Het is geen Helmonds clubke hier.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef bijdehand het volgende:
moet er ook een plaatje van helmond in?
Nee maar dan voelt ze zich thuisquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is geen Helmonds clubke hier.
Geen dankquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef fairytalessuck het volgende:
Doe maar, dan is ie iig wat beter .
Die tokkies hebben een eigen topique en ze zijn al bij deel 6!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan voelt ze zich thuis
Men heeft er niet altijd internet. Ligt eraan hoe de wind staatquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die tokkies hebben een eigen topique en ze zijn al bij deel 6!!
Ohja da's waar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Men heeft er niet altijd internet. Ligt eraan hoe de wind staat
Doe eens niet zo denigrerend over Helmond zeg.quote:
Ga fietsenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja da's waar.
Dit is trouwens nu al het meest verneukte topic allertijden.
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend over Helmond zeg.
Vind je het zelf wel leuk dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend over Helmond zeg.
Het is hier best okee hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vind je het zelf wel leuk dan.![]()
En er gaat niks boven 's-Hertogenbosch
Ach, het voordeel is dat je sportkleren ook je vrijetijdskleren en je werkkleren en je nette kleren zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is hier best okee hoor.
In de buurt waar ik woon tenminste wel.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:53 schreef FedExpress het volgende:
OH
MY
GOD
Wat een dramatische TT... Denk je dat het niet erger kan, krijg je zo'n OP
Zo iemand ben ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, het voordeel is dat je sportkleren ook je vrijetijdskleren en je werkkleren en je nette kleren zijn
Godzijdankquote:
Had je dat nog niet door?quote:
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveldquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had liever deze in de OP
[ afbeelding ]
Jawel. Maar tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door?
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Als het zo erg was zouden ze het wel slopen, ofniet? (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boschveld
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vernieuwen is iets anders dan wegdoen.
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Met de grond gelijk maken en dan opnieuw opbouwen is niet vernieuwen, maar gewoon dumpen en opnieuw beginnen. God deed het ook met de zondvloed.
Anders was Boschveld wel eerder getroffen door meteorietenquote:
Yeah sure.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders was Boschveld wel eerder getroffen door meteorieten
Ja. Boschveld staat gelijk aan het bijbelse Sodom.quote:
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Boschveld staat gelijk aan het bijbelse Sodom.
Sorry Ceased![]()
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt zeker je eigen versie van de bijbel gemaakt.
In jouw sprookjeswereld ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het is slechts de moderne interpretatie.
Niks daarvan!quote:
De laatste keer dat ik dat deed vond ik op best veel plaatsen geldquote:
Ik heb 20 cent gevonden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed vond ik op best veel plaatsen geld
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb 20 cent gevonden.
Maar oh jezus wat een troep was het zeg.
Ik moest een hele hindernisbaan afleggen van m'n deur tot aan m'n bed.
En dat is maar 2 meter.
Nou ligt alle troep op m'n bed, zucht.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo herkenbaarHeb vorige week zaterdag mijn kamer opgeruimd. Volle kliko onderhand
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Serieus?
Ja bij mij kan niks weg.
M'n kamer ligt bezaaid met tassen, kleding, boeken, tijdschriften, sieraden.
De kleding is weggewerkt, nu de rest nog.
Dat is óók al herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegMaar soms dan gaat dat veel makkelijker en dan moet je daar gebruik van maken
Daar hebben alle vrouwen last vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is óók al herkenbaar.
Ik vind jou eng.
Kan er me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar hebben alle vrouwen last van
Het is een 'gave'quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan er me wat bij voorstellen.
Gave?quote:
Ik ben dan ook getraumatiseerd voor het leven.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar hebben alle vrouwen last van
Oh dat is wel herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik gooi altijd heel moeilijk spullen wegMaar soms dan gaat dat veel makkelijker en dan moet je daar gebruik van maken
Vandaar die haakjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gave?
Ik zou het eerder een vloek noemen, tenzij je homo bent natuurlijk dan is het niet zo erg.
I knowquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben dan ook getraumatiseerd voor het leven.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar die haakjesMaar mensen die me leren kennen mogen me wel
Of juist niet, maar dan zijn ze iig niet meer bang
Je deed het expres.quote:
Heb wel een keer een meisje aan het huilen gekregenquote:
Het maakt onderdeel uit van een groter plan.quote:
OH NOES!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het maakt onderdeel uit van een groter plan.
Schrok je d'r zo af?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb wel een keer een meisje aan het huilen gekregen
Ja joh, alleen dat hoofd van hem al, daar ga je toch zo van huilen.quote:
Geen idee, heb z'n hoofd nog niet gezien en hij verdient een eerlijke mening.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja joh, alleen dat hoofd van hem al, daar ga je toch zo van huilen.
Ze stond met basketball in een hoekje en ik schreeuwde 15 seconde onafgebroken in haar gezichtquote:
En dat komt uit jouw mond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja joh, alleen dat hoofd van hem al, daar ga je toch zo van huilen.
ST is gewoon boosquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen idee, heb z'n hoofd nog niet gezien en hij verdient een eerlijke mening.
Nee ik vind het leuk om je te pesten, maar stiekem hou ik heel veel van je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik vind het leuk om je te pesten, maar stiekem hou ik heel veel van je hoor.
Waarom dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze stond met basketball in een hoekje en ik schreeuwde 15 seconde onafgebroken in haar gezicht
Omdat ik haar niet mocht. En ze was labielquote:
En nu?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zette een mok chocolademelk in de magnetron, maar ik vergat het lepeltje eruit te halen.![]()
quote:Twee jongens van veertien jaar uit Den Bosch en Rosmalen hebben de afgelopen maanden een leeftijdgenote onder bedreiging van geweld honderden euros afgeperst.
Daders en slachtoffer zitten op dezelfde school in Den Bosch.
De zaak kwam aan het rollen toen de ouders van het meisje ontdekten dat er geld uit hun huis was verdwenen. Via de politie werd de schoolleiding ingeschakeld.
De jongens, die maandag werden aangehouden in hun ouderlijk huis, zitten vast.
Dan zal dat geschreeuw van je vast veel goeds verricht hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik haar niet mocht. En ze was labiel
Nu niks gelukkig.quote:
Boeiend. Dan is er tenminste iemand die me niet zal vergetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan zal dat geschreeuw van je vast veel goeds verricht hebben.
Fjoewquote:
Jammer he.quote:
Ik had het zielig voor je gevonden andersquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had het zielig voor je gevonden anders
quote:
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
wat was erquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Jongens ik ga bijna dood hier.
Hij is de dorpsgek, dus hij kan er ws niks aan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef de_Paans het volgende:
Slechte TT, ben dit jaar van Rosmalen naar Den Bosch verhuisd.
Waar woonde je? Rosmalen is uberquote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef de_Paans het volgende:
Slechte TT, ben dit jaar van Rosmalen naar Den Bosch verhuisd.
Haha you fucked the village idiotquote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is de dorpsgek, dus hij kan er ws niks aan doen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha you fucked the village idiot
Toen moest je niet huilenquote:
nog niet gepost hier vandaag, het zal toch niet...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
Jongens ik ga bijna dood hier.
Jammerquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gepost hier vandaag, het zal toch niet...
Wat heb je met haar gedaan?quote:
Dan is het jouw schuld, jij negeerde haar gisterenavondquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
Huh watte?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dan is het jouw schuld, jij negeerde haar gisterenavond
Niks. Jij was het, negeerkind.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |