Jazeker, ze staan hier al een week klaar.quote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef karr-1 het volgende:
Komt er nog een kerstpakket dan na alle stakingen en bezuinigingen?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Pakketinhoud:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over twee dagen ontvang ik m'n bedankkerstkaartje? (in ienieminieformaat uiteraard)quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dank voor het openen van een nieuw topic
Moet ik eerst je adres hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Over twee dagen ontvang ik m'n bedankkerstkaartje? (in ienieminieformaat uiteraard)
Het gaat toch om het gebaar.quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En daar moet je dan blij mee zijn?
Tss een echte postbode weet alle adressen in Nederland uit z'n hoofd met bijbehorende bewonersquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet ik eerst je adres hebben
Ik ben slechts zaterdagwerker, dus een deel van Nederland ken ik (nog) nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss een echte postbode weet alle adressen in Nederland uit z'n hoofd met bijbehorende bewoners
Zelfstudie ftwquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben slechts zaterdagwerker, dus een deel van Nederland ken ik (nog) niet
Daar heb ik straks geen tijd meer voor, omdat ik andere dingen ga studerenquote:
Zijn er belangrijkere dingen dan?quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb ik straks geen tijd meer voor, omdat ik andere dingen ga studeren
Ga vanaf ergens in januari mijn scriptie schrijven. En daar moet erg veel voor wijken. Mijn zaterdagsbaantje nog niet gelukkigquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zijn er belangrijkere dingen dan?WO Stakingskunde is nu misschien wel handig
Gelukkig sta ik nooit voor de kast te vossen, heb altijd zo'n hekel aan die minikerstkaartjes.quote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Over twee dagen ontvang ik m'n bedankkerstkaartje? (in ienieminieformaat uiteraard)
Idd, TNT voor allus!quote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga vanaf ergens in januari mijn scriptie schrijven. En daar moet erg veel voor wijken. Mijn zaterdagsbaantje nog niet gelukkig
Ik mag altijd kiezen, maar de keuze voor het carre is altijd snel gevallenquote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik nooit voor de kast te vossen, heb altijd zo'n hekel aan die minikerstkaartjes.
Scriptie schrijven klinkt stomquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Studie gaat toch echt voor straks
Waarom heb je eigenlijk nooit een overplaatsing naar je woonplaats geregeld?quote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Studie gaat toch echt voor straks
Vindt het in mijn huidige team veel te gezellig om over te stappenquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nooit een overplaatsing naar je woonplaats geregeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |