Pluphy het klinkt inderdaad bijzonder om er zo'n dag van te maken.
En lekker druk tot die tijd ja! Succes morgen!
Ik heb de uitslagen binnen van de onderzoeken. Niks gevonden. Wel dat ik een virus doorgemaakt had (volgens mij zeiden ze parvo virus maar weet ik niet meer zeker, is 5e ziekte geloof ik) Maar dat kan niet de oorzaak van het overlijden geweest zijn omdat het virus niet actief was, maar iets wat ik doorlopen had zei hij. Pacenta was ook goed. Navelstreng was nog niet binnen en kan ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer duren zei hij. Dat gaat een beetje op de grote hoop, klonk niet zo fijn in ieder geval. Mocht daar iets uit komen dan horen we het nog.
Ze hebben me hb geprikt odmat ik nog zo moe was en daar krijg ik morgen de uitslag van.
Dat ik nog bloedverlies had was ook normaal, mochten er toch nog placentaresten zitten wat hij niet verwacht nemen ze ook een afwachtende houding zei hij. Dit omdat gelbeken is dat na een 2e curretage de beschadiging aan de baarmoeder niet uit te sluiten is. Je hebt dan grotere kansen op verklevingen en menstruaties die niet meer komen.
Als ik nog een kinderwens had mocht ik "gewoon"weer zwanger worden. Ik meost er dan neit al te lang mee wachten ivm mijn biologische klok. Ook niet te snel, maar zo'n maand of 8.
En dit is dan weer grappig.
Gisteren ben ik namelijk naar een medium geweest. Ja ja Jessie goes zweverig

Maar goed buiten t feit dat die vrouw heel veel over mijn lieve oma wist te vertellen, over voorwerpen tijden de begrafenis van Ischa en over mijn eigen kidneren, benoemde ze een zwangerschap te zien. Met dezelfde vader (waar ze echt heel veel details van zijn jeugd wist te benoemen die je niet zo ff uit je duim zuigt)En ze zei over 8 maanden gaan jullie ervoor.
Nou ja daar denk ik dus nog helemaal niet over na, moet er zelfs niet aan denken nu. Maar was we grappig dat de arts ook 8 maanden benoemde.
Verder voel ik me dus moe, intens moe. Nog wat steken in me onderbuik, het vloeien lijkt wel minder te worden, maar durf niet te hard te juichen. En ik ben heel onzeker over mijn lijf merk ik. Maar kon ook genieten van het heerlijke zonnetje wat naar binnen scheen en wat me lekker warm maakte toen ik op de bank lag te dutten. Dus ach er zijn el lichtpuntjes hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!