abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 16:16:13 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96048316
barrie ;( het lijkt me ook doodeng, deze periode. en 't zal wel altijd raar blijven, dat je tweede zoon je eerste 'voorbij gegroeid' is. maar ik hoop van harte dat hij dat nog lang zal bijven doen! :*
in de haak.
pi_96048867
Bar, niet zo raar dat het je nu weer zo aangrijpt, het lijkt me zo ongrijpbaar en eng.
Ik kan ook niet de klok vooruit zetten, maar een knuffel geven kan ik wel :*
Fake it till you make it...
pi_96058069
Bar :*
pi_96063679
Bar , ik weet niet hoe ik het verdiet, de pijn en alles wat je voelt kan 'verlichten' maar ik wil even laten weten dat ik aan je denk :*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:37:52 #130
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96349427
Niet zal ik straks om 20:00 2 minuten stil zijn voor alle oorlogs-slachtoffers, maar ook voor alle engeltjes van dit topic :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_96355269
dat gedichtje... :'(

Bar :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 07:05:29 #132
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_97827592
Simmu,Sangdrax en gezin,

Een jaar alweer zonder Kiro,wat gaat dat snel he.
Namens mij en Nathalie heel veel sterkte vandaag!.
We denken aan jullie.

Groetjes Marco (soaringcondor),en Nathalie
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
pi_97827800

Simmu, Sangdrax, Ravi en Selene in gedachten zijn wij vandaag bij jullie en jullie prachtige zoon en broertje Kiro O+
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:21:38 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97828196
Al weer een jaar voorbij...

:*
Ik denk aan jullie vandaag.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:22:39 #135
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97828206
Jeetje een jaar ... Nog zo vers.. :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_97828619
Alweer een jaar? Jeetje.

:* :* Voor jullie
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97828937
Jaren vliegen zomaar voorbij.. :*
pi_97836982
Simmu!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:09:47 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97837662
Simmu en sangdrax; ook ik denk aan jullie... een jaar alweer.
En ik heb diep respect hoe je erin staat; hoe je die maanden met de 2 mannen koestert; en hoe je geniet van Selene en Ravi.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97839273
hoi allemaal. bedankt. het leek ons niks om de hele dag thuis te zitten, dus we hebben de kinders maar naar ballorig gesleept vanochtend ;) er gaat zo ontzettend veel door mijn hoofd de laatste dagen. ik drijf maar zo'n beetje mee met wat is

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97839555
Simmu. Meedrijven is af en toe het beste wat je kunt doen. Hopelijk laat je je ook wat wiegen op golven van herinneringen. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97839890
Simmu, soms is meedrijven ook gewoon even dat wat het nu is :*.
Fake it till you make it...
pi_97841484
Simmu :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:59:20 #144
274310 agenda
altijd vol!
pi_97841839
Simmu sangdrax selene en ravi :*
pi_97842671
Simmu, Sandrax, Selene en Ravi, alweer een jaar is voorbij sinds het afscheid van jullie mooie lieve Kiro... Sterkte, niet alleen vandaag maar vooraltijd is hij in jullie harten. :*
pi_97846336
Ik hoor nu ook (helaas) in dit topic. Ik wil graag mijn verhaal hier vertellen;

Op Tweede Kerstdag 2010 deed ik een zwangerschapstest en hij was positief!! Ik kon mijn geluk niet op; na jaren wachten totdat Z. (mijn man) 'om' was, eindelijk zwanger! NIet langer fantaseren over 'ooit' maar het was echt! Op 1 september 2011 zou ik uitgerekend zijn.
Mijn zwangerschap verliep super, helemaal volgens het boekje; afgezien van de moeheid in het begin was er niets bijzonders. De 20-weken echo was goed; we zouden een zoon krijgen! Een zoon en ik dacht nog wel een meisje! Dat was even wennen, maar eenmaal aan het idee gewend kon ik mijn geluk niet op en Z. ook niet. Hij moest enorm wennen aan het het idee dat we een kindje zouden krijgen, maar kreeg steeds meer gevoel erbij en was ook supertrots.
Ik had een enorme mooie buik, vol trots liep ik ermee rond.
En toen ik de baby begon te voelen was het helemaal te gek. Wat genoot ik van zijn schopjes en bewegingen. Iedere keer als Z. zijn hand op mijn buik legde stopte hij met schoppen. We zeiden tegen elkaar; 'zo klein en nu al zijn pa voor de gek houden'.
Zo langzamerhand waren we de uitzetlijst bij elkaar aan het sprokkelen, een ledikantje gekocht, een kinderwagen enz.
Ik was al aan het aftellen; nog 10 weekjes werken en ik zou verlof hebben.

En toen werd het woensdag 1 juni 2011...
's Ochtends op mijn werk realiseerde ik me ineens dat ik de baby al een hele tijd niet had gevoeld. De laatste keer was dinsdagmiddag. Toen ik me dat realiseerde schrok ik wel een beetje.
Dus toch maar de verloskundige gebeld; ik dacht nog 'als ze maar niet denken dat ik een aansteller ben ofzo'.
Ik mocht en halfuurtje later komen om het hartje te luisteren. Zo gezegd, zo gedaan. Ik zei nog tegen mijn collega's 'nou, tot zo!' en daar ging ik.
De verloskundige kon geen hartje vinden; ze hoorde wel wat, maar dat leek mijn hartslag. Toen ze zei 'we stoppen ermee, we gaan naar het ziekenhuis', begon ik te trillen.
Ze vroeg of mijn man wist dat ik hier was, maar ik zei dat ik hem niet ongerust wilde maken. Ik moest hem bellen en hij moest ook naar het ziekenhuis komen.

De verloskundige en ik gingen toen naar het ziekenhuis, ze wilde geen CTG, maar meteen een echo zei ze. Onderweg praatten we over koetjes en kalfjes en ik moest mijn werk bellen om te zeggen dat ik die middag niet meer terug zou komen. Ze zei: 'ook al krijg je goed nieuws, dan ga je ook niet meer werken'.

In het ziekenhuis kwam al snel de gyneacoloog en die maakte een echo. Daarop zag ik niets bewegen. Ze liet het hartje nog horen; dat geluid vergeet ik nooit meer. 3x klopte het, heel, heel erg langzaam. Ze zei iets over terminale bradycardie en een keizersnede.
Ik dacht nog; 'maar ik heb niks bij me, we hebben nog geen maxi cosi'.

Toen kwam ze terug en zei dat ze ons voor de keuze stelde; niets doen of een spoedkeizersnede met een kleine kans voor de baby. Ik vroeg; heeft hij het zwaar? Ja, was het antwoord. We kozen de spoedkeizersnede. Ze zei nog iets van litteken en eventuele complicaties bij een volgende zwangerschap. Ik zei nog 'kan me niets schelen, haal mijn kind.'

Binnen een paar minuten werd ik in een bed over de gangen naar de OK gesjeesd. Daar stonden wel 25 mensen. Ik zei nog; 'nou wel spectaculair voor mijn eerste operatie'.
Binnen een paar minuten werd de baby gehaald; ik voelde nog wel het begin van de keizersnede (eng rotgevoel). Ik hoorde ook de hele tijd '1,2,3, blaas'. Wat later realiseerde ik me dat ze aan het reanimeren waren. Dat duurde maar en om 15.07 uur zijn ze gestopt met reanimeren.

Ik kreeg mijn baby in mijn armen. David, zei ik. Hij heet David.

Hij was mooi; heel klein maar helemaal puntgaaf met zwarte haartjes. Hij woog 770 gram.

Morgen begraven we ons lieve kindje. Het doet zo'n pijn, alsof mijn hart uit mijn lichaam is gerukt en op de grond is gegooid. Alsof er daarna nog iemand op staat te stampen. Mijn hart is gebroken, mijn buik is zo leeg.

Op het kaartje hebben we het volgende gedicht geschreven;

Onvoldragen
waren de dagen
van dit leven
in de moederschoot geweven

Onverwachts
voordat je je reis
op aarde begon
ben je teruggekeerd
naar de Bron van alle leven
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_97846536
Simmu, al weer een jaar voorbij.. :*

Oh LeNeHe, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik moest huilen om je verhaal. Heel veel sterkte! Ik denk aan jullie morgen en zal een kaarsje branden. :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:51:18 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97846722
Simmu. :*

LeNeHe, je verhaal is hartverscheurend. Wat een verdriet. :'( Heel veel sterkte! ;( :*
pi_97846936
sterkte morgen LeNeHe :'(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:22:42 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97848045
Jeetje... Je verhaal grijpt me enorm! Sterkte morgen.
Wat moet je zeggen als er geen woorden voor zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')