De neef van Lucassen komt bij P&W, Frits W.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef remlof het volgende:
Zijn er nog interessante gasten wat dit betreft in Nieuwsuur of P&W?
Is Lucassen een neef van Frits Wester?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
De neef van Lucassen komt bij P&W, Frits W.
Vreeswijk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ingezonden brief in het AD van vandaag:
[ afbeelding ]!
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
De neef van Lucassen komt bij P&W, Frits W.
Ik denk dat het Wim Vreeswijk is. Ex-gemeenteraadslid in Utrecht voor de Centrumpartij en het Nederlands Blok, ex-Statenlid voor de Centrumdemocraten, en in maart deed ie mee aan de gemeenteraadsverkiezingen met de Partij Vrij Utrecht, een PVV-kloonpartij (geen zetels).quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vreeswijk?
Die gozer heeft Milly vermoord?
Ja, okee, ik zag nu die W. ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef freako het volgende:
[..]
Ik denk dat het Wim Vreeswijk is. Ex-gemeenteraadslid in Utrecht voor de Centrumpartij en het Nederlands Blok, ex-Statenlid voor de Centrumdemocraten, en in maart deed ie mee aan de gemeenteraadsverkiezingen met de Partij Vrij Utrecht, een PVV-kloonpartij (geen zetels).
Kafka heeft aardig wat over 'm te melden: http://kafka.antenna.nl/?p=2324#Partij%20Vrij%20Utrecht
Ja, hij heeft bij de meeste partijtjes in die hoek gezeten. O.a. de CP en de CD.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik zag nu die W. ook.
Ik had even daarvoor dat topic over de moordenaar van Milly gelezen, die naam stickte to me.
Vreeswijk was die gast ook die CP/CD was vroeger?
Idd, ik heb hem eens gezien in een docu ook van eh ik denk andere tijden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, hij heeft bij de meeste partijtjes in die hoek gezeten. O.a. de CP en de CD.
Ik lag ook al dubbel om dat plaatje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een enorm simpel plaatje! Zo moet het dus![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af of het hier om dezelfde persoon gaat
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vond zeker van wel, nette mensen, en veel oud cda'ers!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef Tem het volgende:
PVV afdeling zeeland ziet er ook weer veelbelovend uit..........
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vond zeker van wel, nette mensen, en veel oud cda'ers!
Wat is dit dan, waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo kun je wel snel uitvinden of de mensen geschikt "klapvee" zijn. Echt kennis van zake is niet vereist in de PVV dat zie je in elk debat weer terug. Wel grappig dat Richard de Mos zichzelf als echte mentor van zijn kroost ziet. Wilders houdt zich keurig aan de regels voor een stabiele dictatuurquote:
Uit de link van freako.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dit dan, waar komt dit vandaan?
Als ik wat binnen de PVV te zeggen had, zou ik dit bedrijf onmiddelijk van de opdracht afhalen, komop zegquote:
Van die link die iemand postte over die W. Vreeswijk van die brief. Verder niet echt relevant toch geinig dat sommige mensen dat de problemen in de wereld zo simpel op te lossen zijn. Verdrietige poppetjes = slecht, vrolijke poppetjes = goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dit dan, waar komt dit vandaan?
Ik moest heel erg denken aan van die boekjes die je in groep 3 moet lezen. Ook een beetje aan Dick Bruna tekeningenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik lag ook al dubbel om dat plaatje.
Ik zou onderhand al een TIA of 6 achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik wat binnen de PVV te zeggen had, zou ik dit bedrijf onmiddelijk van de opdracht afhalen, komop zeg
Okee, ik zie het; de zogenaamde Nedsamsite van Kees van Asperen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Van die link die iemand postte over die W. Vreeswijk van die brief. Verder niet echt relevant toch geinig dat sommige mensen dat de problemen in de wereld zo simpel op te lossen zijn. Verdrietige poppetjes = slecht, vrolijke poppetjes = goed.
Tegenwoordig heeft hij tenminste een meningquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Tem het volgende:
Goed ook dat Mat "kikkerlikker" Herben ook nog een mening erover heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |