Ja iddquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef elkravo het volgende:
Waar was de keuze van Annemarie in hemelsnaam op gebaseerd... volgens mij heeft ze gewoon een dobbelsteen gegooid of zo...
Ze durfde Johannes niet eens meer recht aan te kijken...
Dramatisch idd. Johannes moest weg, want ja, er moet nou eenmaal iemand weg, enzo, en ja, nou ja...:')quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ah die Annemarie is toch ook briljant
Het is zo pijnlijk allemaal!
Ik vind Frank en zeker Gijsbert helemaal niet in het programma horen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je benoemt nu precies de elementen die het leuk maken. Je mist nog zalvende Marcel.
Dat kan ze fysiologisch uberhaupt niet lijkt het wel, haar ogen 2 seconden lang dezelfde richting uit laten kijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef elkravo het volgende:
Ze durfde Johannes niet eens meer recht aan te kijken...
Marcel was ik vergeten, die vind ik wel geweldigquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat was er anders voorgaande jaren leuk dan?
Annemarie is mooi omdat ze zo autistisch als de neten is, Frank transformeert van lekker ding tot eikel, Richard is een valsspeler, Gijsbert is een leuke vent en Marcel met zn kinderen en Gekke Sonja.
Geweldig!
"ja hoe moet ik nou weten wie ik moet kiezen"quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dramatisch idd. Johannes moest weg, want ja, er moet nou eenmaal iemand weg, enzo, en ja, nou ja...:')
Ja idd, die ogen schieten echt alle kanten op behalve die van de gesprekspartnerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat kan ze fysiologisch uberhaupt niet lijkt het wel, haar ogen 2 seconden lang dezelfde richting uit laten kijken.
Nou ja, die Frank blijkt toch een enorme ijsboer. Het was opeens duidelijk waarom hij niet aan de vrouw kon komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Frank en zeker Gijsbert helemaal niet in het programma horen.
whaha die smiley heeft nog nooit zo goed bij iets of iemand gepast als bij Annemariequote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"ja hoe moet ik nou weten wie ik moet kiezen"
Hoezo? Is ze al afgehaakt dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef elkravo het volgende:
Mag Richard nog "op reis" als Annemieke bijdraait en 't wil proberen?
Volgens mij heeft ze em nog niet afgewezen hoor..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef elkravo het volgende:
Mag Richard nog "op reis" als Annemieke bijdraait en 't wil proberen?
Gijsbende.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef sweetmarylou het volgende:
Richard heeft zijn ex-vrouw vermalen tot gehakt en bij Gijsbende in de vriezer gestopt.
Nee, want dan had 'ie die ene middag met Annemiek niet gehad en ik vind het nogal wat om alleen op basis van een speeddate te zeggen dat je verliefd bent.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Als ie niet met Annemieke had afgesproken van te voren, was het vast op de boerderij ook wel direct duidelijk geworden..
Ze doet me aan Sid denken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha die smiley heeft nog nooit zo goed bij iets of iemand gepast als bij Annemarie
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me aan Sid denken.
[ afbeelding ]
whahahahahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me aan Sid denken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |