Bar toch, daar hoef jij je echt niet schuldig om te voelenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef _Bar_ het volgende:
Laatste berichtje van mij:
Wat ik momenteel nog het ergste vind, is dat de psycholoog over een aantal weken papa word van zijn 1ste kindje, en dan heeft hij met mij zulke sessies...
Gelukkig is het zijn beroep, maar toch...
En dan voel ik me weer schuldig
Neehoor, hij heeft het mij verteld, omdat de volgende afspraak wel eens verzet zou kunnen worden ivm de bevalling van zijn vrouw...quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:22 schreef Githa het volgende:
Bar, daar moet je je toch niet schuldig over voelen!
Het is idd zijn werk en ik denk dat hij dat best weet te relativeren.
Maar hoe vind jíj het dat hij een kindje verwacht?
Wat ik wil zeggen dat je je niet moet gaan inhouden omdat je bepaalde dingen voor hem niet moeilijk wil maken.
Daarbij is het misschien weer een extra last dat je van hem weet dat hij een kindje verwacht, ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven, maar ik vraag me een beetje af waarom hij je heeft verteld dat ze een kindje verwachten.
Ik hoop niet dat je het verkeerd leest, want zo bedoel ik het helemaal niet, maar ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen juist een negatieve factor kan zijn in jullie gesprekken doordat je dit weet.
pfff, ik ben weer eens onhandig in het uitdrukken![]()
Er is geen directe sprake van onderbrekingen, wel gaat hij 14 dagen met verlof, maar omdat ik om de 14 dagen met hem afspreek, zou ik daar normaal gezien geen last van moeten hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:56 schreef phluphy het volgende:
Nog even een vraagje voor Bar, want ik las over de situatie van je psych. Denk je dat jullie de fase waarin je nu bent (van het herbeleven) afgerond hebben voordat hij met verlof gaat? Want dat lijkt me een moeilijk iets om zomaar over te laten nemen door een collega. Of is er geen sprake van een onderbreking van zijn werkzaamheden?
De afspraak met de fabrikant/kunstenaar is dat het vóór 21 maart gerealiseerd is, dat is een voorwaarde die we gesteld hebben toen we het contract afsloten. Ik ga er ook wel van uit dat dit gehaald gaat worden. Overhoop liggen zal het zowiezo niet, want dan zou het gewoon blijven zoals het nu is (ook mooi, maar zonder monumentje).quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef vamperotica het volgende:
Phluphy...
Even een praktische vraag...
Kan het zo geregeld worden met het monumentje dat het grafje rond en zeker op de sterfdatum "netjes" is? Ik bedoel... Dat het dan niet net overhoop ligt ofzo...
Zou ik denk ik vreselijk vinden rond en zeker op zo'n datum....
Dat is wel fijn... Dan ligt het straks iig niet helemaal overhoop...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
De afspraak met de fabrikant/kunstenaar is dat het vóór 21 maart gerealiseerd is, dat is een voorwaarde die we gesteld hebben toen we het contract afsloten. Ik ga er ook wel van uit dat dit gehaald gaat worden. Overhoop liggen zal het zowiezo niet, want dan zou het gewoon blijven zoals het nu is (ook mooi, maar zonder monumentje).
Het is over vier weken twee jaar geledenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:05 schreef Martineke het volgende:
zo moet ik ook denken aan mama van pepijn, bij haar is het alweer bijna 3 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |