Had je dat nog niet door?quote:
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveldquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had liever deze in de OP
[ afbeelding ]
Jawel. Maar tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door?
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveld
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.
Yeah sure.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders was Boschveld wel eerder getroffen door meteorieten
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Boschveld staat gelijk aan het bijbelse Sodom.
Sorry Ceased![]()
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.
In jouw sprookjeswereld ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.
Ik heb 20 cent gevonden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed vond ik op best veel plaatsen geld
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb 20 cent gevonden.
Maar oh jezus wat een troep was het zeg.
Ik moest een hele hindernisbaan afleggen van m'n deur tot aan m'n bed.
En dat is maar 2 meter.
Nou ligt alle troep op m'n bed, zucht.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo herkenbaarHeb vorige week zaterdag mijn kamer opgeruimd. Volle kliko onderhand
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Serieus?
Ja bij mij kan niks weg.
M'n kamer ligt bezaaid met tassen, kleding, boeken, tijdschriften, sieraden.
De kleding is weggewerkt, nu de rest nog.
Dat is óók al herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegMaar soms dan gaat dat veel makkelijker en dan moet je daar gebruik van maken
Daar hebben alle vrouwen last vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is óók al herkenbaar.
Ik vind jou eng.
Kan er me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar hebben alle vrouwen last van
Het is een 'gave'quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan er me wat bij voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |