25 jaar... ongelooflijk! Waarom zou je je er overheen zetten? Het gaat om je kind en dat verdriet verdwijnt toch nooit. Je mag je daar best een beetje in mee laten gaan lijkt me.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is alweer 25 jaar geleden, maar ik werk op een poli en ben de hele dag in de weer met die datum, je probeert je er ieder jaar toch een beetje overheen te zetten, maar het blijft gewoon een wond natuurlijk waar je niet teveel aan moet "krabben".
Er zit nog wat onverwerkt verdriet omdat ik het nooit echt heb kunnen afsluiten met een crematie of begrafenis, ik ben een aantal dingen 'kwijt' door de roes en het bloedverlies waardoor ik zelf kantje boord heb gelegen.
Wat wel fijn is dat ik met golfer (mijn man die hier ook op fok ronddwaalt) altijd in deze periode veel terugblik, gisteravond gingen we even uit eten en dan hebben we het er ook weer uitgebreid over.
Dat doet veel goed.
@Mous, dikke kus meid
Ja, aan mijn huidige man wel, helaas niet aan de vader van Jamie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:02 schreef Tan het volgende:
25 jaar... ongelooflijk! Waarom zou je je er overheen zetten? Het gaat om je kind en dat verdriet verdwijnt toch nooit. Je mag je daar best een beetje in mee laten gaan lijkt me.
En ik wist dat niet dat je er zo slecht aan toe was... kan me voorstellen dat ook dat wel wat met je doet ja... Wel erg fijn dat je veel steun hebt aan je man.
*even stil is .. zo mooi geschreven*quote:Op maandag 6 september 2010 09:29 schreef _Bar_ het volgende:
Dag lieve jongen,
Vandaag vier je feest,
Ik zie een grote taart met 6 kaarsen
en iemand die je voorleest.
ik zie manden vol kadoos
en hoor ze voor je zingen
wat blijven het mooie dingen.
Lieve Thijs wat ik je vandaag geef is een boom.
Een boom die groter en groter groeit.
Een boom waar je onder kunt gaan zitten, waar je in zou kunnen gaan klimmen.
Een boom die jou verhaal vertelt, tellkens weer.
Een vol herinneringen
Lieve Thijs van harte daar boven jongen
Maak er een mooie dag van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |