abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88657018
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef quo_ het volgende:

En een potje neuken met ondergeschikten (vrijwillig) komt in vrijwel elk bedrijf voor, er is geen wet die dat verbiedt. Toevallig mag dat bij het leger niet en noemen ze dat ontucht en hebben er straffen voor bedacht.
Het leger is geen bedrijf, dus het is wel verboden en echt niet 'toevallig'. Als je autoriteit over iemand hebt, mag je daar gewoon geen misbruik van maken. Dat mag een politie-agent niet doen bij een verdachte, een dokter niet bij een patiënt, een leraar niet bij een leerling en een officier dus ook niet bij een soldaat. Klaar.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:41:31 #27
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88657039
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoorde ook zoiets.. Maar was dat niet om in 2006 stemmen te trekken van users daar?
Niet dat dat het beter maakt...
Ja, er was een campagnemedewerker die stemmen ging ronselen op extreem-rechtse sites.
Wilders deed het af als een onbezonnen actie van een stagiair, niet erbij vertellende dat destijds bijna de helft van zijn campagnemedewerkers stagiairs waren (uit kostenoverwegingen denk ik).

Maar uiteindelijk hebben we het over een beweging van een voorman die de Koran wil verbieden, Islamitische scholen wil sluiten, nieuwe moskeeen verbieden, Nederland internationaal wil isoleren door allerlei verdragen op te zeggen, een Nederlandse Guantanamo Bay instellen, de rechtstaat even opzij wil zetten, de scheiding tussen kerk en staat niet nauw neemt, het leger inzetten tegen hangjongeren, gehele families van criminelen uitzetten, stadscommando's inzetten, etc, etc, etc. Dan moet je niet verbaast zijn wanneer je tuig aantrekt.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:43:05 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657140
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef fokthesystem het volgende:
Raar en wel heel mooi uitkomende, de stukken weg, sure...
Ik herhaal, een agenda in werking m.i...
En wie komt dat goed uit dan?
En waarom is die veroordeling niet ontkent dan??

Jouw oogkleppen zitten echt om je hoofd gesnoerd imo
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:45:00 #29
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88657259
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef fokthesystem het volgende:
Raar en wel heel mooi uitkomende, de stukken weg, sure...
Ik herhaal, een agenda in werking m.i...
Ik denk dat alle 'slachtoffers' in zijn buurt en zijn ondergeschikten ook in het complot zitten, hopende dat hij ooit voor een radicaal rechtse partij in de Tweede Kamer zou gaan zitten, om hem pas na de verkiezingen te dwarsbomen waardoor hij of maandenlang wachtgeld kan opstrijken of als eenmansfractie een belangrijke speler wordt in de gedoogvariant. Een sluwe en zeer beproefde strategie.
Géén kloon van tvlxd!
pi_88657369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

En wie komt dat goed uit dan?
En waarom is die veroordeling niet ontkent dan??
Jouw oogkleppen zitten echt om je hoofd gesnoerd imo
Jij-bakje nr. tig.
Wie het exact uitkomt is moeilijk te zien nog. Echter dat zo een duidelijke en bekende kwestie met zo veel getuigen en bedreigden, dat dat pas nu bekend is, is wel erg frapant, idem met die stukken, en in NL ict / afluisterland zijn geen echte/digitale kopieën ook zeker?
Dus als een crimineel een vliegtuig op de archieven invliegt, zijn er een paar zeg 100.000 zware gevallen ineens vrij, clean slate? lijkt me stug, maar ja, NL...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:47:51 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88657421
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef quo_ het volgende:
Een grote bek tegen je buren is niet netjes maar ik denk dat er dagelijks op veel grotere schaal ergere dingen gebeuren in nederlandse woonwijken.
Ik denk dat het punt is dat er een lichte hypocrisie van af straalt als je je als partij inzet om criminaliteit zwaarder te bestraffen, maar zelf wel Kamerleden gaat installeren met een crimineel verleden.

Want als een Marokkaans bontkraagje een homo staat uit te schelden, dan is het land te klein volgens Wilders.... maar dat zijn eigen Kamerleden buren aan het bedreigen zijn, en kopstoten en klappen aan het uitdelen zijn..... ach, dat is dan "niet zo erg" of zoiets.

Je hebt een Zweeds paspoort? - DAT kan niet, dat hoort niet in de kamer!

Je pleegt ontucht, deelt kopstoten uit, of bedreigd je buren? - Ach.... waar is die mat waar we dat even snel onder kunnen vegen ook al weer?

:')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:48:36 #32
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88657472
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zei ik net dus ook :*
Ja, dat zag ik ook toen ik postte. :*.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:49:15 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657509
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik denk dat alle 'slachtoffers' in zijn buurt en zijn ondergeschikten ook in het complot zitten, hopende dat hij ooit voor een radicaal rechtse partij in de Tweede Kamer zou gaan zitten, om hem pas na de verkiezingen te dwarsbomen waardoor hij of maandenlang wachtgeld kan opstrijken of als eenmansfractie een belangrijke speler wordt in de gedoogvariant. Een sluwe en zeer beproefde strategie.
_O- _O- _O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:49:58 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657550
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Jij-bakje nr. tig.Wie het exact uitkomt is moeilijk te zien nog. Echter dat zo een duidelijke en bekende kwestie met zo veel getuigen en bedreigden, dat dat pas nu bekend is, is wel erg frapant, idem met die stukken, en in NL ict / afluisterland zijn geen echte/digitale kopieën ook zeker?
Dus als een crimineel een vliegtuig op de archieven invliegt, zijn er een paar zeg 100.000 zware gevallen ineens vrij, clean slate? lijkt me stug, maar ja, NL...
En dat zeg JIJ?? _O- _O- _O-
pi_88657560
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:45 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat alle 'slachtoffers' in zijn buurt en zijn ondergeschikten ook in het complot zitten,
Ik niet hoor.

quote:
Een sluwe en zeer beproefde strategie.
Yep, de waarheid met onwaarheden mengen, halve waarheden creëren, en dus zoals nu m.i. : de boel onder de pet houden, een aas IN de mouw toveren en bewaren op sterk water, en dan om ons nu nog niet bekende parameters, nu uit de doeken doen via de gereguleerde media, de rest volgt dan wel.
Maar het lijkt me niet het gewenste effect te sorteren. (nieuwe verkiezingen)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:50:52 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657592
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik denk dat het punt is dat er een lichte hypocrisie van af straalt als je je als partij inzet om criminaliteit zwaarder te bestraffen, maar zelf wel Kamerleden gaat installeren met een crimineel verleden.

Want als een Marokkaans bontkraagje een homo staat uit te schelden, dan is het land te klein volgens Wilders.... maar dat zijn eigen Kamerleden buren aan het bedreigen zijn, en kopstoten en klappen aan het uitdelen zijn..... ach, dat is dan "niet zo erg" of zoiets.

Je pleegt ontucht, deelt kopstoten uit, of bedreigd je buren? - Ach.... waar is die mat waar we dat even snel onder kunnen vegen ook al weer?

:*
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:52:19 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88657653
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef fokthesystem het volgende:
De overheid heeft back-ups die opgeslagen worden op andere locaties, die je hebt op z'n minst twee vliegtuigen nodig. Tevens hebben de lokale rechtbanken allen een eigen archief.

Verder tellen de Nederlandse gevangenissen in totaal ong. 18.000 gedetineerden, dus die 100.000 zijn ook zo'n 450% overdreven. ;)
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:55:02 #38
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88657831
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Montov het volgende:
Maar uiteindelijk hebben we het over een beweging van een voorman die de Koran wil verbieden, Islamitische scholen wil sluiten, nieuwe moskeeen verbieden, Nederland internationaal wil isoleren door allerlei verdragen op te zeggen, een Nederlandse Guantanamo Bay instellen, de rechtstaat even opzij wil zetten, de scheiding tussen kerk en staat niet nauw neemt, het leger inzetten tegen hangjongeren, gehele families van criminelen uitzetten, stadscommando's inzetten, etc, etc, etc. Dan moet je niet verbaast zijn wanneer je tuig aantrekt.
En toch lopen er nog hele horden als makke hondjes achter Wilders aan.... :')
-
pi_88657849
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef maartena het volgende:

De overheid heeft back-ups die opgeslagen worden op andere locaties, die je hebt op z'n minst twee vliegtuigen nodig. Tevens hebben de lokale rechtbanken allen een eigen archief.
Dus zijn de stukken ook al niet weg, die media hetzers toch..
quote:
Verder tellen de Nederlandse gevangenissen in totaal ong. 18.000 gedetineerden, dus die 100.000 zijn ook zo'n 450% overdreven. ;)
18.000 maar? dat valt me 900% mee! ;) Maar ja, die 'oude koeien he', zoals dus zijn ontucht zaak, zit je niet, zijn er jaren na dato toch nog stukken van..
pi_88657942
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat CDA'ers het met de gang van zaken eens zijn, als de boel gewoon doorgaat.
Zoveel integriteit hebben ze toch wel?
I´m back.
pi_88657957
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Voor volksvertegenwoordigers mag je de lat hoger leggen dan voor doorsnee burgers. En kamerleden maken zichzelf (en dus hun partij) belachelijk als hun eigen cv haaks staat op het gedachtengoed wat ze aan de man proberen te brengen.

Maar uiteraard worden hier ook weer opportunistische spelletjes gespeeld. Het verleden van EL was op 7 juni van dit jaar ook al bekend maar met publicatie heeft men gewacht op een moment waarop het effect wat groter was.
-
pi_88657959
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:55 schreef maartena het volgende:

En toch lopen er nog hele horden als makke hondjes achter Wilders aan.... :')
Ik zie het anders, de MAKKE hondjes, sheeples eigenlijk, zie je elders, de politiek snappende en dus opgefokte honden kiezen pvv. Zoals ook nu in de regering, mennen de honden de sheeps.
Echter men wil nu de honden via een zwarte sheep proberen tja te tackelen of zo..
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:57:11 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88657967
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat CDA'ers met de gang van zaken eens zijn, als de boel gewoon doorgaat.
Zoveel integriteit hebben ze toch wel?
_O-
pi_88658047
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O-
:{.
Dat zijn toch anständige Leuten?
I´m back.
pi_88658095
Afgezien van Wolfje uiteraard. >:) .
I´m back.
  Moderator zaterdag 13 november 2010 @ 00:00:26 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_88658159
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit. Ik raak nooit boeken, collegeblokken, USB-sticks of laptops kwijt. :')
Geloven jullie dit verhaal echt? :D Het is gewoon gelekt vanuit de rechtbank en dit verhaal is nu verzonnen om geen gezichtsverlies te lijden. Bulshitverhaal natuurlijk :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:01:11 #47
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88658194
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Geloven jullie dit verhaal echt? :D Het is gewoon gelekt vanuit de rechtbank en dit verhaal is nu verzonnen om geen gezichtsverlies te lijden. Bulshitverhaal natuurlijk :')
Grote kans inderdaad.
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
pi_88658247
Sinds wanneer valt een relatie tussen 2 personen onder seksueel misbruik?
pi_88658264
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die rechters zijn allemaal links natuurlijk.
:').
I´m back.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:02:46 #50
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_88658295
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die rechters zijn allemaal links natuurlijk.
:').
Veel wel
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')