Dit is precies een beetje de reden waarom het er bij mij steeds niet van komt om hier een stukje te posten. Dan zie ik iets waarop ik wil reageren, zoals nu bijvoorbeeld het fantastische hoekje van Phluphy voor Danyel en dan denk ik, maar als ik dan daarop reageer dan ga ik voorbij aan de andere moeders (en vaders) die hier posten en dat wil ik niet en dan post ik maar weer niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:29 schreef Spuuglokje het volgende:
En voor alle anderen ook een knuffel hoor!
Prachtig Tan..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:11 schreef Tan het volgende:
Bij de post zat vandaag een kaart. Op die kaart stond een gedicht, hij werd mooier bij iedere keer dat ik hem overlas en daarom wil ik hem delen:
Je bent nog hier
en toch zo ver
Als een gedoofde ster
waarvan
het laatste licht
nog komen moet
tussen einde en begin
houdt de tijd de adem in...
ik weet geen woorden
en geen zin
Geschreven door Jan Vijn
Het geeft zo mooi weer hoe ik me voel, waar ik nu inzit, hoe ik er tegen aan kijk.dat zijn van die brok-in-mijn-keel-dingen.
Dat is dan ook wel leuk om met schoolbordverf over te schilderen. Daarvan weet ik zéker dat ze het ook op kleur mengen.quote:Magneetverf
Met KARWEI Magneetverf maakt u van ieder gewenst oppervlak een magneetveld. Hiervoor brengt u minimaal 3 lagen aan.
KARWEI Magneetverf is alleen verkrijgbaar in grijs, maar u kunt de KARWEI Magneetverf overschilderen met KARWEI Muurverf of Schoolbordverf om een gekleurd magnetisch vlak te maken.
U vindt de KARWEI Magneetverf in het schap met grond- en speciaalverf.
Prijzen KARWEI-verfmengmachine:
500 ml, geschikt voor ca. 0,8 m² - ¤ 14.99
1 liter, geschikt voor ca. 1,7 m² - ¤ 24.99
Dit is een prachtige zegebede en de melodie die ik ervan ken is ook heel mooi, krijg er tranen van in m'n ogen... waarschijnlijk weet ik nog welke vriendin je bedoelt ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest gisteravond laat opeens weer denken aan de volgende tekst:
May the road rise to meet you
May the wind be at your back
May the sun shine warm upon your face
May the rain fall sweetly upon your fields
And untill we meet again
May God hold you in the palm of his hand
Het is een Ierse psalm die mijn koor heeft gezongen op de begrafenis van een van haar leden (tevens een goede vriendin van mij). Zij stierf onverwacht op 22 jarige leeftijd. Ze had al heel wat tegenslagen in haar leven gehad en dit was één van haar favoriete teksten die haar kracht gaf om telkens weer door te gaan.
Misschien dat het voor de ouders hier ook een stukje kracht kan geven.
Ja goed onthoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, precies, dan moet je geen kind om je heen hebben dat om aandacht vraagt. Sinds Tristan naar school is heb ik echt weer veel meer ruimte voor mijn creativiteit. En dat voelt goed.Zodra jij er de rust en ruimte voor kunt vinden, zou je dan een mooi schilderij kunnen maken. Als ik goed onthouden heb waar je woont, zou je bijvoorbeeld hier een cursus kunnen doen. Als zoiets je wat lijkt natuurlijk.
Bright, je maakt me nieuwsgierig, ik heb je een PM gestuurd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef Bright het volgende:
[..]
Dit is een prachtige zegebede en de melodie die ik ervan ken is ook heel mooi, krijg er tranen van in m'n ogen... waarschijnlijk weet ik nog welke vriendin je bedoelt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |