Het lijkt Feyenoord wel!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef pfaf het volgende:
Annemarie weet niet waar ze op moet selecteren...O M G
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef pfaf het volgende:
Annemarie weet niet waar ze op moet selecteren...O M G
Omgquote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Robby87 het volgende:
Mag die toch aan Annemarie's poesje zitten. Goh.
ach ceeke toch ge wit toch wel das toch kei gezelliequote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
"Ik kom nog een keer bij je langs [por tegen de arm], ja?"
Hjaah! Vannacht trok ie de sletjes al uit elkaar in de clubquote:
quote:
En zij ook.quote:
Ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is Annemieke nou aan het zeuren dan
baas dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef DrMarten het volgende:
Whehehe Richard verneukt het programma
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef snellejelle het volgende:
Wass ein Stiekemerd!!
ze hadden nooit Duitsers toe mussen lassen
Annemieke heeft die keuze volgens mij nog niet echt gemaakt. En Heidy en Susan weten niks van een keuze.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is? Richard is verliefd en heeft zijn keuze gemaakt. Nou en?
Geheime ontmoeting met Annemiekequote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Godver ik heb 5 minuten gemist, jongens wat is er gebeurd?![]()
Hij heeft na de speeddate in 't geheim met Heidy gebeld en Annemieke ontmoet. Heeft al besloten voor de logeerpartijen dat Annemieke 't wordt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij wist Richard voor het logeren al dat Annemieke het zou worden, ze hadden stiekem afgesproken!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef snellejelle het volgende:
Wass ein Stiekemerd!!
ze hadden nooit Duitsers toe mussen lassen
WAAAAAAATTTTTTTTT??!?!!??!?!?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij wist Richard voor het logeren al dat Annemieke het zou worden, ze hadden stiekem afgesproken!
Heidy en Soezen zijn voor niets gekomen!
Aan het lijntje gehouden!
Richard HET IS GEEN SPELLETJE
Koud.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef UltraR het volgende:
Richard heeft Annemieke nog voor de logeerweek nog een keer ontmoet. Hij had voor zichzelf al besloten dat hij haar wilde. Deze logeerweek met de andere twee vrouwen erbij was niets meer dan een toneelstuk.
En hij werd zojuist afgewezen door Annemieke.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Hoorde ik Sooeeezan nou Nederlands spreken?
Idd.. Denk dat ze nog even credits wil halen bij Heidy enzo, dat zij straks niet als het loeder bekend staat..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef kvd het volgende:
richard is niet afgewezen, ze vindt het alleen niet slim wat hij doet
dat jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Silenus het volgende:
En intussen wel met Heidy tongen! Wat een player!
Volgens mij is het Annemieke die het liefst het toneelstukje wilde volhouden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef marcodej het volgende:
Ik snap het standpunt van Annemieke ook niet. Ze hadden al eerder afgesproken, maar nu houdt ze ineens afstand?
Zeker wel!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Zozo, dit zijn meer dan 5 miljoen kijkers hoor
Ja dat was ook duidelijk tongenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Silenus het volgende:
kusje op de mond is geen tongen hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Silenus het volgende:
zij had het idee dat hij misschien nog wel van mening kon veranderen als hij de anderen ook leerde kennen. Maar blijkbaar heeft het beter leren kennen niks uitgemaaktquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef marcodej het volgende:
Ik snap het standpunt van Annemieke ook niet. Ze hadden al eerder afgesproken, maar nu houdt ze ineens afstand?
da was geen tongen, dat was een kusje op voorhoofd, nog wel onschuldigquote:
Alsof hij zich überhaupt nog op die dames gespitst heeft die weekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef kvd het volgende:
[..]
zij had het idee dat hij misschien nog wel van mening kon veranderen als hij de anderen ook leerde kennen. Maar blijkbaar heeft het beter leren kennen niks uitgemaakt
sarcasme.....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
da was geen tongen, dat was een kusje op voorhoofd, nog wel onschuldig
Nee, dat was schijnbaar met Heidy, met Annemieke had hij afgesproken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Dus na de speeddate hebben ze elkaar gebeld? Damn
Hoe hebben ze nummers uitgewisseld zonder camera?
Vast via hyves.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien krijg je een lijstje van de productie voor praktische zakenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
die staan in de brieven...die drie broers bellen toch ook?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Denk inderdaad dat je zoiets gewoon in de brief zet. Telefoonnummer, e-mailadres, enz..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef kvd het volgende:
[..]
die staan in de brieven...die drie broers bellen toch ook?
Ik ga meteen terugkijken zodra het online staat, heb een paar stukjes gemist.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, dat was schijnbaar met Heidy, met Annemieke had hij afgesproken.
We hebben wel gelijk gekregen dat hij inderdaad een creep is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk hebben we dus al die weken gelijk gehad, dat er IETS met Richard was
Dat DOE je toch nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat je zoiets gewoon in de brief zet. Telefoonnummer, e-mailadres, enz..
Nou wat mij betreft mag ie ook ontzettend met de billen bloot hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Bart884 het volgende:
Moment van de uitzending:
Yvonne tegen Richard: "en hoe gaan we het nu aanpakken"
Richard: Met mij kun je alles overleggen. Ik zou het graag, ook al is het een beetje oneerlijk, zo tot het eind door laten lopen"
Yvonne heftig NEE schuddend tijdens dit antwoord.
Zij dacht natuurlijk: hier ga je niet mee wegkomen zo..... en groot gelijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef kvd het volgende:
[..]
was niet voor jou bedoeld, ik quote een verkeerd persoon....sorry
met Heidi gebeld, afgesproken met die anderequote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga meteen terugkijken zodra het online staat, heb een paar stukjes gemist.
Inderdaad, waarom hem zou weer proberen om te praten?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is Annemieke nou aan het zeuren dan
Precies, lijkt me logisch dat het zo kan gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is? Richard is verliefd en heeft zijn keuze gemaakt. Nou en?
Volgens mij had ik gezegd dat hij zich gedroeg als een foute player. Daar zat ik dus niet ver naast.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk hebben we dus al die weken gelijk gehad, dat er IETS met Richard was
Als ie niet met Annemieke had afgesproken van te voren, was het vast op de boerderij ook wel direct duidelijk geworden..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wilde hij het programma ook nog tot het einde door laten lopen. Wat laag. Maar gelukkig stak Yvonne daar een stokje voor
.
Ik snap de reactie van Annemieke niet zo. Wel dat ze het snel vindt, maar ik snap best dat je op basis van 1 leuke middag een keuze gemaakt kunt hebben.
Heeft Richard nu niet eoa clausule overtreden waardoor 'ie nu moet betalen?
oh dat zou ik wel leuk vinden!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wilde hij het programma ook nog tot het einde door laten lopen. Wat laag. Maar gelukkig stak Yvonne daar een stokje voor
.
Ik snap de reactie van Annemieke niet zo. Wel dat ze het snel vindt, maar ik snap best dat je op basis van 1 leuke middag een keuze gemaakt kunt hebben.
Gebeurt er toch nog iets, want ik vind het tot nu toe eigenlijk een rotseizoen, gebeurt geen ene klotequote:
Nou ja, wel dat hij het niet eerder gezegd heeft. Nu kwamen Heidy en Susan voor niks.quote:
Ach hou op, dit is het mooiste seizoen ever.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebeurt er toch nog iets, want ik vind het tot nu toe eigenlijk een rotseizoen, gebeurt geen ene klote
Dus met 2 vrouwen buiten de uitzending bezig geweest, wat flauw, ik krijg nu medelijden met SOEZANquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
met Heidi gebeld, afgesproken met die andere
ik vind het vooral zo lullig ook dat je dan op tv gewoon aan het lijntje gehouden wordquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, wel dat hij het niet eerder gezegd heeft. Nu kwamen Heidy en Susan voor niks.
En zoenen met Heidy was ook niet echt netjes.
Zij was sowieso eigenlijk niet door gegaanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus met 2 vrouwen buiten de uitzending bezig geweest, wat flauw, ik krijg nu medelijden met SOEZAN
Why?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach hou op, dit is het mooiste seizoen ever.
Je benoemt nu precies de elementen die het leuk maken. Je mist nog zalvende Marcel.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
Dooie Frank, "gezellige" Gijsbert, kille Annemarie, waar is het leuk dan?
Nu met Richard sensatie, maar verder
alsof ze aan het tongen waren....dan kunnen die nachtzoentjes van Marcel ook niet....hij heeft iedereen al gekust, nog wel voor de ogen van de anderenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, wel dat hij het niet eerder gezegd heeft. Nu kwamen Heidy en Susan voor niks.
En zoenen met Heidy was ook niet echt netjes.
Eens. Tot het moment van Richard was het echt slaapverwekkend.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het vooral zo lullig ook dat je dan op tv gewoon aan het lijntje gehouden word
dat verdienen die dames toch niet? die komen daar omdat ze denken dat ze een kans maken
Ah die Annemarie is toch ook briljantquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
Wat was er anders voorgaande jaren leuk dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je benoemt nu precies de elementen die het leuk maken. Je mist nog zalvende in de kast gesloten Marcel.
nou die kusjes van Marcel vond ik ook maar weird en creepy hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef kvd het volgende:
[..]
alsof ze aan het tongen waren....dan kunnen die nachtzoentjes van Marcel ook niet....hij heeft iedereen al gekust, nog wel voor de ogen van de anderen
Ik krijg ook wel eens van die kusjes van een college...niks aan het handje
Annemarie durft toch nooit iemand aan te kijken *vrieskist* pffffffffquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef elkravo het volgende:
Waar was de keuze van Annemarie in hemelsnaam op gebaseerd... volgens mij heeft ze gewoon een dobbelsteen gegooid of zo...
Ze durfde Johannes niet eens meer recht aan te kijken...
Nee maar van te voren neuken mag vast niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Waarom zou Richard een regel overtreden hebben? Toch niet dat ze per se tot de laatste uitzending moeten wachten met hun uiteindelijke keuze?
Ja iddquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef elkravo het volgende:
Waar was de keuze van Annemarie in hemelsnaam op gebaseerd... volgens mij heeft ze gewoon een dobbelsteen gegooid of zo...
Dramatisch idd. Johannes moest weg, want ja, er moet nou eenmaal iemand weg, enzo, en ja, nou ja...:')quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ah die Annemarie is toch ook briljant
Het is zo pijnlijk allemaal!
Ik vind Frank en zeker Gijsbert helemaal niet in het programma horen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je benoemt nu precies de elementen die het leuk maken. Je mist nog zalvende Marcel.
Dat kan ze fysiologisch uberhaupt niet lijkt het wel, haar ogen 2 seconden lang dezelfde richting uit laten kijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef elkravo het volgende:
Marcel was ik vergeten, die vind ik wel geweldigquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat was er anders voorgaande jaren leuk dan?
Annemarie is mooi omdat ze zo autistisch als de neten is, Frank transformeert van lekker ding tot eikel, Richard is een valsspeler, Gijsbert is een leuke vent en Marcel met zn kinderen en Gekke Sonja.
Geweldig!
"ja hoe moet ik nou weten wie ik moet kiezen"quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dramatisch idd. Johannes moest weg, want ja, er moet nou eenmaal iemand weg, enzo, en ja, nou ja...:')
Ja idd, die ogen schieten echt alle kanten op behalve die van de gesprekspartnerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat kan ze fysiologisch uberhaupt niet lijkt het wel, haar ogen 2 seconden lang dezelfde richting uit laten kijken.
Nou ja, die Frank blijkt toch een enorme ijsboer. Het was opeens duidelijk waarom hij niet aan de vrouw kon komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Frank en zeker Gijsbert helemaal niet in het programma horen.
whaha die smiley heeft nog nooit zo goed bij iets of iemand gepast als bij Annemariequote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"ja hoe moet ik nou weten wie ik moet kiezen"
Hoezo? Is ze al afgehaakt dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef elkravo het volgende:
Mag Richard nog "op reis" als Annemieke bijdraait en 't wil proberen?
Volgens mij heeft ze em nog niet afgewezen hoor..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef elkravo het volgende:
Mag Richard nog "op reis" als Annemieke bijdraait en 't wil proberen?
Gijsbende.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef sweetmarylou het volgende:
Richard heeft zijn ex-vrouw vermalen tot gehakt en bij Gijsbende in de vriezer gestopt.
Nee, want dan had 'ie die ene middag met Annemiek niet gehad en ik vind het nogal wat om alleen op basis van een speeddate te zeggen dat je verliefd bent.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Als ie niet met Annemieke had afgesproken van te voren, was het vast op de boerderij ook wel direct duidelijk geworden..
Ze doet me aan Sid denken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha die smiley heeft nog nooit zo goed bij iets of iemand gepast als bij Annemarie
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me aan Sid denken.
[ afbeelding ]
whahahahahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan moet je dat eerlijk zeggen vind ikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want dan had 'ie die ene middag met Annemiek niet gehad en ik vind het nogal wat om alleen op basis van een speeddate te zeggen dat je verliefd bent.
Maar goed, ik kan me er wel iets (veel zelfs) bij voorstellen. Als één vrouw je zo raakt, dan heb je niet meer de behoefte een andere vrouw nog een serieuze kans te geven.
Femke wil geen lol, die wil ordnung en ritme.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef elkravo het volgende:
Gijsbert is een goede gozert... de vrouw van zijn keuze gaat een hoop lol met 'm hebben!
Zijn twee vrouwen zijn ook heel normaal... daar hoeft geen man een probleem mee te hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer twee topics teruglezen, damn you
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Mwoah, verliefd hoeft niet eens per se, maar ik kan me voorstellen dat je echt niet heel lang nodig hebt om te beslissen wie een kans gaat maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want dan had 'ie die ene middag met Annemiek niet gehad en ik vind het nogal wat om alleen op basis van een speeddate te zeggen dat je verliefd bent.
Maar goed, ik kan me er wel iets (veel zelfs) bij voorstellen. Als één vrouw je zo raakt, dan heb je niet meer de behoefte een andere vrouw nog een serieuze kans te geven.
Ik vind haar overigens best aardig, alleen ik zou GEK worden van haar!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef wieksel het volgende:
Ergernis nr 1: Femke, als je zo graag alles wil regelen, zoek dan gewoon een baan als secretaresse
Weet je hoe geil zij isquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef wieksel het volgende:
Ergernis nr 1: Femke, als je zo graag alles wil regelen, zoek dan gewoon een baan als secretaresse
Femke heeft een kind... dan snap ik dat best... en heb geen probleem met zo'n vrouw...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Femke wil geen lol, die wil ordnung en ritme.
En met Femke heb ik als man dus echt wel een probleem...Wat een naar wijf.
Eens, je ziet of voelt al snel genoeg of het wat met iemand gaat worden en ook snel genoeg waarbij je denkt "Hé, dit zou weleens heel leuk kunnen gaan worden."quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Mwoah, verliefd hoeft niet eens per se, maar ik kan me voorstellen dat je echt niet heel lang nodig hebt om te beslissen wie een kans gaat maken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha die zie ik wel jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze voelt zich schuldig en neemt het voor de vorm nog even op voor de andere vrouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
.
Zou ik ook hebben. Typisch zo'n vrouw waarmee je gaat daten, de eerste weken denkt 'HOOLYY SHITTT JACKPOTquote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef sheotah het volgende:
[..]
Ik vind haar overigens best aardig, alleen ik zou GEK worden van haar!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Haha die zie ik wel ja
Ik vind haar altijd er uit zien alsof ze uit een tropisch zwemparadijs kwam en dat iemand haar toen met een plank achter op dr kop heeft geslagen waardoor dr ogen zo er uit ploppen
De commotie gaat toch vooral om dat hij die andere vrouwen alsnog heeft laten opdraven om een toneelstukje te gaan spelen? Hij had die Heidi ook nog gebeld, dacht ik, dus ik weet niet wat hij met haar heeft besproken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens, je ziet of voelt al snel genoeg of het wat met iemand gaat worden en ook snel genoeg waarbij je denkt "Hé, dit zou weleens heel leuk kunnen gaan worden."
Ik vind haar ook helemaal niksquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Femke wil geen lol, die wil ordnung en ritme.
En met Femke heb ik als man dus echt wel een probleem...Wat een naar wijf.
Gijsbert is wel zo'n (bijna vies) kneutelboertje. Lekker opzichzelf, vieze stallen, vieze nagels, geen dagritme, niet opgeruimd. Op zich niets mis mee, maar daar moet je als vrouw wel tegenkunnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
Gijsbert vind ik leuk
en de hond van Frank ook heel erg
Ook dat heb ik niet eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Typisch zo'n vrouw waarmee je gaat daten, de eerste weken denkt 'HOOLYY SHITTT JACKPOT![]()
![]()
' en na een maand....
....![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
Nieuws over Annemarie.Kan ik bevestigen vanuit een andere hoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer twee topics teruglezen, damn you![]()
![]()
Ik vind dat wel charmant ergens hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gijsbert is wel zo'n (bijna vies) kneutelboertje. Lekker opzichzelf, vieze stallen, vieze nagels, geen dagritme, niet opgeruimd. Op zich niets mis mee, maar daar moet je als vrouw wel tegenkunnen.
Heeft niks meer met een boerderij te maken, vind ik.....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben iedere week wel weer onder de indruk van dat bedrijf van Richard.
Wat een bazenboerderij is dat
Ze zei dat ze denkt dat het beter is dat hij voor het melken gaat eten. Dat gebeurt waarschijnlijk al veel eerder en dat doet hij dus op een lege maag.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind haar ook helemaal niks
Vooral ook niet zo van ja half 9 vind ik ook te laat hoor, dat moet ie niet doen
Hallo volgens mij gaat het al zo'n 35 jaar redelijk met die kerel en moet ie helemaal niks hoor
Soezen is al drie afleveringen aan het soppen. Nu blijkt dat dat voor niets is geweest, vind ik wel erg lomp en achterbaks.quote:
Meer Helga uit Allo Allo.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Landgeld het volgende:
Wie vindt Femke nog meer op die blonde assistent zuster uit Jiskefet lijken qua taalgebruik:
Ik vind het geweldig, tenminste niet zo'n fabriek als die van Frank en Richard,quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heeft niks meer met een boerderij te maken, vind ik.....
Zoiets heet met de tijd meegaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heeft niks meer met een boerderij te maken, vind ik.....
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, tenminste niet zo'n fabriek als die van Frank en Richard,
Die anderen hebben toch ook niet zo'n grote boerderij en kunnen zich ook goed reddenquote:
Maar ze wonen toch nog lang niet samenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zei dat ze denkt dat het beter is dat hij voor het melken gaat eten. Dat gebeurt waarschijnlijk al veel eerder en dat doet hij dus op een lege maag.
En ik kan het ook wel snappen dat je geen zin hebt om de ene dag om half negen te ontbijten en de andere dag om 11 uur. Alsof er maar één persoon zich hoeft aan te passen als je gaat samenwonen
waarschijnlijk met zijn crossautoquote:
ah joh zo erg is het toch ook weer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef densmee het volgende:
[..]
waarschijnlijk met zijn crossauto
dat is wel echt een rattenboer, nergens zitten zo veel ratten als daar in die vieze plek bende
Dat jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Soezen is al drie afleveringen aan het soppen. Nu blijkt dat dat voor niets is geweest, vind ik wel erg lomp en achterbaks.
Het lompste was wel dat Richard nu nog steeds vol wil blijven houden.
Doet 't nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef bascross het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/82706c31_goedlevenkro.jpg
nou ik ken toch weinig andere boeren waar het zon plek zooi isquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah joh zo erg is het toch ook weer niet
dat het bij andere niet zo is wil niet zeggen dat het dan zo vreselijk moet zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ik ken toch weinig andere boeren waar het zon plek zooi is
en geloof maar dat het daar stikt van de zwarte ratten
Ja dadelijk is het 1664 all over again.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ik ken toch weinig andere boeren waar het zon plek zooi is
en geloof maar dat het daar stikt van de zwarte ratten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |