abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 10:59:57 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_44701034
Een topic voor ouders door ouders.
Een \"gevoelig\" onderwerp, een onderwerp wat je geen enkele andere ouder toewenst.
Een topic waarin je misschien wel steun vindt met elkaar, door je verhalen, herinneringen en gedachten neer te zetten.

Mooie linkjes:
het sprookje van de dood
http://www.angelsymbols.nl/
http://www.regenboogboom.nl/

Engeltjes:
Max: 7 augustus 1995 - 9 juni 1997 (zoon van pepper_961)
Mink: 10 augustus 2002 - 11 augustus 2002 (zoon van moussy en BlackCrow)
Pepijn: 23-02-2004 - 05-03-2005 (zoon van mama_van_pepijn)
Esmée: 1 mei 2003 - 20 februari 2006 (dochter van humpeltje)
Danyel: 11 september 2004 - 21 maart 2006 (zoon van Phluphy)
Thijs: 06 september 2004 - 09 juni 2006 (zoon van Bar_en_Mar)

Ouders van Prachtige Engeltjes...
Ouders van prachtige engeltjes (2)
Ouders van Prachtige Engeltjes (3)

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 24-12-2006 15:07:23 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 24 december 2006 @ 11:03:50 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44701088
Heel veel sterkte allemaal. Het zal niet makkelijk zijn.
  zondag 24 december 2006 @ 11:05:47 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_44701118
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44703217
Gister heb ik best wel een oke dagje gehad en hoewel er later vandaag een vriendinnetje langs komt heb ik vandaag alleen maar zin om te huilen. Morgen ben ik alleen. De dagen daarna allemaal niet maar morgen gaat er wel in hakken ben ik bang. Ik ga de graven opzoeken maar ik wil daar niet te lang blijven hangen anders zit ik daar aan het eind van de dag nog bij gebrek aan ander gezelschap. En hoewel je misschien kan zeggen, als jij dat fijn vindt moet je dat gewoon doen, maar ik denk niet dat het goed voor mijn mentale staat is. Dus ga ik alle sentimentele kerstfilms die je maar kan bedenken kijken denk ik. Genoeg daarvan op tv. Of misschien is fok zelfs met kerst wel actief. Ik kom de dag wel door. Misschien dat ik ook nog even langs de plek van het ongeluk ga.

Maar al die kersticoontjes met kindjes met een kerstmuts. Ik ging zoeken maar ik heb geen foto van Pepijn met kerstmuts of iets dergelijks. Vervolgens zit je dan een half uur met een stapel foto's in je hand te bedenken waarom je zo'n foto nou niet hebt. Genoeg andere foto's maar die voldoen op dat moment dan niet. En dan heel langzaam ga je dan van waarom heb ik zo'n foto niet, naar waarom is mij dit overkomen? En als je eenmaal op dat punt bent aanbeland dan is het lastig om weer omhoog te krabbelen.

Lieve Pepijn

Weer een jaar zonder jou
dit jaar bestond uit zoveel dagen
Zoveel uren van verdriet
dit jaar was haast niet te verdragen
want jij, jij was er niet
Omdat ik zoveel van je hou
doet dat missen zo ontzetten pijn
Maar dat ik jou vergeten zou
zou voor mij onmogelijk zijn!

Lieve William

Wills, je bent er altijd
's morgens bij het opstaan
's avonds bij het slapen gaan
bij iedere gebeurtenis
't zij feest of rouw
ik mis je in dit leven zonder jou
grá mo chroí
  zondag 24 december 2006 @ 13:01:46 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44703842
Mama_van_pepijn, wat mooi. Heel veel sterkte met je plan voor kerst en natuuuuuurlijk is Fok er voor je om je erdoorheen te sleuren, trekken en slepen. Hou vol.

Humpeltje, wat een verschrikkelijke ervaring hebben jullie. Heel veel sterkte met het verwerken.

Fluf, knap hoe je je weer door de praktische, maar toch ook geestelijk zware dagen hebt geslagen. Petje af en ik hoop dat kerst te doen is voor jullie allemaal.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44704100
Mama van Peppijn

We zijn vanmiddag bij Thijs geweest en gelijk maar even foto's gemaakt
ze zijn alleen beetje licht merk ik wel, misschien net even anders moeten gaan staan

We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44704257
Humpeltje. Ik had echt de tranen in mijn ogen. Wat eng en wat vreselijk. Kon alleen maar echt verstomt naar mijn computerscherm kijken. Wat een nachtmerrie zeg. Heel veel sterkte de komende dagen. Klopt het dat je de link hebt weg gehaald van de site van Esmee? Ik had nog wel graag willen kijken.

En voor alle engeltjes. Ik ga vanavond voor jullie allemaal een kaarsje aansteken in de kerk. En Bar, Phluphy, Pepper en Mama van Pepijn, veel sterkte de komende dagen. Ik denk zeker aan jullie kleine lieverds. En Icaa, ik hoop dat jij een beetje van de spaanse luchten kan genieten met de jongens. Jullie ook sterkte
pi_44704398
Is het wel verstandig dat je morgen alleen bent Mama van Pepijn? Jeetje als ik toch wat voor je kon doen, dan zou ik het zeker niet laten. Geef maar een gil hoor, als ik iets voor je kan betekenen? Ik ben zowieso wel online morgen.
  zondag 24 december 2006 @ 13:19:48 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44704413
Het linkje is niet weg Lewis. Normaal gesproken zou het moeten werken als je op het huisje in haar profiel klikt maar er staat een tikfoutje in. 3 x /// in de http. Als je het zelf even over typt werkt het wel.
pi_44704620
Nou ja, niet minder dan andere dagen denk ik. Vorig jaar was ik bij mijn ouders en daar hing zo'n droevige stemming dat ik mezelf daar in ieder geval niet in wilde storten dit jaar.
Uiteraard zou ik de dag ook liever in een groot vrolijk gezelschap doorbrengen maar dat zit er dit jaar gewoon niet in.
grá mo chroí
pi_44704871
Mama_van_Pepijn... je bent hier ook welkom hoor met de kerst, marco is morgenavond toh werken en zit ik hier alleen, met zijn 2 dvdtjes kijken lijkt me wel gezelliger dan alleen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44705086
Ja maar tweede kerstdag heb ik vanaf 3uur 's middags wel een afspraak en ik weet niet hoe de NS is op eerste/tweede kerstdag.
grá mo chroí
  zondag 24 december 2006 @ 13:48:30 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_44705348
sterkte in deze dagen dames
stormy waters...
sailin'
pi_44705496
Ontzettend veel sterkte gewenst in deze verschrikkelijk moeilijke dagen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 24 december 2006 @ 13:55:43 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44705621
Mama van Pepijn; gewoon even de OV reisinfo bellen
Ik wens je ook heel veel sterkte en ik hoop dat het nieuwe jaar je heel veel nieuwe lichtpuntjes gaan brengen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 24 december 2006 @ 14:01:06 #16
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_44705863
Ik hoop dat alle kleine engeltjes samen een fijn kerstfeest vieren, en dat zij wat kracht naar hun ouders sturen om deze moeilijke dagen door te komen.
Veelal weet ik niet wat te zeggen als ik dit topic lees, nu eigenlijk ook niet, maar ik wil jullie laten weten dat ik aan jullie denk
  zondag 24 december 2006 @ 14:55:14 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44708157
Ik heb van nabij mogen meemaken hoe hard deze dagen kunnen zijn als een kind wat er zou moeten zijn er niet bij is. Hoe kun je in hemelsnaam een familiefeest vieren als de familie niet compleet is? Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte, liefde en kracht toe om de komende dagen door te komen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_44708420
Zou iemand Pepijn aan de OP willen toevoegen?

Pepijn: 23-02-2004 - 05-03-2005
grá mo chroí
  zondag 24 december 2006 @ 15:11:26 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44708725
Hij staat erbij.
  zondag 24 december 2006 @ 15:26:10 #20
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44709201
Treurig om te zien dat het lijstje in de OP steeds langer wordt. Sterkte de komende dagen!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 24 december 2006 @ 15:41:27 #21
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_44709745
Lieve ouders van engeltjes,

Wat moet dit een moeilijke tijd voor jullie zijn. Bij het lezen van de OP en de paar berichtjes hierboven, werd ik daar beslist erg verdrietig van. Niet dat jullie daar iets aan hebben... Eigenlijk zijn er gewoon geen woorden voor, voor hoe verdrietig dit is.
Maar ik hoop dan maar, dat het vooral de fijne herinnering aan jullie engeltjes mag zijn, wat jullie door deze dagen heen gaat slepen.

Heel veel sterkte!
pi_44712550

voor de pappa's en mamma's van die mooie engeltjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44712728
Vanavond ga ik naar de nachtmis
En steek ik daar een kaarsje aan
Voor alle kleine engeltjes
Die de afgelopen tijd zijn heen gegaan

Alle ouders heel veel sterkte, maar ook mooie dagen toegewenst
pi_44715750
LIeve Thijs...
Mama en papa zitten dan wel niet in de kerk,
Maar we zijn je niet vergeten...
We steken gewoon thuis weer een kaarsje voor je aan

pi_44715842
Kerstavond en het is stil, heel stil

Vandaag met de meiden naar het grafje geweest. Afgelopen donderdag is het steentje geplaatst. Vandaag hebben we het verder afgemaakt. De tape van de foto gehaald [was donderdag nog niet geheel uitgehard].
En ervoor schelpjes gelegd, heel veel schelpjes [ruim 12 kg!]. We vinden het mooi geworden.
Ik wilde eigenlijk wat knuffelbeesten weggooien, omdat ze uit elkaar beginnen te vallen en zo vies zijn. Maar Kim wilde het nog niet, dus liggen ze er nog.
Heb wel foto's gemaakt, maar moet ze nog op pc zetten.

Het was opvallend druk op het kinderhofje. We komen er niet zo vaak. Het voelt er zo leeg.

Gisteravond dacht ik aan vorig jaar. Toen had ik met kerst de nageltjes gelakt van de kleintjes. Esje vond dat zo mooi. Vanmiddag heb ik Veer haar nageltjes gelakt. Veer gaat steeds vaker dingen doen, die Es deed, of dezelfde uitspraken. Mooi, maar ook wel confronterend.

Ik kijk eigenlijk erg uit naar de kerstdagen, 1e dag naar de familie van baby in de buik, 2e dag naar mijn familie.
Fijn om er even uit te zijn, even niet alleen.
Tegen sint zag ik erg op [zoveel herinneringen aan een genietend kindje], tegen kerst minder.
De leegte blijft, wat voor dag het ook is.

Hoop dat iedereen een warme liefdevolle kerst mag ervaren.
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')