abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88653294
Deel 6 alweer van dit grote snel vollopende topic. Het vervolg op :
Kamerlid Eric Lucassen van PVV bedreigde buurtgenoten - deel 5

Eric Lucassen is een PVV kamerlid, veroordeelt voor ontucht en verdacht van buurt-terreur.

Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de
Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats
Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende
wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij
werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde kamerlid van
de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.

Door Crimesite-verslaggevers Wim van de Pol en Vincent Verweij

Het kamerlid woonde van 2006 tot 2009 in de Badelochstraat in Haarlem-
Noord. De PVV'er wilde niet dat mensen in zijn straat honden
uitlieten, hun auto parkeerden of er hun kinderen lieten spelen. Hij
schold vrouwen uit voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer', intimideerde een
bejaarde man zodanig dat deze huilend aangifte deed bij de politie.
Verder dreigde hij zoutzuur over een echtpaar heen te gooien, jaagde
allochtone kinderen de stuipen op het lijf en riep tegen buren 'ik ga
in je brievenbus pissen'.
I´m back.
pi_88653395
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben dit vast al gezien.. Zo niet:

http://www.nu.nl/politiek(...)-lucassen-kwijt.html
Ik snap dat nooit. Ik raak nooit boeken, collegeblokken, USB-sticks of laptops kwijt. :')
pi_88653412
Ik denk dat Gerd Leers erachter zit allemaal, om een beetje lucht te krijgen..wag the dog!
pi_88653456
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit. Ik raak nooit boeken, collegeblokken, USB-sticks of laptops kwijt. :')
Ik ook niet, nu reis ik niet per trein, echter ik snap wel dat je die gasten een eigen wagen met chauffeur moet geven, want anders laten ze alles rondslingeren... :').
I´m back.
pi_88653501
MP speaking......
pi_88653540
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef Tem het volgende:
MP speaking......
Waar?
I´m back.
pi_88653551
2
pi_88653559
nieuwsuur
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:35:02 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88653563
Boeie.. (MP speaking)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88653565
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Tem het volgende:
2
Kee.
I´m back.
pi_88653576
quote:

[..]

Idd. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:37:12 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88653671
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef marcodej het volgende:

[..]

Idd. :D
Ik wel.. Is me niet vaak overkomen, maar is me wel overkomen (tas in trein laten liggen).. Maar er zat niets spannends in.. En niemand heeft 'm meegenomen, ik kon 'm gewoon (laten) ophalen..

Ook rechters zijn mensen, dus ik snap het wel (vind het ook eigenlijk niet kunnen, maar ja: mensen blijven mensen)
pi_88653963
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wel.. Is me niet vaak overkomen, maar is me wel overkomen (tas in trein laten liggen).. Maar er zat niets spannends in.. En niemand heeft 'm meegenomen, ik kon 'm gewoon (laten) ophalen..

Ook rechters zijn mensen, dus ik snap het wel (vind het ook eigenlijk niet kunnen, maar ja: mensen blijven mensen)
Er werken bij justitie wel erg veel verstrooide mensen vind ik.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:56:17 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88654521
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Er werken bij justitie wel erg veel verstrooide mensen vind ik.
Ik zeg al: ik vind het ook niet kunnen eigenlijk.. Maar ergens snap ik het wel..
Miscchien een soort koffertjes zoals geldkoffertjes: onbevoegde die het openmaakt: helemaal onde de inkt o.i.d. ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:59:42 #15
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88654698
PVV-fractie crimineler dan straatjeugd Gouda

Wat een schertspartij is het ook.... :')

Waar heeft Wilders al die figuren vandaan gehaald? :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_88654777
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
PVV-fractie crimineler dan straatjeugd Gouda

Wat een schertspartij is het ook.... :')

Waar heeft Wilders al die figuren vandaan gehaald? :D
Toch downplayen ze het goed.
Het is allemaal nog een stuk erger dan je denkt.

Van user Snappez
quote:
Tussenstand:

PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw)
PVV-kamerlid Hero Brinkman (bedreiging buurman met bijl, mishandeling barman bij perscentrum Nieuwspoort)
PVV-kamerlid Marcial Hernandez (nachtje in de cel wegens uitdelen kopstoot)
Aspirant PVV-kamerlid Markuszower (zwaaien met een wapen)
PVV-adviseur Belien (bloederige verhalen over moslimroofdieren)
PVV-kamerlid Joram van de Klaveren (Poseerde met vuurwapen)
PVV-kamerlid Raymond de Roon (Lid van extreemrechtse beweging die in Nederland een militaire dictatuur wou vestigen a la kolonelsregime in Griekenland en knieschotliefhebber)
PVV-kamerlid Bosma (wou Clairy Polaks neus afhakken)

En niet te vergeten, Lucassen uiteraard
Lucassen het hoogtepunt tot nu toe.
I´m back.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:10:22 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88655262
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van user Snappez
[..]

Waarom vergeet iedereen Wilders en zijn rechtszaak??? Omdat men dat minder prettig vindt??
Desalniettemin is dat ook een geval van "opspraak"...
pi_88655490
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom vergeet iedereen Wilders en zijn rechtszaak??? Omdat men dat minder prettig vindt??
Desalniettemin is dat ook een geval van "opspraak"...

Dat is alleen hun raison d'être.
I´m back.
pi_88655500
Ik las dus ook ergens dat Agema en/of een ander kamerlid van de PVV actief waren op stormfront...
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:16:12 #20
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88655526
quote:

[..]

Van user Snappez
[..]

Er mist er nog eentje:

PVV-Kamerlid Wilders: Verdacht van aanzetten tot haat, aanzetten tot discriminatie en van groepsbelediging.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:22:22 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88655851
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Zolcon het volgende:
Ik las dus ook ergens dat Agema en/of een ander kamerlid van de PVV actief waren op stormfront...
Hoorde ook zoiets.. Maar was dat niet om in 2006 stemmen te trekken van users daar?
Niet dat dat het beter maakt...
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:22:43 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88655873
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef freako het volgende:

[..]

Er mist er nog eentje:

PVV-Kamerlid Wilders: Verdacht van aanzetten tot haat, aanzetten tot discriminatie en van groepsbelediging.
Dat zei ik net dus ook :*
pi_88656419
quote:

Qua timing en gezien de sleutelpositie van EL wel.
Maar om nou te zeggen dat zijn misdragingen het ergst van allemaal zijn gaat me te ver.

Een grote bek tegen je buren is niet netjes maar ik denk dat er dagelijks op veel grotere schaal ergere dingen gebeuren in nederlandse woonwijken.
En een potje neuken met ondergeschikten (vrijwillig) komt in vrijwel elk bedrijf voor, er is geen wet die dat verbiedt. Toevallig mag dat bij het leger niet en noemen ze dat ontucht en hebben er straffen voor bedacht.

Maar al met al niet handig om dit soort figuren op de list te zetten, dat is waar.
-
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:32:15 #24
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88656484
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Zolcon het volgende:
Agema heeft 1 reactie op stormfront geplaatst om kritiek te weerleggen die tegen haar is geuit. Misschien niet handig (sowieso nutteloos denk ik), maar verder niets aan de hand. In die post wees ze wel op pikante foto's die zij in het verleden heeft gemaakt, en volgens mij zijn die foto's naar aanleiding van die suggestie ook wel ergens gevonden.

Wat wel typsch is is dat Agema statenlid voor de LPF was, en door ruzie als eenmansfractie is verder gegaan in Noord Holland, en vervolgens overstapte naar de PVV waar Wilders benadrukte dat hij geen LPF'ers in zijn patij wilde hebben.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88656936
Raar en wel heel mooi uitkomende, de stukken weg, sure...
Ik herhaal, een agenda in werking m.i...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88657018
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef quo_ het volgende:

En een potje neuken met ondergeschikten (vrijwillig) komt in vrijwel elk bedrijf voor, er is geen wet die dat verbiedt. Toevallig mag dat bij het leger niet en noemen ze dat ontucht en hebben er straffen voor bedacht.
Het leger is geen bedrijf, dus het is wel verboden en echt niet 'toevallig'. Als je autoriteit over iemand hebt, mag je daar gewoon geen misbruik van maken. Dat mag een politie-agent niet doen bij een verdachte, een dokter niet bij een patiënt, een leraar niet bij een leerling en een officier dus ook niet bij een soldaat. Klaar.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:41:31 #27
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88657039
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoorde ook zoiets.. Maar was dat niet om in 2006 stemmen te trekken van users daar?
Niet dat dat het beter maakt...
Ja, er was een campagnemedewerker die stemmen ging ronselen op extreem-rechtse sites.
Wilders deed het af als een onbezonnen actie van een stagiair, niet erbij vertellende dat destijds bijna de helft van zijn campagnemedewerkers stagiairs waren (uit kostenoverwegingen denk ik).

Maar uiteindelijk hebben we het over een beweging van een voorman die de Koran wil verbieden, Islamitische scholen wil sluiten, nieuwe moskeeen verbieden, Nederland internationaal wil isoleren door allerlei verdragen op te zeggen, een Nederlandse Guantanamo Bay instellen, de rechtstaat even opzij wil zetten, de scheiding tussen kerk en staat niet nauw neemt, het leger inzetten tegen hangjongeren, gehele families van criminelen uitzetten, stadscommando's inzetten, etc, etc, etc. Dan moet je niet verbaast zijn wanneer je tuig aantrekt.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:43:05 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657140
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef fokthesystem het volgende:
En wie komt dat goed uit dan?
En waarom is die veroordeling niet ontkent dan??

Jouw oogkleppen zitten echt om je hoofd gesnoerd imo
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:45:00 #29
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88657259
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef fokthesystem het volgende:
Ik denk dat alle 'slachtoffers' in zijn buurt en zijn ondergeschikten ook in het complot zitten, hopende dat hij ooit voor een radicaal rechtse partij in de Tweede Kamer zou gaan zitten, om hem pas na de verkiezingen te dwarsbomen waardoor hij of maandenlang wachtgeld kan opstrijken of als eenmansfractie een belangrijke speler wordt in de gedoogvariant. Een sluwe en zeer beproefde strategie.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88657369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

En wie komt dat goed uit dan?
En waarom is die veroordeling niet ontkent dan??
Jouw oogkleppen zitten echt om je hoofd gesnoerd imo
Jij-bakje nr. tig.
Wie het exact uitkomt is moeilijk te zien nog. Echter dat zo een duidelijke en bekende kwestie met zo veel getuigen en bedreigden, dat dat pas nu bekend is, is wel erg frapant, idem met die stukken, en in NL ict / afluisterland zijn geen echte/digitale kopieën ook zeker?
Dus als een crimineel een vliegtuig op de archieven invliegt, zijn er een paar zeg 100.000 zware gevallen ineens vrij, clean slate? lijkt me stug, maar ja, NL...
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:47:51 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88657421
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef quo_ het volgende:
Een grote bek tegen je buren is niet netjes maar ik denk dat er dagelijks op veel grotere schaal ergere dingen gebeuren in nederlandse woonwijken.
Ik denk dat het punt is dat er een lichte hypocrisie van af straalt als je je als partij inzet om criminaliteit zwaarder te bestraffen, maar zelf wel Kamerleden gaat installeren met een crimineel verleden.

Want als een Marokkaans bontkraagje een homo staat uit te schelden, dan is het land te klein volgens Wilders.... maar dat zijn eigen Kamerleden buren aan het bedreigen zijn, en kopstoten en klappen aan het uitdelen zijn..... ach, dat is dan "niet zo erg" of zoiets.

Je hebt een Zweeds paspoort? - DAT kan niet, dat hoort niet in de kamer!

Je pleegt ontucht, deelt kopstoten uit, of bedreigd je buren? - Ach.... waar is die mat waar we dat even snel onder kunnen vegen ook al weer?

:')
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:48:36 #32
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88657472
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zei ik net dus ook :*
Ja, dat zag ik ook toen ik postte. :*.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:49:15 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657509
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik denk dat alle 'slachtoffers' in zijn buurt en zijn ondergeschikten ook in het complot zitten, hopende dat hij ooit voor een radicaal rechtse partij in de Tweede Kamer zou gaan zitten, om hem pas na de verkiezingen te dwarsbomen waardoor hij of maandenlang wachtgeld kan opstrijken of als eenmansfractie een belangrijke speler wordt in de gedoogvariant. Een sluwe en zeer beproefde strategie.
_O- _O- _O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:49:58 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657550
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Jij-bakje nr. tig.Wie het exact uitkomt is moeilijk te zien nog. Echter dat zo een duidelijke en bekende kwestie met zo veel getuigen en bedreigden, dat dat pas nu bekend is, is wel erg frapant, idem met die stukken, en in NL ict / afluisterland zijn geen echte/digitale kopieën ook zeker?
Dus als een crimineel een vliegtuig op de archieven invliegt, zijn er een paar zeg 100.000 zware gevallen ineens vrij, clean slate? lijkt me stug, maar ja, NL...
En dat zeg JIJ?? _O- _O- _O-
pi_88657560
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat alle 'slachtoffers' in zijn buurt en zijn ondergeschikten ook in het complot zitten,
Ik niet hoor.

quote:
Een sluwe en zeer beproefde strategie.
Yep, de waarheid met onwaarheden mengen, halve waarheden creëren, en dus zoals nu m.i. : de boel onder de pet houden, een aas IN de mouw toveren en bewaren op sterk water, en dan om ons nu nog niet bekende parameters, nu uit de doeken doen via de gereguleerde media, de rest volgt dan wel.
Maar het lijkt me niet het gewenste effect te sorteren. (nieuwe verkiezingen)
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:50:52 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657592
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik denk dat het punt is dat er een lichte hypocrisie van af straalt als je je als partij inzet om criminaliteit zwaarder te bestraffen, maar zelf wel Kamerleden gaat installeren met een crimineel verleden.

Want als een Marokkaans bontkraagje een homo staat uit te schelden, dan is het land te klein volgens Wilders.... maar dat zijn eigen Kamerleden buren aan het bedreigen zijn, en kopstoten en klappen aan het uitdelen zijn..... ach, dat is dan "niet zo erg" of zoiets.

Je pleegt ontucht, deelt kopstoten uit, of bedreigd je buren? - Ach.... waar is die mat waar we dat even snel onder kunnen vegen ook al weer?

:*
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:52:19 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88657653
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef fokthesystem het volgende:
De overheid heeft back-ups die opgeslagen worden op andere locaties, die je hebt op z'n minst twee vliegtuigen nodig. Tevens hebben de lokale rechtbanken allen een eigen archief.

Verder tellen de Nederlandse gevangenissen in totaal ong. 18.000 gedetineerden, dus die 100.000 zijn ook zo'n 450% overdreven. ;)
-
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:55:02 #38
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88657831
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Montov het volgende:
Maar uiteindelijk hebben we het over een beweging van een voorman die de Koran wil verbieden, Islamitische scholen wil sluiten, nieuwe moskeeen verbieden, Nederland internationaal wil isoleren door allerlei verdragen op te zeggen, een Nederlandse Guantanamo Bay instellen, de rechtstaat even opzij wil zetten, de scheiding tussen kerk en staat niet nauw neemt, het leger inzetten tegen hangjongeren, gehele families van criminelen uitzetten, stadscommando's inzetten, etc, etc, etc. Dan moet je niet verbaast zijn wanneer je tuig aantrekt.
En toch lopen er nog hele horden als makke hondjes achter Wilders aan.... :')
-
pi_88657849
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef maartena het volgende:

De overheid heeft back-ups die opgeslagen worden op andere locaties, die je hebt op z'n minst twee vliegtuigen nodig. Tevens hebben de lokale rechtbanken allen een eigen archief.
Dus zijn de stukken ook al niet weg, die media hetzers toch..
quote:
Verder tellen de Nederlandse gevangenissen in totaal ong. 18.000 gedetineerden, dus die 100.000 zijn ook zo'n 450% overdreven. ;)
18.000 maar? dat valt me 900% mee! ;) Maar ja, die 'oude koeien he', zoals dus zijn ontucht zaak, zit je niet, zijn er jaren na dato toch nog stukken van..
pi_88657942
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat CDA'ers het met de gang van zaken eens zijn, als de boel gewoon doorgaat.
Zoveel integriteit hebben ze toch wel?
I´m back.
pi_88657957
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Voor volksvertegenwoordigers mag je de lat hoger leggen dan voor doorsnee burgers. En kamerleden maken zichzelf (en dus hun partij) belachelijk als hun eigen cv haaks staat op het gedachtengoed wat ze aan de man proberen te brengen.

Maar uiteraard worden hier ook weer opportunistische spelletjes gespeeld. Het verleden van EL was op 7 juni van dit jaar ook al bekend maar met publicatie heeft men gewacht op een moment waarop het effect wat groter was.
-
pi_88657959
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef maartena het volgende:

En toch lopen er nog hele horden als makke hondjes achter Wilders aan.... :')
Ik zie het anders, de MAKKE hondjes, sheeples eigenlijk, zie je elders, de politiek snappende en dus opgefokte honden kiezen pvv. Zoals ook nu in de regering, mennen de honden de sheeps.
Echter men wil nu de honden via een zwarte sheep proberen tja te tackelen of zo..
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:57:11 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657967
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat CDA'ers met de gang van zaken eens zijn, als de boel gewoon doorgaat.
_O-
pi_88658047
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O-
:{.
Dat zijn toch anständige Leuten?
I´m back.
pi_88658095
Afgezien van Wolfje uiteraard. >:) .
I´m back.
  Moderator zaterdag 13 november 2010 @ 00:00:26 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_88658159
quote:

[..]

Geloven jullie dit verhaal echt? :D Het is gewoon gelekt vanuit de rechtbank en dit verhaal is nu verzonnen om geen gezichtsverlies te lijden. Bulshitverhaal natuurlijk :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:01:11 #47
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88658194
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Geloven jullie dit verhaal echt? :D Het is gewoon gelekt vanuit de rechtbank en dit verhaal is nu verzonnen om geen gezichtsverlies te lijden. Bulshitverhaal natuurlijk :')
Grote kans inderdaad.
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_88658247
Sinds wanneer valt een relatie tussen 2 personen onder seksueel misbruik?
pi_88658264
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die rechters zijn allemaal links natuurlijk.
:').
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:02:46 #50
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88658295
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die rechters zijn allemaal links natuurlijk.
Veel wel
pi_88658333
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat CDA'ers het met de gang van zaken eens zijn, als de boel gewoon doorgaat.
http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=3819
http://www.limburger.nl/article/20090219/DOSSIERS/985202522
CDA-Statenlid betrokken bij campingrel
http://www.binnenlandsbestuur.nl/gestruikeld.101793.lynkx
En natuurlijk jack de vries niet vergeten.

CDA is net zo schijnheilig als de loze frase dat NL een scheiding van kerk en staat kent.
pi_88658357
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Vroeger zeiden ze na een reactie van iemand weleens: FTW weer 10 zetels voor Wilders erbij.
I´m back.
pi_88658369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zie het anders, de MAKKE hondjes, sheeples eigenlijk, zie je elders, de politiek snappende en dus opgefokte honden kiezen pvv. Zoals ook nu in de regering, mennen de honden de sheeps.
Echter men wil nu de honden via een zwarte sheep proberen tja te tackelen of zo..
Wow.
Ik dacht eerst nog dat je gewoon kritisch was, want het is ook wel opmerkelijk dat er ineens zoveel gevonden wordt over de partijleden van de PVV. Zelf vermoed ik dat het het gevolg was van de pers die, nadat ze eenmaal iets sappigs hebben gevonden over een partijlid, de rest van de partij ook uit gaat checken en uiteindelijk vindt dat veel leden van de PVV een strafbaar feit op hun naam hebben staan. Als er eenmaal iets gevonden is, duikt de media er met dubbele mankracht op.
Maar uit deze post leid ik af dat je echt gelooft in een conspiracy theorie van 'iets' tegen de PVV? En dat de PVV als heldhaftige minderheid toch standvastig moet blijven en zelf niks fout kan doen?
Ik had liever dat je gewoon kritisch was...
pi_88658417
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=3819
http://www.limburger.nl/article/20090219/DOSSIERS/985202522
CDA-Statenlid betrokken bij campingrel
http://www.binnenlandsbestuur.nl/gestruikeld.101793.lynkx
En natuurlijk jack de vries niet vergeten.

CDA is net zo schijnheilig als de loze frase dat NL een scheiding van kerk en staat kent.
De kwestie Jack was niet geheel zuiver.
Helaas is dat nu de enige CDA'er die ik echt sympathiek vind.
I´m back.
pi_88658496
quote:
Sinds de ene een sergeant is en de andere een soldaat. Hier is sprake van misbruik van autoriteit. Zie mijn andere post; een therapeut mag bijvoorbeeld ook geen seks hebben met een cliënt.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:06:31 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88658510
quote:
_O- 2 personen?? Of 12 personen? Om over de rest van het verhaal maar niet te spreken..

Ik moet toegeven, de PVV van Geert heeft zeer toegewijde verdedigers.. ;)
pi_88658739
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Salmiak het volgende:

Ik dacht eerst nog dat je gewoon kritisch was,
Nee buitengewoon, helaas. Ik zie dus iemand al snel als passief, klopt.

quote:
Als er eenmaal iets gevonden is, duikt de media er met dubbele mankracht op.
EN dubbel zo veel zendtijd in zowat elk programma dagen lang. Alsof wilders himself in een pornofilm speelde die opdook. Rook > vuur.

quote:
Maar uit deze post leid ik af dat je echt gelooft in een conspiracy theorie van 'iets' tegen de PVV? En dat de PVV als heldhaftige minderheid toch standvastig moet blijven en zelf niks fout kan doen?
Ik had liever dat je gewoon kritisch was...
Laat ik daar nou niet aan toegeven :) Jouw mening hoef ik niet te veranderen.
pi_88658873
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef Ryan3 het volgende:

De kwestie Jack was niet geheel zuiver.
Helaas is dat nu de enige CDA'er die ik echt sympathiek vind.
Idem voor wilders, geen zuivere koffie, meer dan een miljoen drinken het echter graag en het houdt ze zowaar ietwat politiek wakker, dus winst.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:13:22 #59
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88658881
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O- 2 personen?? Of 12 personen? Om over de rest van het verhaal maar niet te spreken..

Ik moet toegeven, de PVV van Geert heeft zeer toegewijde verdedigers.. ;)
Ik denk ook niet dat veel PVV'ers zullen zeggen dat Lucassen kan blijven. Ik vind seksueel misbruik, of zelfs verkrachting zoals hier en daar word gesuggereerd nergens op slaan. Tenzij je de definitie voor het gemak even veranderd, kun je dat niet waarmaken.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:15:11 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88658983
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat veel PVV'ers zullen zeggen dat Lucassen kan blijven. Ik vind seksueel misbruik, of zelfs verkrachting zoals hier en daar word gesuggereerd nergens op slaan. Tenzij je de definitie voor het gemak even veranderd, kun je dat niet waarmaken.
En wanneer heb iets gezegd over verkrachting?
Misbruik was het zeker wel.. Hoe kom je erbij van niet???
pi_88658986
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat veel PVV'ers zullen zeggen dat Lucassen kan blijven.
Wederom: n.v.t.
Hij kan, en mag blijven, als ie mag/wil, onder pvv of eigen vlag.
De enigen die hier "blij" van worden is oppositie, degenen die z.s.m. herverkiezingen willen in die oppositie, en de media, die het breeduit (dus ZEER DUUR) uitmeten elke dag weer overal.
pi_88659022
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Sinds de ene een sergeant is en de andere een soldaat. Hier is sprake van misbruik van autoriteit. Zie mijn andere post; een therapeut mag bijvoorbeeld ook geen seks hebben met een cliënt.
Je haalt dingen door elkaar in deze en je vorige post.
Er is geen wet die relaties op de werkvloer verbiedt, maar binnen de krijgsmacht gelden nu eenmaal bijzondere regels voor relaties tussen collega's.
Bij agenten,verdachten, therapeuten, clienten leraren en leerlingen is er geen sprake van collegiale verbanden.

Wordt trouwens nog lastig voor twee militairen die getrouwd zijn of samenwonen. Per definitie is er altijd 1 hoger in rang, dat wordt dus twee aparte slaapkamers :)
-
pi_88659030
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:10 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee buitengewoon, helaas. Ik zie dus iemand al snel als passief, klopt.

[..]

EN dubbel zo veel zendtijd in zowat elk programma dagen lang. Alsof wilders himself in een pornofilm speelde die opdook. Rook > vuur.

[..]

Laat ik daar nou niet aan toegeven :) Jouw mening hoef ik niet te veranderen.
Maar wat bedoelde je dan precies met je post over makke hondjes? Ik kreeg de indruk dat je gelooft dat er echt een complot tegen de PVV gaande is, maar welke bewijzen zijn hiervoor? Nogmaals, ik denk dat het vinden van al deze misdaden bij de PVV niet het resultaat is van een complot maar van een zeer grondige media. Ze zouden naar mijn mening hetzelfde doen bij elke andere partij.
pi_88659131
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Idem voor wilders, geen zuivere koffie, meer dan een miljoen drinken het echter graag en het houdt ze zowaar ietwat politiek wakker, dus winst.
Wilders lijkt me wel zuiver toch?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:17:38 #65
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88659138
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wederom: n.v.t.
Hij kan, en mag blijven, als ie mag/wil, onder pvv of eigen vlag.
De enigen die hier "blij" van worden is oppositie, degenen die z.s.m. herverkiezingen willen in die oppositie, en de media, die het breeduit (dus ZEER DUUR) uitmeten elke dag weer overal.
De PvdA wilt geen herverkiezingen, die staan er nog rampzaliger voor dan onder Ad Melkert.
pi_88659247
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Salmiak het volgende:

Maar wat bedoelde je dan precies met je post over makke hondjes? Ik kreeg de indruk dat je gelooft dat er echt een complot tegen de PVV gaande is
Dat complot verhaal opper ik niet, dat zijn juist degenen die geen werkelijkheid durven zien, of de geschiedenis niet kennen.
ECHTER, de pvda bijv. riep op tot 'oorlog tegen de pvv'. Ook een vvd clip uit die hoek kan dan een aanwijzing zijn. Degenen die het landelijke bekendheid maakten zijn er rijkelijk laat mee, net deze stukken zijn weg, het stinkt.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:19:47 #67
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88659248
En dit waait natuurlijk over.

Kijk naar de affaires rond Duyvendak en Singh Varma, heeft dit GroenLinks nou echt veel stemmen gekost?

En kijk naar de VVD, in 2006 woedde er nog een machtsstrijd, ze mogen anno 2010 de premier leveren.
pi_88659335
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:17 schreef Holograph het volgende:

De PvdA wilt geen herverkiezingen, die staan er nog rampzaliger voor dan onder Ad Melkert.
Judo : offer rol
Diverse situaties: een kat in nood maakt...
Of gewoon een testcase door deze of gene. Ga er maar vanuit dat we niet alles weten wat er ge- en be- konkeld wordt he! :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:21:43 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659350
Holo, nogmaals:

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En wanneer heb iets gezegd over verkrachting?
Misbruik was het zeker wel.. Hoe kom je erbij van niet???
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 november 2010 @ 00:23:35 #70
862 Arcee
Look closer
pi_88659449
Wilders vindt het blijkbaar prima dat dit nog tot maandag boven de markt blijft hangen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88659478
Hoor ik die kale frits wester, de achterneef van lucassen uiterlijk gewijze net zeggen "als ie steeds niet komt opdagen wanneer hij de zetel houd, zoals anderen lieten zien in het verleden".... HALLO! dat moet dus nog maar blijken dan, vrije, "neutrale" media.
Wester, cda-mannetje... met een glazen bol...
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:24:37 #72
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88659494
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Holo, nogmaals:

[..]

Sorry over het hoofd gezien.

Ik had het ook niet over jou, en van seksueel misbruik is ook absoluut geen sprake. Had de militair in kwestie aangifte gedaan tegen Lucassen? Seksueel Misbruik is vrijwel altijd ongewest, heeft de militair in kwestie ook aangegeven dat dit ongewenst was?
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:24:42 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659498
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:23 schreef Arcee het volgende:
Wilders vindt het blijkbaar prima dat dit nog tot maandag boven de markt blijft hangen.
Tsja, hoopt wellicht op een HH van de affaie Hernandez (reactie beloven maar niet geven uiteindelijk). Denk niet dat dat nu gaat lukken overigens..
pi_88659540
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:

ECHTER, de pvda bijv. riep op tot 'oorlog tegen de pvv'.
interessant.....
natuurlijk is pvda aanhanger van oppositie tegen dit kabinet, inlcusief pvv en daarnaast oppositie tegen de pvv omdat ze engerds zijn.
maar bedoel je een specifiek uitspraak van iemand die het over oorlog heeft ?
en is dit alweer een verkapte complottheorie
pi_88659542
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:15 schreef quo_ het volgende:

[..]

Je haalt dingen door elkaar in deze en je vorige post.
Er is geen wet die relaties op de werkvloer verbiedt, maar binnen de krijgsmacht gelden nu eenmaal bijzondere regels voor relaties tussen collega's.
Bij agenten,verdachten, therapeuten, clienten leraren en leerlingen is er geen sprake van collegiale verbanden.

Wordt trouwens nog lastig voor twee militairen die getrouwd zijn of samenwonen. Per definitie is er altijd 1 hoger in rang, dat wordt dus twee aparte slaapkamers :)
Oké, maar je bent het er dus met me eens dat Lucassen een strafbaar feit heeft gepleegd? Zoals je zelf al zegt, binnen de krijgsmacht gelden andere regels. Bovendien denk ik niet dat ik een relatie tussen een sergeant en een soldaat als collegiaal zou beschouwen.
Daarnaast vind ik het feit dat Lucassen daadwerkelijk veroordeeld is boekdelen spreken. Hebben de soldaten niet een vorm van aangifte moeten doen om deze veroordeling te verkrijgen? Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat ze zich niet prettig voelden bij de relatie, dus er zal wel geen sprake zijn geweest van trouwen of samenwonen.
pi_88659574
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:23 schreef Arcee het volgende:
Tuuuuuurrrrlijk, die danst de vogeltjesdans en juicht, lacht in zijn knuistje is er geheel vol en verguld van... Ook cda en vvd zijn er erg blij mee dat dit oude nieuws nu vers op hun dak gesmeten word.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:25:44 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659575
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:24 schreef Holograph het volgende:

[..]

Sorry over het hoofd gezien.

Ik had het ook niet over jou, en van seksueel misbruik is ook absoluut geen sprake. Had de militair in kwestie aangifte gedaan tegen Lucassen? Seksueel Misbruik is vrijwel altijd ongewest, heeft de militair in kwestie ook aangegeven dat dit ongewenst was?
Hallo liefie, hou je ff bij de feiten...
De meiden verrichtten kennelijk seksuele handelingen om op de opleiding te kunnen blijven.. Hoezo geen misbruik?
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:27:17 #78
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88659657
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

de meiden verrichten kennelijk seksuele handelingen om op de opleiding te kunnen blijven.. Hoezo geen misbruik?
Du hast recht, dat wist ik niet.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:27:42 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659684
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

interessant.....
natuurlijk is pvda aanhanger van oppositie tegen dit kabinet, inlcusief pvv en daarnaast oppositie tegen de pvv omdat ze engerds zijn.
Nee, dit klopt volgens mij (hoewel het meer metaforisch bedoeld was)
pi_88659716
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat complot verhaal opper ik niet, dat zijn juist degenen die geen werkelijkheid durven zien, of de geschiedenis niet kennen.
ECHTER, de pvda bijv. riep op tot 'oorlog tegen de pvv'. Ook een vvd clip uit die hoek kan dan een aanwijzing zijn. Degenen die het landelijke bekendheid maakten zijn er rijkelijk laat mee, net deze stukken zijn weg, het stinkt.
Nooit gehoord of gelezen dat de PvdA tot oorlog opriep tegen PVV, maar misschien heb je een bron.
Ik heb wel ooit die kwast van Leefbaar Knor over links horen zeggen dat het hun vijanden zijn.
Ik denk dat de PVV links ook echt als vijanden zien.
Het vijandsdenken zit in hen.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:28:28 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659720
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Oké, maar je bent het er dus met me eens dat Lucassen een strafbaar feit heeft gepleegd? Zoals je zelf al zegt, binnen de krijgsmacht gelden andere regels. Bovendien denk ik niet dat ik een relatie tussen een sergeant en een soldaat als collegiaal zou beschouwen.
Daarnaast vind ik het feit dat Lucassen daadwerkelijk veroordeeld is boekdelen spreken. Hebben de soldaten niet een vorm van aangifte moeten doen om deze veroordeling te verkrijgen? Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat ze zich niet prettig voelden bij de relatie, dus er zal wel geen sprake zijn geweest van trouwen of samenwonen.
Tot hoger beroep aan toe..
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:29:26 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659765
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef Holograph het volgende:

[..]

Du hast recht, dat wist ik niet.
Dank!
pi_88659788
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Bluesdude het volgende:

interessant.....
Niet echt he, anders was je wel op de hoogte...

quote:
Dat vinden anderen van de pvda, de wolf in schaapskleren, de arbeiders verrraders partij.

quote:
Als het niet rijmt hoef jij ht niet te weten, dom geboren en niks bij willen leren.
Hier hond, een bot:
quote:
PvdA op oorlogspad door Paul Jansen en Wouter de Winther
AMSTERDAM - De PvdA gaat op oorlogspad. De partij van Job Cohen legt zich neer bij een oppositierol en zal de komende jaren alles op alles zetten om een massale opstand tegen een verwachte coalitie van VVD, CDA en PVV te organiseren.

Dat blijkt uit het geheime strategisch plan van de sociaaldemocraten, dat in het bezit is van De Telegraaf. In het stuk, getiteld 'De oppositiestrategie', staat dat de PvdA nu alle kaarten zet op het bestrijden van wat men consequent 'het kabinet-Wilders' zal gaan noemen. "Het is aan ons om voortdurend de spanningen in deze coalitie bloot te leggen en het kabinet zo in de problemen te brengen", staat in het memo dat als handleiding moet gaan gelden voor de PvdA-Tweede Kamerfractie.
Kom wel ff excuses apporteren ok?
pi_88659797
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dit klopt volgens mij (hoewel het meer metaforisch bedoeld was)
Is daar een bron van dan?
I´m back.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 november 2010 @ 00:31:37 #85
862 Arcee
Look closer
pi_88659869
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef fokthesystem het volgende:
Tuuuuurrrrlijk, die danst de vogeltjesdans en juicht, lacht in zijn knuistje is er geheel vol en verguld van...
Bron?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88659881
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De meiden verrichtten kennelijk seksuele handelingen om op de opleiding te kunnen blijven.. Hoezo geen misbruik?
?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:32:26 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659907
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vast wel.. Was nog een "rel"over op Fok!
PvdA zou tegen gaan stemmen om het tegen stemmen..
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:32:38 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88659914
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

?
?
pi_88659920
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:30 schreef Ryan3 het volgende:

Meerdere bronnen, helaas niet zo breed uit gemeten als lucassen, niet zo lang ook.

PvdA op oorlogspad door Paul Jansen en Wouter de Winther
AMSTERDAM - De PvdA gaat op oorlogspad. De partij van Job Cohen legt zich neer bij een oppositierol en zal de komende jaren alles op alles zetten om een massale opstand tegen een verwachte coalitie van VVD, CDA en PVV te organiseren.
Dat blijkt uit het geheime strategisch plan van de sociaaldemocraten, dat in het bezit is van De Telegraaf. In het stuk, getiteld 'De oppositiestrategie', staat dat de PvdA nu alle kaarten zet op het bestrijden van wat men consequent 'het kabinet-Wilders' zal gaan noemen. "Het is aan ons om voortdurend de spanningen in deze coalitie bloot te leggen en het kabinet zo in de problemen te brengen", staat in het memo dat als handleiding moet gaan gelden voor de PvdA-Tweede Kamerfractie.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:33:20 #90
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88659944
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat vinden anderen van de pvda, de wolf in schaapskleren, de arbeiders verrraders partij.
Het paradox is zelfs dat de PvdA nu de arbeiders uitmaakt voor tokkies, omdat ze de PvdA zijn ontvlucht.
pi_88659945
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Niet echt he, anders was je wel op de hoogte...

[..]

[..]

Als het niet rijmt hoef jij ht niet te weten, dom geboren en niks bij willen leren.
Hier hond, een bot:
[..]

Kom wel ff excuses apporteren ok?
Dat is toch de interpretatie van de journalist dan?
I´m back.
pi_88660004
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is toch de interpretatie van de journalist dan?
Joh denk wat je wil, hou je vooral rustig, alles is goed, de pvda doet zoiets niet en de clip van rutte was ook niet door pvda bobo's gemaakt.
pi_88660022
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vast wel.. Was nog een "rel"over op Fok!
PvdA zou tegen gaan stemmen om het tegen stemmen..
Ja, maar de woorden oorlog/oorlogspad is een interpretatie van de journalist geweest, dat staat niet met dezelfde woorden in die interne strategienota van de PvdA?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:37:42 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88660146
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar de woorden oorlog/oorlogspad is een interpretatie van de journalist geweest, dat staat niet met dezelfde woorden in die interne strategienota van de PvdA?
Geen idee, ik heb geen exemplaar ;)
pi_88660154
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:34 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Joh denk wat je wil, hou je vooral rustig, alles is goed, de pvda doet zoiets niet en de clip van rutte was ook niet door pvda bobo's gemaakt.
Ja, ik zie uit wat je levert dat het een interpretatie van de journalist is en dat ze het zelf omschrijven als: Het is aan ons om voortdurend de spanningen in deze coalitie bloot te leggen en het kabinet zo in de problemen te brengen.
Ik zie het woord oorlog niet.
Als je als rechtse kerkganger dit leest misschien interpreteer je het dan zo.
Ik zie slechts staan dat ze heel hard oppositie willen voeren.
I´m back.
pi_88660175
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

Zoek maar eens op combi's pvda slagkracht, toeslaan, geheim, strategisch, consequent, e.d.
Die lui hebben een heel eigen versie van 'handboek pvda soldaat'.
Hun artillerie staat opgesteld, doel: pvv/cda/vvd maar met name pvv.

Mooi ergens wel, ze bombarderen de eigen gelederen namelijk ook enorm.
pi_88660178
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Geen strafbaar feit in de zin van burgerlijk of militair strafrecht.
Valt onder militair tuchrecht, en daar krijg je geen strafblad voor wat je meedraagt in de burgermaatschappij
-
pi_88660219
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen exemplaar ;)
Het is dus een interpretatie van een journalist, die misschien in een goed blaadje wil komen van de PVV... omdat dat nu eenmaal de grootste schreeuwer is.
Of van GeenStijl die nog een grotere schreeuwer is. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 13-11-2010 00:45:21 ]
I´m back.
pi_88660248
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef quo_ het volgende:

Valt onder militair tuchrecht, en daar krijg je geen strafblad voor wat je meedraagt in de burgermaatschappij
Dat zijn de zwarte regeltjes op wit papier, het neemt niks weg van hoe die lucassen in het leven staat, binnen het leger of er na er buiten.
pi_88660336
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zoek maar eens op combi's pvda slagkracht, toeslaan, geheim, strategisch, consequent, e.d.

Er worden misschien offensief klinkende metaforen gebruikt, maar er staat niet het woord 'oorlog'.
Wie iemand als vijanden ziet, is toch echt de PVV die alles wat links is als vijanden ziet volgens mij.
Misdadigers zelfs.
Volksvijanden.
Verkwanselaars.
Dieven.
Uitvreters.
Non-valeurs.
Denegraten.
Stinkers.
Viezeriken.
Pedofielen.
Etc.
Toch?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:44:26 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88660468
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:40 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat zijn de zwarte regeltjes op wit papier, het neemt niks weg van hoe die lucassen in het leven staat, binnen het leger of er na er buiten.
Je komt er wel ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:45:08 #102
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88660496
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je komt er wel ;)
Ik ben er al, voor jou is de hoop op tijdige aankomst minimaal :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:45:58 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88660533
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:45 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik ben er al, voor jou is de hoop op tijdige aankomst minimaal :)
Ben ik een keer lief voor je... Krijg je dat... -O-
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:46:17 #104
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88660547
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
'noord korea op oorlogspad door Paul Jansen en Wouter de Winther
AMSTERDAM - noord korea gaat op oorlogspad. De partij van Job Cohen legt zich neer bij een oppositierol en zal de komende jaren alles op alles zetten om een massale opstand tegen zuid korea organiseren.
Dat blijkt uit het geheime strategisch plan van de noord koreanen, dat in het bezit is van De Telegraaf. In het stuk, getiteld 'De oppositiestrategie', staat dat de noord korea nu alle kaarten zet op het bestrijden van wat men consequent 'het zuid koreanse gezwel' zal gaan noemen. "Het is aan ons om voortdurend de spanningen in zuid korea bloot te leggen en zuid korea zo in de problemen te brengen", staat in het memo dat als handleiding moet gaan gelden voor de noord korea regering'

Oorlog, vredesmissie, terroristen die anderen hun vrijheidsstrijders zijn, potatoe, poteeto...
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:47:02 #105
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88660578
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ben ik een keer lief voor je... Krijg je dat... -O-
Ja ik hoef geen positieve feedback met bijbedoelingen he, ligt er dik op namelijk.
En lief of niet lief is n.v.t. voor mij.
pi_88660588
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef quo_ het volgende:

[..]

Dus doordat de militaire kliek elkaar beschermt, zouden we het verleden van Lucassen maar moeten vergeten? De misdaden van verschillende PVV kandidaten geven een indruk van een onbetrouwbare partij, waar normen en waarden ver te zoeken zijn. Wil je zoiets echt het land laten leiden? In mijn optiek moeten volksvertegenwoordigers als een model voor de bevolking zijn. De hele discussie hier gaat over of Lucassen nou wel of niet geschikt is als kamerlid. Aan de hand van deze nieuwsartikelen vind ik van niet.

Maar ik ga slapen, ik kan de snelheid waarop jullie discussiëren niet eens meer bijhouden.
En ik voorspel dat we er vandaag nog niet uit gaan komen ;)
pi_88660603
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

'noord korea op oorlogspad door Paul Jansen en Wouter de Winther
AMSTERDAM - noord korea gaat op oorlogspad. De partij van Job Cohen legt zich neer bij een oppositierol en zal de komende jaren alles op alles zetten om een massale opstand tegen zuid korea organiseren.
Dat blijkt uit het geheime strategisch plan van de noord koreanen, dat in het bezit is van De Telegraaf. In het stuk, getiteld 'De oppositiestrategie', staat dat de noord korea nu alle kaarten zet op het bestrijden van wat men consequent 'het zuid koreanse gezwel' zal gaan noemen. "Het is aan ons om voortdurend de spanningen in zuid korea bloot te leggen en zuid korea zo in de problemen te brengen", staat in het memo dat als handleiding moet gaan gelden voor de noord korea regering'

Oorlog, vredesmissie, terroristen die anderen hun vrijheidsstrijders zijn, potatoe, poteeto...
Is niet 1 op 1.
I´m back.
pi_88660662
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er worden misschien offensief klinkende metaforen gebruikt, maar er staat niet het woord 'oorlog'.
Wie iemand als vijanden ziet, is toch echt de PVV die alles wat links is als vijanden ziet volgens mij.
Misdadigers zelfs.
Volksvijanden.
Verkwanselaars.
Dieven.
Uitvreters.
Non-valeurs.
Denegraten.
Stinkers.
Viezeriken.
Pedofielen.
Etc.
Toch?
Ha die Ryan.
Vind je ook niet dat het niet zoveel zin heeft om met fokthesystem in discussie te gaan?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88660694
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:47 schreef Salmiak het volgende:

[..]

In mijn optiek moeten volksvertegenwoordigers als een model voor de bevolking zijn.
Ja ze kunnen allemaal een voorbeeld nemen aan de heer Duyvendak :)
quote:
De hele discussie hier gaat over of Lucassen nou wel of niet geschikt is als kamerlid. Aan de hand van deze nieuwsartikelen vind ik van niet.
Mee eens.
-
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:50:18 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88660721
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:47 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ja ik hoef geen positieve feedback met bijbedoelingen he, ligt er dik op namelijk.
En lief of niet lief is n.v.t. voor mij.
Owh, we zijn ineens serieus.. En een beetje flauw.. ;)

PS. Er zijn geen bijbedoelingen.. Doe ik niet aan..
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:52:55 #111
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88660804
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ha die Ryan.
Vind je ook niet dat het niet zoveel zin heeft om met fokthesystem in discussie te gaan?
het heeft ook weinig zin mensen te leren dat er meer is dan zij denken dat natuurwetten zijn, met name in de politiek. Toch doe ik het :)
De pvda voerde al vele oorlogen, in taal bedoel ik, campagnes. Hier bijv. wil bos er van af: (tip, zoek in de pdf op oorlog bijv.)
http://www.pvda.nl/binari(...)in+AD+27-02-2006.pdf
pi_88660812
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:47 schreef Salmiak het volgende:

[..]

Dus doordat de militaire kliek elkaar beschermt, zouden we het verleden van Lucassen maar moeten vergeten?
Van bescherming is geen sprake, integendeel. In het leger kun je gestraft worden voor zaken die in een normaal bedrijf zonder gevolgen blijven.
-
pi_88660893
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:52 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

het heeft ook weinig zin mensen te leren dat er meer is dan zij denken dat natuurwetten zijn, met name in de politiek. Toch doe ik het :)
De pvda voerde al vele oorlogen, in taal bedoel ik, campagnes. Hier bijv. wil bos er van af: (tip, zoek in de pdf op oorlog bijv.)
http://www.pvda.nl/binari(...)in+AD+27-02-2006.pdf
Zeg rakker, als grote mensen met elkaar praten moet je je er niet tussen dringen. Heeft je moeder je dat niet geleerd? De vraag was aan Ryan, niet aan jou.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:56:27 #114
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88660909
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
Is niet 1 op 1.
PvdA stuk :
"Dat is een positieve manier van uitleggen.
,,Dat is ook zo, maar het kabinet is nu vier keer knock-out gegaan. Dus het had ook strategische voordelen. Ik geloof er wel in dat je als oppositie juist sterk bent als iedereen zijn eigen accenten mag leggen. Je moet elkaar vooral niet bevechten, elkaar geen vliegen afvangen, maar je pijlen richten op de tegenpartij. "

Als ik een pijl op je richt en los laat, dan is dat zeg maar gerust een daad van oorlog hoor.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:57:07 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88660929
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:55 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zeg rakker, als grote mensen met elkaar praten moet je je er niet tussen dringen. Heeft je moeder je dat niet geleerd?
Ome Willem... * Trown back in time*
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:57:31 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88660947
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:56 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

PvdA stuk :
"Dat is een positieve manier van uitleggen.
,,Dat is ook zo, maar het kabinet is nu vier keer knock-out gegaan. Dus het had ook strategische voordelen. Ik geloof er wel in dat je als oppositie juist sterk bent als iedereen zijn eigen accenten mag leggen. Je moet elkaar vooral niet bevechten, elkaar geen vliegen afvangen, maar je pijlen richten op de tegenpartij. "

Als ik een pijl op je richt en los laat, dan is dat zeg maar gerust een daad van oorlog hoor.
Wat drink jij?
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:58:10 #117
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88660962
Toch vreemd.
Lucassen staat op de antipedosite als pedofiel. 2 reacties daaronder van 3 en 4 oktober 2010.
Het was dus al eerder openbaar.
De zaak is dan in 2002 berecht, maar speelde van augustus 1999 tot juli 2000. Meer dan 10 jaar geleden.
Hoe kan een lid van het hof opeens het dossier kwijtraken, dat in een kapperszaak weer opduikt.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:58:24 #118
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88660970
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:55 schreef OllieA het volgende:

Zeg rakker, als grote mensen met elkaar praten moet je je er niet tussen dringen. Heeft je moeder je dat niet geleerd?
Jawel hoor, 2 stuks maar liefst, vader en moeder, icodo en stichting 40-45 bekenden, gedecoreerde verzethelden, flinke pot met geld gehad na de oorlog e.d.
Als ze over je lullen, gewoon er tussen en de discussie bepalen, het gaat immers over jou, goed he?
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:59:41 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661011
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:58 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Jawel hoor, 2 stuks maar liefst, vader en moeder, icodo en stichting 40-45 bekenden, gedecoreerde verzethelden, flinke pot met geld gehad na de oorlog e.d.
Als ze over je lullen, gewoon er tussen en de discussie bepalen, het gaat immers over jou, goed he?
Nogmaals: wat drink je??
Je begint een beetje warrig te worden..
pi_88661025
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

ben jij het niet zelf die de oorlog verklaart ?
en dan vooral dat rechtvaardigen dat "de vijand" alle schuld heeft ?
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:00:09 #121
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661028
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:58 schreef sunny16947 het volgende:
Toch vreemd.
Lucassen staat op de antipedosite als pedofiel. 2 reacties daaronder van 3 en 4 oktober 2010.
De zaak is dan in 2002 berecht, maar speelde van augustus 1999 tot juli 2000. Meer dan 10 jaar geleden.
Hoe kan een lid van het hof opeens het dossier kwijtraken, dat in een kapperszaak weer opduikt.
Op de pedosite zelfs, 'nieuws'! :) maar ik ken dat niet, link aub.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:00:29 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661036
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:58 schreef sunny16947 het volgende:
Toch vreemd.
Zeg ff wat je écht bedoelt.. Discussieert makkelijker ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:01:08 #123
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661056
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:00 schreef Bluesdude het volgende:

ben jij het niet zelf die de oorlog verklaart ?
Alleen in de zin van verklaren hoe het zit ja! :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:02:46 #124
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88661113
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zeg ff wat je écht bedoelt.. Discussieert makkelijker ;)
http://www.stopkinderporn(...)b-ned/noord-holland/

Werk van oppositie (PvdA) of van de boze buurtjes.
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:03:56 #125
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661154
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

Nogmaals: wat drink je??Je begint een beetje warrig te worden..
De vraag impliceert dat je waarschijnlijk zelf alcohol nuttigt, ik niet hoor en ook geen drugs, en ik rook ook al niet. Nee ook geen paddo's e.d.
Maar jij snapt sowieso weinig zie ik na even zoeken op al jouw reacties, veel eenregelige non-reacties, veel vraagtekens, dus tja ik zal je maar gaan negeren. Jai nie begraipe? prima, houe zo,
pi_88661169
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:58 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dus jouw ouders waren gedecoreerde verzetshelden? Die een flinke pot met geld hebben gehad na de oorlog?

Gottegot zeg, wat ben jij een nepfiguur.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88661170
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:01 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Alleen in de zin van verklaren hoe het zit ja! :)
natuurlijk ben jij geheel onschuldig
O-)
en slechts ter verdediging
O-)
ben je acht uur per dag op Fok
O-)
met de Heilige oorlog tegen links
O-)
heilig dus
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:05:57 #128
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88661212
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef fokthesystem het volgende:
18.000 maar? dat valt me 900% mee! ;) Maar ja, die 'oude koeien he', zoals dus zijn ontucht zaak, zit je niet, zijn er jaren na dato toch nog stukken van..
Ik zit er naast.... het was 5 jaar geleden zo'n 18.000.

Momenteel is het:

Totaal aantal gedetineerden: 13260

Waarvan uit:

Nederland: 6 205

Suriname: 1 000
Antillen en Aruba: 845
Marokko: 785
Turkije: 410
Algerije: 195
Voormalig Joegoslavie: 160

Elders, inclusief binnen de EU: 3 670

Van die "Elders" zullen ook heel wat allochtonen van buiten de EU zitten, maar hieronder vallen dus ook de Belgen, Duitsers, Fransen etc (zoals drugsrunners) die in ons land gepakt zijn.

Tis inderdaad altijd wel leuk hoe "De Marokkanen" of anders "De Moslims" altijd maar weer zo crimineel bezig zijn, maar feitelijk zijn er meer Surinamers en Antillianen bij criminele delicten betrokken dan Marokkanen, Turken, Algerijnen en Joegoslaven bij elkaar. Of althans..... ervoor veroordeeld.
-
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:06:09 #129
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661222
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:02 schreef sunny16947 het volgende:

Interessant, ze zijn het dus eens dat NL zelf ook, ondanks het opgeheven vingertje, kindsoldaten heeft.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:06:42 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661240
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:02 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat is echt belachelijk.. Misbruik: ja. Pedo: nee. Imo dan..

De insinuatie van jouw kant (Pvda of boze buurtjes) vind ik trouwens ook belachelijk.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:09:03 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661293
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik zit er naast.... het was 5 jaar geleden zo'n 18.000.

Momenteel is het:

Totaal aantal gedetineerden: 13260

Waarvan uit:

Nederland: 6 205

Suriname: 1 000
Antillen en Aruba: 845
Marokko: 785
Turkije: 410
Algerije: 195
Voormalig Joegoslavie: 160

Elders, inclusief binnen de EU: 3 670

Van die "Elders" zullen ook heel wat allochtonen van buiten de EU zitten, maar hieronder vallen dus ook de Belgen, Duitsers, Fransen etc (zoals drugsrunners) die in ons land gepakt zijn.

Tis inderdaad altijd wel leuk hoe "De Marokkanen" of anders "De Moslims" altijd maar weer zo crimineel bezig zijn, maar feitelijk zijn er meer Surinamers en Antillianen bij criminele delicten betrokken dan Marokkanen, Turken, Algerijnen en Joegoslaven bij elkaar. Of althans..... ervoor veroordeeld.
Ik vrees dat het allemaal niets veranderd aan de vastgeroeste beeldvorming MaartenA ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:09:41 #132
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88661313
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef quo_ het volgende:
Maar uiteraard worden hier ook weer opportunistische spelletjes gespeeld. Het verleden van EL was op 7 juni van dit jaar ook al bekend maar met publicatie heeft men gewacht op een moment waarop het effect wat groter was.
Natuurlijk. Als ze het voor de verkiezingen zouden vrijgeven, dan worden ze beschuldigd van het spelen van vieze spelletjes. De pers wil graag een goede naam hebben, en voor de verkiezingen met dit soort zaken komen ziet er natuurlijk een heel stuk slechter uit voor een journalist dan als deze dit vrijgeeft als iemand al verkozen is, en een daadwerkelijke belangrijke functie vervuld in plaats er slechts kandidaat voor te zijn.

Maar het veranderd natuurlijk niets aan de feiten. Wilders had van te voren ook zijn strafblad kunnen doornemen, en ik sta er verbaasd van dat ie dat niet heeft gedaan. Of juist wel, en beoordeelde het als niet belangrijk.
-
pi_88661356
quote:
PVV'er Lucassen in database anti-pedosite

OTTERDAM - Tweede Kamerlid Eric Lucassen van de PVV is opgenomen in de database met Nederlandse pedofielen van stopkinderpornonu.com. Dat heeft de redactie van de website laten weten.

http://www.nu.nl/internet(...)e-anti-pedosite.html

:D
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:11:42 #134
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88661366
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vrees dat het allemaal niets veranderd aan de vastgeroeste beeldvorming MaartenA ;)
Nou ja.... het klopt natuurlijk wel - en dat is te zien aan deze cijfers dat van de gedetineerden toch 40% allochtoon is op de pak-em-beet 15% allochtonen in Nederland, dus het beeld dat allochtonen an-sich crimineler zijn klopt natuurlijk wel.

Dat het iets met de Islam te maken zou hebben, dat is natuurlijk je reinste onzin. Maar toch moet er een Koranverbod komen....
-
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:12:21 #135
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88661385
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is echt belachelijk.. Misbruik: ja. Pedo: nee. Imo dan..

De insinuatie van jouw kant (Pvda of boze buurtjes) vind ik trouwens ook belachelijk.
De tijdlijn geeft anders wel te denken.
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:12:35 #136
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661394
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:04 schreef Bluesdude het volgende:

[quote]natuurlijk ben jij geheel onschuldig
Ja, wel in de mate als de politieke criminele schuinsmarcheerders waarover het gaat.

quote:
en slechts ter verdediging ben je acht uur per dag op Fok
Sinds hoe lang, zoek dat ook ff dan :) en dat om mijn privé moverende redenen.

quote:
met de Heilige oorlog tegen links heilig dus
Nuance: links sprekend, maar rechts zijnde. Ik stem zelf sp en ben fan dus dat is pas links.
PvdA is sowieso niet links al decennia, GL is ook hard op weg en dicht bij het midden.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:13:09 #137
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88661404
quote:
Tja.... 17 jaar.... ik zou dat geen pedo willen noemen natuurlijk.

Toch, het is opvallend. Het geeft de PVV in ieder geval geen goede naam. Maar dat had de partij toch al niet. :')
-
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:17:28 #138
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88661518
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:13 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja.... 17 jaar.... ik zou dat geen pedo willen noemen natuurlijk.

Het doet natuurlijk niks af aan het feit dat het een leraar-leerling betrof. Maar het is wel ruim 10 jaar geleden. Lucassen was toen dus 25.

Gefeliciteerd trouwens hij was vandaag jarig :>)) leuk kadootje.
Snooker is top!!!
pi_88661531
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 01:06 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Interessant, ze zijn het dus eens dat NL zelf ook, ondanks het opgeheven vingertje, kindsoldaten heeft.
Idd, nog niet oud genoeg om te mogen stemmen maar wel oud genoeg om soldaat te mogen worden.. :o
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:21:36 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661612
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het doet natuurlijk niks af aan het feit dat het een leraar-leerling betrof. Maar het is wel ruim 10 jaar geleden. Lucassen was toen dus 25.

Gefeliciteerd trouwens hij was vandaag jarig :>)) leuk kadootje.
quote:
8 jaar.. Dus minimaal 27..
Hij heeft het helemaal aan zichzelf te wijten, dus zijn "leuke cadeautje" ook.. ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:21:58 #141
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88661618
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:17 schreef capricia het volgende:
Idd, nog niet oud genoeg om te mogen stemmen maar wel oud genoeg om soldaat te mogen worden.. :o
Nou.... niet helemaal natuurlijk. Het is wettelijk bepaald dat alleen een 18-jarige volwassene mag worden ingezet voor gevechtshandelingen. (en eigenlijk alle militaire handelingen) De opleiding mag echter op 17 jarige leeftijd begonnen worden. Dit is voornamelijk gedaan om de overbrugging van voortgezet onderwijs naar het leger wat makkelijker te maken, je kunt namelijk al op je 16e - in theorie - examen doen voor de MAVO. Als je dan meteen wil doorstromen naar een opleiding binnen het leger, dan kan dat dus makkelijker.

De term "kindsoldaten" is toch wel behoorlijk overdreven natuurlijk.
-
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:22:37 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661630
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef maartena het volgende:

[..]

Nou.... niet helemaal natuurlijk. Het is wettelijk bepaald dat alleen een 18-jarige volwassene mag worden ingezet voor gevechtshandelingen. (en eigenlijk alle militaire handelingen) De opleiding mag echter op 17 jarige leeftijd begonnen worden. Dit is voornamelijk gedaan om de overbrugging van voortgezet onderwijs naar het leger wat makkelijker te maken, je kunt namelijk al op je 16e - in theorie - examen doen voor de MAVO. Als je dan meteen wil doorstromen naar een opleiding binnen het leger, dan kan dat dus makkelijker.

Net als beginnen met je rijbewijs (17)..
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:24:16 #143
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88661656
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft het helemaal aan zichzelf te wijten, dus zijn "leuke cadeautje" ook.. ;)

Ik zie het toch anders hoor. Ik vind 't toch best een leuk cadeautje dat je zomaar ineens de machtigste man wordt van Nederland, en dit alleen omdat hij ooit veroordeeld is voor ontucht...
Heeft hij toch goed voor elkaar.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_88661671
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:24 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ik zie het toch anders hoor. Ik vind 't toch best een leuk cadeautje dat je zomaar ineens de machtigste man wordt van Nederland, en dit alleen omdat hij ooit veroordeeld is voor ontucht...
Daarom is de PVV ook een moreel paard van Troje toch.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:25:56 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661687
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:24 schreef Arglist het volgende:

[..]

Zo kun je het idd ook bekijken ;)
pi_88661689
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ha die Ryan.
Niet zoveel zin idd.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:27:41 #147
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88661717
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo kun je het idd ook bekijken ;)
Zo zie je maar weer, carrières kunnen raar lopen :p
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:27:57 #148
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661724
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:25 schreef Ryan3 het volgende:

Niet zoveel zin idd.
En nu tonen dat jullie ook ballen hebben en niet meer op mij reageren, dan zijn wij alle 3 blij ! :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:29:18 #149
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661748
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:27 schreef Arglist het volgende:

Zo zie je maar weer, carrières kunnen raar lopen :p
Deze was wel heel voorspelbaar (achteraf) dus ik gok dat hij het deed voor het wachtgeld en eventueel 4 jaar zich kamerlid kunnen noemen en dito loon zonder opkomstplicht verder ook.
pi_88661756
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:27 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

En nu tonen dat jullie ook ballen hebben en niet meer op mij reageren, dan zijn wij alle 3 blij ! :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:27 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee, hoor, ik reageer wel op jou, je bent alleen redelijk ongrijpbaar.
Vaak weten users niet eens wat je bedoelt.
Je bent zelfs iemand die op SP stemt bijv., zeg je, maar dan snap ik je jacht op de PvdA niet.
I´m back.
pi_88661778
Bedenk vooral ook dat hij enkel voor deze delicten is veroordeeld en dat dit naar buiten is gekomen, maar het is natuurlijk naief om te denken dat deze man niet veel meer op zijn kerfstok heeft.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:31:03 #152
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88661789
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:03 schreef fokthesystem het volgende:
De vraag impliceert dat je waarschijnlijk zelf alcohol nuttigt, ik niet hoor en ook geen drugs, en ik rook ook al niet. Nee ook geen paddo's e.d.
Je bent van nature zo warrig? :P
-
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:31:33 #153
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88661797
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Deze was wel heel voorspelbaar (achteraf) dus ik gok dat hij het deed voor het wachtgeld en eventueel 4 jaar zich kamerlid kunnen noemen en dito loon zonder opkomstplicht verder ook.
In ieder geval niet om buurten veiliger te maken, dat is een ding wat we zeker weten.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:32:44 #154
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88661821
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

[..]

Het "delict" is gepleegd tussen augustus 1999 en juli 2000
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:33:17 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661839
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:30 schreef Lo-Fi het volgende:
Bedenk vooral ook dat hij enkel voor deze delicten is veroordeeld en dat dit naar buiten is gekomen, maar het is natuurlijk naief om te denken dat deze man niet veel meer op zijn kerfstok heeft.
Ik hou niet zo van loze verdachtmakingen..
Of je weet meer en spuit dat, of je houdt je :X :@
pi_88661851
quote:
yvonne van herik siteje?
Dat compliceert de boel weer.
I´m back.
pi_88661862
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het zou zelfs absurd zijn, wanneer jij nu precies zou weten wanneer hij welke wet heeft overtreden. Het is niet veel minder dan zeer naief om dat te veronderstellen..
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:35:35 #158
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88661877
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:31 schreef maartena het volgende:

Je bent van nature zo warrig? :P
Voor de ene wel, voor de andere niet, dus wie is er dan bijv. meer op de hoogte, ziet het bredere plaatje, kent de actualiteiten En geschiedenis etc. ? :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:36:30 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661894
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:32 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het "delict" is gepleegd tussen augustus 1999 en juli 2000
Delict zonder aanhalingstekens... Hij is tot in hoger beroep veroordeeld. En leeftijd doet er niet toe. Wél de gezagsverhouding en het feit dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven.

En ja: dan is het zeker misbruik.

Waarom zijn er nog mensen die dit goed willen lullen???
pi_88661923
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Delict zonder aanhalingstekens... Hij is tot in hoger beroep veroordeeld. En leeftijd doet er niet toe. Wél de gezagsverhouding en het feit dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven.

En ja: dan is het zeker misbruik.

Waarom zijn er nog mensen die dit goed willen lullen???
Hoe kom je erbij dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven, dat is nl. wel een verzwarende omstandigheid...
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:37:58 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661926
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:34 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het zou zelfs absurd zijn, wanneer jij nu precies zou weten wanneer hij welke wet heeft overtreden. Het is niet veel minder dan zeer naief om dat te veronderstellen..

zaterdag 13 november 2010 @ 01:39:24 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88661953
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven, dat is nl. wel een verzwarende omstandigheid...
Gelezen.. Was voor de cijfers en om op de opleiding te blijven. De meiden die daar niet aan mee deden hebben dat aan iemand (geloof de aalmoezenier) verteld, en toen is het (straf)balletje gaan rollen..
pi_88661965
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, dat zei je al en ik vind het op basis van zijn delicten en voor wat voor een karakterstructuur zij spreken, naief om te denken dat er nooit meer is gebeurd dan dat nu even naar buiten komt in een paar dagen.

Dat jij niet van 'loze verdachtmakingen' houdt, deert denk ik helemaal niemand. :)

Maar ga gewoon lekker van de feiten uit - "die je toevallig ergens hebt gelezen" - en stoor je vooral aan mensen zoals ik.
pi_88661989
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gelezen.. Was voor de cijfers en om op de opleiding te blijven. De meiden die daar niet aan mee deden hebben dat aan iemand (geloof de aalmoezenier) verteld, en toen is het (straf)balletje gaan rollen..
Dat vind ik dus een zeer verzwarende omstandigheid.
Dat is geen overdracht. Dat dacht ik eerst.
Hoelang straf heeft-ie gehad? Is hij oneervol ontslagen?
Het is echt kwalijk dit.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:42:57 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662022
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus een zeer verzwarende omstandigheid.
Dat is geen overdracht. Dat dacht ik eerst.
Hoelang straf heeft-ie gehad? Is hij oneerbaar ontslagen?
Het is echt kwalijk dit.
Na hoger beroep (maar) 1 week detentie en een boete van 500 euro.. Nogal mild dus..
pi_88662023
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:39 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ja, dat zei je al en ik vind het op basis van zijn delicten en voor wat voor een karakterstructuur zij spreken, naief om te denken dat er nooit meer is gebeurd dan dat nu even naar buiten komt in een paar dagen.

Dat jij niet van 'loze verdachtmakingen' houdt, deert denk ik helemaal niemand. :)

Maar ga gewoon lekker van de feiten uit - "die je toevallig ergens hebt gelezen" - en stoor je vooral aan mensen zoals ik.
Toch kun je daar niet vanuit gaan zolang e.e.a. niet 'bewezen' is.
pi_88662034
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Na hoger beroep (maar) 1 week detentie en een boete van 500 euro.. Nogal mild dus..
Heel mild. :{.
Dat is bij het militaire gerechtshof?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:44:13 #168
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88662044
Nee hoor. Eens een dief altijd een dief.
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:44:21 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662048
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heel mild. :{.
Dat is bij het militaire gerechtshof?
Ja, Arnhem dus

Maar dus wel veroordeeld tot in hoger beroep (al was de straf mild)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:44:49 #170
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88662058
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef maartena het volgende:

Nou.... niet helemaal natuurlijk. Het is wettelijk bepaald dat alleen een 18-jarige volwassene mag worden ingezet voor gevechtshandelingen.
Ik blijf bij de Sp in deze. Kazernes zijn doelwitten en dus is de soldaat in opleiding altijd potentieel in bombardementen/gevecht verwikkeld op enig moment. Dat gaat ook op voor andere kinderen uiteraard.
Maar ook is het 'nieuw' voor mij, daar ik zelf met 17 jaar en 3 maanden in 1LK zat, een parate actieve legereenheid. Met scherp bewapend en geïnjecteerd met 6 behoorlijke spuiten met anti-spul voor diverse "exotische" landen en aandoeningen aldaar.
pi_88662061
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, Arnhem dus
Fuck, die gasten zorgen goed voor elkaar?
I´m back.
pi_88662062
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Toch kun je daar niet vanuit gaan zolang e.e.a. niet 'bewezen' is.
Dat klopt. Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat al die keren dat hij de wet heeft overtreden nu al bekend zijn. Bedenk je ook dat mensen lang niet voor alle delicten worden veroordeeld.
pi_88662068
Ik kan dit bijna niet geloven.
I´m back.
pi_88662069
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook, dat hij zo mild gestraft is.
Iemand riep dat ze bij defensie kennelijk elkaar wel dekken, oude jongens krentebrood. Ik zou het bijna geloven.
Weet niet wat ik van moet denken. Zo'n lichte straf. Maar ik ken ook niet alle achtergronden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:46:14 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662099
Maar dus wel veroordeeld tot in hoger beroep (al was de straf mild)
pi_88662104
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook, dat hij zo mild gestraft is.
Iemand riep dat ze bij defensie kennelijk elkaar wel dekken, oude jongens krentebrood. Ik zou het bijna geloven.
Weet niet wat ik van moet denken. Zo'n lichte straf. Maar ik ken ook niet alle achtergronden.
Dit zijn nou typisch van die veroordelingen waardoor een 'zieke' geest denkt dat hij zich veel kan permitteren. Wat zal hij hebben gelachen..
pi_88662105
PVV wordt ons morele paard van Troje. :N .
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:46:49 #178
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88662110
En meisjes van 17 die het leger ingaan zijn ook hele naieve schaapjes.
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:47:36 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662125
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat al die keren dat hij de wet heeft overtreden nu al bekend zijn. Bedenk je ook dat mensen lang niet voor alle delicten worden veroordeeld.
Er is genoeg naar buiten gekomen waarvoor hij niet veroordeeld is (of zelfs geen aangifte is gedaan): buurterreur, aanvallen van mensen (coffeeshop) en vernielen van auto's
pi_88662131
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
Hoezo?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:48:30 #181
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88662148
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
Dit moet wel de meest ludieke grap zijn om het gedrag van Lucassen te verdedigen.... :D
-
pi_88662152
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
Wat doet dat er toe?
Een vrouw met een kort rokje vroeg er zelf om?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88662166
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is genoeg naar buiten gekomen waarvoor hij niet veroordeeld is (of zelfs geen aangifte is gedaan): buurterreur, aanvallen van mensen (coffeeshop) en vernielen van auto's
Mjah, en jij denkt dat in een paar dagen alles naar buiten komt? Enkel via zijn oude buurt?

Denk je dat ex-collega's, andere buurtgenoten etc. niets te vertellen hebben? Ex-vriendinnen? Die hebben alles al verteld en dat heb jij allemaal al opgepikt? :') Aub zeg.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:50:28 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe?
Een vrouw met een kort rokje vroeg er zelf om?
Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...
pi_88662191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Dit moet wel de meest ludieke grap zijn om het gedrag van Lucassen te verdedigen.... :D
Ik wil het niet bagatelliseren, maar het belangrijkste feit in dit verhaal lijkt me dat hij misbruik heeft gemaakt van zijn gezagsverhouding.
pi_88662192
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...
Heb jij trouwens je slaapkledij al aan?
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:51:35 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662198
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:49 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Mjah, en jij denkt dat in een paar dagen alles naar buiten komt? Enkel via zijn oude buurt?

Denk je dat ex-collega's, andere buurtgenoten etc. niets te vertellen hebben? Ex-vriendinnen? Die hebben alles al verteld en dat heb jij allemaal al opgepikt? :') Aub zeg.
Gut ja, het is echt erg vreemd dat ik enige bevestiging zou willen zien.. 8)7
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:51:39 #188
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88662199
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Toch werkt het risicoverhogend..

Net als dat Laura Dekker onderweg best weleens stevig gedekt zou kunnen worden door een Somalier :') :')
pi_88662207
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat al die keren dat hij de wet heeft overtreden nu al bekend zijn.
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar dat kun je niet meetellen.

quote:
Bedenk je ook dat mensen lang niet voor alle delicten worden veroordeeld.
Die zijn dan in ieder geval bekend.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:52:14 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662209
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Heb jij trouwens je slaapkledij al aan?
Nope
pi_88662212
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gut ja, het is echt erg vreemd dat ik enige bevestiging zou willen zien.. 8)7
Dat is dus die naiviteit. Het is prima na te gaan dat je zeer waarsch. nog niet alles weet.
pi_88662239
Gatverdamme wat zooi. :r :r .
I´m back.
pi_88662240
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar dat kun je niet meetellen.

[..]

Die zijn dan in ieder geval bekend.
Ik veroordeel de beste man er ook niet op, maar geef alleen aan dat ik het zeer waarsch. acht dat je niet alles weet als argeloze burger atm. :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:53:59 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662249
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:51 schreef Ben_op_FOK het volgende:

[..]

Toch werkt het risicoverhogend..

Net als dat Laura Dekker onderweg best weleens stevig gedekt zou kunnen worden door een Somalier :') :')
Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:54:23 #195
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_88662255
Aangezien er 10 instructeurs bij betrokken waren denk ik dat het een gevalletje groepssex orgie was waarvan er 2 spijt hebben gekregen.
Snooker is top!!!
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:54:35 #196
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88662261
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..
Maar zo denkt een verkrachter niet :')
pi_88662265
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik veroordeel de beste man er ook niet op, maar geef alleen aan dat ik het zeer waarsch. acht dat je niet alles weet als argeloze burger atm. :)
Stating the obvious. Eens, maar daar kun je verder niets mee.
pi_88662272
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is toch wel onverantwoord om als Nederlands meisje enkel met een spijkerbroek en een topje langs geile, gewetenloze Afrikanen te varen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:55:31 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662284
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien er 10 instructeurs bij betrokken waren denk ik dat het een gevalletje groepssex orgie was waarvan er 2 spijt hebben gekregen.
En Lucassen was 1 vd 2 hoofdverdachten en is tot in hoger beroep veroordeeld.. Wat wil je nou???
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:55:33 #200
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88662286
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het is toch wel onverantwoord om als Nederlands meisje enkel met een spijkerbroek en een topje langs geile, gewetenloze Afrikanen te varen.
>:) ~O>
pi_88662288
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef Ben_op_FOK het volgende:

[..]

Maar zo denkt een verkrachter niet :')
Het komt zelden voor dat iemand wordt verkracht vanuit 'lust'. Machtsgevoel bijvoorbeeld speelt daarbij veel meer een rol.
pi_88662295
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Stating the obvious. Eens, maar daar kun je verder niets mee.
Nee, daar kun je ook niets mis mee, maar toch zijn er genoeg mensen die denken dat ze nu wel zo'n beetje alles weten.

Zijn gedrag interesseert me verder sowieso niet. Al zou hij nog enkele overvallen hebben gepleegd in een grijs verleden.
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:56:22 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662301
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het komt zelden voor dat iemand wordt verkracht vanuit 'lust'. Machtsgevoel bijvoorbeeld speelt daarbij veel meer een rol.
Precies!

Maar ondertussen krijgt het slachtoffer de schuld, want:
- Ze kleedde zich niet netjes genoeg;
-_Ze was nog te laat op straat;
- Etc.
pi_88662309
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef sunny16947 het volgende:
Daar lees ik niets van In de uitspraak.
http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/uitspraakhof.pdf
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:56:57 #205
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88662316
Nieuws :

quote:
Kamerlid Eric Lucassen

PVV-leider Geert Wilders heeft de afgelopen dagen indringende gesprekken gevoerd met zijn in opspraak geraakte fractiegenoot Eric Lucassen (36), maar vooralsnog heeft hij de oud-sergeant in 2002 veroordeeld wegens ontucht nog niet zo ver gekregen vrijwillig afstand te doen van zijn Kamerlidmaatschap. Dat zou zowel voor de PVV als voor het kabinet de beste oplossing zijn.

Als Lucassen niet zelf opstapt, staat Wilders voor de moeilijke beslissing om hem al dan niet uit de fractie te zetten. Gisteravond liet Wilders weten dat hij meer tijd nodig heeft voor het afhandelen van de pijnlijke kwestie. Mogelijk komt hij pas na dit weekeinde tot een besluit.

Voor het aanzien van een partij als de PVV, die straatterroristen harder wil aanpakken en zedenmisdrijven strenger wil straffen, is het niet goed om iemand in haar midden te hebben die seks had met twee jonge vrouwelijke soldaten in opleiding, en tegen wie meermalen aangifte is gedaan door buurtbewoners die zich geïntimideerd en bedreigd voelden, beschuldigingen die het Kamerlid overigens weerspreekt.

Maar voor de stabiliteit van het kabinet, dat gedoogsteun krijgt van de PVV, is het vervelend als Wilders niet verder wil met Lucassen en het Kamerlid besluit om door te gaan als eenmansfractie, waar hij als gekozen volksvertegenwoordiger recht op heeft. De PVV verliest dan een zetel; het gedoogakkoord met daarin grote bezuinigingen steunt dan niet meer op een meerderheid.

De ministers leken zich gisteren nauwelijks zorgen te maken over de kwestie. Misschien gedoogt Lucassen hen ook wel, en dan zijn er altijd nog de twee SGP-zetels. Toch zou het voor de coalitie veel fijner zijn als Lucassen vertrekt en oud-ambtenaar Ino van den Besselaar tot de fractie toetreedt.

Wilders baalde zichtbaar van de zoveelste fractiegenoot met een dubieus verleden. Het is niet de eerste keer en daar ben ik allesbehalve trots op. Dit is natuurlijk niet goed voor de partij.Drie kandidaten trokken zich al voor de verkiezingen terug na negatieve publiciteit. Ook van de veroordeling van Lucassen wist Wilders niets. Die moet het dus hebben verzwegen toen hem tijdens de selectieprocedure werd gevraagd of er nog iets was wat de PVV-leider moest weten.
Yeppers, de nacht van lucassen is aanstaande...
pi_88662339
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef fokthesystem het volgende:
Nieuws :

[..]

Yeppers, de nacht van lucassen is aanstaande...
Gebrek aan realiteitszin ftw. :')
pi_88662347
:{.
I´m back.
pi_88662353
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar lees ik niets van In de uitspraak.
http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/uitspraakhof.pdf
Dat is het hoger beroep. Waar is de oorspronkelijke aanklacht?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88662359
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gebrek aan realiteitszin ftw. :')
Dit kan alle kanten uitgaan hoor.
I´m back.
pi_88662366
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

-_Ze was nog te laat op straat;
In Spanje kun je best om 20:00 nog even sigaretten halen als vrouw in de zomer, maar je moet natuurlijk niet door De Polder gaan fietsen om 22:00.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:00:41 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662375
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Precies
pi_88662377
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Jij begint wel een beetje op de Jack de Vries van de PVV te kijken hè. :D.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:01:23 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662388
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

In Spanje kun je best om 20:00 nog even sigaretten halen als vrouw in de zomer, maar je moet natuurlijk niet door De Polder gaan fietsen om 22:00.
Want dan mag je verkracht worden????
pi_88662389
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
Lucassen uit de Kamer lijkt mij het beste.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:01:48 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662394
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

:Y
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:01:58 #216
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662398
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou jij zomaar afstand doen van een miljoen bruto? Die man denkt wel na hoor.
pi_88662400
quote:

[..]

..en gewoon het enige terechte..
pi_88662401
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zo te lezen hetzelfde, namelijk ontucht tussen verdachte en leerling.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88662402
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij begint wel een beetje op de Jack de Vries van de PVV te kijken hè. :D.
En ik vind jou op Marc-Marie Huijbregts lijken.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:03:07 #220
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662416
quote:

[..]

Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:03:22 #221
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88662421
quote:

Time for Captain Hindsight (south park caracter) beter is als de aivd mogelijk-kamerleden doorlicht, partijen nemen alles wel aan zoals we nu wel eens mogen accepteren.

Lucassen kan de boel frustreren, ik denk niet dat ie opstapt cq de zetel aan de volgende geeft.
OF er moet een heel mooie deal met deze veroordeelde gemaakt worden, dat is verre van goed..
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:03:45 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662427
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:

[..]

Goh, natuurlijk is dat het beste.
[..]

Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?
Schizofreen?? :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:04:11 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662434
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want dan mag je verkracht worden????
NOU???
pi_88662436
quote:

[..]

Dat moet-ie dan willen.
I´m back.
pi_88662444
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Time for Captain Hindsight (south park caracter) beter is als de aivd mogelijk-kamerleden doorlicht, partijen nemen alles wel aan zoals we nu wel eens mogen accepteren.

Lucassen kan de boel frustreren, ik denk niet dat ie opstapt cq de zetel aan de volgende geeft.
OF er moet een heel mooie deal met deze veroordeelde gemaakt worden, dat is verre van goed..
DAT zou me zeer storen idd, gewoon de kamer uit trappen, en direct de ww in. :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:04:39 #226
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662446
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Schizofreen?? :P
Grappenmaker?? :P
pi_88662453
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En ik vind jou op Marc-Marie Huijbregts lijken.
Dat is iig een gezellig kereltje.
I´m back.
pi_88662458
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Zo te lezen hetzelfde, namelijk ontucht tussen verdachte en leerling.
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.
pi_88662459
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar gay!
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:05:28 #230
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662462
quote:

[..]

Dat moet-ie dan willen.
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:05:54 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662473
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:

[..]

Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
So?
pi_88662475
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

NOU???
Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.
pi_88662477
quote:

[..]

En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.
pi_88662486
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Maar gay!
Je hebt wat tegen gays?
I´m back.
pi_88662488
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:

[..]

Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.
pi_88662492
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt wat tegen gays?
Nee, totaal niet. Mijn man is gay.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:07:17 #237
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88662498
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:

Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.
Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.
pi_88662500
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.
Daar ben je dus al mis met de vergelijking.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:07:25 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662501
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.
Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pech ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:07:35 #240
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662502
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

So?
Je snapt toch wel waar dit allemaal over gaat? Lucassen heeft de touwtjes in handen hoor...
Als hij niet mee werkt dan heb je gewoon een flink probleem.
pi_88662511
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nee, totaal niet. Mijn man is gay.
Wat was je punt dan?
I´m back.
pi_88662512
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.
Hier het oude vonnis, van 2 weken straf:
http://media.rtl.nl/media(...)tspraakrechtbank.pdf

Er staat ook in dat hij tevens geschorst was in de tussentijd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88662513
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.
Maar het moet wel een ongeluk lijken. ;) Laat hem die trainingsmissie in Afghanistan verkennen.
pi_88662515
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pech ;)
Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:08:35 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662524
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Arglist het volgende:

[..]

[..]

Je snapt toch wel waar dit allemaal over gaat? Lucassen heeft de touwtjes in handen hoor...
Als hij niet mee werkt dan heb je gewoon een flink probleem.
Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:09:18 #246
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662534
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???
Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:09:32 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662537
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.
Da's dan wel weer heel fideel van je _O- _O- _O-
pi_88662539
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:

[..]

Dat zou kunnen idd.
Dat-ie behoorlijk schadeloos gesteld moet worden.
Kan Wilders zijn Amerikaanse vriendjes bellen voor geld.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:10:06 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662545
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Arglist het volgende:

[..]

Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.
pi_88662553
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Da's dan wel weer heel fideel van je _O- _O- _O-
We kunnen immers niets uitsluiten.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:10:49 #251
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662557
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen idd.
Dat-ie behoorlijk schadeloos gesteld moet worden.
Kan Wilders zijn Amerikaanse vriendjes bellen voor geld.
Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.
pi_88662568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Die zitten toevallig ook niet in de PVV fractie toch?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:11:40 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662570
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef Arglist het volgende:

[..]

Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.
Nope, idd
pi_88662574
quote:
Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.
pi_88662578
quote:

[..]

Nee, niemand, denk ik.
Maar daar kan het dus op uit lopen. Dat is een scenario.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:12:33 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662579
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:Y Met Hero op nr. 1 :)

Jeweetz
pi_88662584
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.
En op Hero.... :').
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:13:04 #258
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662585
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Tsja zo is het systeem nu eenmaal. Dat is dan de echte kern van het probleem en een zeer interessante discussie. Je hebt naar mijn mening ook volkomen gelijk dat het niet echt een aantrekkelijke situatie is.
pi_88662587
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal PVV-stemmers die angehäugt zijn van geweld en ontucht.
pi_88662590
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:Y Met Hero op nr. 1 :)

Jeweetz
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:14:21 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662600
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kom op zeg.. Mag iik ook 1x niet serieus zijn??? Om 2:14 uur nota bene..
pi_88662603
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal PVV-stemmers die angehäugt zijn van geweld en ontucht.
Dat denk ik serieus wel, althans een vrij grote kans.
We kunnen dat helaas niet shortcutten.
I´m back.
pi_88662605
Lucassen heeft 461 stemmen gekregen.
pi_88662606
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Hier het oude vonnis, van 2 weken straf:
http://media.rtl.nl/media(...)tspraakrechtbank.pdf

Er staat ook in dat hij tevens geschorst was in de tussentijd.
Hier een kleine achtergrondschets van deze ontuchtzaak.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)loze_ontuchtzaak.xml
pi_88662609
Misschien moet ik ook eens gaan solliciteren bij de PVV... :{

Dan na 3 weken zeggen dat ik Wilders toch een losgeslagen gek vind, en dan het geld opstrijken... :o
pi_88662611
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn legermaatjes.
I´m back.
pi_88662615
461 is weinig. :D
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:15:38 #268
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662616
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar wel één hele zetel.... Nu zitten we bij de essentie van 't probleem.
pi_88662617
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Misschien moet ik ook eens gaan solliciteren bij de PVV... :{

Dan na 3 weken zeggen dat ik Wilders toch een losgeslagen gek vind, en dan het geld opstrijken... :o
En dan dag in dag uit Fok!ken?
I´m back.
pi_88662624
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dan dag in dag uit Fok!ken?
Nee emigreren natuurlijk. :D
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:16:40 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662628
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kom op zeg.. Mag ik ook 1x niet serieus zijn??? Om 2:14 uur nota bene..
pi_88662632
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat denk ik serieus wel, althans een vrij grote kans.
We kunnen dat helaas niet shortcutten.
Dit komt juist heel goed uit. Daarmee kan het beeld van onfris nog onfrisser worden gemaakt.
pi_88662634
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:16 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee emigreren natuurlijk. :D
En daarna dag in dag uit Fok!ken?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:17:35 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662638
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:15 schreef Arglist het volgende:

[..]

Nee, het aantal stemmen levert de legitimatie NIET op...
pi_88662649
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En daarna dag in dag uit Fok!ken?
Nee, naar Thailand en vrouwen kopen. :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:18:27 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662652
Ryan???
pi_88662658
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:15 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ja klopt. Hetzelfde was aan de hand bij de discussie bij het CDA, Koppejan heeft 3604 stemmen gekregen en Ferrier 1269. Verder zit je nog met een informatieprobleem, op het moment van stemmen zijn niet alle toekomstige acties in de komende 4 jaar bekend bij de kiezer. Er kan dus eigenlijk nooit een goede afweging gemaakt worden in het stemhokje.
pi_88662661
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ryan???
Babel zal nooit op de PVV stemmen.
pi_88662665
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit komt juist heel goed uit. Daarmee kan het beeld van onfris nog onfrisser worden gemaakt.
Nee, de tactiek die ik gebruik is niet dezelfde als de tactiek van de PVV tov moslims hoor.
Ik heb zelfs het boekje van Bosma gekocht onlangs, ik wil verder gaan dan de beeldvorming en deze anomalie echt proberen te begrijpen.
Ik vind dit gewoon echt laakbaar.
Ik denk echt dat het een paard van Troje is, die PVV.
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:20:11 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662670
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja klopt. Hetzelfde was aan de hand bij de discussie bij het CDA, Koppejan heeft 3604 stemmen gekregen en Ferrier 1269. Verder zit je nog met een informatieprobleem, op het moment van stemmen zijn niet alle toekomstige acties in de komende 4 jaar bekend bij de kiezer. Er kan dus eigenlijk nooit een goede afweging gemaakt worden in het stemhokje.
Niet dus. Zo werkt het systeem niet (aantal voorkeursstemmen)..
pi_88662671
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, naar Thailand en vrouwen kopen. :P
En dan Fok!ken?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:20:33 #282
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662673
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, het aantal stemmen levert de legitimatie NIET op...
Niet dat aantal van 416. Zijn legitimatie is de benoeming en zijn lidmaatschap van de PVV. Maar uiteindelijk is die zetel wel dus van hem.
pi_88662675
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ryan???
:).
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:20:55 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662676
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, de tactiek die ik gebruik is niet dezelfde als de tactiek van de PVV tov moslims hoor.
Ik heb zelfs het boekje van Bosma gekocht onlangs, ik wil verder gaan dan de beeldvorming en deze anomalie echt proberen te begrijpen.
Moet ik je voor je bek slaan voor ik een reactie krijg???
pi_88662677
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

pi_88662680
quote:
Niet dus. Zo werkt het systeem niet (aantal voorkeursstemmen)..
Dat is juristenpraat. Ik wijs er op dat er grote discrepanties bestaan tussen de juridische fictie en de werkelijkheid. En bij het systeem van verkiezingen vallen vraagtekens te plaatsen vanwege het informatieprobleem.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:21:56 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662684
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:20 schreef Arglist het volgende:

[..]

Niet dat aantal van 416. Zijn legitimatie is de de benoeming en zijn lidmaatschap van de PVV. Maar uiteindelijk is die zetel wel dus van hem.
Natuurlijk! Dat bedoel ik te zeggen: het aantal stemmen heeft er niets mee te maken, het in bezit krijgen van de zetel wel ;)
pi_88662685
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze doet nu net als Stali altijd doet, IRL. ;).
I´m back.
pi_88662690
quote:

[..]

Waarop, meideke?
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:23:01 #290
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662696
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk! Dat bedoel ik te zeggen: het aantal stemmen heeft er niets mee te maken, het in bezit krijgen van de zetel wel ;)
Dat wisten wij ook wel hoor hoe het formeel in elkaar steekt. Maar als het puntje bij paaltje komt heeft hij feitelijk dus een zetel met 416 stemmen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:23:21 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662702
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat is juristenpraat. Ik wijs er op dat er grote discrepanties bestaan tussen de juridische fictie en de werkelijkheid. En bij het systeem van verkiezingen vallen vraagtekens te plaatsen vanwege het informatieprobleem.
Als jij je bij je economenpraat houdt, hou ik me bij mijn juristenpraat...
En hebben we dus (bijna) altijd bonje ;)
pi_88662704
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe je dat zou kunnen omzeilen, eigenlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88662710
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jij je bij je economenpraat houdt, hou ik me bij mijn juristenpraat...
En hebben we dus (bijna) altijd bonje ;)
Ik hou er altijd wel van juristen uit de tent te lokken.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:24:13 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662712
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarop, meideke?
Leer lezen Ryan.. Of opletten.. Ventje..
pi_88662714
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:23 schreef capricia het volgende:
Ik zie niet in hoe je dat zou kunnen omzeilen, eigenlijk.
Ik ook niet. ;) Referenda?
pi_88662715
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 02:23 schreef Arglist het volgende:

[..]

Dat wisten wij ook wel hoor hoe het formeel in elkaar steekt. Maar als het puntje bij paaltje komt heeft hij feitelijk dus een zetel met 416 stemmen.
Hij had die zetel wellicht ook gekregen met de helft van dat aantal stemmen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88662718
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de praktische uitwerking mogelijk in het scenario dat Lucassen weigert zijn zetel op te geven en het is laakbaar dat de selectie zo amateuristisch is.

Ik denk overigens dat Wilders hier enorm van baalt en dat hij is voorgelogen.
pi_88662721
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Leer lezen Ryan.. Of opletten.. Ventje..
Ja, het gaat zo hard hè. :).
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:25:20 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662729
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Hij had die zetel wellicht ook gekregen met de helft van dat aantal stemmen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:25:43 #300
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_88662735
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In de praktische uitwerking mogelijk in het scenario dat Lucassen weigert zijn zetel op te geven en het is laakbaar dat de selectie zo amateuristisch is.

Ik denk overigens dat Wilders hier enorm van baalt en dat hij is voorgelogen.
Lijkt me wel natuurlijk. Het 'mooist' als in sensationeelst (en moreel verwerpelijkst) zou natuurlijk zijn als het allemaal een van te voren uitgedacht plan was, enkel voor geld...
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:25:58 #301
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88662738
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, het gaat zo hard hè. :).
Ik heb jer ook niet een paar keer aan herinnerd ofzo... :P
pi_88662740