quote:Op zondag 8 maart 2009 15:14 schreef jessie het volgende:
MarMar wat goed dat jullie hulp gezocht hebben. En wat fijn dat je man er zo op reageerd
Ik ben weer eens heel erg teleurgesteld. Kom ik net met de meiden op de begraafplaats, zijn alle mooie bloementjes die ik er vorige week geplant en neergezet zijn weg. Gewoon weg!!!!! De "oude"dingen van de begrafenis zelf lagen er nog wel. Mijn grote hart met roosjes was weg, het lint was er nog wel. Dat heeft waarschijnlijk de beheerder ofzo weggehaald omdat het verdord was, al vraag ik me dat af omdat er nog veel oudere roosjes nog wel lagen. Maar mijn mooie potjes met nieuwe bolletjes allemaal weg.
Morgen ga ik bellen maar ik vrees dat het gestolen is. Hoe kunnen ze dat nou doen. Had alles met zoveel liefde uitgezocht. Eerst nog het hele perkje volgezet, weten jullie nogen daarna alles netjes op dat kleine stukje gezet.
En nu weg.
Sta ik daar met mijn meiden. Had hun foto's laten zien van hoe het er uit zou zien. Nou niks meer van te zien dus
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Jessie, wat naar nou. Je had er zo je best op gedaan.
Ik zou idd wel even bellen met de beheerder, want er zijn vrij veel begraafplaatsen die niet toestaan dat er vaste plantjes gepoot worden, het zou dus zomaar kunnen dat het vanuit de beheerder gedaan is. Maar het zou wel netjes geweest zijn als ze je dat hadden laten weten. Ten slotte is het grafje hardstikke vers en kunnen zij ook bedenken dat het onwetendheid van jou is.
verder een heleboel steunbetuigingen. we waren het er samen wel over eens dat het stelen van plantjes van een grafje ziek is en niet normaal.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:46 schreef jessie het volgende:
Ja dat dacht ik ook nog BE, maar de planten in potjes zijn ook weg. En op de andere grafjes stonden die wel. En er worden ook buxussen geplant door mensen en lavendel enzo. Echt niet normaal dit
Oh wat gruwelijk kut!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:51 schreef jessie het volgende:
Heb net gebeld met de begraafplaats. Juist bij de kindergrafjes halen ze helemaal niks weg zeiden ze. Alles laten ze liggen omdat het zo gevoelig is voor de nabestaande. Dat betekent dus dat zelfs mijn rouwboeket (grote hart van rozen) gestolen is
O en de plantjes in de aarde mochten ook gewoon, heb ik ook nog gevraagd.
Ze zouden er extra op gaan letten. Ik vroeg of het vaker voorkwam. Niet vaak, maar het gebeurde wel.
Nou ja ik heb nu maar bedacht dat diegene die zoiets doet ze dan wel harder nodig zal hebben.
Ik vind het heel knap dat je er zo naar kunt kijken. Ik hoop ook echt dat je het los kunt laten.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:51 schreef jessie het volgende:
Nou ja ik heb nu maar bedacht dat diegene die zoiets doet ze dan wel harder nodig zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop