abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zaterdag 19 januari 2008 @ 12:54:34 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56151289
Excuus Tan, ik heb het gelijk aangepast
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:28:25 #252
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56155798
Phluphy, ik las net dat de zitting al heel snel is. Lijkt me best fijn, dat dat nog gebeurt vóór de verhuizing. Sterkte.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:29:09 #253
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56155828
En voor alle anderen ook een knuffel hoor!
pi_56157265
Phluphy, wat een mooi hoekje voor Danyel zeg!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 19 januari 2008 @ 17:34:37 #255
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56157696
Wat een lief hoekje voor Danyel Die sokjes ertussen

Veel sterkte bij de zitting!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:53:50 #256
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56159692
Tan, ik vind het fijn en klote tegelijk dat je hier komt schrijven.

Deze foto van het hoekje was ik vergeten daarstraks, ik vond het al zo kaal.

... ♥ ik mis je ♥
pi_56160342
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:29 schreef Spuuglokje het volgende:
En voor alle anderen ook een knuffel hoor!
Dit is precies een beetje de reden waarom het er bij mij steeds niet van komt om hier een stukje te posten. Dan zie ik iets waarop ik wil reageren, zoals nu bijvoorbeeld het fantastische hoekje van Phluphy voor Danyel en dan denk ik, maar als ik dan daarop reageer dan ga ik voorbij aan de andere moeders (en vaders) die hier posten en dat wil ik niet en dan post ik maar weer niet.

Nu wel...mijn oog viel op het aantal views op dit topic, iets waar al eerder iets over gezegd is, en het viel gewoon op dat er op dit topic meer views waren dan op een vol speeltuinbankje, of op een Z&G topic waar toch ook veel gekeken wordt of er al babynieuws is.

Daarom dus toch mijn schroom overwonnen met voor alle ouders hier een dikke knuffel. Omdat jullie allemaal zo jullie eigen dingetjes hebben waar jullie mee bezig zijn.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_56160520
Phluphy, wat een mooi sfeervol hoekje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_56162102
Wat lief. De liefde straalt er vanaf. Ik vind het erg mooi dat het zo 'positief' is. Als je nu met magneetverf een groene bloem op de muur schildert, kun je daar met bloemenmagneetjes de foto's enz. ophangen. Ik vind het echt goed dat jullie zo veel aandacht voor Danyel hebben in huis. Dan is hij er altijd een beetje bij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:47:51 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56162501
Wat een mooi plekje Phluph!
pi_56216133
Ik moest gisteravond laat opeens weer denken aan de volgende tekst:

May the road rise to meet you
May the wind be at your back
May the sun shine warm upon your face
May the rain fall sweetly upon your fields
And untill we meet again
May God hold you in the palm of his hand

Het is een Ierse psalm die mijn koor heeft gezongen op de begrafenis van een van haar leden (tevens een goede vriendin van mij). Zij stierf onverwacht op 22 jarige leeftijd. Ze had al heel wat tegenslagen in haar leven gehad en dit was één van haar favoriete teksten die haar kracht gaf om telkens weer door te gaan.

Misschien dat het voor de ouders hier ook een stukje kracht kan geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 22-01-2008 08:19:39 (Spelfoutje) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 22 januari 2008 @ 07:58:41 #262
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56216179
Mooie tekst, Cat22. Ik heb nog nooit een Ierse psalm gehoord en ben eigenlijk best nieuwsgierig geworden. Is het toevallig online ergens te beluisteren, of misschien heb je zelf een digitaal bestand ervan?
... ♥ ik mis je ♥
pi_56216341
Phluphy, ik zal eens kijken of ik een opname kan vinden voor je.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 22 januari 2008 @ 08:40:36 #264
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56216512
Even een kort berichtje vanaf hier. Ik kom zeer zelden in dit topic. Heel eerlijk gezegd, vind ik het eng.
Na het overlijden van Ayden toch maar een paar keer gelurkt, en wat me opvalt is dat de mensen die in de OP staan voornamelijk overlopen van kracht en vooral liefde voor hun overleden kinderen. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe mooi ik dat vind.
JellyRose schreef in het "we denken aan Tan-topic 3" dat ze zo'n bewondering voor Tan heeft. Ik zat echt achter mijn compu wild te knikken wat zij zegt!!
En inderdaad, jullie kopen niets voor mijn bewondering, maar ik uit het toch.

Een hele dikke knuffel en alle goeds van de wereld gewenst voor jullie allemaal
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:46:23 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56229440
Dat plekje voor Danyel is echt werkelijk prachtig

Hoe vond je dat om het eraf te halen?

Tan lieve meid voor jou
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:21:24 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56230131
Jeutje, jij krijgt momenteel veel voor je kiezen Phluph. Tenminste, als ik het allemaal goed heb begrepen (sollicitatie, verhuizing, en die zitting binnenkort).
Het hoekje voor Danyel is idd heel, ja, hoe noem je dat, jij gebruikte zelf het woord 'knus' geloof ik. Dat is het wel ja. Het is heel schattig en liefdevol. Niet echt zo 'altaar-achtig'.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:25:48 #267
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56230211
@Moonah dat viel mij ook al op. Ik wil zelf ook graag een hoekje maken voor Ayden, maar zéker geen altaartje. Ik begrijp wel dat er mensen zijn die daar troost in vinden, maar ik vind dat zelf niet prettig voelen. Ik zoek nog naar een plekje en de invulling, maar dat komt wel.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:31:15 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56230331
Hebben jullie al een fakkel kunnen vinden die voldoet aan jullie wensen, Tan?

En een heel echte dikke kus voor alle -rondspringende, verhuizende, stille, nieuwe, lieve lieve lieve- moeders hier.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:44:30 #269
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56230679
@sugar, nee, nog niet echt naar gezocht. Maar nog even en dan is er volop keuze bij tuincentra e.d.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:58:19 #270
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56231059
Bar, ik heb het meeste nog maar even laten zitten. Dat haal ik denk ik pas op het laaste moment eraf.

Ik moet overigens eerlijkshalve erbij vertellen, dat dit niet het enige Danyel-hoekje in huis is. Aan de andere kant heb ik dus iets staan, wat ik zelf niet als "altaar" zou willen betitelen, maar het is wel een foto met kaarsjes erbij. (Theelichthoudertjes in de vorm van een groene bloem, én een noveenkaars die dag/nacht brandt, gewoon omdat ik de gedachte aan duisternis zo rot vindt).

Yppy, ik was nog vergeten je te bedanken voor je briljante idee van die groene magneetverf. Ik heb er nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd. Waar kan ik er mee over vinden?

Oh ja, Moonah, het is echt een heftige maand. De zitting is overmorgen, maar ik ben er nog niet echt mee bezig (gelukkig)!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:11:49 #271
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56231406
Bij de post zat vandaag een kaart. Op die kaart stond een gedicht, hij werd mooier bij iedere keer dat ik hem overlas en daarom wil ik hem delen:

Je bent nog hier
en toch zo ver

Als een gedoofde ster
waarvan
het laatste licht
nog komen moet

tussen einde en begin
houdt de tijd de adem in...

ik weet geen woorden
en geen zin

Geschreven door Jan Vijn

Het geeft zo mooi weer hoe ik me voel, waar ik nu inzit, hoe ik er tegen aan kijk. dat zijn van die brok-in-mijn-keel-dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tan op 22-01-2008 19:19:27 ]
pi_56231407
fluf, ik zou denken dat je gewoon 10 (?) lagen magneetverf smeert (dan werkt het goed) en dan een leuk groen kleurtje erover. Misschien dat iemand in K&W dat eens heeft gedaan? Je kunt ook schoolbordverf over magneetverf doen. Gewone verf dan vast ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:21:53 #273
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56231640
Tan, hoe onvoorstelbaar treffend, met name als het nog zo pril is.

thks Yppy, ik neem 't inderdaad even mee naar K&W.
... ♥ ik mis je ♥
pi_56231707
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:11 schreef Tan het volgende:
Bij de post zat vandaag een kaart. Op die kaart stond een gedicht, hij werd mooier bij iedere keer dat ik hem overlas en daarom wil ik hem delen:

Je bent nog hier
en toch zo ver

Als een gedoofde ster
waarvan
het laatste licht
nog komen moet

tussen einde en begin
houdt de tijd de adem in...

ik weet geen woorden
en geen zin

Geschreven door Jan Vijn

Het geeft zo mooi weer hoe ik me voel, waar ik nu inzit, hoe ik er tegen aan kijk. dat zijn van die brok-in-mijn-keel-dingen.
Prachtig Tan..
Heb je ook een hoek(je) in de kamer voor Ayden gemaakt? of is alles nog zoals voorheen?
Ik denk aan je..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:47:12 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56232308
@Vlindur, Ayden had geen eigen kamertje, was geen ruimte voor. Hij zou bij ons op de slaapkamer komen, net als Junah toen ze klein was. (en de andere kinderen trouwens ook maar toen woonde ik nog ergens anders).

Maar omdat we natuurlijk al ruim van te voren zijn toekomstverwachtingen kenden hebben we de wieg nooit neergezet. Ik had wel alles uitgewassen, voor het geval dat.
Ik ben ook blij dat ik niet meer heb gedaan dan dat. Alles weer moeten opruimen lijkt me zo pijnlijk. Ik vond het ruimen van de kleertjes al best moeilijk.

@phluphy, ja ik vind het inderdaad echt een gedicht voor deze tijd, zo pril en zo vlak na zijn geboorte en overlijden.
pi_56232518
Ik lees best vaak met jullie mee omdat jullie verhalen me zo ontzettend aangrijpen en ik begrijp dat het voor jullie niet fijn is als jullie zien dat er zo vaak gelezen wordt, maar niet gereageerd, reageer ik nu toch even op jullie, ookal is het misschien niet de meest zinvolle post, maar wilde dit keer toch het topic niet zomaar weer voorbij gaan.

Phluphy wat een onwijs mooi liefdevol plekje heb je voor Danyel gemaakt, hopelijk krijg je het in je nieuwe huis ook voor elkaar om zoiets moois te maken!

Tan, ik wil even zeggen dat ik aan jullie denk maar verder niet zo goed weet wat ik moet schrijven.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:04:53 #277
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56232809
@S_oepstengel, ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt... over hier meelezen maar niet reageren, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde (ondanks dat ik nu een ' extra reden' heb om hier te lezen/schrijven), moet mijn weg nog een beetje vinden in een topic waar toch eigenlijk hele verdrietige gebeurtenissen aan ten grondslag liggen. Is niet niet willen, maar het voelt zo onwerkelijk allemaal.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:53:06 #278
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56234045
Tan, ik weet niet of je zelf creatief bent, maar misschien is zelf een beeldje maken een mooi 'aandenken' aan Ayden? Zelf zit ik al een tijdje op een cursus beeldhouwen/boetseren (de 2e cursus is net begonnen) en ik ervaar het als heel prettig om mijn gedachten leeg te maken door het boetseren. Ik kan me zo voorstellen dat je, als je dat ook leuk vindt om te doen, dat je dan een beeldje maakt wat je bijvoorbeeld in de kamer of tuin kunt zetten. Dat is niet altaar-achtig, maar kan wel iets dierbaars zijn om naar te kijken? Ik hoop dat het een beetje over komt wat ik bedoel.
pi_56234273
Oh, ik deed een post, maar nu zie ik hem niet terug. In elk geval, phluphy, wat ik schreef dus was dat het ineens toch weer snel is, die zitting. En ik wil je sterkte wensen.
Variety is the spice of life
  woensdag 23 januari 2008 @ 07:48:30 #280
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56242290
@Spuuglokje, ja, zoiets lijkt me wel wat, alleen zit hier niet echt wat in de buurt (ik woon in een gat), en ik heb geen rijbewijs. Maar ik teken en schilder graag en heb dat ook altijd erg als ontspannend ervaren, bijna tegen meditatie aan (zolang er geen kinderen steeds om 'mama-mama, mag ik...' roepen ), maar nog even en dan gaat Junah naar school, en hoewel ik daar vreselijk tegenop zie, schept dat ruimte voor dit soort bezigheden.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:29:50 #281
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56247360
Ja, precies, dan moet je geen kind om je heen hebben dat om aandacht vraagt. Sinds Tristan naar school is heb ik echt weer veel meer ruimte voor mijn creativiteit. En dat voelt goed. Zodra jij er de rust en ruimte voor kunt vinden, zou je dan een mooi schilderij kunnen maken. Als ik goed onthouden heb waar je woont, zou je bijvoorbeeld hier een cursus kunnen doen. Als zoiets je wat lijkt natuurlijk.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:44:50 #282
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56247748
Phluph magneetverf kun je geloof ik bij de bouwmarkt op kleur laten mengen.
Je zoekt gewoon een mooi kleurtje groen (en geel, ik neem aan dat 'hartje' er toch ook in moet?) of neemt een voorbeeldje mee wat je mooi vind en zij mengen daar de verf (net als gewoon verf mengen) voor je.

Oh wacht al iets gevonden erover:
quote:
Magneetverf
Met KARWEI Magneetverf maakt u van ieder gewenst oppervlak een magneetveld. Hiervoor brengt u minimaal 3 lagen aan.
KARWEI Magneetverf is alleen verkrijgbaar in grijs, maar u kunt de KARWEI Magneetverf overschilderen met KARWEI Muurverf of Schoolbordverf om een gekleurd magnetisch vlak te maken.
U vindt de KARWEI Magneetverf in het schap met grond- en speciaalverf.

Prijzen KARWEI-verfmengmachine:
500 ml, geschikt voor ca. 0,8 m² - ¤ 14.99
1 liter, geschikt voor ca. 1,7 m² - ¤ 24.99
Dat is dan ook wel leuk om met schoolbordverf over te schilderen. Daarvan weet ik zéker dat ze het ook op kleur mengen.

En verder voor iedereen hier een
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_56247797
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 07:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest gisteravond laat opeens weer denken aan de volgende tekst:

May the road rise to meet you
May the wind be at your back
May the sun shine warm upon your face
May the rain fall sweetly upon your fields
And untill we meet again
May God hold you in the palm of his hand

Het is een Ierse psalm die mijn koor heeft gezongen op de begrafenis van een van haar leden (tevens een goede vriendin van mij). Zij stierf onverwacht op 22 jarige leeftijd. Ze had al heel wat tegenslagen in haar leven gehad en dit was één van haar favoriete teksten die haar kracht gaf om telkens weer door te gaan.

Misschien dat het voor de ouders hier ook een stukje kracht kan geven.
Dit is een prachtige zegebede en de melodie die ik ervan ken is ook heel mooi, krijg er tranen van in m'n ogen... waarschijnlijk weet ik nog welke vriendin je bedoelt ook
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:01:28 #284
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56248222
Phluphy, alvast heel veel sterkte en kracht voor morgen gewenst

En ook voor alle andere ouders
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:05:21 #285
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56248311
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, precies, dan moet je geen kind om je heen hebben dat om aandacht vraagt. Sinds Tristan naar school is heb ik echt weer veel meer ruimte voor mijn creativiteit. En dat voelt goed. Zodra jij er de rust en ruimte voor kunt vinden, zou je dan een mooi schilderij kunnen maken. Als ik goed onthouden heb waar je woont, zou je bijvoorbeeld hier een cursus kunnen doen. Als zoiets je wat lijkt natuurlijk.
Ja goed onthouden , maar nog nét iets te ver om te fietsen Met de auto 8-10 minuten, maar met de fiets nét niet te doen.
Maar ik weet wel dat hier iets zit, niet het hele jaar door, maar een cursus van tien lessen meen ik. Een kennis van me doet dat ook en dat lijkt me wel wat.
Schilderen kan ik op zich wel, maar dit is gericht op schilderen om je gedachten om te zetten. Zij heeft het gedaan om te verwerken dat ze na een slopende periode MMM geen kinderen meer kon krijgen na haar oudste. (Uiteindelijk heeft ze vier dagen geleden op 42jarige leeftijd, geheel spontaan alsnog een dochter gekregen, dat even terzijde).

[ Bericht 12% gewijzigd door Tan op 23-01-2008 13:11:02 ]
pi_56256279
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef Bright het volgende:

[..]

Dit is een prachtige zegebede en de melodie die ik ervan ken is ook heel mooi, krijg er tranen van in m'n ogen... waarschijnlijk weet ik nog welke vriendin je bedoelt ook
Bright, je maakt me nieuwsgierig, ik heb je een PM gestuurd.

@Pluphy: Ik heb gisteren gezocht naar een mooi bestandje van het lied (het heet trouwens 'an Irish Blessing'), maar helaas alleen lelijke, schreeuwerige of *ril* country- arrangementen gevonden.
En dat is niet het beeld dat ik je wil geven van de uitvoering van dit nummer. Ik ga nog bij mijn dirigente informeren of zij misschien een goede opname heeft. Als je muziek kunt lezen, zou ik je ook de bladmuziek kunnen opsturen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:29:31 #287
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56257417
Dankje Jellyrose.
Ik ben een fantastische hoofdpijn aan het ontwikkelen, dus waarschijnlijk ben ik toch meer gespannen dan ik eigenlijk dacht.

Cat22, bedankt voor de moeite. Ja, ik kan muzieklezen, maar ik heb het sinds Danyel's geboorte niet meer kunnen opbrengen, ik schiet gelijk vol. (Had vooraf mooie fantasieën hoe ik voor 'm piano spelen, met hem op mijn schoot). Dus ik zou het heel fijn vinden als je het de dirigent eens kunt vragen, maar maak geen haast hoor, en als het niet lukt is het natuurlijk geen ramp.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:47:22 #288
103793 kozakken
Living the life
pi_56258010
Phluph, veel sterkte morgen.
pi_56258252
Phluphy, Heel veel sterkte morgen. Vanavond maar vroeg naar bed met een paracetamolletje dan.

Tan, Het moet vreemd voelen om ineens deel uit te maken van de groep hier maar ik heb echt heel veel respect voor de manier waarop je met de dingen om gaat in deze moeilijke tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nanook24 op 23-01-2008 23:14:35 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:47:45 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56263309
phluphy <3 Een dikke zoen voor jou alvast voor morgen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56264843
Pluphy...Heel veel sterkte morgen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 24 januari 2008 @ 06:40:46 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_56267660
phluphy, ik lees dat de zitting vandaag is, veel sterkte dus vandaag!
en wat een mooi knus hoekje met die foto's!

Tan, wat verdrietig dat je nu hier mag posten

Bar, hoe is het met jou?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 24 januari 2008 @ 06:43:29 #293
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56267668
Veel sterkte vandaag, Phluphy en Jeroen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_56267763
Phluphy en Jeroen, ik denk aan jullie!!!!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 07:45:45 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56267935
Lieve Phluphy en Jeroen heel veel sterkte! Hoewel wij vandaag niet lichamelijk aanwezig kunnen zijn weet wel dat er een heleboel mensen in gedachten achter jullie staan en af en toe een bemoedigende hand op jullie schouders leggen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 januari 2008 @ 07:51:39 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56267962
Phluphy en Jeroen
Heel veel succes en sterkte vandaag. Ook van deze kant word er aan jullie gedacht.

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56268045
Phluphy, hier staat een bijzonder mooie versie van an Irish Blessing. Even zoeken in het lijstje.
Ik vind dit 1 van de mooiste nummers als iemand dat speciaal voor je zingt.

Heel veel sterkte vandaag ook!

edit: Hier kun je het nummer direct beluisteren.
pi_56268142
Ik kwam even lezen hoe het met jullie gaat.
Phluphy en Jeroen veel sterkte vandaag.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_56268187
Phluphy en Jeroen, veel sterkte vandaag met de zitting. Lijkt me erg zwaar.

voor alle moeders hier
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:19:42 #300
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_56268817
@Belana en Nanook - het voelt ook onwennig. Net of ik hier niet 'hoor'. Het besef dat dit wel zo is, komt heel raar aan.
Aanvankelijk dacht ik dat het niet echt wat voor mij was, maar eigenlijk toch wel. Er zijn gewoon dingen die ik nu of later wil delen, maar nergens anders kwijt kan, misschien zelfs niet op mijn log.

@Phluphy

Ik heb trouwens tijdens mijn zwangerschap het boek gekregen waar BE al eens mee aankwam. Een babyboek, speciaal voor overleden kindjes, neem aan dat jullie het kennen of misschien zelfs hebben.
Ik wil het gaan invullen, maar het voelt zo raar, ik dúrf bijna niet. Net alsof ik het daarmee zo definitief maak. Slaat nergens op. Maar het voelt gewoon raar. Anderzijds ben ik bang dat van uitstel afstel komt. Ik moet dus er dus één dezer dagen wel tijd voor vrij gaan maken.

Hetzelfde heb ik met de filmpjes. Er zijn drie filmpjes gemaakt van Ayden op de reanimatiekamer. Ik heb ze nog niet terug durven zien. Ik heb een fragment gehoord, niet gezien, en daarop huilde hij. Ik werd helemaal naar bij dat geluid. Mijn kindje dat heeft gehuild, een huiltje dat ik zelf nooit heb gehoord. Het is zo moeilijk om dat terug te zien. Ik durf nog steeds niet, maar wil het nu vandaag of morgen echt bekijken.

En dan tot slot... er staan nog elf lege foto's op het rolletje van de analoge camera. Ik wil het rolletje vol maken zodat ik het weg kan brengen. Daar staan ook nog veel foto's (25) op van Ayden namelijk. Geen idee wat er op staat. Ben zo bang om dat straks terug te zien. Ik stel het steeds uit, wat niet handig is natuurlijk. Maar wil het anderzijds zo snel mogelijk doen.

Die dingen zijn zo moeilijk nu. Maar steeds maar uitstellen voelt ook niet goed

[ Bericht 4% gewijzigd door Tan op 24-01-2008 09:25:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')