Kerstavond en het is stil, heel stil
Vandaag met de meiden naar het grafje geweest. Afgelopen donderdag is het steentje geplaatst. Vandaag hebben we het verder afgemaakt. De tape van de foto gehaald [was donderdag nog niet geheel uitgehard].
En ervoor schelpjes gelegd, heel veel schelpjes [ruim 12 kg!]. We vinden het mooi geworden.
Ik wilde eigenlijk wat knuffelbeesten weggooien, omdat ze uit elkaar beginnen te vallen en zo vies zijn. Maar Kim wilde het nog niet, dus liggen ze er nog.
Heb wel foto's gemaakt, maar moet ze nog op pc zetten.
Het was opvallend druk op het kinderhofje. We komen er niet zo vaak. Het voelt er zo leeg.
Gisteravond dacht ik aan vorig jaar. Toen had ik met kerst de nageltjes gelakt van de kleintjes. Esje vond dat zo mooi. Vanmiddag heb ik Veer haar nageltjes gelakt. Veer gaat steeds vaker dingen doen, die Es deed, of dezelfde uitspraken. Mooi, maar ook wel confronterend.
Ik kijk eigenlijk erg uit naar de kerstdagen, 1e dag naar de familie van baby in de buik, 2e dag naar mijn familie.
Fijn om er even uit te zijn, even niet alleen.
Tegen sint zag ik erg op [zoveel herinneringen aan een genietend kindje], tegen kerst minder.
De leegte blijft, wat voor dag het ook is.
Hoop dat iedereen een warme liefdevolle kerst mag ervaren.
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}