abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56269385

Een topic voor ouders door ouders.
Een \"gevoelig\" onderwerp, een onderwerp wat je geen enkele andere ouder toewenst.
Een topic waarin je misschien wel steun vindt met elkaar, door je verhalen, herinneringen en gedachten neer te zetten.

Mooie linkjes:
http://lichtwerker.web-log.nl/
http://www.angelsymbols.nl/
http://www.regenboogboom.nl/

Engeltjes:

Max: 7 augustus 1995- 9 juni 1997 (zoon van pepper_961)
Mink: 10 augustus 2002- 11 augustus 2002 (zoon van moussy en BlackCrow)
Pepijn: 23 februari 2004 - 5 maart 2005 (zoon van mama_van_pepijn)
Stan: 28 oktober 2005 - 20 december 2005 (zoon van irule25)
Esmée: 1 mei 2003 - 20 februari 2006 (dochter van humpeltje)
Danyel: 11 september 2004 - 21 maart 2006 (zoon van Phluphy)
Thijs: 6 september 2004 - 9 juni 2006 (zoon van _Bar_ & SoaringCondor)
Estee: 4 april 2006 - 6 april 2006 (dochter van dayves)
Ayden: 08 januari 2008- 08 januari 2008(zoon van Tan)

Ouders van Prachtige Engeltjes...
Ouders van Prachtige Engeltjes (2)
Ouders van Prachtige Engeltjes (3)
Ouders van Prachtige Engeltjes (4)
Ouders van Prachtige Engeltjes (5)
Ouders van Prachtige Engeltjes (6)
Ouders van Prachtige Engeltjes (7)
Ouders van Prachtige Engeltjes (8)
Ouders van Prachtige Engeltjes (9)
Ouders van Prachtige Engeltjes (10)

[ Bericht 30% gewijzigd door Lois op 24-01-2008 12:31:48 (op gefixed) ]
pi_56269448
..waarin we in het bijzonder vandaag allemaal erg aan Phluphy en Jeroen denken

laatste berichten
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef Tan het volgende:
@Belana en Nanook - het voelt ook onwennig. Net of ik hier niet 'hoor'. Het besef dat dit wel zo is, komt heel raar aan.
Aanvankelijk dacht ik dat het niet echt wat voor mij was, maar eigenlijk toch wel. Er zijn gewoon dingen die ik nu of later wil delen, maar nergens anders kwijt kan, misschien zelfs niet op mijn log.

@Phluphy

Ik heb trouwens tijdens mijn zwangerschap het boek gekregen waar BE al eens mee aankwam. Een babyboek, speciaal voor overleden kindjes, neem aan dat jullie het kennen of misschien zelfs hebben.
Ik wil het gaan invullen, maar het voelt zo raar, ik dúrf bijna niet. Net alsof ik het daarmee zo definitief maak. Slaat nergens op. Maar het voelt gewoon raar. Anderzijds ben ik bang dat van uitstel afstel komt. Ik moet dus er dus één dezer dagen wel tijd voor vrij gaan maken.

Hetzelfde heb ik met de filmpjes. Er zijn drie filmpjes gemaakt van Ayden op de reanimatiekamer. Ik heb ze nog niet terug durven zien. Ik heb een fragment gehoord, niet gezien, en daarop huilde hij. Ik werd helemaal naar bij dat geluid. Mijn kindje dat heeft gehuild, een huiltje dat ik zelf nooit heb gehoord. Het is zo moeilijk om dat terug te zien. Ik durf nog steeds niet, maar wil het nu vandaag of morgen echt bekijken.

En dan tot slot... er staan nog elf lege foto's op het rolletje van de analoge camera. Ik wil het rolletje vol maken zodat ik het weg kan brengen. Daar staan ook nog veel foto's (25) op van Ayden namelijk. Geen idee wat er op staat. Ben zo bang om dat straks terug te zien. Ik stel het steeds uit, wat niet handig is natuurlijk. Maar wil het anderzijds zo snel mogelijk doen.

Die dingen zijn zo moeilijk nu. Maar steeds maar uitstellen voelt ook niet goed
Ik sloot het topic nadat ik juist schoorvoetend eens kwam schrijven:
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef marit1978 het volgende:
Ik kom vandaag een keertje extra langs om phluphy en man veel sterkte te wensen voor vandaag... wat een slopende en uitputtende dag zal het zijn.

Tan, zo moeilijk lijkt me om een 'goede' manier te vinden waarop je dingen kunt doen.
nu? later? misschien samen? alleen?
Erg moeilijk.

Voor de andere mama's hier ook een
ik ben nu toch eindelijk zo ver om te typen
pi_56269549
Ook ik denk aan jullie vandaag Pluph
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56270057
Tan, wat moeilijk, die kleine dingetjes waar je nu zo hard tegenaan loopt.

Phluphy en Jeroen, veel sterkte vandaag!
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:37:52 #5
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56270136
Phluph en Jeroen heel veel sterkte vandaag.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_56270352
Pluphy en Jeroen, sterkte vandaag

Tan komt allemaal vanzelf wel hoor

@ Belana, met mij gaat het wel aardig hoor, heb prima afleiding, kan het allemaal prima hendelen, de dalen zijn minder diep.
Voel me goed

[ Bericht 25% gewijzigd door _Bar_ op 24-01-2008 11:07:51 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56272058
Sterkte Fluf.

Tan, misschien kun je iemand die je goed kent vragen de foto's eerst te bekijken en jou alleen de 'mooie' te geven? Dan kun je de 'minder mooie' bewaren voor als je je sterk(er) voelt? En met de filmpjes kun je misschien ook eerst iemand anders vragen wat er te zien valt of zonder geluid kijken? Dat geluid lijkt me zo confronterend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56272250
@Tan, zoiets gebeurd meestal als de tijd daarvoor is
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:28:15 #9
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56272766
@YPPY, Ik denk dat ik die foto's wel aankan, ze zullen niet veel anders zijn dan de digitale die ik meteen heb bekeken, maar het lijkt me wel raar om ze te zien.

De filmpjes heb ik net gekeken. Wilde ze inderdaad eerst samen met mijn vriend kijken, hij heeft ze gemaakt. Maar heb ze toch alleen gekeken. Het viel me mee. Het huiltje ging wel weer door merg en been. En erg raar om hem te zien bewegen. Hij zag er zo mooi roze en gezond uit. Zo heb ik hem zelf niet echt meegemaakt, althans wel zijn gezichtje, maar toen ik zijn lijfje goed bekeek was hij al van de beademing af.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:32:28 #10
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56272867
Weet nog niet helemaal zeker of ik de filmpjes op mijn log zet, maar met jullie wil ik ze in ieder geval wel delen.

Dit het eerste filmpje, met het huiltje.
pi_56273108
Tan hier stromen tranen over mijn wangen mooi filmpje, onvoorstelbaar dat jij dit kleine hummeltje missen moet
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 12:46:47 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56273131
Wat een prachtige herinnering Tan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:48:32 #13
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56273161
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef _Bar_ het volgende:
Tan hier stromen tranen over mijn wangen mooi filmpje, onvoorstelbaar dat jij dit kleine hummeltje missen moet
Ja, wat ik zelf zo confronterend vind, is dat hij er zo gezond uitziet. Helemaal niet dat jongetje wat ik twee uur later bij me kreeg.

Hier is het tweede filmpje. Daarop is weinig te zien, behalve dat ze hem beademen met de handpomp. Het derde filmpje staat nog niet online, doe ik zo, maar is nagenoeg hetzelfde als deze.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:54:34 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56273310
Jeetje Yukiko, wat een beelden. Wel 'goed' misschien dat zijn naam hardop gezegd wordt op dat moment. Precies in dat korte filmpje.

En Fluf, hopelijk gaat het allemaal een beetje vandaag. Ik denk veel aan jullie.
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:12:25 #15
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56273654
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Yukiko, wat een beelden. Wel 'goed' misschien dat zijn naam hardop gezegd wordt op dat moment. Precies in dat korte filmpje.
Ja, klopt, dat vond ik ook mooi aan dat eerste filmpje.

Dit is de laatste van de drie.
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 13:16:09 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56273737
In die laatste hoor je ook echt de kleine geluidjes die Ayden maakt, heel aangrijpend en bijzonder...
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56273971
Tan, Ik kan me voorstellen dat het moeilijk was om ervoor te gaan zitten om de beelden te bekijken. Toch kun je er goed op zien hoe liefdevol de verpleging met hem bezig was. Nogmaals heel veel sterkte met al grote en kleine dingen waar je nog tegenop ziet of tegen aan gaat lopen de komende tijd.

Phluph, Er brand hier een kaarsje voor jullie vandaag.

En voor alle andere ouders van engeltjes, ook aan jullie wordt hier van tijd tot tijd even gedacht.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_56274016
Ze noemen zijn naam.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:53:53 #19
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56274606
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:16 schreef Lois het volgende:
In die laatste hoor je ook echt de kleine geluidjes die Ayden maakt, heel aangrijpend en bijzonder...
Ja, viel me ook pas na een paar keer luisteren op (wilde het geluid niet te hard zetten vanwege Junah die hier ook rondhobbelt). Op de tweede hoor je het nog beter.
pi_56274616
Wat mooi en moeilijk, Tan.
Fijn dat zijn naam erin genoemd wordt.
pi_56275797
Ik kom even inbreken. Werd net gebeld door Pluphy dat ze vanmorgen op weg naar de zitting een vreselijke pijnaanval heeft gehad (iets met haar galblaas) en ze ligt nu in het ziekenhuis.
Ze heeft 2 minuten meegemaakt van de zitting. Die ging dus wel door.

Inmiddels heeft ze iets tegen de pijn gekregen dat goed werkt gelukkig en gaan ze beraden hoe nu verder met de behandeling.

Intussen heeft de advocaat laten weten dat de zitting heel goed verlopen is en dat de rechter alle punten van haar advocaat heeft overgenomen. Dat is goed nieuws begreep ik.

Voorlopig komt ze hier dus niet posten en wilde dat even laten weten.

Als ik meer weet dan zal ik dat ongetwijfeld melden!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 14:56:36 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56276101
Ach gos, arme Phluphy! Als je haar spreekt wens haar maar beterschap Snoopy!
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:59:12 #23
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56276152
Och jeetje, wat heftig zeg! Inderdaad beterschap. Galblaas moet erg pijnlijk zijn
pi_56276169
Tan, wat fijn dat je de filmpjes hebt. De eerste vind ik mooi. Zijn huiltje en inderdaad die lieve verpleging die zijn naam noemen. De 2e vind ik wel heel heftig om naar te kijken. Maar bijzonder ook.

Phluph, wat krijg je het toch voor je kiezen. Hopelijk gaat het snel wat beter met je.... Ik denk aan jullie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:52:24 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_56277263
Fluf, beterschap!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: