Dit moet wel de meest ludieke grap zijn om het gedrag van Lucassen te verdedigen....quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
En meisjes van 17 die het leger ingaan zijn ook hele naieve schaapjes.
Wat doet dat er toe?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
En meisjes van 17 die het leger ingaan zijn ook hele naieve schaapjes.
Mjah, en jij denkt dat in een paar dagen alles naar buiten komt? Enkel via zijn oude buurt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is genoeg naar buiten gekomen waarvoor hij niet veroordeeld is (of zelfs geen aangifte is gedaan): buurterreur, aanvallen van mensen (coffeeshop) en vernielen van auto's
Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe?
Een vrouw met een kort rokje vroeg er zelf om?
Ik wil het niet bagatelliseren, maar het belangrijkste feit in dit verhaal lijkt me dat hij misbruik heeft gemaakt van zijn gezagsverhouding.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit moet wel de meest ludieke grap zijn om het gedrag van Lucassen te verdedigen....
Heb jij trouwens je slaapkledij al aan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...
Gut ja, het is echt erg vreemd dat ik enige bevestiging zou willen zien..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:49 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mjah, en jij denkt dat in een paar dagen alles naar buiten komt? Enkel via zijn oude buurt?
Denk je dat ex-collega's, andere buurtgenoten etc. niets te vertellen hebben? Ex-vriendinnen? Die hebben alles al verteld en dat heb jij allemaal al opgepikt?Aub zeg.
Toch werkt het risicoverhogend..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar dat kun je niet meetellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat al die keren dat hij de wet heeft overtreden nu al bekend zijn.
Die zijn dan in ieder geval bekend.quote:Bedenk je ook dat mensen lang niet voor alle delicten worden veroordeeld.
Nopequote:Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Heb jij trouwens je slaapkledij al aan?
Dat is dus die naiviteit. Het is prima na te gaan dat je zeer waarsch. nog niet alles weet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut ja, het is echt erg vreemd dat ik enige bevestiging zou willen zien..
Ik veroordeel de beste man er ook niet op, maar geef alleen aan dat ik het zeer waarsch. acht dat je niet alles weet als argeloze burger atm.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar dat kun je niet meetellen.
[..]
Die zijn dan in ieder geval bekend.
Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:51 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Toch werkt het risicoverhogend..
Net als dat Laura Dekker onderweg best weleens stevig gedekt zou kunnen worden door een Somalier![]()
Maar zo denkt een verkrachter nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..
Stating the obvious. Eens, maar daar kun je verder niets mee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik veroordeel de beste man er ook niet op, maar geef alleen aan dat ik het zeer waarsch. acht dat je niet alles weet als argeloze burger atm.
Het is toch wel onverantwoord om als Nederlands meisje enkel met een spijkerbroek en een topje langs geile, gewetenloze Afrikanen te varen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..
En Lucassen was 1 vd 2 hoofdverdachten en is tot in hoger beroep veroordeeld.. Wat wil je nou???quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien er 10 instructeurs bij betrokken waren denk ik dat het een gevalletje groepssex orgie was waarvan er 2 spijt hebben gekregen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is toch wel onverantwoord om als Nederlands meisje enkel met een spijkerbroek en een topje langs geile, gewetenloze Afrikanen te varen.
Het komt zelden voor dat iemand wordt verkracht vanuit 'lust'. Machtsgevoel bijvoorbeeld speelt daarbij veel meer een rol.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Maar zo denkt een verkrachter niet
Nee, daar kun je ook niets mis mee, maar toch zijn er genoeg mensen die denken dat ze nu wel zo'n beetje alles weten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Stating the obvious. Eens, maar daar kun je verder niets mee.
Precies!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het komt zelden voor dat iemand wordt verkracht vanuit 'lust'. Machtsgevoel bijvoorbeeld speelt daarbij veel meer een rol.
Daar lees ik niets van In de uitspraak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien er 10 instructeurs bij betrokken waren denk ik dat het een gevalletje groepssex orgie was waarvan er 2 spijt hebben gekregen.
Yeppers, de nacht van lucassen is aanstaande...quote:Kamerlid Eric Lucassen
PVV-leider Geert Wilders heeft de afgelopen dagen indringende gesprekken gevoerd met zijn in opspraak geraakte fractiegenoot Eric Lucassen (36), maar vooralsnog heeft hij de oud-sergeant in 2002 veroordeeld wegens ontucht nog niet zo ver gekregen vrijwillig afstand te doen van zijn Kamerlidmaatschap. Dat zou zowel voor de PVV als voor het kabinet de beste oplossing zijn.
Als Lucassen niet zelf opstapt, staat Wilders voor de moeilijke beslissing om hem al dan niet uit de fractie te zetten. Gisteravond liet Wilders weten dat hij meer tijd nodig heeft voor het afhandelen van de pijnlijke kwestie. Mogelijk komt hij pas na dit weekeinde tot een besluit.
Voor het aanzien van een partij als de PVV, die straatterroristen harder wil aanpakken en zedenmisdrijven strenger wil straffen, is het niet goed om iemand in haar midden te hebben die seks had met twee jonge vrouwelijke soldaten in opleiding, en tegen wie meermalen aangifte is gedaan door buurtbewoners die zich geïntimideerd en bedreigd voelden, beschuldigingen die het Kamerlid overigens weerspreekt.
Maar voor de stabiliteit van het kabinet, dat gedoogsteun krijgt van de PVV, is het vervelend als Wilders niet verder wil met Lucassen en het Kamerlid besluit om door te gaan als eenmansfractie, waar hij als gekozen volksvertegenwoordiger recht op heeft. De PVV verliest dan een zetel; het gedoogakkoord met daarin grote bezuinigingen steunt dan niet meer op een meerderheid.
De ministers leken zich gisteren nauwelijks zorgen te maken over de kwestie. Misschien gedoogt Lucassen hen ook wel, en dan zijn er altijd nog de twee SGP-zetels. Toch zou het voor de coalitie veel fijner zijn als Lucassen vertrekt en oud-ambtenaar Ino van den Besselaar tot de fractie toetreedt.
Wilders baalde zichtbaar van de zoveelste fractiegenoot met een dubieus verleden. Het is niet de eerste keer en daar ben ik allesbehalve trots op. Dit is natuurlijk niet goed voor de partij.Drie kandidaten trokken zich al voor de verkiezingen terug na negatieve publiciteit. Ook van de veroordeling van Lucassen wist Wilders niets. Die moet het dus hebben verzwegen toen hem tijdens de selectieprocedure werd gevraagd of er nog iets was wat de PVV-leider moest weten.
Gebrek aan realiteitszin ftw.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef fokthesystem het volgende:
Nieuws :
[..]
Yeppers, de nacht van lucassen is aanstaande...
Dat is het hoger beroep. Waar is de oorspronkelijke aanklacht?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar lees ik niets van In de uitspraak.
http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/uitspraakhof.pdf
In Spanje kun je best om 20:00 nog even sigaretten halen als vrouw in de zomer, maar je moet natuurlijk niet door De Polder gaan fietsen om 22:00.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
-_Ze was nog te laat op straat;
Preciesquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is het hoger beroep. Waar is de oorspronkelijke aanklacht?
Jij begint wel een beetje op de Jack de Vries van de PVV te kijken hè.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Want dan mag je verkracht worden????quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
In Spanje kun je best om 20:00 nog even sigaretten halen als vrouw in de zomer, maar je moet natuurlijk niet door De Polder gaan fietsen om 22:00.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lucassen uit de Kamer lijkt mij het beste.
Zou jij zomaar afstand doen van een miljoen bruto? Die man denkt wel na hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit kan alle kanten uitgaan hoor.
..en gewoon het enige terechte..quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo te lezen hetzelfde, namelijk ontucht tussen verdachte en leerling.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ik vind jou op Marc-Marie Huijbregts lijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij begint wel een beetje op de Jack de Vries van de PVV te kijken hè..
Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Time for Captain Hindsight (south park caracter) beter is als de aivd mogelijk-kamerleden doorlicht, partijen nemen alles wel aan zoals we nu wel eens mogen accepteren.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Schizofreen??quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goh, natuurlijk is dat het beste.
[..]
Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?
NOU???quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dan mag je verkracht worden????
Dat moet-ie dan willen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
DAT zou me zeer storen idd, gewoon de kamer uit trappen, en direct de ww in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Time for Captain Hindsight (south park caracter) beter is als de aivd mogelijk-kamerleden doorlicht, partijen nemen alles wel aan zoals we nu wel eens mogen accepteren.
Lucassen kan de boel frustreren, ik denk niet dat ie opstapt cq de zetel aan de volgende geeft.
OF er moet een heel mooie deal met deze veroordeelde gemaakt worden, dat is verre van goed..
Dat is iig een gezellig kereltje.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ik vind jou op Marc-Marie Huijbregts lijken.
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo te lezen hetzelfde, namelijk ontucht tussen verdachte en leerling.
Maar gay!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iig een gezellig kereltje.
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.quote:
So?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.quote:
En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is iig een gezellig kereltje.
Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goh, natuurlijk is dat 't beste voor de de PVV en de regering. Maar wat is het beste voor Lucassen?
Nee, totaal niet. Mijn man is gay.quote:
Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat we geen ravijnen hebben in Nederland.
Daar ben je dus al mis met de vergelijking.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
En ook iemand die de dramatiek niet uit de weg gaat.
Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pechquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ironie, snap je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |