abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88387485
Een topic voor ouders door ouders.
Een "gevoelig" onderwerp, een onderwerp wat je geen enkele andere ouder toewenst.
Een topic waarin je misschien wel steun vindt met elkaar, door je verhalen, herinneringen en gedachten neer te zetten.

Mooie linkjes:
http://lichtwerker.web-log.nl/
http://www.angelsymbols.nl/
http://www.regenboogboom.nl/

Herinneringen:
Stichting Make a Memory Zij helpen je graag een mooie waardevolle fotografische herinnering te maken aan jullie kindje. Op hun website staat vermeld hoe je contact op kunt nemen.

Engeltjes:

Max: 7 augustus 1995- 9 juni 1997 (zoon van pepper_961)
Mink: 10 augustus 2002- 11 augustus 2002 (zoon van moussy en BlackCrow)
Joshua: 24 augustus 2004 - 24 augustus 2004 (zoon van maffemuts)
Danyel: 11 september 2004 - 21 maart 2006 (zoon van Phluphy)
Thijs: 6 september 2004 - 9 juni 2006 (zoon van _Bar_ & SoaringCondor)
Ayden: 08 januari 2008 - 08 januari 2008 (zoon van Tan)
Yoeri: 31 december 2008 - 28 december 2008 (zoon van maffemuts)
Jeff: 02 januari 2009 - 02 januari 2009 (zoon van MarMar)
Ischa-Gabriel: 20 februari 2009 - 15 februari 2009 (zoon van Jessie)
Quinten: 17 November 2009 - 7 Januari 2010 (zoon van Reintji)
Kiro: 19 februari 2010 07 juni 2010 (zoon van Simmu en Sangdrax)
David: 1 juni 2011 - 1 juni 2011 (zoon van LeNeHe)

Ouders van Prachtige Engeltjes...
Ouders van Prachtige Engeltjes (2)
Ouders van Prachtige Engeltjes (3)
Ouders van Prachtige Engeltjes (4)
Ouders van Prachtige Engeltjes (5)
Ouders van Prachtige Engeltjes (6)
Ouders van Prachtige Engeltjes (7)
Ouders van Prachtige Engeltjes (8)
Ouders van Prachtige Engeltjes (9)
Ouders van Prachtige Engeltjes (10)
Ouders van Prachtige Engeltjes (11)
Ouders van Prachtige Engeltjes (12)
Ouders van Prachtige Engeltjes (13)
Ouders van Prachtige Engeltjes (14)
Ouders van Prachtige Engeltjes (15)
Ouders van Prachtige Engeltjes (16)
Ouders van Prachtige Engeltjes (17)
Ouders van Prachtige Engeltjes (18)
Ouders van Prachtige Engeltjes (19)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 08-06-2011 12:16:32 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88387615
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef bodpa09 het volgende:
@spuuglokje:
Mijn moeder heeft veel gehad aan deze boeken:
• Vingerafdruk van verdriet
• Rouw op je dak van Jos Brink
• de boeken van Elisabeth Kübler-Ross
• het boek van Anna Enquist over haar dochter
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef _Bar_ het volgende:
Zodra Roy goed slaapt zal ik wel even naar boven lopen daar staat nog een boekje waar ik wel wat aangehad heb.
Ook heb ik het boek gelezen "Jouw verhaal" van Julie Myerson,
En het boek "een kind sterft"van Guido de Pauw (opweg met rouwende ouders)
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef _Bar_ het volgende:
Jouw verhaal Spuuglokje is een gewoon leesboek, maar kon daar zelf wel kracht uit putten, vooral ook vanwege de mannier hoe er daar mee omgegaan werd, vanuit haar belevingswereld.

Verder heb ik ook altijd intresse gehad in het boek waarvan momenteel mij de titel ontschoten is, maar wat gaat over een zieltje wat telkens terug keert naar aarde.
het sprookje van de dood ofzoiets.
Sterkte Spuuglokje :*
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:59:30 #3
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88388007
Wat lief Vlindur. O+ Ik ben heel huilerig de laatste tijd, en hoop dat erover lezen mij een stapje verder brengt in verwerking. Ook al is het niet mijn eigen kind dat is overleden, het heeft op mij en ook op de vriendschap heel veel invloed.
pi_88388404
Klinkt naar ;( Ik hoop dat het lukt, dat je het een plekje kan geven.. :*

Ik heb deze en deze sites nog voor je gevonden, misschien dat er nog iets anders bij staat voor je..
pi_88462346
Lief Spuuglokje,
Het is ook ontzettend moeilijk, niet alleen op je eigen front, maar ook voor je vriendschap. Als 'ervaringsdeskundige' weet ik dat op een gegeven ogenblik mensen afhaken, Puur omdat ze er niet mee om kunnen/willen gaan.
Ik vind het onwijs lief om te zien dat je probeerd het voor jezelf een plekje te geven maar tegelijkertijd ook te blijven vechten voor de vriendschap. O+
Dat wilde ik even kwijt :@
(ps via google zijn er diverse links te vinden met lotgenotencontact en tips en tricks voor betrokkenen. als ik zometeen de hectiek t huis heb zal ik je n paar linkjes toe sturen :* )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 8 november 2010 @ 11:50:02 #6
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88467249
Dank je wel Maffemuts. O+ :*
  maandag 8 november 2010 @ 21:01:35 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88489248
Spuug, ik ben nog even wat gaan doorzoeken en kwam via 'Rouwboeken.nl' oa. nog de volgende boeken tegen:
"Vingerafdruk van verdriet" (Manu Keirse) (Het is een boekje dat men zou moeten geven aan iedereen die een kind, een broer of een zus, de partner, een ouder, een vriend of een droom verliest. Het is niet alleen geschreven voor hen die het zelf moeilijk hebben, maar ook voor familieleden, vrienden en collega's van wie ze steun verwachten op hun moeilijke reis naar hernieuwd leven.)
"Dood is niet dood" - Carla Schanzleh (Verhaal van een moeder wiens zoon met zijn fiets verongelukt)
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:41:30 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88505519
Bedankt BE! O+ Dat laatste boek lijkt me vreselijk zweverig, maar dat eerste boek ga ik eens opzoeken!
pi_88506084
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik ben nog even wat gaan doorzoeken en kwam via 'Rouwboeken.nl' oa. nog de volgende boeken tegen:
"Vingerafdruk van verdriet" (Manu Keirse) (Het is een boekje dat men zou moeten geven aan iedereen die een kind, een broer of een zus, de partner, een ouder, een vriend of een droom verliest. Het is niet alleen geschreven voor hen die het zelf moeilijk hebben, maar ook voor familieleden, vrienden en collega's van wie ze steun verwachten op hun moeilijke reis naar hernieuwd leven.)
"Dood is niet dood" - Carla Schanzleh (Verhaal van een moeder wiens zoon met zijn fiets verongelukt)
bedankt,want zoiets zocht ik een tijdje geleden en dan kom ik het bij toeval hier dus tegen. ^O^
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90019700
Ik ben een grote lurkert in NWS. Het nieuws slaat nu echt heel erg op onze familie. Weer een jaar tbs erbij voor de moord op mijn neefje voor de klootzak die weigert berouw te tonen. Ik ben het zo zat!
pi_90020375
Toelichting van mij: ik ben tante van een tweeling waarvan de ene zo hard door elkaar is geschud door zijn vader en het niet heeft overleefd -O- Hij heeft een aantal jaren gevangenis gehad en tbs en dat is nu verlengd
pi_90031505
Aller eerst heel veel sterkte!

Shaken baby syndrome is niet grappig of leuk, eindigt vaak met heel veel (lichamelijke/geestelijke) problemen als het al niet erger afloopt.
Helaas, de straf die de dader krijgt zal nimmer genoeg zijn voor voldoening en alle andere betrokkenen hebben levenslang, mooi dat het TBS verlengd is, aan de andere kant betekend dit ook dat ie nog steeds een behoorlijke steek los heeft.
Gewoon n stuiterballetje
pi_90138368
@Vlindur, mag Quinten in de OP?

17 November 2009 - 7 Januari 2010.

Zijn hier ook mensen die de helft van een tweeling zijn verloren?
pi_90141529
Wat vreselijk heftig Reintji :{
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_90142096
:* Reintjl

Simmu is de helft van haar tweeling verloren, dat is Kiro uit de OP.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 19 december 2010 @ 20:59:21 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90142371
Ik heb Quinten erbij gezet Reintji.
Wat ongelofelijk verdrietig. Was hij ziek?
pi_90142458
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef Reintji het volgende:
@Vlindur, mag Quinten in de OP?

17 November 2009 - 7 Januari 2010.

Zijn hier ook mensen die de helft van een tweeling zijn verloren?
Hi, :* Toch maar besloten om hem er wel bij te zetten? Ik weet het nog goed. Naar hoor -O-
  zondag 19 december 2010 @ 23:17:21 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_90152690
Sterkte reintji.. wat verschrikkelijk naar ;(

Las dat je vrouw bevallen is van een tweeling weer lijkt me wel een extra confrontatie met het al grote verdriet :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_90163604
Rentji ;( wat vreselijk, sterkte :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90164369
sterkte reintji :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:14:20 #21
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_90247638
reintji wat verdrietig. Zo'n kleintje nog. ;(

En verder moet ik even het volgende kwijt: Dit (sub)forum! = *;
Ik kreeg -totaal onverwacht- een prachtig kado opgestuurd door Oxymoron en p_iglet.
Een hele mooi houten groene bloem, met een doorsnee van zo'n 30 cm. O+
Het was verpakt in papier met groene bloemen, op de kaart stonden groene bloemen, het was perfect tot in elk detail!
Ik vind het zo geweldig lief, en het ontroerde me ook heel erg. "Danyel is niet vergeten" stond er o.a. op de kaart. Heerlijk, zo'n hartverwarmende verrassing in deze zo dubbele "feest"dagen. O+

Nogmaals hartelijk dank, lieve meiden. :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_90248386
Ach Reintji :* wat lijkt het me moeilijk om dan én recht te doen aan je verlies en tegelijk ook aan je wonder wat er nog wél is. Heel veel sterkte.

Phluphy, wat ontroerend!!!

hoewel ik geniet van de decemberperikelen merk ik dat deze tijd van het jaar sinds Jeff toch altijd heel dubbel is.. bij oud&nieuw denk ik altijd aan die ziekenhuisopname
pi_90264061
Sterkte Mar, ik weet nog hoe dubbel het voelde toen Elin geboren werd en ik hoorde dat jij was bevallen van Jeff...
ik heb dan wel geen engeltje, maar ik zou nu een dag na elins 2e verjaardag uitgerekend zijn (4 januari) en eigenlijk is het toch wel een beetje confronterend (toen ik net bekend had gemaakt dat ik zwanger was, verhuisden we naar een ander gedeelte, nu stapte ik vorige week mijn oude supermarkt in, en vroegen de cassieres hoe het met de baby ging, er vanuit gaande dat ik al bevallen was dus. had best wel een impact
Het viel me net trouwens op dat het allemaal jongetjes zijn in de OP..

iig allemaal sterkte gewenst, want juist met dit soort dagen worden veel 'engeltjes' gemist.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:51:03 #24
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90286811
Dat lijkt me inderdaad heel confronterend, Kleurdoos. ;( En ook al noem je het dan geen engeltje, je bent wel een rouwproces doorgegaan.
pi_90466278
Dank allen.

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Quinten erbij gezet Reintji.
Wat ongelofelijk verdrietig. Was hij ziek?
Quinten is de tweelingbroer van Noa. Onze tweeling die bij 29wk geboren is in Colombia(na repatriëring vanaf Curaçao). Daar is na een behandeling ernstig ziek geworden, op 30 dec zijn we in NL aangekomen waar bleek dat er niets meer voor hem gedaan kon worden. Op 7 januari is hij overleden.

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Vlindur het volgende:
Hi, :* Toch maar besloten om hem er wel bij te zetten?
Hi, inderdaad. Tevens beetje meelezen en verhalen, ervaringen vergelijken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef MarMar het volgende:
Ach Reintji :* wat lijkt het me moeilijk om dan én recht te doen aan je verlies en tegelijk ook aan je wonder wat er nog wél is.
Exact, genieten van ons andere wondertje doen we elke dag en (op een normale manier) komt haar niets te kort. Oprecht een heerlijk kind.
quote:
hoewel ik geniet van de decemberperikelen merk ik dat deze tijd van het jaar sinds Jeff toch altijd heel dubbel is.. bij oud&nieuw denk ik altijd aan die ziekenhuisopname
Vraag mij inderdaad af wanneer kerst weer kerst zal worden.
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Las dat je vrouw bevallen is van een tweeling weer lijkt me wel een extra confrontatie met het al grote verdriet :*
Dat is werkelijk bizar. Wij hadden nooit gedacht zo snel weer zo'n geschenk te mogen ontvangen en alles klopte tot zelfs de uitgerekende datum (beide 1 feb), weer jongetje en een meisje etc. Dat ze weer te vroeg zijn was dan ook weer even schrikken. Vooralsnog is alles stabiel, maar we juichen pas wanneer ze bij ons thuis zijn.
  zondag 26 december 2010 @ 20:06:05 #26
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90466919
Jeetje, ik heb er toch even tranen van in mijn ogen, Reintji.. Sterkte :*

Ook alle andere mama's, papa's, broers en zussen van de engeltjes veel sterkte deze dagen.. :*
3!
  zondag 26 december 2010 @ 20:12:37 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90467086
Oh ja, dat van dat te vroeg bevallen in Colombia weet ik idd weer, de afloop heb ik alleen nooit meegekregen vlgs mij. Of niet opgeslagen. Wat enorm verdrietig. Kan me voorstellen dat dit een zeer moeilijke periode is.
pi_90470404
och reintji. vraag gerust (hier of per pm) wat je wilt! ik prefereer openheid, ik geloof niet in opkroppen

het is soms heel lastig om de balans te vinden tussen vreugde en verdriet. beide zijn er. kiro heeft 4 maanden geleefd. 4 intense maanden. we hebben uiteindelijk tijdens de uitvaart beschuit met muisjes geserveerd. veel mensen hadden ravi nog niet eens gezien toen, ook al was die al weken thuis. er was geen kraamtijd, geen bezoekjes, niks. de jongens lagen eerst in het ziekenhuis en we wilden toen geen bezoek want alles moest zo prikkelvrij mogelijk. toen ravi eenmaal thuis was ging het met kiro steeds slechter, dus waren we almaar in het ziekenhuis of thuis. iig heel veel heen en weer rennen, dus nog steeds geen bezoekjes.

die 4 maanden zijn een hele vreemde mix geweest van vreugde en verdriet. verdriet om het afscheid moeten nemen, maar ook vreugde omdat we toch nog zolang ons ventje hebben mogen leren kennen. we wisten van begin af dat het met ravi heel goed ging, maar met kiro niet. kiro was ons zorgenkindje.

ik kan me zo voorstellen dat jij(jullie) nu overwelmd wordt door alles. eerst de geboorte vorig jaar. het verdriet en de vreugde. en nu weer (alhoewel het nu naar ik begrijp een stuk positiever gaat). heel veel sterkte daarmee :* (voor jullie allemaal!)

maarruh; ik weet niet meer of ik proper gefeliciteerd heb. dat doe ik nu heel bewust hiero. haal het maar weg als het ongepast geacht wordt. jullie verdienen een dikke vette *O* *O* *O* gefeliciteerd!!! geniet van jullie kleintjes! buidel zoveel je kan. mogen ze samen in de couveuse? kan je samen buidelen? dat heb ik met ravi en kiro wel gekund O+ er zijn geen foto's van. maae dat heb ik. en dat wil ik je meegeven: geniet van elk moment. want alles wat je krijgt kunnen ze je nooit meer afpakken!
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 10:46:08 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90486038
wat heerlijk dat je er zo op terug kunt kijken simmu :*
pi_90587258
Lieve mensen, lieve reactie's :*
En geniet zoveel je kunt van elk moment is inderdaad een van de weinige dingen die je echt zou moeten doen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
pi_90592896
Maffemuts,heel veel sterkte deze dagen,we denken aan je.

Groet,Nathalie en Marco
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_90593979
Hey lieve muts, ook wij denken aan jullie.
Weer een jaar voorbij..
  woensdag 29 december 2010 @ 19:07:29 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90595108
:* maffemuts
pi_90596362
*knufs* maffe
:*
pi_90664976
Vandaag exact 2 jaar en 8 minuten geleden ...
Zo oneerlijk zo wrang...
Natuurlijk heb ik mn dochter en ventje... maar god wat mis ik die mannekes die ik niet echt heb mogen leren kennen vandaag :'(

Strakjes 'lekker' even mijn gedachten verzetten bij m'n beste vriendin en 'toosten' op al het goede en natuurlijk nog meer goede dingen voor 2011... Dat wil niet zeggen dat ik in mijn hart en gedachten niet bij m'n manneke ben, het is gewoon dubbel... weet ook niet zo goed wat ik anders met mezelf aanmoet om eerlijk te zijn...
rotdagen... zou best in een winterslaap willen gaan met ontzettend fijne dromen, mja dromen zijn bedrog en de pijn van het gemis zal dan nog zwaarder terugkomen.

Langs deze weg wil ik ook alle andere vlindermama's en vlinderpapa's en natuurlijk broertjes/zusjes/ooms/tantes/neefjes/nichtjes toch de allerbeste wensen meegeven voor 2011, dat het voor ons allemaal een goed jaar mag worden :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_90665080
MaffeMuts, heel veel sterkte vandaag en de dagen die nog komen. :*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90667728
Maffe, dikke knuf! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:55:38 #38
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90670844
* MarMar kruipt stilletjes bij maffemuts

Ik wil zin hebben in een nieuw jaar en in een feestelijke avond met mijn lieve kindjes, maar de tranen prikken me in de ogen.
Dat gemis fysiek zo voelbaar kan zijn..

Mama zijn..
van drie kindjes
Lachen en knuffelen met twee
huilen om een.
Mama ben je voor altijd.
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:37:09 #40
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_90671743
maffemuts, wat een bizarre en moeilijke dag... veel sterkte. :*
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:24:11 #41
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_90673550
Ohw maffe... Ik snap je denk ik.. dat stuk van 'natuurlijk heb ik...' Het is geluk met een zwart randje en verdriet met een gouden randje dat elkaar afwisselt op dergelijke dagen.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:55:24 #42
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90723562
Maffe wat later, maar een hele dikke :*

Hier zijn de laatste dagen mijn gedachten behoorlijk naar Thijs gegaan, en dan weer terug naar Roy.
Sjonge wat kunnen die momenten van flash backs heftig zijn,
pi_90737398
Elke dag mag ik mama zijn
genieten van mijn meisjes
Eentje al bijna groot
Eentje al niet meer klein.

Intens geluk van alle dag
Het kibbelen op de achtergrond
Over legoblokjes
onderbroken door schatergelach

Grote zus is weer even klein
terwijl kleine zus
graag groot wil zijn.

En dan jij kleine vent
heel even was je erbij
bij papa en bij mij
Je zusjes heb je niet gekend.

Laat de tranen maar
voor wat ze zijn
het is nooit
alleen maar pijn

Een vol hart, altijd
Mama ben ik
Mama mag ik zijn.

zondag 2 januari 2011 @ 10:42:02 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90737458
MarMar :* sterkte vandaag
  zondag 2 januari 2011 @ 11:30:50 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90738306
Sterkte MarMar. :*
pi_90739513
Marmar wat een mooi gedicht, heel veel sterkte !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90740147
:* marmar

mooi gedicht idd!
  zondag 2 januari 2011 @ 13:28:24 #48
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_90742055
Mar jij ook heel veel sterkte lieverd :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_90742420
Mar, een mooi gedicht zeg! En sterkte vandaag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_91015327
Tan, ik denk aan jullie vandaag! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:32:38 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91015429
Tan en gezin ook hier word aan jullie gedacht vandaag :*
pi_91016016
Ook hier wordt aan jullie gedacht :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:07:09 #53
11682 Moonah
Jolie femme
pi_91016722
Dag Ayden! :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:43:38 #54
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_91019190
Jullie zijn lief!

Er zijn niet veel foto's die ik niet heb gedeeld, maar dit is er één van. Dit is drie jaar geleden. (Hij was nu net tien minuten geboren nu ik dit post, de foto is van drie uur later)

pi_91020017
Wat een prachtige foto, Tan. O+
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_91020451
prachtig tan! bekend mutsje ook O+
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:15:04 #57
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91027004
O+ och Tan jullie zoon O+ heel mooie foto :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:36:11 #58
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_91039052
Tan,

Ook hier word aan jullie gedacht.

Groetjes,Marco en Nathalie
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:37:24 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91039120
Tan :*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:47:47 #60
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_91039639
Tan, wat een lieve foto. O+ Sterkte. :*
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2011 @ 20:55:42 #61
43556 miss_dynastie
pi_91040041
Mooi manneke O+
pi_91050749
Tan en fam :*
pi_91141658
ik voel me hier heel egoistisch en lelijk over, maar ik ben het eigenlijk best wel spuugzat om almaar anderen steeds te moeten troosten. het stoort me enorm.

we wilden een beetje blijdschap delen toen we kozen voor o.a. een liedje van woezel en pip tijdens de uitvaart. het irriteert me mateloos dat we dan nu steeds mensen moeten troosten als ze dat liedje horen. ik vind het ook al niet tof als mensen me tweemaal per week op de hoogte houden van het wel en wee van mensen die ik enkel ooit eenmaal ontmoet heb die stervende zijn. en iemands medische gehaltes van diens urine kunnen me al helemaal gestolen worden.

ik heb genoeg ellende en ziekte en dood om me heen gehad. daarnaast willen we kiro niet herinneren in verdriet, maar in vreugde. al die negativiteit nu is moordend. ik neem het over, of ik wil of niet ;(
  maandag 10 januari 2011 @ 23:13:37 #64
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_91141993
ik mis de respectknop op je post Simmu :* Doe waar jij je goed bijvoelt, en hoe hard het ook klinkt als jij vind dat het goed is, doe het!

Sorry Tan ben helemaal jou en je engeltje vergeten Zaterdag door alle drukte hier, mijn excuses en ik hoop dat ondanks de zwarte rand om de dag, dat je er toch een zo goed mogelijke dag van hebt gemaakt :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_91143165
Simmu ik denk dat ik je begrijp..
Ik had een vriendin die ik steeds moest troosten omdat ze het zo erg voor ons vond..
Niet 1 keer, niet 2 keer..
Vandaar "had".

Kiro is van jullie, de herinnering ook. Terecht dat je niet wilt dat mensen die vreugde die er zeker ook bij hoort van je "afpakken".

*knuf*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 07:58:05 #66
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_91149543
Tan, niet tijdig gepost, wel aan jullie gedacht. :*

Simmu, ik herken het. Met name de eerste 2 jaar was ik ronduit bot als zich in mijn omgeving dingen voordeden die niet pasten in mijn rouw-proces. En ik vond (en vind) dat ik daar het volste recht toe heb. Als ik er mensen mee voor het hoofd stootte, jammer dan. Ik vind namelijk dat het duidt op gebrek aan begrip bij die ander. En dan houdt alles op.

Op die manier heb ik mezelf een tijd lang beschermt tegen alles wat ongewenst was. En ik heb er nooit spijt van gehad.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 11 januari 2011 @ 07:59:01 #67
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_91149559
Simmu, ik begrijp je helemaal. Hetzelfde voel ik min of meer bij bepaalde familieleden .. wil er hier op internet niet te veel woorden aan besteden, maar het is soms tenenkrommend. Anderzijds gaat het mijn ene oor in, het andere uit, ik geloof dat het me redelijk goed lukt om dat los te laten en Ayden op mijn eigen manier te gedenken.

Ik ben blij te lezen hoe jij er zelf mee om wilt en kunt gaan. Dat alleen al is sterk genoeg om maling te hebben aan wat anderen zeggen of doen.
pi_91176923
het doet goed om te lezen dat ik niet de enige ben die zulke dingen als storend ervaar :@ ik wil gewoon rustig mijn eigen ding doen nu. simpele dingen. het leven van alledag met de kindjes. op de koffie bij een vriendin hier met jut & jul in mijn kielzog (poepluier incluus), de show stelen met ravi die het zo goed doet en selene die echtechtecht 2! is :+ ik voel me soms gewoon egoistisch dat ik dat wil en daar ook plezier in heb.

ik denk dat er altijd wel iets zal missen. het is gewoon niet zoals het zou moeten zijn. ik pieker over hoe het zou kunnen als hij met beademing en al thuis zou kunnen komen. die arts was daar heel optimistisch over, ik toen niet. ik zat toen echt in een "oh my god, hoe moet dat dan met selene en ravi", dat kan toch helemaal niet!. ik denk en ik denk, maar ik weet dat we dat ook heus wel gekund hadden. er is zoveel waarvan ik wist dat het eraan zat te komen, waarvan ik vooraf dacht "oh my god! hoe moet dat nu! en dat we het dan maar gewoon deden.
pi_91257344
Lieve simmu, had het zo mogen zijn, had je ook daar wel weer iets opgevonden (ten positieve dus).
Dat is namelijk een talent van ons moederwezens ;)
Het is heus niet gek of raar dat je ook wilt genieten en plezier wilt hebben! en dat dat met een zwart randje is, so be it! 'n ieder die daar commentaar over durft te geven en je het liefste de hele dag in een hoekje ziet huilen... die heeft naar mijn idee een gedwongen opname op de psychiatrie nodig :X
Maffe
Gewoon n stuiterballetje
pi_92860908
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef simmu het volgende:
och reintji. vraag gerust (hier of per pm) wat je wilt! ik prefereer openheid, ik geloof niet in opkroppen

het is soms heel lastig om de balans te vinden tussen vreugde en verdriet. beide zijn er. kiro heeft 4 maanden geleefd. 4 intense maanden. we hebben uiteindelijk tijdens de uitvaart beschuit met muisjes geserveerd. veel mensen hadden ravi nog niet eens gezien toen, ook al was die al weken thuis. er was geen kraamtijd, geen bezoekjes, niks. de jongens lagen eerst in het ziekenhuis en we wilden toen geen bezoek want alles moest zo prikkelvrij mogelijk. toen ravi eenmaal thuis was ging het met kiro steeds slechter, dus waren we almaar in het ziekenhuis of thuis. iig heel veel heen en weer rennen, dus nog steeds geen bezoekjes.

die 4 maanden zijn een hele vreemde mix geweest van vreugde en verdriet. verdriet om het afscheid moeten nemen, maar ook vreugde omdat we toch nog zolang ons ventje hebben mogen leren kennen. we wisten van begin af dat het met ravi heel goed ging, maar met kiro niet. kiro was ons zorgenkindje.

ik kan me zo voorstellen dat jij(jullie) nu overwelmd wordt door alles. eerst de geboorte vorig jaar. het verdriet en de vreugde. en nu weer (alhoewel het nu naar ik begrijp een stuk positiever gaat). heel veel sterkte daarmee :* (voor jullie allemaal!)

maarruh; ik weet niet meer of ik proper gefeliciteerd heb. dat doe ik nu heel bewust hiero. haal het maar weg als het ongepast geacht wordt. jullie verdienen een dikke vette *O* *O* *O* gefeliciteerd!!! geniet van jullie kleintjes! buidel zoveel je kan. mogen ze samen in de couveuse? kan je samen buidelen? dat heb ik met ravi en kiro wel gekund O+ er zijn geen foto's van. maae dat heb ik. en dat wil ik je meegeven: geniet van elk moment. want alles wat je krijgt kunnen ze je nooit meer afpakken!
Dank, ook voor de felicitaties natuurlijk. O+

Herkenbaar. De balans waar je over schreef is soms lastig te vinden inderdaad. Voor je gevoel is er soms geen tijd om bij de kleine man stil te staan omdat het leven maar doordenderd. Met zijn zusje gaat het nu zo goed, loopt al voor de a terme leeftijd (wel trots hoor ;-)) en om haar hebben we ons juist in het begin zoveel zorgen gemaakt omdat ze maar bleef afvallen.

Van de uitvaart wilden we een soort kinderfeestje maken, zijn leven vieren iig. Dat is mede dankzij de enorme opkomst van vrienden en familie ook gelukt, maar ik vond zelf de uitvaartmaatschappij niet echt meewerken. Wel kon alles op onze manier, dat was erg prettig. Hadden een kistje in de vorm van een ei waar wel hem zelf in hebben gelegd met zijn knuffels en wat persoonlijke briefjes en kaartjes. Daarna kwam iedereen die dat wilde een boodschap op zijn ei zetten. Helemaal vol stond hij. Bij het graf heeft iedereen ballonnen opgelaten. Het was een mooie, rustige dag. Misschien ook omdat we wisten dat hij "moest" gaan.

Het jongetje van onze tweede tweeling heeft dezelfde darmontsteking waarmee het bij Quinten allemaal is begonnen. Dus de paralellen gaan ons wat te ver. Gelukkig is dat met een sisser afgelopen, hij is wel erg ziek geweest, maar na een periode van twee maanden in het ziekenhuis is hij nu gelukkig thuis.

Maar de scheidslijn tussen geluk en verdriet is bijzonder dun. Wij zijn dankbaar voor wat ons is toegekomen en kunnen goed genieten van alledaagse dingen in het leven. Zijn wel een paar keer naar een praatgroep geweest in het ziekenhuis, maar daar zaten een paar mensen bij die zichzelf omwentelden in verdriet en misère. Wij waren daar niet mee geholpen. Met alle respect, iedereen heeft zijn of haar eigen manier van verwerken en soms vragen wij ons af of wij het op de juist emanier doen. Ik heb geen idee, maar wij voelen ons er prettig bij. Natuurlijk zijn er slechte momenten, maar ook drie kindertjes die onze zorg nu nodig zijn. En Quinten is er altijd bij, in mijn portemonnee, zijn foto tussen alle andere babyfoto's, zijn naambordje, een knuffel. Maar neit zijn stoel, zijn bordje, zijn slapje, zijn flesjes. Dat doet zeer, elke dag. Maar de enige weg gaat vooruit en dat proberen we te doen, zo goed en kwaad als dat gaat.

@MarMar, mooi gedicht O+
pi_92897069
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef Reintji het volgende:

[..]

beleefd knipje i.v.m lengte quote>8
Maar de scheidslijn tussen geluk en verdriet is bijzonder dun. Wij zijn dankbaar voor wat ons is toegekomen en kunnen goed genieten van alledaagse dingen in het leven. Zijn wel een paar keer naar een praatgroep geweest in het ziekenhuis, maar daar zaten een paar mensen bij die zichzelf omwentelden in verdriet en misère. Wij waren daar niet mee geholpen. Met alle respect, iedereen heeft zijn of haar eigen manier van verwerken en soms vragen wij ons af of wij het op de juiste manier doen. Ik heb geen idee, maar wij voelen ons er prettig bij. Natuurlijk zijn er slechte momenten, maar ook drie kindertjes die onze zorg nu nodig zijn.
8<knip>8

Reintji een ding wil ik je wel mee geven, er is geen 'goede' manier zoals er ook geen 'foute' manier is, er is eigenlijk maar een manier ,die geef je zelf al, en dat is jullie manier die voor jullie goed moet voelen, en wat je omgeving er van denkt... dat is hun pakkie an.
(uitvaart klinkt inderdaad heel bijzonder en mooi, respect daarvoor natuurlijk)
Gewoon n stuiterballetje
pi_93007846
Simmu :*
pi_93009554

en wow, alweer een jaar geleden..
pi_93010100
:* Simmu
pi_93011303
pi_93011499
reintji, hier een voorbeeldje van "niet goed of fout maar gewoon hoe wij dingen willen doen": we vieren vandaag helemaal niks. we wilden ravi's verjaardag onbeladen kunnen vieren, dus we vieren het pas eind april rond de oorspronkelijke uitgerekende datum :6

ik ben de afgelopen week zelf er vandoor gegaan richting een huisje omdat ik ook al geen zin had in alle "toen lag ik in het ziekenhuis aan de ect's en toen...en toen..." en vandaag doen we helemaal niks bijzonders. gewoon lekker tuttebellen met de kinders, lekker worstebroodjes eten en voor vanavond hebben we een roseetje. rose rose ollee *O*

tis gewoon allemaal nog erg beladen en vers en ik wil dat niet. iedereen doet zo droevig en dat irriteert de takkepest uit me, want het is vandaag niet zo droevig als sommigen het doen voorkomen. ravi en kiro werden een jaar geleden geboren en er was reden tot hoop! dat wil ik herinneren. niet een kudde snotterende anderen die te beroerd zijn om zich te voegen naar onze wensen }:|

dus dit jaar vieren we ravi's verjaardag eind april :P ik vermoed dat we alle volgende jaren gewoon ravi en kiro's verjaardag gewoon samen vieren, maar nu nog even niet. vandaag mag ravi gewoon nog even lekker de 10 maanden oude baby zijn die hij feitelijk is *O*
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:00:23 #77
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_93015158
Simmu, van harte en :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_93016880
Jemig Simmu. Je bent geweldig :Y
pi_93017057
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 19 februari 2011 @ 17:29:14 #80
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_93018010
Goed aangepakt, Simmu! Zowel het weggaan voor een weekje als de datum-truc. :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_93019155
Simmu je bent een top wijf en in april feliciteer ik je ! _O_
pi_93025505
Simmu ^O^ O+ helemaal super!!!
pi_93026700
Kiro en Ravi's verjaardag zal altijd de dag blijven dat jullie ze mochten verwelkomen in deze wereld, een speciale dag met een lach en een traan. Fijn dat jullie ontspanning hebben gezocht.

Ik kan de knuffelsmiley niet zo vinden, maar die krijg je van me.
  maandag 21 maart 2011 @ 07:04:18 #84
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_94408106
Een paar maanden geleden kreeg ik door Oxymoron het onderstaande gedicht toegestuurd.
Ik was er zo van onder de indruk, ik vond het zo mooi, dat ik het wékenlang aan niemand anders heb laten lezen, omdat ik er eerst alleen van wilde genieten.

21.03.2006 - 21.03.2011
Omdat het 5 jaar geleden is dat Danyel gestorven is, wilde ik dit jaar iets speciaals doen of maken om bij deze speciale datum stil te staan.
Ik heb aan snoopy gevraagd of zij bij het gedicht van Oxymoron een mooie layout wilde maken, zodat ik het geheel als schilderijtje kon laten afdrukken. Snoopy heeft er iets fantastisch van gemaakt, hieronder het resultaat.

Oxy, nogmaals heel erg bedankt. Nog elke keer als ik je gedicht lees raakt het me (op een fijne manier). :*
Snoopy, grazie mille. Il pranzo è grande! :*

... ♥ ik mis je ♥
pi_94408120
:'( wat mooi ! Phluphy... 5 jaar maar het lijkt gisteren. Heel veel -tja wat eigenlijk, sterkte ? kracht ? in elk geval een dag waarop wij aan jullie denken.

Danyel geniet op je mooie plekje daar boven.

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 maart 2011 @ 07:23:00 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94408186
Wat een prachtig gedicht O+ Heel erg mooi, Oxy weet het zo goed te verwoorden O+

Voor Danyel en iedereen die van hem houdt

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 21 maart 2011 @ 08:22:11 #87
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_94408759
Wat een bijzonder en bijzonder mooi gedicht. O+
Phluphy, een dikke knuffel van mij. :*

maandag 21 maart 2011 @ 08:31:10 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94408894
Phluph en Jeroen, 5 jaar alweer... :*

pi_94408904
Pluphy, 5 jaar alweer.. :*
pi_94409400
wat prachtig phluphy en maaksters O+
pi_94409435
Lieve Phluphje en Jeroen, het is een prachtige dag vandaag. Ik denk aan jullie :*

maandag 21 maart 2011 @ 09:10:49 #92
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94409476
Phluphy :*
Wat een ontroerend gedicht van Oxy. En de layout van Snoopy maakt het helemaal af. Dat er zo veel bijzondere mensen op Fok zijn, daar word ik echt blij van.
En Danyel is ook één van die bijzondere mensen die we hier hebben mogen verwelkomen.

Voor jou Danyel en voor alle mensen om je heen :*

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 maart 2011 @ 09:12:45 #93
1762 YPPY
Yppiaans
pi_94409515
Je had gelijk fluf, terecht een prachtig gedicht. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_94409527
Phluphy 5 jaar alweer :*
Mooi gedicht en mooi gemaakt door snoopy. :*
pi_94409712

Alweer vijf jaar! Prachtig gedicht en inderdaad mooi gemaakt.
  maandag 21 maart 2011 @ 09:35:51 #96
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94409871
Wat een prachtig gedicht. een klein monumentje voor deze dag.

Voor jullie. :*

Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 21 maart 2011 @ 09:43:32 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_94410057
Pluph :*
  maandag 21 maart 2011 @ 12:26:09 #98
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_94414814
Phluphy, ik ben tot tranen toe geroerd. Het prachtige gedicht van Oxy, het schilderij wat Snoopy ervan gemaakt heeft. Maar vooral door jullie mooie zoon, die jullie 5 jaar na dato nog zoveel moois laat voelen. Ik denk aan jullie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 21 maart 2011 @ 12:30:07 #99
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_94414942
Mooie woorden voor een mooie zoon zijn al geschreven. Ik kan er niets aan toevoegen.
Lieve Phluphy en lieve Jeroen, we denken aan jullie en vooral een Danyel. Vandaag een beetje meer.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_94415647

Prachtig verwoord.
pi_94416106
5 jaar geleden alweer (:
Phluphy en Jeroen sterkte vandaag
  Licht Ontvlambaar maandag 21 maart 2011 @ 14:23:57 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94419089
Danyel... waar blijft de tijd :*

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94421097
Pluph en Jeroen :*

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_94423892
Wat een prachtig, indrukwekkend gedicht. Het raakt mij ook heel erg. Mooi gemaakt door beide dames.

Lieve lieve lieve Esther en Jeroen.
Lente, hè? Dat zonnetje, dat kriebeltje. Dat heeft 'ie toch maar voor altijd aan zich vastgeknoopt. En aan jullie. Alle liefs van mij. X
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 16:22:34 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_94424232
Fluf.. :*
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_94426536
5 jaar alweer, tjonge... :*

Mooi gedicht door Oxy
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 17:20:13 #107
37843 lady-wrb
kortaf
  Jubileum moderator maandag 21 maart 2011 @ 19:50:06 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_94434846
Ik moest zovaak aan jullie denken vandaag, en nu bij het gedicht van Oxy schieten de tranen in mijn ogen.
Lieve Fluf en Jeroen, niet te bevatten dat het alweer 5 jaar is....

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 21 maart 2011 @ 19:51:43 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94434952
Phluphke... en man :*

Dag Danyel! :W Grote knul! O+ :*

Complimenten aan Oxy en Snoop.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:57:47 #110
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94435319
Ooh Danyel... vijf jaar, het is ongelooflijk. Je hebt veel teweeg gebracht. Wat is het mooi dat je er bent geweest, ik moet nog zoveel aan jou denken, jij bijzonder ventje...

Phluphy en familie, ik hoop dat jullie deze dag op een mooie manier zijn doorgekomen.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:21:29 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_94441484
X
  maandag 21 maart 2011 @ 21:55:36 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94444215
Voor Danyel :*

Esther en Jeroen :*
En werkelijk een pracht gedicht!!!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:26:33 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94454780
quote:
17s.gif Op maandag 21 maart 2011 07:04 schreef phluphy het volgende:
Een paar maanden geleden kreeg ik door Oxymoron het onderstaande gedicht toegestuurd.
Ik was er zo van onder de indruk, ik vond het zo mooi, dat ik het wékenlang aan niemand anders heb laten lezen, omdat ik er eerst alleen van wilde genieten.

21.03.2006 - 21.03.2011
Omdat het 5 jaar geleden is dat Danyel gestorven is, wilde ik dit jaar iets speciaals doen of maken om bij deze speciale datum stil te staan.
Ik heb aan snoopy gevraagd of zij bij het gedicht van Oxymoron een mooie layout wilde maken, zodat ik het geheel als schilderijtje kon laten afdrukken. Snoopy heeft er iets fantastisch van gemaakt, hieronder het resultaat.

Oxy, nogmaals heel erg bedankt. Nog elke keer als ik je gedicht lees raakt het me (op een fijne manier). :*
Snoopy, grazie mille. Il pranzo è grande! :*

[ afbeelding ]
wat prachtig!! raakt direct in 't hart!
net als Danyel en wat je over hem schreef/schrijft, phluph. fijn dat jullie hem zo mooi gedenken.
in de haak.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 06:27:07 #115
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_94456284
Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden en mooie groene bloemen. :*
Het was een fijne dag gisteren.
En het schilderijtje/gedicht heeft al voor heel wat beroering gezorgd, in de goede zin des woords!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:33:08 #116
593 sjak
Juffie Bloem
pi_94573921
Goed om te horen dat het een fijne dag was maandag phluphy. Jullie gingen door mijn hoofd! Ik heb gebeden dat de zon prachtig scheen op zijn groene bloem. Ach weet je, sommige mensen blijven in gedachten altijd hier. Dat is het mooie van Danyel, hij heeft zoveel mensen geraakt. Maar dat kan volgens mij ook niet anders met zo'n bijzondere moeder (en vader vast ook maar die ken ik alleen van verhalen).
Lekker douchen!
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:12:23 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94828103
Ik moest huilen en aan ouders van engeltjes denken toen ik dit berichtje las in het plaatselijk krantje:

Ik wil roepen, maar je hoort me niet
wilde je zien lachen, maar je lachte niet
wilde je zien huilen, maar je huilde niet

Nu huilen wij....

geboorte- en tegelijkertijd overlijdensaankondiging van een meisje een straat verderop
pi_94829143
pfff, ;(
  woensdag 27 april 2011 @ 14:35:21 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96044064
21 maand en 3 dagen <--- dit spookt al sinds de kerst door m'n hoofd, afentoe heel heftig, soms ook sluimerend.
Zo ook ineens weer hartkloppingen, duizelingen, slecht slapen, onrustig zijn.
Roy die in veel opzichten op zijn broer lijkt, vooral in de ontwikkeling.
En toen 28 dec de schrik epileptische aanval van Roy een heftige ambulance erbij en 2 weken in gent spannende tijden.
Gelukkig is het tot zover allemaal goed gekomen, maar nu halverwege mei weten we meer hoe het met Roy gaat.
Maar dat is ook de leeftijd dat Roy Thijs voorbij steekt, m'n jongste word dan ineens de oudste.
En nu we naderen de 21 maanden en ik ben niet te genieten, ik ben weer angstig, ben nerveus.

Pffff mag het aub ergens juli zijn zodat we weer "normaal"verder kunnen gaan
pi_96044349
:* Bar

Ik weet niks zinnigs te zeggen, maar wat een enorm moeilijke periode moet het voor je zijn :*
  woensdag 27 april 2011 @ 15:04:52 #121
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96045336
Och Bar... geen idee hoe dit voor jou moet zijn, ik kan het alleen een klein beetje invullen en dat is al zeer pijnlijk. Voor jou moet het nog vele malen erger zijn.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 15:18:42 #122
5428 crew  miss_sly
pi_96045935
Bar :* wat lijkt me dat vreselijk moeilijk, ik kan me er gelukkig geen voorstelling van maken. Dat deze tijd maar snel voorbij mag gaan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 27 april 2011 @ 15:31:08 #123
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96046473
Ik begrijp je angst ontzettend goed Bar, en ik wou dat ik de kalender een paar maanden voor je vooruit kon zetten zodat je verder kan. Helaas kan ik dat niet, maar ik kan je wel een dikke virtuele knuffel geven en meehopen dat alles goed komt :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_96047367
Bar :*
pi_96047863
het lijkt me enorm moeilijk bar ;(
*knufs*
  woensdag 27 april 2011 @ 16:16:13 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96048316
barrie ;( het lijkt me ook doodeng, deze periode. en 't zal wel altijd raar blijven, dat je tweede zoon je eerste 'voorbij gegroeid' is. maar ik hoop van harte dat hij dat nog lang zal bijven doen! :*
in de haak.
pi_96048867
Bar, niet zo raar dat het je nu weer zo aangrijpt, het lijkt me zo ongrijpbaar en eng.
Ik kan ook niet de klok vooruit zetten, maar een knuffel geven kan ik wel :*
pi_96058069
pi_96063679
Bar , ik weet niet hoe ik het verdiet, de pijn en alles wat je voelt kan 'verlichten' maar ik wil even laten weten dat ik aan je denk :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:37:52 #130
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96349427
Niet zal ik straks om 20:00 2 minuten stil zijn voor alle oorlogs-slachtoffers, maar ook voor alle engeltjes van dit topic :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_96355269
dat gedichtje... :'(

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:05:29 #132
164988 SoaringCondor
pi_97827592
Simmu,Sangdrax en gezin,

Een jaar alweer zonder Kiro,wat gaat dat snel he.
Namens mij en Nathalie heel veel sterkte vandaag!.
We denken aan jullie.

Groetjes Marco (soaringcondor),en Nathalie
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
pi_97827800

Simmu, Sangdrax, Ravi en Selene in gedachten zijn wij vandaag bij jullie en jullie prachtige zoon en broertje Kiro O+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:21:38 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97828196
Al weer een jaar voorbij...

Ik denk aan jullie vandaag.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:22:39 #135
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97828206
Jeetje een jaar ... Nog zo vers.. :*
pi_97828619
Alweer een jaar? Jeetje.

:* :* Voor jullie
pi_97828937
Jaren vliegen zomaar voorbij.. :*
pi_97836982
Simmu!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:09:47 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97837662
Simmu en sangdrax; ook ik denk aan jullie... een jaar alweer.
En ik heb diep respect hoe je erin staat; hoe je die maanden met de 2 mannen koestert; en hoe je geniet van Selene en Ravi.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97839273
hoi allemaal. bedankt. het leek ons niks om de hele dag thuis te zitten, dus we hebben de kinders maar naar ballorig gesleept vanochtend ;) er gaat zo ontzettend veel door mijn hoofd de laatste dagen. ik drijf maar zo'n beetje mee met wat is

pi_97839555
Simmu. Meedrijven is af en toe het beste wat je kunt doen. Hopelijk laat je je ook wat wiegen op golven van herinneringen. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97839890
Simmu, soms is meedrijven ook gewoon even dat wat het nu is :*.
pi_97841484
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:59:20 #144
274310 agenda
altijd vol!
pi_97841839
Simmu sangdrax selene en ravi :*
pi_97842671
Simmu, Sandrax, Selene en Ravi, alweer een jaar is voorbij sinds het afscheid van jullie mooie lieve Kiro... Sterkte, niet alleen vandaag maar vooraltijd is hij in jullie harten. :*
pi_97846336
Ik hoor nu ook (helaas) in dit topic. Ik wil graag mijn verhaal hier vertellen;

Op Tweede Kerstdag 2010 deed ik een zwangerschapstest en hij was positief!! Ik kon mijn geluk niet op; na jaren wachten totdat Z. (mijn man) 'om' was, eindelijk zwanger! NIet langer fantaseren over 'ooit' maar het was echt! Op 1 september 2011 zou ik uitgerekend zijn.
Mijn zwangerschap verliep super, helemaal volgens het boekje; afgezien van de moeheid in het begin was er niets bijzonders. De 20-weken echo was goed; we zouden een zoon krijgen! Een zoon en ik dacht nog wel een meisje! Dat was even wennen, maar eenmaal aan het idee gewend kon ik mijn geluk niet op en Z. ook niet. Hij moest enorm wennen aan het het idee dat we een kindje zouden krijgen, maar kreeg steeds meer gevoel erbij en was ook supertrots.
Ik had een enorme mooie buik, vol trots liep ik ermee rond.
En toen ik de baby begon te voelen was het helemaal te gek. Wat genoot ik van zijn schopjes en bewegingen. Iedere keer als Z. zijn hand op mijn buik legde stopte hij met schoppen. We zeiden tegen elkaar; 'zo klein en nu al zijn pa voor de gek houden'.
Zo langzamerhand waren we de uitzetlijst bij elkaar aan het sprokkelen, een ledikantje gekocht, een kinderwagen enz.
Ik was al aan het aftellen; nog 10 weekjes werken en ik zou verlof hebben.

En toen werd het woensdag 1 juni 2011...
's Ochtends op mijn werk realiseerde ik me ineens dat ik de baby al een hele tijd niet had gevoeld. De laatste keer was dinsdagmiddag. Toen ik me dat realiseerde schrok ik wel een beetje.
Dus toch maar de verloskundige gebeld; ik dacht nog 'als ze maar niet denken dat ik een aansteller ben ofzo'.
Ik mocht en halfuurtje later komen om het hartje te luisteren. Zo gezegd, zo gedaan. Ik zei nog tegen mijn collega's 'nou, tot zo!' en daar ging ik.
De verloskundige kon geen hartje vinden; ze hoorde wel wat, maar dat leek mijn hartslag. Toen ze zei 'we stoppen ermee, we gaan naar het ziekenhuis', begon ik te trillen.
Ze vroeg of mijn man wist dat ik hier was, maar ik zei dat ik hem niet ongerust wilde maken. Ik moest hem bellen en hij moest ook naar het ziekenhuis komen.

De verloskundige en ik gingen toen naar het ziekenhuis, ze wilde geen CTG, maar meteen een echo zei ze. Onderweg praatten we over koetjes en kalfjes en ik moest mijn werk bellen om te zeggen dat ik die middag niet meer terug zou komen. Ze zei: 'ook al krijg je goed nieuws, dan ga je ook niet meer werken'.

In het ziekenhuis kwam al snel de gyneacoloog en die maakte een echo. Daarop zag ik niets bewegen. Ze liet het hartje nog horen; dat geluid vergeet ik nooit meer. 3x klopte het, heel, heel erg langzaam. Ze zei iets over terminale bradycardie en een keizersnede.
Ik dacht nog; 'maar ik heb niks bij me, we hebben nog geen maxi cosi'.

Toen kwam ze terug en zei dat ze ons voor de keuze stelde; niets doen of een spoedkeizersnede met een kleine kans voor de baby. Ik vroeg; heeft hij het zwaar? Ja, was het antwoord. We kozen de spoedkeizersnede. Ze zei nog iets van litteken en eventuele complicaties bij een volgende zwangerschap. Ik zei nog 'kan me niets schelen, haal mijn kind.'

Binnen een paar minuten werd ik in een bed over de gangen naar de OK gesjeesd. Daar stonden wel 25 mensen. Ik zei nog; 'nou wel spectaculair voor mijn eerste operatie'.
Binnen een paar minuten werd de baby gehaald; ik voelde nog wel het begin van de keizersnede (eng rotgevoel). Ik hoorde ook de hele tijd '1,2,3, blaas'. Wat later realiseerde ik me dat ze aan het reanimeren waren. Dat duurde maar en om 15.07 uur zijn ze gestopt met reanimeren.

Ik kreeg mijn baby in mijn armen. David, zei ik. Hij heet David.

Hij was mooi; heel klein maar helemaal puntgaaf met zwarte haartjes. Hij woog 770 gram.

Morgen begraven we ons lieve kindje. Het doet zo'n pijn, alsof mijn hart uit mijn lichaam is gerukt en op de grond is gegooid. Alsof er daarna nog iemand op staat te stampen. Mijn hart is gebroken, mijn buik is zo leeg.

Op het kaartje hebben we het volgende gedicht geschreven;

Onvoldragen
waren de dagen
van dit leven
in de moederschoot geweven

Onverwachts
voordat je je reis
op aarde begon
ben je teruggekeerd
naar de Bron van alle leven
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_97846536
Simmu, al weer een jaar voorbij.. :*

Oh LeNeHe, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik moest huilen om je verhaal. Heel veel sterkte! Ik denk aan jullie morgen en zal een kaarsje branden. :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:51:18 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97846722
Simmu. :*

LeNeHe, je verhaal is hartverscheurend. Wat een verdriet. :'( Heel veel sterkte! ;( :*
pi_97846936
sterkte morgen LeNeHe :'(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:22:42 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97848045
Jeetje... Je verhaal grijpt me enorm! Sterkte morgen.
Wat moet je zeggen als er geen woorden voor zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:32:13 #151
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97848577

LeNeHe :'( je gedichtje heel mooi en heel veel sterkte morgen :*
Be happy with the little things in life
pi_97848683
Oh Lenehe :'(

Heel veel sterkte :* :*
pi_97848847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef Ticootje het volgende:

Wat moet je zeggen als er geen woorden voor zijn?
Dat.

Lieve LeNeHe..heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:46:37 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97849343
Simmu, Sandrax heel veel sterkte vandaag :*

Lenehe... ik weet niets te zeggen.
Weet dat ik aan jullie denk morgen :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 juni 2011 @ 18:52:57 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97849705
LeNeHE ;( wat schrijf je mooi en open over je verdiet .. verder sluit ik me bij Tico aan
heel veel sterkte morgen :*

Simmu en geizn :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:00:24 #156
190853 RockabeIIa
pi_97850149
Het is zo verdrietig en zo oneerlijk allemaal.

Simmu & sandrax... :*

Lenehe, heel veel sterkte morgen. Ook voor je man. Een prachtig gedicht maar ongelooflijk zwaar.
pi_97851042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Spuuglokje het volgende:
LeNeHe, je verhaal is hartverscheurend. Wat een verdriet. :'( Heel veel sterkte! ;( :*
Precies wat spuuglokje zegt :'(
Heel veel sterkte voor jullie beide
pi_97851487
Simmu en Sangdrax alweer een jaar. Het voelt zelfs voor mij alsof het gisteren was.... :*

LeNeHe, wat een vreselijk verhaal. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je voelen. Heel veel sterkte morgen. :* En wat een prachtig gedichtje voor jullie kleine mooie David. O+
pi_97851912
Jeetje lehene, ik zit echt hardop jankend hier op de bank. Ik kan me (en wil misschien ook) jullie verdriet niet voorstellen. Prachtig is het gedicht wat voor jullie David op zijn kaartje staat. Veel sterkte morgen, maar ook daarna met het doormaken van dit verlies... :'(
pi_97852267
Lenehe en Z. heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Ontzettend aangrijpend :'( :'( :'(
Echt een nachtmerrie. Dapper dat je er zo open over kunt schrijven. Ik zal morgen aan jullie denken.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:59:34 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97853638
LeNeHe, ook ik heb tranen in mijn ogen van je aangrijpende verhaal en mooie gedicht. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en kracht voor morgen.
pi_97854050
Sang, Sim, Selene en Ravi, heel veel sterkte vandaag!

En LeHeNe..... sterkte.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:13:03 #163
95408 Incantrix
pi_97854444
Simmu, Sangdrax, Ravi, Selene.. Een jaar? Als de dag van gisteren ligt het nog in mijn geheugen. Ik denk aan jullie lieve Kiro :*

Mijn hemel, LeNeHe, wat verschrikkelijk, wat een enorme schok, opnieuw, te lezen wat jullie hebben meegemaakt :'( heel, heel veel sterkte, ik wens jullie kracht om morgen door te komen, maar ook de rest van de dagen. Woorden schieten tekort.. :*
3!
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 20:14:30 #164
236264 crew  capricia
pi_97854532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Incantrix het volgende:
Simmu, Sangdrax, Ravi, Selene.. Een jaar? Als de dag van gisteren ligt het nog in mijn geheugen. Ik denk aan jullie lieve Kiro :*

Mijn hemel, LeNeHe, wat verschrikkelijk, wat een enorme schok, opnieuw, te lezen wat jullie hebben meegemaakt :'( heel, heel veel sterkte, ik wens jullie kracht om morgen door te komen, maar ook de rest van de dagen. Woorden schieten tekort.. :*
heel heftig allemaal om te lezen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 20:19:18 #165
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 20:20:10 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97854863
LeNeHe ik heb er geen woorden voor.
wat zal jij je in een foute film voelen :'(
heel veel sterkte voor jullie
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:29:23 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_97855425

Lenehe, heel veel sterkte morgen. Je zoon heeft een prachtige naam gekregen. Zijn naam betekent geliefd. En dat is hij, en dat zal hij altijd blijven. Jouw mooi David.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:32:30 #168
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97855629
Simmu, Sangdrax, Selene en Ravi alweer een jaar voorbij? Het is nog als de dag van gister in mijn herinnering. Knuffels

LeNeHe en Z. heel veel sterkte morgen en de tijd daarna. Er wordt hier aan jullie gedacht morgen en zal David meenemen in mijn gedachte.

Zijn naam betekend geliefde, lieveling, vriend met andere woorden jullie David is jullie allergrootste lieveling en de liefde van jullie leven.
pi_97856317
LeNeHe, heel veel sterkte. Wat heftig zeg... :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:53:33 #170
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97857293

LeNeHe wat een enorm verdriet :'( Heel, heel veel sterkte voor nu, morgen en alle andere dagen! :* Ik zit met tranen in mn ogen, een brok in mn keel, wat jullie doormaken...met geen woorden te beschrijven ;(
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:59:49 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97857807
LeNeHe; ik ben totaal onder de indruk va je verhaal. wat vreselijk hoe je dit hebt moeten meemaken, dat er zo abrupt een einde is gekomen aan je zwangerschap, en je kleine David niet langer bij he hebt mogen dragen/hebben... ik wens jullie heel veel sterkte morgen. :* ;(
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:59:50 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_97857809
Simmu en Sangdrax, alweer een jaar geleden... Veel sterkte morgen. (en eigenlijk iedere dag. Wat zullen jullie Kiro missen. :*

LeNeHe, nog zo middenin al het geweld. Je hart, zo op straat. Veel sterkte morgen. Zoals hierboven al gezegd, hartverscheurend. Een moeder hoort niet met lege handen. :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:03:36 #173
640 snoopy
peanuts
pi_97858062
LeNeHe, wat vreselijk verdrietig en onwerkelijk dit. Heel veel sterkte morgen en daarna.

dinsdag 7 juni 2011 @ 21:12:54 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97858698
LeNeHe... de tranen staan in mijn ogen...
Wat een enorm groot en oneerlijk verdriet...

Heel, heel veel sterkte morgen en voor nog lang daarna... :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:21:36 #175
37150 livelink
pi_97859205
LeHeNe, ik vind het zo erg voor jullie dat jullie niet de kans hebben gekregen om David beter te leren kennen :'(

Heel veel sterkte!

Simmu, alweer een jaar geleden. Het verlies lijkt nog zo pril en is natuurlijk ook nog zo pril :*
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 21:26:59 #176
5428 crew  miss_sly
pi_97859504
LeNeHe, wat een vreselijk verdriet. Je verhaal klinkt zo liefdevol, maar ow wat een enorm gemis moet dit zijn. Heel veel sterkte morgen en alle dagen erna!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:45:21 #177
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97860687
LeNeHe, wat afgrijselijk.... :'( Mijn hemel...
Sterkte. Hopelijk vinden jullie veel steun, liefde en kracht bij elkaar en jullie vrienden/familie om met het verlies van jullie zoon David om te leren gaan. Dat lijkt me een haast onmogelijke opgave. :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:46:02 #178
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97860726
Och Simmu, alweer een jaar verder... :*
Dag Kiro! :W O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 07:39:55 #179
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_97875208
Sterkte vandaag (en morgen en 4-ever....) LeNeHe! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_97875428
pff alle moed en kracht toegewenst vandaag LeNeHe.
pi_97875550
Heel veel sterkte vandaag LeNeHe
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_97875594
:'( LeNeHe, wat een hartverscheurend verhaal. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen vandaag en de komende tijd.

Tranen in mijn ogen als ik ondertussen naar mijn meisjes op de bank kijk...wat een groot goed; twee gezonde dames.

Simmu, jij en je gezin ook heel veel sterkte toegewenst in deze ongetwijfeld moeilijke tijd. :*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:31:18 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97875600
;( enorm veel sterkte voor nu en alle dagen..
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:50:08 #184
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97875828
LeNeHe jullie hebben er nu niet veel van maar hier brand al een kaarsje voor jullie mannetje... Sterkte voor straks nogmaals.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:02:35 #185
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97876051
Wat hartverscheurend, jullie verhaal LeNeHe. :'( Heel veel sterkte voor vandaag en alle dagen erna. Jullie zoon heeft vele harten geraakt. Hopelijk kan het iets van steun zijn. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:17:58 #186
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97876283
oh LeNeHe, wat verschrikkelijk dat een zo voorspoedig verlopende zwangerschap zo plotsklaps kan omslaan in deze nachtmerrie... heel veel sterkte met 't verwerken van deze schok en dit grote verlies. hopelijk kunnen jullie elkaar hierin tot steun zijn. een hele mooie naam heeft jullie jongetje gekregen. O+ veel sterkte! :*

simmu, is 't echt alweer een heel jaar geleden... jullie ook sterkte gewenst!
in de haak.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:05:29 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97877317
LeNeHe, het is vandaag alweer 10 jaar geleden dat Maaike, de oudste dochter van vrienden van mij, met 28 weken zwangerschap tijdens de bevalling overleed. Ik zal het verdriet op het gezicht van haar papa, mijn peuterspeelzaal-vriendje, nooit meer vergeten, het ging, en gaat soms nog, door merg en been.
Ik heb haar ouders vanmorgen een dikke kus gestuurd en ingedachten en hier doe ik hetzelfde voor jou.

Kus
BE
pi_97877500
LeNeHE :*
pi_97877537
och LeNeHe, :'(
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:15:28 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97877565
Lieve mama,Lieve Papa laat jullie tranen
niet langer vallen in jullie schoot
misschien word ik niet zoals
jullie ooit verwachtte groot
maar ik ben mijn vlieger achterna
naar waar bloemen mij omringen
en vlinders met hun vleugels
de mooiste liedjes voor mij zingen...

Lieve mama,Lieve Papa ook al lijk ik ver
ik hou jullie in de gaten
want jullie, mijn lieve mama,Lieve Papa
kan ik nooit verlaten
Ik zweef nu als een engel
bij jullie dag en nacht
en als jullie 's avonds slapen gaan
kus ik jullie wangen zacht

Lieve mama,Lieve Papa ik vlieg nu
voorbij de zonnestralen
en als jij ooit jullie ogen sluiten
kom ik mijn mama en papa halen...
Ik zal jullie brengen naar mijn paradijs
vol vliegers groot en klein
en vanaf dat moment
zullen we weer samen zijn

Lieve nehehe en man ik wens jullie vanaf hier heel veel sterkte nu en voor later :*
pi_97877648
Lieve Nehehe, wat een groot verdriet en gemis, jullie mooie zoon David. :'(
Heel veel sterkte vandaag en later. :*
  Jubileum moderator woensdag 8 juni 2011 @ 12:13:45 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_97881617
LeNeHe heel veel sterkte, vandaag en alle dagen hierna.... ik heb met kippenvel je verhaal hier gelezen en het heeft me ongelooflijk diep geraakt.... sterkte! :*
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 12:26:39 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97882106
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef _Bar_ het volgende:
Lieve mama,Lieve Papa laat jullie tranen
niet langer vallen in jullie schoot
misschien word ik niet zoals
jullie ooit verwachtte groot
maar ik ben mijn vlieger achterna
naar waar bloemen mij omringen
en vlinders met hun vleugels
de mooiste liedjes voor mij zingen...

Lieve mama,Lieve Papa ook al lijk ik ver
ik hou jullie in de gaten
want jullie, mijn lieve mama,Lieve Papa
kan ik nooit verlaten
Ik zweef nu als een engel
bij jullie dag en nacht
en als jullie 's avonds slapen gaan
kus ik jullie wangen zacht

Lieve mama,Lieve Papa ik vlieg nu
voorbij de zonnestralen
en als jij ooit jullie ogen sluiten
kom ik mijn mama en papa halen...
Ik zal jullie brengen naar mijn paradijs
vol vliegers groot en klein
en vanaf dat moment
zullen we weer samen zijn

Lieve nehehe en man ik wens jullie vanaf hier heel veel sterkte nu en voor later :*
*kippenvel*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_97884830
LeNeHe, wat een afgrijselijk verhaal. Dat dat echt gebeurd is, bij jou, dat is haast niet te bevatten. Heel veel sterkte vandaag met het begraven van jullie zoon David, die had moeten leven.

Sugar schreef ooit een gedichtje voor het overleden kind van maffemuts en plaatste dat hier in het Engeltjestopic. Ik moet daar nog vaak aan denken als ik iets hoor, zie of lees over overleden kindjes. Daarom plaats ik het hier nog een keer.

Kindje niet

Je vrindje, je kindje
Je baby, je kind
Klein en echt
Groot gevecht
Daarbinnen
In jou
En buiten verdriet

Het dreunt:
Kindje niet
Kindje niet
Kindje niet
Voor altijd: niet
Te groot verdriet
pi_97885447

Lenehe heel veel sterkte :*
pi_97885449
LeNeHe...van een prachtige droom in een verschrikkelijke nachtmerrie.. Heel veel kracht vandaag, voor de toekomst heel veel lieve mensen om jullie heen die jullie helpen bij het dragen van dit enorme verlies.

woensdag 8 juni 2011 @ 14:05:22 #197
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_97885796
Simmu, wat is het jaar omgevlogen. En nu is "dat eerste jaar" voorbij, ik vond dat wel een omslag. Net alsof je niet meer kan praten over "vorig jaar" en dat het daardoor langer lijkt. Of dat het daardoor langer zou moeten lijken, hoewel dat niet met je gevoel overeenkomt.
Beetje warrig uitgelegd misschien, maar ik herinner me dat gevoel nog erg goed. Veel sterkte! :*

LeNeHe, wat een nachtmerrie. ;( Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en kracht.
... ♥ ik mis je ♥
pi_97885915
och. op het moment is er gewoonweg niet veel ruimte voor ons ;(
we hadden gister de telefoons uitgezet (dat ook aangekondigd overigens) en dat hebben we al moeten bekopen. ik ben zo vreselijk boos. er wordt veel te veel van ons geeist en zo langzamerhand is het bij ons op aan het raken. ik ben het allemaal echt heel heel heel erg vreselijk afschuwelijk meer dan spuugzat aan het worden. dat mensen ons respecteren in ons verdriet en niet steeds shit afdwingen (Of dat proberen via de meest idiote slinkse kuttige klotemanieren)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:10:14 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_97885993
simmu :*

Je weet me te vinden als je een keer wilt uitrazen he :)

LeNeHe, wellicht is het al achter de rug vandaag en voel je nu pas die enorme leegte, misschien moet je dat moeilijke moment nog ondergaan. Hoe dan ook heel veel sterkte.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:14:07 #200
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97886168
pi_97886377
LeNeHe... :* Alles is al gezegt..Geen woorden, alleen tranen.
Sterkte, kracht en liefde voor elkaar!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:49:12 #202
274310 agenda
altijd vol!
pi_97887627
LeNeHe heel veel sterkte.
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:40:29 #203
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_97897592
Sorry, ik kon hier niet gelijk reageren...
LeNeHe en Z. Heel veel sterkte en kracht toegewenst, niet alleen voor nu, maar ook voor straks en de momenten dat jullie het nodig hebben :*

En Simmu en co. Jullie ook van harte met de (engelen)verjaardag van jullie schatten.
Gewoon n stuiterballetje
pi_97898764
LeNeHe, nogmaals heel veel sterkte met jullie verlies. Het gedichtje is prachtig, je hebt gedaan wat je had kunnen doen om je kleine man een kans te geven, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik hoop dat je in je omgeving de steun kan vinden die je nodig hebt en de kracht vindt om door te gaan.

Simmu, een jaar geleden alweer... Wat verschrikkelijk dat mensen jullie de ruimte niet kunnen geven om alles te verwerken...
pi_97902920
Ik krijg weer kippenvel van je verhaal LeNeHe! Wat vreselijk! Heel, heel veel sterkte!! :*
pi_97909644
LeNeHe en Z mijn gedachten waren vandaag bij jullie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
pi_97910948
LeNeHe, wat een nachtmerrie ;(
Een brok in mn keel, tranen in mn ogen. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie David.
Woorden schieten te kort hier...

Simmu en familie, voor jullie ook alweer een jaar geleden. :*
pi_97911479
Lenehe, ik kan hier vanalles neerzetten, maar niks dekt de lading
Wat een afgrijselijk verlies.
Jullie hebben niet eens de tijd gehad om jullie kindje te leren kennen....
Zomaar...weggerukt
Ik wens jullie heel, heel veel sterkte....

Simmu, alweer een jaar geleden dat jullie vechtertje afscheid van jullie nam...
Zo jammer dat jullie omgeving blijkbaar zichzelf belangrijker vinden als jullie.
Sterkte....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 9 juni 2011 @ 06:34:36 #209
164988 SoaringCondor
pi_97924943
Lieve Thijs,

Inmiddels alweer 5 jaar zonder jou.
5 jaar waarin veel is gebeurd en veranderd.
Je foto`s hier bij ons aan de muur,op de schouw en op de kast.
De regelmatige bezoekjes aan jou bij je laatste rustplaats,daar in Sluiskil.
De fijne gesprekken die ik met Nathalie over jou heb,en kan hebben,met een lach en met een traan.
De uitdrukking;"Achter iedere traan van verdriet,schuilt een glimlach van herinneringen"... is waar,want vergeten doe ik/doen we je nooit.

Lieve Thijs,ik mis je...

kus papa

[ Bericht 0% gewijzigd door SoaringCondor op 09-06-2011 06:58:24 ]
pi_97925083
Bar en Marco, jeetje zeg, 5 jaar alweer! Wat gaat de tijd snel!
Ik denk aan jullie vandaag.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 juni 2011 @ 07:23:00 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97925128
Simmu en Sangdrax, Bar en Marco, zoveel verdriet, zo vers nog ook al zeg je: zo lang alweer? Heel veel sterkte!

LeNeHe en man, wat een nachtmerrie maken jullie nu door, voor dat mannetje waar jullie zoveel van houden, maar dat niet bij jullie kon blijven. Er spreekt zoveel liefde uit je verhaal, liefde die je eigenlijk aan David wilde geven. Dikke knuffel voor jullie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 juni 2011 @ 07:38:58 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97925221
Barbara en Marco, 5 jaar, zo lang en tegelijk zo kort nog maar.

donderdag 9 juni 2011 @ 07:50:10 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97925292
5 jaar alweer....
Bar en Marco ik denk aan jullie en aan Thijs

LeNeHe ik heb net jullie verhaal gelezen en ik kan me niet voorstellen hoe groot je verdriet moet zijn. Heel heel veel sterkte :*

Simmu... een jaar...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 07:51:55 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97925403
5 jaar geleden dat verbijsterende bericht dat iedereen totaal overviel...
5 jaar alweer dat Thijs niet meer bij jullie is

Thijs is in onze gedachten :*
  Jubileum moderator donderdag 9 juni 2011 @ 08:00:56 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_97925407
Dag Thijs!
Bar en Marco dikke :*
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:25:34 #217
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97925636
5 jaar geleden, en nog steeds onvoorstelbaar dat Thijs er niet meer is... Veel sterkte Bar en Marco. :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:28:33 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97925679
5 jaar alweer en nog maar. Veel sterkte Bar en soaring condor.
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:29:11 #219
95408 Incantrix
pi_97925692
Hopelijk sluiten jullie hiermee een heftig jaar af.. In nagedachtenis van Thijs, een dikke :* voor jullie Bar en SoaringCondor.
3!
pi_97925952
Bar en Marco en jullie familie: :*
pi_97925960
Dag lieve Thijs :*

5 jaar alweer ;(
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:58:35 #222
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97926130
Thijs van harte met je vijfde engelenverjaardag en Bar en Marco sterkte vandaag en ik kan me het niet voorstellen dat het al vijf jaar geleden is. Staat me nog heel helder voor de geest...

Knuffels
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:02:21 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97926199
Vandaag in de krant:

Met dank aan mevrouw van Dalen :* Nogmaals heel erg dank je wel O+
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 09:13:04 #224
5428 crew  miss_sly
pi_97926389
5 jaar, niet te geloven. Thijs, nog zo vaak in mijn gedachten, hoe met het dan voor je mama en papa zijn. Bar en Marco :*
pi_97926482
5 jaar, nog zo vaak in gedachten bij zoveel mensen.

Bar en Soaring Condor en de rest van de familie :*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97926512
zowel barbara als marco heel veel sterkte vandaag. Het Krijgt vast langzaam een plekje, maar wat zal t gemis nog altijd ontzettend groot zijn. 5 jaar, wat heeft tijd soms toch een rare betekenis...

De advertentie is prachtig bar, en ik ben enorm geroerd door de prachtige woorden van MvD O+

LeNeHe, ik hoop dat jullie op een prachtige en voor jullie hele fijne manier afscheid hebben kunnen nemen en dat de afschuwelijk korte tijd met hem de ruimte voor onvergetelijke herinneringen heeft gelaten... Onvoorstelbaar, en nu waarschijnlijk des te meer..zo leeg, zo hol..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_97926537
Bar en fam. :* wat staat dat er mooi

LeNeHe, zit hier ook met tranen, heel veel sterkte voor jullie met dit grote verlies.
pi_97926652
Bar en Marco :*
pi_97927015
5 jaar alweer, pffff. Bar, Marco en familie :*
pi_97927180
LeNeHe, je verhaal bezorgt me tranen in de ogen en kippenvel. Jullie mooie kleine David had gewoon de 40 weken moeten halen, daarna hadden jullie hem brullend vol leven in de armen moeten sluiten. Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat.

Simmu, ook al weer/pas een jaar geleden. En wat oneerlijk dat mensen jullie wensen niet respecteren. Zou er zelf ook moedeloos van worden. Jij en Sangdrax ook veel sterkte gewenst.

Bar, ik zei op op Facebook, ik zie hem nog op zijn knietjes door de modder in Utrecht. Dat er al weer 5 jaren voorbij zijn zeg. Jouw kleine man heeft zo een diepe indruk achter gelaten dat ik nog geregeld aan hem denk. Sterkte !
pi_97927654
Barbara en Marco :*

Wat een prachtig kaartje Barbara. Mooie woorden ook O+ :'(

Thijs heeft veel los gemaakt bij me, ook al kwam ik hier pas later.
Het gemis van een kind.. Mijn ouders hebben het ook meegemaakt, en omdat zij er niet over kunnen praten weet ik via jullie (en alle andere ouders hier) een héél klein beetje hoe vreselijk hard dat gemis is.
Heel veel sterkte vandaag, maar geniet van de mooie herinneringen O+

pi_97933803
Heel heel graag gedaan, Bar.

Veel sterkte vandaag, veel liefs voor jullie.
X
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:37:11 #233
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_97939641
Dag lieve Thijs. :*

Veel sterkte Bar :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_97940232
Thijs! Al weer 5 jaar een lief klein engeltje!

Bar, marco en omstanders :* Sterkte!
pi_97941037
Bar en marco, alweer 5 jaar geleden. Ik kan me het topic nog zo herinneren. Mooie advertentie!

Simmu en Sangdrax, voor jullie alweer een jaar geleden. Hopelijk krijgen jullie langzamerhand wat ruimte van de familie..

LeNeHe, nog maar eventjes geleden. Het verhaal raakte me. Veel sterkte met jullie verdriet.

3 mensjes, allemaal op een ander moment een engeltje geworden, maar alledrie zullen ze gemist worden!
pi_97941780
Bar en Marco, sterkte vandaag. Ik kan me nog zo goed voor de geest halen hoe het 5 jaar geleden was toen ik het topic las. Totale verbijstering en verdriet voor jullie. Nu gewoon alweer 5 jaar verder :'(

LeNeHe ik hoop dat het een mooie uitvaart geweest is en heel veel sterkte voor jullie :*
pi_97946549
Bar...ik moet zo ontzettend aan je denken vandaag, het houdt me zo bezig weer, het besef dat Thijs er niet meer is. Lena heeft, net als Roy even geleden, zijn leeftijd nu. Ik krijg het zelfs bijna niet getypt.... On-voor-stel-baar dat dat meiske uit mijn leven weggerukt zou worden, onvoorstelbaar dat je dan de kracht vindt om weer door te gaan. Ik heb heel veel bewondering voor jou en voor alle engelenouders. Want alleen al het besef dat Thijs net zo oud was als Lena nu is komt me al te dichtbij...
pi_97946625
Bar en Mar en familie, heel veel sterkte toegewenst vandaag. :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:09:15 #239
37150 livelink
pi_97954282
Bar,

Ik moest gisteren al zo veel aan Thijs denken. Ik zie hem nog iedere keer voor me in de speeltuin bij Austerlitz. Wat is er veel gebeurd in die 5 jaar en wat heb ik een bewondering voor jou Bar :*

Nathalie en Soaring_Condor, ook voor jullie heel veel sterkte op deze dag :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:17:12 #240
258997 _Nathalie_
part of five
pi_97958474
Vanmiddag had ik hier 2 mensen op bezoek die op een gegeven moment heel aandachtig naar de 2 fok - canvasdoeken van Thijs zaten te kijken.Op een gegeven moment kwam de vraag;klopt het dat er op die ene foto een traan uit het oogje rolt?.Ik vertelde ze dat het juist was,en dat het jochie op die fotodoeken,het zoontje van mn man (Marco) was,en dat het vandaag 5 jaar geleden was dat Thijs onverwachts is overleden.
Marco zit nu echter weer voor zn werk in het buitenland,zonder internet,maar belde net even via de satelliettelefoon.Hij vroeg mij,om mede namens hem iedereen te bedanken voor de lieve reacties en medeleven van vandaag,bij deze.
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_97958810
Lieve Bar, Mar en familie, heel veel sterkte gewenst vandaag. :*
pi_98041993
Bar, Mar en Simmu; voor jullie allemaal een :* en veel sterkte gewenst.

Eindelijk weer moed om even wat te posten.
Bedankt voor alle steunbetuigingen, de gedichtjes, jullie lieve woorden. Het doet goed.

We hebben dinsdagavond nog een liedje van Woezel & Pip gespeeld; 'Het land van je ogen dicht'. Daarna hebben we het kistje gesloten. Dat was zo ontzettend moeilijk; ik zei tegen mijn man 'dit is onmenselijk'. Ik vond dit nog moeilijker dan de begrafenis zelf.
Woensdagochtend hebben we David begraven met de naaste familie en een aantal goede vrienden. Er was eerst een korte dienst waarin we het liedje 'Kindje' van Elly Zuiderveldt hebben gedraaid, daarna heeft onze dominee enkele woorden gesproken.
Mijn moeder las een gedicht en de dominee las namens mijn schoonmoeder een gedicht voor. Aan het eind hebben we het lied 'Als het leven soms pijn doet' gedraaid, waarna we David hebben begraven. Mijn zwager heeft het kistje gedragen en samen met mijn broer in het grafje gelegd. Daarna mocht iedereen een schepje zand strooien in het grafje. Wij hebben als laatste afscheid genomen :'(
David heeft een mooie plekje gekregen bij de andere kindjes.
Toen we wegliepen voelde ik me los; alsof toen pas de navelstreng was doorgeknipt, heel apart.

Na woensdag kwam ineens de keiharde realiteit. Eén van mijn vriendinnen heeft ook haar eerste kindje verloren; heb haar midden in de nacht gemaild of ik ooit weer gelukkig zal zijn. Kon het me helemaal niet voorstellen.
We moeten echt weer een draai vinden in ons leven. Ik vraag me soms echt af waarmee we onze tijd hebben gevuld in de afgelopen jaren.
I found myself alone,
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:14:36 #243
37150 livelink
pi_98042318
Wat vreselijk verdrietig en moeilijk, LeNeHe.
Ik heb geen enkel antwoord op je vragen. Ik wil je alleen alle liefs en kracht toewensen om dit te kunnen doorstaan samen met je man :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juni 2011 @ 22:14:42 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98042326
why ...
misschien niet helemaal op z'n plaats, maar voor ik jouw post las LeNeHe draaide ik nummer van Enigma .. en ik vraag me idd af waarom moeten sommige mensen door de hel gaan die het verlies van een (zo gewenst) kindje gaan ...

nogmaals alle sterkte van de wereld

pi_98042953
LeNeHe...het sluiten van het kistje, hem definitief laten gaan, kippenvel overal, het is zo onvoorstelbaar...wat ben je sterk, wat zal dat kleine mannetje ongelooflijk trots geweest zijn op een mama zoals jij! David hoort bij jullie, voor nu en voor altijd, maar juist dát is wat het allemaal zo oneerlijk maakt...

Alle sterkte bij het vinden van jullie draai :*

Alle deuren stonden open
Je kwam eraan
En alles was er klaar voor
We maakten de gebaren die je maakt
Als iemand welkom is.
Zo welkom dat het bijna pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Je had nog mooier mogen worden
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Waar ter wereld we ook lopen
Je blijft bestaan
We konden je niet kennen
Maar we weten wie je bent
En je blijft iemand die welkom was

Zo welkom dat het altijd pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je mooie grote ogen die de wereld
Zouden zien
Je hield ze stevig dicht
Misschien is het maar beter zo
Misschien

Je was zo mooi
Zo mooi
Je was zo mooi
Zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je was zo mooi
Alle deuren staan nog open
Jij komt eraan
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:30:18 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_98043028
Oh LeNeHe, je verhaal klinkt hartverscheurend. Ik wens je zoveel sterkte en moed.
Het afscheid van David klinkt zo lief en mooi, maar zo verschrikkelijk dat het moet.

Poppedein, wat een mooie tekst. Om (even) nooit meer te stoppen met huilen.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:33:20 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98043154
LeNeHe, het lezen alleen al doet pijn. Wat een mooi, maar verschrikkelijk afscheid...
pi_98045301
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
LeNeHe, het lezen alleen al doet pijn. Wat een mooi, maar verschrikkelijk afscheid...
dat dus.
Dit soort nieuws was altijd al vreselijk om te leven, maar nu ik zelf een kind heb is t nog erger.

Het afscheid klinkt heel mooi, maar jeetje wat een vreselijk, verschrikkelijk iets om te moeten doen.
Sterkte met dit een plekje geven en ik hoop dat de zon snel weer een beetje meer voor jullie gaat schijnen. :*
pi_98045631
LeNeHe, een tijd getwijfeld of ik hier iets zou zeggen maar wil het toch doen. Wat schrijf je mooi en liefdevol over jullie David. En wat moeten jullie je verscheurd voelen van verdriet.
Wat verwoord je het afscheid mooi! Ik heb het nummer van Elly geluisterd, dikke tranen biggelde over mijn wangen, ik heb een beetje met je mee gehuild. Niet dat het je verdriet ook maar enigszins verzacht maar hopelijk helpt het te weten dat mensen met je meehuilen :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 12 juni 2011 @ 00:03:07 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98047763
Vreselijk dat sluiten, krijg er weer de bibbers en zwaar gevoel van. pak steun bij elkaar, bij familie en vrienden.
david jullie mooie zoon, waakt over jullie.
Heel veel sterkte :*
En wat een mooi afscheid,
pi_98055291
Lieve lieve ouders,
Met een brok in de keel en tranen in de ogen lees ik jullie verdriet.
Mijn ouders verloren mijn grote broer op 16jarige leeftijd dus ik weet wat het verlies van een kind met ouders doet...

Daarom wil ik tegen jullie zeggen: ik heb het allerdiepste respect voor jullie, hoe jullie er mee omgaan, hoe jullie schrijven over het allerliefste wat een mens kan verliezen: jullie kindjes. De wijze waarop jullie jullie engeltjes hebben weggebracht...
Ook de boosheid om hoe anderen er soms totaal respectloos mee omgaan is herkenbaar.
Ik vind jullie ongelofelijk sterk en kan niet uitdrukken hoe krachtig ik jullie vind.
Het verdriet gaat nooit weg maar toch gaat de zon weer schijnen.
Niets is oneerlijker dan het sterven van een onschuldig kind...

Ik wens jullie zó enorm veel sterkte en nogmaals, jullie hebben mijn diepste,diepste respect...
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98491575
Hallo, lieve ouders had niet verwacht ooit in dit topic te posten ;( .Wij wonen in Engeland btw Maandag 1 juni werd mijn vriendin naar het ziekenhuis doorverwezen door de midwife nadat haar bloeddruk iets hoger dan normaal was, ze was ondertussen 40+4.

Eenmaal in ziekenhuis werd ze 3 uur gemonitort waarna Harvey's hartslag ermee ophield ;(
Het bleek door meconium aspiration te zijn veroorzaakt en een keizersnee was geen optie meer en er werd een gel aangebracht om de weeen op te wekken.
Na een lange traumatische bevalling met complicaties is hij geboren op woensdag de 3 juni,een perfecte stevige baby van 10.1 pond.
momenteel wachten we de resultaten van de post mortem af en hebben ons aangemeld bij het Sands forum (http://www.forum.sandsforum.org/) waar wij erg veel steun aan hebben en ik zeker kan aanraden om aan te melden. Wens alle ouders veel sterkte toe....
Verstappen 0 WDC's
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:03:31 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98491933
sjeunie, wat verschrikkelijk voor jullie... heel veel sterkte. :*
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 06:54:56 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98497066
heel veel sterkte voor jullie
wat ontzettend erg :'(
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:07:41 #255
37150 livelink
pi_98497097
Sjeunie, wat verschrikkelijk. Woorden schieten zoals altijd weer tekort. Heel veel sterkte voor jullie :*
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:25:34 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98497161
Och mijn hemel... Wat een nachtmerrie...
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:56:22 #257
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:40:31 #258
190853 RockabeIIa
pi_98497846
Sjeunie, dat is vreselijk en zo verdrietig... Heel veel sterkte.
pi_98497917
Sjeunie wat ontzettend verschrikkelijk, heel veel sterkte met dit grote verlies.
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:52:28 #260
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98498038
Sjeunie wat een drama... Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor nu en in de toekomst en ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven ooit.
pi_98498091
sjeunie wat ontzettend naar zeg. Heel veel sterkte!
pi_98498697
Sjeunie, wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd en sterkte met alles!
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:42:09 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98498946
Sjeuni ontzettend veel sterkte gewenst, nu en straks. :*
pi_98498974
sterkte sjeuni :'(
pi_98501041
Wat vreselijk Sjeuni, heel veel sterkte voor jullie!
  Jubileum moderator woensdag 22 juni 2011 @ 11:49:15 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_98502434
Sjeunie heel veel sterkte voor jullie....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:05:18 #267
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98502982
Sjeunie heel veel sterkte
Be happy with the little things in life
pi_98645704
Sjeunie en vrouw heel veel sterkte
pi_98646648
Sterkte Sjeuni :*
pi_98868571
Sjeunie, heel veel sterkte, wat een vreselijk nieuws. Hoe gaat het nu met jullie?

Hier gaat het, de ene dag wat beter dan de andere. Elke dag is overleven, opstaan vind ik heel moeilijk bijvoorbeeld. Elke avond zeggen we tegen elkaar 'weer een dag overleefd'.

Gister was weer een hele moeilijke dag, het was precies 4 weken geleden. Ik had ook bezoek van iemand die alleen maar zelf aan het woord was en veel praatte, nadat ze weg was, was ik helemaal op. Het kostte zoveel energie.
's Avonds was ik alleen en heb ik vreselijk zitten huilen. Het gemis en de leegte hakte er ineens helemaal in.

We hebben vorige week een gesprek gehad met de gynaecoloog;

Er waren twee afwijkingen gevonden aan de navelstreng, één daarvan was een afwijking in de aanhechting van de navelstreng; velamenteuze insertie. Dit houdt in dat de aanhechting van de navelstreng niet in de placenta zat, maar in de vliezen. Dit komt bij 1-2% van de zwangerschappen voor en is op zich tijdens de zwangerschap niet gevaarlijk. maar geeft tijdens een bevalling meer kans op complicaties.

Daarnaast, en dat is waarschijnlijk waarom David is overleden; waren er 2 vernauwingen in de navelstreng zelf. Op die plekken zat er ook geen gelei omheen. Door de bewegingen van David is de navelstreng op die plaatsen op éen of andere manier afgekneld, hierdoor heeft hij zuurstof gebrek e.d. gekregen.

Dit is zo'n zeldzame afwijking dat ze het in dit ziekenhuis nog nooit hebben gezien en de kans op herhaling is nihil.

Aan de ene kant dus een opluchting, maar anderzijds ook moeilijk; met David was helemaal niets mis, hij was gewoon gezond.
I found myself alone,
pi_98869500
sterkte LeNeHe, dat lijkt me idd erg dubbel ;(

wellicht dat ik nu iets zeg waar mensen zich aan storen, maar da's dan mooi jammer. sommige mensen zijn zo'n energiedrain op je in een periode dat je dat echt niet aan kan, dat je dergelijke mensen gewoon maar beter kan mijden als het ff kan. ongeacht hoe ze het bedoelen, als die mensen echt om je geven, dan zullen ze dat op termijn echt wel begrijpen en accepteren. als ze dat niet doen, tsja, al de meer reden om die mensen te mijden dan! het gaat om jouw gezin. jullie mogen zelf beslissen hoe en wat.

sterkte
pi_98871310
Oh Lieve LeNeHe.. Wat een kut periode hebben jullie nu toch ;( En het is nog lang niet over ;(
Sterkte nog voor de periode die nog komen gaat.
Fijn is het nieuws dat de kans op herhaling nihil is. Maar sneu dat jullie David het niet heeft mogen halen :'(

Ik denk aan jullie :*
pi_98874004
LeNeHe.. Woorden vinden vind ik nog steeds heel erg moeilijk. Wat een zwaar tijd doorgaan jullie nu..
Wat Simmu zegt klinkt inderdaad heel hard maar klopt als een bus. Denk aan jullie zelf, jij hoeft nu niet jou spaarzame energie die je heel hard voor jezelf nodig hebt, om jezelf uberhaupt op de been te houden, aan iemand anders te besteden. Kies nu voor jezelf en mijd inderdaad het contact met energiezuigende mensen, het is gewoon een vorm van zelfbescherming momenteel. Maar zeer essentieel, voel je niet bezwaard :* :*

Iniedergeval wel prettig (hoe dubbel dit klinkt) dat de kans op herkenning nihil is. En om een verklaring te hebben gekregen wat er aan de hand was.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:54:13 #274
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_98877569
Thanks allemaal :* doet goed om te horen dat we niet vergeten worden.

En Simmu; goeie leerschool voor me, moet ik inderdaad mijden dat soort mensen. Neem nu soms de telefoon niet op, als ik niet weet wie het is en als ik geen puf en moed heb om weer alles te gaan vertellen. Dat geeft wel een beetje rust.

Ik zou wel graag een foto willen plaatsen, zit echt te dubben, durf het niet zo goed. Heb niet graag hele persoonlijke foto's op het net staan...

Las een heel mooi gedichtje van Yvonne van Emmerik. Misschien ook wel mooi voor andere ouders die hun kindje zijn verloren;

Dag lief klein kindje
je was er maar net
we hadden je bedje klaargezet
ik verheugde me op m'n nieuwe vrindje
maar je kon niet leven
je was zo klein
dat je niet op onze wereld kon zijn

Ik aai je gezichtje
je bent nu zo stil
dat ik je wakker strelen wil
dan toverde ik in je ogen een lichtje
maar dat zal niet lukken
je bent zo ver weg
ik weet niet eens of je hoort wat ik zeg.

Mischien kun je wéten
wat ik bedoel:
dat ik veel liefde voor je voel
en dat ik je nooit meer zal vergeten
Al was het maar even
ik heb je gekend
zodat je voorgoed in mijn hartje bent.
I found myself alone,
pi_98877834
ooh, die ken ik ja. telefoon domweg niet meer opnemen :@
ik maak belafspraken met mijn vriendinnen ;)
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 20:19:21 #277
5428 crew  miss_sly
pi_98879239
LeNeHe :* Als er ooit een tijd is waarin je aan jezelf mag denken, is dit het wel.
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:30:55 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98882275
Lenehe, pak en neem jullie tijd
Durf ook te zeggen "nu even niet"
Doe die dingen zoals jullie ze willen.
Het is allemaal al "zwaar" genoeg.

Sterkte!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:34:56 #279
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_98924454
LeNeHe ik probeer steeds woorden te vinden om te zeggen wat ik bedoel maar dat lukt niet zo goed. Ik ben niet zo'n taalwonder. :)

Ik sluit me aan bij de posters boven me. Verspil je energie niet aan energieslurpers! David is jullie kindje, dit is jullie verdriet, jullie leven. Vul het nu in zoals het voor jullie draaglijk is. Desnoods kijk je niet verder dan een uur vooruit. Een dag kan soms heel lang zijn. :*

Ik zag je heel klein iets posten over een foto. Bij twijfel zou ik het niet doen. Mocht je je er wél fijn bij voelen, post die foto dan! David is jullie trots. :*

Wat moeilijk ook om te horen aan de ene kant dat dat wat er gebeurd is zo uitzonderlijk is. Fijn om te weten dat het niet nog een keer gebeurt maar daar krijg je David niet mee terug :*
Neem de tijd. :*
A grand adventure has begun.
pi_99169830
beetje overlap met de afdeling creabea van fok ;) ik heb namelijk mijn scrapboekje van vorig jaar af. tis heel mooi geworden! het was soms heel emotioneel moeilijk om te maken. maar het deed me zo'n goed om te doen en ik ben zo blij om het te kunnen showen! wie wil er nu niet met alle kindjes pronken :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:27:57 #281
100341 MarMar
pi_99170505
Heftig die reacties.. maar degene die je quote idd! De foto's die wij hebben zijn me ook dierbaar.
:* Simmu

en :* Lenehe.. prachtig gedichtje, ook ontzettend raak.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:32:37 #282
57759 simmu
pi_99170762
ik lees ook vaak de topics hier terug. ik selecteer foto's voor nieuwe fotoprojectjes en ben er algeheel best vaak mee bezig. soms verdrietig, soms gewoon tevreden prutsend. in het bitterzoete zit ook het zoete tenslotte
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:46:21 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99171562
We hebben helaas ook alleen maar de foto's nog, zoals ik daar al zei, ik kan me er niet aan zetten, heb dan iets in m'n hoofd maar de uitwerking lukt dan niet.
Maar ooit komt er een moment dat ik iets moois maak van de foto's.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:02:44 #284
148344 LeNeHe
pi_99225133
Heb besloten toch maar geen foto's te plaatsen hier, hoewel ik inderdaad, net als iedereen ongelofelijk trots ben op mijn ventje. Het geeft me gewoon geen goed gevoel. Jouw post gaf de doorslag Keshet :)

En Simmu;

SPOILER
Foto's inplakken; wil het wel ooit doen, maar dan wil ik het gelijk goed doen. Beetje hetzelfde als jij hebt, Bar.

Vandaag was een :'( dag. Vanmorgen voor het eerst weer boodschappen gedaan, liep het pad in met babyspul en ineens kwam er zo'n zeurstemmetje in mijn hoofd; "niet voor jou, niet voor jou, niet voor jou".
Later naar de verjaardag van mijn neefjes geweest en dan die blije koppies zien en realiseren dat ik m'n kind nooit zo zal meemaken.
En mensen die dus helemaal niets van zich laten horen... doet wel een beetje pijn. Ik kan me voorstellen dat ze het moeilijk vinden om wat te zeggen, maar toch... al zeg je maar dat je niks weet te zeggen, dat is beter dan negeren.

Gister zijn we nog naar het grafje geweest; dat doet altijd zo goed. Even zitten bij hem en dan tegen hem aan praten. Mijn nichtje heeft een blauwe vlinder uitgekozen en die staat er nu bij. En ze hebben een bordje met zijn naam geplaatst O+
I found myself alone,
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:51:38 #285
156591 Reintji
Q
pi_99241254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef simmu het volgende:
Ik selecteer foto's voor nieuwe fotoprojectjes en ben er algeheel best vaak mee bezig. soms verdrietig, soms gewoon tevreden prutsend. in het bitterzoete zit ook het zoete tenslotte
Mij (ons) nog niet gelukt. Al het materiaal voor een plakboek in de tasjes uit Colombia nog en de foto's in het digitale archief, maar knippen en plakken, ho maar. ;(

Wel graag willen, maar niet durfen ofzo.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:47:52 #286
37150 livelink
pi_100594634
Moussy :*
Toch altijd weer twee dagen om heel even bij stil te staan. De geboorte en dood van Mink hebben indertijd zoveel impact gehad. En voor jullie nog steeds natuurlijk.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:50:07 #287
1762 YPPY
Yppiaans
pi_100594739
Wat goed dat je het zegt livelink. Mink* blijft zo meespelen. Zoals dat ging. Ik heb nu intensief contact met een gezin waarvan de ouders hebben besloten de zwangerschap uit te dragen, ondanks meerdere (verwachte) problemen. Dan speelt Mink* zo rond. En jullie keuze toen :*
*OUD heilige*
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:51:10 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100594772
Moussy ,P en de kinderen :* sterkte weer!!!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:42:10 #289
863 Vicky
pi_100597373
Mous, P, Renee en Cas, ik denk aan jullie! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 14:04:39 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_100598506
Oh jongens :* ik heb gister zo'n enorme jankdag gehad, dat ik blij ben dat vandaag 'vandaag' is. Het maakte niet uit wie wat zei, of de tranen liepen al. Heel gek zo ineens, andere jaren ging het allemaal 'makkelijker', meer vanzelf, maar gister, ik was een tijdbom dat op elk (idioot :D) moment afging door de tranen te laten stromen.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:11:41 #291
57759 simmu
pi_100598876
:* moussy
jullie allemaal

sterkte!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:12:35 #292
190853 RockabeIIa
pi_100598917
moussy :*
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:39:17 #293
290864 AnitraX
pi_100600131
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:07:00 #294
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_100601495
Maf is dat, inderdaad, moussy. Soms kan het ineens zo heftig toeslaan, en de pijn gaat dan zo diep, dat ik me niet kan voorstellen dat er dagen zijn dat ik het níet voel. En zodra de "bui" over is, is het eigenlijk ook echt over, meestal voor een hele lange tijd.

Hoe reageerde de rest van het gezin erop, dat het voor jou zo heftig was?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:37:57 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_100602920
Moussy & co :*
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:18:32 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_100607125
Ach Mous... :*
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 18:15:29 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_100609285
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:07 schreef phluphy het volgende:
Maf is dat, inderdaad, moussy. Soms kan het ineens zo heftig toeslaan, en de pijn gaat dan zo diep, dat ik me niet kan voorstellen dat er dagen zijn dat ik het níet voel. En zodra de "bui" over is, is het eigenlijk ook echt over, meestal voor een hele lange tijd.

Hoe reageerde de rest van het gezin erop, dat het voor jou zo heftig was?
Mijn hele lijf voelde ook zo verschrikkelijk lamgeslagen en verdrietig alsof het gister allemaal gebeurt is. Vandaag is het met vlagen, van die 1 rollende traan vlagen, het stille verdriet, wat wel vaker is, waar niemand wat van merkt en wat ook wel eens fijn is, omdat je dan ook niets uit hoeft te leggen.

Godzijdank heb ik gister niemand om mij heen gehad die zei dat ik me niet zo aan moet stellen (die zijn er) en kon ik fijn potjes huilen, ook al waren de kinderen wat van slag er door. Cas kwam zakdoekjes, keukenrol en op een gegeven moment gewoon een handdoek ( :D ) brengen O+ En René cijferde zich weg, wat niet nodig was, maar zo is het kind nou eenmaal. En Peet had het ook zwaar, vooral als bij mij de tranen weer stroomden en de onmacht, omdat hij het niet bij me weg kan halen. Al met al was het voor iedereen verdrietig.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:00:51 #298
37150 livelink
pi_100611049
Ach, Cas en René O+
Wat lief zijn ze dan voor je, Moussy.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:50:32 #299
57759 simmu
pi_100613079
klinkt als een moeilijke dag moussy :* maar wel eentje omringd met liefde. en mensen die zeggen dat je je niet aan moet stellen zijn zelf lompe horken die de rambam kunnen krijgen
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:28:33 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100615013
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 20:55:09 #301
37843 lady-wrb
kortaf
pi_100616307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef moussy het volgende:

[..]

Mijn hele lijf voelde ook zo verschrikkelijk lamgeslagen en verdrietig alsof het gister allemaal gebeurt is. Vandaag is het met vlagen, van die 1 rollende traan vlagen, het stille verdriet, wat wel vaker is, waar niemand wat van merkt en wat ook wel eens fijn is, omdat je dan ook niets uit hoeft te leggen.

Godzijdank heb ik gister niemand om mij heen gehad die zei dat ik me niet zo aan moet stellen (die zijn er) en kon ik fijn potjes huilen, ook al waren de kinderen wat van slag er door. Cas kwam zakdoekjes, keukenrol en op een gegeven moment gewoon een handdoek ( :D ) brengen O+ En René cijferde zich weg, wat niet nodig was, maar zo is het kind nou eenmaal. En Peet had het ook zwaar, vooral als bij mij de tranen weer stroomden en de onmacht, omdat hij het niet bij me weg kan halen. Al met al was het voor iedereen verdrietig.
ach moussy toch, wat zwaar ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')