abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92718245
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:59 schreef Mr.Myst het volgende:

@CeeZee: Dat maatjes-gevoel is vervelend he. Dat mis ik ook ontzettend, zelfs na bijna 3 maanden. Ik heb destijds bewust (in overleg met m'n ex) ervoor gekozen om haar van alles te verwijderen. Geen Hyves meer, geen msn. Ik weet dat ze inmiddels ook FB heeft, maar ook daar zijn we geen 'vrienden', dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.

Zoals gezegd is er de afgelopen tijd wel het een en ander voorgevallen op 'ex-gebied', maar mijn gevoel daarbij is heel erg dubbel. Ik weet niet wat ik ermee wil. Ik wil vooral niet meer teleurgesteld worden.
Jaa ik denk dat dat maatjes gevoel pas echt weg is als je een nieuw maatje hebt.. :P

Wij hebben niet bewust gekozen om wel of geen facebook vrienden te blijven (geen hyves meer, want hij had zijn hyves alleen nog omdat ik er wel eens iets op achterliet dus die heeft ie helemaal verwijderd..) dus het is raar om hem nu opeens te verwijderen..

Ik hoop ook niet dat ik nog te veel teleurgesteld ga worden, maar hij was degene die vroeg of we nog een keer iets gaan doen en ik ben ergens blij dat ie me nog aandacht geeft. Ik ga dus zonder verwachtingen kijken wat er donderdag gebeurd.. En als het ongemakkelijk is dan weet ik genoeg, dan was dat meteen de laatste keer :P
  zondag 13 februari 2011 @ 15:16:19 #227
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_92718551
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik kreeg het gevoel dat er wederzijdse gevoelens waren... Dat was trouwens ook zo (heeft ze verteld). Maar blijkbaar heeft die andere ex ook weer alles uit de kast gehaald om haar voor d'r te winnen en daar lijkt ze nu voor te vallen.
.. Alsof ze no op de basisschool zit en elke keer gaat voor de jongen met de meeste snoepjes ofzo :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_92718614
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:16 schreef Catkiller het volgende:

[..]

.. Alsof ze no op de basisschool zit en elke keer gaat voor de jongen met de meeste snoepjes ofzo :D
Zo lijkt het inderdaad wel ja... of het ook zo is, weet alleen zij. Maar ik weet ook niet 100% wat er in haar hoofd omgaat, dus misschien heeft het ook niets te maken met mijn 'theorie'
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92719545
Oeh al die mensen die hun ex weer zien, spannend spannend. Zie haar ongeveer 2x in de week nu. Gaat opzich best goed. We vermaken ons prima maar het gevoel is aan mijn kant (nog) niet echt terug.

Plus zoals ik vermeld had vanmorgen is de dame die ik zie zitten sinds kort weer vrijgezel. Er is het laatste halfjaar over en weer al het nodige geflirt. Eens kijken hoe dat zich de komende tijd ontwikkelt. Volgens mij zit ik mezelf weer in de problemen te werken haha.
pi_92719635
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef Male23 het volgende:
Oeh al die mensen die hun ex weer zien, spannend spannend. Zie haar ongeveer 2x in de week nu. Gaat opzich best goed. We vermaken ons prima maar het gevoel is aan mijn kant (nog) niet echt terug.

Plus zoals ik vermeld had vanmorgen is de dame die ik zie zitten sinds kort weer vrijgezel. Er is het laatste halfjaar over en weer al het nodige geflirt. Eens kijken hoe dat zich de komende tijd ontwikkelt. Volgens mij zit ik mezelf weer in de problemen te werken haha.
Wil je dan wel dat het gevoel voor haar terug komt?
Of is het gewoon alleen voor de gezelligheid, zonder verwachtingen?
pi_92719778
Ik sta er wel voor open ja. Dat heb ik haar ook gezegd.
Mocht er tussentijds is met iemand anders gebeuren van mijn kant dan is het gewoon exit. Voor mij is dat een teken dat ik haar niet meer zie zitten. Voor haar eigenlijk ook.
Zij is erachter gekomen dat ze heel graag met mij verder wil en wil in feite 'op mij wachten' of hoe je het ook wilt noemen.
pi_92719929
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef Male23 het volgende:
Ik sta er wel voor open ja. Dat heb ik haar ook gezegd.
Mocht er tussentijds is met iemand anders gebeuren van mijn kant dan is het gewoon exit. Voor mij is dat een teken dat ik haar niet meer zie zitten. Voor haar eigenlijk ook.
Zij is erachter gekomen dat ze heel graag met mij verder wil en wil in feite 'op mij wachten' of hoe je het ook wilt noemen.
Oh oke.
En blijft het dan bij oppervlakkig met elkaar omgaan, of hebben jullie ook weer seks enzo?
Want het is dan idd wel belangrijk dat zij weet dat er een kans bestaat dat het toch niks word..

(wie had het uitgemaakt?)
pi_92723356
Mijn ex is de laatste week altijd boos op me maar ik heb geen idee waarom.
Ik heb haar ook niet gezien alleen 3 keer aan de telefoon gesproken.
En tijdens haar 'boze periode' heeft ze toch valentijnsdingen gehaald voor morgen, het begint allemaal best belachelijk te worden.

Ik ging er eigenlijk van uit dat ze van plan was om Valentijn met iemand anders te vieren omdat wij de laatste week niet bepaald goed met elkaar omgingen. Denk ook niet dat ik haar morgen ga (wil) zien.
pi_92731898
Gister op stap geweest en gezoend met een leuke meid, ze ziet mij ook wel zitten...alleen is ze niet zo leuk (en vertrouwd mischien wel) als mijn ex.. en als ik er over nadenk, niemand eingelijk op dit moment!
Ik ben er nog niet klaar voor denk ik, maar aan de andere kant ze is wel leuk! zou het ook kut vinden als ze bijv. met een ander ging nu, dus heb ik toch wel ergens een gevoel bij haar..zou mischien spijt krijgen als ik haar laat lopen, als ik haar over een paar weken/maanden zou tegen komen, zou ik er waarschijnlijk wel vol voor gaan...

hmzz morgen is wel valentijnsdag hè.......... :+ ?
pi_92732723
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef H6-4ever het volgende:
Gister op stap geweest en gezoend met een leuke meid, ze ziet mij ook wel zitten...alleen is ze niet zo leuk (en vertrouwd mischien wel) als mijn ex.. en als ik er over nadenk, niemand eingelijk op dit moment!
Ik ben er nog niet klaar voor denk ik, maar aan de andere kant ze is wel leuk! zou het ook kut vinden als ze bijv. met een ander ging nu, dus heb ik toch wel ergens een gevoel bij haar..zou mischien spijt krijgen als ik haar laat lopen, als ik haar over een paar weken/maanden zou tegen komen, zou ik er waarschijnlijk wel vol voor gaan...

hmzz morgen is wel valentijnsdag hè.......... :+ ?
Nee morgen is het 14 februari :+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92734417
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee morgen is het 14 februari :+
Is maar net wat je erzelf van vindt/maakt...heb ook niet zoveel met valentijsdag, maar is nu wel een goede reden om ff wat van me te laten horen...
pi_92734565
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Is maar net wat je erzelf van vindt/maakt...heb ook niet zoveel met valentijsdag, maar is nu wel een goede reden om ff wat van me te laten horen...
En dat vind ik dus onzin.. Kon net zo gisteren.. Maar kan ook net zo goed over een maand..
pi_92741472
quote:
Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En dat vind ik dus onzin.. Kon net zo gisteren.. Maar kan ook net zo goed over een maand..
Je denkt heel helder he Joyce ;)
Het is natuurlijk wel klef om je ex net op 14 februari te gaan contracteren... my 2 cents.
pi_92742421
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Octagon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel klef om je ex net op 14 februari te gaan contracteren... my 2 cents.
het is niet zijn ex een nieuw meisje. }:| }:| En trouwens sommige mogen het suf of commercieel vinden maar soms is iets krijgen of als iemand iets voor je doet op valentijnsdag best leuk/romantisch.
Ik denk trouwens wel als je ex iets gaat sturen met valentijn, je toch wel heel goed moet nadenken want het kan dan juist meer lading hebben en wil je dat wel echt.
pi_92742899
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik denk heel helder.. ik heb gewoon echt niets met valentijnsdag..
pi_92744832
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Oh oke.
En blijft het dan bij oppervlakkig met elkaar omgaan, of hebben jullie ook weer seks enzo?
Want het is dan idd wel belangrijk dat zij weet dat er een kans bestaat dat het toch niks word..

(wie had het uitgemaakt?)
Hebben met name sex. Ze weet dat er een kans is dat het niet wat wordt. Ze heeft mij sinds het uit is wat dingen geflikt waardoor ik het voor mezelf kan goed praten dat ik haar misschien wel een beetje gebruik.
pi_92747103
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bah, het steekt me behoorlijk om te weten dat ze momenteel een goed weekend met hem heeft. Ze zouden vanalles gaan ondernemen en morgen ook (14 feb :r). Precies een jaar geleden zaten we samen in een gezellig huisje op Landal Greenparks :{ zal haar wsl zijn ontgaan dat dat dit weekend een jaar geleden is.

Vandaag en de komende 2 dagen vrij... iemand tips om m'n hoofd naar iets anders te kunnen zetten dan het leed dat valentijnsdag heet?
Hmm herken het wel, een beetje het gevoel de grote ''verliezer'' te zijn in het verhaal. Heb het zelf ook nog wel eens hoor. Ex die alweer lang en breed een paar weken in een nieuwe relatie zit, en dan ik, die nog steeds in het loslaten van je ex topic loop te posten over haar, terwijl ik waarschijnlijk al weken niet in haar gedachten ben voorgekomen...

Tja, ook mijn ex gaat morgen een valentijnsdag met haar nieuwe vriend beleven. Net zoals ze dat vorig jaar met mij deed, het jaar daarvoor met een andere vriend, en daarvoor met een andere vriend, en volgend jaar weer met een andere vriend...

Ik ben zelf blij dat ik niet hoef mee te doen aan dat hele valentijnsgedoe, en ook dat ik momenteel niet in een relatie zit vind ik best lekker, al mis ik sommige dingen wel. Wat me echter wel in de weg zit, is dat sommige mensen zoals mijn ex zo makkelijk steeds weer iets anders kunnen vinden, dat ik ga denken waarom ik niet? Terwijl ik haar persoonlijk niet echt mis...

Miss herken je dat...
  zondag 13 februari 2011 @ 23:08:09 #243
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92747320
Waarom jij niet? Heel makkelijk: omdat je nog steeds met haar bezig bent.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92748021
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:04 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Mevrouw voor jou.
Dat dus.
Ik val op vrouwen en op mannen, dus ik snap de verwarring wel.
pi_92749106
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef goofy_goober het volgende:
Waarom jij niet? Heel makkelijk: omdat je nog steeds met haar bezig bent.
I know...

Ach tsja, het is ( al klinkt het misschien niet altijd zo) wel met verloop van tijd een heel stuk minder geworden hoor, vooral sinds ze een nieuwe vriend heeft, maar ik denk inderdaad nog best vaak aan haar..
Niet meer in de zin van dat ik haar mis en dat ik haar graag snel weer zou willen zien, het tegenovergestelde juist, maar keer op keer vind ik het gewoon zo raar hoe het gelopen is...

En heb ik het hele ''verhaal'' voor mezelf op een rijtje, als het ware aan mezelf uitgelegd, begint het later weer gewoon opnieuw..

Maarja ben erachter gekomen dat ik gewoon lekker bezig moet blijven met vanalles en nog wat. Merk dat wanneer ik goed bezig ben in de zin van tentamenweken, uitgaan, vrienden, werk etc, ik er helemaal niet mee bezig ben en mezelf eigenlijk half uitlach dat ik er zo moeilijk over doe..

Maar wanneer ik aan het falen ben, wanneer ik met een kater weer eens een dag school heb overgeslagen, te ver ben gegaan met alcohol met uitgaan, of in nutteloos onproductief gedrag val, dan voelt het allemaal weer heel kut...
pi_92755407
quote:
Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Hmm herken het wel, een beetje het gevoel de grote ''verliezer'' te zijn in het verhaal. Heb het zelf ook nog wel eens hoor. Ex die alweer lang en breed een paar weken in een nieuwe relatie zit, en dan ik, die nog steeds in het loslaten van je ex topic loop te posten over haar, terwijl ik waarschijnlijk al weken niet in haar gedachten ben voorgekomen...

Tja, ook mijn ex gaat morgen een valentijnsdag met haar nieuwe vriend beleven. Net zoals ze dat vorig jaar met mij deed, het jaar daarvoor met een andere vriend, en daarvoor met een andere vriend, en volgend jaar weer met een andere vriend...

Ik ben zelf blij dat ik niet hoef mee te doen aan dat hele valentijnsgedoe, en ook dat ik momenteel niet in een relatie zit vind ik best lekker, al mis ik sommige dingen wel. Wat me echter wel in de weg zit, is dat sommige mensen zoals mijn ex zo makkelijk steeds weer iets anders kunnen vinden, dat ik ga denken waarom ik niet? Terwijl ik haar persoonlijk niet echt mis...

Miss herken je dat...
Waarom moet jij elke keer blijven benadrukken dat ze van het ene vriendje naar de andere hopt? Je gaat er nu al vanuit dat ze volgend jaar alweer een andere vriend heeft? Zij is met haar leven doorgegaan, vind dat het ook best nog wel even heeft geduurd voordat ze een nieuwe vriend kreeg.

Misschien vat ik het verkeerd op.. Maar zo niet, dan vind ik dat erg onrespectvol naar je ex toe.. Wat heeft ze je in vredesnaam aangedaan behalve liefdesverdriet bezorgd?

Weet je.. Life goes on..
  maandag 14 februari 2011 @ 08:22:11 #247
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_92756129
goeiemorgen allemaal,

lees dat het met de meeste mensen wel goed gaat hier wat natuurlijk mooi is :)

Hier ook niks te klagen en hoewel er, net als bij Octagon, nog geen nieuwe zaken in het verschiet liggen kan ik me er ook niet heel druk om maken...
Zelfs vandaag niet ;)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_92757023
Nooit gedacht dat ik hier ooit zou posten, maar wil toch even mijn (prettige) ervaring kwijt, misschien hebben jullie er wat aan.

Wij zijn nu anderhalve week uit elkaar nadat het al een maandje wat minder ging. Niet het samenleven, maar wel de sex. Zij voelde maar weinig meer voor mij. Na 10 jaar leuk gevonden te zijn is dat natuurlijk even hard voor mij, maar dan is het gewoon het best er een punt achter te zetten. We waren 6 jaar samen.

Kort nadat ze had toegegeven mij niet meer leuk te vinden kwam er iemand in haar leven die ze ook altijd al leuk vond. We hebben altijd een open relatie gehad en ik heb haar al eerder aangespoord daar iets mee te doen, maar hij wilde toen niet. Nu wilde hij natuurlijk wel. In de laatste maand van onze relatie heeft ze contact met hem vermeden maar het bloed kruipt natuurlijk waar het niet gaan kan. Gevolg is dat ze nu anderhalve week flink on the rebound is met deze jongen. Ik ken hem ook best goed en ik mag hem graag.

Onze relatie is zoals ik al zei altijd open geweest. Onze communicatie ook. Dat ze sex met die jongen heeft interesseert me dan ook weinig. Bovendien had ik al een beetje afscheid genomen de laatste maand voor het uit ging. De frequentie van het rebounden kwetst soms wel een beetje. Ze hebben geen relatie (en eerlijk gezegd zie ik die ook niet werken, ook niet als ik het objectief bekijk) maar voor mijn gemoedsrust hoop ik dat:

1) De fase van het rebounden afneemt

of

2) Ze een relatie krijgen

Dan nu mijn prettige ervaring: Er is nog steeds chemie, alleen geen wederzijdse aantrekking meer. Ik ben 'gefriend-zoned'. Ik ben daar op zich wel tevreden mee, de sex heb ik al afscheid van genomen en we hebben 6 jaar lang wel een geweldig sexleven gehad. Onze communicatie is nog steeds goed en ik kan mijn twijfels over haar reboundgedrag gewoon bij haar kwijt. Ze zegt dat het haar verdriet doet als het me kwetst, maar we willen allebei niet dat ze overdreven rekening met mij gaat houden.

Ze komt nog bij mij over de vloer en we hebben nog leuke avonden met vrienden. We vinden dit allebei prettig en voor mij neemt het vreemde gevoel langzaam af. Ik heb ook geen liefdesverdriet, maar natuurlijk wel het gemis van iemand in huis. Ik voel me snel eenzaam en probeer dat op te vullen met vrienden en kennissen. Dat voelt gelukkig goed. Zij doet overigens hetzelfde met haar rebound en zegt daardoor maar weinig gemis te voelen. Ik snap dat wel.

Hoe dan ook, ik mocht willen dat ik een rebound had zoals zij, heb daar natuurlijk ook behoefte aan. Helaas is er op dit moment geen optie, maar ik ben wel goedgemutst. Ik weet dat mijn relatie op een prettige manier geëindigd is en dat ik haar nog gewoon kan bellen of iets afspreken als ik ergens mee zit, ik blijf dus niet met onbeantwoorde vragen achter. Daardoor heb ik ontzettend veel zin om contacten met vrienden aan te halen, erop uit te gaan en kansen te benutten. Ben niet desperate, maar wel alert en voel me over het algemeen lekker.

Behalve alleen eten en lange zondagen. Die zijn het zwaarst. Maar dat zal wel slijten. Bottom line: onze communicatie is altijd heel sterk geweest, nooit echt knallende ruzies en alles bespreekbaar houden. Dat doen we nu nog. Voor haar rebound voelt dat heel vreemd, voor ons voelt het fijn om zo af te hebben gesloten en nog zo met elkaar te kunnen spreken.

Goed, dat was mijn verhaal. Ik kom wel over haar heen. Heel cliché, maar er zijn meer vissen in de zee. Ik ben dan wel geen Adonis, maar vind mezelf wel een ontzettend leuk persoon en heb behalve een stukgelopen relatie alles wat een vrouw zoekt in een man. Mijn tijd komt wel weer en misschien wel sneller dan ik denk :)
  maandag 14 februari 2011 @ 10:11:14 #249
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92758013
Altijd mooi om te lezen dat sommige mensen positief in het leven blijven staan na een breuk. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92758506
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 06:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Waarom moet jij elke keer blijven benadrukken dat ze van het ene vriendje naar de andere hopt? Je gaat er nu al vanuit dat ze volgend jaar alweer een andere vriend heeft? Zij is met haar leven doorgegaan, vind dat het ook best nog wel even heeft geduurd voordat ze een nieuwe vriend kreeg.

Misschien vat ik het verkeerd op.. Maar zo niet, dan vind ik dat erg onrespectvol naar je ex toe.. Wat heeft ze je in vredesnaam aangedaan behalve liefdesverdriet bezorgd?

Weet je.. Life goes on..
Nou dat is heel simpel, omdat met het uitgaan van de relatie iets is bevestigd wat ik tijdens de relatie al heel vaak vermoedde, maar toen altijd wegstopte in mijn gedachten onder het mum van ''ach, dat valt kennelijk nog best wel mee, want de dingen die ze zegt zijn best heftig over gevoelens voor mij''...

Want precies wat ik hier nu zeg, dacht ik voordat ik een relatie met haar kreeg ook al over haar.
Ik ken haar al mijn hele leven, en voor de relatie hebben we al 4 jaar samengewerkt als collega' s. En als ik haar over jongens hoorde praten vond ik het altijd net een meisje van 13 lijken....
Ze had namelijk voor mij een relatie met een bevriende redelijk serieuze en verstandige collega van mij, anderhalf jaar lang, en ik heb altijd gedacht ''wat ziet hij eigenlijk in haar''...

Laat staan dat ik ooit verwachtte zelf met haar in een relatie te belanden... Maar door haar directheid naar mij toe, zonder gene en vanuit het niets interesse in mij tonen en dan niet voorzichtig maar de volle mep. En juist het feit dat het tijdens de relatie ook zo oppervlakkig bleef, nooit echt eens persoonlijke vragen, persoonlijk geinteresseerd geweest naar mij. Ik wel naar haar, maar kreeg dan nooit echt antwoord.
Nu lijkt het inderdaad alsof ik als mosterd na de maaltijd haar allerlei verwijten loop te maken, maar het is wel de kern van waarom ik er nog steeds wel mee zit. Gewoon de oppervlakkigheid van haar gedrag, ze lijkt in mijn ogen een relatie te hebben om een relatie te hebben, zonder daarbij echt een binding nodig te hebben met de persoon waarmee ze die relatie aangaat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')