Het komt zelden voor dat iemand wordt verkracht vanuit 'lust'. Machtsgevoel bijvoorbeeld speelt daarbij veel meer een rol.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Maar zo denkt een verkrachter niet
Nee, daar kun je ook niets mis mee, maar toch zijn er genoeg mensen die denken dat ze nu wel zo'n beetje alles weten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Stating the obvious. Eens, maar daar kun je verder niets mee.
Precies!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het komt zelden voor dat iemand wordt verkracht vanuit 'lust'. Machtsgevoel bijvoorbeeld speelt daarbij veel meer een rol.
Daar lees ik niets van In de uitspraak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien er 10 instructeurs bij betrokken waren denk ik dat het een gevalletje groepssex orgie was waarvan er 2 spijt hebben gekregen.
Yeppers, de nacht van lucassen is aanstaande...quote:Kamerlid Eric Lucassen
PVV-leider Geert Wilders heeft de afgelopen dagen indringende gesprekken gevoerd met zijn in opspraak geraakte fractiegenoot Eric Lucassen (36), maar vooralsnog heeft hij de oud-sergeant in 2002 veroordeeld wegens ontucht nog niet zo ver gekregen vrijwillig afstand te doen van zijn Kamerlidmaatschap. Dat zou zowel voor de PVV als voor het kabinet de beste oplossing zijn.
Als Lucassen niet zelf opstapt, staat Wilders voor de moeilijke beslissing om hem al dan niet uit de fractie te zetten. Gisteravond liet Wilders weten dat hij meer tijd nodig heeft voor het afhandelen van de pijnlijke kwestie. Mogelijk komt hij pas na dit weekeinde tot een besluit.
Voor het aanzien van een partij als de PVV, die straatterroristen harder wil aanpakken en zedenmisdrijven strenger wil straffen, is het niet goed om iemand in haar midden te hebben die seks had met twee jonge vrouwelijke soldaten in opleiding, en tegen wie meermalen aangifte is gedaan door buurtbewoners die zich geïntimideerd en bedreigd voelden, beschuldigingen die het Kamerlid overigens weerspreekt.
Maar voor de stabiliteit van het kabinet, dat gedoogsteun krijgt van de PVV, is het vervelend als Wilders niet verder wil met Lucassen en het Kamerlid besluit om door te gaan als eenmansfractie, waar hij als gekozen volksvertegenwoordiger recht op heeft. De PVV verliest dan een zetel; het gedoogakkoord met daarin grote bezuinigingen steunt dan niet meer op een meerderheid.
De ministers leken zich gisteren nauwelijks zorgen te maken over de kwestie. Misschien gedoogt Lucassen hen ook wel, en dan zijn er altijd nog de twee SGP-zetels. Toch zou het voor de coalitie veel fijner zijn als Lucassen vertrekt en oud-ambtenaar Ino van den Besselaar tot de fractie toetreedt.
Wilders baalde zichtbaar van de zoveelste fractiegenoot met een dubieus verleden. Het is niet de eerste keer en daar ben ik allesbehalve trots op. Dit is natuurlijk niet goed voor de partij.Drie kandidaten trokken zich al voor de verkiezingen terug na negatieve publiciteit. Ook van de veroordeling van Lucassen wist Wilders niets. Die moet het dus hebben verzwegen toen hem tijdens de selectieprocedure werd gevraagd of er nog iets was wat de PVV-leider moest weten.
Gebrek aan realiteitszin ftw.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef fokthesystem het volgende:
Nieuws :
[..]
Yeppers, de nacht van lucassen is aanstaande...
Dat is het hoger beroep. Waar is de oorspronkelijke aanklacht?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar lees ik niets van In de uitspraak.
http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/uitspraakhof.pdf
In Spanje kun je best om 20:00 nog even sigaretten halen als vrouw in de zomer, maar je moet natuurlijk niet door De Polder gaan fietsen om 22:00.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
-_Ze was nog te laat op straat;
Preciesquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is het hoger beroep. Waar is de oorspronkelijke aanklacht?
Jij begint wel een beetje op de Jack de Vries van de PVV te kijken hè.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Want dan mag je verkracht worden????quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
In Spanje kun je best om 20:00 nog even sigaretten halen als vrouw in de zomer, maar je moet natuurlijk niet door De Polder gaan fietsen om 22:00.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lucassen uit de Kamer lijkt mij het beste.
Zou jij zomaar afstand doen van een miljoen bruto? Die man denkt wel na hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit kan alle kanten uitgaan hoor.
..en gewoon het enige terechte..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo te lezen hetzelfde, namelijk ontucht tussen verdachte en leerling.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ik vind jou op Marc-Marie Huijbregts lijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij begint wel een beetje op de Jack de Vries van de PVV te kijken hè..
Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Time for Captain Hindsight (south park caracter) beter is als de aivd mogelijk-kamerleden doorlicht, partijen nemen alles wel aan zoals we nu wel eens mogen accepteren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Schizofreen??quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goh, natuurlijk is dat het beste.
[..]
Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?
NOU???quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dan mag je verkracht worden????
Dat moet-ie dan willen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
DAT zou me zeer storen idd, gewoon de kamer uit trappen, en direct de ww in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Time for Captain Hindsight (south park caracter) beter is als de aivd mogelijk-kamerleden doorlicht, partijen nemen alles wel aan zoals we nu wel eens mogen accepteren.
Lucassen kan de boel frustreren, ik denk niet dat ie opstapt cq de zetel aan de volgende geeft.
OF er moet een heel mooie deal met deze veroordeelde gemaakt worden, dat is verre van goed..
Dat is iig een gezellig kereltje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ik vind jou op Marc-Marie Huijbregts lijken.
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo te lezen hetzelfde, namelijk ontucht tussen verdachte en leerling.
Maar gay!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iig een gezellig kereltje.
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.quote:
So?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.quote:
En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iig een gezellig kereltje.
Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?
Nee, totaal niet. Mijn man is gay.quote:
Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.
Daar ben je dus al mis met de vergelijking.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.
Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pechquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.
Je snapt toch wel waar dit allemaal over gaat? Lucassen heeft de touwtjes in handen hoor...quote:
Wat was je punt dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Mijn man is gay.
Hier het oude vonnis, van 2 weken straf:quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.
Maar het moet wel een ongeluk lijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.
Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pech
Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
[..]
Je snapt toch wel waar dit allemaal over gaat? Lucassen heeft de touwtjes in handen hoor...
Als hij niet mee werkt dan heb je gewoon een flink probleem.
Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???
Da's dan wel weer heel fideel van jequote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.
Dat zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.
We kunnen immers niets uitsluiten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's dan wel weer heel fideel van je![]()
![]()
Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd.
Dat-ie behoorlijk schadeloos gesteld moet worden.
Kan Wilders zijn Amerikaanse vriendjes bellen voor geld.
Die zitten toevallig ook niet in de PVV fractie toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.
Nope, iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.
Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef Arglist het volgende:
Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.
Nee, niemand, denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zitten toevallig ook niet in de PVV fractie toch?
En op Hero....quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.
Tsja zo is het systeem nu eenmaal. Dat is dan de echte kern van het probleem en een zeer interessante discussie. Je hebt naar mijn mening ook volkomen gelijk dat het niet echt een aantrekkelijke situatie is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.
Dat zijn allemaal PVV-stemmers die angehäugt zijn van geweld en ontucht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zitten toevallig ook niet in de PVV fractie toch?
Kom op zeg.. Mag iik ook 1x niet serieus zijn??? Om 2:14 uur nota bene..quote:
Dat denk ik serieus wel, althans een vrij grote kans.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal PVV-stemmers die angehäugt zijn van geweld en ontucht.
Hier een kleine achtergrondschets van deze ontuchtzaak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier het oude vonnis, van 2 weken straf:
http://media.rtl.nl/media(...)tspraakrechtbank.pdf
Er staat ook in dat hij tevens geschorst was in de tussentijd.
Zijn legermaatjes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lucassen heeft 461 stemmen gekregen.
Maar wel één hele zetel.... Nu zitten we bij de essentie van 't probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lucassen heeft 461 stemmen gekregen.
En dan dag in dag uit Fok!ken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Misschien moet ik ook eens gaan solliciteren bij de PVV...
Dan na 3 weken zeggen dat ik Wilders toch een losgeslagen gek vind, en dan het geld opstrijken...
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Mag ik ook 1x niet serieus zijn??? Om 2:14 uur nota bene..
Dit komt juist heel goed uit. Daarmee kan het beeld van onfris nog onfrisser worden gemaakt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat denk ik serieus wel, althans een vrij grote kans.
We kunnen dat helaas niet shortcutten.
Nee, het aantal stemmen levert de legitimatie NIET op...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar wel één hele zetel.... Nu zitten we bij de essentie van 't probleem.
Nee, naar Thailand en vrouwen kopen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarna dag in dag uit Fok!ken?
Ja klopt. Hetzelfde was aan de hand bij de discussie bij het CDA, Koppejan heeft 3604 stemmen gekregen en Ferrier 1269. Verder zit je nog met een informatieprobleem, op het moment van stemmen zijn niet alle toekomstige acties in de komende 4 jaar bekend bij de kiezer. Er kan dus eigenlijk nooit een goede afweging gemaakt worden in het stemhokje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar wel één hele zetel.... Nu zitten we bij de essentie van 't probleem.
Babel zal nooit op de PVV stemmen.quote:
Nee, de tactiek die ik gebruik is niet dezelfde als de tactiek van de PVV tov moslims hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit komt juist heel goed uit. Daarmee kan het beeld van onfris nog onfrisser worden gemaakt.
Niet dus. Zo werkt het systeem niet (aantal voorkeursstemmen)..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja klopt. Hetzelfde was aan de hand bij de discussie bij het CDA, Koppejan heeft 3604 stemmen gekregen en Ferrier 1269. Verder zit je nog met een informatieprobleem, op het moment van stemmen zijn niet alle toekomstige acties in de komende 4 jaar bekend bij de kiezer. Er kan dus eigenlijk nooit een goede afweging gemaakt worden in het stemhokje.
En dan Fok!ken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, naar Thailand en vrouwen kopen.
Niet dat aantal van 416. Zijn legitimatie is de benoeming en zijn lidmaatschap van de PVV. Maar uiteindelijk is die zetel wel dus van hem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het aantal stemmen levert de legitimatie NIET op...
Moet ik je voor je bek slaan voor ik een reactie krijg???quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, de tactiek die ik gebruik is niet dezelfde als de tactiek van de PVV tov moslims hoor.
Ik heb zelfs het boekje van Bosma gekocht onlangs, ik wil verder gaan dan de beeldvorming en deze anomalie echt proberen te begrijpen.
Ik vind dit gewoon echt laakbaar.
Ik denk echt dat het een paard van Troje is, die PVV.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik je voor je bek slaan voor ik een reactie krijg???
Dat is juristenpraat. Ik wijs er op dat er grote discrepanties bestaan tussen de juridische fictie en de werkelijkheid. En bij het systeem van verkiezingen vallen vraagtekens te plaatsen vanwege het informatieprobleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dus. Zo werkt het systeem niet (aantal voorkeursstemmen)..
Natuurlijk! Dat bedoel ik te zeggen: het aantal stemmen heeft er niets mee te maken, het in bezit krijgen van de zetel welquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:20 schreef Arglist het volgende:
[..]
Niet dat aantal van 416. Zijn legitimatie is de de benoeming en zijn lidmaatschap van de PVV. Maar uiteindelijk is die zetel wel dus van hem.
Waarop, meideke?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik je voor je bek slaan voor ik een reactie krijg???
Dat wisten wij ook wel hoor hoe het formeel in elkaar steekt. Maar als het puntje bij paaltje komt heeft hij feitelijk dus een zetel met 416 stemmen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dat bedoel ik te zeggen: het aantal stemmen heeft er niets mee te maken, het in bezit krijgen van de zetel wel
Als jij je bij je economenpraat houdt, hou ik me bij mijn juristenpraat...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is juristenpraat. Ik wijs er op dat er grote discrepanties bestaan tussen de juridische fictie en de werkelijkheid. En bij het systeem van verkiezingen vallen vraagtekens te plaatsen vanwege het informatieprobleem.
Ik zie niet in hoe je dat zou kunnen omzeilen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is juristenpraat. Ik wijs er op dat er grote discrepanties bestaan tussen de juridische fictie en de werkelijkheid. En bij het systeem van verkiezingen vallen vraagtekens te plaatsen vanwege het informatieprobleem.
Ik hou er altijd wel van juristen uit de tent te lokken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als jij je bij je economenpraat houdt, hou ik me bij mijn juristenpraat...
En hebben we dus (bijna) altijd bonje
Leer lezen Ryan.. Of opletten.. Ventje..quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:23 schreef capricia het volgende:
Ik zie niet in hoe je dat zou kunnen omzeilen, eigenlijk.
Hij had die zetel wellicht ook gekregen met de helft van dat aantal stemmen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat wisten wij ook wel hoor hoe het formeel in elkaar steekt. Maar als het puntje bij paaltje komt heeft hij feitelijk dus een zetel met 416 stemmen.
In de praktische uitwerking mogelijk in het scenario dat Lucassen weigert zijn zetel op te geven en het is laakbaar dat de selectie zo amateuristisch is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, de tactiek die ik gebruik is niet dezelfde als de tactiek van de PVV tov moslims hoor.
Ik heb zelfs het boekje van Bosma gekocht onlangs, ik wil verder gaan dan de beeldvorming en deze anomalie echt proberen te begrijpen.
Ik vind dit gewoon echt laakbaar.
Ik denk echt dat het een paard van Troje is, die PVV.
Ja, het gaat zo hard hè.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leer lezen Ryan.. Of opletten.. Ventje..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had die zetel wellicht ook gekregen met de helft van dat aantal stemmen.
Lijkt me wel natuurlijk. Het 'mooist' als in sensationeelst (en moreel verwerpelijkst) zou natuurlijk zijn als het allemaal een van te voren uitgedacht plan was, enkel voor geld...quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In de praktische uitwerking mogelijk in het scenario dat Lucassen weigert zijn zetel op te geven en het is laakbaar dat de selectie zo amateuristisch is.
Ik denk overigens dat Wilders hier enorm van baalt en dat hij is voorgelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |