Dat is iig een gezellig kereltje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ik vind jou op Marc-Marie Huijbregts lijken.
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo te lezen hetzelfde, namelijk ontucht tussen verdachte en leerling.
Maar gay!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iig een gezellig kereltje.
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.quote:
So?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.quote:
En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iig een gezellig kereltje.
Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?
Nee, totaal niet. Mijn man is gay.quote:
Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.
Daar ben je dus al mis met de vergelijking.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.
Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pechquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.
Je snapt toch wel waar dit allemaal over gaat? Lucassen heeft de touwtjes in handen hoor...quote:
Wat was je punt dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Mijn man is gay.
Hier het oude vonnis, van 2 weken straf:quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.
Maar het moet wel een ongeluk lijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.
Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pech
Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
[..]
Je snapt toch wel waar dit allemaal over gaat? Lucassen heeft de touwtjes in handen hoor...
Als hij niet mee werkt dan heb je gewoon een flink probleem.
Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???
Da's dan wel weer heel fideel van jequote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.
Dat zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.
We kunnen immers niets uitsluiten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's dan wel weer heel fideel van je![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |