Het is geen Helmonds clubke hier.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef bijdehand het volgende:
moet er ook een plaatje van helmond in?
Nee maar dan voelt ze zich thuisquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is geen Helmonds clubke hier.
Geen dankquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef fairytalessuck het volgende:
Doe maar, dan is ie iig wat beter .
Die tokkies hebben een eigen topique en ze zijn al bij deel 6!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan voelt ze zich thuis
Men heeft er niet altijd internet. Ligt eraan hoe de wind staatquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die tokkies hebben een eigen topique en ze zijn al bij deel 6!!
Ohja da's waar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Men heeft er niet altijd internet. Ligt eraan hoe de wind staat
Doe eens niet zo denigrerend over Helmond zeg.quote:
Ga fietsenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja da's waar.
Dit is trouwens nu al het meest verneukte topic allertijden.
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend over Helmond zeg.
Vind je het zelf wel leuk dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend over Helmond zeg.
Het is hier best okee hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vind je het zelf wel leuk dan.![]()
En er gaat niks boven 's-Hertogenbosch
Ach, het voordeel is dat je sportkleren ook je vrijetijdskleren en je werkkleren en je nette kleren zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is hier best okee hoor.
In de buurt waar ik woon tenminste wel.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:53 schreef FedExpress het volgende:
OH
MY
GOD
Wat een dramatische TT... Denk je dat het niet erger kan, krijg je zo'n OP
Zo iemand ben ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, het voordeel is dat je sportkleren ook je vrijetijdskleren en je werkkleren en je nette kleren zijn
Godzijdankquote:
Had je dat nog niet door?quote:
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveldquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had liever deze in de OP
[ afbeelding ]
Jawel. Maar tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door?
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveld
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.
Anders was Boschveld wel eerder getroffen door meteorietenquote:
Yeah sure.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders was Boschveld wel eerder getroffen door meteorieten
Ja. Boschveld staat gelijk aan het bijbelse Sodom.quote:
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Boschveld staat gelijk aan het bijbelse Sodom.
Sorry Ceased![]()
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.
In jouw sprookjeswereld ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.
Niks daarvan!quote:
De laatste keer dat ik dat deed vond ik op best veel plaatsen geldquote:
Ik heb 20 cent gevonden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed vond ik op best veel plaatsen geld
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb 20 cent gevonden.
Maar oh jezus wat een troep was het zeg.
Ik moest een hele hindernisbaan afleggen van m'n deur tot aan m'n bed.
En dat is maar 2 meter.
Nou ligt alle troep op m'n bed, zucht.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo herkenbaarHeb vorige week zaterdag mijn kamer opgeruimd. Volle kliko onderhand
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Serieus?
Ja bij mij kan niks weg.
M'n kamer ligt bezaaid met tassen, kleding, boeken, tijdschriften, sieraden.
De kleding is weggewerkt, nu de rest nog.
Dat is óók al herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegMaar soms dan gaat dat veel makkelijker en dan moet je daar gebruik van maken
Daar hebben alle vrouwen last vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is óók al herkenbaar.
Ik vind jou eng.
Kan er me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar hebben alle vrouwen last van
Het is een 'gave'quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan er me wat bij voorstellen.
Gave?quote:
Ik ben dan ook getraumatiseerd voor het leven.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar hebben alle vrouwen last van
Oh dat is wel herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegMaar soms dan gaat dat veel makkelijker en dan moet je daar gebruik van maken
Vandaar die haakjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gave?
Ik zou het eerder een vloek noemen, tenzij je homo bent natuurlijk dan is het niet zo erg.
I knowquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben dan ook getraumatiseerd voor het leven.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar die haakjesMaar mensen die me leren kennen mogen me wel
Of juist niet, maar dan zijn ze iig niet meer bang
Je deed het expres.quote:
Heb wel een keer een meisje aan het huilen gekregenquote:
Het maakt onderdeel uit van een groter plan.quote:
OH NOES!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het maakt onderdeel uit van een groter plan.
Schrok je d'r zo af?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb wel een keer een meisje aan het huilen gekregen
Ja joh, alleen dat hoofd van hem al, daar ga je toch zo van huilen.quote:
Geen idee, heb z'n hoofd nog niet gezien en hij verdient een eerlijke mening.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja joh, alleen dat hoofd van hem al, daar ga je toch zo van huilen.
Ze stond met basketball in een hoekje en ik schreeuwde 15 seconde onafgebroken in haar gezichtquote:
En dat komt uit jouw mond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja joh, alleen dat hoofd van hem al, daar ga je toch zo van huilen.
ST is gewoon boosquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen idee, heb z'n hoofd nog niet gezien en hij verdient een eerlijke mening.
Nee ik vind het leuk om je te pesten, maar stiekem hou ik heel veel van je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik vind het leuk om je te pesten, maar stiekem hou ik heel veel van je hoor.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze stond met basketball in een hoekje en ik schreeuwde 15 seconde onafgebroken in haar gezicht
Omdat ik haar niet mocht. En ze was labielquote:
En nu?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zette een mok chocolademelk in de magnetron, maar ik vergat het lepeltje eruit te halen.![]()
quote:Twee jongens van veertien jaar uit Den Bosch en Rosmalen hebben de afgelopen maanden een leeftijdgenote onder bedreiging van geweld honderden euros afgeperst.
Daders en slachtoffer zitten op dezelfde school in Den Bosch.
De zaak kwam aan het rollen toen de ouders van het meisje ontdekten dat er geld uit hun huis was verdwenen. Via de politie werd de schoolleiding ingeschakeld.
De jongens, die maandag werden aangehouden in hun ouderlijk huis, zitten vast.
Dan zal dat geschreeuw van je vast veel goeds verricht hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik haar niet mocht. En ze was labiel
Nu niks gelukkig.quote:
Boeiend. Dan is er tenminste iemand die me niet zal vergetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan zal dat geschreeuw van je vast veel goeds verricht hebben.
Fjoewquote:
Jammer he.quote:
Ik had het zielig voor je gevonden andersquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had het zielig voor je gevonden anders
quote:
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
wat was erquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Jongens ik ga bijna dood hier.
Hij is de dorpsgek, dus hij kan er ws niks aan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef de_Paans het volgende:
Slechte TT, ben dit jaar van Rosmalen naar Den Bosch verhuisd.
Waar woonde je? Rosmalen is uberquote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef de_Paans het volgende:
Slechte TT, ben dit jaar van Rosmalen naar Den Bosch verhuisd.
Haha you fucked the village idiotquote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is de dorpsgek, dus hij kan er ws niks aan doen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha you fucked the village idiot
Toen moest je niet huilenquote:
nog niet gepost hier vandaag, het zal toch niet...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Jongens ik ga bijna dood hier.
Jammerquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gepost hier vandaag, het zal toch niet...
Wat heb je met haar gedaan?quote:
Dan is het jouw schuld, jij negeerde haar gisterenavondquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
Huh watte?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dan is het jouw schuld, jij negeerde haar gisterenavond
Niks. Jij was het, negeerkind.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
ontken het maar nietquote:
Ik heb heul niks misdaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niks. Jij was het, negeerkind.
WHAT HAVE YOU DONE?!?!?!quote:
Ja en zelf niet beantwoorden.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ontken het maar niet![]()
Jij postte kort na haar, maar haar schreeuw om hulp werd niet beantwoord
hoezo? Ik was er niet. Jij welquote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en zelf niet beantwoorden.Pot --> ketel
I don't care.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo? Ik was er niet. Jij wel
Suck my ballsquote:
Dat doet Fed wel voor mij.quote:
Fed vraagt geld en zijn tong is net schuurpapier.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed vraagt geld en zijn tong is net schuurpapier.
Op loopafstand van cafetaria het Vosje.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar woonde je? Rosmalen is uber
Die wijk is ook geen drol aan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Op loopafstand van cafetaria het Vosje.
Daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef de_Paans het volgende:
De Groote Wielen is het voor jou helemaal?
Waar wil je wel dood gevonden wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Op een enorm bed, met in m'n ene hand een stuk pizza en in m'n andere een tiet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Waar wil je wel dood gevonden worden?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een enorm bed, met in m'n ene hand een stuk pizza en in m'n andere een tiet.
Van Al Bundyquote:
Schuur eens niet zo hard.quote:
Heb jij er ook last van? Wtfquote:
Je hebt nogsteeds je profiel niet aangepast.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
He zeg lieve mensen,
gooi moi en Vulpes ook eens even in die OP(of in ieder geval in de volgende)..
We willen natuurlijk wel erkend worden als inwoners.
Nu ik zelfs door de belastingdienst () gevonden wordt op mijn nieuwe adres, kan ik er wel vanuit gaan dat ik er echt woon
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik vind het lief dat jullie je zo ontzettend druk om mij maken, maar ik leef nog. Nog net.
Wellus hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt nogsteeds je profiel niet aangepast.![]()
Zo is ie braaf!quote:
Moet je horen wie het zegt.quote:
Ik woon in de kakkerswijk in Vught, plebs.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt.
Zucht... vertel dan meteen wat er was of wacht je totdat iemand het vraagt?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja en dood aan dat wijf van de Hema op het station.
Wauw wat een verhaal. Actie, spanning, alles komt erin voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had een bestelling geplaatst die ik morgen zou kunnen ophalen, maar ik heb vaker gehad dat het er een dag eerder was dus ik dacht laat ik eens gaan kijken. Maar die kut wilde nieteens kijken, ik moest zaterdag maar terugkomen snauwde ze me toe.Lekker klantvriendelijk he.
Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wauw wat een verhaal. Actie, spanning, alles komt erin voor
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had een bestelling geplaatst die ik morgen zou kunnen ophalen, maar ik heb vaker gehad dat het er een dag eerder was dus ik dacht laat ik eens gaan kijken. Maar die kut wilde nieteens kijken, ik moest zaterdag maar terugkomen snauwde ze me toe.Lekker klantvriendelijk he.
Beter begon je een bitchfight met haar.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gezegd.
2 mensen waren nieuw, die waren wel lief.quote:
Die was zo vet, als ze bovenop me was gaan zitten was ik geplet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter begon je een bitchfight met haar.
Dan had je moeten vragen of ze een dochter hadquote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die was zo vet, als ze bovenop me was gaan zitten was ik geplet.
Deze ontgaat me even.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had je moeten vragen of ze een dochter had
Zo'n lekkere geile dochter waarmee je kon vechten en later een trio mee kon beginnen samen met mij.quote:
Nee want een trio met jou moet met een man erbij ipv een vrouw.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n lekkere geile dochter waarmee je kon vechten en later een trio mee kon beginnen samen met mij.
Waarom wil je die andere man een minderwaardigheidscomplex bezorgen?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee want een trio met jou moet met een man erbij ipv een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je die andere man een minderwaardigheidscomplex bezorgen?Da's heul nie zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee duhquote:
kom er net vandaan, het is inderdaad koudquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik durf niet naar buiten, daar is het koud!
Op de noordpool is het pas koudquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
kom er net vandaan, het is inderdaad koud
Ben je daar geweest dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op de noordpool is het pas koud
Mijn hart komt daar vandaanquote:
Oh ben jij zo'n ijskonijn.quote:
ijsbeerquote:
zozo, das vroegquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef fairytalessuck het volgende:
Welterusten jullie, ik ga naar bed.
Hoiquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Goodstuff het volgende:
mag ik bij jullie clubje? Ik woon ook in DB
Eerste straat na de McDonalds yaaaay
Dag mede bosschenoarquote:
Boschveld de gekstuhhhhquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:50 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Dag mede bosschenoar
Waar ergens woon jij? (A)
Oh... Ben je een marokkaan?quote:
Nee.quote:
Oh.....quote:
Ah ok, ik heb zelf eigenlijk geen idee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:02 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Oh.....
To make you feel better; ze hebben lekkere shoarma op 't boschveld
Leeftijd?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb zelf eigenlijk geen idee.
31quote:
Morgen fabulous?quote:
Noooooooquote:
Fijn dat je even m'n geheugen opfrist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:50 schreef schede-gnoom. het volgende:
wauw, ik sta gewoon nog steeds 2 keer in de OP
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je even m'n geheugen opfrist.Dan verwijder ik het ff.
Danku mevrouw Butsersquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef Goodstuff het volgende:
mag ik bij jullie clubje? Ik woon ook in DB
Eerste straat na de McDonalds yaaaay
quote:
Omdat ze zegt dat ik een Marokkaan ben mag ze blijven?quote:
ik vond het wel grappig dat ze dat vroegquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze zegt dat ik een Marokkaan ben mag ze blijven?
Vooroordelen zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig dat ze dat vroeg
klopt, maar toch moest ik lachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn nooit grappig.
Gewoon de H&M ofzo? Die zit tegenover de New Yorker, lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:39 schreef FeestBoek het volgende:
Wat zijn goede, niet te dure kleding winkels in DB?
Ben een jongeman van 25, op zoek naar 'casual' kleding.. Bij de New Yorker vind ik meestal wel wat, verder weet ik eigenlijk weinig in DB, iemand nog tips?
H&M, American Today en de rest van de winkels hier in de stad. Overal hebben ze wel casual kleding.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:39 schreef FeestBoek het volgende:
Wat zijn goede, niet te dure kleding winkels in DB?
Ben een jongeman van 25, op zoek naar 'casual' kleding.. Bij de New Yorker vind ik meestal wel wat, verder weet ik eigenlijk weinig in DB, iemand nog tips?
Of wanneer je vanaf de arena naar de markt loopt heb je aan de linkerkant een hele rits winkels. Jack and Jones, Sissy boy etc. Als je nog een stukkie verder loopt heb je aan je rechterkant de Men at Work.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon de H&M ofzo? Die zit tegenover de New Yorker, lekker makkelijk.
Maarja die heb je overal, weet zo niet iets wat hier wel zit en ergens anders niet.
Was niet beledigend bedoeld... Maar boschveld staat toch bekend om z'n marokkaantjes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig dat ze dat vroeg
Niet overal hoor, maar misschien is dat voor vrouwen weer anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
H&M, American Today en de rest van de winkels hier in de stad. Overal hebben ze wel casual kleding.
Mijn zus heeft daar ooit gewerkt in een ver verleden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Sissy boy.Die naam alleen al.
Ohja Men at Work, ik kom nooit bij zoveel verschillende winkels dus ik vergeet de helft gewoon denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:47 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Of wanneer je vanaf de arena naar de markt loopt heb je aan de linkerkant een hele rits winkels. Jack and Jones, Sissy boy etc. Als je nog een stukkie verder loopt heb je aan je rechterkant de Men at Work.
Succes :p
Voor vrouwen vind ik het tegenwoordig echt tegenvallen. Overal jurkjes etc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet overal hoor, maar misschien is dat voor vrouwen weer anders.
Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..
Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?
En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al![]()
Die zit tegenover de abn amro (bij het station) en ook een in de straat van de xenos.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef FeestBoek het volgende:
Bedankt voor de tips! NY en H&M check ik meestal wel..
Zo maar eens Men@Work en Jack en Jones binnengaan dan.. Waar zit die America Today?
En sissyboy.. Daar ga ik nog niet voor een miljoen naar binnen alleen om die naam al![]()
Ja tis niet veel nee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor vrouwen vind ik het tegenwoordig echt tegenvallen. Overal jurkjes etc.
Zo jij bent thuis met straatnamen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je altijd naar namen van winkels kijkt schiet het wel op ja.America Today zit in de Visstraat en Hinthamerstraat.
Is dat zo gek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo jij bent thuis met straatnamen!
inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:51 schreef VulpesVulpes het volgende:
Vind het jammer dat ze de forecast weggehaald hebbendaar waren altijd leuke dingen te koop voor mannen
I love Clockhousequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
inderdaad. hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..
newyorker vind ik persoonlijk niet zoveel leuks hebben.
h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
inderdaad. hadden ze toch altijd goede en leuke kleding. maar die formule gaat in heel nl weg..
newyorker vind ik persoonlijk niet zoveel leuks hebben.
h&m en we zijn verder prima winkels, en zelfs de clockhouse afdeling van de c&a heeft leuke dingen(hoewel die in db vaak net te klein is).
Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kakquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:20 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Kleding van de new yorker vind ik ontzettend ordinair.
Zelf ben ik een grote fan van de Zara
Ligt eraan waar je kijktquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind Zara weer niks, te sjiek/kak
Alleen achterin de trap af is heel soms nog wat leuks, maar voorin zeker niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:33 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je kijktaan de linkerkant hangt altijd die sjieke superkakkerige kleding. En aan de rechterkant hangt de wat meer casual kleding. En in het midden staan altijd van die rekjes met leuke topjes voor maar 20 euro
In de Hel sneeuwt het nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat heeft iedereen het toch over sneeuw, hier is geen vlokje te bekennen
Hier wel ooitquote:
het sneeuwde hier behoorlijk hardquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat heeft iedereen het toch over sneeuw, hier is geen vlokje te bekennen
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef bijdehand het volgende:
Het gaat een koude winter worden. Eindelijk
Da's veel fijner op de fiets man.quote:
Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Koud is fijn maar sneeuw en gladheid.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja met sneeuw durf ik nooit zo hard te fietsenMoet ik gvd 5 minuten eerder vertrekken thuis
Maar kou is heerlijk!
Ik heb een druk levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Vijf minuten is wel heel veel ja.
Nachten doorhalen om te gamen is inderdaad wel een teken van een druk leven.quote:
Je kan ook overdrijven he.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het sneeuwde hier behoorlijk hard![]()
en als ik nou eens blijf?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Fijn dat je even m'n geheugen opfrist.Dan verwijder ik het ff.
beter heul koud dan regen en andere kutzooi inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's veel fijner op de fiets man.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nachten doorhalen om te gamen is inderdaad wel een teken van een druk leven.
Je weet niet half hoe blij ik daar mee ben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het sneeuwde hier behoorlijk hard![]()
ben maar blij dat het bij jou nog niet is
uhm, ik stond er middenin tussen 9 en 10. het sneeuwde flinke vlokken, best hard ook.quote:
Daar denk ik precies hetzelfde over! Zullen we naar een warm land gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik daar mee ben.
Ik haat kou, sneeuw, regen, hagel, mist.
Ofwel: de winter.
Ik kan niet wachten totdat het weer mooier weer begint te worden
Jij bent coolquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:33 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
niks mis mee, hoort erbij
Wat sta jij tussen 9 en 10 in de sneeuw te doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm, ik stond er middenin tussen 9 en 10. het sneeuwde flinke vlokken, best hard ook.
[..]
Daar denk ik precies hetzelfde over! Zullen we naar een warm land gaan
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat sta jij tussen 9 en 10 in de sneeuw te doen?
En jaaaaaaaaaaaaaa vind ik een goed idee.
Overwinteren in Australië en dan in de zomer hierheen.
Ik boek de tickets, jij betaalt!quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik boek de tickets, jij betaalt!
Ja maar, ja maar, dat is duurquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik boek de tickets, jij betaalt!
Schooierquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is duur
Jij bent de man hier, ik ben maar een arme studente.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is duur
Hmm, nou, vooruit dan. Omdat jij het bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent de man hier, ik ben maar een arme studente.
Dus, huphup.
Ik zal niet de duurste kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, nou, vooruit dan. Omdat jij het bentPM je gegevens maar, dan boek ik er twee voor volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
PM je gegevens maar, dan boek ik er twee voor volgende week.OkeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Okeeee
Ik wacht nog steeds op die PM. Zonder betaalgegevens geen reisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
maar hoe weet ik nou zeker dat jij ze echt boekt en er niet met mijn geld vandoor gaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die PM. Zonder betaalgegevens geen reisje.
Ik zou niet eens weten hoe ik jouw rekeningnummer kan gebruiken om er geld vanaf te halen zonder pinpas en pincode.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
maar hoe weet ik nou zeker dat jij ze echt boekt en er niet met mijn geld vandoor gaat
ik bedoel dat ik geld over moet maken zodat jij kan boeken. maar je zou dan ook zomaar niet kunnen boekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik jouw rekeningnummer kan gebruiken om er geld vanaf te halen zonder pinpas en pincode.
Noooooooooooooooeeeeeeeeeeeeesquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
MAAR DAN MAAR GEEN REISJE HE.
IK GA WEL ALLEEN.
Daarom moet je mij je betaalgegevens geven, dan vul ik die in en dan kan ik geen geld stelen van je. Dommie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik geld over moet maken zodat jij kan boeken. maar je zou dan ook zomaar niet kunnen boeken
Lief doen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Noooooooooooooooeeeeeeeeeeeees![]()
![]()
Oh zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daarom moet je mij je betaalgegevens geven, dan vul ik die in en dan kan ik geen geld stelen van je. Dommie.
quote:
Goed, dilemma opgelost.quote:
Okeequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Goed, dilemma opgelost.
Kom maar op met dat reisje.
Dat, én de waarheid.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat, én de waarheid.
Want jij woont niet in Doetinchem, lieverd.
Ik moest even kijken.quote:
Ben?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, sorry, kon het niet laten![]()
Maar ik moet gaan.
To ben continued
Dat is vet. Overwinteren is voor oude mensenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Jaaahaa je hebt wat gemist.
FE en ik gaan overwinteren in Australië.
Jij met je vooroordelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is vet. Overwinteren is voor oude mensen
Die kunnen daar wel tegen. Sterker nog, die koudbloedige fossielen worden daar weer jong van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij met je vooroordelen.
Overwinteren in Australië is juist niet voor oude mensen.
Die kunnen niet tegen die hitte man.
Moet je nagaan hoe jong wij terugkomen in de zomer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kunnen daar wel tegen. Sterker nog, die koudbloedige fossielen worden daar weer jong van.
Vogels hoeven geen tickets te betalen, dus helaas, je hebt ongelijk.quote:
Ah jammer. Zou wel wat zijn. Vogels vliegen erg goedkoop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vogels hoeven geen tickets te betalen, dus helaas, je hebt ongelijk.
Ja daarom juist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah jammer.Zou wel wat zijn. Vogels vliegen erg goedkoop.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja daarom juist.
Maar nee, wij zijn weer mensen, wij moeten weer duur gaan met het vliegtuig.
Pfft het leven is zo oneerlijk.
Wij mogen alleen in scooterhelmen poepen op de Rosmalense kermisquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vogels mogen ook zonder problemen op alles poepen. Wat een leven heb je dan joh. Op alles en iedereen poepen die je niet mag plus de wereld over vliegen. Inderdaad erg oneerlijk.
Bluf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij mogen alleen in scooterhelmen poepen op de Rosmalense kermis
Sorry, ik doe het niet expres.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over poepen.
Je typte zeker per ongeluk iets over vogels en poepen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry, ik doe het niet express.
Ja het was eruit voordat ik er erg in had. Erg vervelend allemaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je typte zeker per ongeluk iets over vogels en poepen.
Potverdorie toch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja het was eruit voordat ik er erg in had. Erg vervelend allemaal.
Nu zeg je het zelf!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Potverdorie toch.
Elke keer die poepgesprekken. Ik word er onpasselijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf!
Nou waar wil jij dan een gesprek over? Want ik heb een donkerbruin vermoeden dat poep het niet gaat worden.Kutspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het hebben overrrrrrrrrr jurkjes en hoge hakken.
Of is dat weer te vrouwelijk?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kutspoiler.
Laten we het hebben overrrrrrrrrr jurkjes en hoge hakken.
Of is dat weer te vrouwelijk?
Waarom niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.
Heb er gewoon niks mee.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet te vrouwelijk hoor, ben zelf alleen niet zo van hakken en jurkjes.
Ik heb juist altijd jurkjes en hoge hakken aan haha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er gewoon niks mee.Op hakken, hoe klein ze ook zijn kan ik niet echt lopen. En in een jurkje voel ik me niet op mn gemak.
Een keer een jurk met hakken aan gehad. Was met gala, niemand herkende me meer.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd jurkjes en hoge hakken aan haha.
Als ik in een broek loop, vragen ze aan me of ik ziek ben.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hakken ook niet echt handig.Dan loop ik alsof ik heb gezopen.
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind hakken ook niet echt handig.Dan loop ik alsof ik heb gezopen.
Hmm nee heb er altijd een legging onderaan of gewoon een dikke panty.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Precies het tegenover gestelde.
Is dat niet koud zo in de winter?
Brrr het ziet er alsnog zo koud uit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm nee heb er altijd een legging onderaan of gewoon een dikke panty.
Ben wel wat gewend ondertussen hehe.
Als je een fatsoenlijke legging/panty aanheb, is het net zo warm (al dan niet warmer) als een broek hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Brrr het ziet er alsnog zo koud uit.
Ieder zo zijn ding.
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Echt waar?
Mijne zijn altijd best wel hoog, ik heb niet eens platte schoenen.
Op m'n werkschoenen na dan.
Oh.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke legging/panty aanheb, is het net zo warm (al dan niet warmer) als een broek hoor.
Mijne ook niet, heb zelfs iets aan m'n evenwichtsorgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.
Met drank op wel? Of wordt het dan nog erger?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja m'n evenwicht is niet m'n sterkste punt zegmaar.
Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mijne ook niet, heb zelfs iets aan m'n evenwichtsorgaan.
Maar op hoge hakken lopen heb ik dan weer geen problemen mee.
Oh da's wel apart ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mijne ook niet, heb zelfs iets aan m'n evenwichtsorgaan.
Maar op hoge hakken lopen heb ik dan weer geen problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |