Inderdaad, waarom hem zou weer proberen om te praten?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is Annemieke nou aan het zeuren dan
Precies, lijkt me logisch dat het zo kan gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is? Richard is verliefd en heeft zijn keuze gemaakt. Nou en?
Volgens mij had ik gezegd dat hij zich gedroeg als een foute player. Daar zat ik dus niet ver naast.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk hebben we dus al die weken gelijk gehad, dat er IETS met Richard was
Als ie niet met Annemieke had afgesproken van te voren, was het vast op de boerderij ook wel direct duidelijk geworden..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wilde hij het programma ook nog tot het einde door laten lopen. Wat laag. Maar gelukkig stak Yvonne daar een stokje voor
.
Ik snap de reactie van Annemieke niet zo. Wel dat ze het snel vindt, maar ik snap best dat je op basis van 1 leuke middag een keuze gemaakt kunt hebben.
Heeft Richard nu niet eoa clausule overtreden waardoor 'ie nu moet betalen?
oh dat zou ik wel leuk vinden!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wilde hij het programma ook nog tot het einde door laten lopen. Wat laag. Maar gelukkig stak Yvonne daar een stokje voor
.
Ik snap de reactie van Annemieke niet zo. Wel dat ze het snel vindt, maar ik snap best dat je op basis van 1 leuke middag een keuze gemaakt kunt hebben.
Heeft Richard nu niet eoa clausule overtreden waardoor 'ie nu moet betalen?
Gebeurt er toch nog iets, want ik vind het tot nu toe eigenlijk een rotseizoen, gebeurt geen ene klotequote:
Nou ja, wel dat hij het niet eerder gezegd heeft. Nu kwamen Heidy en Susan voor niks.quote:
Ach hou op, dit is het mooiste seizoen ever.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebeurt er toch nog iets, want ik vind het tot nu toe eigenlijk een rotseizoen, gebeurt geen ene klote
Dus met 2 vrouwen buiten de uitzending bezig geweest, wat flauw, ik krijg nu medelijden met SOEZANquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
met Heidi gebeld, afgesproken met die andere
ik vind het vooral zo lullig ook dat je dan op tv gewoon aan het lijntje gehouden wordquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, wel dat hij het niet eerder gezegd heeft. Nu kwamen Heidy en Susan voor niks.
En zoenen met Heidy was ook niet echt netjes.
Zij was sowieso eigenlijk niet door gegaanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus met 2 vrouwen buiten de uitzending bezig geweest, wat flauw, ik krijg nu medelijden met SOEZAN
Why?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach hou op, dit is het mooiste seizoen ever.
Je benoemt nu precies de elementen die het leuk maken. Je mist nog zalvende Marcel.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
Dooie Frank, "gezellige" Gijsbert, kille Annemarie, waar is het leuk dan?
Nu met Richard sensatie, maar verder
alsof ze aan het tongen waren....dan kunnen die nachtzoentjes van Marcel ook niet....hij heeft iedereen al gekust, nog wel voor de ogen van de anderenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, wel dat hij het niet eerder gezegd heeft. Nu kwamen Heidy en Susan voor niks.
En zoenen met Heidy was ook niet echt netjes.
Eens. Tot het moment van Richard was het echt slaapverwekkend.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het vooral zo lullig ook dat je dan op tv gewoon aan het lijntje gehouden word
dat verdienen die dames toch niet? die komen daar omdat ze denken dat ze een kans maken
Ah die Annemarie is toch ook briljantquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
Wat was er anders voorgaande jaren leuk dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Why?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je benoemt nu precies de elementen die het leuk maken. Je mist nog zalvende in de kast gesloten Marcel.
nou die kusjes van Marcel vond ik ook maar weird en creepy hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef kvd het volgende:
[..]
alsof ze aan het tongen waren....dan kunnen die nachtzoentjes van Marcel ook niet....hij heeft iedereen al gekust, nog wel voor de ogen van de anderen
Ik krijg ook wel eens van die kusjes van een college...niks aan het handje
Annemarie durft toch nooit iemand aan te kijken *vrieskist* pffffffffquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef elkravo het volgende:
Waar was de keuze van Annemarie in hemelsnaam op gebaseerd... volgens mij heeft ze gewoon een dobbelsteen gegooid of zo...
Ze durfde Johannes niet eens meer recht aan te kijken...
Nee maar van te voren neuken mag vast niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Waarom zou Richard een regel overtreden hebben? Toch niet dat ze per se tot de laatste uitzending moeten wachten met hun uiteindelijke keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |