abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92269319
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:30 schreef Tara_88 het volgende:
Helloooooo, hoe is het hier.. Nog steeds 151 haha.

Wat Neo's post betreft, hij brengt bepaalde dingen vaak onhandig en icm. verkeerde woordkeuzes, maar zijn punt dat dit topic voor sommige een laatste -vaak onnodige- binding is met een ex begrijp ik wel. Ik denk alleen dat dit voor iedereen anders is. Ik geloof best zoals Neo zegt dat er hier posters zijn die door deze topic misschien te lang met hun ex blijven zitten. Voor anderen kan dit topic juist heel goed werken, even die 5-10 min per dag wegschrijven, kruisje klikken en dan je ex wegzetten. Wij kunnen alleen niet van elkaar inschatten hoe iemand buiten dit topic om in het leven staat! Wellicht zijn er hier die hun gevoelens niet bij vrienden kwijt kunnen en daarom dit topic nodig hebben. Neo's tip is gewoon iets wat iemand alleen voor zichzelf kan beslissen.

Wat betreft die emotionele achtbanen wat ik hier vaak lees. Ik zou gaan kijken naar iets waar je jezelf in kwijt kan. De een kan dat door te gaan zwemmen, sporten, door de regen te rennen of keihard te gillen. Voor mij is het kickbox wat ik al ruim 12 jaar doe en wat mij echt helpt als ik even helemaal gefrustreerd ben. Keiharde heavymetal muziek en gaan, voor mij brengt dat een onwijze kalmte achteraf. Bij de een helpt het om ff een rondje te gaan fietsen o.i.d, voor de dames hier om ff helemaal te gaan tutten ofzo. Ik heb gemerkt dat het juist niets doen tijdens zulke emotionele rollercoasters het alleen maar heftiger maakt.
Heldin _O_

Misschien heb ik soms de verkeerde woordkeuze ja, maar zolang iemand inziet (in dit geval Tara) wat ik bedoel is het dus toch geen chinees wat ik praat.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Je helpt mensen niet door ze onder de gordel te raken of, zacht gezegd, tegen het zere been te schoppen. Verschuil je dan niet achter 'goede intenties' of dat zowat iedereen hier slecht leest wat jij schrijft. Ik kan er iig geen heldere soep van maken dat jij mensen verwijt hier lang te blijven hangen.

Wtf Neo? Hoe kun jij dat nu zeggen na het posten van:

[..]

Helder gezegd: Je komt met een berg aan verwijten aan anderen na het schrijven van zo'n post. Leg dat maar eens uit zonder draaikont te zijn! :+
Wat is je probleem? Omdat ik friends with benefits ben met mijn ex, heb ik geen recht van spreken meer?
Komop zeg, zelfs voordat ik dat deed was ik geen emotioneel wrak meer. Ik heb gewoon bepaalde dingen voor mezelf duidelijk gemaakt en dat heeft mij geholpen met verwerken.
Ik verwijt niemand iets, ik wil slechts helpen. Ik schuil me nergens achter.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')