Ook dat heb ik niet eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Typisch zo'n vrouw waarmee je gaat daten, de eerste weken denkt 'HOOLYY SHITTT JACKPOT![]()
![]()
' en na een maand....
....![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
Nieuws over Annemarie.Kan ik bevestigen vanuit een andere hoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer twee topics teruglezen, damn you![]()
![]()
Ik vind dat wel charmant ergens hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gijsbert is wel zo'n (bijna vies) kneutelboertje. Lekker opzichzelf, vieze stallen, vieze nagels, geen dagritme, niet opgeruimd. Op zich niets mis mee, maar daar moet je als vrouw wel tegenkunnen.
Heeft niks meer met een boerderij te maken, vind ik.....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben iedere week wel weer onder de indruk van dat bedrijf van Richard.
Wat een bazenboerderij is dat
Ze zei dat ze denkt dat het beter is dat hij voor het melken gaat eten. Dat gebeurt waarschijnlijk al veel eerder en dat doet hij dus op een lege maag.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind haar ook helemaal niks
Vooral ook niet zo van ja half 9 vind ik ook te laat hoor, dat moet ie niet doen
Hallo volgens mij gaat het al zo'n 35 jaar redelijk met die kerel en moet ie helemaal niks hoor
Soezen is al drie afleveringen aan het soppen. Nu blijkt dat dat voor niets is geweest, vind ik wel erg lomp en achterbaks.quote:
Meer Helga uit Allo Allo.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Landgeld het volgende:
Wie vindt Femke nog meer op die blonde assistent zuster uit Jiskefet lijken qua taalgebruik:
Ik vind het geweldig, tenminste niet zo'n fabriek als die van Frank en Richard,quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heeft niks meer met een boerderij te maken, vind ik.....
Zoiets heet met de tijd meegaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heeft niks meer met een boerderij te maken, vind ik.....
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, tenminste niet zo'n fabriek als die van Frank en Richard,
Die anderen hebben toch ook niet zo'n grote boerderij en kunnen zich ook goed reddenquote:
Maar ze wonen toch nog lang niet samenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zei dat ze denkt dat het beter is dat hij voor het melken gaat eten. Dat gebeurt waarschijnlijk al veel eerder en dat doet hij dus op een lege maag.
En ik kan het ook wel snappen dat je geen zin hebt om de ene dag om half negen te ontbijten en de andere dag om 11 uur. Alsof er maar één persoon zich hoeft aan te passen als je gaat samenwonen
waarschijnlijk met zijn crossautoquote:
ah joh zo erg is het toch ook weer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef densmee het volgende:
[..]
waarschijnlijk met zijn crossauto
dat is wel echt een rattenboer, nergens zitten zo veel ratten als daar in die vieze plek bende
Dat jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Soezen is al drie afleveringen aan het soppen. Nu blijkt dat dat voor niets is geweest, vind ik wel erg lomp en achterbaks.
Het lompste was wel dat Richard nu nog steeds vol wil blijven houden.
Doet 't nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef bascross het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/82706c31_goedlevenkro.jpg
nou ik ken toch weinig andere boeren waar het zon plek zooi isquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah joh zo erg is het toch ook weer niet
dat het bij andere niet zo is wil niet zeggen dat het dan zo vreselijk moet zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ik ken toch weinig andere boeren waar het zon plek zooi is
en geloof maar dat het daar stikt van de zwarte ratten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |