quote:Pffff ik zal aan je denken Bar.
9 juni een dag die we delen, èèn waarin we allebei afscheid moesten nemen van het allerliefste en kostbaarste wat we hadden.....
Voor jullie 1 jaar en voor ons straks 10, onvoorstelbaar want het klinkt zo lang geleden.....10.....10 jaren, maar zo ver terug in de tijd voelt het helemaal niet. Ik kan alles zo terug halen qua herinnering aan die dag.
Al zorgt die, inmiddels 10 jaar "ervaring" ( ) , er wel voor dat ik er al wat kalmer en minder heftig tegenover sta misschien. Die dag komt nou eenmaal of je wilt of niet, maar.... die dag gaat ook weer.
Net als mooie dagen om zijn voor je het weet gaan ook akelige/moeilijke dagen (achteraf gezien misschien) snel voorbij.
Morgen ga ik samen met m`n buurmeisje de mooiste plantjes die ik maar kon vinden planten bij Max.
Blauwe, lila-achtige en roze bloemen dragen die plantjes.
Ik heb ook een paar (nep ) siervogeltjes en een paar glazen vlindertjes gekocht, die prik er dan mooi tussen. Misschien, als ik het niet vergeet, dat ik dan wat foto`s maak en hier laat zien. ( kan even duren misschien omdat ik dat op de pc up- loaden niet kan, dus moet ik wachten tot mn man dat gedaan heeft. )
Nogmaals Bar hou je taai de 9e.
Wel fijn om te horen dat je al redelijk lekker in je vel zit.
Liefs voor allemaal!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Och ja, Max ook, dat was ik even vergeten. Ook voor jou komt die rotdag dichterbij Pepper.
4juni loopt mijn therapie afquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:15 schreef phluphy het volgende:
Bar ik ben echt blij te horen dat het nog steeds zo lekker gaat met je (naar omstandigheden dan). Ben je eigenlijk nog in therapie? En hoe is het nou met werken? Doe je dit nog en nog steeds op verschillende plekken? Ben je nog zwervende of inmiddels weer honkvast?
Ik vind het idee van de balonnen helemaal top. Sterkte met alle voorbereidingen (en emoties) voor de 9e.![]()
Dat kruisje bij het water, betreft dat een donker jongetje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:24 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik heb even allerlei andere 'problemen' aan mijn hoofd dus vandaar dat ik hier even niet reageer.
Ik heb een glaasje laten snijden voor het lantaarntje en het zit er ook al in. Niet beschilderd nog maar ik wilde gewoon zo snel mogelijk de lantaarn weer 'compleet' hebben.
Ik bezoek trouw elke dag de graven.
Pepper bij mij in de buurt staat aan het water een kruisje met een foto erop en speelgoedjes er om heen. Ik ken het verhaal er achter niet maar het doet me elke dag aan jou denken. Ik ken het fenomeen dip maar al te goed. Dat de plantjes die je gaat planten maar mooi mogen bloeien.
Bar ik wend me tot jou op een andere manier dan een berichtje hier op fok, gij sterke vrouw![]()
Ik heb de foto nooit van dichtbij bekeken maar getint zou denk ik de juiste omschrijving zijn hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:03 schreef bibi het volgende:
[..]
Dat kruisje bij het water, betreft dat een donker jongetje?
Ja sorry was niet een goeie woordkeuze... Als het in de buurt is van een oud konmar filiaal, dan weet ik helaas het verhaal er achter wel. En dan is het bijna ook alweer een jaar geleden dat hij is overledenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Ik heb de foto nooit van dichtbij bekeken maar getint zou denk ik de juiste omschrijving zijn hier
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Phluphy hoe is het met jouw?
Heden: situatie ongewijzigd. Het betreft overigens wel positieve ontwikkelingen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:50 schreef phluphy het volgende:
Verder gaat het hier wel redelijk goed. In het rouwproces hebben zich weer wat veranderingen voorgedaan, maar ik vind het nu nog een beetje moeilijk om dit goed onder woorden te brengen. Dat hou je van me te goed.
Het is wel een beetje te raden vrees ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:24 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik heb even allerlei andere 'problemen' aan mijn hoofd dus vandaar dat ik hier even niet reageer.
Ik heb een glaasje laten snijden voor het lantaarntje en het zit er ook al in. Niet beschilderd nog maar ik wilde gewoon zo snel mogelijk de lantaarn weer 'compleet' hebben.
Ik bezoek trouw elke dag de graven.
Pepper bij mij in de buurt staat aan het water een kruisje met een foto erop en speelgoedjes er om heen. Ik ken het verhaal er achter niet maar het doet me elke dag aan jou denken. Ik ken het fenomeen dip maar al te goed. Dat de plantjes die je gaat planten maar mooi mogen bloeien.
Bar ik wend me tot jou op een andere manier dan een berichtje hier op fok, gij sterke vrouw![]()
Ik haal dit stukje eruit mvp, heel erg bedankt voor je openhartige eerlijke en oh zo kwetsbare verhaal.quote:En tegelijkertijd besef ik me dat hoewel ik zonder het ongeluk misschien wel weer zwanger was van een kindje van William dan was dat niet dit kindje en elk kindje is uniek en ik moet mezelf gewoon gelukkig prijzen maar oh wat kunnen dingen tegenstrijdig voelen.
Gisteren nog, een meisje (in de unit waar Jeroen werkt). Met de helicopter naar Nijmegen gebracht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:02 schreef pepper_961 het volgende:
Het is wel een beetje te raden vrees ik.Zoveel kindjes gaan op die manier.....
![]()
Wat je kunt doen of waar je op kunt letten:quote:Plantjes staan!! Het ziet er weer helemaal mooi uit.![]()
![]()
Ik hoop ook dat ze mooi blijven bloeien want het is wel snel verdroogd hoor op de begraafplaats. Ze staan gewoon vet in de volle zon daar natuurlijk.![]()
Ach gos wat akelig.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gisteren nog, een meisje (in de unit waar Jeroen werkt). Met de helicopter naar Nijmegen gebracht.![]()
Ze leeft nog, maar waarschijnlijk met veel hersenbeschadiging. Wat een hel moet het nu voor de ouders zijn.![]()
Dat vind ik altijd zo moeilijk, dat het maar door gaat. Het hield niet op met onze kindjes. Nog steeds raken er kindjes te water, nog steeds worden kinderen ziek. Soms sluit ik me er het liefst voor af, al die nare berichten.![]()
[..]
Wat je kunt doen of waar je op kunt letten:Plantjes kopen die lang zonder water kunnen. Die zijn er best veel, je moet er even naar vragen in een goede zaak. Plantjes poten in aarde die het water lang vasthouden. Wij gebruiken speciale pieremest, maar die is niet overal verkrijgbaar. Bij een goed tuincentrum weten ze wel een goed alternatief. Verder kun je nog overwegen om de plantjes in zo'n speciale bloembak te zetten, die je vervolgens ingraaft. Die bloembakken hebben zo'n speciaal systeem, deels met korreltjes, waar je door zo'n buisje water moet geven. Ze hebben dan genoeg vocht voor een week, zelfs met hoge temperaturen.
Dat is exact wat ik denk en voel, wanneer ik in de oudergroep voor kinderen met een moeilijk instelbare epilepsie weer een aanmelding zie (ook al hebben de meeste kinderen een aanmerkelijk langer leven, de onzekerheid etc. geldt voor iedereenquote:Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef pepper_961 het volgende:Ach gos wat akelig.Ik lees ook liefst zo snel mogelijk over zulke berichten heen. Niet omdat ik niet wil geloven dat het bestaat en voorkomt want dat weet ik donders goed natuurlijk, maar omdat je toch steeds weer terug in de tijd schiet en alles herbeleeft en ook zo goed weet in wat voor hel/nachtmerrie die mensen zitten. Je weet ook hoeveel jaren hard werk het kost om je huwelijk en je eigen welzijn op de rails te houden. Dan denk je; "ah god, niet weer he?! Niet weer een familie die nog maar aan het begin van een lang slopend proces staan. Dat blijft dan ook de hele tijd door mn kop malen allemaal.
quote:Heey wat een goeie tips!! Dankjewel.
Stom he, maar al die jaren kopen wij gewoon plantjes die leuk bloeien zonder naar de verzorging te kijken. Nou weten we inmiddels ook wel een beetje welke plantjes daar niet goed houden en welke geliefd voer voor de konijnen daar zijn, maar ik heb me er nooit in verdiept dat betere grond of bakken met een hydro systeem ook nog uitkomst bieden.![]()
En nu zal ik het nog even genanter maken ook!! Ik heb op een land en tuinbouw school gezeten!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |