Maar dan moet je dat eerlijk zeggen vind ikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want dan had 'ie die ene middag met Annemiek niet gehad en ik vind het nogal wat om alleen op basis van een speeddate te zeggen dat je verliefd bent.
Maar goed, ik kan me er wel iets (veel zelfs) bij voorstellen. Als één vrouw je zo raakt, dan heb je niet meer de behoefte een andere vrouw nog een serieuze kans te geven.
Femke wil geen lol, die wil ordnung en ritme.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef elkravo het volgende:
Gijsbert is een goede gozert... de vrouw van zijn keuze gaat een hoop lol met 'm hebben!
Zijn twee vrouwen zijn ook heel normaal... daar hoeft geen man een probleem mee te hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer twee topics teruglezen, damn you
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Mwoah, verliefd hoeft niet eens per se, maar ik kan me voorstellen dat je echt niet heel lang nodig hebt om te beslissen wie een kans gaat maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want dan had 'ie die ene middag met Annemiek niet gehad en ik vind het nogal wat om alleen op basis van een speeddate te zeggen dat je verliefd bent.
Maar goed, ik kan me er wel iets (veel zelfs) bij voorstellen. Als één vrouw je zo raakt, dan heb je niet meer de behoefte een andere vrouw nog een serieuze kans te geven.
Ik vind haar overigens best aardig, alleen ik zou GEK worden van haar!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef wieksel het volgende:
Ergernis nr 1: Femke, als je zo graag alles wil regelen, zoek dan gewoon een baan als secretaresse
Weet je hoe geil zij isquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef wieksel het volgende:
Ergernis nr 1: Femke, als je zo graag alles wil regelen, zoek dan gewoon een baan als secretaresse
Femke heeft een kind... dan snap ik dat best... en heb geen probleem met zo'n vrouw...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Femke wil geen lol, die wil ordnung en ritme.
En met Femke heb ik als man dus echt wel een probleem...Wat een naar wijf.
Eens, je ziet of voelt al snel genoeg of het wat met iemand gaat worden en ook snel genoeg waarbij je denkt "Hé, dit zou weleens heel leuk kunnen gaan worden."quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Mwoah, verliefd hoeft niet eens per se, maar ik kan me voorstellen dat je echt niet heel lang nodig hebt om te beslissen wie een kans gaat maken.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me aan Sid denken.
[ afbeelding ]
Haha die zie ik wel jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze doet me aan Sid denken.
[ afbeelding ]
Ze voelt zich schuldig en neemt het voor de vorm nog even op voor de andere vrouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wilde hij het programma ook nog tot het einde door laten lopen. Wat laag. Maar gelukkig stak Yvonne daar een stokje voor
.
Ik snap de reactie van Annemieke niet zo. Wel dat ze het snel vindt, maar ik snap best dat je op basis van 1 leuke middag een keuze gemaakt kunt hebben.
Heeft Richard nu niet eoa clausule overtreden waardoor 'ie nu moet betalen?
Zou ik ook hebben. Typisch zo'n vrouw waarmee je gaat daten, de eerste weken denkt 'HOOLYY SHITTT JACKPOTquote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef sheotah het volgende:
[..]
Ik vind haar overigens best aardig, alleen ik zou GEK worden van haar!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Haha die zie ik wel ja
Ik vind haar altijd er uit zien alsof ze uit een tropisch zwemparadijs kwam en dat iemand haar toen met een plank achter op dr kop heeft geslagen waardoor dr ogen zo er uit ploppen
De commotie gaat toch vooral om dat hij die andere vrouwen alsnog heeft laten opdraven om een toneelstukje te gaan spelen? Hij had die Heidi ook nog gebeld, dacht ik, dus ik weet niet wat hij met haar heeft besproken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens, je ziet of voelt al snel genoeg of het wat met iemand gaat worden en ook snel genoeg waarbij je denkt "Hé, dit zou weleens heel leuk kunnen gaan worden."
Ik vind haar ook helemaal niksquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Femke wil geen lol, die wil ordnung en ritme.
En met Femke heb ik als man dus echt wel een probleem...Wat een naar wijf.
Gijsbert is wel zo'n (bijna vies) kneutelboertje. Lekker opzichzelf, vieze stallen, vieze nagels, geen dagritme, niet opgeruimd. Op zich niets mis mee, maar daar moet je als vrouw wel tegenkunnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
Gijsbert vind ik leuk
en de hond van Frank ook heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |