Wat was je punt dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Mijn man is gay.
Hier het oude vonnis, van 2 weken straf:quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.
Maar het moet wel een ongeluk lijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat net zo goed werkt is een mijnschacht.
Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.. Ik vind het NIET grappig of ironisch of wat dan ook.. Je vind me nu vast een zure bitch, maar da's dan pech
Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:07 schreef Arglist het volgende:
[..]
[..]
Je snapt toch wel waar dit allemaal over gaat? Lucassen heeft de touwtjes in handen hoor...
Als hij niet mee werkt dan heb je gewoon een flink probleem.
Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn reactie op het gay-zijn van MM Huijbrechts daarmee te maken???
Da's dan wel weer heel fideel van jequote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, hoor. We delen niet dezelfde 'humor', maar dat neemt niet weg dat je best lekker kunt zijn.
Dat zou kunnen idd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Precies, en krijg zo'n beetje het gevoel dat dat echt het laatste is wat hij wil, gezien de tijdsduur van de discussie en onderhandelingen. Het gaat hier gewoon om heel veel geld.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmmm je reageerde op mij dacht ik, maar misschien is het een misverstand.
We kunnen immers niets uitsluiten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's dan wel weer heel fideel van je![]()
![]()
Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd.
Dat-ie behoorlijk schadeloos gesteld moet worden.
Kan Wilders zijn Amerikaanse vriendjes bellen voor geld.
Die zitten toevallig ook niet in de PVV fractie toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De NOS berichtte al eerder hierover dat Lucassen één van de tien instructeur waren in deze ontuchtzaak.
Nope, iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.
Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef Arglist het volgende:
Maar dan krijg je de situatie dat een volksvertegenwoordiger zijn functie verlaat na het ontvangen van een geldsom.... Is niet echt iets wat ik zou toejuichen, zeg maar.
Nee, niemand, denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zitten toevallig ook niet in de PVV fractie toch?
En op Hero....quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.
Tsja zo is het systeem nu eenmaal. Dat is dan de echte kern van het probleem en een zeer interessante discussie. Je hebt naar mijn mening ook volkomen gelijk dat het niet echt een aantrekkelijke situatie is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar deze situatie vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ook omdat zo'n figuur misschien drie stemmen op zijn persoon heeft gekregen bij de verkiezingen, de rest waren stemmen op Wilders.
Dat zijn allemaal PVV-stemmers die angehäugt zijn van geweld en ontucht.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zitten toevallig ook niet in de PVV fractie toch?
Kom op zeg.. Mag iik ook 1x niet serieus zijn??? Om 2:14 uur nota bene..quote:
Dat denk ik serieus wel, althans een vrij grote kans.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal PVV-stemmers die angehäugt zijn van geweld en ontucht.
Hier een kleine achtergrondschets van deze ontuchtzaak.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier het oude vonnis, van 2 weken straf:
http://media.rtl.nl/media(...)tspraakrechtbank.pdf
Er staat ook in dat hij tevens geschorst was in de tussentijd.
Zijn legermaatjes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lucassen heeft 461 stemmen gekregen.
Maar wel één hele zetel.... Nu zitten we bij de essentie van 't probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lucassen heeft 461 stemmen gekregen.
En dan dag in dag uit Fok!ken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Misschien moet ik ook eens gaan solliciteren bij de PVV...
Dan na 3 weken zeggen dat ik Wilders toch een losgeslagen gek vind, en dan het geld opstrijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |