Je bent van nature zo warrig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:03 schreef fokthesystem het volgende:
De vraag impliceert dat je waarschijnlijk zelf alcohol nuttigt, ik niet hoor en ook geen drugs, en ik rook ook al niet. Nee ook geen paddo's e.d.
In ieder geval niet om buurten veiliger te maken, dat is een ding wat we zeker weten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Deze was wel heel voorspelbaar (achteraf) dus ik gok dat hij het deed voor het wachtgeld en eventueel 4 jaar zich kamerlid kunnen noemen en dito loon zonder opkomstplicht verder ook.
Het "delict" is gepleegd tussen augustus 1999 en juli 2000quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
8 jaar.. Dus minimaal 27..
Hij heeft het helemaal aan zichzelf te wijten, dus zijn "leuke cadeautje" ook..![]()
Ik hou niet zo van loze verdachtmakingen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:30 schreef Lo-Fi het volgende:
Bedenk vooral ook dat hij enkel voor deze delicten is veroordeeld en dat dit naar buiten is gekomen, maar het is natuurlijk naief om te denken dat deze man niet veel meer op zijn kerfstok heeft.
yvonne van herik siteje?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)e-anti-pedosite.html
Het zou zelfs absurd zijn, wanneer jij nu precies zou weten wanneer hij welke wet heeft overtreden. Het is niet veel minder dan zeer naief om dat te veronderstellen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van loze verdachtmakingen..
Voor de ene wel, voor de andere niet, dus wie is er dan bijv. meer op de hoogte, ziet het bredere plaatje, kent de actualiteiten En geschiedenis etc. ?quote:
Delict zonder aanhalingstekens... Hij is tot in hoger beroep veroordeeld. En leeftijd doet er niet toe. Wél de gezagsverhouding en het feit dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:32 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het "delict" is gepleegd tussen augustus 1999 en juli 2000
Hoe kom je erbij dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven, dat is nl. wel een verzwarende omstandigheid...quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Delict zonder aanhalingstekens... Hij is tot in hoger beroep veroordeeld. En leeftijd doet er niet toe. Wél de gezagsverhouding en het feit dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven.
En ja: dan is het zeker misbruik.
Waarom zijn er nog mensen die dit goed willen lullen???
Ik hou niet zo van loze verdachtmakingen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het zou zelfs absurd zijn, wanneer jij nu precies zou weten wanneer hij welke wet heeft overtreden. Het is niet veel minder dan zeer naief om dat te veronderstellen..
Gelezen.. Was voor de cijfers en om op de opleiding te blijven. De meiden die daar niet aan mee deden hebben dat aan iemand (geloof de aalmoezenier) verteld, en toen is het (straf)balletje gaan rollen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die meiden het deden om op de opleiding te blijven, dat is nl. wel een verzwarende omstandigheid...
Ja, dat zei je al en ik vind het op basis van zijn delicten en voor wat voor een karakterstructuur zij spreken, naief om te denken dat er nooit meer is gebeurd dan dat nu even naar buiten komt in een paar dagen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van loze verdachtmakingen..
Of je weet meer en spuit dat, of je houdt je![]()
Dat vind ik dus een zeer verzwarende omstandigheid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelezen.. Was voor de cijfers en om op de opleiding te blijven. De meiden die daar niet aan mee deden hebben dat aan iemand (geloof de aalmoezenier) verteld, en toen is het (straf)balletje gaan rollen..
Na hoger beroep (maar) 1 week detentie en een boete van 500 euro.. Nogal mild dus..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een zeer verzwarende omstandigheid.
Dat is geen overdracht. Dat dacht ik eerst.
Hoelang straf heeft-ie gehad? Is hij oneerbaar ontslagen?
Het is echt kwalijk dit.
Toch kun je daar niet vanuit gaan zolang e.e.a. niet 'bewezen' is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:39 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al en ik vind het op basis van zijn delicten en voor wat voor een karakterstructuur zij spreken, naief om te denken dat er nooit meer is gebeurd dan dat nu even naar buiten komt in een paar dagen.
Dat jij niet van 'loze verdachtmakingen' houdt, deert denk ik helemaal niemand.
Maar ga gewoon lekker van de feiten uit - "die je toevallig ergens hebt gelezen" - en stoor je vooral aan mensen zoals ik.
Heel mild.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na hoger beroep (maar) 1 week detentie en een boete van 500 euro.. Nogal mild dus..
Ja, Arnhem dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heel mild..
Dat is bij het militaire gerechtshof?
Ik blijf bij de Sp in deze. Kazernes zijn doelwitten en dus is de soldaat in opleiding altijd potentieel in bombardementen/gevecht verwikkeld op enig moment. Dat gaat ook op voor andere kinderen uiteraard.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:21 schreef maartena het volgende:
Nou.... niet helemaal natuurlijk. Het is wettelijk bepaald dat alleen een 18-jarige volwassene mag worden ingezet voor gevechtshandelingen.
De term "kindsoldaten" is toch wel behoorlijk overdreven natuurlijk.
Dat klopt. Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat al die keren dat hij de wet heeft overtreden nu al bekend zijn. Bedenk je ook dat mensen lang niet voor alle delicten worden veroordeeld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch kun je daar niet vanuit gaan zolang e.e.a. niet 'bewezen' is.
Dat verbaasde mij ook, dat hij zo mild gestraft is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na hoger beroep (maar) 1 week detentie en een boete van 500 euro.. Nogal mild dus..
Dit zijn nou typisch van die veroordelingen waardoor een 'zieke' geest denkt dat hij zich veel kan permitteren. Wat zal hij hebben gelachen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook, dat hij zo mild gestraft is.
Iemand riep dat ze bij defensie kennelijk elkaar wel dekken, oude jongens krentebrood. Ik zou het bijna geloven.
Weet niet wat ik van moet denken. Zo'n lichte straf. Maar ik ken ook niet alle achtergronden.
Er is genoeg naar buiten gekomen waarvoor hij niet veroordeeld is (of zelfs geen aangifte is gedaan): buurterreur, aanvallen van mensen (coffeeshop) en vernielen van auto'squote:Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat al die keren dat hij de wet heeft overtreden nu al bekend zijn. Bedenk je ook dat mensen lang niet voor alle delicten worden veroordeeld.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
En meisjes van 17 die het leger ingaan zijn ook hele naieve schaapjes.
Dit moet wel de meest ludieke grap zijn om het gedrag van Lucassen te verdedigen....quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
Wat doet dat er toe?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:46 schreef sunny16947 het volgende:
Mjah, en jij denkt dat in een paar dagen alles naar buiten komt? Enkel via zijn oude buurt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is genoeg naar buiten gekomen waarvoor hij niet veroordeeld is (of zelfs geen aangifte is gedaan): buurterreur, aanvallen van mensen (coffeeshop) en vernielen van auto's
Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe?
Een vrouw met een kort rokje vroeg er zelf om?
Ik wil het niet bagatelliseren, maar het belangrijkste feit in dit verhaal lijkt me dat hij misbruik heeft gemaakt van zijn gezagsverhouding.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit moet wel de meest ludieke grap zijn om het gedrag van Lucassen te verdedigen....
Heb jij trouwens je slaapkledij al aan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...
Gut ja, het is echt erg vreemd dat ik enige bevestiging zou willen zien..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:49 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mjah, en jij denkt dat in een paar dagen alles naar buiten komt? Enkel via zijn oude buurt?
Denk je dat ex-collega's, andere buurtgenoten etc. niets te vertellen hebben? Ex-vriendinnen? Die hebben alles al verteld en dat heb jij allemaal al opgepikt?Aub zeg.
Toch werkt het risicoverhogend..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.. Als mensen dat soort redeneringen aanhangen (maar ze had een kort rokje aan en rode lippenstift op), dan wordt ik echt razend...
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar dat kun je niet meetellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vind het alleen zeer onwaarschijnlijk dat al die keren dat hij de wet heeft overtreden nu al bekend zijn.
Die zijn dan in ieder geval bekend.quote:Bedenk je ook dat mensen lang niet voor alle delicten worden veroordeeld.
Nopequote:Op zaterdag 13 november 2010 01:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Heb jij trouwens je slaapkledij al aan?
Dat is dus die naiviteit. Het is prima na te gaan dat je zeer waarsch. nog niet alles weet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut ja, het is echt erg vreemd dat ik enige bevestiging zou willen zien..
Ik veroordeel de beste man er ook niet op, maar geef alleen aan dat ik het zeer waarsch. acht dat je niet alles weet als argeloze burger atm.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, maar dat kun je niet meetellen.
[..]
Die zijn dan in ieder geval bekend.
Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:51 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Toch werkt het risicoverhogend..
Net als dat Laura Dekker onderweg best weleens stevig gedekt zou kunnen worden door een Somalier![]()
Maar zo denkt een verkrachter nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..
Stating the obvious. Eens, maar daar kun je verder niets mee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik veroordeel de beste man er ook niet op, maar geef alleen aan dat ik het zeer waarsch. acht dat je niet alles weet als argeloze burger atm.
Het is toch wel onverantwoord om als Nederlands meisje enkel met een spijkerbroek en een topje langs geile, gewetenloze Afrikanen te varen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet zo dom.. Dat is het rechtpraten van dingen die niet recht te praten zijn..
En Lucassen was 1 vd 2 hoofdverdachten en is tot in hoger beroep veroordeeld.. Wat wil je nou???quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:54 schreef sunny16947 het volgende:
Aangezien er 10 instructeurs bij betrokken waren denk ik dat het een gevalletje groepssex orgie was waarvan er 2 spijt hebben gekregen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:55 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is toch wel onverantwoord om als Nederlands meisje enkel met een spijkerbroek en een topje langs geile, gewetenloze Afrikanen te varen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |