abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97886377
LeNeHe... :* Alles is al gezegt..Geen woorden, alleen tranen.
Sterkte, kracht en liefde voor elkaar!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:49:12 #202
274310 agenda
altijd vol!
pi_97887627
LeNeHe heel veel sterkte.
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:40:29 #203
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_97897592
Sorry, ik kon hier niet gelijk reageren...
LeNeHe en Z. Heel veel sterkte en kracht toegewenst, niet alleen voor nu, maar ook voor straks en de momenten dat jullie het nodig hebben :*

En Simmu en co. Jullie ook van harte met de (engelen)verjaardag van jullie schatten.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_97898764
LeNeHe, nogmaals heel veel sterkte met jullie verlies. Het gedichtje is prachtig, je hebt gedaan wat je had kunnen doen om je kleine man een kans te geven, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik hoop dat je in je omgeving de steun kan vinden die je nodig hebt en de kracht vindt om door te gaan.

Simmu, een jaar geleden alweer... Wat verschrikkelijk dat mensen jullie de ruimte niet kunnen geven om alles te verwerken...
pi_97902920
Ik krijg weer kippenvel van je verhaal LeNeHe! Wat vreselijk! Heel, heel veel sterkte!! :*
pi_97909644
LeNeHe en Z mijn gedachten waren vandaag bij jullie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
pi_97910948
LeNeHe, wat een nachtmerrie ;(
Een brok in mn keel, tranen in mn ogen. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie David.
:*
Woorden schieten te kort hier...

Simmu en familie, voor jullie ook alweer een jaar geleden. :*
pi_97911479
Lenehe, ik kan hier vanalles neerzetten, maar niks dekt de lading
Wat een afgrijselijk verlies.
Jullie hebben niet eens de tijd gehad om jullie kindje te leren kennen....
Zomaar...weggerukt
Ik wens jullie heel, heel veel sterkte....

Simmu, alweer een jaar geleden dat jullie vechtertje afscheid van jullie nam...
Zo jammer dat jullie omgeving blijkbaar zichzelf belangrijker vinden als jullie.
Sterkte....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 9 juni 2011 @ 06:34:36 #209
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_97924943
Lieve Thijs,

Inmiddels alweer 5 jaar zonder jou.
5 jaar waarin veel is gebeurd en veranderd.
Je foto`s hier bij ons aan de muur,op de schouw en op de kast.
De regelmatige bezoekjes aan jou bij je laatste rustplaats,daar in Sluiskil.
De fijne gesprekken die ik met Nathalie over jou heb,en kan hebben,met een lach en met een traan.
De uitdrukking;"Achter iedere traan van verdriet,schuilt een glimlach van herinneringen"... is waar,want vergeten doe ik/doen we je nooit.

Lieve Thijs,ik mis je...

kus papa

[ Bericht 0% gewijzigd door SoaringCondor op 09-06-2011 06:58:24 ]
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
pi_97925083
Bar en Marco, jeetje zeg, 5 jaar alweer! Wat gaat de tijd snel!
Ik denk aan jullie vandaag.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 juni 2011 @ 07:23:00 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97925128
Simmu en Sangdrax, Bar en Marco, zoveel verdriet, zo vers nog ook al zeg je: zo lang alweer? Heel veel sterkte!

LeNeHe en man, wat een nachtmerrie maken jullie nu door, voor dat mannetje waar jullie zoveel van houden, maar dat niet bij jullie kon blijven. Er spreekt zoveel liefde uit je verhaal, liefde die je eigenlijk aan David wilde geven. Dikke knuffel voor jullie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 juni 2011 @ 07:38:58 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97925221
Barbara en Marco, 5 jaar, zo lang en tegelijk zo kort nog maar.

donderdag 9 juni 2011 @ 07:50:10 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97925292
5 jaar alweer....
Bar en Marco ik denk aan jullie en aan Thijs

LeNeHe ik heb net jullie verhaal gelezen en ik kan me niet voorstellen hoe groot je verdriet moet zijn. Heel heel veel sterkte :*

Simmu... een jaar...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 07:51:55 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97925403
5 jaar geleden dat verbijsterende bericht dat iedereen totaal overviel...
5 jaar alweer dat Thijs niet meer bij jullie is

Thijs is in onze gedachten :*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Jubileum moderator donderdag 9 juni 2011 @ 08:00:56 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_97925407
Dag Thijs!
Bar en Marco dikke :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:25:34 #217
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97925636
5 jaar geleden, en nog steeds onvoorstelbaar dat Thijs er niet meer is... Veel sterkte Bar en Marco. :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:28:33 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97925679
5 jaar alweer en nog maar. Veel sterkte Bar en soaring condor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:29:11 #219
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97925692
Hopelijk sluiten jullie hiermee een heftig jaar af.. In nagedachtenis van Thijs, een dikke :* voor jullie Bar en SoaringCondor.
3!
pi_97925952
Bar en Marco en jullie familie: :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97925960
Dag lieve Thijs :*

5 jaar alweer ;(
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:58:35 #222
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97926130
Thijs van harte met je vijfde engelenverjaardag en Bar en Marco sterkte vandaag en ik kan me het niet voorstellen dat het al vijf jaar geleden is. Staat me nog heel helder voor de geest...

Knuffels
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:02:21 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97926199
Vandaag in de krant:

Met dank aan mevrouw van Dalen :* Nogmaals heel erg dank je wel O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 09:13:04 #224
5428 crew  miss_sly
pi_97926389
5 jaar, niet te geloven. Thijs, nog zo vaak in mijn gedachten, hoe met het dan voor je mama en papa zijn. Bar en Marco :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97926482
5 jaar, nog zo vaak in gedachten bij zoveel mensen.

Bar en Soaring Condor en de rest van de familie :*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97926512
zowel barbara als marco heel veel sterkte vandaag. Het Krijgt vast langzaam een plekje, maar wat zal t gemis nog altijd ontzettend groot zijn. 5 jaar, wat heeft tijd soms toch een rare betekenis...

De advertentie is prachtig bar, en ik ben enorm geroerd door de prachtige woorden van MvD O+

LeNeHe, ik hoop dat jullie op een prachtige en voor jullie hele fijne manier afscheid hebben kunnen nemen en dat de afschuwelijk korte tijd met hem de ruimte voor onvergetelijke herinneringen heeft gelaten... Onvoorstelbaar, en nu waarschijnlijk des te meer..zo leeg, zo hol..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_97926537
Bar en fam. :* wat staat dat er mooi

LeNeHe, zit hier ook met tranen, heel veel sterkte voor jullie met dit grote verlies.
pi_97926652
Bar en Marco :*
pi_97927015
5 jaar alweer, pffff. Bar, Marco en familie :*
Fake it till you make it...
pi_97927180
LeNeHe, je verhaal bezorgt me tranen in de ogen en kippenvel. Jullie mooie kleine David had gewoon de 40 weken moeten halen, daarna hadden jullie hem brullend vol leven in de armen moeten sluiten. Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat.

Simmu, ook al weer/pas een jaar geleden. En wat oneerlijk dat mensen jullie wensen niet respecteren. Zou er zelf ook moedeloos van worden. Jij en Sangdrax ook veel sterkte gewenst.

Bar, ik zei op op Facebook, ik zie hem nog op zijn knietjes door de modder in Utrecht. Dat er al weer 5 jaren voorbij zijn zeg. Jouw kleine man heeft zo een diepe indruk achter gelaten dat ik nog geregeld aan hem denk. Sterkte !
pi_97927654
Barbara en Marco :*

Wat een prachtig kaartje Barbara. Mooie woorden ook O+ :'(

Thijs heeft veel los gemaakt bij me, ook al kwam ik hier pas later.
Het gemis van een kind.. Mijn ouders hebben het ook meegemaakt, en omdat zij er niet over kunnen praten weet ik via jullie (en alle andere ouders hier) een héél klein beetje hoe vreselijk hard dat gemis is.
Heel veel sterkte vandaag, maar geniet van de mooie herinneringen O+

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97933803
Heel heel graag gedaan, Bar.

Veel sterkte vandaag, veel liefs voor jullie.
X
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:37:11 #233
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_97939641
Dag lieve Thijs. :*

Veel sterkte Bar :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_97940232
Thijs! Al weer 5 jaar een lief klein engeltje!

Bar, marco en omstanders :* Sterkte!
pi_97941037
Bar en marco, alweer 5 jaar geleden. Ik kan me het topic nog zo herinneren. Mooie advertentie!

Simmu en Sangdrax, voor jullie alweer een jaar geleden. Hopelijk krijgen jullie langzamerhand wat ruimte van de familie..

LeNeHe, nog maar eventjes geleden. Het verhaal raakte me. Veel sterkte met jullie verdriet.

3 mensjes, allemaal op een ander moment een engeltje geworden, maar alledrie zullen ze gemist worden!
pi_97941780
Bar en Marco, sterkte vandaag. Ik kan me nog zo goed voor de geest halen hoe het 5 jaar geleden was toen ik het topic las. Totale verbijstering en verdriet voor jullie. Nu gewoon alweer 5 jaar verder :'(

LeNeHe ik hoop dat het een mooie uitvaart geweest is en heel veel sterkte voor jullie :*
pi_97946549
Bar...ik moet zo ontzettend aan je denken vandaag, het houdt me zo bezig weer, het besef dat Thijs er niet meer is. Lena heeft, net als Roy even geleden, zijn leeftijd nu. Ik krijg het zelfs bijna niet getypt.... On-voor-stel-baar dat dat meiske uit mijn leven weggerukt zou worden, onvoorstelbaar dat je dan de kracht vindt om weer door te gaan. Ik heb heel veel bewondering voor jou en voor alle engelenouders. Want alleen al het besef dat Thijs net zo oud was als Lena nu is komt me al te dichtbij...
pi_97946625
Bar en Mar en familie, heel veel sterkte toegewenst vandaag. :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:09:15 #239
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_97954282
Bar,

Ik moest gisteren al zo veel aan Thijs denken. Ik zie hem nog iedere keer voor me in de speeltuin bij Austerlitz. Wat is er veel gebeurd in die 5 jaar en wat heb ik een bewondering voor jou Bar :*

Nathalie en Soaring_Condor, ook voor jullie heel veel sterkte op deze dag :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:17:12 #240
258997 _Nathalie_
part of five
pi_97958474
Vanmiddag had ik hier 2 mensen op bezoek die op een gegeven moment heel aandachtig naar de 2 fok - canvasdoeken van Thijs zaten te kijken.Op een gegeven moment kwam de vraag;klopt het dat er op die ene foto een traan uit het oogje rolt?.Ik vertelde ze dat het juist was,en dat het jochie op die fotodoeken,het zoontje van mn man (Marco) was,en dat het vandaag 5 jaar geleden was dat Thijs onverwachts is overleden.
Marco zit nu echter weer voor zn werk in het buitenland,zonder internet,maar belde net even via de satelliettelefoon.Hij vroeg mij,om mede namens hem iedereen te bedanken voor de lieve reacties en medeleven van vandaag,bij deze.
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_97958810
Lieve Bar, Mar en familie, heel veel sterkte gewenst vandaag. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_98041993
Bar, Mar en Simmu; voor jullie allemaal een :* en veel sterkte gewenst.

Eindelijk weer moed om even wat te posten.
Bedankt voor alle steunbetuigingen, de gedichtjes, jullie lieve woorden. Het doet goed.

We hebben dinsdagavond nog een liedje van Woezel & Pip gespeeld; 'Het land van je ogen dicht'. Daarna hebben we het kistje gesloten. Dat was zo ontzettend moeilijk; ik zei tegen mijn man 'dit is onmenselijk'. Ik vond dit nog moeilijker dan de begrafenis zelf.
Woensdagochtend hebben we David begraven met de naaste familie en een aantal goede vrienden. Er was eerst een korte dienst waarin we het liedje 'Kindje' van Elly Zuiderveldt hebben gedraaid, daarna heeft onze dominee enkele woorden gesproken.
Mijn moeder las een gedicht en de dominee las namens mijn schoonmoeder een gedicht voor. Aan het eind hebben we het lied 'Als het leven soms pijn doet' gedraaid, waarna we David hebben begraven. Mijn zwager heeft het kistje gedragen en samen met mijn broer in het grafje gelegd. Daarna mocht iedereen een schepje zand strooien in het grafje. Wij hebben als laatste afscheid genomen :'(
David heeft een mooie plekje gekregen bij de andere kindjes.
Toen we wegliepen voelde ik me los; alsof toen pas de navelstreng was doorgeknipt, heel apart.

Na woensdag kwam ineens de keiharde realiteit. Eén van mijn vriendinnen heeft ook haar eerste kindje verloren; heb haar midden in de nacht gemaild of ik ooit weer gelukkig zal zijn. Kon het me helemaal niet voorstellen.
We moeten echt weer een draai vinden in ons leven. Ik vraag me soms echt af waarmee we onze tijd hebben gevuld in de afgelopen jaren.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:14:36 #243
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_98042318
Wat vreselijk verdrietig en moeilijk, LeNeHe.
Ik heb geen enkel antwoord op je vragen. Ik wil je alleen alle liefs en kracht toewensen om dit te kunnen doorstaan samen met je man :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 juni 2011 @ 22:14:42 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98042326
why ...
misschien niet helemaal op z'n plaats, maar voor ik jouw post las LeNeHe draaide ik nummer van Enigma .. en ik vraag me idd af waarom moeten sommige mensen door de hel gaan die het verlies van een (zo gewenst) kindje gaan ...

nogmaals alle sterkte van de wereld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98042953
LeNeHe...het sluiten van het kistje, hem definitief laten gaan, kippenvel overal, het is zo onvoorstelbaar...wat ben je sterk, wat zal dat kleine mannetje ongelooflijk trots geweest zijn op een mama zoals jij! David hoort bij jullie, voor nu en voor altijd, maar juist dát is wat het allemaal zo oneerlijk maakt...

Alle sterkte bij het vinden van jullie draai :*

Alle deuren stonden open
Je kwam eraan
En alles was er klaar voor
We maakten de gebaren die je maakt
Als iemand welkom is.
Zo welkom dat het bijna pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Je had nog mooier mogen worden
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Waar ter wereld we ook lopen
Je blijft bestaan
We konden je niet kennen
Maar we weten wie je bent
En je blijft iemand die welkom was

Zo welkom dat het altijd pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je mooie grote ogen die de wereld
Zouden zien
Je hield ze stevig dicht
Misschien is het maar beter zo
Misschien

Je was zo mooi
Zo mooi
Je was zo mooi
Zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je was zo mooi
Alle deuren staan nog open
Jij komt eraan
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:30:18 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_98043028
Oh LeNeHe, je verhaal klinkt hartverscheurend. Ik wens je zoveel sterkte en moed.
Het afscheid van David klinkt zo lief en mooi, maar zo verschrikkelijk dat het moet.

Poppedein, wat een mooie tekst. Om (even) nooit meer te stoppen met huilen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:33:20 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98043154
LeNeHe, het lezen alleen al doet pijn. Wat een mooi, maar verschrikkelijk afscheid...
pi_98045301
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
LeNeHe, het lezen alleen al doet pijn. Wat een mooi, maar verschrikkelijk afscheid...
dat dus.
Dit soort nieuws was altijd al vreselijk om te leven, maar nu ik zelf een kind heb is t nog erger.

Het afscheid klinkt heel mooi, maar jeetje wat een vreselijk, verschrikkelijk iets om te moeten doen.
Sterkte met dit een plekje geven en ik hoop dat de zon snel weer een beetje meer voor jullie gaat schijnen. :*
pi_98045631
LeNeHe, een tijd getwijfeld of ik hier iets zou zeggen maar wil het toch doen. Wat schrijf je mooi en liefdevol over jullie David. En wat moeten jullie je verscheurd voelen van verdriet.
Wat verwoord je het afscheid mooi! Ik heb het nummer van Elly geluisterd, dikke tranen biggelde over mijn wangen, ik heb een beetje met je mee gehuild. Niet dat het je verdriet ook maar enigszins verzacht maar hopelijk helpt het te weten dat mensen met je meehuilen :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 12 juni 2011 @ 00:03:07 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98047763
Vreselijk dat sluiten, krijg er weer de bibbers en zwaar gevoel van. pak steun bij elkaar, bij familie en vrienden.
david jullie mooie zoon, waakt over jullie.
Heel veel sterkte :*
En wat een mooi afscheid,
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')