Ja Bart in de mailquote:
Nee maar ze zag mij eerstquote:
BB die jou negeert.quote:
Het maakt me kapot, van binnen.quote:
OMG Helmond.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zit in Den Bosch op school.
waar?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zit in Den Bosch op school.
Wat.quote:
JHS in het Avans gebouw.quote:
Je moeder zet je wel weer in elkaar joh, of kom je van de Ikea? Dan wordt 't lastig.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het maakt me kapot, van binnen.
In dat tokkiedorp wil je toch niet dood gevonden worden.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
JHS in het Avans gebouw.
Het is maar goed dat ik nog leef dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In dat tokkiedorp wil je toch niet dood gevonden worden.
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nog leef dan.
Wil je leven in Helmond danquote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nog leef dan.
quote:
whehe is BB zwaar autistisch ofzo?quote:
slijmbalquote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef FedExpress het volgende:
Niet zo bitchen op lieve dames die ons topic een bezoekje komen brengen![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
whehe is BB zwaar autistisch ofzo?
nee hoor, ik begrijp wel waarom je hem geen gedag zegtquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee hoor, ik begrijp wel waarom je hem geen gedag zegt
hij is kk eng
Tering jij wil graag seksquote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef FedExpress het volgende:
Niet zo bitchen op lieve dames die ons topic een bezoekje komen brengen![]()
Maar ik ben ook... je omaquote:
Ik ben je dochter.quote:
Hoi kutkind van me.quote:
ik WIST dat je dat ging zeggenquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik WIST dat je dat ging zeggen
Je eigen moeder maakt altijd grapjes over jelabiel wijf dat je bent
bdh, haal het archief er ff bij wat je allemaal voor moedergrapjes hebt gemaakt tegen mequote:
Had iemand het daarover danquote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
bdh, haal het archief er ff bij wat je allemaal voor moedergrapjes hebt gemaakt tegen me
bdh zegt tegen mij: ik ben je omaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had iemand het daarover dan?
Dat wil nog niet zeggen dat ik het daarom zei.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
bdh zegt tegen mij: ik ben je oma
jij zegt: ik ben je dochter
dat maakt de volgende stamboom dbh -> jij -> ik
bdh maakt altijd grapjes over mijn moeder, oftewel over jou
Dat is een hoogst onlogische conclusie. Ik ben de moeder van je vader. Niet de moeder van je moeder. Natuurlijk zijn jouw vader en moeder broer en zus, maar ik heb toch ergens het idee dat je moeder van de melkboer is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
bdh zegt tegen mij: ik ben je oma
jij zegt: ik ben je dochter
dat maakt de volgende stamboom dbh -> jij -> ik
bdh maakt altijd grapjes over mijn moeder, oftewel over jou
ja maar is ze nog steeds uit jouw kut gekomenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is een hoogst onlogische conclusie. Ik ben de moeder van je vader. Niet de moeder van je moeder. Natuurlijk zijn jouw vader en moeder broer en zus, maar ik heb toch ergens het idee dat je moeder van de melkboer is.
Neen. Ik heb niks gevoeld. Volgens mij kwam ze uit m'n anusquote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja maar is ze nog steeds uit jouw kut gekomen
Ze is een negerin?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen. Ik heb niks gevoeld. Volgens mij kwam ze uit m'n anus
wel als jij het bentquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Aardig zijn tegen iemand meteen met seks associëren
![]()
welterusten volk![]()
Haha nee pas vanaf het begin van dit schooljaarquote:
zo, jij was er vroeg bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 04:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha nee pas vanaf het begin van dit schooljaar
Zit jij ook op 't Avans?
Ja waarom word ik nu weer overgeslagen.quote:
omdat STquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja waarom word ik nu weer overgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Omdat jij nog niet had gepost in mijn wonderschone topicquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja waarom word ik nu weer overgeslagen.
Toen ik postte was het laat, nu is het vroeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zo, jij was er vroeg bijOf was het laat?
![]()
Ah oke, en bevalt het?
Nee, studeer in Eindhoven![]()
Oh, goedemorgen allemaal
ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Toen ik postte was het laat, nu is het vroeg.
En ja is wel okee, net tentamens en 1 hertentamen achter de rug. Nu nog even wachten op de uitslag van die laatste.
Wat studeer jij dan? Woon je in Den Bosch, omdat je in dit topic post?
Ik ken van heul vroeger ook nog mensen die daar toen woonden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die in helmond woont trouwens, oud-trainer van me
Haha oh ik ben zo moe nu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets![]()
Okee, andere al wel terug? Goed gemaakt?![]()
Ik studeer Technische Bedrijfskunde. Woon inderdaad in Den Bosch![]()
Ik ken nog iemand die in helmond woont trouwens, oud-trainer van me
Weetje Helmond is zo erg nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken van heul vroeger ook nog mensen die daar toen woonden.![]()
Ben daar een paar maanden geleden nog geweest.Heb ik toen nog verteld. Maar zsm weer weggegaan natuurlijk.
Ja dat is dan net een van de tokkies die ik bedoel.quote:
Ken wel meer mensen uit Helmond. De enige niet-Tokkies uit Helmond die ik spreek die wonen er al jaren niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat is dan net een van de tokkies die ik bedoel.
Er zijn ook normale mensen hoor.![]()
Aaaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha oh ik ben zo moe nu.
Jaa ik heb alles terug, alles gehaald
Behalve die ene dan en op het cijfer van dat hertentamen zit ik nog te wachten.
Haha ik ken ook wel wat mensen die in Den Bosch wonen of gewoond hebben.
Kennissen, familie, enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee, wel netjes gedaan dan!
En mensen, nog plannen voor het weekend?
~Si vis amari, ama~
Ik ga vanavond naar 013quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
En mensen, nog plannen voor het weekend?
Thnx dudequote:
Wat wil je daar gaan doenquote:
quote:
Ja en zonder rollator kom je niet binnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat wil je daar gaan doenBejaardendisco?
Tering dan zien we elkaar niet vanavondquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja en zonder rollator kom je niet binnen.
Ja jammer he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering dan zien we elkaar niet vanavond
Een rendez vous in de 013 is ook niet allesquote:
Jawel joh, gewoon op het podium.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een rendez vous in de 013 is ook niet alles
Zie je het voor jequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon op het podium.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Pfft net 2 wijven die na veelvuldig toeteren niet aan de kant gingen, dus toen ik de kans kreeg. Reed ik toevallig door een enorme plas. Die twee; ''aaahaaaahaaaaaaaaaaaaaaahaaahhh!!''
quote:
quote:
Ook niks. Lekker rustig.quote:
Zo daar is het lekker weer voor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:02 schreef FedExpress het volgende:
Trainen + wedstrijd. Hopelijk wordt het droog dadelijk
mooi dat het leuk wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was ik weer.![]()
Limbo's moeten hun blonde sletjes eens in bedwang houden voordat ze tegen mij beginnen te zeiken.Of in hun eigen Limboland blijven.
![]()
Maar voor de rest was het wel vet hoor.![]()
Ja die van die van die ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken wel een Celesta ja.
Ofja, kennen, ik weet wie het is.
Goede vriendin van een vriend van m'n broertje, maar kan natuurlijk zijn dat je het over iemand anders hebt.
Half Helmond heeft celesta of sorayaquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef DuTank het volgende:
fairytalessuck, ken je felicity/celesta?
16 jaar? Breezersletje-type?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken wel een Celesta ja.
Ofja, kennen, ik weet wie het is.
Goede vriendin van een vriend van m'n broertje, maar kan natuurlijk zijn dat je het over iemand anders hebt.
Zucht... een breezersletje uit helmond is hetzelfde als een jattende turk... je hoeft het zo niet te omschrijven, het antwoord is al ja.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... een breezersletje uit helmond is hetzelfde als een jattende turk... je hoeft het zo niet te omschrijven, het antwoord is al ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |