SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's inplakken; wil het wel ooit doen, maar dan wil ik het gelijk goed doen. Beetje hetzelfde als jij hebt, Bar.
Vandaag was eendag. Vanmorgen voor het eerst weer boodschappen gedaan, liep het pad in met babyspul en ineens kwam er zo'n zeurstemmetje in mijn hoofd; "niet voor jou, niet voor jou, niet voor jou".
Later naar de verjaardag van mijn neefjes geweest en dan die blije koppies zien en realiseren dat ik m'n kind nooit zo zal meemaken.
En mensen die dus helemaal niets van zich laten horen... doet wel een beetje pijn. Ik kan me voorstellen dat ze het moeilijk vinden om wat te zeggen, maar toch... al zeg je maar dat je niks weet te zeggen, dat is beter dan negeren.
Gister zijn we nog naar het grafje geweest; dat doet altijd zo goed. Even zitten bij hem en dan tegen hem aan praten. Mijn nichtje heeft een blauwe vlinder uitgekozen en die staat er nu bij. En ze hebben een bordje met zijn naam geplaatst
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
Mij (ons) nog niet gelukt. Al het materiaal voor een plakboek in de tasjes uit Colombia nog en de foto's in het digitale archief, maar knippen en plakken, ho maar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef simmu het volgende:
Ik selecteer foto's voor nieuwe fotoprojectjes en ben er algeheel best vaak mee bezig. soms verdrietig, soms gewoon tevreden prutsend. in het bitterzoete zit ook het zoete tenslotte
Mijn hele lijf voelde ook zo verschrikkelijk lamgeslagen en verdrietig alsof het gister allemaal gebeurt is. Vandaag is het met vlagen, van die 1 rollende traan vlagen, het stille verdriet, wat wel vaker is, waar niemand wat van merkt en wat ook wel eens fijn is, omdat je dan ook niets uit hoeft te leggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:07 schreef phluphy het volgende:
![]()
Maf is dat, inderdaad, moussy. Soms kan het ineens zo heftig toeslaan, en de pijn gaat dan zo diep, dat ik me niet kan voorstellen dat er dagen zijn dat ik het níet voel. En zodra de "bui" over is, is het eigenlijk ook echt over, meestal voor een hele lange tijd.
Hoe reageerde de rest van het gezin erop, dat het voor jou zo heftig was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |