quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:53 schreef phluphy het volgende:Het klinkt inderdaad spooky, pepper, maar ik weet uit eigen ervaring wat voor "vreemde dingen" er kunnen gebeuren en ik vind het inmiddels helemaal niet spooky meer. Integendeel. Wat ik wel jammer vind is dat er soms zoveel tijd kan zitten tussen de dagen/perioden dat hij zo "dichtbij" is. Soms duurt het me te lang. Dat is meestal in periodes waarin je druk bent vanalles en nog wat.
En die terugslagmomenten, ook heel herkenbaar. Wat moet een mens dan diep gaan he.
Dat gevoel ken ik ook nog wel ja.
Aan de ene kant wist je dan, dat het eventjes niet helemaal lekker met je ging, maar aan de andere kant had je dan wel dat troostende fijne warme gevoel van; "hij is hier bij me,... even."
Dat warme close gevoel wilde ik dan liever niet loslaten, maar ik voelde ook dat het samen ging met; 'het me ontzettend diep zwaar klote voelen' en dat wilde ik dan weer liever niet te lang.
(snap je me een beetje?!
![]()
Is een beetje warrig omschreven maar ik kan het even niet beter uitleggen
![]()
)
Die lange pozen ertussen hangen dus gewoon samen met de bergen en dalen waar je doorheen gaat. Op een gegeven moment worden die periodes nòg langer, maar dan is het oke tegen die tijd.
![]()
Gelukkig komen dan ook die huilbuien minder vaak en dat is dan wel weer fijn.
![]()
Herken je die vreselijke huilbuien?
Dan hoeft er maar
dìt te gebeuren en je gaat, je staat al een poos op springen, want dat voel je dan al een tijdje aankomen, ik had dan bv. een irritant tril-oogje als voorbode, en dan voelde die huilbui bijna als overgeven.
Echt vreselijk vond ik dat, je zat dan gewoon letterlijk naar adem te snakken van ellende, met als resultaat dat ik wel eens màànden met dat irritante zenuwachtige tril-oog heb rond gelopen omdat ik tegen weer zo`n jankbui vocht.
Moet er wel bij zeggen dat ik er wel altijd van opknapte van die huilbui.
Die druk op mn borst (hartzeer) en die spanning in mn lijf was daarna wel altijd even weg.