Ik snap dat nooit. Ik raak nooit boeken, collegeblokken, USB-sticks of laptops kwijt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie hebben dit vast al gezien.. Zo niet:
http://www.nu.nl/politiek(...)-lucassen-kwijt.html
Ik ook niet, nu reis ik niet per trein, echter ik snap wel dat je die gasten een eigen wagen met chauffeur moet geven, want anders laten ze alles rondslingeren...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Ik raak nooit boeken, collegeblokken, USB-sticks of laptops kwijt.
Idd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Ik raak nooit boeken, collegeblokken, USB-sticks of laptops kwijt.
Ik wel.. Is me niet vaak overkomen, maar is me wel overkomen (tas in trein laten liggen).. Maar er zat niets spannends in.. En niemand heeft 'm meegenomen, ik kon 'm gewoon (laten) ophalen..quote:
Er werken bij justitie wel erg veel verstrooide mensen vind ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wel.. Is me niet vaak overkomen, maar is me wel overkomen (tas in trein laten liggen).. Maar er zat niets spannends in.. En niemand heeft 'm meegenomen, ik kon 'm gewoon (laten) ophalen..
Ook rechters zijn mensen, dus ik snap het wel (vind het ook eigenlijk niet kunnen, maar ja: mensen blijven mensen)
Ik zeg al: ik vind het ook niet kunnen eigenlijk.. Maar ergens snap ik het wel..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er werken bij justitie wel erg veel verstrooide mensen vind ik.
Toch downplayen ze het goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
PVV-fractie crimineler dan straatjeugd Gouda
Wat een schertspartij is het ook....
Waar heeft Wilders al die figuren vandaan gehaald?
Lucassen het hoogtepunt tot nu toe.quote:Tussenstand:
PVV-kamerlid Dion Graus (mishandeling zwangere vrouw)
PVV-kamerlid Hero Brinkman (bedreiging buurman met bijl, mishandeling barman bij perscentrum Nieuwspoort)
PVV-kamerlid Marcial Hernandez (nachtje in de cel wegens uitdelen kopstoot)
Aspirant PVV-kamerlid Markuszower (zwaaien met een wapen)
PVV-adviseur Belien (bloederige verhalen over moslimroofdieren)
PVV-kamerlid Joram van de Klaveren (Poseerde met vuurwapen)
PVV-kamerlid Raymond de Roon (Lid van extreemrechtse beweging die in Nederland een militaire dictatuur wou vestigen a la kolonelsregime in Griekenland en knieschotliefhebber)
PVV-kamerlid Bosma (wou Clairy Polaks neus afhakken)
En niet te vergeten, Lucassen uiteraard
Waarom vergeet iedereen Wilders en zijn rechtszaak??? Omdat men dat minder prettig vindt??quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch downplayen ze het goed.
Het is allemaal nog een stuk erger dan je denkt.
Van user Snappez
[..]
Lucassen het hoogtepunt tot nu toe.
Dat is alleen hun raison d'être.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen Wilders en zijn rechtszaak??? Omdat men dat minder prettig vindt??
Desalniettemin is dat ook een geval van "opspraak"...
Er mist er nog eentje:quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch downplayen ze het goed.
Het is allemaal nog een stuk erger dan je denkt.
Van user Snappez
[..]
Lucassen het hoogtepunt tot nu toe.
Hoorde ook zoiets.. Maar was dat niet om in 2006 stemmen te trekken van users daar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Zolcon het volgende:
Ik las dus ook ergens dat Agema en/of een ander kamerlid van de PVV actief waren op stormfront...
Dat zei ik net dus ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef freako het volgende:
[..]
Er mist er nog eentje:
PVV-Kamerlid Wilders: Verdacht van aanzetten tot haat, aanzetten tot discriminatie en van groepsbelediging.
Qua timing en gezien de sleutelpositie van EL wel.quote:
Agema heeft 1 reactie op stormfront geplaatst om kritiek te weerleggen die tegen haar is geuit. Misschien niet handig (sowieso nutteloos denk ik), maar verder niets aan de hand. In die post wees ze wel op pikante foto's die zij in het verleden heeft gemaakt, en volgens mij zijn die foto's naar aanleiding van die suggestie ook wel ergens gevonden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Zolcon het volgende:
Ik las dus ook ergens dat Agema en/of een ander kamerlid van de PVV actief waren op stormfront...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |