nou dat is heel simpel, omdat met het uitgaan van de relatie iets is bevestigd wat ik tijdens de relatie al heel vaak vermoedde, maar toen altijd wegstopte in mijn gedachten onder het mum van ''ach, dat valt kennelijk nog best wel mee, want de dingen die ze zegt zijn best heftig over gevoelens voor mij''...quote:Op maandag 14 februari 2011 06:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waarom moet jij elke keer blijven benadrukken dat ze van het ene vriendje naar de andere hopt? Je gaat er nu al vanuit dat ze volgend jaar alweer een andere vriend heeft? Zij is met haar leven doorgegaan, vind dat het ook best nog wel even heeft geduurd voordat ze een nieuwe vriend kreeg.
Misschien vat ik het verkeerd op.. Maar zo niet, dan vind ik dat erg onrespectvol naar je ex toe.. Wat heeft ze je in vredesnaam aangedaan behalve liefdesverdriet bezorgd?
Weet je.. Life goes on..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |