abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98055291
Lieve lieve ouders,
Met een brok in de keel en tranen in de ogen lees ik jullie verdriet.
Mijn ouders verloren mijn grote broer op 16jarige leeftijd dus ik weet wat het verlies van een kind met ouders doet...

Daarom wil ik tegen jullie zeggen: ik heb het allerdiepste respect voor jullie, hoe jullie er mee omgaan, hoe jullie schrijven over het allerliefste wat een mens kan verliezen: jullie kindjes. De wijze waarop jullie jullie engeltjes hebben weggebracht...
Ook de boosheid om hoe anderen er soms totaal respectloos mee omgaan is herkenbaar.
Ik vind jullie ongelofelijk sterk en kan niet uitdrukken hoe krachtig ik jullie vind.
Het verdriet gaat nooit weg maar toch gaat de zon weer schijnen.
Niets is oneerlijker dan het sterven van een onschuldig kind...

Ik wens jullie zó enorm veel sterkte en nogmaals, jullie hebben mijn diepste,diepste respect...
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98491575
Hallo, lieve ouders had niet verwacht ooit in dit topic te posten ;( .Wij wonen in Engeland btw Maandag 1 juni werd mijn vriendin naar het ziekenhuis doorverwezen door de midwife nadat haar bloeddruk iets hoger dan normaal was, ze was ondertussen 40+4.

Eenmaal in ziekenhuis werd ze 3 uur gemonitort waarna Harvey's hartslag ermee ophield ;(
Het bleek door meconium aspiration te zijn veroorzaakt en een keizersnee was geen optie meer en er werd een gel aangebracht om de weeen op te wekken.
Na een lange traumatische bevalling met complicaties is hij geboren op woensdag de 3 juni,een perfecte stevige baby van 10.1 pond.
momenteel wachten we de resultaten van de post mortem af en hebben ons aangemeld bij het Sands forum (http://www.forum.sandsforum.org/) waar wij erg veel steun aan hebben en ik zeker kan aanraden om aan te melden. Wens alle ouders veel sterkte toe....
Verstappen 0 WDC's
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:03:31 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98491933
sjeunie, wat verschrikkelijk voor jullie... heel veel sterkte. :*
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 06:54:56 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98497066
heel veel sterkte voor jullie
wat ontzettend erg :'(
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:07:41 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_98497097
Sjeunie, wat verschrikkelijk. Woorden schieten zoals altijd weer tekort. Heel veel sterkte voor jullie :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:25:34 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98497161
Och mijn hemel... Wat een nachtmerrie...
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:56:22 #257
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:40:31 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98497846
Sjeunie, dat is vreselijk en zo verdrietig... Heel veel sterkte.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98497917
Sjeunie wat ontzettend verschrikkelijk, heel veel sterkte met dit grote verlies.
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:52:28 #260
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98498038
Sjeunie wat een drama... Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst voor nu en in de toekomst en ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven ooit.
pi_98498091
sjeunie wat ontzettend naar zeg. Heel veel sterkte!
Fake it till you make it...
pi_98498697
Sjeunie, wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd en sterkte met alles!
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:42:09 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98498946
Sjeuni ontzettend veel sterkte gewenst, nu en straks. :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98498974
sterkte sjeuni :'(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98501041
Wat vreselijk Sjeuni, heel veel sterkte voor jullie!
  Jubileum moderator woensdag 22 juni 2011 @ 11:49:15 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_98502434
Sjeunie heel veel sterkte voor jullie....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:05:18 #267
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98502982
Sjeunie heel veel sterkte
Be happy with the little things in life
pi_98645704
Sjeunie en vrouw heel veel sterkte
pi_98646648
Sterkte Sjeuni :*
pi_98868571
Sjeunie, heel veel sterkte, wat een vreselijk nieuws. Hoe gaat het nu met jullie?

Hier gaat het, de ene dag wat beter dan de andere. Elke dag is overleven, opstaan vind ik heel moeilijk bijvoorbeeld. Elke avond zeggen we tegen elkaar 'weer een dag overleefd'.

Gister was weer een hele moeilijke dag, het was precies 4 weken geleden. Ik had ook bezoek van iemand die alleen maar zelf aan het woord was en veel praatte, nadat ze weg was, was ik helemaal op. Het kostte zoveel energie.
's Avonds was ik alleen en heb ik vreselijk zitten huilen. Het gemis en de leegte hakte er ineens helemaal in.

We hebben vorige week een gesprek gehad met de gynaecoloog;

Er waren twee afwijkingen gevonden aan de navelstreng, één daarvan was een afwijking in de aanhechting van de navelstreng; velamenteuze insertie. Dit houdt in dat de aanhechting van de navelstreng niet in de placenta zat, maar in de vliezen. Dit komt bij 1-2% van de zwangerschappen voor en is op zich tijdens de zwangerschap niet gevaarlijk. maar geeft tijdens een bevalling meer kans op complicaties.

Daarnaast, en dat is waarschijnlijk waarom David is overleden; waren er 2 vernauwingen in de navelstreng zelf. Op die plekken zat er ook geen gelei omheen. Door de bewegingen van David is de navelstreng op die plaatsen op éen of andere manier afgekneld, hierdoor heeft hij zuurstof gebrek e.d. gekregen.

Dit is zo'n zeldzame afwijking dat ze het in dit ziekenhuis nog nooit hebben gezien en de kans op herhaling is nihil.

Aan de ene kant dus een opluchting, maar anderzijds ook moeilijk; met David was helemaal niets mis, hij was gewoon gezond.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_98869500
sterkte LeNeHe, dat lijkt me idd erg dubbel ;(

wellicht dat ik nu iets zeg waar mensen zich aan storen, maar da's dan mooi jammer. sommige mensen zijn zo'n energiedrain op je in een periode dat je dat echt niet aan kan, dat je dergelijke mensen gewoon maar beter kan mijden als het ff kan. ongeacht hoe ze het bedoelen, als die mensen echt om je geven, dan zullen ze dat op termijn echt wel begrijpen en accepteren. als ze dat niet doen, tsja, al de meer reden om die mensen te mijden dan! het gaat om jouw gezin. jullie mogen zelf beslissen hoe en wat.

sterkte
:*
pi_98871310
Oh Lieve LeNeHe.. Wat een kut periode hebben jullie nu toch ;( En het is nog lang niet over ;(
Sterkte nog voor de periode die nog komen gaat.
Fijn is het nieuws dat de kans op herhaling nihil is. Maar sneu dat jullie David het niet heeft mogen halen :'(

Ik denk aan jullie :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98874004
LeNeHe.. Woorden vinden vind ik nog steeds heel erg moeilijk. Wat een zwaar tijd doorgaan jullie nu..
Wat Simmu zegt klinkt inderdaad heel hard maar klopt als een bus. Denk aan jullie zelf, jij hoeft nu niet jou spaarzame energie die je heel hard voor jezelf nodig hebt, om jezelf uberhaupt op de been te houden, aan iemand anders te besteden. Kies nu voor jezelf en mijd inderdaad het contact met energiezuigende mensen, het is gewoon een vorm van zelfbescherming momenteel. Maar zeer essentieel, voel je niet bezwaard :* :*

Iniedergeval wel prettig (hoe dubbel dit klinkt) dat de kans op herkenning nihil is. En om een verklaring te hebben gekregen wat er aan de hand was.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:54:13 #274
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_98877569
Thanks allemaal :* doet goed om te horen dat we niet vergeten worden.

En Simmu; goeie leerschool voor me, moet ik inderdaad mijden dat soort mensen. Neem nu soms de telefoon niet op, als ik niet weet wie het is en als ik geen puf en moed heb om weer alles te gaan vertellen. Dat geeft wel een beetje rust.

Ik zou wel graag een foto willen plaatsen, zit echt te dubben, durf het niet zo goed. Heb niet graag hele persoonlijke foto's op het net staan...

Las een heel mooi gedichtje van Yvonne van Emmerik. Misschien ook wel mooi voor andere ouders die hun kindje zijn verloren;

Dag lief klein kindje
je was er maar net
we hadden je bedje klaargezet
ik verheugde me op m'n nieuwe vrindje
maar je kon niet leven
je was zo klein
dat je niet op onze wereld kon zijn

Ik aai je gezichtje
je bent nu zo stil
dat ik je wakker strelen wil
dan toverde ik in je ogen een lichtje
maar dat zal niet lukken
je bent zo ver weg
ik weet niet eens of je hoort wat ik zeg.

Mischien kun je wéten
wat ik bedoel:
dat ik veel liefde voor je voel
en dat ik je nooit meer zal vergeten
Al was het maar even
ik heb je gekend
zodat je voorgoed in mijn hartje bent.
I found myself alone,
pi_98877834
ooh, die ken ik ja. telefoon domweg niet meer opnemen :@
ik maak belafspraken met mijn vriendinnen ;)
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 20:19:21 #277
5428 crew  miss_sly
pi_98879239
LeNeHe :* Als er ooit een tijd is waarin je aan jezelf mag denken, is dit het wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:30:55 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98882275
Lenehe, pak en neem jullie tijd
Durf ook te zeggen "nu even niet"
Doe die dingen zoals jullie ze willen.
Het is allemaal al "zwaar" genoeg.

Sterkte!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:34:56 #279
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_98924454
LeNeHe ik probeer steeds woorden te vinden om te zeggen wat ik bedoel maar dat lukt niet zo goed. Ik ben niet zo'n taalwonder. :)

Ik sluit me aan bij de posters boven me. Verspil je energie niet aan energieslurpers! David is jullie kindje, dit is jullie verdriet, jullie leven. Vul het nu in zoals het voor jullie draaglijk is. Desnoods kijk je niet verder dan een uur vooruit. Een dag kan soms heel lang zijn. :*

Ik zag je heel klein iets posten over een foto. Bij twijfel zou ik het niet doen. Mocht je je er wél fijn bij voelen, post die foto dan! David is jullie trots. :*

Wat moeilijk ook om te horen aan de ene kant dat dat wat er gebeurd is zo uitzonderlijk is. Fijn om te weten dat het niet nog een keer gebeurt maar daar krijg je David niet mee terug :*
Neem de tijd. :*
A grand adventure has begun.
pi_99169830
beetje overlap met de afdeling creabea van fok ;) ik heb namelijk mijn scrapboekje van vorig jaar af. tis heel mooi geworden! het was soms heel emotioneel moeilijk om te maken. maar het deed me zo'n goed om te doen en ik ben zo blij om het te kunnen showen! wie wil er nu niet met alle kindjes pronken :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:27:57 #281
100341 MarMar
pi_99170505
Heftig die reacties.. maar degene die je quote idd! De foto's die wij hebben zijn me ook dierbaar.
:* Simmu

en :* Lenehe.. prachtig gedichtje, ook ontzettend raak.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:32:37 #282
57759 simmu
pi_99170762
ik lees ook vaak de topics hier terug. ik selecteer foto's voor nieuwe fotoprojectjes en ben er algeheel best vaak mee bezig. soms verdrietig, soms gewoon tevreden prutsend. in het bitterzoete zit ook het zoete tenslotte
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:46:21 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99171562
We hebben helaas ook alleen maar de foto's nog, zoals ik daar al zei, ik kan me er niet aan zetten, heb dan iets in m'n hoofd maar de uitwerking lukt dan niet.
Maar ooit komt er een moment dat ik iets moois maak van de foto's.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:02:44 #284
148344 LeNeHe
pi_99225133
Heb besloten toch maar geen foto's te plaatsen hier, hoewel ik inderdaad, net als iedereen ongelofelijk trots ben op mijn ventje. Het geeft me gewoon geen goed gevoel. Jouw post gaf de doorslag Keshet :)

En Simmu;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's inplakken; wil het wel ooit doen, maar dan wil ik het gelijk goed doen. Beetje hetzelfde als jij hebt, Bar.

Vandaag was een :'( dag. Vanmorgen voor het eerst weer boodschappen gedaan, liep het pad in met babyspul en ineens kwam er zo'n zeurstemmetje in mijn hoofd; "niet voor jou, niet voor jou, niet voor jou".
Later naar de verjaardag van mijn neefjes geweest en dan die blije koppies zien en realiseren dat ik m'n kind nooit zo zal meemaken.
En mensen die dus helemaal niets van zich laten horen... doet wel een beetje pijn. Ik kan me voorstellen dat ze het moeilijk vinden om wat te zeggen, maar toch... al zeg je maar dat je niks weet te zeggen, dat is beter dan negeren.

Gister zijn we nog naar het grafje geweest; dat doet altijd zo goed. Even zitten bij hem en dan tegen hem aan praten. Mijn nichtje heeft een blauwe vlinder uitgekozen en die staat er nu bij. En ze hebben een bordje met zijn naam geplaatst O+
I found myself alone,
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:51:38 #285
156591 Reintji
Q
pi_99241254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef simmu het volgende:
Ik selecteer foto's voor nieuwe fotoprojectjes en ben er algeheel best vaak mee bezig. soms verdrietig, soms gewoon tevreden prutsend. in het bitterzoete zit ook het zoete tenslotte
Mij (ons) nog niet gelukt. Al het materiaal voor een plakboek in de tasjes uit Colombia nog en de foto's in het digitale archief, maar knippen en plakken, ho maar. ;(

Wel graag willen, maar niet durfen ofzo.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:47:52 #286
37150 livelink
pi_100594634
Moussy :*
Toch altijd weer twee dagen om heel even bij stil te staan. De geboorte en dood van Mink hebben indertijd zoveel impact gehad. En voor jullie nog steeds natuurlijk.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:50:07 #287
1762 YPPY
Yppiaans
pi_100594739
Wat goed dat je het zegt livelink. Mink* blijft zo meespelen. Zoals dat ging. Ik heb nu intensief contact met een gezin waarvan de ouders hebben besloten de zwangerschap uit te dragen, ondanks meerdere (verwachte) problemen. Dan speelt Mink* zo rond. En jullie keuze toen :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:51:10 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100594772
Moussy ,P en de kinderen :* sterkte weer!!!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:42:10 #289
863 Vicky
pi_100597373
Mous, P, Renee en Cas, ik denk aan jullie! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 14:04:39 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_100598506
Oh jongens :* ik heb gister zo'n enorme jankdag gehad, dat ik blij ben dat vandaag 'vandaag' is. Het maakte niet uit wie wat zei, of de tranen liepen al. Heel gek zo ineens, andere jaren ging het allemaal 'makkelijker', meer vanzelf, maar gister, ik was een tijdbom dat op elk (idioot :D) moment afging door de tranen te laten stromen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:11:41 #291
57759 simmu
pi_100598876
:* moussy
jullie allemaal

sterkte!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:12:35 #292
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100598917
moussy :*
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:39:17 #293
290864 AnitraX
pi_100600131
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:07:00 #294
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_100601495
Maf is dat, inderdaad, moussy. Soms kan het ineens zo heftig toeslaan, en de pijn gaat dan zo diep, dat ik me niet kan voorstellen dat er dagen zijn dat ik het níet voel. En zodra de "bui" over is, is het eigenlijk ook echt over, meestal voor een hele lange tijd.

Hoe reageerde de rest van het gezin erop, dat het voor jou zo heftig was?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:37:57 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_100602920
Moussy & co :*
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:18:32 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_100607125
Ach Mous... :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 18:15:29 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_100609285
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:07 schreef phluphy het volgende:
Maf is dat, inderdaad, moussy. Soms kan het ineens zo heftig toeslaan, en de pijn gaat dan zo diep, dat ik me niet kan voorstellen dat er dagen zijn dat ik het níet voel. En zodra de "bui" over is, is het eigenlijk ook echt over, meestal voor een hele lange tijd.

Hoe reageerde de rest van het gezin erop, dat het voor jou zo heftig was?
Mijn hele lijf voelde ook zo verschrikkelijk lamgeslagen en verdrietig alsof het gister allemaal gebeurt is. Vandaag is het met vlagen, van die 1 rollende traan vlagen, het stille verdriet, wat wel vaker is, waar niemand wat van merkt en wat ook wel eens fijn is, omdat je dan ook niets uit hoeft te leggen.

Godzijdank heb ik gister niemand om mij heen gehad die zei dat ik me niet zo aan moet stellen (die zijn er) en kon ik fijn potjes huilen, ook al waren de kinderen wat van slag er door. Cas kwam zakdoekjes, keukenrol en op een gegeven moment gewoon een handdoek ( :D ) brengen O+ En René cijferde zich weg, wat niet nodig was, maar zo is het kind nou eenmaal. En Peet had het ook zwaar, vooral als bij mij de tranen weer stroomden en de onmacht, omdat hij het niet bij me weg kan halen. Al met al was het voor iedereen verdrietig.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:00:51 #298
37150 livelink
pi_100611049
Ach, Cas en René O+
Wat lief zijn ze dan voor je, Moussy.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:50:32 #299
57759 simmu
pi_100613079
klinkt als een moeilijke dag moussy :* maar wel eentje omringd met liefde. en mensen die zeggen dat je je niet aan moet stellen zijn zelf lompe horken die de rambam kunnen krijgen
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:28:33 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100615013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: